Water als thema is al eerder geweest.....
Water:
Water plaatje
Water:
Water plaatje
[ Voor 50% gewijzigd door Norjee op 24-01-2003 20:34 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Norjee op 24-01-2003 20:34 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 21:00 ]
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:59:
Al eerder geweest??? Kweevannix. In welke contest dan?
[ Voor 24% gewijzigd door Norjee op 24-01-2003 22:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
hmm, nêh er zullen ook wel mensen mee doen die op het platteland wonen, en die moeten dan een paar honderd kilometerVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 09:59:
Ideetje voor de nieuwe contest : Nederlandse speciale gebouwen.
Bv. : Paalwoningen , kerken , overheidsgebouwen enz.
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
jaaa met zulke thema's wordt mijn taak natuurlijk wel erg saai....Arfman schreef op 25 januari 2003 @ 12:40:
En imho nog belangrijker: ze zijn "vastomlijnd", dus weinig discussie mogelijk of iets nu wel of niet voldoet aan de regels.
Verwijderd
Ik vind beelden fotografie het toppunt van triest (sorry en NOFI enzo..Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 11:01:
Beeldenfotografie lijkt mij wel leuk. Da's voor iedereen toegankelijk. Ik bedoel dus beelden zoals op pleinen staan, of in de vensterbank. Kunstzinnig of kitch whatever, als't maar een mooie foto opleverd.
Verwijderd
lijkt me ook een leuk themaPhreak schreef op 25 January 2003 @ 14:21:
Wat dacht je van het thema snelheid?
Of is zoiets al een keer langsgeweest.. ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Natuurlijk. Een vakantie kiekje van een of ander beeld op een plein lijkt me niet erg interessant. Het gaat erom dat je een foto maakt die iets toevoegd.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 15:04:
snelheid vind ik het best, beelden vind ik ook niks, nofi, het gaat er inderdaad om dat de foto de kunst is, en niet het beeld op de foto
Verwijderd
Verwijderd
Tja, maar het feit dat jij ooit eens twee jaar terug tegen bent gekomen en dat eventueel op een foto had kunnen willen mogen moeten zetten, maakt het nog niet direct een leuk thema...Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 15:42:
[...]
Natuurlijk. Een vakantie kiekje van een of ander beeld op een plein lijkt me niet erg interessant. Het gaat erom dat je een foto maakt die iets toevoegd.
Sja voorbeeld... Hier ergens staat een beeld van uhmmm zo'n half mens half paard. Een paar jaar terug had een hond een gigantische drol gedraait precies onder het achterwerk van dat beeld. Wat baalde ik toen dat ik geen camera had...
Nee maar dat geeft wel voorbeelden van hoe je creatief en leuk met zo'n thema om kan gaanVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:28:
[...]
Tja, maar het feit dat jij ooit eens twee jaar terug tegen bent gekomen en dat eventueel op een foto had kunnen willen mogen moeten zetten, maakt het nog niet direct een leuk thema...
Verwijderd
Dat heb ik niet ontkendspacy schreef op 25 januari 2003 @ 18:25:
[...]
Nee maar dat geeft wel voorbeelden van hoe je creatief en leuk met zo'n thema om kan gaan
Verwijderd
mwah, ten eerste vind ik schaduw niet echt abstract: iedereen kan zien wat schaduw is, je kan het alleen niet vast pakken, maar dat is dan ook wel het enige..Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 20:00:
Ik denk dat de concrete thema's en abstracte thema's elkaar een beetje moeten afwisselen. Ik ben nog steeds een beetje bang dat door het systeem dat de winnaar het thema kiest de zaak eenzijdig neigt te worden. Eigenlijk zou de verliezer moeten kiezen. Die zou namelijk waarschijnlijk gebaat zijn bij een totaal ander thema. Maarja... het moet natuurlijk niet zo worden dat iedereen gaat proberen te verliezen...
Misschien inderdaad wel goed om abstract en concreet af te wisselen. We hebben nu een paar abstracte thema's gehad dus hoog tijd voor wat concreets.
Goed plan, die afwisseling?
Sja en evengoed de kunst van iets concreets iets abstracts te maken toch?Ten tweede lijkt een écht concreet thema me niets, het is niet een opdracht (maak foto van huis) maar thema (architectuur). Het is juist de kunst van iets abstracts iets concreets te maken.
Verwijderd
Een voorwerp dat niet stilstaat?Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 23:09:
Volgens mij is de fotosite al de hele dag offline... Kan dat kloppen Norjee?
Uhmm sja, schaduw is in zekere zin wel concreet ja. Da's waar.
[...]
En 'beweging' lijkt me toch wel weer erg vaag. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Verwijderd
snelheid valt wel onder beweging, maar beweging niet onder snelheid. Als beweging dus het thema wordt, kan jij best een auto die snel voorbijraast vast leggen, zonder dat ik daar problemen mee heb...Ashen schreef op 26 January 2003 @ 00:02:
is "beweging" niet een beetje een moeilijk thema voor mensen met een iets mindere camera waar je geen sluitertijd kan instellen (zoals ik). Bij mij kan je em nog op nightshot zetten waardoor sluitertijd vanzelf wat hoger wordt, maar er zijn genoeg mensen met camera's waar je helemaal nix kan instellen...
"snelheid" lijkt me dan een beter thema omdat je daar bijv. nog auto's of andere voorwerpen die snel kunnen gaan bij vast kan leggen, bij "beweging" zit je vast aan het feit dat je beweging in je foto moet zien te brengen en dat wordt met een 1/500 sluitertijd ofzo behoorlijk lastig.
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar hoe moet iemand die niet zelf zijn sluitertijd kan instellen een snel voorbijrazende auto vastleggen zonder dat de snelheid uit de foto verdwijntVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 00:28:
[...]Als beweging dus het thema wordt, kan jij best een auto die snel voorbijraast vast leggen, zonder dat ik daar problemen mee heb...
Verwijderd
Je begrijpt me inderdad verkeerd. JIJ zegt:Ashen schreef op 26 januari 2003 @ 00:34:
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar hoe moet iemand die niet zelf zijn sluitertijd kan instellen een snel voorbijrazende auto vastleggen zonder dat de snelheid uit de foto verdwijntDat zou betekenen dat deze mensen alleen beweging kunnen vastleggen als het al schemerig is of in donkere ruimte omdat de camera dan de sluitertijd pas hoger gaat zetten...
Als je bedoelt dat je ook een foto van bijvoorbeeld een stilstaande snelle sportwagen mag nemen (ik neem maar weer ff voorbeeld van een auto omdat dit iig goed concreet is), dan vind ik beweging wel een goed thema, maar het moet niet zo zijn dat mensen met een duurdere/betere camera beter passende foto's voor deze contest kunnen gaan maken.
Ik zeg, dat dat nog steeds kan, omdat snelheid onder het kopje beweging valt..."snelheid" lijkt me dan een beter thema omdat je daar bijv. nog auto's of andere voorwerpen die snel kunnen gaan bij vast kan leggen,
Verwijderd
Ashen schreef op 26 January 2003 @ 00:42:
ok dan ben ik het met je eensik dacht dat je stilstaande voorwerpen niet goed vond omdat je het over een "voorbijrazende" auto had... maar zoals je het nu zegt vind ik "beweging" idd ook een beter thema als "snelheid"
Een abstract thema gaat niet meer om de foto, maar om de scene die je tevoorschijn weet te toveren... Dat is het probleem met abstracte thema's het gaat niet meer puur om de fotografie, maar hoe je iets in elkaar kan flansen.. Neem bijvoorbeeld jou foto.. en de fles foto van communicatie.. Ok, het is fotografie, maar iedereen had die foto's kunnen maken, ze zijn niet bijzonder door de foto op zich, maar door de uitgebeelde, van te voren opgezette, scene..Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 20:05:
[...]
mwah, ten eerste vind ik schaduw niet echt abstract: iedereen kan zien wat schaduw is, je kan het alleen niet vast pakken, maar dat is dan ook wel het enige..
Ten tweede lijkt een écht concreet thema me niets, het is niet een opdracht (maak foto van huis) maar thema (architectuur). Het is juist de kunst van iets abstracts iets concreets te maken.
....
Nope, natuurlijk klopt dat nietVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 23:09:
Volgens mij is de fotosite al de hele dag offline... Kan dat kloppen Norjee?
Verwijderd
Mar op het platteland hebben ze tegenover het café toch altijd een kerk??Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 10:17:
[...]
hmm, nêh er zullen ook wel mensen mee doen die op het platteland wonen, en die moeten dan een paar honderd kilometer![]()
afleggen, voordat ze een belangrijk gebouw tegenkomen...
Verwijderd
Kom dan met iets beters?Norjee schreef op 26 januari 2003 @ 02:50:
[...]
Een abstract thema gaat niet meer om de foto, maar om de scene die je tevoorschijn weet te toveren... Dat is het probleem met abstracte thema's het gaat niet meer puur om de fotografie, maar hoe je iets in elkaar kan flansen.. Neem bijvoorbeeld jou foto.. en de fles foto van communicatie.. Ok, het is fotografie, maar iedereen had die foto's kunnen maken, ze zijn niet bijzonder door de foto op zich, maar door de uitgebeelde, van te voren opgezette, scene..
Heel graag zou ik dan ook een concreet thema hebben.. want ik zie de zandlopertjes met een mooi hallogeen spotje ter belichting, inclusief blaat verhaal alweer komen
Verwijderd
Helemaal mee eens! Er wordt nu veel te veel op het idee gelet, niet meer op de kwaliteit van de foto. Sterker nog: de afgelopen contest heeft niemand meer naar de foto's gekeken, men zag alleen het plaatje dat een zo origineel mogelijk idee moest uitbeelden. Dit is toch echt niet iets wat een fotocontest inhoud.Norjee schreef op 26 januari 2003 @ 02:50:
[...]
Een abstract thema gaat niet meer om de foto, maar om de scene die je tevoorschijn weet te toveren... Dat is het probleem met abstracte thema's het gaat niet meer puur om de fotografie, maar hoe je iets in elkaar kan flansen.. Neem bijvoorbeeld jou foto.. en de fles foto van communicatie.. Ok, het is fotografie, maar iedereen had die foto's kunnen maken, ze zijn niet bijzonder door de foto op zich, maar door de uitgebeelde, van te voren opgezette, scene..
Heel graag zou ik dan ook een concreet thema hebben.. want ik zie de zandlopertjes met een mooi hallogeen spotje ter belichting, inclusief blaat verhaal alweer komen![]()
knip
Verwijderd
Ja maar daar vergeten jullie dat mensen met een simpeler camera dan opeens ernstig in de problemen komen. Nu kan je door een leuk idee nog steeds hoog komen, ook al heb jee een kl*te camera (zie 'kerstverhaal' vorige contest). Maar als het daar niet meer om gaat, en het gaat opeens over het maken van een mooie foto zonder dat dat gecompenseerd mag worden met een leuk idee, zullen veel mensen in de problemen komen. Vooral omdat hier meer computernerds zitten, en geen semi-professionele fotografen...Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 13:21:
[...]
Helemaal mee eens! Er wordt nu veel te veel op het idee gelet, niet meer op de kwaliteit van de foto. Sterker nog: de afgelopen contest heeft niemand meer naar de foto's gekeken, men zag alleen het plaatje dat een zo origineel mogelijk idee moest uitbeelden. Dit is toch echt niet iets wat een fotocontest inhoud.
Een thema zoals iets van: "maak een zo mooi mogelijke foto van een hand" heeft toch velen malen meer te maken met de fotografie dan met het idee?
Nu moet je een mooie foto maken, iedereen maakt een foto van een hand dus je kunt het makkelijk vergelijken. En nu wint degene met de mooiste foto en niet degene met het origineelste idee. Volgens mij is dat hetgeen wat een fotocontest inhoud.
Natuurlijk is een foto van een hand wel heel extreem, maar het idee moet zo wel duidelijk zijn dacht ik zo
enkele voorbeelden:
-Bomen/bos
-Het Nederlandse Landschap
-Architectuur (of iets kleiner -> Kantoorgebouwen, Kerken, Huizen)
-Wegen
-Dieren
Deze dingen klinken erg simpel, maar hier moet je je wel concentreren op het maken van een goede foto, en niet op het origineelste idee.
Een goede fotograaf kan met iedere camera een goede foto maken.Ja maar daar vergeten jullie dat mensen met een simpeler camera dan opeens ernstig in de problemen komen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 17:35 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Norjee op 26-01-2003 18:03 ]
Verwijderd
Nee, je begrijpt het niet, er wordt juist gezegd dat er niet meer naar het idee gekeken moet worden en naar het in beeld brengen van een bepaald thema, maar naar de kwaliteit van de foto. En dat hangt uiteraard af van de camera..Hangloozz schreef op 26 januari 2003 @ 17:20:
nou dan zou ik zeggen wissel de thema's af
Ik moet trouwens zeggen dat ik die opmerking niet vind passen uit jouw mond Aerodynamic..
[...]
Agree!Norjee schreef op 26 January 2003 @ 18:02:
Ook zou een nuttige (helaas niet te controleren) toevoeging zijn dat alleen foto's die daadwerkelijk voor het thema gemaakt zijn mee mogen doen... (Dus geen oude foto's uit het archief)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 18:15 ]
ook dan blijft de opmerking van toepassing..sorry.Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:14:
Nee, je begrijpt het niet, er wordt juist gezegd dat er niet meer naar het idee gekeken moet worden en naar het in beeld brengen van een bepaald thema, maar naar de kwaliteit van de foto. En dat hangt uiteraard af van de camera..
Verwijderd
Als jij met een digitale medion camera van de aldi dezelfde kwaliteit foto's weet te schieten (of beter zelfs?) als met een Canon D60, verklaar ik je bij deze tot godHangloozz schreef op 26 januari 2003 @ 18:42:
[...]
ook dan blijft de opmerking van toepassing..sorry.
Ik heb met m'n 250 oud hollandse guldens kostende Practica bijna per definitie mooiere foto's gemaakt dan met m'n 2200 oud hollandse guldens kostende P1.
Ik wil die P1 geen kl*te cam noemen maar het geeft aan dat een duurdere (=beter kwaliteit) camera niet garant staat voor mooiere foto's.
Daarnaast heb ik ooit eens met een 110 rits-rats-klik Kodak (de oudjes onder ons kennen ze misschien nog) een van m'n mooiste platen geschoten.
De keuze van de camera gaat wel meespelen wanneer je een discipline gaat uitoefenen; hetzij macro, hetzij vogelspotten (extreem tele) of misschien zelfs wel onderwater fotografie.
Maar voor het maken van platen ala het 'grijs en grauw' thema ben je niet zozeer afhankelijk van de camerakeuze.
Anyhow, dit wordt behoorlijk offtopic..als de keuze van het volgende thema me niet aanstaat doe ik simpelweg niet mee en anders moet ik eens flink m'n best gaan doen in de spaarzame tijd die ik heb
Verwijderd
mijn god!Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:44:
[...]
Als jij met een digitale medion camera van de aldi dezelfde kwaliteit foto's weet te schieten (of beter zelfs?) als met een Canon D60, verklaar ik je bij deze tot god![]()
Verwijderd
Hmm, ik geloof dat er hier sprake is van miscommunicatie. Laten we er maar over ophouden, het gaat toch nergens over. Jullie horen 1 feb. wel het nieuwe thema, dat scheelt een boel discussieHangloozz schreef op 26 January 2003 @ 18:53:
wat loop je nou te zuigen?
Je doelt op pure megapixel- of ISO25 kwaliteit?
Ik doel namelijk op gevoelskwaliteit, misschien dat we daarom niet op 1 lijn zitten?
Technische kwaliteit mag imo nooit heersen over compositie/belichting/gevoel.
Een foto kan nog zo fokking scherp zijn, maar tegelijkertijd kan diezelfde foto net zo gevoelloos en nietszeggend zijn; heb je dan de contest gewonnen
trueVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 19:50:
[...]
Hmm, ik geloof dat er hier sprake is van miscommunicatie. Laten we er maar over ophouden, het gaat toch nergens over. Jullie horen 1 feb. wel het nieuwe thema, dat scheelt een boel discussie
Verwijderd
onder dat rijtje past "schaduw" ook .. thema is thema ..Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 13:21:
[...]
Helemaal mee eens! Er wordt nu veel te veel op het idee gelet, niet meer op de kwaliteit van de foto. Sterker nog: de afgelopen contest heeft niemand meer naar de foto's gekeken, men zag alleen het plaatje dat een zo origineel mogelijk idee moest uitbeelden. Dit is toch echt niet iets wat een fotocontest inhoud.
Een thema zoals iets van: "maak een zo mooi mogelijke foto van een hand" heeft toch velen malen meer te maken met de fotografie dan met het idee?
Nu moet je een mooie foto maken, iedereen maakt een foto van een hand dus je kunt het makkelijk vergelijken. En nu wint degene met de mooiste foto en niet degene met het origineelste idee. Volgens mij is dat hetgeen wat een fotocontest inhoud.
Natuurlijk is een foto van een hand wel heel extreem, maar het idee moet zo wel duidelijk zijn dacht ik zo
enkele voorbeelden:
-Bomen/bos
-Het Nederlandse Landschap
-Architectuur (of iets kleiner -> Kantoorgebouwen, Kerken, Huizen)
-Wegen
-Dieren
Deze dingen klinken erg simpel, maar hier moet je je wel concentreren op het maken van een goede foto, en niet op het origineelste idee.
Verwijderd
Een optie kan zijn: Winner compo (bedenker thema) bepaalt zelf wat wel of niet goes .. Dan zou het misschien slim zijn hem niet in de compo mee te laten doen ofzo .. ;xArfman schreef op 25 januari 2003 @ 12:40:
En imho nog belangrijker: ze zijn "vastomlijnd", dus weinig discussie mogelijk of iets nu wel of niet voldoet aan de regels.
Verwijderd
Dat eerste geldt zowiezo toch al?Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 19:38:
[...]
Een optie kan zijn: Winner compo (bedenker thema) bepaalt zelf wat wel of niet goes .. Dan zou het misschien slim zijn hem niet in de compo mee te laten doen ofzo .. ;x
..
ik vind het niet zo een gek idee....de bedenker kan immers van alles fotos gaan maken (of een mooie in het archief hebben) en daarna dat tot thema makenDan zou het misschien slim zijn hem niet in de compo mee te laten doen ofzo .. ;x
[ Voor 56% gewijzigd door marteltor op 27-01-2003 21:11 ]
Verwijderd
tja sorry, maar je zult van me moeten aannemen dat ik niet het thema ga afstemmen op mn eigen collectie..(die is ook nog niet zo groot trouwens). Ik zat te denken aan fruit btw..marteltor schreef op 27 januari 2003 @ 21:09:
maybe is sport ook een leuk thema? je kan iig veel mogelijkheden op, en ook is het duidelijk wat binnen het thema valt en wat niet
[...]
ik vind het niet zo een gek idee....de bedenker kan immers van alles fotos gaan maken (of een mooie in het archief hebben) en daarna dat tot thema makenik doel hier niet op iemand, ik denk ook niet dat dat al eens gebeurd is...
ik zei toch ook dat ik niet dnek dat iemand dat al deedVerwijderd schreef op 27 January 2003 @ 21:13:
[...]
tja sorry, maar je zult van me moeten aannemen dat ik niet het thema ga afstemmen op mn eigen collectie..(die is ook nog niet zo groot trouwens). Ik zat te denken aan fruit btw..
[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 27-01-2003 21:18 ]
Verwijderd
gelukkig maarmarteltor schreef op 27 januari 2003 @ 21:16:
[...]
ik zei toch ook dat ik niet dnek dat iemand dat al deedtuurlijk verdenk ik je nergens van
fruit is idd ook erg leuk
Verwijderd
gewoon de tweede die zal het bepalen toch?spacy schreef op 27 January 2003 @ 21:50:
Als de bedenker van een bepaald thema z'n eigen bedachte thema dus weer wint, moet het idd niet mogelijk zijn dat die persoon ook weer de volgende contest mag bedenken,
in dit geval zal een algemeen gedeelde mening van de topicreageerders voor een volgend thema de keus moeten worden.
En dat is ook al gebeurd bij dit thema
Arrived anxious, left bored
ah, ok ik heb dus niet op zitten letten...
Beter opletten dus...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Haha, ik zit ook weer te wachtenxychix schreef op 28 January 2003 @ 11:14:
wanneer word het nieuwe theme bekend gemaakt ?? ik heb de batterijen alweer in de lader zitten en zit zelfs tijd in te schedulen voor "maken Foto's GoT"
Verwijderd
Verwijderd
Nog paar nachtjes slapenxychix schreef op 28 January 2003 @ 11:14:
wanneer word het nieuwe theme bekend gemaakt ?? ik heb de batterijen alweer in de lader zitten en zit zelfs tijd in te schedulen voor "maken Foto's GoT"
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 15:09 ]
Verwijderd
Fruit?! .. Hhmmm snel ff een meid scoren .. kan ik een macro van d'r 'pruim' indienen ;-)Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 21:13:
[...]
tja sorry, maar je zult van me moeten aannemen dat ik niet het thema ga afstemmen op mn eigen collectie..(die is ook nog niet zo groot trouwens). Ik zat te denken aan fruit btw..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 16:12:
..
.. Van dit soort 'oefeningetjes' leer je kijken naar interessante beelden en composities ..
..
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 10:23 ]
Arrived anxious, left bored
Nog meer felicitaties.. en verdiende plek ! absoluut !
Verwijderd
Verwijderd
tja ik kan via deze laptop niet op IRC, jij moet serieus echt ff heeeel snel een emailadres nemenVerwijderd schreef op 31 January 2003 @ 17:35:
Ik ben effe wat druk geweest de laatste dagen, sorry.
Maar volgens mij hed je je thema al ergens genoemd ja. Uhm je gebruikt geen icq? Anders kunnen we misschien even via irc praten ofzo. Was het niet #DC ofzo?
Verwijderd
ok, check je mail maar ffVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 18:10:
Kheperi@yahoo.com
Canon EOS 80D En wat glaswerk
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
1 - 127 | Slipping Away | Aerodynamic | Olympus - C-4000 | |||||
2 - 63 | Schaduw Vork | firecow | Fuji - S602Zoom | |||||
3 - 57 | Gelezen Boek | spacy | Kodak - DC3400 | |||||
4 - 47 | Facing The Shadow | PuCK | Fuji - S602Zoom | |||||
5 - 33 | Schaduw Licht | xychix | Canon - Powershot A40 | |||||
6 - 31 | Angels | Mycosis | Fuji - Finepix 1400Zoom | |||||
7 - 25 | Wallpaint | Salutem | Olympus - C-2100 UZ | |||||
8 - 25 | Paastak 2 | boppie | Fuji - S602Zoom | |||||
9 - 25 | 2 personen | Koster | Canon - Digital Ixus 330 | |||||
10 - 24 | Holding Pisa | psychonikeo | Sony - DSC - P71 | |||||
11 - 19 | Hot shadow | marteltor | Canon - Powershot S30 | |||||
12 - 18 | Snowy Moon Shadow | cYbert | Sony - DSC-75 | |||||
13 - 15 | Edge of Darkness | Ashen | Sony - DSC-P50 | |||||
14 - 13 | Muntjes | Hugo | Canon - Powershot s40 | |||||
15 - 13 | Makonde | yalhambra | Canon - Powershot A40 | |||||
16 - 12 | Schaduwfeest | berend_engelbrecht | Olympus - C300 Zoom | |||||
17 - 11 | Flowers of Love | Jeroen | Minolta - Dimage 7 | |||||
18 - 11 | fietsenstalling | machielwagenaar | Hewlett Packard - Photosmart 850 | |||||
19 - 8 | A friendly shadow? | MASiR | Casio - QV-3000EX/Ir | |||||
20 - 8 | Lichee Wine | kheperi | Canon - ps a40 | |||||
21 - 6 | shadow on the wall | Bipo | Nikon - Coolpix 5700 | |||||
22 - 5 | Libelle | B-Vage | Minolta - DiMage 5 | |||||
23 - 5 | Toren | Kr3Kr | Sony - DSC-P50 | |||||
24 - 5 | Winterzon | T.T. | Fuji - S602Zoom | |||||
25 - 5 | Music is my life | Mark4sen | Motorola - BLAAT | |||||
26 - 3 | Dart Fader | Arjan B | Canon - Powershot A10 | |||||
27 - 3 | Zonder Titel | Igor Molotov | Canon - Ixus V2 | |||||
28 - 3 | Verboden Toegang | Fudge | Olympus - 2040 | |||||
29 - 2 | Chrome Aeroplane | scottpws | Canon - Powershot S20 | |||||
30 - 1 | Sneeuwslootje | Bluhhhh | Canon - Powershot A40 | |||||
31 - 1 | Gekooid | Maca | Minolta - DiMage 5 | |||||
32 - 1 | Mezelf | SKKL | Canon - Powershot A40 | |||||
33 - 1 | Niches | ElCondor | Canon - Powershot S30 | |||||
34 - 1 | Evil Angel | redeamer | Fuji - Finepix s304 | |||||
35 - 0 | The Performer | Hangloozz | Sony - DSC-P1 | |||||
36 - 0 | daken | heavy3 | canon - powershot a30 |
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 09:15 ]
Verwijderd
DankjeVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 09:03:
Har... har... hachu! snirrrrf... hartstikke gefeliciteerd Aero! Duidelijk gewonnen overweldigende meerderhe...Uche uche.... heid enzo sorry ik ben hartstikke verkouwe. Ook geen tijd gehad om die supergeweldige trofee te maken... Spijt me.
Ik zal zo de nieuwe contest even openen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 09:28 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq