Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Nu ze zwak zijn, moeten we ze oprollen
lol, zou TA echt aan het stoppen zijn 
enne TCF, waar blijft de output, moet ik alles in me eentje doen
enne TCF, waar blijft de output, moet ik alles in me eentje doen
Stoppen? Ik zie daar toch nog 3138 units staan. Meer dan 4x zoveel dan DPC...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
We gaan als nr. 1 het jaar uit. En hebben dan weer een jaar de tijd om daar volgend jaar weer te staan.
Goeie jaarwisseling allemaal.
-on-210x297
Goeie jaarwisseling allemaal.
"Na een fles whiskey op landscape"
Eey ... welke koe van switch heeft z'n pc hier weer opgezet
... 4 dingetjes gedaan gister
...
FOEI
Houston you had a problem?
Switch to the rescue!
[zucht]D²OL het project waar het allemaal mee begon in augustus '02[/zucht]
Switch to the rescue!
[zucht]D²OL het project waar het allemaal mee begon in augustus '02[/zucht]
Nu kun het pijltje achter Muon weer terugzetten naar D2OL, kringetje rond
Division BrabanderT
Wie gaat de concurentie met ons aan binnen DPC
... GRASMAAIERS ... GEKKE KOEIEN ... ALLEMAAL DE WEI IN ... NIET BANG ZIJN VOOR DE KOU
... Hup ... we gaan weer naar de 2k per dag
woei...lees ik dat goed...team_switch weer back @ d2ol?? welcome back guys
Zou leuk zijn voor AnandtechMar schreef op 31 December 2002 @ 18:29:
woei...lees ik dat goed...team_switch weer back @ d2ol?? welcome back guys
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
sorry, NO can do..Mark83 schreef op 31 December 2002 @ 17:33:
Wie gaat de concurentie met ons aan binnen DPC... GRASMAAIERS ... GEKKE KOEIEN ... ALLEMAAL DE WEI IN ... NIET BANG ZIJN VOOR DE KOU
... Hup ... we gaan weer naar de 2k per dag
hier http://forum.sengent.com/...et_topic;f=4;t=000189;p=2 heb ik antwoord al gegeven..
en ehh.. concurentie ? 100K-16K = 84K / 4(daily) = ehhh erug veel dagen
[ Voor 15% gewijzigd door geintje op 31-12-2002 23:48 . Reden: ik zal mijn computer eens uurtje D2OL laten doen.. :) ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
concurentie in de daily's ........ dahhhhhhh
Binnen het team hoor ik ook eigenlijk geen klachten. Ik moet eerlijk zijn ik heb maar 1x last gehad van een probleempje. Dat was na de update (ik gebruikte nog de client van augustus) dat hij bleef hangen in de initialisatie. Maar een clean install heeft dat verholpen. Que blijft mooi vol en geen probelemen voor de rest.
Anoniem: 21125
Ik heb inmiddels weer drie pc's van een D2OL client voorzien.. Alleen de eerste had even problemen om de queue te vullen, maar een uurtje later was dat over. Verder geen problemen gehad
En de queue's zijn steeds vol
Pagina: 1