5 actieve members in de top15... ![]() Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Maandag 11.09 uur. Ik kreeg weer een paar cand's door.
"Na een fles whiskey op landscape"
Wel een hele lage score van Anandtech ineens?! Toch wat PC's overgezet op RC5-72?
Misschien houden we het dan nog een weekje vol!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Nee, ze zijn aan het sparen om genadeloos hard over dpc heen te vliegen, maar eerlijk gezegd hoop ik dat je gelijk hebt.
Anoniem: 21125
TA is boos omdat ze geen replies krijgen van de mensen van D2OL. Ze zitten daar bijna allemaal met lege queue's en zijn van plan om naar andere projecten over te stappen.. 
Dat is de indruk die ik krijg als ik over het D2OL forum surf
jahAnoniem: 21125 schreef op 30 december 2002 @ 16:27:
TA is boos omdat ze geen replies krijgen van de mensen van D2OL. Ze zitten daar bijna allemaal met lege queue's en zijn van plan om naar andere projecten over te stappen..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 21125
Dat zullen ze heus niet doen, want ze hebben genoeg van Dnet
Ze zullen het ons bij de andere projecten het leven zuur maken.. Wat DPC aan power heeft bij RC5 zetten zij helaas elders in...
Pagina: 1