Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Derde 
kom op jongens, enuh ik las net dat muon hard op weg is naar de eerste plek, dus waar blijft het switchen van switch?
kom op jongens, enuh ik las net dat muon hard op weg is naar de eerste plek, dus waar blijft het switchen van switch?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik draai nog niet zo heel erg lang d2ol, maar nu kreeg gisteren ofzo een update en nu staat mijn client al heel lang op "Engine Initializing" klopt dit? of is er iets fout gegaan? Ik heb al een nieuw installatie er overheen gezet, maar er gebeurt nog steeds niets......
Kan een van jullie mij helpen?
Kan een van jullie mij helpen?
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Anoniem: 21125
Het staat me bij dat dergelijke problemen ook aanwezig waren bij een vorige automatische update
Ik denk dat je het beste de D2OL client kunt deinstalleren, en dan de nieuwste versie downloaden en installeren. Vermoedelijk ligt het probleem bij de update routine 
Zeg JustMe_... Als je zo begaan bent met het lot van D2OL, dan kun je beter zorgen dat I'R Cow hier een poosje komt helpen
Een score van 740 candidates op een dag istrouwens DPC onwaardig.. Dat moeten jullie toch beter kunnen, of is iedereen vertrokken naar RC5-72
Zeg JustMe_... Als je zo begaan bent met het lot van D2OL, dan kun je beter zorgen dat I'R Cow hier een poosje komt helpen
Een score van 740 candidates op een dag istrouwens DPC onwaardig.. Dat moeten jullie toch beter kunnen, of is iedereen vertrokken naar RC5-72
Anoniem: 30041
Er is een nieuw type candidate toegevoegd aan de client met die update.
Alleen is daarna iets misgegaan want niemand krijgt nieuwe candidates.
Probleem is dat Sengent al een tijdje weinig tot niet reageert op hun forum. Dus verwacht pas na nieuwjaar een oplossing.
Hoewel ik niet meer aktief meedoe, volg ik het nog steeds. Mij bekruipt het vage gevoel dat ze het project willen laten doodbloeden.
Dezelfde problemen blijven terugkomen en worden niet opgelost. Mail verdwijnt in een zwart gat. Bij klachten geen reactie of "we kijken erna" en je hoort er niets meer van.
Ze hebben nu 4 projecten en d2ol is het enige onbetaalde. Als dat wegvalt, hebben ze meer resources voor de andere.
Nou hoop ik dat ik ernaast zit maar het begint er nogal op te lijken.
Alleen is daarna iets misgegaan want niemand krijgt nieuwe candidates.
Probleem is dat Sengent al een tijdje weinig tot niet reageert op hun forum. Dus verwacht pas na nieuwjaar een oplossing.
Hoewel ik niet meer aktief meedoe, volg ik het nog steeds. Mij bekruipt het vage gevoel dat ze het project willen laten doodbloeden.
Dezelfde problemen blijven terugkomen en worden niet opgelost. Mail verdwijnt in een zwart gat. Bij klachten geen reactie of "we kijken erna" en je hoort er niets meer van.
Ze hebben nu 4 projecten en d2ol is het enige onbetaalde. Als dat wegvalt, hebben ze meer resources voor de andere.
Nou hoop ik dat ik ernaast zit maar het begint er nogal op te lijken.

Maarja als ze het probleem niet voor 1 januari hebben opgelost, gaan we wel als No1 het jaar 2003 in
Tenminste als AnandTech geen flush heeft opgespaard.
Tenminste als AnandTech geen flush heeft opgespaard.
Als alle ircow leden naar mij luisterden dan waren we ook allang met iets nuttigers bezig dan rc5, maar veel pc's op werk/school enz kunnen alleen makkelijk draaien met de toch wel erg fijne dnet client en met een groot team is een groot project spannender, dus ja misschien wel goed dat ik het niet voor het zeggen hebAnoniem: 21125 schreef op 29 december 2002 @ 22:03:
Het staat me bij dat dergelijke problemen ook aanwezig waren bij een vorige automatische updateIk denk dat je het beste de D2OL client kunt deinstalleren, en dan de nieuwste versie downloaden en installeren. Vermoedelijk ligt het probleem bij de update routine
Zeg JustMe_... Als je zo begaan bent met het lot van D2OL, dan kun je beter zorgen dat I'R Cow hier een poosje komt helpen![]()
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1