Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Hehe, het is ons toch gelukt om Team Anandtech voor te blijven in het jaar 2002
maar goed, de member EXC_RavenMaster is een oude account van het team DPC_ClanEXC die perongeluk niet meer bij het team DPC stond ingeschreven. Deze account zal in een van de komende weken door ken w worden omgezet naar DPC_ClanEXC.
En voor de mensen die het nog niet weten er is een nieuwe versie van DSpy uit, versie 0.96.
En voor de mensen die het nog niet weten er is een nieuwe versie van DSpy uit, versie 0.96.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| * Version 0.96 Added support for new candidates of the type nci_######.aq instead of nci_####_#### * Fixed it so that triple digit number are aligned correctly on the graph. * Added Smallpox Target II to the graph * Not really new but if you missed it, if you type ALT-F while the DSpy window has the focus, Dspy will scan your task files to see if any weren't completely downloaded. Wait until after D2OL is done downloading to do this. |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 14:02 ]
Met een ruime 2K kunnen we toch weer een 'beetje' trots zijn!
Nog 7K per dag meer, en we blijven voor AnandTech
Nog 7K per dag meer, en we blijven voor AnandTech
De mannen van Graasland zijn ingeslapen (of zijn te druk bezig met RC5-72) en worden door BotXXX uit de Top 10 geknikkerd. Gefeliciteerd BotXXX.
En welcome back aan Team_Switch. Succes met het redden van de Overall #1
En welcome back aan Team_Switch. Succes met het redden van de Overall #1
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
We doen ons best, maar zoals je wel door hebt is er wel wat meer voor nodig dan een Switch teampje om hier de eer van DPC te redden 
We zullen zien wat we kunnen doen
Heb jij nog een pctje over Mobster :?: Jij als geen ander weet hoe hoog de nood hier is, jij kent van alle projecten de ins en outs
We zullen zien wat we kunnen doen
Heb jij nog een pctje over Mobster :?: Jij als geen ander weet hoe hoog de nood hier is, jij kent van alle projecten de ins en outs
Ik heb in principe PC's genoeg. Ik zit alleen met behoorlijk gelimiteerde inet toegang. Dat is het grootste nadeel van mijn kudde en dus ook van de clients. Die wel direct toegang hebben draaien nu DFolding en de rest wisselt wat...
Mocht het veranderen zal ik als eerste bij jullie aankloppen.
Mocht het veranderen zal ik als eerste bij jullie aankloppen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
In dit topic of het D2OL forum wordt trouwens aangegeven hoe je ook zo'n picje kan krijgen
http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=3;t=000249
En ik sta inderdaad weer op plekje 10
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Vol ongeduld...
STATS VAN 1 JAN ???
STATS VAN 1 JAN ???
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Wij kunnen ook niet wachten
Maar ik denk dat het vanzelf komt als de statsposters wakker zijn
Ze vinden het niet leuk als we er steeds om lopen te vragen, foei dus
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 09:33:
Wij kunnen ook niet wachten![]()
Maar dan zit ik nog steeds vol ongeduld te wachten
Verwijderd
Zal ik dan vast verklappen dat je geen eerste staat en ook geen tweede, dan ben je vast een stukje minder ongeduldig

Of ben ik nu flauw
(solly)
Of ben ik nu flauw
Verwijderd
na een korte stop ben ik er ook weer.
Let's graze some more quick.
Let's graze some more quick.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 10:08 . Reden: tja ]
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 09:50:
Zal ik dan vast verklappen dat je geen eerste staat en ook geen tweede, dan ben je vast een stukje minder ongeduldig![]()
Of ben ik nu flauw(solly)
10de las het goed is
Pagina: 1