Anoniem: 26235 schreef op 05 January 2003 @ 02:31:
[...]

hier zie je toch uiteindelijk zelf wel de logica van in als je speelt
Per ronde zijn er drie medailles te verkrijgen (alle 2 de teams gezamelijk): goud, zilver en brons.
Diegene die bij de totale score de hoogste punten haalt krijg een gouden enz. Bij een gelijke stand gaat diegene voor die de meeste
mensen heeft gekilled.
Dus als je 3 rondes speelt krijg je een totaal van 9 medailles als er niemand weg is gegaan.
Als er trouwens twee mensen evenveel punten hebben en ook evenveel gasten hebben omgelegd, dan gaat het om wie het minst is dood gegaan.
Ik heb gister trouwens eens die soldier 9's realism mod geprobeerd, die is echt best wel goed. Het wordt er echt een heel ander spel van. In het begin raakte ik echt niks met die Tiger. In het normale spel schiet ie met een ontzettende pisboog, in die realism mod schiet ie echt onwerkelijk hard en dus ver. Ze hebben hem trouwens ook gruwlijk langzaam gemaakt, maar goed, dat ding is ook iets van 50 ton ofzo.
De Sherman is vervangen door de Firefly, die echt een vet kanon heeft, ongeveer vergelijkbaar met die van de Tiger. Ook veel meer shells, maar een veel lagere draaisnelheid van de loop. De gevechten met infanterie zijn echt heel anders. Je moet vooral op afstand blijven, als ze dicht bij komen krioelen ze om je heen en blazen ze je zo op met exp packs of een bazooka. Grenades doen trouwens niets, en een bazooka schot op de verkeerde plaats ook niet. En als je een gast wel in je vizier krijgt, ff met de MG eroverheen en hij is kapot.
De vliegtuigen zijn echt veel beter geworden. De Mustang heeft nu 6 Browning .50 MG's, net zoals in het echt. En verder niks, dus geen 15 bommen

. De Yak 9 heeft een 20mm canon in de propelor hub (neus zeg maar) en nog 1 mg. En die canon schopt echt kont, helaas is het graphische effect echt zwaar overdreven (en een Tiger kapot schieten met een 20mm cannon is ook niet echt reeel, daar heb je eerder iets van 40mm voor nodig).
Verder zijn er nog wel meer dingen veranderd: vier mensen in een jeep bijvoorbeeld, nieuwe skins voor MG's, crosshairs van stationary MG's weg, de M1 Garand voor de engineer en nog wel meer.
Nou nog zwaartekracht voor kogels modellen, zodat snipen niet simpele point-and-shoot-actie is. Dat wind nou niet gemoddeld is, ok, maar geen zwaartekracht vind ik toch wel erg jammer. En misschien gun sights ipv de crosshair. En dan hebben we een soort OPF in WOII

(alleen dan leuker).
Ik vind het een erg goede mod iig, voor de mensen die wat meer het Operation Flashpoint gevoel in Bf willen hebben. Helaas nog erg weinig servers.
[
Voor 38% gewijzigd door
Jag op 05-01-2003 09:36
]