Battlefield 1942 topic deel VII

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.071 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:58

PoweRoy

funky!

Switch schreef op 04 januari 2003 @ 17:49:
In die map van Snow_King: Is het wel slim als je de Allieds met parachuten naar benederen laat donderen, er staan daar twee MG's die ze al in de lucht kunnen uitschakenl (Axis -> Allieds that is)
denk et niet ;)
et staat dat je minimaal een min moet lopen. Dat is een grote afstand en dat is een behoorlijke grote afstand om een 'stipje' te raken met een MG :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 04 January 2003 @ 17:49:
In die map van Snow_King: Is het wel slim als je de Allieds met parachuten naar benederen laat donderen, er staan daar twee MG's die ze al in de lucht kunnen uitschakenl (Axis -> Allieds that is)
Die mensen met para's komen best wel ver weg van die MG's dus zo gaat je niet lukken.

Verder, over die oude wrakken is wel een idee ja!

EDIT:
Versie 0.2

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=853&format=full&ext=.png

[ Voor 14% gewijzigd door Snow_King op 04-01-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jammer dat er geen dieren in bf zijn anders had je er koeien neer kunnen zetten :D
misschien is een oud schuurtje handig om op et weiland neer te zetten handig ... in het midden tusen dijk en eerste huizen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49857

Anoniem: 20627 schreef op 04 January 2003 @ 17:39:
[...]

Het is een spel van Digital Illusions, niet van EA, die geeft et alleen uit, dus ga nou niet EA weer afzeiken, omdat zij nou toevallig wle winst maken en alle andere software publishers niet :z. Kinderachtig kudde gedoe...

En Battlefield1942 is in mijn ogen 10x beter dan welk online spel dan ook!
Ik loop EA niet af te zeiken |:(
Ik heb zeker 10 EA titels( meeste zijn zeker de moeite waard) alleen de multiplayer code van F1 titels is waardeloos.
En zo als ik zei dat is MIJN mening :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

DICE zorgt voor het spel, EA voor de rest, en EA denkt meer aan z'n centen dan aan de klanten IMHO ... Kijk maar eens naar alles rondom patch 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Spleasure schreef op 04 January 2003 @ 18:46:
DICE zorgt voor het spel, EA voor de rest, en EA denkt meer aan z'n centen dan aan de klanten IMHO ... Kijk maar eens naar alles rondom patch 1.2
dat doet elk bedrijf :/
als bedrijf kan je beter anderen hoop geven en dan eraan gaan werken, dan gaan werken en dan plotseling met de patch komen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

PoweRoy schreef op 04 January 2003 @ 18:26:
jammer dat er geen dieren in bf zijn anders had je er koeien neer kunnen zetten :D
misschien is een oud schuurtje handig om op et weiland neer te zetten handig ... in het midden tusen dijk en eerste huizen :?
ja, daar dacht ik ook aan, maar er bestaat geen oud schuurtje in BF, maybe komt die in Road to Rome, maar dan moet iedereen wel die Add-on hebben om mijn level te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Iemand moet ff gewoon een city maken die niet in puin ligt zoals stalingrad en berlin. Er zijn lijkt me op dit moment genoeg huizen voor. Vooral een desertcity lijkt me koel, zijn wel lachen huisjes dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 57975 schreef op 04 January 2003 @ 19:51:
Iemand moet ff gewoon een city maken die niet in puin ligt zoals stalingrad en berlin. Er zijn lijkt me op dit moment genoeg huizen voor. Vooral een desertcity lijkt me koel, zijn wel lachen huisjes dat.
ja!

Ik heb een beetje met Poweroy over MSN lopen kletsen.

Maar wil een soort nederland sfeer maken.

Een rivier ergens, molen er bij boerderij in het veld, maarja, moeten er wel mooie huizen beschikbnaar zijn, ik hoop op Road to Rome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6227

Zonder voertuigen denk ik dat het niet echt een groot suc6 gaat worden ...
BF draait zo'n beetje om de voertuigen vind ik ...
Misschien een ID om er een aantal lichte tank is te plaatsen, voor de allies, om tegen die MG's op te boksen.
Of alleen half tracks ...

't is maar een suggestie hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij nader inzien lijken Half-tracks me niet eens zo slecht trouwes.
Als troop-carrier over de dijk heen en met die .50 op het dak tegenover die MG's heb je best een aardig evenwicht denk ik eigelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

Snow_King schreef op 04 januari 2003 @ 19:57:
[...]

...

Een rivier ergens, molen er bij boerderij in het veld, maarja, moeten er wel mooie huizen beschikbnaar zijn, ik hoop op Road to Rome!
en een tractor... en een tulpenveld. en soldaten op klompen :D :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Je kan ook zelf objects maken ... daarvoor hoef je toch niet alleen in de bf1942 libraries te neuzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Als ik het originele plan van Snow_King bekijk doet het me een heel klein beetje denken aan een bepaalde scene uit Band of Brothers... dat die Winters een dijk oprent en daar een mof ziet staan... ik dacht deel 4 ofzow :Y)
Maar goed, lijkt me echt een topmap worden, ook als ik de suggesties van anderen zo eens bekijk.

Ik vind het trouwens het leukst als er geen voertuigen voor de Allies beschikbaar zijn.
Dat het middelste spawn-point in het begin grijs is en dat de achterste spawn (zoals eerder aangeven een stadhuis ofzo) een spawn is voor de moffen, vind ik ook wel een leuk idee...
Hoewel je dan wel een wedloop krijgt voor wie het eerste daar is... en dan krijg je toch weer een beetje van: Het maakt niet uit, ik kan toch weer respawnen...

[ Voor 3% gewijzigd door Thanatos op 04-01-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 01-07 15:24
Thanatos schreef op 04 January 2003 @ 22:12:
Als ik het originele plan van Snow_King bekijk doet het me een heel klein beetje denken aan een bepaalde scene uit Band of Brothers... dat die Winters een dijk oprent en daar een mof ziet staan... ik dacht deel 4 ofzow :Y)

"Band of Brothers 05 - Crossroads" :)

Zou wel gaaf zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Spleasure schreef op 04 January 2003 @ 17:08:
De nummer één krijgt goud
De nummer twee krijgt zilver
De nummer drie krijgt brons

't is ff wennen, maar op het laatst wil je niet anders ....
:? :? :?
Is dit nu wel werkelijk zo???
Dikwijls krijgt iemand met een veel lagere score een medaile en terwijl hogere scores niets krijgen.
Ik begreep (begrijp) de logica dus ook niet van die medailes.
Eerst dacht ik ook dat het gewoon te maken had met de score volgorde,maar dit blijkt toch niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk jij wie medailes heeft de volgende ronde of op het moment dat ze uitgereikt worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63512

Ubervaag, mijn battlefield 1942 deed net nog, nu helemaal niet meer.

als ik op icoon van battlefield klik, dan zie ik dat ik moet wachten aan me muispoint. na 2 secs zeg maar.. staat me muispunt weer normaal.. hij laadt niet meer. snap echt geen reet van. uur geleden ongeveer speelde ik nog voor halfuurtje.
weet iemand oplossing?

men systeem: me sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 63512 schreef op 04 January 2003 @ 23:42:
Ubervaag, mijn battlefield 1942 deed net nog, nu helemaal niet meer.

als ik op icoon van battlefield klik, dan zie ik dat ik moet wachten aan me muispoint. na 2 secs zeg maar.. staat me muispunt weer normaal.. hij laadt niet meer. snap echt geen reet van. uur geleden ongeveer speelde ik nog voor halfuurtje.
weet iemand oplossing?

men systeem: me sig
Restart je computer en probeer het dan.

Anders maak de laatste wijzigingen ongedaan en zet het terug zoals het voorheen was, als je bijvoorbeeld drivers hebt geupdated of mods oid.

Mocht je nou werkelijk 5 min. geleden gespeelt hebben en na een computer restart het nog niet doen, dan wordt het maar Battlefield opnieuw installeren denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
melly schreef op 04 January 2003 @ 22:33:
[...]

:?
Dikwijls krijgt iemand met een veel lagere score een medaile en terwijl hogere scores niets krijgen.
Eerst dacht ik ook dat het gewoon te maken had met de score volgorde,maar dit blijkt toch niet te kloppen.
Zo'n map wordt meerdere rondes gespeeld, dus zijn er meerdere medailles uit te reiken. Aangezien iemand die al een medaille in een eerdere ronde niet altijd weer de hoogste score kan halen, zal er een ander iemand met de hoogste score een medaille halen, maar als je al een medaille had gehaald dan hou je die gewoon.

Dacht dat het niet zo moeilijk was om dat te begrijpen

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63512

Anoniem: 26235 schreef op 04 januari 2003 @ 23:47:
[...]

Restart je computer en probeer het dan.

Anders maak de laatste wijzigingen ongedaan en zet het terug zoals het voorheen was, als je bijvoorbeeld drivers hebt geupdated of mods oid.

Mocht je nou werkelijk 5 min. geleden gespeelt hebben en na een computer restart het nog niet doen, dan wordt het maar Battlefield opnieuw installeren denk ik :P
kheb daarvoor nikz gedaan.. kheb ook me pc gerestarded.. werkt ook nie meer.. ook gereinstald, ook nie.. kgebruik wel no cd patch, maar die werkte gewoon helemaal fijn.. kheb paar dagen terug nog uren op gespeeld.. gewoon met zelfde settings enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
melly schreef op 04 January 2003 @ 22:33:
[...]

:? :? :?
8)7 hier zie je toch uiteindelijk zelf wel de logica van in als je speelt :?

Per ronde zijn er drie medailles te verkrijgen (alle 2 de teams gezamelijk): goud, zilver en brons.

Diegene die bij de totale score de hoogste punten haalt krijg een gouden enz. Bij een gelijke stand gaat diegene voor die de meeste mensen heeft gekilled.

Dus als je 3 rondes speelt krijg je een totaal van 9 medailles als er niemand weg is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 20:15

Jag

Anoniem: 26235 schreef op 05 January 2003 @ 02:31:
[...]

8)7 hier zie je toch uiteindelijk zelf wel de logica van in als je speelt :?

Per ronde zijn er drie medailles te verkrijgen (alle 2 de teams gezamelijk): goud, zilver en brons.

Diegene die bij de totale score de hoogste punten haalt krijg een gouden enz. Bij een gelijke stand gaat diegene voor die de meeste mensen heeft gekilled.

Dus als je 3 rondes speelt krijg je een totaal van 9 medailles als er niemand weg is gegaan.

Als er trouwens twee mensen evenveel punten hebben en ook evenveel gasten hebben omgelegd, dan gaat het om wie het minst is dood gegaan.

Ik heb gister trouwens eens die soldier 9's realism mod geprobeerd, die is echt best wel goed. Het wordt er echt een heel ander spel van. In het begin raakte ik echt niks met die Tiger. In het normale spel schiet ie met een ontzettende pisboog, in die realism mod schiet ie echt onwerkelijk hard en dus ver. Ze hebben hem trouwens ook gruwlijk langzaam gemaakt, maar goed, dat ding is ook iets van 50 ton ofzo.
De Sherman is vervangen door de Firefly, die echt een vet kanon heeft, ongeveer vergelijkbaar met die van de Tiger. Ook veel meer shells, maar een veel lagere draaisnelheid van de loop. De gevechten met infanterie zijn echt heel anders. Je moet vooral op afstand blijven, als ze dicht bij komen krioelen ze om je heen en blazen ze je zo op met exp packs of een bazooka. Grenades doen trouwens niets, en een bazooka schot op de verkeerde plaats ook niet. En als je een gast wel in je vizier krijgt, ff met de MG eroverheen en hij is kapot.
De vliegtuigen zijn echt veel beter geworden. De Mustang heeft nu 6 Browning .50 MG's, net zoals in het echt. En verder niks, dus geen 15 bommen :P. De Yak 9 heeft een 20mm canon in de propelor hub (neus zeg maar) en nog 1 mg. En die canon schopt echt kont, helaas is het graphische effect echt zwaar overdreven (en een Tiger kapot schieten met een 20mm cannon is ook niet echt reeel, daar heb je eerder iets van 40mm voor nodig).
Verder zijn er nog wel meer dingen veranderd: vier mensen in een jeep bijvoorbeeld, nieuwe skins voor MG's, crosshairs van stationary MG's weg, de M1 Garand voor de engineer en nog wel meer.
Nou nog zwaartekracht voor kogels modellen, zodat snipen niet simpele point-and-shoot-actie is. Dat wind nou niet gemoddeld is, ok, maar geen zwaartekracht vind ik toch wel erg jammer. En misschien gun sights ipv de crosshair. En dan hebben we een soort OPF in WOII :) (alleen dan leuker).

Ik vind het een erg goede mod iig, voor de mensen die wat meer het Operation Flashpoint gevoel in Bf willen hebben. Helaas nog erg weinig servers.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Bf1942_Tiger_realism.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Jag op 05-01-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
MuErTo ChAvEz schreef op 05 January 2003 @ 00:00:
[...]

Zo'n map wordt meerdere rondes gespeeld, dus zijn er meerdere medailles uit te reiken. Aangezien iemand die al een medaille in een eerdere ronde niet altijd weer de hoogste score kan halen, zal er een ander iemand met de hoogste score een medaille halen, maar als je al een medaille had gehaald dan hou je die gewoon.

Dacht dat het niet zo moeilijk was om dat te begrijpen
Hehehe...dit verklaart alles inderdaad.
Ik was zelf niet zo snugger om te bedenken dat je meerdere rondes speelt en de eerder behaalde medailes gewoon mee neemt 8)7 :z
Vandaar dat je dus ook wel eens veel meer dan 3 medailes ziet op het score bord :)
Ok..ik ga maar weer ganzenborden...dat snap ik tenminste wel........ ehmmm..dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

die nieuwe map van TuuT is ook heel erg goed, waar kan je hem downen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Zeggem Snow_King.... als er iets getest moet worden... I'm your man :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat velen denk ik nog niet weten, of in ieder geval nooit 's gedaan hebben:
Als sniper (scout) kun je dus met de verrekijker -niet met de zoom van je snipergun dus- camerabeelden van een target doorgeven aan de artillerie (kanon, Houwitser en Katusha).
Is wel kicken :9 want met de artillerie kun je dan de hele baan van het schot volgen, vanaf een vanaf de zijkant gericht camerastandpunt.

Maar nu komt het: het lijkt wel of er een afwijking zit in de coördinaten die de scout doorgeeft. Je zou nl. verwachten dat de target precies op het snijpunt van de verticale en horizontale lijn staat ingesteld.
Nee dus, want je moet dus toch eerst gaan uitproberen of het schot raak is of niet.
Hopelijk is het een beetje duidelijk O-) iemand die dit ook wel 's uitgeprobeerd heeft weet wel wat ik bedoel.

Enne...nog iets: hoe zit het nou met die sterren in de ranglijst :?

[ Voor 6% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 05-01-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:06
Anton_NL schreef op 05 januari 2003 @ 13:30:
Dat is de "beoordeling" van de vorige ronde, dus de 3 beste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die sterren zijn hetzelfde als de medailles (voor uitleg zie stukje terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

wat ook vaag is dat je 2 sterren hebt :/
je hebt zo'n kruis en een ster --> wats het verschil :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kruis == Axis
Ster = Allies

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Wat velen denk ik nog niet weten, of in ieder geval nooit 's gedaan hebben:
Als sniper (scout) kun je dus met de verrekijker -niet met de zoom van je snipergun dus- camerabeelden van een target doorgeven aan de artillerie (kanon, Houwitser en Katusha).
Is wel kicken :9 want met de artillerie kun je dan de hele baan van het schot volgen, vanaf een zijwaarts gericht camerastandpunt.

Maar nu komt het: het lijkt wel of er een afwijking zit in de coördinaten die de scout doorgeeft. Je zou nl. verwachten dat de target precies op het snijpunt van de verticale en horizontale lijn staat ingesteld.
Nee dus, want je moet dus toch eerst gaan uitproberen of het schot raak is of niet.
Hopelijk is het een beetje duidelijk O-) iemand die dit ook wel 's uitgeprobeerd heeft weet wel wat ik bedoel.

Goh meen je dat nou, kan dat echt :P? Bij artillery horen trouwens ook schepen. Het is trouwens helemaal niet de bedoeling dat dat kruis de goede "instelling" zou moeten zijn.
Horizontaal afstellen is trouwens heel makkelijk, je kan gewoon je icoontje dat jou voorstelt richten naar het snijpunt, en dan hoef je alleen nog maar verticaal te prutsen.
Of begrijp ik nou niet wat jij bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Jag schreef op 05 January 2003 @ 13:56[/message]:

[...]

Goh meen je dat nou, kan dat echt :P?
Ja, dat meen ik :)
Voor mij -en jou ook heb ik het idee- is BF meer dan alleen maar dom schieten op alles wat beweegt.
Is ook leuk, maar dan ga ik altijd Quaken of zo.
Persoonlijk hou ik juist van het strategische aspect in BF, bijvoorbeeld dat scout-camera-artillerie gedoe om maar iets te noemen.
En ik denk echt dat de meesten dat niet eens weten.
Bij artillery horen trouwens ook schepen.
Goh meen je dat nou :P?
Kanonnen op schepen, had ik het dus (ook) over :Z
Het is trouwens helemaal niet de bedoeling dat dat kruis de goede "instelling" zou moeten zijn.
Horizontaal afstellen is trouwens heel makkelijk, je kan gewoon je icoontje dat jou voorstelt richten naar het snijpunt, en dan hoef je alleen nog maar verticaal te prutsen.
Of begrijp ik nou niet wat jij bedoelt?
Misschien niet, maar laat maar zitten...je hebt misschien wel gelijk, ik ga wel verder (verticaal) prutsen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 05-01-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Thanatos schreef op 04 januari 2003 @ 22:12:
Maar goed, lijkt me echt een topmap worden, ook als ik de suggesties van anderen zo eens bekijk.

Ik vind het trouwens het leukst als er geen voertuigen voor de Allies beschikbaar zijn.
Dat het middelste spawn-point in het begin grijs is en dat de achterste spawn (zoals eerder aangeven een stadhuis ofzo) een spawn is voor de moffen, vind ik ook wel een leuk idee...
Hoewel je dan wel een wedloop krijgt voor wie het eerste daar is... en dan krijg je toch weer een beetje van: Het maakt niet uit, ik kan toch weer respawnen...
Mijn idee komt uit Band of Brothers! :D

het idee dus dat captain winters op die dijk staat ja, en het deel dat ze het stadje Foy in nemen, beetje mix daarvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

PoweRoy schreef op 05 January 2003 @ 13:10:
die nieuwe map van TuuT is ook heel erg goed, waar kan je hem downen :?
Ik kan em niet starten? crasht ie terug naar desktop :/.

Edit: hoe mappen julie eignlijk? Met welk programma doen jullie dat?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 05-01-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 20627 schreef op 05 januari 2003 @ 17:47:
[...]

Ik kan em niet starten? crasht ie terug naar desktop :/.

Edit: hoe mappen julie eignlijk? Met welk programma doen jullie dat?
first post @ topic ;)

hier start de map ook niet :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75129

Wow damn, jongens. Ik zie ook op de meeste screens van die kartel randjes. Ik had dit eerst nooit, maar nu een tijdje weer wel... kijk het verschil eens met wat ik nu zie: :o

Wat ik zag:
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/screenshot1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/ScreenShot2.jpg

Wat ik nu zie :9
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/ScreenShot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/ScreenShot4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/ScreenShot5.jpg

En nog een lol screenie van eerder: :D
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/ScreenShot6.jpg

Oh, en het hoe ik dat gedaan had? Mijn scherm op 85Hz zetten (bij videoinstellingen):D

En nee, resizen is ZONDE!!! En het kost ons bijde moeite ook.

EN NEE!!! STARWARS (die witte poppetjes):D

Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/StarWars0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.g-hcomputers.nl/Louis/StarWars1.jpg

En ik heb nog een hele bult screens voor de liefhebbers, roep maar als je meer wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 49857 schreef op 04 januari 2003 @ 12:43:
korte vraag , mijn ervaringen me EA games online zijn de slechste die er zijn ( mijn mening :) ) bv F1 2002 is ronduit slecht in vergelijking met Nascar 2002.
Is BF1942 beter online dan de rest van EA ?
Battlefield is imho het beste multiplayer spel dat ik ooit heb gespeeld. Ik heb niet zoveel spellen online gespeeld (Counterstrike, Teamfortress, Unreal Tournament en UT 2003, Medal of Honor, Return to Castle Wolfenstein, SOF2) maar ik moet zeggen dat ik nooit zo lang aan een spel ben blijven kleven als Battlefield. Echt een super bizar spel. Het feit dat je voor verschillende classes kan kiezen en eveneens verschillende voertuigen kunt gebruiken (met 1 of meerdere spelers) en de graphics maakt dit spel zo goed als compleet. Ik merk aan mezelf dat ik compleet verslaafd ben aan dit spel. Helaas heb ik te weinig tijd om te spelen (werk, cursus, vriendin etc.)

Brengt me bij de vraag: Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 24 en denk soms dat ik 1 van de oudste ben die BF speelt of zie ik dit totaal verkeerd?

Nog een vraag: Wat denken jullie over de levensduur van BF? Ik hoop dat het spel lang gespeeld zal blijven worden en dat er eventueel nog een goede opvolger komt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

zelf ben ik 16 maar bij de GoT clan zitten ook wel wat oudjes :)
dit spel ga ik nog lang spelen, hopelijk komt de addon snel :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

15, oudste is iets van 37 (ik noem geen namen :+) uit de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 21:16
Anoniem: 75129 schreef op 05 January 2003 @ 18:17:
Wow damn, jongens. Ik zie ook op de meeste screens van die kartel randjes. Ik had dit eerst nooit, maar nu een tijdje weer wel... kijk het verschil eens met wat ik nu zie: :o
Oh, en het hoe ik dat gedaan had? Mijn scherm op 85Hz zetten (bij videoinstellingen):D
Ik snap et niet, je zet je refreshrate hoger en je krijgt betere graphics :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Weet iemand wat er met de EA UK servers aan de hand is?
Ik zoek net een game met ASE, maar ze staan er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Bong-One schreef op 05 January 2003 @ 19:05:
[...]
Ik snap et niet, je zet je refreshrate hoger en je krijgt betere graphics :?
bij mij werkt het nog niet eens :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Snow_King schreef op 05 January 2003 @ 17:34:
[...]

het idee dus dat captain winters op die dijk staat ja, en het deel dat ze het stadje Foy in nemen, beetje mix daarvan!
Cool! 8) :Y)

Oja PixelForcer, zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn ze toch ff te resizen? Dit is erg irritant @ 800x600 :/ Maak ze dan gewoon klikbaar zodat je ze toch nog in oorspronkelijke grootte kunt bekijken ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 20627 schreef op 05 januari 2003 @ 18:54:
15, oudste is iets van 37 (ik noem geen namen :+) uit de clan.
Oooh...dan valt mijn leeftijd nog wel mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Thanatos schreef op 05 January 2003 @ 20:35:
[...]

Cool! 8) :Y)

Oja PixelForcer, zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn ze toch ff te resizen? Dit is erg irritant @ 800x600 :/ Maak ze dan gewoon klikbaar zodat je ze toch nog in oorspronkelijke grootte kunt bekijken ;) :)
Ik dacht er eerst ook aan om compleet Foy na te maken, maar dan moet ik die aflevering zo vaak heen en weer zappen en dan is het nog moeilijk om een exacte map van Foy te maken!

Maar ik denk dat het gaat worden zoals boven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Snow_King schreef op 05 January 2003 @ 20:57:
[...]

Ik dacht er eerst ook aan om compleet Foy na te maken, maar dan moet ik die aflevering zo vaak heen en weer zappen en dan is het nog moeilijk om een exacte map van Foy te maken!

Maar ik denk dat het gaat worden zoals boven beschreven.
Zou ook wel eens een map willen maken, maar volgens mij is het niet simpel en ik ben niet snel tevreden. Zodra die level-editor er is ga ik het eens proberen. Ik heb ooit een keer een model in Maya gemaakt, maar dat viel niet mee. Laat staan het toevoegen van textures e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Snow_King schreef op 05 January 2003 @ 20:57:
[...]

Ik dacht er eerst ook aan om compleet Foy na te maken
w00t! :o :o :o
Mag je wel een compleet ontwikkelteam voor inhuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Thanatos schreef op 05 January 2003 @ 21:30:
[...]

w00t! :o :o :o
Mag je wel een compleet ontwikkelteam voor inhuren :+
daar hebben we de GoT clan voor ;) :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Is er al weer een nieuwe versie van desert combat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 12199 schreef op 05 januari 2003 @ 22:00:
Is er al weer een nieuwe versie van desert combat uit?
nope :'(

nog ff wachte ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

Anoniem: 75129 schreef op 05 January 2003 @ 18:17:

Wat ik zag:
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat ik nu zie :9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En nog een lol screenie van eerder: :D
[afbeelding]

En nee, resizen is ZONDE!!! En het kost ons bijde moeite ook.

EN NEE!!! STARWARS (die witte poppetjes):D

[afbeelding]
[afbeelding]

En ik heb nog een hele bult screens voor de liefhebbers, roep maar als je meer wil zien.
Je resolutie verhogen en je krijgt ook minder kartel randjes.
Of anti-aliasing aanzetten en dan verdwijnen ze helemaal :) Maar anti-aliasing vind ik niet fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 05 January 2003 @ 18:32:Brengt me bij de vraag: Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 24 en denk soms dat ik 1 van de oudste ben die BF speelt of zie ik dit totaal verkeerd?
Yep, zie je echt totáál verkeerd :*)
Komt-ie: 39 en hopeloos BF-verslaafd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow! new record!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Dank u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 04-07 16:36

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Iemand al eens op de site van de Forgotten Hope mod gekeken?
ziet er allemaal :9~ :9~ :9~ uit
http://fhmod.bfcentral.com/

nu zijn er dus 2 mods die ik graag snel af zie
desert combat
forgotten hope

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75129

14 jaar oud hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49857

41 8)

sorry Anton ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 49857 op 06-01-2003 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Het is pas stoer als je van 1942 bent! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Epitome schreef op 06 January 2003 @ 01:44:
Het is pas stoer als je van 1942 bent! ;)
Dat is m'n pa en die heeft Bf1942 ook eens een keer gespeeld, dus... :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Oke dan....ouwetjes doen ook mee! :P

Zat net weer te spelen op 1 of andere zweedse server, wat een teamkill fest was dat zeg! sommige gasten noemden zich Hitler - der privatman en Hitler - der verfuhrer etc.. -123 was het hoogste dat ik zag (kinderachtige ventjes). Hier moeten ze echt iets aan doen, want dat Game.votekickplayer (naam) werkt ook voor geen meter. Je kunt er gewoon niks aan doen. Ik zou zeggen bouw iets in dat iemand automatisch van de server wordt gebanned na +/- 15 teamkills. Dan wordt het misschien weer leuk. Sommige servers hebben de setting dat je zelf ook kapot gaat indien je teamkilled. Is beter, maar ook vervelend. Soms kan je er namelijk niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

zo.. ff alles bijgewerkt, sjees wat is er veel getyped man:
armageddon_2k1 schreef op 04 januari 2003 @ 11:54:
ik ben nog steeds een n00b, maar ik ben vandaag wel voor het eerst een keer 1e geeindigd!! jeeey. Ik ben nu super goed met het vliegtuig. Ik ga vandaag de originele kopen, want alleen Wake Island word je ook gek van.
Ik vind het vooral vet met het vliegtuig rakelings over The Airport heen te vliegen en dan allemaal ventjes te killen die je omver vliegt.
In 1 bom had ik eens een keer 6 kills....echt masterlijk.
:|
euhm, ik denk dat als je nu de echte hebt je weer lang kan spelen voor je weer eerste wordt (aangezien bijna niemand meer de demo speelt of vergis ik me daarin?)
Snow_King schreef op 04 January 2003 @ 17:20:
Ik heb een idee voor het maken van een map.

Zodra er een goede editor komt ga ik aan de gang deze map te maken.

Mijn idee
[KNIP @ veel typwerk]
goed idee, alleen lijkt mij een infantry only map alleen leuk als je een kleine map hebt, anders moet je steeds zo ver lopen.. (niet bevorderlijk voor gameplay). verder vind ik het idee goed alleen denk ik dat je toch iets te veel naar BoB hebt gekeken? :o
Snow_King schreef op 04 januari 2003 @ 18:14:
Verder, over die oude wrakken is wel een idee ja!
misschien wel ja maar als je als allies een dorp komt bevrijden en je kan tanks ter beshcikking hebben zou je die dan niet bij een tweede poging ook moeten gebruiken?? (anders lijkt het me dat er geen wrakken liggen logischer wijs?)
[-KNIP-]
eerst wordt het DRIE keer uitgelegd en dan NOG niet snappen.. sjees man
Snow_King schreef op 05 January 2003 @ 17:34:

Mischien dat je ook nog wat kan met die aflevering in de ardennen? bedoel er zit wel een level in BF waar je die tankrush van adolfje moet afslaan (naam ff kwijt) maar ardennen idee uit BoB lijkt me ook heel tof

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik ben ook mijn idee maar es op papier gaan zetten :).

Het scenario is ongeveer dit: De duitsers hebben een rans dorpje (of nederlands, moet ik ngo ff bekijken) in handen, wat van groot strategisch belang is voor de allies (duh :P).

De Allie base is een eind verderop, daar staan 2 sherman tanks en een NPC (base is aan het einde van de weg naar rechts).

De allies kunnen ook spawnen in een veld (denk dmv parachute), maar het zal even duren voordat de tanks en de armored backup er is, dus ze staan er de eerste minuten alleen voor.

De missie moet een beetje tegen de schemering spelen, dat zal waarschijnlijk het snipen wat tegengaan.

Afijn, kijk eerst maar ff :):

Afbeeldingslocatie: http://www.muhlenbaumer.com/~jasper/bfmap.JPG
(beetje groot, maar zut :))

De allies spawnen dus in een weiland (kan, kan ook in base), ze moeten vandaar eerst de weg over zien te steken, de sloten kunnen hier wat dekking geven. Er staan ook hooimijten in het veld tegen de mg in eht huisje ertegen over.

Het dorpje en de axis spawns moet ik nog ff uitdokteren, maar met die sloten en die te-oersteken-weg lijkt me wel vet.

Denk dat de Axis 1 tiger en een PanzerIV krijgen, moet ik ook nog bedenken.

Iemand nog goede ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis dus nog pre-alpha, kmoet ook nog leren mappen eigenlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 22:14
De missie moet een beetje tegen de schemering spelen, dat zal waarschijnlijk het snipen wat tegengaan.
Gaat niks boven snipen in de schemer.... :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

SuN-CRuSHeR --> het gaat duz om de weg én het dorpje :?
hoe groot word het dorpje dan, helft van berlin ofzo:?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

je hebt wel een beetje onduidelijk uitgelegd hoe en wat.. ik kan uit het plaatje wel wat wijs worden maar niet echt veel (waar is bijv die allied base daar?) maar als ik het goed begrijp heb je een boom in het gebouw staan en allemaal MG's langs de weg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Hmm mijn idee , beetje vaag ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

py.mosjuh schreef op 06 januari 2003 @ 10:34:
[...]

je hebt wel een beetje onduidelijk uitgelegd hoe en wat.. ik kan uit het plaatje wel wat wijs worden maar niet echt veel (waar is bijv die allied base daar?) maar als ik het goed begrijp heb je een boom in het gebouw staan en allemaal MG's langs de weg? :+
Heb je je bril wel op? ;)

Tsja, het wordt gewoon een klein gemoedelijk dorpje, en de allie base staat nog neit opd e map, die ligt zeg maar aan het einde van die weg.

Ik heb nu getekend wat ik er al van weet, de rest meot ik nog verzinnen.

Morgen op school oid :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nee, ik heb 0.0 in beide ogen :D
Tsja, het wordt gewoon een klein gemoedelijk dorpje, en de allie base staat nog neit opd e map, die ligt zeg maar aan het einde van die weg.

Ik heb nu getekend wat ik er al van weet, de rest meot ik nog verzinnen.

Morgen op school oid :P.
zorg ff dat je een geheel overzicht hebt, dan is het wat makkelijker oordelen voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 06 januari 2003 @ 08:13:
[...]
eerst wordt het DRIE keer uitgelegd en dan NOG niet snappen.. sjees man
die medailles, NIET die sterren...dus niet zo opgefokt hey :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 19:11
is battlefield nog een beetje te spelen met isdn64? Ik vind het spel echt geweldig op lan, maar wil ook graag online spelen. Alleen wil ik eerst graag weten of het wel mogelijk is voordat ik m'n centjes uitgeef aan iets wat ik alleen op lan of singleplayer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-Avenger- schreef op 06 januari 2003 @ 12:25:
is battlefield nog een beetje te spelen met isdn64? Ik vind het spel echt geweldig op lan, maar wil ook graag online spelen. Alleen wil ik eerst graag weten of het wel mogelijk is voordat ik m'n centjes uitgeef aan iets wat ik alleen op lan of singleplayer kan spelen.
Download anders gewoon effe de Demo! Kun je meteen zien of je ISDN het trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anton_NL schreef op 06 januari 2003 @ 11:46:
[...]

ken uw sarcastisch opmerkingen joh.. zie anders het boekje bij BF voor uitleg.. en als je die niet hebt omdat je het niet hebt gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/smileys/middelvingers.gif

[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 06-01-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 11:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik mis een beetje bomen in het spel...

bulge heeft de meeste bomen in het hele spel, maar nog steeds zijn het geen bossen...
in BoB zitten ze op een gegeven moment in de ardennen, met zon open plek tussen 2 bossen, waar ze dan zitten te rellen...
lijkt mij wel wat zon level, veel bomen, paar arties, (die raken dan hopelijk meer de bomen dan de grond, zodat het nog wel leuk blijft :) )

maarja, dit level kan ik pas bouwen als er een maped is die IK kan besturen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, bij mij net zo :).

Heb ff dat mappen FAQ door zitten kijken maar hoe maak je nou gewoon zelf landschappen :?.

Dat gaat alleen amar over 3d models enzo waar ik de ballen van snap :(.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 06-01-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Anton_NL schreef op 06 januari 2003 @ 11:46:
[...]

Hé, wel een beetje aardig tegen elkaar blijven :).

Ennuh, die sterren zijn de medailles :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 22:14
Hopelijk heb ik het spel morgen in huis!!!!
_/-\o_

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62307

Vraagje: ik heb de multiplayer demo versie van BF1942. Nu gebeurt het soms dat als ik inlog op een bepaalde server ik de melding krijg dat ik de verkeerde versie heb. Dit terwijl alle servers aangeven dat er de demowake gespeeld wordt. Naar welke versie moet ik in dit geval updaten? Ik heb al wel es yes geclickt maar dan gebeurt er niks.
Kan ik ook op een andere manier de vereiste update krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Er is een patch voor de mp demo: de 1.1 patch. Kijk anders nog even in de Battlefield FAQ (Te vinden in de beginpost).

Trouwens, delisef heeft weer een announcement gedaan!
Heya Guys, 0.2 will be out shortly, here is an update of where I am at today, more will be in here but this is what I have so far,

Version .2 Build A
1/4/2003

** New Additions
New Scorpion Weapon (Iraq)
New Tabuk Sniper Rifle (Iraq)
New RPG7 Rocket launcher (Iraq)
New BM21 Multiple launch rocket truck truck (Iraq)
New T72 Battle Tank (Iraq)
DC now runs on all BF1942 Maps new vechiles on all maps as well.
Added new Load screens
Added new Weapon Icons

** Revisions
New MP5 Model and Skin
New Ak47 Model and Skin
New SMAW Model and Skin
Revised M16 Sounds
Revised Ak47 sounds
Revised MLRS Sounds
Made BRDM2 Shoot faster
Made Apache M230 more powerful
Made BRDM2 Faster
Added Camera shake to M25 Sniper and Tabuk sniper to decrease kill rate
Decreases Mig29 Speed
Lowered Reverse Engines on planes
Increased Armour on Shilka against handguns

** Bug Fixes
Fixed Humvee Windows, you can now see Trees from inside
Fixed Mp5 Strength (Lowered)
Optimized A10 Model
Added Wreck Model to Mig29
Added Wreck Model to Shilka
Added Wreck Model to F16
Fixed Humvee so they don't get destroyed while driving
Fixed BRDM2 Spawning explosions
Fixed Apache lag over the net
Fixed Turning radius of Humvee's
Fixed MLRS AI
Fixed Reloading and Fixing, now all vehicles should reload and repair at appropiate stations
Fixed Humvee TOW AI
Fixed Muzzle flash on M1A1

-Frank D
Veel lekkers dus! :9 Voor plaatjes van de ge-reskinde wapens: hier

[ Voor 88% gewijzigd door Switch op 06-01-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62307

Ik heb dus die patch al es geinstalleerd maar toen gooide hij meteen daarna de mp demoversie eraf. Deze moest ik daarop dus opnieuw installeren. Ik krijg daarna weer hetzelfde probleem dat ik bij sommige (best veel) servers de melding "wrong version" krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

TepelStreeltje schreef op 06 January 2003 @ 13:12:
ik mis een beetje bomen in het spel...

bulge heeft de meeste bomen in het hele spel, maar nog steeds zijn het geen bossen...
in BoB zitten ze op een gegeven moment in de ardennen, met zon open plek tussen 2 bossen, waar ze dan zitten te rellen...
lijkt mij wel wat zon level, veel bomen, paar arties, (die raken dan hopelijk meer de bomen dan de grond, zodat het nog wel leuk blijft :) )

maarja, dit level kan ik pas bouwen als er een maped is die IK kan besturen...
EDIT:

Bekijk net die DVD van Foy, maar kan geen goed beeld van het stadje schetsen, ga toch weer terug naar mijn eerste idee, maar hoe dat er exact uit gaat zien houd ik nog even stil, detailkaart volgt!
Ik ga nu eerst leren mappen!

[ Voor 29% gewijzigd door Snow_King op 06-01-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Jag schreef op 06 januari 2003 @ 13:40:
Hé, wel een beetje aardig tegen elkaar blijven :)
heb je gelijk in,
ik was niet de flamestarter overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anton_NL schreef op 06 January 2003 @ 15:23:
[...]

heb je gelijk in,
ik was niet de flamestarter overigens
ik zei toch dat het een geintje was? jeweetwel: :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nog een leuke; als je met heel weinig man op een server zit (lees 3 per team) en je hebt de nieuwe map (coral sea) heb ik een tip:
vlieg met je (lichte?) vliegtuigje naar de andere carrier; jump op hun dek; ga in de bomber zitten, stijg NIET op maar begin gewoon met bommen gooien >:)

suc6 verzekerd..... cker omdat er een spawnpoint vlak naast het vliegtuig zit. : er spawnt iemand; jij dropt bommen; en gelijk issie dood.

je hebt de carrier dan binnen no time laten zinken.

het enige nadeel is dat je niet merkt wanneer de carrier zinkt. dus let op; zodra de bommen niet meer aangevult worden moet je uitstappen.

dan loop je richting de vlag; neemt deze nog ff in en binnen is de overwinning :)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Maestro.mosjuh schreef op 06 January 2003 @ 16:58:
nog een leuke; als je met heel weinig man op een server zit (lees 3 per team) en je hebt de nieuwe map (coral sea) heb ik een tip:
vlieg met je (lichte?) vliegtuigje naar de andere carrier; jump op hun dek; ga in de bomber zitten, stijg NIET op maar begin gewoon met bommen gooien >:)

suc6 verzekerd..... cker omdat er een spawnpoint vlak naast het vliegtuig zit. : er spawnt iemand; jij dropt bommen; en gelijk issie dood.
Snap ik niet... als je bommen dropt is je plane ook mol :?
het enige nadeel is dat je niet merkt wanneer de carrier zinkt. dus let op; zodra de bommen niet meer aangevult worden moet je uitstappen.
Als het goed is gaat er op een gegeven moment een sirene loeien die aangeeft dat het schip bijna de pijp uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 04-07 22:56
OP een carrier zitten, met coral sea vind ik dus hartstikke lame, dit is geen spel meer, de tegenstander moet ook een kans krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap zoiezo de hele map niet :?. Waar dienen die eilanden nou eigenlijk voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 04-07 16:36

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Coral sea is toch een kut-map
who cares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coral Sea zou leuker zijn als op elk eilandje een spawnpoint zit, met haventjes enzo, dat daar nieuwe landingsboten komen en dat je zo kan island hoppen dan is die map wel bruut maar nu zuigt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maestro.mosjuh schreef op 06 januari 2003 @ 16:58:

je hebt de carrier dan binnen no time laten zinken.

dan loop je richting de vlag; neemt deze nog ff in en binnen is de overwinning :)
Alleen als ff uit staat zeker :+
DaDude schreef op 06 January 2003 @ 17:19:
OP een carrier zitten, met coral sea vind ik dus hartstikke lame, dit is geen spel meer, de tegenstander moet ook een kans krijgen.
Jij snapt het spelletje zeker niet iedereen moet zich maar in een vliegtuig begeven of op het eiland rond huppelen :+

Hoe ik het zou aanpakken op Coral Sea:
Iedereen is engineer !!! Een andere klasse heeft totaal geen nut omdat de main voortbewegingsmiddel de plane is en daar ben je toch notime dood in. Verder 2 man voor de flaks.

Altijd voordat je een vliegtuig pakt ff het schip repareren and off you go.

Vooral als Allies heb je het zeer gemakkelijk, het liefst een bomber vliegtuig en dan recht (laag) op de de steven aanvliegen van de axiscarrier, als je het goed doet kun je 2!!! keer 2 bommetjes droppen. 1x aan de voorkant en aan de achterkant dus.

Ditzelfde kun je ook met de Axis doen alleen de flaks van de allies zijn beter (opgestelt, kracht is toch hetzelfde).

Zeker als je met 3 of 4 planes dit zo herhaalt is het in notime afgelopen, maar dit is een level waar je echte teamplay (lees: moeilijk om in je uppie rond te huppelen) moet tonen anders is het maar wat aankloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 06 januari 2003 @ 16:48:
ik zei toch dat het een geintje was? jeweetwel: :D
Handig geprobeerd, maar dat heb je echt niet gezegd...bovendien geloof ik er ook geen ene moer van.
Maar goed...zand erover maar (ik hou er tenminste nu over op, jij mag best nog ff doorgaan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anton_NL schreef op 06 januari 2003 @ 18:03:
[...]

Handig geprobeerd, maar dat heb je echt niet gezegd...bovendien geloof ik er ook geen ene moer van.
Maar goed...zand erover maar (ik hou er tenminste nu over op, jij mag best nog ff doorgaan natuurlijk).
euhm....
ken uw sarcastisch opmerkingen joh
een zoek in het woordenboek levert:

sar·' cas·tisch (bn.)
1 van de aard van, vol bittere spot

maar goed, zand erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

doets, ga ff ergens een flame war maken buiten dit topic ofzo...

heb coral sea nog nooit geprobeerd...

bij de weg, ik heb over weekie war tegen Army of GOT,
wel een friendly, maar sQ gaat jullie toch wel ownen :)

zal wel ff verslagje maken als het klaar is, met screenies ;)

van hoe ik PY mosjuh kapot vlieg enzo :)

* TepelStreeltje is sq.-=Spud=-

ennuh, maak ff een kanaal op de quake net server....
is ook dnek ik wel wat beter als je daar ook een kanaal heb, anders krijg je minder mensen in je kanaal voor wars enzo...

[ Voor 67% gewijzigd door TepelStreeltje op 06-01-2003 19:32 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

http://www.bf1942files.com/file.info?ID=9125

Check die map!

Dat maakt Coral sea tenminste wijs, ik zal weer zo snel mogelijk een mirror opzetten!

komt er aan!

Mirror
http://www.avsoft.nl/%20/...Insomnia_by_MoonQuake.zip

[ Voor 21% gewijzigd door Snow_King op 06-01-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huh bestaat MoB niet meer dan??? of zat jij daar niet in? anyway hun site doet het ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

TepelStreeltje schreef op 06 januari 2003 @ 19:26:
doets, ga ff ergens een flame war maken buiten dit topic ofzo...

heb coral sea nog nooit geprobeerd...

bij de weg, ik heb over weekie war tegen Army of GOT,
wel een friendly, maar sQ gaat jullie toch wel ownen :)

zal wel ff verslagje maken als het klaar is, met screenies ;)

van hoe ik PY mosjuh kapot vlieg enzo :)

* TepelStreeltje is sq.-=Spud=-

ennuh, maak ff een kanaal op de quake net server....
is ook dnek ik wel wat beter als je daar ook een kanaal heb, anders krijg je minder mensen in je kanaal voor wars enzo...
Grote mond, bla bla bla. we maken jullie keihard in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 57975 schreef op 06 januari 2003 @ 19:42:
huh bestaat MoB niet meer dan??? of zat jij daar niet in? anyway hun site doet het ook niet meer...
zit niet meer bij mob.
heb met aantal andere nieuwe clan gemaakt, -> SQ

ennuh, snowking, ik daag je uit voor een dogfight :D

of een tank rel

of een assault one on one! :D

nee hoor, we zien het in die war wel, ik ken dj spot int echt, hij heeft die war geregeld, heb er nu al zin in :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

TepelStreeltje schreef op 06 January 2003 @ 19:46:
[...]

zit niet meer bij mob.
heb met aantal andere nieuwe clan gemaakt, -> SQ

ennuh, snowking, ik daag je uit voor een dogfight :D

of een tank rel

of een assault one on one! :D

nee hoor, we zien het in die war wel, ik ken dj spot int echt, hij heeft die war geregeld, heb er nu al zin in :D
* Snow_King will be the AOG's Sniper >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.