Battlefield 1942 topic deel VII

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anton_NL schreef op 22 januari 2003 @ 18:41:
[...]
Kan ik je niet echt in adviseren maar het hoeft niet veel te kosten.
Ik heb zelf een headsetje van 15 euro of zo (merk ATA tp30) en die werkt prima.

[...]
Met de F toetsen is eigenlijk het beste, degene zie je dan in de minimap oplichten.
En een medic bijv. ziet een rood kruisje op de minimap zodat hij kan zien waar het 'slachtoffer' (die dus F6 F5 deed) zich bevindt.
Via Teamspeak kan iemand die support vraagt gewoon zeggen waar hij staat, met bijv. richtpunten in het landschap of de coördinaten op de map.
Die map is verdeeld in vakken -zoals een schaakbord zeg maar- met coördinaten als E3, G5 en zo.
thanx :) 'k ga het zo proberen. Wist wel dat het kon maar begreep steeds maar niet hoe. Maarja, je hebt in dit spel best veel controls dus voordat je echt soepel bent in alles ben je wel ff bezig....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
1.3 Patch vermindert laadtijden

+ Er staat stukje over anti-TK solutions ^_^

edit
Weoii, Road to Rome gold!

[ Voor 27% gewijzigd door Switch op 22-01-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Yesss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
omg Gamer.nl is gewoon langzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Anton_NL schreef op 22 January 2003 @ 16:13:
[...]
Helemaal mee eens!
Bij BFE duren ze...12 uur :9 (je hoeft niet continu mee te doen natuurlijk)
Gisteren was de 1e officiële battle (map Kursk), we owned the krauts >:)
van de tweede ronde dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
ssst :X
(en die 1e ronde deed ik nog niet mee, vandaar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:58

PoweRoy

funky!

ik vind ook dat de rondes langer moeten duren :) maarja jij speelt op iemands anders server duz hij heeft et voor et zeggen :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Sommige rondes moeten inderdaad langer duren. Dan kan je bijvoorbeeld ook beter de tijd krijgen om de tegenpartij helemaal de demoraliseren.

Hoop wel dat ze in de 1.3 patch een van de meest demoraliserende mogelijkheden eruit halen. En wel spawncampen in hangars of op repairbays. Dit vind ik wel zo megairritant, en het slaat notabene nergens op. Daar moeten ze echt een einde aan maken vind ik. In hangars in nog het ergste, want je rijd met je kontje tegen de muur met een tank, en het je bent praktisch invinceable. Ik heb echter me sterke twijfels dat het ook gebeuren gaat want ze reppen er iig met geen woord over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 19:20
Dat zeuren over een tank in een hangar wordt ik zo moe van. Zorg dan dat je je airstrip bewaakt! Vliegveld is mega belangrijk. Maar ja ieder gaat voor zijn persoonlijke kills. En als er een tank in een hangar zit. Kwestie van 2 of meer tanks, bazookas op af sturen en hij is weg. TEAM work gaat het om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6227

Dat neemt niet weg dat het gewoon lame is.
Ik denk dat ze moeten proberen dat een rooie niet in de blauwe base gerepaired kan worden door buildings, alleen door een engeneer, en vise versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 21:30
slash24 schreef op 22 januari 2003 @ 00:46:
Hellup! :(

Misschien is dit al eens ter sprake geweest, maar ik kan er nix over vinden :r

Ik ben bezig bij een van mijn vrienden om battlefield goed draaiend te krijgen, maar zowel multiplayer als single heb ik in welke resolutie dan ook grote delays in de framerates!!
Ik denk zelf dat dit komt doordat er op deze PC een firewall heeft gedraaid (tot gisteren) die nu verwijderd is. Het gaat hier om Norton Firewall (internet security)
Ik heb wel eens in de wandelgangen gehoord dat dit nogal eens BLIJVENDE problemen oplevert, ook na het removen van de firewall.....

De problemen die ik heb zijn zo erg dat ik onder 1024x768x16 een framerate heb van ongeveer 3 FPS!!! :( :'(

Gegevens over de PC:
Pentium 4 2.0 Ghz
256 MB DDR 266 Mhz (ik weet dat dit aan de lage kant is, maar ook dat het moet werken)
GeForce4 mx 460 64MB
80 GB 5400rpm HDD
Windows XP Professional
Alle drivers (NVidia) zijn up to date
Bios is gechecked!

Nogmaals, ik ben radeloos! HELLUP :o
Jongens, BEDANKT VOOR DE REACTIES!

We zijn eruit! Door diverse opmerkingen over wat voor geluidskaart we gebruikten, heb ik het licht gezien! De gebruikte soundkaart was een onboard kaartje en dat support maar 16 channels! Battlefield detecteert dat echter niet en dus na het handmatig instellen van de sound opties: 22.1Khz en D3D hardware only, schakelt hij terug naar die 16 channels. Problemen volledig opgelost daardoor: van 3 FPS naar 75 FPS!!!

Nogmaals allemaal bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Over dat niet kunnen repairen in andersmans basis... Dan jat je toch een tank daar ?, en ja met teamwork heb je die dingen zo weg.. Dit is precies hetzelfde als je als tegenstander zit te healen in een van de spawnbunkers, als je ze dan neerschiet ben je meteen een camper, terwijl JIJ nou juist assault om de vlag daar te pakken..

Ik heb ook altijd een hekel aan teamleden die zo snel mogenlijk een jeep/tank pakken, wegrijden zonder te wachten, en proberen zo snel mogenlijk bij een vliegtuigje te komen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ja, kijk klopt ook dat het makkelijk met teamwork op te lossen is, maar dat si het probleem er is vaak geen goed teamwork
en jup klopt ook mensen die ene jeep pakken en dan naar de airstrip racen om zo snel mogenlijk een vliegtuig te pakken. ook als jij een vliegtuig pakt en dat dan iemand anders je vliegtuig kapot schiet :(
agentorangina, heb je die auto al eens in GT3 gezien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55957

ff offtopic: die zonda is wreeeeeed , ik zag hem laatst ook weer bij top gear :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
agentorangina schreef op 23 januari 2003 @ 16:58:
Over dat niet kunnen repairen in andersmans basis...
het ging er juist om dat dat nu wel kan...
(of hebben we een communicatiestoornisje :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 6227 schreef op 23 januari 2003 @ 16:07:
Dat neemt niet weg dat het gewoon lame is.
Ik denk dat ze moeten proberen dat een rooie niet in de blauwe base gerepaired kan worden door buildings, alleen door een engeneer, en vise versa.
Ze zouden ook de hangars een achterdeurtje kunnen geven zodat je met je Panzerschrek of bazooka de hangar in kan sneaken en vervolgens die lamer kaput kan machen >:) Alleen of dat te realiseren is? Ze moeten dan volgens mij die models van die gebouwen aanpassen.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2003 19:29 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

Weet iemand hoe je settings blijvend kan opslaan? Iedere keer word alles gereset.
Steeds "F8" en "console.showfps 1" intypen is irri.

Zit er bij jullie ook geen 1280x1024 tussen de 1152x864 en 1600x1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 58862 schreef op 24 januari 2003 @ 02:52:
Weet iemand hoe je settings blijvend kan opslaan? Iedere keer word alles gereset.

Zit er bij jullie ook geen 1280x1024 tussen de 1152x864 en 1600x1200?
1: nee, dit is niet noodzakelijk duz het kan niet gesaved worden:)
2: nope, hier ook niet te vinden hier :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
jagermeister1 schreef op 23 januari 2003 @ 19:28:
[...]

Ze zouden ook de hangars een achterdeurtje kunnen geven zodat je met je Panzerschrek of bazooka de hangar in kan sneaken en vervolgens die lamer kaput kan machen >:) Alleen of dat te realiseren is? Ze moeten dan volgens mij die models van die gebouwen aanpassen.
Dit zou geen probleem meoten zijn gezien de structuur van Battlefield. Als ze gewoon het model aanpassen en overschrijven ist klaar. Het laden van een level is dus eigenlijk gewoon van alle losse files een geheel maken. Levels zijn niet zoals bij Quake/Unreal dat ze een level aan moeten passen en dan opnieuw moeten compilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

jagermeister1 schreef op 23 januari 2003 @ 19:28:
[...]

niet nodig om iemand zo op te blazen hoor :D

tip:
leg als engineer aan de buitenkant van de hangar een paar staafjes dinamiet (ongeveer op de plek waar de vijand staat te lamen) wacht tot die dicht bij je staafjes staat (aan de andere kant van de muur dus), KNAL! en weg is de lamer:P , werkt altijd tot nu toe:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 19:20
Ik vind het juist tacktiek. Zorg ervoor dat de vijand zijn vliegtuigen niet kan gebruiken. Dan heb je de overwinning haast in de zak.

Omdat mensen niet in teams kunnen samenwerken is dit lame? Nee hoor. Als je inderdaad als team samenwerkt denk je er niet aan in je eentje in een hangar van de vijand te rijden. Dan ben je met zijn 3-en :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Nee ik bedoelde het alleen kunnen repairen van 'friendly' tanks [dus tanks die van jouw team zijn]. Want als je dat zou maken jat je toch gewoon een tank die in hun basis staat ?.

offtopic:
Maar natuurlijk ;).. de Zonda is een van mijn favoriete auto's, Nu hij in allemaal spellen zit en in programma's komt krijgt hij eindelijk de aandacht die zo'n auto verdient. [want de auto stond al zo'n 3.5 jaar geleden in de EVO, met uitgebreide tests. Ik was er toen al helemaal weg van..]

[ Voor 5% gewijzigd door agentorangina op 24-01-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat maakt natuurlijk geen zak uit. Zoals ik al zei: rood en blauw.
Ook al jat je een tank, dan issie jouw teamkleur, snap je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ff vraagje aan de bf42 kenners tussendoor, hoe hebben jullie de antialising settings staan?
Bij mij staat hij op allow aplications to control.
Ik heb hem al eens geprobeerd handmatig in te stellen maar dan liep BF voor geen meter meer.
Maar ik ben dus ff nieuwsgierig hoe het bij jullie staat?

Mijn specs :
AMD 1800+
512 DDR RAM
Gforce 4 4200 64 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 58862 schreef op 24 januari 2003 @ 02:52:
probeer je configs eens handmatig te bewerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Spleasure schreef op 24 januari 2003 @ 16:00:
[...]

probeer je configs eens handmatig te bewerken...
Succes dan :+ volgens mij is hier geen oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
ff een vraagje...
Soms explodeert een bom direct onder mijn vliegtuig nadat ik hem gedropt heb..
is hier een reden voor?
Of is dit een bug..
..
Vraag 2 :)
Die Road to Rome..
Is dat niets meer dan 6 extra velden?
Zoja..wel een hoop geld voor 6 extra maps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Dat gebeurt als je naar beneden of boven vliegt als je de bom loslaat, dan knalt ie tegen
je vleugel :) Niet te wilde bewegingen maken dus als je een bom dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat die bom onder je vliegtuig ontploft is omdat je dan de bom aanraakt met je vliegtuig, dus of je duikt te steil of je vleugel tikt hem aan bij het wegdraaien ofzo.
of je maakt net een hubbeltje terwijl je ze dropt (turbulentie :P )

edit:
2 seconde te laat :X

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 6227 op 24-01-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Je baalt best wel als dat in het echt gebeurt :+

Anyway, RtR heeft nieuwe levels en nieuwe wapens ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43

Lief Adje

Love is in the air

melly schreef op 24 januari 2003 @ 18:19:
ff een vraagje...
Soms explodeert een bom direct onder mijn vliegtuig nadat ik hem gedropt heb..
is hier een reden voor?
Of is dit een bug..
..
Vraag 2 :)
Die Road to Rome..
Is dat niets meer dan 6 extra velden?
Zoja..wel een hoop geld voor 6 extra maps :/
]
ja dan ga je sneller met je vliegtuig naar beneden dan de bom :P, dus optrekken als je dat kreng neermikt

ik heb het spel gekocht maar als ik voor 6 mappies zoveel geld moet betalen dan denk ik dat ik h'm maar ga downen :|

[ Voor 13% gewijzigd door Lief Adje op 24-01-2003 21:37 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
..Dan kan je niet online spelen, maar RtR bevat ook allemaal nieuwe classes en/of wapens. Ook voertuigen enzo, volgens mij weet Lighteye er meer vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

van battlefield site:
THE BATTLE RAGES ON

This multiplayer-focused expansion pack gives you more of what you demand from the original Battlefield 1942, including more maps, more vehicles, and more fighting forces.

The Road to Rome focuses exclusively on the key Italian and Sicilian campaigns of WWII. Each map comes with highly detailed environments such as Italian houses, Mediterranean trees, and even the Monte Cassino Monastery. This expansion pack features eight new vehicles. These include the German BF-110 and British Mosquito twin-engine fighter-bombers as well as new Italian, British, and German tanks and anti-tank guns.

The Road to Rome supports up to 64 gamers (on select maps), playing as several infantry classes, controlling many weapons available to the Axis and Allies, and commanding numerous land vehicles, ships, and aircraft.

The original Battlefield 1942 game is required to play The Road to Rome.

KEY FEATURES

=Six new maps from the Sicilian and Italian campaigns including Operation Husky (Sicily), and the battles for Anzio and Monte Cassino.
=Eight new vehicles including the German BF-110 and British Mosquito fighter-bombers.
=Two new fighting forces including the Free French forces and Italian army.
=New hand-held weapons including the Italian Breda assault rifle, British Sten SMG and bayonets on rifles.
=Proprietary Refractor 2 engine raises bar for graphics and 3D rendering.
=Huge multiplayer component supporting up to 64 players that requires teamwork and cooperation from each member in order to achieve victory for the Axis or Allies.
=Unique single player mode features no scripting, meaning the player gets different experience each time they play.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Switch schreef op 24 januari 2003 @ 23:07:
..Dan kan je niet online spelen, maar RtR bevat ook allemaal nieuwe classes en/of wapens. Ook voertuigen enzo, volgens mij weet Lighteye er meer vanaf :)
je kan nog wel online spelen met de oude versie alleen als er een map komt die jij niet hebt wordt je gedisconnecd :)
dit wordt medemogelijk gemaakt door de v1.3 patch(compatible)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik bedoel meer: Als je hem illegaal downed kan je niet online spelen.

Denk ik :) Tenzij 't je originele BF1942 key gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mijn post is weer opgegaan tussen een hoop reply's dus ik post hem nog maar eens.

ff vraagje aan de bf42 kenners tussendoor, hoe hebben jullie de antialising settings staan?
Ik heb hem al eens geprobeerd handmatig in te stellen maar dan liep BF voor geen meter meer.

Mijn specs :
AMD 1800+
512 DDR RAM
Gforce 4 4200 64 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Als je hem op allow applications to control zet kunnen applicaties hem aanzetten en gaat het alsnog slecht lopen, als je PC AA niet zo fijn vind kun je beter op always off zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sipio schreef op 25 January 2003 @ 08:52:
Mijn post is weer opgegaan tussen een hoop reply's dus ik post hem nog maar eens.

Mijn specs :
AMD 1800+
512 DDR RAM
Gforce 4 4200 64 MB
Nou er staat al een hele diskussie over AA in deze thread dus je zou het ook gewoon eens door kunnen lezen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Nou er staat al een hele diskussie over AA in deze thread dus je zou het ook gewoon eens door kunnen lezen ....
Dat bedoel ik nou, deze hele thread is nou niet echt bepaald een leuk makkelijk stukje lezen.
het staat vol met quotes en tussen al het off topic gebrabbel door moet je dan maar vinden waar iets staat?
Bovendien ging mijn vraag over de instellingen die jullie hadden en verder niks.

Maar als het teveel gevraagd is dan laat maar zitten maar reply dan gewoon niet.
Ik weet nu wel dat het hier de standaard antwoord bij een vraag is :van lees het topic maar door, maar er zitten er genoeg bij die ook gewoon een simpel vraagje nog even willen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sipio schreef op 25 januari 2003 @ 12:35:
[...]

Dat bedoel ik nou, deze hele thread is nou niet echt bepaald een leuk makkelijk stukje lezen.
het staat vol met quotes en tussen al het off topic gebrabbel door moet je dan maar vinden waar iets staat?
Bovendien ging mijn vraag over de instellingen die jullie hadden en verder niks.

Maar als het teveel gevraagd is dan laat maar zitten maar reply dan gewoon niet.
Ik weet nu wel dat het hier de standaard antwoord bij een vraag is :van lees het topic maar door, maar er zitten er genoeg bij die ook gewoon een simpel vraagje nog even willen beantwoorden.
Ik hoop dat je deze terug kunt vinden tussen al die quotes en toch al grote topic :X :+

Niemand is verplicht te antwoorden op jouw hoor, bovendien mag ik aannemen dat als een spel je interesseert dat je ook, in dit geval, geen moeite hebt om zo'n groot topic als dit te lezen, wat doe je hier anders?

En verder moet je zelf met Anisotropische filters en Anti Aliasing maar de juiste instellingen zien te vinden dat ligt voor iedereen anders wat ie het fijnste/snelste vindt. Ik heb alles op 0 of uit staan btw (laat het dus door applicaties beheren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Sipio schreef op 25 januari 2003 @ 12:35:
[...]

Sipio..ondanks je wat onvriendelijke reply zal ik toch maar reageren :/
Ik heb precies het zelfde systeem als jij...
1800+ 512MB GFti4200...
Bij mij draait hij met alle grafische settings op z'n hoogst en AA op 2x redelijk.
Is niet geweldig maar is nog net te doen..hangt ook een beetje af van welke map ik speel.
Echter AA op 4x of nog hoger wordt te veel..
Zelf heb ik hem dus altijd uit staan..
Het kleine beetje grafische voordeel weegt bij mij niet op tegen de FPS verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Whaa ben ook net wakker :P kwam er dus net pas achter op irc dat er een 1.3 patch was.

http://bf1942.ea.com.tw/download.asp?cat=01 erg veel succes met lezen :P , deze link is nu bij mij d00d.

Maar mocht je de 1.3 patch kunnen bemachtigen dan raadt bf1942.nl aan om deze niet te installeren, ik heb verder nog nergens anders gelezen waar het afgeraden wordt, wel linkjes naar 3dgamers.com en bfcentral.com maar die bieden de file niet meer aan.

http://bf1942.nl/?pagina=...cf94ee3e0cfe7d978567e018a zie hier het nieuwsbericht op bf1942.nl met een readme.txt wat er veranderd zou moeten zijn in de 1.3 patch :)

Op de Amerikaanse website is nog niks te vinden over een 1.3 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Maar mocht je de 1.3 patch kunnen bemachtigen dan raadt bf1942.nl aan om deze niet te installeren
Maar warom raden ze dat af dan?
Is het niet de officiële release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
melly schreef op 25 januari 2003 @ 13:15:
[...]

Maar warom raden ze dat af dan?
Is het niet de officiële release?
Ben druk alles aan het afstruinen om wat meer (officiëel) nieuws te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 16:36

SNEAK-NL

galloooooooooooo

dit is wat ik kon vinden aan fixes in de 1.3

*** IMPORTANT INFORMATION FOR SOUNDBLASTER AUDIGY OWNERS ***

There are known issues with Audigy cards and this patch. These
problems can be avoided by enabling HARDWARE ACCELERATION in the
sound options menu.

NETWORK/SERVER FIXES
-Optimization of server priorities to improve Net Performance
-Smoother object movements
-Remote Control Improvements
*Sending strings instead of ascii. If you start the remoteconsole
with -m it will not wait for the server to respond for every
key press.
-No Lag prediction if soldier is sitting in vehicle. This fixes
the problem of pilots getting shot out of the cockpit when in a
plane.

CLIENT FIXES
#Sound improvements and optimizations
-New and improved Sounds in 1st person view
*Bar 1918
*Thompson
*MG42
*Browning
-New streamed sound implementation increasing performance and
decreasing memory usage.
-Problems with SoundBlaster Live on WinXP and Win2000
systems are solved
#Graphical Improvements
-New and improved fire animations in 1st person view
*stg44
*bar1918
*mp18
*mp40
-New and improved models in 1st person view
*stg44
*bar1918
#Gameplay tweaks
-damage to airplanes from the following has been decreased by 50%:
*BAR
*StG44
*Thompson
*MP40
*AA GUNS
-Spreading when walking and shooting increased on
*BAR
*StG44
-Reloading time on sniper and engineer rifles reduced by 33%.
-Rate of ticket decay when a team holds more than half of the
command points has been increased on Head-on maps
-Rate of ticket decay when Attacker holds all the control points
on Assault Maps has been reduced by 40%, leaving a better chance
for the defender to retake a CP.
-Rate of ticket decay when the defender holds the map reduced by
40% on assault maps.
-Attacker / Defender ticket ratio changed slightly to defenders
favor on assault maps
-When going outside of the map boundaries, soldiers will take 20%
of their full health of damage per second (after being warned)
#Optimizations.
-Decreased Loading times for the game and map changes.
-SafeDisk check only when starting game and not when changing maps
#AI optimization
-Bots are more concerned about close range enemies than long range
ones, especially when their current weapon is not suited for
long-range
-Radio and voice command display now has a 'grayed out' look for
commands that the bots do not respond to.

#Menu
-Message window has been modified and is now separated into three
parts:
1) User generated chat (radio and chat text) - 4 rows
2) Game Info (capture control point etc.) - 2 rows
3) Kills (x killed y) - 3 rows
The number of lines for each message window can be changed as
long as it is at least 1 line and the total amount of lines
for all message windows do not exceed 12.
These chat windows can be manipulated through new console
commands (where 'int' is any number between 1 and 12)
chat.setChatMessageSize <int>
No. of lines for chat messages display
chat.seGameInfoMessageSize <int>
No. of lines for game info display
chat.setKillMessageSize <int>
No. of lines for kills info display
chat.setChatHistory <int> <int> <int>
Sets the no of lines for all 3 message displays at once
chat.chatInfo
Returns status on how many lines each message window in using.
chat.OldChatListStyle <0 or 1>
If set to 1, the the old (v1.2) message window model is used.
chat.OldChatListHistory <int>
No. of rows used if the old message window model is used
-New Ignore input Commands
You can ignore radio messages, radio sounds and also ignore
specific players using the following commands:
chat.ignoreRadioText <0 or 1>
If 1, No radio text is printed.
chat.ignoreRadioAudio <0 or 1>
If 1, No radio sounds are played.
chat.setIgnoreRadioAudioAndText <0 or 1>
If 1, both radio sounds and radio text is supressed
chat.getIgnoreRadioAudioAndText
Prints status for these settings
chat.addToIgnoreList <user id>
Ignores a specific user's chatting.
chat.removeFromIgnoreList <user id>
Stop ignoring a specific user's chatting
chat.ignoreList
Returns the list of ignored players
NOTE: you can find a user's ID by using the 'game.listPlayers'
command in the console
-Implemented TK Forgive and Punishment system.
By default, players have to wait 1 extra spawn wave for every TK
they commit and when they have made 5 TK's that are not forgiven
they will get kicked from the server.
By default, the server is in punish mode.
There are 2 modes:
1) If you are killed by a teammate, you can forgive the killer.
The forgive options expires when you die again (auto-punish)
2) If you are killed by a teammate, you can punish the killer.
The punish options expires when you die again. (auto-forgive)
Admin Console Commands:
admin.spawnDelayPenaltyForTK <value>
The number of extra spawn waves applied
(1.0 = wait 1 spawn wave,
1.5 = wait 1.5 spawn wave.. and so on)
admin.banPlayerOnTKKick <0 or 1>
When set to 1, players are also banned when kicked for TK
admin.nrOrTKToKick <value>
The number of punished TK's before being kicked
admin.tkPunishMode <0 or 1>
0 : Punish Mode - Players are punished by default, until the
victim forgives the TK
1 : Forgive Mode - Players are forgiven by default, until the
victim punishes the TK
Client Console Commands:
game.TKPunish
Punish a TK (works only in Forgive Mode).
game.TKForgive
Forgive a TK (works only in Punish Mode).
-Vote announcement has new text color and icon.
-Possibility to tag specific players as a 'buddy' and make them more
visible in the minimap
Client Console Commands:
game.addPlayerToBuddyList <playerId>
Add a user with to the buddy list
game.removePlayerFromBuddyList <playerId>
Removes a user from the buddy list
game.buddyList
Prints a list of your current buddies.

#Rendering optimization
-You can disable tri-linear filtering by adding the line
"renderer.useTrilinearFiltering 0" to your
Settings/VideoDefault.con
-SiS Xabre support
-Stripping and vertex-cache optimizing terrain patches.
Increases performance for vertex cache enabled T&L cards that are
vertex transform bound in BF. I.e. it reduces slowdown somewhat
when lots of objects are displayed on screen.
-Optimization of the font writer, decreasing memory usage.
-Possibility to add lightmaps on ships and boats which can highly
increase the visual effect.

[ Voor 3% gewijzigd door SNEAK-NL op 25-01-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Je kan er nog niet mee online staat er op bfcentral, omdat er nog geen serverside versie van de patch uit is :)

Ik installeer dus nog ff lekker niks ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 25 januari 2003 @ 13:33:
Je kan er nog niet mee online staat er op bfcentral, omdat er nog geen serverside versie van de patch uit is :)

Ik installeer dus nog ff lekker niks ;)
Client en server staan hier hoor: http://bf1942.ea.com.tw/download.asp?cat=01

Bovendien kom ik met ase al 2 1.3 servers tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 02-07 10:15
Ik hb dus wat screenshots gemaakt met Battlefield maar hoe bekijk je ze?
Het zijn allemaal TGA bestanden..
Hoe doen jullie dat, en het converteren naar JPG bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hidde schreef op 25 januari 2003 @ 13:50:
Ik hb dus wat screenshots gemaakt met Battlefield maar hoe bekijk je ze?
Het zijn allemaal TGA bestanden..
Hoe doen jullie dat, en het converteren naar JPG bestanden?
Wat dacht je van Photoshop of ACDSEE :Y)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

het is een NIET OFFICIELE PATCH. het verneukt battlefield bij sauron helaas :(

INSTALLEER HEM DUZ NIET EN WACHT OP DE OFFICIELE :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Niels99 schreef op 25 January 2003 @ 13:54:
[...]

photoshop 7 heeft bij mij een vreemde bug. hij maakt alles wat onzichtbaar of donker is wit :X

hier een voorbeeldje. dit is duz niet ingame :(
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy1/bf1942/bf1942-24.jpg

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Niels99 schreef op 25 januari 2003 @ 13:54:
[...]

DAMNIT!
Al die rag afkortingen.
WTF is ACDSEE?
Graag in het nederlands nu eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

het programma heet acdsee,
irfanview kan ook als je dat makkelijker vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

ik wil eigenlijk ff weten wat het effect is van zoveel exp pacs >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48
Photoshop ff op "Web Colors" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik download wel even ACDSEE, die werkt dus wel gewoon goed.
Photoshop kan ik niet mee omgaan. :P

Edit : het zijn programma's om te kopen, kan je ook met een trial TGA bestanden openen enz?

[ Voor 33% gewijzigd door Hidde op 25-01-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://xandra.oktagone.com/~admin97/BF1942_Patch_v1.3.exe

Nou heb dan toch maar besloten een link te geven omdat ie bij mij tot nu toe zonder problemen werkt :)

Hij staat dus ook op de officiële taiwanese site dus dat zal wel goed zijn en ik heb al online gespeelt zonder problemen. Net als indertijd met de usa/euro 1.2 patch zal hier ook wel geen verschil inzitten.

Tot nu toe lijkt het me een zeer goede patch :)

Nieuw zijn de commands o.a. game.TKPunish en game.TKForgive bijv. ik heb het geprobeerd te testen nadat ik gevraagt had TK te worden :P maar ik zie dan niks in beeld als ik een order heb gegeven en toen ik vroeg of die ander dan iets in beeld zag antwoorde ie niet :(

Verder is het zeer raadzaam de readme.txt te lezen die je vindt in: x:\battlefielddir\ereg het is een erg lange readme, maar de moeite waard om alle nieuwe opties te weten :) dus kijk eerst hierin voordat je een vraag stelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 45916 schreef op 25 January 2003 @ 14:08:
ik wil eigenlijk ff weten wat het effect is van zoveel exp pacs >:) :+
kehb hier een boel plaatjes >:)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Hidde schreef op 25 January 2003 @ 14:15:
Photoshop kan ik niet mee omgaan. :P
met paintshop pro 7 werkt het ook prima hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nee bedankt, maar ik blijf wel wachten op de USa of EU patch ^_^. Maar ik straks toch weg tot 2:00 's nachts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
ik maak ze gewoon met fraps dan doe ik plakken in paint verklein ze 80% rename ze naar jpeg en upload ze via theforumisdown as easy like that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Het is al gelukt, bedankt voor de help. =)

Ik wach nog wel veen op de officiele 1.3 patch, want anders loop ik misschien het risico dat 'ie toch niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Mensen ik ga eindelijk ook eens een keer BF 1942 kopen :P :) . Yog ik zie je wel op msn en dan regel ik wel iets met jou ivm met de clan enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Lekker, en straks is Road To Rom uit.
Ik raad je aan om gewoon Battlefield te installeren met CD's van een vriend, en koop dan RtR, want dan hoef je niet 2x 50 euro te betalen terwijl je niet alles gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op 25 January 2003 @ 16:04:
Lekker, en straks is Road To Rom uit.
Ik raad je aan om gewoon Battlefield te installeren met CD's van een vriend, en koop dan RtR, want dan hoef je niet 2x 50 euro te betalen terwijl je niet alles gebruikt...
nee ik download rtr gewoon en gebruik ik mijn BF serial...ofzo. Ik heb liever BF1942 origineel dan rtr origineel. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe weet je dat dat kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ok..1.3 gedownd en geinstalleerd..
Werkt prima hierzo..
Alleen ff 2 snelle vraagjes..
Ik hoor ze tijdens het spelen steeds praten over een buddylist..
Wat is dit?
Het is iets wat je in moet tikken in je console..
Ook las ik dit in de readme file:

Hoe activeer je dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
huh ??
add lightmaps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 55194 schreef op 25 January 2003 @ 15:59:
Mensen ik ga eindelijk ook eens een keer BF 1942 kopen :P :) . Yog ik zie je wel op msn en dan regel ik wel iets met jou ivm met de clan enz.
kom gewoon naar irc (irc.tweakers.net #armyofgot) of naar forum (zie sig) :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
melly schreef op 25 januari 2003 @ 16:17:
Ok..1.3 gedownd en geinstalleerd..
Werkt prima hierzo..
Alleen ff 2 snelle vraagjes..
Ik hoor ze tijdens het spelen steeds praten over een buddylist..
Wat is dit?
Het is iets wat je in moet tikken in je console..
Ook las ik dit in de readme file:

Hoe activeer je dit??
1. Possibility to tag specific players as a 'buddy' and make them more visible in the minimap

Client Console Commands:

game.addPlayerToBuddyList <playerId> - Add a user with to the buddy list
game.removePlayerFromBuddyList <playerId> - Removes a user from the buddy list
game.buddyList - Prints a list of your current buddies.

Nog een opmerking: als je in de console bezig bent dan kun je ook de TAB toets gebruiken, FE: normaal typ je in console.showfps 1 <enter> zou ook zo kunnen: co<TAB>showf<TAB>1 :) Is even een kwestie van oefenen maar je zult zien dat het een stuk sneller gaat als je eraan gewent bent :)

2. Die lightmaps heb ik nog niet over gelezen, heeft misschien alleen te maken als je zelf een level maakt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Anoniem: 26235 schreef op 25 januari 2003 @ 17:10:
[...]

1. Possibility to tag specific players as a 'buddy' and make them more visible in the minimap

Client Console Commands:

game.addPlayerToBuddyList <playerId> - Add a user with to the buddy list
game.removePlayerFromBuddyList <playerId> - Removes a user from the buddy list
game.buddyList - Prints a list of your current buddies.

Nog een opmerking: als je in de console bezig bent dan kun je ook de TAB toets gebruiken, FE: normaal typ je in console.showfps 1 <enter> zou ook zo kunnen: co<TAB>showf<TAB>1 :) Is even een kwestie van oefenen maar je zult zien dat het een stuk sneller gaat als je eraan gewent bent :)

2. Die lightmaps heb ik nog niet over gelezen, heeft misschien alleen te maken als je zelf een level maakt oid?
Thx Lighteye...
Ik ga het gelijk proberen..ga door met je goede reply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
bijna tijd voor een nieuw topic :) YES YES YES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 45916 schreef op 25 januari 2003 @ 17:49:
offtopic:
bijna tijd voor een nieuw topic :) YES YES YES :)
jij zit hier ook maar om posts te scoren :+

maarre de patch komt waarschijnlijk vanavond uit :) misschien tussen 10 en 2

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

kijkes voor de lol naar de tijden van m1st1x en van mij :/
19:49 en 19:43 :+

[ Voor 3% gewijzigd door PoweRoy op 26-01-2003 15:36 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

19:43 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

hey i found this on planetbattlefield.com... an officially listed fansite for bf1942...

OFFICIAL NOTICE: The 1.3 patch that is floating around is not an official release of the patch. The 1.3 patch that is floating around is an older build of a work in progress. This should not be downloaded, as it is a corrupted file and will cause problems with your installation. It was posted by mistake by our Taiwanese division. DO NOT download and install this file. Thank you - EA, DICE and PBF.

so maybe it might be wise to wait on this one....
Dit gaat dus over die file van Lighteye, dus je bent gewaarschuwd...

Bron: http://forum.sharereactor.com/viewtopic.php?t=95775

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Leuk :)
1.3 Staat netjes geinstaleerd op mijn peeseetje dus..:)
Zal de finall 1.3 de eventuele bugs weer ongedaan maken als ik die er over heen installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die file staat op een OFFICIëLE site van ea, het is dan nog niet de .com maar je mag er toch vanuit gaan dat zoiets er niet 'per ongeluk' op komt?

En over die gast(en) die zogenaamde official statements maken: NIET GELOVEN |:( (heeft iemand wel eens gehoort van dat forum btw? nee? waarom zou een proffesioneel bedrijf als EA dan een medewerker zoiets laten doen en ook nog met uitgebreide vermelding wie ie is enz.)

Ooit voor de 1.2 release heeft EAComMike (WEL een medewerker van EA) op het officiële messageboard gezegt dat HIJ de enige is die op dat messageboard official statements zou maken en niemand anders. Klik bijvoorbeeld eens op zijn naam en zie staan: Member Name: EAComMike User Signature: Mike, Community Manager, EA Games

Doe dat bij elke andere willekeurige naam en zie het verschil. Official messageboard kijk bijv. bij Announcements en zie EAComMike.

dit omdat er ook al een dezelfde soort geintje was met de 1.2 patch met de usa en euro release en nog een gevalletje.

Los van dit, die taiwaneze site zou natuurlijk een fout hebben gemaakt, maar het staat er nu al bijna een dag op en zelfs nog met een tekst updated enz. en de files staan er nu gewoon nog, ook al doen ze het niet tot nauwelijks :+

Maar de tijd zal het leren :P we zullen zien :) meestal komt er tussen 22.00 en 02.00 uur ned. tijd een update op die .com site, let's hope so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Zie: http://boards.ea.com/messages?14@6.f1kcaml6MOb.6@.efb615d

Zouden al die (nep?) medewerkers, dan hetzelfde verhaaltje verzinnen?

Want dit is toch echt hun offciële board hoor... Daar wordt toch geen onzin gepost als news...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 25-01-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 68393 schreef op 25 januari 2003 @ 22:32:
Zie: http://boards.ea.com/messages?14@6.f1kcaml6MOb.6@.efb615d

Zouden al die (nep?) medewerkers, dan hetzelfde verhaaltje verzinnen?
Dat is ook waar ik het over had, en dat is GEEN EA medewerker, EAComMike heeft ons verzekert indertijd dat HIJ de enige was die dat soort statements zou doen.

Dat topic waar het in stond kan ik niet terugvinden, lastig zoeken daaro als dat al kan :P en volgens mij deleten ze daar ook post als ze ouder dan een x aantal dagen zijn :(

//edit: dus nogmaals: geloof helemaal niks wat andere fora of sites zeggen, alleen datgene wat op een officiële EA site staat. damn dat officiëel wordt ik toch wel een beetje zat van :P kost me iedere keer ook nog een alt+137 :+)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 25-01-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Toch lijkt mij het idee dat dit een oudere build is niet zo heel onwaarschijnlijk.
Ik zie nergens bv de "vote" mogenlijkheid.
Ook heb ik nu problemen met het geluid wat ik voorheen nooit had (hoor meer hier over klagen).
Wat ik zo opving tijdens het spelen waren er nog meer kleine bugs en beloofde verranderingen die niet terug te vinden zijn in deze 1.3
Dit is geen sluitend bewijs dat het inderdaad een oudere build is,maar mogenlijk is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat funny pics wat ik tegenkwam :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/fun/9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

Bahaha waar komen die vandaan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er komt nog een mod. Eternal Silence. Een mod dat speelt zoch af in de verre toekomst :P. een arcade spacesim waarbij je ruimteschepen van de vijand kan enteren enzo. Dus ook gevechten binnen de schepen enzo. Dus dat word wel leuk :P. link: http://esmod.bfcentral.com/about.php
een vliegtuigje:
Afbeeldingslocatie: http://esmod.bfcentral.com/images/models/large/raven1.jpg
een rocketlaunchertje:
Afbeeldingslocatie: http://esmod.bfcentral.com/images/models/large/rocketskin2.jpg
chemische dartgunnetje:
Afbeeldingslocatie: http://esmod.bfcentral.com/images/models/large/DaDartGun2bev.jpg

Was dit al langs geweest?? Misschien dit opnemen in de volgende openingspost?ofzo

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 26-01-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

whahahaha, leuke pics light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41941

HEy is er ook een Clan voor Bf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 14:23

Geckoo

Good news, everyone!

Anoniem: 41941 schreef op 26 januari 2003 @ 16:23:
HEy is er ook een Clan voor Bf?
nee wel voor pacman

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41941

Waar kan ik pacman Downloaden dan want die spellen zijn zo duur :S

( ik hoop dat dit als grapje word gezien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
coole posters lighteye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

whehehehe toffe pics :) _/-\o_ Mis alleen nog een poster van idioten die er met je artillery vandoor gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

ik mis er ook nog 1 van in de weglopende mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 57975 schreef op 26 januari 2003 @ 16:37:
whehehehe toffe pics :) _/-\o_ Mis alleen nog een poster van idioten die er met je artillery vandoor gaan
Inderdaad! Dat is zoooooo ontzettend vervelend!! Leuke pamfletten!! Vooral die gericht aan alle snipers in assault maps ala Omaha Beach. Van de week waren we zwaar aan het losen...ik dacht hoe kan dat nou? Zie ik dat er 10 snipers actief waren en maar een stuk of 3 a vier assaults :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 01-07 15:24
Is het volgende deel al in de maak ? Lighteye ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

jagermeister1 schreef op 26 January 2003 @ 18:58:
[...]

Inderdaad! Dat is zoooooo ontzettend vervelend!! Leuke pamfletten!! Vooral die gericht aan alle snipers in assault maps ala Omaha Beach. Van de week waren we zwaar aan het losen...ik dacht hoe kan dat nou? Zie ik dat er 10 snipers actief waren en maar een stuk of 3 a vier assaults :(
idd.. dat is het irritantste uit heel battlefield, van die mensen die denken dat ze het zelf wel kunnen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol :D die plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M@NIC schreef op 26 januari 2003 @ 19:00:
Is het volgende deel al in de maak ? Lighteye ? ;)
Battlefield 1942 topic deel VIII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 01-07 15:24
Woei :7
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.