Battlefield 1942 topic deel VII

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bat_faq_png.png

De oude topics:

Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
Het grote BF1942 topic deel V
Het grote BF1942 topic deel VI

Wat handige linkjes voor de laatste nieuws en probleemoplossers:

De Battlefield 1942 GoT faq
Officiële Battlefield 1942 website
Officiële messageboard
BF central
Battlefield 1942 Tweakguide (engels)
EA tech support

Downloadlinks voor de bekendste files, met veel dank aan Snow_King
De 1.2 patch (22 MB) omdat er bij het uitkomen van de 1.2 patch een foute in omloop is geweest nog maar even de juiste filesize: 21,8 MB (22.956.029 bytes)
Official map: Coral Sea (16 MB)
Bloodpatch voor versie 1.2 (88 kB)
Desert Combat alpha version 1 (53 MB)
SOLDIER9's REALISM MOD 2.1 (15 MB)

Wat rest zijn nog wat actuele facts die op dit moment spelen:

Desert Combat - alpha version 1 door Switch

Afbeeldingslocatie: http://mohaa.cact-sd.org/aasigs/dcsig.jpg

Official site: http://desertcombat.com kijk ook hier voor screenshots :)

Wat is Desert Combat?
Desert Combat (hierna 'DC' als afkorting) is een modification voor Battlefield 1942. Net als Counter-Strike voor Half-Life.

Wat is er zo bijzonder aan DC?
Dit is een mod met veel potentieel, aan deze mod werken echte pro's. Zoals de baas van het team: Frank Delise (aka: delisef). Deze mensen leveren uitstekende skins, models en stukjes codes. Waardoor deze mod al heel populair is, en het nog maar in de alpha fase!

Wat veranderd DC dan?
Veel! Deze mod speelt zich niet meer af in 1942, maar in moderne settings. Dat betekent dus dat je daar kunt zijn wanneer je Somalie vecht, of wanneer met je troepen door de woestijn rent in de Golf Oorlog.

Welke nieuwe voertuigen komen er dan?
Ook veel. Er zijn er nog veel geheim, maar we weten dat deze voertuigen er al inzitten of nog komen gaan: M1A1 Abrams (Tank), A-10 warthog II (AT Vliegtuig), F-15, F-16, Humvee TOW, Humvee .50, Humvee Medic.

Waar kan ik het downloaden?
Zie hierboven bij de downloadlinks.

Hoe installeer ik DC?
Kopieer de map mods naar: x:\Battlefielddir\

Als het goed is moet je een directorystructuur krijgen wat er ongeveer als volgt uitziet: x:\Battlefielddir\mods\Desert_Combat

Hoe kan ik er nu mee spelen?
Dat kan op twee manieren:

1. Start Battlefield 1942 normaal op en ga naar de tab multiplayer, kies vervolgens voor de tab custom game en selecteer daar Desert Combat. Als het goed is maakt Battlefield nu een switch, in het geval van Desert Combat krijg je nu ook een andere achtergrond muziekje en een andere achtergrondvideo, dat betekent dat DC goed is geinstalleert.

2. Een wat snellere oplossing is een snelkoppeling maken. Maak een snelkoppeling van je BF1942.exe en kies vervolgens voor properties/eigenschappen. Kijk bij doel en typ daarachter (zonder aanhalingstekens) +game desert_combat

Als het goed is moet er bij doel een soortgelijk iets als dit staan: X:\Battlefield\BF1942.exe +game desert_combat
Done, probeer het uit met dubbelklik en kijk of je na het starten meteen de DC filmpje als achtergrond krijgt.

Ondersteund The All Seeing Eye DC ook?
Ja, er is inmiddels een update geweest die DC ondersteund, er is in het vorige topic wel een andere oplossing geweest maar die is niet meer nodig sinds de update :)

Desert Combat heeft nog geen eigen maps released bij deze alpha, verder staat er alpha achter dus dat betekend dat het vroege ontwikkelingsstatus heeft. Je zult ongetwijfeld bugs tegenkomen ;) Bij deze release kun je op drie maps (alleen online!) spelen: al alemein, battleaxe en bocage.

Wanneer komt de volgende release uit?
Kijk, dat kunnen we met geen een mogelijkheid zeggen. Release data's zijn namelijk nooit precies. Sorry :)

SOLDIER9's REALISM MOD 2.1

Realism mod 2.1?
Ik moet bekennen dat ik er nog nooit van gehoord heb/had. Waar het kort gezegt op neer komt: het moet Battlefield 1942 realistischer maken. Diverse voertuigen en wapens zijn opgevoerd om de enemy sneller te doden, een downloadlink vind je hierboven.

Hoe installeer ik Soldier9's Realism mod 2.1 ?
Er zit een automatische installer bij, alhoewel niet geheel automatisch. Je moet op een gegeven moment bij de directorykeuze kiezen voor de map mods in je Battlefield directory. Verder zal deze mod alles automatisch kopiëren.

Ter controle moet je even naar je Battlefield directory gaan en kijken bij de map mods of je de map S9RM21 ziet staan.

Hoe kan ik hem spelen?
Als je Desert Combat al eens gespeelt hebt dan moet het easy zijn, het is dezelfde procedure. Voor de overige mensen kijk a.u.b. ff bij Desert Combat in deze openingspost anders wordt ie nog langer :+

Heeft Soldier9's Realism mod 2.1 support voor The All Seeing Eye (ASE)?
Nee, tenminste niet bij het moment van schrijven. Zoals eerder bij Desert Combat het geval was is ook hier een truukje voor om het toch met ASE te laten werken:

1. Ga naar filter
2. Kies new
3. Typ in de txtbox name: Realism Mod 2.1 (maakt niet zoveel uit, als het beestje maar een naam heeft.)
4. In de grote txtbox eronder typ je onderstaande inclusief nummers:

code:
1
2
3
4
1 if gameId ~== "S9RM21" goto 3 
2 remove 
3 if gamename ~== "*bfield1942" goto 5 
4 remove

Als het goed is moet ASE een mapje hebben gemaakt van deze mod. Klik er nu met je rechtermuisknop op en kies voor custom config. Typ bij de cmd line txtbox je battlefield dir. in. Daarachter de naam van de mod, je moet iets in de trend van het volgende krijgen: "x:\Battlefielddir\BF1942.exe" +game S9RM21 (let op de aanhalingstekens)

Official map: Coral Sea

Verder niet veel over te zeggen, het is dus een officiële map. Veel servers hebben deze al standaard in hun routine zitten dus eigenlijk ben je het wel verplicht het te downloaden (zie link hierboven). Het is een automatische installer :)

Coral Sea is er niet voor singel player! Je kunt alleen voor de multiplayeroptie conquest kiezen!

Mappen/editten van Battlefield 1942

Dit is ook best wel actueel (geweest) in het vorige topic daarom een paar linkjes om je op weg te helpen:

http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/editorial/community_message_08.jsp Deze link is bijzonder handig als je wilt starten met het mappen.

Er zou binnen nu en twee weken een onofficiële 3d map editor uitkomen die het vast een stuk makkelijker zal gaan maken :)

Ook gaan er geruchten rond dat er officiële ontwikkelstools zouden zitten bij Road to Rome (de uitbreiding).

Totzover zijn de volgende tools het enige wat het mappen mogelijk maakt:
- Photoshop
- makeRFA
- RFAextractor

Er zijn nog wel verdere 3rd party software maar zijn niet perse nodig. Om enig inzicht te krijgen hoe dat mappen/editten in zijn werk gaat kun je het beste tutorials en faqs lezen. Een paar links naar goede fora:

http://www.bfcentral.com/forums/
http://www.battlefield1942.co.uk/forums/
http://bf1942forums.gameservers.nl/

Een hele goede link om echt te starten met mappen is deze: http://bf1942forums.gameservers.nl/showthread.php?s=&threadid=2754

Officiële uitbreiding: Road to Rome

Officiële website: Road to Rome Bezoek deze voor features, screenshots en movies.

Wanneer komt Road to Rome eigenlijk uit?
Dat is nooit echt zeker bij games :X ;) maar volgens dynabyte.nl zou hij moeten uitkomen op 6 februari 2003 en zal ie rond € 29,95 kosten. Op dimensionplus.nl staat ie gepland voor 7 feb. 2003 zonder prijs erbij.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 31-12-2002 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

PoweRoy

funky!

jeej :)

hoeraatje voor Lighteye :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 19:25
echt een goede openingspost die mag in de post een topic FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is er al nieuws bekend over een officiele map editor?

dus 1 progsel?

[edit
vooral wanneer die uitkomt...

[ Voor 22% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-12-2002 22:33 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

hulde aan lighteye :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
een compliment aan de topic starter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

ik heb die update even gedownload, maar hij geeft aan dat hij het spel niet kan vinden.
ik heb m ook al in de map gegooit waar ik hem geinstalleerd heb.. maar ook geen resultaat.
terwijl ik toch gewoon licentie heb enzo. :(
hoe kan ik die update toch installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TepelStreeltje schreef op 30 december 2002 @ 22:32:
is er al nieuws bekend over een officiele map editor?

dus 1 progsel?

[edit
vooral wanneer die uitkomt...
Roddels gaan dat hij bij de uitbreiding Road to Rome zit.
Anoniem: 47458 schreef op 30 December 2002 @ 23:05:
ik heb die update even gedownload, maar hij geeft aan dat hij het spel niet kan vinden.
ik heb m ook al in de map gegooit waar ik hem geinstalleerd heb.. maar ook geen resultaat.
terwijl ik toch gewoon licentie heb enzo. :(
hoe kan ik die update toch installeren ?
Zou wel handig zijn als je vertelde 'wat' je gedownload hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op 30 December 2002 @ 23:13:
[...]

Roddels gaan dat hij bij de uitbreiding Road to Rome zit.

[...]

Zou wel handig zijn als je vertelde 'wat' je gedownload hebt :P
Ik noemde update maar ik bedoelde patch:
De 1.2 patch (22 MB) omdat er bij het uitkomen van de 1.2 patch een foute in omloop is geweest nog maar even de juiste filesize: 21,8 MB (22.956.029 bytes)
en die krijg ik dus niet geinstalleerd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Jaja, mijn DC FAQ zit erin :+. Erg mooie start iig Lighteye. Moge er weer veel gepost worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 47458 schreef op 30 December 2002 @ 23:16:
[...]

Ik noemde update maar ik bedoelde patch:

[...]

en die krijg ik dus niet geinstalleerd.. :(
Hmm vaagjes, wat doet ie dan precies, start die hele installer niet of het starten van Battlefield lukt erna niet :?

Misschien dat je ooit wat aangepast hebt in de orginele map of mods/bloodpatches hebt geinstalleerd?

Het verstandigste is om Battlefield helemaal schoon te installeren, dus nadat je via software Battlefield verwijderd hebt ook nog ff controleren of er geen registersleutels of mappen aanwezig zijn.

offtopic: ik heb gister nog een fresh install van Windows gedaan en moest dus ook Battlefield opnieuw installeren, heb alles gedownload van de urls van Snow King en ondervond totaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op 30 December 2002 @ 23:46:
[...]

Hmm vaagjes, wat doet ie dan precies, start die hele installer niet of het starten van Battlefield lukt erna niet :?

Misschien dat je ooit wat aangepast hebt in de orginele map of mods/bloodpatches hebt geinstalleerd?

Het verstandigste is om Battlefield helemaal schoon te installeren, dus nadat je via software Battlefield verwijderd hebt ook nog ff controleren of er geen registersleutels of mappen aanwezig zijn.

offtopic: ik heb gister nog een fresh install van Windows gedaan en moest dus ook Battlefield opnieuw installeren, heb alles gedownload van de urls van Snow King en ondervond totaal geen problemen.
hij gaat een paar keer naar de 100% en daarna geeft hij de onbegrijpbare melding "Setup couldn't find an Battlefield 1942 installation."
terwijl ik hem 2 minuten daarvoor toch echt nog aan het spelen was :|

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 30-12-2002 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 06-06 19:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

woej @ Lighteye !!! _/-\o_ Lang leve de topicstarter... :+

offtopic: wat kan ie t toch goed he :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
En ik dan? :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Complimentos!! Dit topic is het beste topic op GOT _/-\o_

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 06-06 22:44
jagermeister1 schreef op 31 December 2002 @ 00:15:
Complimentos!! Dit topic is het beste topic op GOT _/-\o_
Zekerzz complimenten van voodoo :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zullen we nu stoppen met Lighteye en mij 8) :7 te aanbidden? 't Is nog steeds een BF1942 topique hoor ;).

[/irriteer-modus 8)7 ]

[ Voor 19% gewijzigd door Switch op 31-12-2002 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6227

:'(
bij mij werkt het editen van de shortcut niet zodat hij Desert Combat gaat draaien :(
ik vul in: "D:\games\Battlefield 1942\BF1942.exe +game desert_combat"
en dan krijg ik target not valid :(
wat die ik fout ?
(WinXP)

overigens vind ik de DC mod rete gaaf !!!
vooral die chopper is cool (maar moeilijk te besturen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Jij doet:

code:
1
 "D:\games\Battlefield 1942\BF1942.exe +game desert_combat"

Het moet zijn:

code:
1
 "D:\games\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game desert_combat

Als dit zo in de DC Faq staat spank ik Lighteye eventjes ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6227

ok dan :) nu doet hij het :) thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

offtopic

mooi terrarium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 18:23

Maxow

Hidden Sound System

*klap* *klap* voor de openingspost... verder, wat vind men eigenlijk van desert combat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41096

Leuk :) Je herkent me wel aan me icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
MasterOverdive!! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:14

Jag

MaxOW schreef op 31 december 2002 @ 01:34:
*klap* *klap* voor de openingspost... verder, wat vind men eigenlijk van desert combat?

Ik heb hem net ff gespeeld, en ik vind er geen hol aan eigenlijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Nostalgie! O+
Door Lighteye
--------------------------------------------------------------------------------
1 if gameId ~== "S9RM21" goto 3
2 remove
3 if gamename ~== "*bfield1942" goto 5
4 remove

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dat even geprobeerd maar ik krijg nu maar een stuk of 3 modservers. Als ik bij de mod-filters voor "Other" kies krijg ik veel meer servers te zien, kun je zien aan de servernamen.. hoe zit dat ?

En irritant dat ie steeds al je filters reset als je er zelf eentje toevoegt :(

Mooie faq trouwens!! :*)

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
YoG schreef op 31 december 2002 @ 12:05:
[...]

Nostalgie! O+

[...]

Ik heb dat even geprobeerd maar ik krijg nu maar een stuk of 3 modservers. Als ik bij de mod-filters voor "Other" kies krijg ik veel meer servers te zien, kun je zien aan de servernamen.. hoe zit dat ?

En irritant dat ie steeds al je filters reset als je er zelf eentje toevoegt :(

Mooie faq trouwens!! :*)
Bij mij werkt ie gewoon hoor, ik zie 1tje met de S9RM21

Als ik de other mods filter aanklik dan krijg ik idd wel meer maar daar zitten ook andere mods tussen, en daar zit er bij mij ook maar 1 S9RM21 tussen. Dr zit ook nog een versie 2 tussen (S9RM2) en voor de rest nog wat andere mods. Te zien aan het gameID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Ja hij werkt wel, maar ik zie er minder dan bij de ingebouwde modfilter, daar zie ik er ong. 5 en bij de custom maar 2.
Maarja ik verwacht dat de mensen bij ASE wel een updeetje extra gaan uitbrengen voor deze mod.

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
YoG schreef op 31 December 2002 @ 12:29:
Ja hij werkt wel, maar ik zie er minder dan bij de ingebouwde modfilter, daar zie ik er ong. 5 en bij de custom maar 2.
Maarja ik verwacht dat de mensen bij ASE wel een updeetje extra gaan uitbrengen voor deze mod.
Niet zo snel ;). blijkbaar is deze mod al bij 2.1, dus er was eesrt alpha, beta, v1, 1.1, 1.2, 1.3 enzovoorts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
hoe start ik die coral sea in single player
hij komt niet in in m'n mappenlijst voor :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok,
Waanzinnig leuk spel Bf1942 maar ik krijg dat vliegen maar niet onder de knie :(
Als ik wel eens andere spelers spec. zie ik dat de meesten hun vliegtuig goed gecontroleerd weten te bedienen.
Bij mij echter gaat het heel houterig en zwalkt het vizier alle kanten op.
Zodoende ben ik eventuele gronddoelen al lang voorbij eer ik eindelijk mijn vizier gelocked heb.
Ik denk dat dit voornamelijk komt door mijn manier van gas geven.
Omdat volgas gewoon veels te snel gaat voor mij wil ik zo traag mogenlijk vliegen.
Maar aangezien dit bij mijn weten niet mogenlijk is moet ik rommelen met het gas geven.
Wat ik dus doe is steeds gas geven en dan weer los.....gas geven en dan weer los..
Hierdoor is mijn vliegtuig erg onvoorspelbaar en zwalkt hij vaak de verkeerde kant op.
Nu mijn vraag aan alle stuntpiloten hiero;
Is er een manier om langzaam te vliegen met een constante snelheid zonder steeds met je gas te hoeven spelen?
En hebben jullie nog andere practische tips/instellingen die erg nuttig zijn om het vliegen+grondoelen aanvallen onder de knie te krijgen?
Alvast bedankt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
KaMiKaZe schreef op 31 December 2002 @ 13:06:
..Niet, Coral Sea heeft geen support voor AI/Bots. JE kan proberen een lokale server te maken en in je eentje oefenen met je vliegtuig (Heb ik ook gedaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

melly schreef op 31 December 2002 @ 13:11:
Ok,
Waanzinnig leuk spel Bf1942 maar ik krijg dat vliegen maar niet onder de knie :(
Als ik wel eens andere spelers spec. zie ik dat de meesten hun vliegtuig goed gecontroleerd weten te bedienen.
Bij mij echter gaat het heel houterig en zwalkt het vizier alle kanten op.
Zodoende ben ik eventuele gronddoelen al lang voorbij eer ik eindelijk mijn vizier gelocked heb.
Ik denk dat dit voornamelijk komt door mijn manier van gas geven.
Omdat volgas gewoon veels te snel gaat voor mij wil ik zo traag mogenlijk vliegen.
Maar aangezien dit bij mijn weten niet mogenlijk is moet ik rommelen met het gas geven.
Wat ik dus doe is steeds gas geven en dan weer los.....gas geven en dan weer los..
Hierdoor is mijn vliegtuig erg onvoorspelbaar en zwalkt hij vaak de verkeerde kant op.
Nu mijn vraag aan alle stuntpiloten hiero;
Is er een manier om langzaam te vliegen met een constante snelheid zonder steeds met je gas te hoeven spelen?
En hebben jullie nog andere practische tips/instellingen die erg nuttig zijn om het vliegen+grondoelen aanvallen onder de knie te krijgen?
Alvast bedankt.. :)
ik geef de heletijd volgas :)
met w en s geef ik gas/rem B)
met joystick stuur ik :)

ik vlieg zeer goed vindt ik zelf
je moet je vizier ook niet precies op je target hebben, meestal iets ervoor, dan raak je hem >:)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hey, hoe zit dat met die Bloodpatch ? Kunnen die ook in DC en Realism mod draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KaMiKaZe schreef op 31 December 2002 @ 13:06:
Coral Sea is er niet voor Single Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

SileX schreef op 31 December 2002 @ 13:40:
Hey, hoe zit dat met die Bloodpatch ? Kunnen die ook in DC en Realism mod draaien ?
denkt et wel :)

maar die heb je toch niet nodig :?
je kan zien of je iemand raakt door de crosshair >:)

dat bloed is meestal toch niet zo goed ;(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Zit er in het spel zelf muziek?

En is dat "Oorlog muziek" zoals muziek uit "Goodmorning Vietnam" (heet die film zo?:P)

En in de demo kan ik daar op een manier muziek in krijgen?

Anders maak ik zelf wel een cdtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik wil nogmaals laten blijken dat ik het zeer teleurstelend vindt dat je de viewdistance niet meer kan instellen
Zijn er nog meer mensen die het jammer vinden? of stel ik me eigen aan..

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:13

Snow_King

Konijn is stoer!

Wel wijs dat dit spel 7 topics red!

Ik denk zelf dat we er 9 a 10 halen!

Waterlelie, viewdistance beschouw ik als cheaten, niet erg dus dat het niet meer kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 26235 schreef op 31 December 2002 @ 13:57:
[...]

Coral Sea is er niet voor Single Player.
Spuit 11 :+

En ik denk dat we wel 20 Topiques halen hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

PoweRoy schreef op 31 december 2002 @ 13:23:
[...]

ik geef de heletijd volgas :)
met w en s geef ik gas/rem B)
met joystick stuur ik :)

ik vlieg zeer goed vindt ik zelf
je moet je vizier ook niet precies op je target hebben, meestal iets ervoor, dan raak je hem >:)
Hmmm....Ik blijf dat vliegen zeer lastig vinden. Zelf gebruik ik:

W + S : Gas / rem
A + D: Rudder left/right
Pijltjes toetsen voor stuur acties.

Maarrrrrrrrrrrrr......Ik heb thuis als het goed is een Logitech Wingman of zoiets. Wil dat zeggen dat ik die kan gebruiken om te vliegen? Dat zou wel lekker zijn. Zijn er hier nog mensen die vliegen met een joystick (weer eens wat anders als met een bezemsteel :+ ) ? Zo ja, wat is het voordeel en speelt het fijner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

SileX schreef op 31 december 2002 @ 13:40:
ja dat kan, dan moet je even in je realism en DC directories je init.con aanpassen (zie je default init.con in mods/bf1942 om te zien welke regel ertussen moet, is iets van addmodpath mods/bf1942/bloodpatch ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jagermeister1 schreef op 31 December 2002 @ 16:12:
[...]

Hmmm....Ik blijf dat vliegen zeer lastig vinden. Zelf gebruik ik:

W + S : Gas / rem
A + D: Rudder left/right
Pijltjes toetsen voor stuur acties.
zo heb ik het hier ook

Maarrrrrrrrrrrrr......Ik heb thuis als het goed is een Logitech Wingman of zoiets. Wil dat zeggen dat ik die kan gebruiken om te vliegen? Dat zou wel lekker zijn. Zijn er hier nog mensen die vliegen met een joystick (weer eens wat anders als met een bezemsteel :+ ) ? Zo ja, wat is het voordeel en speelt het fijner?
Ik heb de logitech wingman extreme en die kan je goed gebruiken. Ik vind dat je er veel preciezer mee kan sturen en beter kan reageren. Joystick heb ik altijd mee gevlogen :)
zie quote ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Oke, dan ga ik dat ding weer eens uit het stof trekken. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jagermeister1 schreef op 31 december 2002 @ 16:23:
Oke, dan ga ik dat ding weer eens uit het stof trekken. Ben benieuwd!!
opeens heb je et: je wordt bf piloot B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

PoweRoy schreef op 31 december 2002 @ 16:45:
[...]

opeens heb je et: je wordt bf piloot B)
Als ik er nou nog betaald voor zou krijgen ook!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

vliegen met joystick is easy ik gebruik het gashendeltje op me joy om een constante snelheid te hebben. traag of snel maakt nie uit dan
btw, in een dogfight iets boven de cockpit van je tegenstander mikken want dan is het zo gebeurd met em :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kan niet wachten om het uit te proberen. Helaas vanavond gaat dat niet meer lukken, want dan wordt er feest gevierd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik heb het net geprobeerd maar vind het een beetje aan de lichte kant... ik ga het ff in singleplayer proberen

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

uhhhm wat heb je net geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:46
misschien een domme vraag, maar ik heb het nergens kunnen vinden. Kan je Desert Combat multiplayer spelen, of is die alpha versie alleen voor de single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

DeXToR_122 schreef op 31 December 2002 @ 19:39:
misschien een domme vraag, maar ik heb het nergens kunnen vinden. Kan je Desert Combat multiplayer spelen, of is die alpha versie alleen voor de single player?
je kan hem online spelen :)

je moet eerst wel een server vinden waar ze die mod draaien :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

trouwens Lighteye dit kan ook in first post :)

hoe je dc kan filteren met ase

1. Ga naar filter
2. Kies new
3. Typ in de txtbox name: desert combat (maakt niet zoveel uit, als het beestje maar een naam heeft.)
4. In de grote txtbox eronder typ je onderstaande inclusief nummers:
code:
1
2
3
4
1    if gameId ~== "*desert*" goto 3
2    remove
3    if gamename ~== "*bfield1942" goto 5
4    remove

Als het goed is moet ASE een mapje hebben gemaakt van deze mod. Klik er nu met je rechtermuisknop op en kies voor custom config. Typ bij de cmd line txtbox je battlefield dir. in. Daarachter de naam van de mod, je moet iets in de trend van het volgende krijgen: "x:\Battlefielddir\BF1942.exe" +game desert_combat (let op de aanhalingstekens)

[ Voor 32% gewijzigd door PoweRoy op 31-12-2002 20:02 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 13:18

Geckoo

Good news, everyone!

PoweRoy schreef op 31 December 2002 @ 20:00:
trouwens Lighteye dit kan ook in first post :)

hoe je dc kan filteren met ase
hier brabbelde poweroy wat
en wie moet je dan bedanken??? :P :D B)

oh en lighteye geef anders de orignele link er bij

[ Voor 21% gewijzigd door Geckoo op 31-12-2002 20:04 . Reden: ff originele link er bij gezet ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dudes. Lees de begin-post, staat allemaal in de DC-FAQ (Written by me ;)), gewoon update downen :z.

Het stond eerst wel in de faq, maar Lighteye en ik hebben het eruit gehaaldo mdat je gewoon "Update filters" kan klikken.

[ Voor 41% gewijzigd door Switch op 31-12-2002 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
PoweRoy schreef op 31 december 2002 @ 19:52:
[...]

je kan hem online spelen :)

je moet eerst wel een server vinden waar ze die mod draaien :X
Zijn er servers die dat doen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
jagermeister1 schreef op 31 december 2002 @ 19:30:
uhhhm wat heb je net geprobeerd??
kijk is naar jouw post vóór mijn post

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
DeXToR_122 schreef op 31 December 2002 @ 22:26:
[...]

Zijn er servers die dat doen? :9~
Ongeveer 50 :) Niet boven de 200 ping iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Geckoo schreef op 31 december 2002 @ 20:02:
[...]

en wie moet je dan bedanken??? :P :D B)

oh en lighteye geef anders de orignele link er bij
B)

was server aan et zoeken voor ase maar ik wist dat er een manier was :P
zocht eerst hier maar hier stond et niet duz ik vroeg et aan jou ;) duz heb ik het gelijk hier gepost B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Roytjuh schreef op 31 December 2002 @ 17:29:
vliegen met joystick is easy ik gebruik het gashendeltje op me joy om een constante snelheid te hebben. traag of snel maakt nie uit dan
btw, in een dogfight iets boven de cockpit van je tegenstander mikken want dan is het zo gebeurd met em :p
Als ik het goed lees kan je dus ook joysticks gebruiken???
Dan zal een "gamepad pro" van Gravis dus ook moeten werken.
Maar waar stel ik dit in?
Ik zit al te zoeken in het menu,maar ik kom alleen de instellingen tegen voor een toetsenbord..
Nergens iets te vinden om je gamepad mee in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

je kan gewoon bij controls een secundaire keuze maken voor een toets of joy, dus klik op secundaire control en druk daarna op je gamepad control die je darvoor wil gebruiken, als het goed is werkt dat gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nou, ik heb weer beetje Desert Combat nieuws voor de fans/geintresseerden ;).

Ze zijn op dit moment de T-72 ana het tweaken, eerste screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=123076

Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=123077

Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=123079

Erg mooi hebben ze die gemaakt. Dit wordt de tegenspeler van de M1a1 Abrams bij de USA.

Meer screenshots zjin er (Ook van de ge-re-skinde AK74 en de MP5) maar die zijn niet zo heel spectaculair (En ik ben een beetje lui ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:14

Bzzje

Negeren is vooruitzien

zowel bij de dc als bij de realism mod lijkt het wel alsof het alleen maar draait om de machines, omdat de infantery steeds minder kan en zwakker wordt

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 09:17
Bzzje schreef op 01 januari 2003 @ 15:36:
zowel bij de dc als bij de realism mod lijkt het wel alsof het alleen maar draait om de machines, omdat de infantery steeds minder kan en zwakker wordt
Tsja... die bazooka zal ook vast heeeel wat krachtiger zijn :?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Het draait inderdaad steeds meer om de machines, maar je hebt toch infantry nodig om een oorlog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 62696 schreef op 01 January 2003 @ 16:01:
Het draait inderdaad steeds meer om de machines, maar je hebt toch infantry nodig om een oorlog te winnen.
Als je het over Nu hebt: Je hebt op dit moment geen infantrie nodig om een oorlog te winnen, een druk op de knop is al genoeg. Tenzij je geen burgers wilt doden, dan evacueer je die even ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hyp3rman schreef op 31 december 2002 @ 22:30:
[...]

kijk is naar jouw post vóór mijn post
Aha..het joystick vliegen dus. |:(

Offtopic: Allemaal de beste wensen voor 2003

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 01-01-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jagermeister1 schreef op 01 January 2003 @ 17:06:
[...]

Aha..het joystick vliegen dus. |:(

Offtopic: Allemaal de beste wensen voor 2003
jij ook :)

btw er was een mod gekomen voor de kerst :/
kerstgranaten 7(8)7 enz.

hopelijk komen er nooit meer zo'n mods :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
ik vind btw forgotten hope ook wel een noemenswaardige mod
hierin worden heel veel extra models opgenomen

http://fhmod.bfcentral.com/

Afbeeldingslocatie: http://nc4y.strikenet.at/list_27_12_02.jpg

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
weet je wat pas koel is, achteruit vliegen met een mig :P

hierboven, nice mod, ga k eens proberen :) morgen lan

me << server :P

[ Voor 41% gewijzigd door AproK op 01-01-2003 18:36 ]

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
Cooliez schreef op 01 januari 2003 @ 18:31:
weet je wat pas koel is, achteruit vliegen met een mig :P

hierboven, nice mod, ga k eens proberen :) morgen lan

me << server :P
Ja die mod is zeker interessant, maar ik kon geen download link vinden ;( jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Tis wel 19 uur te laat, maar allemaal Happy 2003! Dat er maar veel virituele oorlogen plaats mogen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

[off topic]
Same 2 you Snow, en aan iedereen hier natuurlijk :)

En dat er idd ALEEN maar virtuele oorlogen mogen plaatsvinden.
[off topic]

Leuke mod (DC) alleen er zitten wel wat bugs in.
Zo kan ik bijvoorbeeld met een Heli op z'n kop landen (grote grasmaaier heb je dan :) ) en kan je met de grotere jeeps tot de helft van het voertuig door een paal heen rijden.

En ik heb ook al gehoord dat je met een straaljager achteruit kan vliegen :)

Al met al vindt ik dat deze mod meer aktie met zich mee brengt en dat het spel veel sneller is geworden: grotere schootsafstand, snellere voertuigen en vooral meer ruimte.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 21737 op 01-01-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 21737 schreef op 01 January 2003 @ 19:04:
[off topic]
Same 2 you Snow, en aan iedereen hier natuurlijk :)

En dat er idd ALEEN maar virtuele oorlogen mogen plaatsvinden.
[off topic]

Leuke mod (DC) alleen er zitten wel wat bugs in.
Zo kan ik bijvoorbeeld met een Heli op z'n kop landen (grote grasmaaier heb je dan :) ) en kan je met de grotere jeeps tot de helft van het voertuig door een paal heen rijden.

Al met al vindt ik dat deze mod meer aktie met zich mee brengt en dat het spel veel sneller is geworden: grotere schootsafstand, snellere voertuigen en vooral meer ruimte.
Zegt het woord alpha je iets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Switch schreef op 01 januari 2003 @ 19:28:
[...]

Zegt het woord alpha je iets? :+
Zijn dat geen koelmotors :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:14

Jag

Die forgotten hope ziet er wel interessant uit, hopen dat daar snel een versie van uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Grrrrr :( Na het installeren van DirectX 9 loopt het nu allemaal super traag! :'(

Kan ik DX8.1 weer terugzetten of lukt dat niet meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

Realism mod patch van 2.1 naar 2.11

http://www.oc48gaming.com/showthread.php?s=&threadid=567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jagermeister1 schreef op 01 January 2003 @ 23:06:
Grrrrr :( Na het installeren van DirectX 9 loopt het nu allemaal super traag! :'(

http://www.3dcht4u.de/3dc/k12tx6u/directx-dx9uninstaller.zip

Goed lezen!

Heb me net ff helemaal bijgelezen, zo vond ik op tweakers.net een artikel (klik) over een zogenaamde 'lag' in multiplayer games.

Nu is dit misschien mijn probleem ook geweest. Telkens als ik Battlefield online speelde kreeg ik gedurende een 10 seconden altijd een zeer hoge ping, onspeelbaar eventjes, daarna ging het weer normaal terug naar de gebruikelijk 40 ongeveer.

Ik wist niet meer zeker of dit nou na de installatie van Directx 9 gebeurde of dat het daarvoor al was, maar naar dit artikel gelezen te hebben zou het idd weleens aan directx 9 hebben kunnen liggen :(

Anyway, die zip die hierboven staat heb ik dacht ik ook nog geprobeerd maar niet echt resultaten mee gehaalt. Ik heb Windows dus er helemaal opnieuw opgezet en geen lag meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 26235 schreef op 02 January 2003 @ 00:14:
[...]

http://www.3dcht4u.de/3dc/k12tx6u/directx-dx9uninstaller.zip

Goed lezen!

Heb me net ff helemaal bijgelezen, zo vond ik op tweakers.net een artikel (klik) over een zogenaamde 'lag' in multiplayer games

Nu is dit misschien mijn probleem ook geweest. Telkens als ik Battlefield online speelde kreeg ik gedurende een 10 seconden altijd een zeer hoge ping, onspeelbaar eventjes, daarna ging het weer normaal terug naar de gebruikelijk 40 ongeveer.

Ik wist niet meer zeker of dit nou na de installatie van Directx 9 gebeurde of dat het daarvoor al was, maar naar dit artikel gelezen te hebben zou het idd weleens aan directx 9 hebben kunnen liggen :(

Anyway, die zip die hierboven staat heb ik dacht ik ook nog geprobeerd maar niet echt resultaten mee gehaalt. Ik heb Windows dus er helemaal opnieuw opgezet en geen lag meer :)
Thanks voor de info, maar ik heb al iets in de video settings van BF gewijzigd (1024x768 32 naar 1024x768 16 gezet) Nu is het schokkerige zo goed als verdwenen, maar nu heb ik weer af en toe flikkerende voertuigen en andere grondobjecten. Trouwens dat gehaper deed zich ook in singleplayer voor.

FF wat achtergrond info: Ik was dus bezig met het installeren van mijn Logitech Wingman Extreme Digital joystick en hier had ik wat probleempjes mee. DX9.0 geinstalleerd en jawel....problemen.
Gelukkig kan ik nu weer spelen, maar toch vreemd dat ik met lagere settings moet spelen. Je zou denken DX 9 nieuwer dan 8.1 = verbetering :?

Werkt dat uninstall proggie ook onder Win2k?

P.s: Vliegen met joystick gaat wel lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

KaMiKaZe schreef op 01 januari 2003 @ 18:30:
ik vind btw forgotten hope ook wel een noemenswaardige mod
hierin worden heel veel extra models opgenomen

http://fhmod.bfcentral.com/

[afbeelding]
sodeju? net zo'n boel models... hoe groot willen ze die maps maken met alle voertuigjes erin?

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anoniem: 21737 schreef op 01 januari 2003 @ 19:04:

euhm.. het op de kop landen is al mogelijk in BF hoor.. heb ik al eens eerder gepost (kan zo snel niet die post vinden: klik ani gif nummertje 1 en klik ani gif nummertje 2)... ze zijn nogal groot (700 en 1400 kb dus vandaar link en niet plaatje rechtstreeks)

uiteraard op tijd uistappen en je overleeft het netjes (ook tegen een brug aan vliegen en geen schade krijgen werkt ook :+)

_/-\o_ thx to Maestro.mosjuh voor maken van gifjes destijds _/-\o_

ennuh. dat achteruit vliegen is tof! alleen beetje moeilijk als je dat voor het eerst doet (des te leuker als iemand naar je kijkt als je opstijgt, zwabber zwabber en tenslotte *crash* :*))

[ Voor 31% gewijzigd door py.mosjuh op 02-01-2003 09:47 . Reden: wat uitgebreid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Vliegen ben ik meesterlijk in.:)
Maar ik wil vragen of ik in de clan mag, want mijn broer Jalla zit er ook al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Hidde schreef op 02 januari 2003 @ 10:20:
Vliegen ben ik meesterlijk in.:)
Maar ik wil vragen of ik in de clan mag, want mijn broer Jalla zit er ook al in.
ik ga denk ik wel meebetalen aan de server (als dat nog kan)... na het weekend hoort GoT het definitief... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:20
Beter laat dan nooit, ik hoop deze week de game binnen te krijgen :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb vanacht de film Enemy at the Gates gezien en nu denk ik toch wel even iets anders over BF1942.

In die film zie je dus de slag om Stalingrad, echt een bloedbad.

Maar verder is BF1942 wel helemaal Ok qua wapens e.d.
Zoals de APC en de tanks van de duitsers zien er exact het zelfde uit in BF als in de film.
Ook het spoor met die treinen, helemaal zo als je in de film ziet.
Ook de wapens van de Russen en Duitsers, zijn ook het zelfde als in BF.

Petje af voor Dice en EA, hebben echt research gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 02 januari 2003 @ 10:47:
Ik heb vanacht de film Enemy at the Gates gezien en nu denk ik toch wel even iets anders over BF1942.

In die film zie je dus de slag om Stalingrad, echt een bloedbad.

Maar verder is BF1942 wel helemaal Ok qua wapens e.d.
Zoals de APC en de tanks van de duitsers zien er exact het zelfde uit in BF als in de film.
Ook het spoor met die treinen, helemaal zo als je in de film ziet.
Ook de wapens van de Russen en Duitsers, zijn ook het zelfde als in BF.

Petje af voor Dice en EA, hebben echt research gedaan!
kijk van de week alleen maar eens naar "A bridge too far".. komt er ook op! _/-\o_

stalingrad en berlin vind ik erg tof vanwege die close combat zaakjes.. echt verslavend! (en goed voor de punten O-))

offtopic:
enemy @ the gates: zwaar hard dat twee aan twee de duitsers bestormt werden, eentje met een geweer, andere met extra kogels zodat ie geweer van 1 kan overnemen wanneer ie dood gaat.. helemaal hard dat de paar lui die terug vluchten worden neergemaait omdat ze de andere kant op moesten.. :'()

[ Voor 9% gewijzigd door py.mosjuh op 02-01-2003 11:09 . Reden: wat bij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
jagermeister1 schreef op 01 januari 2003 @ 23:06:

Jongens...kan iemand dit bevestigen?
Draai nu zelf ook met DirectX 9 en ondervind zelf ook veel kleine lag golfjes.
Ook in Q3 zag ik gisteren hele vreemde dingen.
Bepaalde items ware zwaar misvormd.
Ik zat zelf te denken aan een laadfout of iets dergelijks...
Nooit gedacht aan DirectX 9 dus..
Is DirectX 9 nu echt zo buggy?
Of zijn mijn kleine probleempjes aan andere dingen te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 02 January 2003 @ 11:04:
[...]

kijk van de week alleen maar eens naar "A bridge too far".. komt er ook op! _/-\o_

stalingrad en berlin vind ik erg tof vanwege die close combat zaakjes.. echt verslavend! (en goed voor de punten O-))

offtopic:
enemy @ the gates: zwaar hard dat twee aan twee de duitsers bestormt werden, eentje met een geweer, andere met extra kogels zodat ie geweer van 1 kan overnemen wanneer ie dood gaat.. helemaal hard dat de paar lui die terug vluchten worden neergemaait omdat ze de andere kant op moesten.. :'()
[offtopic]
Zeker hard, of het zijn de duitse kogels of die van de russen, dood ga je zeker!
Maar het is zeker een goede film vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 02 January 2003 @ 12:00:
[offtopic]
Zeker hard, of het zijn de duitse kogels of die van de russen, dood ga je zeker!
Maar het is zeker een goede film vind ik zelf
same here.. kan ik me nog aanmelden bij GoT trouwens? ik dacht dat jij daar ook in zat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 02 januari 2003 @ 12:13:
[...]

same here.. kan ik me nog aanmelden bij GoT trouwens? ik dacht dat jij daar ook in zat toch?
jep, ik zit er in..

um, je kan je wel aanmelden op het forum.

http://armyofgot.ath.cx/forum/ en dan moet je dus meebetalen aan de server die we huren en dan zit je in de clan, maar of we vol zitten?

Dat bepaald YoG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Ik d8 dat Sauron ArmyOfGot runde :? Naja, kan me vergissen...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 02 January 2003 @ 12:17:
[...]

jep, ik zit er in..

um, je kan je wel aanmelden op het forum.

http://armyofgot.ath.cx/forum/ en dan moet je dus meebetalen aan de server die we huren en dan zit je in de clan, maar of we vol zitten?

Dat bepaald YoG
ik ben natuurlijk wel _goed_ @ BF.. O-) your loss als ie mij niet wil hebben *ahum*.. nee gein.. maarruh kan GoT vol zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Lol, morgen moet de hele GoT clan op een server komen om een film te maken van 40 minuten, 3x langer dan "Hero" dus ^_^.

Meer info geven we niet :), het wordt iig heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Kan wel, we gaan binnenkort op skill selecteren :) Maar dat zit wel goed bij jou denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anoniem: 57975 schreef op 02 January 2003 @ 12:39:
Kan wel, we gaan binnenkort op skill selecteren :) Maar dat zit wel goed bij jou denk ;)
hoe laat morgen en zou ik dan ook mee mogen doen?
* py.mosjuh thinks it will be fun! 8)

offtopic:
heb net ff de soundtrack van LOTR - the two towers gedownload.. best strak!

offtopic:
gvd, verkeerde post gequote...

[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 02-01-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

* py.mosjuh vraagt zich af waarom die score lijsten op bfstats niet geupdate worden
ik heb toch zeker een boel uurtjes gedraaid voor de vakantie en daar is niets van weer te vinden (wel op servers gespeeld waar ze scores registreren uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Kom gewoon op irc :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.