Toon posts:

Is dit cheaten???

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Het is best wel cheaten om je config en je skins aan te passen. Wat wel leuk is is 1on1 tegen je broer de naast je zit op zijn laptop. Weet je namelijk pcies waar hij zit :D

At dawn on the fifth day look to the east

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en hij waar jij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ach ja dan zet je je brightness via windows omhoog, zie je ook waar iedereen zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Bestaan er dan nog CSers die niet cheaten? Ik doe het al een tijdje niet meer, maar bij mij was de moed al naar de tenen gekropen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Ja, ik vind ut ook cheaten. Ik heb ook wel eens een keer met iemand gespeeld die zelf de poppetjes ontworp, alleen waren deze poppetjes groter dan het origineel. Gevolg was dat je 0% damage had wanneer je op de kop schiet, en een headshot wanneer je op z'n romp schiet. Erg wazig allemaal.
Geef mijn maar gewoon origineel CS, dan heeft iedereen dezelfde omstandigheden en is wel zo eerlijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 02-10 14:05

ThaHandy

Discovery Channel

Arie Kanarie schreef op 28 december 2002 @ 23:49:
Ja, ik vind ut ook cheaten. Ik heb ook wel eens een keer met iemand gespeeld die zelf de poppetjes ontworp, alleen waren deze poppetjes groter dan het origineel. Gevolg was dat je 0% damage had wanneer je op de kop schiet, en een headshot wanneer je op z'n romp schiet. Erg wazig allemaal.
Geef mijn maar gewoon origineel CS, dan heeft iedereen dezelfde omstandigheden en is wel zo eerlijk.
lijkt me sterk... dan moet de optie world models aan staan zodat jij die models ook ziet en bij de meeste staat dat uit

ach ja.. tis 1 van de vele he niet?

models, scripts, A3D enz
allemaal opties vaarmee je et in het voordeel hebt :/

[ Voor 8% gewijzigd door ThaHandy op 28-12-2002 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ja is idd cheatah, niet eerlijk B)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 21:20:
ik speel veel cs, en ik ben van mening dat alles wat niet standaard in het spel zit, dus later zelf is toegevoegd, CHEATEN is!

dus zeg maar tegen die maat van jou, dat ie maar niet op cs.netnight.nl moet komen spelen!! (hoezo reclame) :D
The awnser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 22:24
Nou ik vind dat dit geen cheaten is. Iedereen kan z'n models makkelijker laten opvallen door met de gamma/brightness/lightgamma/lambert te spelen en nog meer andere commands.

a3d en scripts (op bepaalde niveaus) zijn imo ook geen cheats. Je kunt waarschijnlijk die acties die scripts doen precieser en sneller doen dan een script ooit zal doen. a3d maakt jezelf ook geen betere speler. Die telt ongeveer voor 20% van je skillz mee, de rest is reactievermogen,inzicht etc. Er zijn nog wel ergere dingen dan die hierboven genoemd zijn zoals de hitboxes van 't model veranderen of de bekende aimbots/wallhacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft een eeuwige discussie, maar ik ben het ermee eens dat alle custom aanpassingen van de game een vorm van cheaten kan zijn.
Uiteraard kun je hardware-matige voordelen hebben, maar dat is niet zozeer cheaten.
Schumacher cheat ook niet, maar heeft wel een dik hardware-matig voordeel ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Er zijn maar een paar skins die officieel zijn toegestaan. Alle andere skins mogen eigenlijk gewoon niet. Dat ze toch worden gebruikt is omdat het moeilijk te ontdekken is en omdat mensen het gewoon voor de mooiheid gebruiken. Maar er zijn ook weer mensen die 'm gebruiken om er mee in hun voordeel te zijn.
Iedereen die een custom skin gebruikt cheat dan eigenlijk, maar mensen die een custom skin gebruiken om daarmee in hun voordeel te zijn zijn gewoon lame...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Z-Master schreef op 29 December 2002 @ 03:26:
Nou ik vind dat dit geen cheaten is. Iedereen kan z'n models makkelijker laten opvallen door met de gamma/brightness/lightgamma/lambert te spelen en nog meer andere commands.

a3d en scripts (op bepaalde niveaus) zijn imo ook geen cheats. Je kunt waarschijnlijk die acties die scripts doen precieser en sneller doen dan een script ooit zal doen. a3d maakt jezelf ook geen betere speler. Die telt ongeveer voor 20% van je skillz mee, de rest is reactievermogen,inzicht etc. Er zijn nog wel ergere dingen dan die hierboven genoemd zijn zoals de hitboxes van 't model veranderen of de bekende aimbots/wallhacks.
Nou sorry hoor maar A3D is toch echt wel een dike cheat en moddels veranderen zeker weten ook. Ene zelf dingen sneler doen dan ene script :? denk t ook :z .

Maar ik vind wel dat je dingen in je config mag aanpassen zoals bepaalde dingen die met je opengl te maken hebben (voor hogere fps bijv.). ik speel zelf ook met een config die aangepast is maar dan wel binnen de regels en dat vind ik weer geen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Sick Nick schreef op 28 december 2002 @ 21:46:
[...]

ik 0wn je dolby surround met goede koptelefoon en a3d ;)
a3d is verboden bij cpl :) het wordt ook op de meeste servers uitgeschakeld

edit:

bah hij was eerder

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp3rman op 29-12-2002 13:14 ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Player models zijn cheaten, weapon models niet (High-Res M4 0wnzz :P) . ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

The Doctor schreef op 29 december 2002 @ 13:04:
[...]

Nou sorry hoor maar A3D is toch echt wel een dike cheat en moddels veranderen zeker weten ook. Ene zelf dingen sneler doen dan ene script :? denk t ook :z .

Maar ik vind wel dat je dingen in je config mag aanpassen zoals bepaalde dingen die met je opengl te maken hebben (voor hogere fps bijv.). ik speel zelf ook met een config die aangepast is maar dan wel binnen de regels en dat vind ik weer geen cheaten.
Ik ga deze discussie dan ook aan. *zucht*

Als a3d een cheat zou zijn.
Waarom dan een geforce4 bovenop tegenover een intel i810
Waarom een axp2800+ tegenover een celeron 500 ?
Is dan toch ook niet eerlijk ?
Waarom zou je de functies van je hardware niet eens mogen gebruiken.

Nou ja ik speel gelukkig (volgens jullie cstrikers genoemd hersenloos) quake3.
En blijf het lekker spelen.

Lekker knallen op een kleurplaat :Y)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HmmZ, ik neem aan dat als je je beeldscherm lichter zet je niet cheat aangezien elke speler dit kan (neem ik aan) en de lowpixxel models zie ik zelf ook niet onder cheaten aangezien ook dit door zelfs de betere clans wordt gebruikt, niet dat ik het zelf nog speel maar och... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat a3d cheaten zou zijn snap ik trouwens niet goed..dat is toch een geluidskaart-technologie die dan wordt ondersteund door het spel? Dat lijkt me dus duidelijk geen cheat. Leg me dat eens even uit svp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:03:
Dat a3d cheaten zou zijn snap ik trouwens niet goed..dat is toch een geluidskaart-technologie die dan wordt ondersteund door het spel? Dat lijkt me dus duidelijk geen cheat. Leg me dat eens even uit svp :)
Ze bedoelen dat als je a3d gebruikt dat je alles zon 100% duidelijker hoort.
Het was gebruikelijk dat je dan ook mannetjes aan de andere kant van het level hoorde lopen.
Als het goed is is dat al verholpen in het spel en met drivers...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb RTCW tot het uiterste van wat Punkbuster toelaat getweaked om er wat meer fps uit te wringen, maar ook om de levels lichter te maken. Hierdoor zie ik ook alles veel beter.

Op de één of andere manier vind ik dit zelf niet cheaten. Het overtreed immers de Punkbuster regels niet en iedereen doet het. Je models inkleuren zodat ze flink opvallen vind ik echter wel cheaten.

Deze discussie geeft in ieder geval weer eens aan dat de grens tussen wel of niet cheaten best vaag is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben persoonlijk van mening dat wanneer je aan je models zit niet eens zo verkeerd bezig bent.
Ik kan die lopende pixels ook niet meer zien, ik kom er eerlijk voor uit dat ik een skinpack erop heb staan. So what?

Het is pas 'cheaten' wanneer je er voordeel uit kan halen, mooi voorbeeld zijn coloured skins. Ik weet dat er mensen zijn die felblauwe en rooie skins (kan andere kleuren zijn, ik heb het ook maar van horen en zeggen) hebben en op die manier alleen op de kleur gaan schieten.

...just my 2 cents :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Hey Rixter jij ook op GOT :P
(ProjectX)
SeRRveR schreef op 29 December 2002 @ 13:33:
[...]

Naja je hebt wel een gelijk maar toch vind ik A3D anders dan een beter vid kaart oid.
Want daarmee hebt je een voordeel boven de ander. Aan minder fps moet je gewoon wennen en als je er een tijdje mee speelt kan je er echt net zo goed mee spelen als met een snellere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

low fps models e.d., dus models veranderen om te zorgen dat je het normaal kan spelen: niet cheaten, goeie zaak zelfs.
Maar als je iets verandert wat het makkelijker maakt is dat ook niet noodzakelijk cheaten. Kan je het in-game (met console) doen? Dan vind ik het kunnen. Buy scripts en aliasen bijvoorbeeld kun je gewoon in-game schrijven en invoeren.
Maar dingen als donker licht maken kun je volgens mij ook in de console doen met gamma, en da's dan weer zo'n grensgeval. Ik vind het duidelijk cheaten, want je ziet mensen waar ze voor jou eigenlijk onzichtbaar moeten zijn. Maar je kan het wel gewoon in-game aanpassen. Ik had mijn oude beeldscherm ook op hele hoge gamma en brightness 100 staan, maar dat was gewoon omdat ik anders geen hol zag, met die instellingen was het allemaal nog steeds donkerder dan het normaal zou moeten zijn.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
SeRRveR schreef op 29 december 2002 @ 13:33:
[...]

hmm, ik las deze post en vond het vreemd dat ie niet van mij af kwam. in ieder topic moet ik ook zoiets zeggen. :P
je zult altijd voordeel hebben, soms wat meer soms wat minder
ik speel zelf met een custom mappack van cscentral (nee mensen die is geen hax site ;)) hier zitten ook custom sounds in (oei oei, zijn colt klinkt anders, banne die lamer!!!) ook heb ik custom crosshairs die niet uit elkaar gaan, een getweakte cfg en de duivelse A3D. (edit: ik heb ook een buyscript ;))
Cheat ik? nei!
neem nu iemand die met alles in HL/CS default, die alleen 1 opengl wallhack installed...
Cheat hij? ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
CHEATS!! CONFIGHAX!! A3D LAMER!!

Al dat gezeur tegenwoordig... en sinds wanneer hebben we dat gezeur? ja, toen de kiddo's van nu CS gingen installeren. in de vroegere beta's had je nooit gezeur, omdat het spel niet bekend was bij irritantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
CU2morO schreef op 29 december 2002 @ 18:01:
[...]

hmm, ik las deze post en vond het vreemd dat ie niet van mij af kwam. in ieder topic moet ik ook zoiets zeggen. :P
je zult altijd voordeel hebben, soms wat meer soms wat minder
ik speel zelf met een custom mappack van cscentral (nee mensen die is geen hax site ;)) hier zitten ook custom sounds in (oei oei, zijn colt klinkt anders, banne die lamer!!!) ook heb ik custom crosshairs die niet uit elkaar gaan, een getweakte cfg en de duivelse A3D. (edit: ik heb ook een buyscript ;))
Cheat ik? nei!
neem nu iemand die met alles in HL/CS default, die alleen 1 opengl wallhack installed...
Cheat hij? ja!
Snellere framerate halen door getweakte dingen, sneller kunnen starten door buyscript gebruik ik zelf ook en vind ik dus ook geen cheaten. Mensen eerder zien door een wallhack of een skin die licht geeft vind ik niet eerlijk en dus wel cheaten.
Maar daarentegen vind ik een crosshair die niet uit elkaar gaat enigzins ook cheaten. Waarom? Omdat je zo een stukje makkelijker en vooral sneller kan mikken. Als je schiet en die crosshair gaat uit elkaar dan moet je jezelf corrigeren, dat wordt vermoeilijkt doordat je crosshair zo groot is. Als die crosshair niet vergroot weet je altijd waar je op moet mikken...
A3D vind ik ook geen cheaten, omdat je daardoor niet ineens 10x zo goed bent, je hoort alleen wat meer dan zonder A3D. En iedereen die een geluidskaart heeft met A3D kan het gebruiken, omdat het een standaard functie is. Ikzelf heb geen A3D, maar vaak heb ik toch kills omdat ik mensen aan hoor komen lopen. 'Hoe wist je dat?!' hoor ik veel en dan zeg ik gewoon dat ik goed op geluiden let, wat ik ook doe. Dat zal volgens mij door A3D niet veel verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 09:51

bAdmuTs

mAzE

MaRc0 schreef op 29 December 2002 @ 18:51:
[...]

Snellere framerate halen door getweakte dingen, sneller kunnen starten door buyscript gebruik ik zelf ook en vind ik dus ook geen cheaten. Mensen eerder zien door een wallhack of een skin die licht geeft vind ik niet eerlijk en dus wel cheaten.
Maar daarentegen vind ik een crosshair die niet uit elkaar gaat enigzins ook cheaten. Waarom? Omdat je zo een stukje makkelijker en vooral sneller kan mikken. Als je schiet en die crosshair gaat uit elkaar dan moet je jezelf corrigeren, dat wordt vermoeilijkt doordat je crosshair zo groot is. Als die crosshair niet vergroot weet je altijd waar je op moet mikken...
A3D vind ik ook geen cheaten, omdat je daardoor niet ineens 10x zo goed bent, je hoort alleen wat meer dan zonder A3D. En iedereen die een geluidskaart heeft met A3D kan het gebruiken, omdat het een standaard functie is. Ikzelf heb geen A3D, maar vaak heb ik toch kills omdat ik mensen aan hoor komen lopen. 'Hoe wist je dat?!' hoor ik veel en dan zeg ik gewoon dat ik goed op geluiden let, wat ik ook doe. Dat zal volgens mij door A3D niet veel verbeteren.
Dat met die crosshair zit volgens mij gewoon standaard in cs hoor, customize, advanced en dan dynamic crosshair (d8 ik)
Ik vind skins veranderen ook een vorm van cheaten, ligt eraan wat voor een skin je gebruikt.
A3d vind ik aan de ene kant wel cheaten want je hoort 2x zover en aan de ander kant ook weer nie, what about cpu en videokaarten dan, maar is toch in CPL verboden
Ik vind gewoon dat mensen standaard, zonder rare progjes moeten leren cs'en en niet allemaal troep gaan installeren enzo, buyscript mag daarintegen wel
Ik speel btw helemaal standaard, heb alleen zon CPL config.cfg

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Maar 1 oplossing: stop met CS en ga "Mens erger je niet" spelen. :+

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 16-09 14:14
Ikzelf heb mooiere models gedownload. Niet om beter te spelen, maar models met meer polygonen zodat t wat mooier lijkt. Ik heb er absoluut 0% voordeel mee.

Een screen ervan:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/almarrr/cs_models.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Mwah ik heb gewoon, die benders die zijn wel lachen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
ik heb ook andere models. Bij mij is het alleen een nadeel :*) als er een ct met m4a1 achter een kist zit zie ik hem niet als zijn colt uitsteekt want de m4a1 is kleiner bij mijn models :D
ach ik owns ze toch wel :) :*)

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
nou we het er tog over hebben, een opstelling met drie monitors, vinden jullie dat cheaten?
En je gezichtsveld vergroten in q3? (cg_fov ..) :?

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, het komt er natuurlijk wel op neer dat sommige mensen het gewoon makkelijker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maja ik heb fusion pack geinstalleerd?? Ben ik nu een cheater :? :P .

Nee maar het is idd lame als je je skins veranderd in zo een lame skin (dus dat je gewoon die models kan zien in donkere plekken etc.)

Wat ik heb gedaan mag ook niet maarja ik speel het voor de fun en niet officieel ofzo dus het boeit me niet. Voor de rest heb ik gewoon een std config. Sommige mensen dus niet en gaan daar in klooien :Z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Splash schreef op 30 december 2002 @ 20:46:
nou we het er tog over hebben, een opstelling met drie monitors, vinden jullie dat cheaten?
En je gezichtsveld vergroten in q3? (cg_fov ..) :?

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, het komt er natuurlijk wel op neer dat sommige mensen het gewoon makkelijker hebben.
Dat is pcies dezelfde discussie als a3d, met a3d hoor je meer (verder) en met 3 monitors zie je meer. Ik vind het geen cheaten maar is wel lullig tegenover de anderen die dat nie hebben, maarja de een heeft een geforce4 en de ander een tnt2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
mag ik even peilen hoeveel mensen ook daadwerkelijk een geluidskaart hebben die echt a3d aankan

vortex2 dus, en daarnaast nog een klein beetje de Hercules Fortissimo II, Terratec DMX X-Fire 1024 en nog paar kaartjes

en ook nog es win9x draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op 30 December 2002 @ 23:37:
mag ik even peilen hoeveel mensen ook daadwerkelijk een geluidskaart hebben die echt a3d aankan

vortex2 dus, en daarnaast nog een klein beetje de Hercules Fortissimo II, Terratec DMX X-Fire 1024 en nog paar kaartjes

en ook nog es win9x draaien :P
Ik heb een DMX X-fire 1024 maar gebruik hem niet :P Gewoon lekker een Live er in gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan je fov ook verhogen in cs, maar dit zie je alleen als je dood bent... als je dan een war speelt en je mag alleen met je teamgenoten meekijken dan kan degene die dood is via teamspeak oid eerder aan zijn levende teamgenoot zeggen dat er iemand om het hoekje staat...
is dat cheaten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van donkere hoekjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom erger ik me aan mensen die cheaten terwijl ik CS EERLIJK speel.
Maar als wij dan een keer cheaten het toch best fun is. >:)
Zal ik mijn leven beteren om niet meer te cheaten, want het verziekt het spelletje wel heel erg. Op een LAN met je vrienden vind ik wel dat het mag. Maar over het internet vind ik het niet echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een lage sens, een lage resolutie, een goede muis/muismat, goed geluid, geen weapon models in beeld en op het hoofd mikken zijn ook allemaal cheats!~!~! vieze lamers ook altijd wat jij unfor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit wel aan iets te kloten om net iets beter te zijn .....ik ben denk ik 1 van de weinige die nog gewoon voor de lol zonder 1 pak/custom config of whatever in een mohaaclan zit en gewoon zijn slechte dagen heeft .
En dan gebruik ik geen cheats maar gooi ik met mijn muis of sla even heel hard op de monitor ...lucht op moet je ook eens doen (niet te hard ...doet au en is slecht voor je hardware ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Oplossing: Ander spel zoeken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 01:23:
En dan gebruik ik geen cheats maar gooi ik met mijn muis of sla even heel hard op de monitor ...lucht op moet je ook eens doen (niet te hard ...doet au en is slecht voor je hardware ;) )
dit soort dingen komt me bekend voor, ik heb recentelijk mijn zusje verwond met mn muis en een nieuw toetsenbord aan moeten schaffen. |:(
custom models opzich vind ik niet cheaten, alleen degene waar je duidelijk voordeel van hebt. monitor erg licht is eigenlijk ook niet helemaal eerlijk, maar om het nu gelijk cheat te noemen gaat me wat ver. Ik heb dat zelf trouwens ook sinds kort en het helpt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:31:
[...]

dit soort dingen komt me bekend voor, ik heb recentelijk mijn zusje verwond met mn muis en een nieuw toetsenbord aan moeten schaffen. |:(
custom models opzich vind ik niet cheaten, alleen degene waar je duidelijk voordeel van hebt. monitor erg licht is eigenlijk ook niet helemaal eerlijk, maar om het nu gelijk cheat te noemen gaat me wat ver. Ik heb dat zelf trouwens ook sinds kort en het helpt me wel.
Het gaat niet om de brightness (monitor erg licht), maar om de gamma die omhoog moet..zeg t maar ff voordat je altijd met hoofdpijn zit te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen cs speler, aangezien ik dat nog niet werkend gekregen heb, maar ben wel een grote fan van Day of Defeat.
En in dat spel heb ik toch wel 99% van m'n skins veranderd in mooiere, realistischere skins, niet alleen player models, maar ook wapen skins... niks mis mij lijkt mij.... ik speel er beter mee als ik hem op een andere plek in het beeld heb, shoulder view.... iets hoger en wat meer naar rechts, ik speel er beter mee, maar lijkt me niet dat dat cheaten is

Bovendien, standaar in dat spel, weet niet of dat ook zo is in cs, zodra je cl_fog 1 in console intypt krijg een soort mist over het level heen, waardoor je in donkere plekken mensen ziet afsteken, een zwart silhouet tegeover een lichtere achtergrond, is zeker geen cheat, iedereen kan het doen zonder gebruik te maken van extra progjes of iets dergelijks, men weet het alleen niet..

Maar hoe wil je iemand ontdekken die wel met fel gele player models speel? Door custom models te verbieden? Dan benadeel je ook de mensen die het wat mooier willen maken, zoals ik dat heb gedaan, niet alleen bij DoD, maar ook bij BF1942, MOHAA en SH, SOFII, een enkel spel niet, mafia en GTAIII....

het blijkt wel weer, zoals al eerder getypt, de grens tussen cheaten en eerlijk spelen ligt bij iedereen weer anders, wat sommige mensen cheaten vinden, vinden andere weer eerlijk. Je hebt natuurlijk wel de overduidelijke dingen zoals wallhack e.d., maar dat spreek voor zich dat dat cheaten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:31

wij

Is dit ook cheaten?
http://www.csrealism.com/
Mooiere models zijn het. Ik heb het nu geinstalled, maar gewoon puur voor de mooiere graphics en niet omdat ik beter ga spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ik vind het alleen onwijs n00b en een beetje cheaten is het wel.

Maar op clanbase.com staan high fps models, die zijn heel vierkant en monochroom. Die sucken alleen wel omdat de hoofden groter zijn dan het raakvlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
ik heb gewoon normale models, en eigelijk vind ik dat iedereen dat moet hebben, net als dat iedereen op standaard verbinding settings moet spelen

anders dan krijg je zo'n gebied van "is dit cheaten, of niet"
net als hierbij.

nahja, als die gozer die gele poppetjes nodig heeft, moety zelf weten, maar het zal hem op een lan (compo) denk ik wel kwalijk worden genomen. dus als hij progamer wil worden, zal hij toch echt standaard/cpl moeten gaan spelen

kijk eens vriendjes:::

-Q- [#cpl] IRC channel of www.cpleurope.com 1. spam=+b 2. cpl gui aka "cpl cs config" ftp://ftp.thecpl.com/cscplgui.zip

down die sjit als je eerlijk wilt spelen (enige waar je aan mag zitten is je cl_updaterate (cpl : 101) als je choke hebt zet hem op 40, of 60 oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
met cplgui issut nog een koud kunstje om wat dingen aan te passen hoor

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
RoVe schreef op 31 december 2002 @ 16:16:
dat is dus niet de bedoeling }:O :/ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Hoe kom je er nou bij dat een buy script cheaten is :?
met TO kan je gewoon in je menu keys binden om dingen te kopen.
A3D hardware ondersteuning is geen cheating als het wel zo is dan cheaten ook alle mensen met een geforce in direct 3d mode ten opzicht van de mensen met voodoo in glide mode. want....direct 3d mode is 10 keer zo lichter dan een glide mode (TO genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf deze skin + sound pack: http://csupdate.fol.nl/

een Buy script en jump+duck script.

ben ik nu een cheater?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor: wat betekent OGC of ODC en waar kan je het downen?? kan ik een indruk krijgen hoe cheaters het kunnen bekijken (maar ik doe het over netwerk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
zoek en gij zult vinden, je kan het ongeveer overal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 19:24:
ff een vraagje tussendoor: wat betekent OGC of ODC en waar kan je het downen?? kan ik een indruk krijgen hoe cheaters het kunnen bekijken (maar ik doe het over netwerk :P )
sorry, maar we gaan je echt niet helpen met cheats. dat begrijp je zelf ook wel.
BTW ogc bestaat niet eens meer, de orginele makers hebben in de laatste release ene trojan horse ingebouwd en al die kleine kutcheatertjes hebben daarmee papa's pc infected :D dat was wel ff humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RoVe schreef op 31 December 2002 @ 16:16:
CPL is natuurlijk ook voor de extreme nerd 1337 wannabee meelopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keb maar is voor de gein zo'n wallhack voor opengl geinstalled (onderhand weer verwijderd :P ) maar het ziet er niet uit!! je het het binnenste van je wapen :? maar niks voor mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

CS kan je dat eten?? +)

geef mij maar mohaa

en ja ik vind dat gecheat

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:38
Tis een cheater.. en ook ik speel geen CS meer :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. cheaten is het eigelijk wel. jij hebt er voordeel van en de andere spelers niet. ik zelf heb die models van ut2k3 ook camoflage kleuren ( zelfde kleur als gras. gewoon een stuke gras texture er opplakken) gemaakt . niemand ziet je direct. is even goed wel lachu. ik heb dit echter nog nooit gebruikt op gewoon internet. dat is niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 27-09 22:01
Hmmmm.....

Cheaten mag niet? Hoe moet ik anders 0wnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Morph666 schreef op 06 januari 2003 @ 21:36:
Hmmmm.....

Cheaten mag niet? Hoe moet ik anders 0wnen?
Het zal wel niet serieus bedoelt zijn, maar als je niet kan ownen zonder cheats zijn games niet voor jou bedoelt. Ga dan een beroep leren ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
MaRc0 schreef op 06 januari 2003 @ 22:12:
[...]

Het zal wel niet serieus bedoelt zijn, maar als je niet kan ownen zonder cheats zijn games niet voor jou bedoelt. Ga dan een beroep leren ofzo ;)
of ga lekker offline de computer belazeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op 31 December 2002 @ 01:28:
Oplossing: Ander spel zoeken ???
tja sorry beste man. maar ook op andere spellen word er gecheat neem nu eens sof2. *zucht*
beste is gewoon weer gezellig in een lan-party te nemen met mensen waar je van weet die niet cheaten. op het internet heb je altijd loosers.

btw ergens terug was iemand van mening dat alles wat niet origneel is, is cheaten.
ben ik niet helemaal mee eens. watnu als je een bloodpack installeerd?
niet origineel van de game?
vind ik geen cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ik vind dit dikke cheats, ik speel al meer dan een jaar counter-strike en ik heb nog nooit met andere moddels op internet gespeeld. En ik ga met de meeste van jullie mee, als je niet met de officiele models speelt dan cheat je!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 18:14:
ik heb zelf deze skin + sound pack: http://csupdate.fol.nl/

een Buy script en jump+duck script.

ben ik nu een cheater?!!
Dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS zelf niet, maar allejezus wat een discussie...
Snap best dat sommige mensen CS willen spelen zoals gemaakt (en terecht), snap ook dat andere gewoon alle poppetjes zo duidelijk mogelijk willen hebben en alles zo vloeiend mogelijk willen hebben.
De oplossing: Servers waarbij iedereen gekleurde poppetjes heeft en servers waarbij niemand dat heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Hier een screen die op irc voorbij kwam :X

Hij heeft zijn screen veranderd :D

Das pas lame :O

[ Voor 31% gewijzigd door RAJH op 09-01-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van dit soort scripts dan?;
'n script zodat je maar 1 keer op 1, 2 of 3 hoeft te drukken, of te scrollen, zodat je je wapen naar keuze gelijk pakt, dus zonder bevestiging..
ik vind dit ook wel beetje lam namelijk, en sommigen ook weer niet...
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
hud_fastswitch 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 23:51:
wat vinden jullie van dit soort scripts dan?;
'n script zodat je maar 1 keer op 1, 2 of 3 hoeft te drukken, of te scrollen, zodat je je wapen naar keuze gelijk pakt, dus zonder bevestiging..
ik vind dit ook wel beetje lam namelijk, en sommigen ook weer niet...
?
Das een standaard optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAJH schreef op 07 januari 2003 @ 23:49:
Hier een screen die op irc voorbij kwam :X

[afbeelding]

Das pas lame :O
Zeker, maar in dit specifieke geval komt het meer door de rush van de ter dat de ct's niet hadden verwacht (en nog met hun messen liepen).

Maar toch zeker lame, en die unreal berichtjes (met waarschijnlijk geluid ook nog) maken het natuurlijk helemaal af. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare definitie van cheaten hebben jullie dan. als jullie een bloodpack als een cheaten zien. ik zie geen voordeel in deze. of is daar toch een voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
Volgens mij is het gewoon cheaten. Je hebt er voordeel van terwijl niemand het merkt. Ok, ik kan bedenken als imand zit te campen dat je hm dan iets eerder ziet, maar als iemand niet zit te campen dan zie je iemand van 10 km al aankomen. Andere mensen hebben dit niet en kunnen jou dus niet zien. Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordelen bij en t.o.v. de andere die geen voordeel hebben is dit dus gewoon cheaten.

Blood pack's zijn geen cheaten, want daar heb je pas "voordeel" bij als je de tegenstander, via normale wijze, vindt en raakt. Dit is dus eigenlijk pas achter af.

Nieuwe skins omdat ze er mooier uitzien, is naar mijn idee ook geen cheaten, zolang de "helderheid" van de skin gelijk is aan de oude skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:08:
rare definitie van cheaten hebben jullie dan. als jullie een bloodpack als een cheaten zien. ik zie geen voordeel in deze. of is daar toch een voordeel?
Waar zegt iemand dat een bloodpack een cheat is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK SPIDER NL schreef op 07 January 2003 @ 22:02:
Ik vind dit dikke cheats, ik speel al meer dan een jaar counter-strike en ik heb nog nooit met andere moddels op internet gespeeld. En ik ga met de meeste van jullie mee, als je niet met de officiele models speelt dan cheat je!!!
hij daar zei dat het cheats zijn! zie zijn quote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:50:
[...]

hij daar zei dat het cheats zijn! zie zijn quote!
Hij heeft het over de models, dus de figuren, niet de bloedspatters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:27

Maxow

Hidden Sound System

ik weet niet of het officieel als cheat wordt gezien, maar het is gewoon uberlame, ik ken een gast die dat met mohaa deed op een LAN, hattie zo'n kansloze felrode skin van Ali G... echt lame gewoon. Zo kan ik ook wel winnen jah :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:48:
[...]

Waar zegt iemand dat een bloodpack een cheat is? :?
Is dit ook een cheat:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/menu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/dm2edge.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:27

Maxow

Hidden Sound System

nah, dat is gewoon je graphics op zun laagst instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet waarom je mij quote maar goed.

Euhm, na dat niet. Zit niet echt in de quake scene, maar van wat ik hoor spelen alle topspelers zo, beetle lame mischien, maar meer niet. En das gewoon in te stellen bij de opties, voor CS zou je de textures moeten aanpassen en dat zou wel weer cheaten zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 10:20:
[...]

Weet niet waarom je mij quote maar goed.

Euhm, na dat niet. Zit niet echt in de quake scene, maar van wat ik hoor spelen alle topspelers zo, beetle lame mischien, maar meer niet. En das gewoon in te stellen bij de opties, voor CS zou je de textures moeten aanpassen en dat zou wel weer cheaten zijn ja.
Nou, omdat hier ook de .pak's zijn gemodded :) Maar i mijn vesrie van Quake zijn alle mannetjes wit "dus helemaal wit" en alle vrouwtjes rood
MaxOW schreef op 08 January 2003 @ 10:15:
nah, dat is gewoon je graphics op zun laagst instellen ;)
En alle .pak files aanpassen. Zoals: Geluden veranderen, wapens makkelijke kleur geven, dus vanaf ver al zien wat hij voor wapen heeft. Quad Damage counter "officieel in Q2 gebruikt"

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 10:21:
[...]

Nou, omdat hier ook de .pak's zijn gemodded :) Maar i mijn vesrie van Quake zijn alle mannetjes wit "dus helemaal wit" en alle vrouwtjes rood
OK, dan wel. Sjeeter :P

Maar, je kunt toch al heel soortgelijks krijgen door met de opties te rommelen. DUs is dit echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:23:
[...]

OK, dan wel. Sjeeter :P

Maar, je kunt toch al heel soortgelijks krijgen door met de opties te rommelen. DUs is dit echt nodig?
Zoals ik hier boven al uitleg, en ja. Alle lichtpunten zijn aangepast, geen een hoekje is meer donker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:24:
[...]

Zoals ik hier boven al uitleg, en ja. Alle lichtpunten zijn aangepast, geen een hoekje is meer donker >:)
hmmm in q3 heb ikzelf alleen met picmip en brightness enzo gekloot.. dan is ook alles duidelijker maar dat kan je zo in console tikken.

Wat jij doet.. dus echt de paks aanpassen is niet zo liev vindt ik :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 08:42

T1eA

Browser

Ik vind het ook lame laat gewoon lekker allez std en ga nie lopen klote met char skins.
Verander hooguit je guns skins _/-\o_

Keep it Clean :*)

greetzzz

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op 08 January 2003 @ 03:28:
[...]

Das een standaard optie :D
he?! hoe bedoel je dat? kuj dat apart aanzetten in 1.5 ofzo?
ik bedoel, als ik een mes vast heb, en ik wil m'n mp5 pakken jah..
dan moet ik de 1 indrukken, en dan linkermuisknop indrukken..
maar sommigen hebben dan dat je je linkermuisknop niet hoeft in te drukken ter bevestiging..
of snapte je dat wel?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

een buyscript is niet cheaten. coloured models wel. Nu zie je van veraf, dus het belemmerd het spel wel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
hud_fastswitch "1" is dat gewoon :Z

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Waarom kunnen mensen nou niet gewoon standaard spelen, waarom moet er van alles aan gekloot worden

Zoals hier met cs: ex_interp 0.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Laatst online: 04-05 22:16
Het lijkt me vrij duidelijk, hier zijn gewoon regels voor gemaakt. Hier dien je je dan ook aan te houden ALS je voor de betreffende competities speelt. Uit fatsoen zou het wel leuk zijn als mensen zich daar op public servers ook aan houden, dit gebeurt echter nooit. Zelfs tijdens war komen we nog vaak genoeg mensen tegen die een "hax-config" A3D of aangepaste soundfiles gebruiken. Op public kan het me geen reet schelen wat iemand doet, alleen tijdens wars wel. Gelukkig zijn er progjes die de configs en soundfiles kunnen checken tijdens het spelen.
Overigens heb ik al een jaar geen cheater gezien. Zal wel komen omdat ik weinig public speel.

Clanbase
-------------------------------------------------------------------------------
Cheating and anti-cheating
Except for voice communication programs like TeamSpeak and BattleCom, all programs running outside of Halflife which affect the gameplay are illegal. Everything that alters the gameplay of CS beyond what was originally intended by the creators of the mod is not allowed. This is a pretty global description but we rely on you to know right from wrong.
Because there are always things that are 'on the edge' we will handle a few things we get a lot of questions about (This list will be updated when needed):
The use of scripts that change the way CS was made, such as 'duck+jump', 'centerview' and 'norecoil', are not allowed.
Custom models and skins are not allowed. This goes for the player models and skins as well as the weapon models and skins. The only exception to this rule is the "high fps" player models which can be downloaded .
Custom map textures are not allowed.
Bunny jumping is not allowed.
Any sort of bug exploiting is strictly prohibited.
Moving inside walls or the sky ('map swimming') or using map bugs to look through/over walls is not allowed. It is exploiting a bug in the map and is considered a cheat. For every proven bug abuse we will withdraw 2 roundwins from the abusing team and give them to the opponent. Some examples of bugs are:
Above the top of the light and the ledge around the tower on prodigy (Example). It is allowed to stand on the lamp
The ledge above the CT spawn at bombspot A on de_dust2 (Example)
The ledge at the wooden door at the bombspot on de_aztec (Example)
Looking under the floating crate on de_nuke (Example)"
The yellow roof over bombspot 1, where it's impossible to stand up straight on de_nuke (Example)

CPL/CAL
------------------------------
3.50b Player Models & Skins: All team members must use default models, any player using enhanced/colored models/skins/sounds will result in a forfeit loss for their team as well as the probability of further disciplinary action. This includes hostage/grenade, weapon and bomb skins as well.

Weapon models must be used. The in game variable r_drawviewmodel must be set to 1 (on). Any player caught without gun models may be suspended or have other penalties imposed. Teams caught with players violating these rules may have penalties imposed; up to and including forfeits, suspension or removal from the league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 08:10:
[...]

Zeker, maar in dit specifieke geval komt het meer door de rush van de ter dat de ct's niet hadden verwacht (en nog met hun messen liepen).

Maar toch zeker lame, en die unreal berichtjes (met waarschijnlijk geluid ook nog) maken het natuurlijk helemaal af. >:)
Die gast had die screen veranderd, maar ik heb er meer >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/omg.gif

Deze models had die ook op die andere screen.

Ik heb zijn naam ff weggehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoVe schreef op 08 januari 2003 @ 12:15:
hud_fastswitch "1" is dat gewoon :Z
nope, hier d8 ik eerst ook aan, maar dat geeft niet hetzelfde effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 26-09 21:25
hud_fastswitch 1 kan je met 1 druk op de knop changen, zeer handig voor bijv mes pakken of secondary. Bind "slot2" op bijv spatie. Zo kan je met een snelle ram op spatie je second gun pakken als je primairy leeg is/ je moet reloaden.

Maar ik vind het wel cheaten op een goede pc, maar als je echt super kutfps hebt zou ik ook er alles aan doen (incl models en textures) veranderen om een betere fps te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
cl_minmodels "1"

is erg fijn, zie je alleen leet krew en gign models lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 09-01-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb weer een klant; Iemand die RTCW speelt...
Hij kan met zijn 'tweak' zoals hij het noemt door het water heen kijken wat eerst niet zo was, die is toch ook cheaten of licht da nou aan mij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op 09 January 2003 @ 22:40:
cl_minmodels "1"

dit is geen cheaten ... dit is gewoon een force model optie.... voor de wat tragere pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Heh, doet me denken aan de Spike models van Quake 2.
Lekker grote punten op models die door de muren prikken :)
Dat deed ik dus ook niet meer online.

De enige cheat die ik ooit gebruikte was de distance view verhogen in BF1942.
Kon ik echt ver kijken, en zien waar vijandige schepen lagen. Maar ja, dat hebben ze eruit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

unfor schreef op 09 januari 2003 @ 22:40:
cl_minmodels "1"

Hahahahah lol, vroeg me al af wrom ik alleen maar die models zag, vond et wel erug handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
HuggyB schreef op 26 maart 2003 @ 21:28:
De enige cheat die ik ooit gebruikte was de distance view verhogen in BF1942.
Kon ik echt ver kijken, en zien waar vijandige schepen lagen. Maar ja, dat hebben ze eruit gesloopt.
Verder kunnen kijken door distance view is hetzelfde als een snellere PC hebben vind ik. Omdat je verder kan kijken heb je meer voordeel, maar als je een snellere PC hebt en dus een hogere framerate dan kan je ook sneller reageren. Ze moeten er of een vaste distance view in zetten of een distance view die je in kan korten zodat het beter op je PC draait, maar niet zo zetten dat je het wel verder kan zetten, maar dat eigenlijk niet mag.
bAdmuTs schreef op 26 March 2003 @ 23:06:
[...]

Hahahahah lol, vroeg me al af wrom ik alleen maar die models zag, vond et wel erug handig :D
Wat is daar handig aan? Ik zie het vanzelf wel of het ventje voor me een tegenstander is of niet, dan maakt de skin niet echt uit. Ik zie ook liever variatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Mja beetje oud enzo.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.