Ik ben geen cs speler, aangezien ik dat nog niet werkend gekregen heb, maar ben wel een grote fan van Day of Defeat.
En in dat spel heb ik toch wel 99% van m'n skins veranderd in mooiere, realistischere skins, niet alleen player models, maar ook wapen skins... niks mis mij lijkt mij.... ik speel er beter mee als ik hem op een andere plek in het beeld heb, shoulder view.... iets hoger en wat meer naar rechts, ik speel er beter mee, maar lijkt me niet dat dat cheaten is
Bovendien, standaar in dat spel, weet niet of dat ook zo is in cs, zodra je cl_fog 1 in console intypt krijg een soort mist over het level heen, waardoor je in donkere plekken mensen ziet afsteken, een zwart silhouet tegeover een lichtere achtergrond, is zeker geen cheat, iedereen kan het doen zonder gebruik te maken van extra progjes of iets dergelijks, men weet het alleen niet..
Maar hoe wil je iemand ontdekken die wel met fel gele player models speel? Door custom models te verbieden? Dan benadeel je ook de mensen die het wat mooier willen maken, zoals ik dat heb gedaan, niet alleen bij DoD, maar ook bij BF1942, MOHAA en SH, SOFII, een enkel spel niet, mafia en GTAIII....
het blijkt wel weer, zoals al eerder getypt, de grens tussen cheaten en eerlijk spelen ligt bij iedereen weer anders, wat sommige mensen cheaten vinden, vinden andere weer eerlijk. Je hebt natuurlijk wel de overduidelijke dingen zoals wallhack e.d., maar dat spreek voor zich dat dat cheaten is