Toon posts:

Is dit cheaten???

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Volgens mij is het gewoon cheaten. Je hebt er voordeel van terwijl niemand het merkt. Ok, ik kan bedenken als imand zit te campen dat je hm dan iets eerder ziet, maar als iemand niet zit te campen dan zie je iemand van 10 km al aankomen. Andere mensen hebben dit niet en kunnen jou dus niet zien. Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordelen bij en t.o.v. de andere die geen voordeel hebben is dit dus gewoon cheaten.

Blood pack's zijn geen cheaten, want daar heb je pas "voordeel" bij als je de tegenstander, via normale wijze, vindt en raakt. Dit is dus eigenlijk pas achter af.

Nieuwe skins omdat ze er mooier uitzien, is naar mijn idee ook geen cheaten, zolang de "helderheid" van de skin gelijk is aan de oude skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:08:
rare definitie van cheaten hebben jullie dan. als jullie een bloodpack als een cheaten zien. ik zie geen voordeel in deze. of is daar toch een voordeel?
Waar zegt iemand dat een bloodpack een cheat is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK SPIDER NL schreef op 07 January 2003 @ 22:02:
Ik vind dit dikke cheats, ik speel al meer dan een jaar counter-strike en ik heb nog nooit met andere moddels op internet gespeeld. En ik ga met de meeste van jullie mee, als je niet met de officiele models speelt dan cheat je!!!
hij daar zei dat het cheats zijn! zie zijn quote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:50:
[...]

hij daar zei dat het cheats zijn! zie zijn quote!
Hij heeft het over de models, dus de figuren, niet de bloedspatters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:27

Maxow

Hidden Sound System

ik weet niet of het officieel als cheat wordt gezien, maar het is gewoon uberlame, ik ken een gast die dat met mohaa deed op een LAN, hattie zo'n kansloze felrode skin van Ali G... echt lame gewoon. Zo kan ik ook wel winnen jah :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 09:48:
[...]

Waar zegt iemand dat een bloodpack een cheat is? :?
Is dit ook een cheat:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/menu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/dm2edge.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:27

Maxow

Hidden Sound System

nah, dat is gewoon je graphics op zun laagst instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet waarom je mij quote maar goed.

Euhm, na dat niet. Zit niet echt in de quake scene, maar van wat ik hoor spelen alle topspelers zo, beetle lame mischien, maar meer niet. En das gewoon in te stellen bij de opties, voor CS zou je de textures moeten aanpassen en dat zou wel weer cheaten zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 10:20:
[...]

Weet niet waarom je mij quote maar goed.

Euhm, na dat niet. Zit niet echt in de quake scene, maar van wat ik hoor spelen alle topspelers zo, beetle lame mischien, maar meer niet. En das gewoon in te stellen bij de opties, voor CS zou je de textures moeten aanpassen en dat zou wel weer cheaten zijn ja.
Nou, omdat hier ook de .pak's zijn gemodded :) Maar i mijn vesrie van Quake zijn alle mannetjes wit "dus helemaal wit" en alle vrouwtjes rood
MaxOW schreef op 08 January 2003 @ 10:15:
nah, dat is gewoon je graphics op zun laagst instellen ;)
En alle .pak files aanpassen. Zoals: Geluden veranderen, wapens makkelijke kleur geven, dus vanaf ver al zien wat hij voor wapen heeft. Quad Damage counter "officieel in Q2 gebruikt"

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 10:21:
[...]

Nou, omdat hier ook de .pak's zijn gemodded :) Maar i mijn vesrie van Quake zijn alle mannetjes wit "dus helemaal wit" en alle vrouwtjes rood
OK, dan wel. Sjeeter :P

Maar, je kunt toch al heel soortgelijks krijgen door met de opties te rommelen. DUs is dit echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:23:
[...]

OK, dan wel. Sjeeter :P

Maar, je kunt toch al heel soortgelijks krijgen door met de opties te rommelen. DUs is dit echt nodig?
Zoals ik hier boven al uitleg, en ja. Alle lichtpunten zijn aangepast, geen een hoekje is meer donker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:24:
[...]

Zoals ik hier boven al uitleg, en ja. Alle lichtpunten zijn aangepast, geen een hoekje is meer donker >:)
hmmm in q3 heb ikzelf alleen met picmip en brightness enzo gekloot.. dan is ook alles duidelijker maar dat kan je zo in console tikken.

Wat jij doet.. dus echt de paks aanpassen is niet zo liev vindt ik :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 08:42

T1eA

Browser

Ik vind het ook lame laat gewoon lekker allez std en ga nie lopen klote met char skins.
Verander hooguit je guns skins _/-\o_

Keep it Clean :*)

greetzzz

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op 08 January 2003 @ 03:28:
[...]

Das een standaard optie :D
he?! hoe bedoel je dat? kuj dat apart aanzetten in 1.5 ofzo?
ik bedoel, als ik een mes vast heb, en ik wil m'n mp5 pakken jah..
dan moet ik de 1 indrukken, en dan linkermuisknop indrukken..
maar sommigen hebben dan dat je je linkermuisknop niet hoeft in te drukken ter bevestiging..
of snapte je dat wel?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

een buyscript is niet cheaten. coloured models wel. Nu zie je van veraf, dus het belemmerd het spel wel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
hud_fastswitch "1" is dat gewoon :Z

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

bAdmuTs

mAzE

Waarom kunnen mensen nou niet gewoon standaard spelen, waarom moet er van alles aan gekloot worden

Zoals hier met cs: ex_interp 0.05

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Het lijkt me vrij duidelijk, hier zijn gewoon regels voor gemaakt. Hier dien je je dan ook aan te houden ALS je voor de betreffende competities speelt. Uit fatsoen zou het wel leuk zijn als mensen zich daar op public servers ook aan houden, dit gebeurt echter nooit. Zelfs tijdens war komen we nog vaak genoeg mensen tegen die een "hax-config" A3D of aangepaste soundfiles gebruiken. Op public kan het me geen reet schelen wat iemand doet, alleen tijdens wars wel. Gelukkig zijn er progjes die de configs en soundfiles kunnen checken tijdens het spelen.
Overigens heb ik al een jaar geen cheater gezien. Zal wel komen omdat ik weinig public speel.

Clanbase
-------------------------------------------------------------------------------
Cheating and anti-cheating
Except for voice communication programs like TeamSpeak and BattleCom, all programs running outside of Halflife which affect the gameplay are illegal. Everything that alters the gameplay of CS beyond what was originally intended by the creators of the mod is not allowed. This is a pretty global description but we rely on you to know right from wrong.
Because there are always things that are 'on the edge' we will handle a few things we get a lot of questions about (This list will be updated when needed):
The use of scripts that change the way CS was made, such as 'duck+jump', 'centerview' and 'norecoil', are not allowed.
Custom models and skins are not allowed. This goes for the player models and skins as well as the weapon models and skins. The only exception to this rule is the "high fps" player models which can be downloaded .
Custom map textures are not allowed.
Bunny jumping is not allowed.
Any sort of bug exploiting is strictly prohibited.
Moving inside walls or the sky ('map swimming') or using map bugs to look through/over walls is not allowed. It is exploiting a bug in the map and is considered a cheat. For every proven bug abuse we will withdraw 2 roundwins from the abusing team and give them to the opponent. Some examples of bugs are:
Above the top of the light and the ledge around the tower on prodigy (Example). It is allowed to stand on the lamp
The ledge above the CT spawn at bombspot A on de_dust2 (Example)
The ledge at the wooden door at the bombspot on de_aztec (Example)
Looking under the floating crate on de_nuke (Example)"
The yellow roof over bombspot 1, where it's impossible to stand up straight on de_nuke (Example)

CPL/CAL
------------------------------
3.50b Player Models & Skins: All team members must use default models, any player using enhanced/colored models/skins/sounds will result in a forfeit loss for their team as well as the probability of further disciplinary action. This includes hostage/grenade, weapon and bomb skins as well.

Weapon models must be used. The in game variable r_drawviewmodel must be set to 1 (on). Any player caught without gun models may be suspended or have other penalties imposed. Teams caught with players violating these rules may have penalties imposed; up to and including forfeits, suspension or removal from the league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 08:10:
[...]

Zeker, maar in dit specifieke geval komt het meer door de rush van de ter dat de ct's niet hadden verwacht (en nog met hun messen liepen).

Maar toch zeker lame, en die unreal berichtjes (met waarschijnlijk geluid ook nog) maken het natuurlijk helemaal af. >:)
Die gast had die screen veranderd, maar ik heb er meer >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/omg.gif

Deze models had die ook op die andere screen.

Ik heb zijn naam ff weggehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoVe schreef op 08 januari 2003 @ 12:15:
hud_fastswitch "1" is dat gewoon :Z
nope, hier d8 ik eerst ook aan, maar dat geeft niet hetzelfde effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
hud_fastswitch 1 kan je met 1 druk op de knop changen, zeer handig voor bijv mes pakken of secondary. Bind "slot2" op bijv spatie. Zo kan je met een snelle ram op spatie je second gun pakken als je primairy leeg is/ je moet reloaden.

Maar ik vind het wel cheaten op een goede pc, maar als je echt super kutfps hebt zou ik ook er alles aan doen (incl models en textures) veranderen om een betere fps te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
cl_minmodels "1"

is erg fijn, zie je alleen leet krew en gign models lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 09-01-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb weer een klant; Iemand die RTCW speelt...
Hij kan met zijn 'tweak' zoals hij het noemt door het water heen kijken wat eerst niet zo was, die is toch ook cheaten of licht da nou aan mij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op 09 January 2003 @ 22:40:
cl_minmodels "1"

dit is geen cheaten ... dit is gewoon een force model optie.... voor de wat tragere pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Heh, doet me denken aan de Spike models van Quake 2.
Lekker grote punten op models die door de muren prikken :)
Dat deed ik dus ook niet meer online.

De enige cheat die ik ooit gebruikte was de distance view verhogen in BF1942.
Kon ik echt ver kijken, en zien waar vijandige schepen lagen. Maar ja, dat hebben ze eruit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Nu online

bAdmuTs

mAzE

unfor schreef op 09 januari 2003 @ 22:40:
cl_minmodels "1"

Hahahahah lol, vroeg me al af wrom ik alleen maar die models zag, vond et wel erug handig :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00
HuggyB schreef op 26 maart 2003 @ 21:28:
De enige cheat die ik ooit gebruikte was de distance view verhogen in BF1942.
Kon ik echt ver kijken, en zien waar vijandige schepen lagen. Maar ja, dat hebben ze eruit gesloopt.
Verder kunnen kijken door distance view is hetzelfde als een snellere PC hebben vind ik. Omdat je verder kan kijken heb je meer voordeel, maar als je een snellere PC hebt en dus een hogere framerate dan kan je ook sneller reageren. Ze moeten er of een vaste distance view in zetten of een distance view die je in kan korten zodat het beter op je PC draait, maar niet zo zetten dat je het wel verder kan zetten, maar dat eigenlijk niet mag.
bAdmuTs schreef op 26 March 2003 @ 23:06:
[...]

Hahahahah lol, vroeg me al af wrom ik alleen maar die models zag, vond et wel erug handig :D
Wat is daar handig aan? Ik zie het vanzelf wel of het ventje voor me een tegenstander is of niet, dan maakt de skin niet echt uit. Ik zie ook liever variatie :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Mja beetje oud enzo.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.