Volgens mij is het gewoon cheaten. Je hebt er voordeel van terwijl niemand het merkt. Ok, ik kan bedenken als imand zit te campen dat je hm dan iets eerder ziet, maar als iemand niet zit te campen dan zie je iemand van 10 km al aankomen. Andere mensen hebben dit niet en kunnen jou dus niet zien. Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordelen bij en t.o.v. de andere die geen voordeel hebben is dit dus gewoon cheaten.
Blood pack's zijn geen cheaten, want daar heb je pas "voordeel" bij als je de tegenstander, via normale wijze, vindt en raakt. Dit is dus eigenlijk pas achter af.
Nieuwe skins omdat ze er mooier uitzien, is naar mijn idee ook geen cheaten, zolang de "helderheid" van de skin gelijk is aan de oude skin.
Blood pack's zijn geen cheaten, want daar heb je pas "voordeel" bij als je de tegenstander, via normale wijze, vindt en raakt. Dit is dus eigenlijk pas achter af.
Nieuwe skins omdat ze er mooier uitzien, is naar mijn idee ook geen cheaten, zolang de "helderheid" van de skin gelijk is aan de oude skin.