Toon posts:

is het mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een chaintech apogee :P , en nu vraag ik me af of het mogelijk is om een thermal take blue orb :Y) op mn northbridge te zetten, zodat die beter gekoeld is???? }) , het lijkt mij dat dat beter is dan dat originele koelblok :?

alvast bedankt marcel

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Wow, het is wel de invasie van nieuwe mensen vandaag, zeg.

Kan je niet de maten van deze nieuwe koeler opzoeken en even nameten op je moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
oh ik ben er al een tijdje hoor, maar ik heb nog niet een andere koeler erop zitten hoor,

maar als je op de chaintech apogee 7vjl kijkt, dan zie je dat er een vrij groot blok op de northbridge zit, en nou zit ik te denken om daar een echte koeler op te zetten, maar ik vraag dus eerst advies hier op de go-t

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

waar een wil is is een weg...

als het niet past maak je het toch passend? dat is nou juist het grote feest!
een beetje van jezelf en een beetje van maggie

[ Voor 19% gewijzigd door GreeTz op 27-12-2002 16:56 ]

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

doe es gek gooi je haar los :+ hebbie et nodig? doen! hebbie et niet nodig? niet doen! whahahahahahaa (ja sorry heb ik wel vaker)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

past wel , maarja zla hem niet op 12 volt willen hebben die stofzuiger van een blue orb, standaard koelertje is ook goed ..

4015Wp west (Dordrecht)

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

Een normaal 40x40mm koelertje voldoet ook al voor een Northbridge. Voor een GPU is een sterkere koeler wel handig maar voor een Northbridge een beetje over-kill

www.triathlete.nl

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

Doe je je oorkleppen op :~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:58

sapphire

Die-hard pruts0r

die northbridge werkt toch ook zonder koeler??? dus met standaard werkt het ook wel

Gabriël AM5

Verwijderd

Idd, tenzij je echt heel ver overclocked (hoge fsb) en je een northbridge hebt waarvan bekend is dat koeling echt helpt en je hebt problemen met je northbridge dan zou je het kunnen doen. Anders is het echt onzin....

En als je er al een tijdje bent dan mag je de FAQ welleens lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 18:58 ]

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:58:
Idd, tenzij je echt heel ver overclocked (hoge fsb) en je een northbridge hebt waarvan bekend is dat koeling echt helpt en je hebt problemen met je northbridge dan zou je het kunnen doen. Anders is het echt onzin....

En als je er al een tijdje bent dan mag je de FAQ welleens lezen.
roep dat niet te hard, ik heb een KX7-333R en mijn FSB wil met de standaard heatsink niet (stabiel that is...) op de 180 draaien, en met een Celeron stock HS (zonder fan :Z ) wil ie op 188 :*)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 16:39:
oh ik ben er al een tijdje hoor, maar ik heb nog niet een andere koeler erop zitten hoor,

maar als je op de chaintech apogee 7vjl kijkt, dan zie je dat er een vrij groot blok op de northbridge zit, en nou zit ik te denken om daar een echte koeler op te zetten, maar ik vraag dus eerst advies hier op de go-t
Geregistreerd op Thursday 12 December 2002 17:15
>:) :>
Pagina: 1