Als je een dvd film brandt, krijg je dan exact een zelfde copie, dus ook met DD5.1/Dts geluid?
en met PS2 spellen?
en met PS2 spellen?
Verwijderd
Werkt niet met NEC drivesHier een link naar een BITSETTER:
Apply Compatibility Bitsettings / Book Type Field using a DVD+R/+RW PC drive.
Misschien dat dit een handig progje is ik ben helaas te laat om dit te testen heb de drive al retour gebracht naar Informatique.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 15:41 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En dan te bedenken dat ze al zo'n 4 weken worden aangeboden voor maar € 189Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 14:33:
[...]
€260?!!!!!! Dan zou ik me toch behoorlijk genaaid voelen. Ik ben hem vandaag ook binnengekregen, maar ik er slecht €218,- voor betaald!
Verwijderd
Klein beetje late reactie, maar op mijn bonnetje van Yorcom staat dat ik 2 jaar garantie heb.psychodweep schreef op 29 April 2003 @ 17:14:
[...]
Waar heb je dat gevonden (dat die NEC1100 2 jaar garantie heeft) ?
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Jip klopt.PROnline schreef op 07 May 2003 @ 22:00:
Ga 't misschien wel proberen. Tis een kleine moeite. Moet alleen nog uitzoeken hoe we 't gaan doen. Misschien die thirdparty flasher die bij plextor te downloaden is. De binary kan je gewoon met winzip uit de executable van plextor halen.
Hoe en met welk programma heb je gebruik gemaakt voor het maken van backup's van ps2 games?Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:34:
Heb sind afgelopen dinsdag de NEC 1100. Ik heb hem gehaalt bij Alternate voor € 189. Mijn bevindingen over deze brander zijn top. Ik heb al diverse backups gemaakt van mijn PS2 Games en een aantal DVD's. Kortom een aanrader
[ Voor 5% gewijzigd door tim1981 op 07-05-2003 22:59 ]
Waarom zou je hem willen flashen met een plextor firmware? Wat voor voordelen brengt dat?KBDE schreef op 07 May 2003 @ 22:31:
[...]
Jip klopt.
Evt is die windows flasher ook aan te passen. (zal wel ergens die string in staan)
Ini file aanpassen werkt in elk geval niet... zo gemakkelijk is het dan toch weer net niet
Verder heb ik nog niet getest.
Maar die binary zit er inderdaad gewoon los bij, dus die zou makkelijk met een andere flasher te flashen moeten zijn. (bv een officiele flasher van nec ofzo als die tenminste ooit eens een firmware update uitbrengen)
Verwijderd
precies.. bij mij ook.. dus waarom willen mensen hier dan een firmware upgrade?Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 09:18:
Goedemorgen Forummers,
Ik heb deze brander al geruime tijd in huis en ik gebruik hem in combinatie met NERO Enterprise. Ik heb al een aantal +R's en +RW's van verschillende merken gebrand en nog 0,0 problemen gehad...... Ongeveer al 50 backups gemaakt van films en een paar spelletjes.
TOP APPARAAT
Ja OK.. maar het moet meestal toch wel wat voordelen geven doorgaans (iets sneller of zo.. meer mogelijkheden.. whatever)... maar ik zie dus de voordelen niet...Trunksmd schreef op 08 May 2003 @ 11:32:
Dat komt omdat het tweakers zijn en hun lijfspreuk is:
If it ain't broken, fix it till it's brokenOfwel: als alles goed loopt, net zo lang klungelen en updaten, totdat er wel problemen ontstaan. Dan hebben ze tenminste problemen om op te lossen.
Verwijderd
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik heb zelf totaal geen verstand van dvd tjes branden, maar wat je misschien wel effe zou kunnen proberen is om effe een registerkey van nero te veranderen zodat je de aktuele brandsnelheid kan zien.henkleerssen schreef op 10 mei 2003 @ 19:36:
mm strange.. ik heb hier platinum DVD+R waarvan ik dacht dat deze ook 4x waren.. maar ook geprobeerd.. alleen 2,4x...
Ik gebruik Nero ahead 5.5.10.15a.. moeten we alweer naar een nieuwere versie?
Iemand die al wel 4x heeft gebrand??
Inderdaad strange want Platinum maakt nog geen 4x DVD+Rmm strange.. ik heb hier platinum DVD+R waarvan ik dacht dat deze ook 4x waren.. maar ook geprobeerd.. alleen 2,4x...
Werkt dat ook met de mijn versie dan denk je? .. ik ga eens kijken..mennoo schreef op 11 mei 2003 @ 13:17:
[...]
Ik heb zelf totaal geen verstand van dvd tjes branden, maar wat je misschien wel effe zou kunnen proberen is om effe een registerkey van nero te veranderen zodat je de aktuele brandsnelheid kan zien.
Op die manier kan je precies zien op welke snelheid nero aan het branden is. Want standaard zie je alleen de maximale snelheid staan
Check deze site voor meer info
Ok dat zou het dan kunnen zijn.. meende van wel ..(
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 11:33 ]
Jip, zag het een hele tijd geleden al...Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 11:31:
op dit forum zijn er een aantal lieden in geslaagd de plextor firmware in hun NEC te krijgen
link: http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=13825
en: http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=13809
Sorry .. maar waar dat dan ?Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 17:14:
hoezo? je kan toch de firmware van NEC zelf downloaden?
Verwijderd
De Nashua DVD+R's geven bij mijn NEC brander ook problemen aan het einde van een filmFUBAR schreef op 13 May 2003 @ 11:01:
ik heb het ook al bij software gepost maar: ik gebruik deze fijne nec samen met nero (5.5.10.20? nieuwste?) maar ik kanzelf de schrijfsnelheid niet aanpassen
met RW doet hij het prima op 2.4X en die spelen perfect op mijn losse philips DVD 755&711
alleen met de nahua DVD+r (10 pak van informatique) op 2.4X gaat de film aan het eind stotteren opde standalone
iemand een idee?, is de media gewoon slecht?
en kan ik dat ding niet op 1X laten branden? zodat hij het misschien toch goed doet?
ook vreemd: je kan nero de speed laten testen voor het branden en dan geeft hij 2.0X aan
bij de RW's die het op 2.4X probleemloos doen?
...
Ik heb een NEC 1300A (van de actie bij Informatique) en heb zojuist een film gebrand op Verbatim DVD+R.FUBAR schreef op 13 May 2003 @ 11:01:
alleen met de nahua DVD+r (10 pak van informatique) op 2.4X gaat de film aan het eind stotteren opde standalone
Gebruik DVDinfo eens en vertel ons eens wat die zegt over de booktype en mediatype en MFr ID van je DVD+RW (moet al iets op gebrand zijn om dit te zien). Ik weet niet of je alle posts gelezen heb, maar ik moet DVD+RW eerst formatteren (quick erasen) in mijn ND-1100A voordat ik een film fik. Anders pakt mijn DV717 ze niet. (in ieder geval als ik fik met InstantCopy).BigSurf schreef op 13 mei 2003 @ 14:13:
Het is nog niet duidelijk of die Plextor firmware update het toelaat om dan met je NEC het booktype van een DVD+RW (achteraf) te veranderen (van DVD+RW naar DVD-ROM). Een gebrande DVD+RW doet het nu niet op mijn stand-alone Pioneer DV525..
Ja. Sowieso met Nero, maar volgens mij ook bij DiscJuggler en RecordNow.RDX schreef op 13 May 2003 @ 23:34:
[...]
Nog een vraag. Brand bij jullie het lampje van de ND-1100A heel te tijd tijdens het fikken (bij ieder programma)?
Verwijderd
Dat klopt, Freecom DVD-branders zijn intern gewoon van NECDon3k schreef op 14 May 2003 @ 00:44:
nou guys, ik heb een freecom fikker gekocht, en windows herkend hem als een NEC burnerweet iemand dit? niet dat ik er ontevreden over ben
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Verwijderd
dvd-r is een stuk goedkoper en meer compatible in stand-alone dvdspelersVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 11:21:
Wat heeft het eigenlijk voor nut om 100 euro meer te betalen voor die 1300 versie? Het is natuurlijk een leuke extra om DVD-R(W) te kunnen branden, maar DVD+R(W) compatibiliteit is volgens mij voldoende. Wat kun je met DVD-R(W) wat je met DVD+R(W) niet kan?
Verwijderd
Verwijderd
De ontwikkelingen op DVD gebied heb ik al een tijdje niet meer zo goed gevolgd, maar DVD+R had toch juist de grootste compatibiliteit met DVD players? En is DVD-R(W) echt zoveel goedkoper? Op informatique zie ik bij de schijfjes niet echt grote prijsverschillen en daarnaast zie ik dat DVD+R(W) een groter aanbod heeft.Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 11:31:
[...]
dvd-r is een stuk goedkoper en meer compatible in stand-alone dvdspelers
Verwijderd
Verwijderd
Hier word ik inderdaad niet blij van. Hebben mensen met de 1100 variant ook problemen met sommige media?Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 11:33:
maar nu even terugkomend op de NEC ND-1300
jullie kopen nog liever een sony dru-500ax dan deze nec.
lees het volgende topic maar eens, daar wordt je niet blij van.
http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=13948
Ach, zo'n 1100 kost nu 189,-. Dus zelfs als de standaard over 3 jaar anders is (of als er zelfs een hele nieuwe generatie 'disc-achtigen' gebruikt gaat worden) heb je je kosten er wel weer uit toch? De afschrijftijd van de meeste PC apparatuur is sowieso maar een paar jaar toch?Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 11:54:
Is er trouwens al meer bekend over de uiteindelijke DVD standaard? Het lijkt me namelijk erg lullig als ik nu een 1100 koop, en als dan over een paar jaar blijkt dat ze kappen met DVD+R(W) ondersteuning.
Verwijderd
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou het toch fijn vinden als mijn verzameling DVD's over een tijdje nog te lezen is buiten mijn PC. Net zoals ik het fijn vind dat normale CD's al jaren goed te lezen zijn. En dit laatste zal zeer waarschijnlijk nog een hele tijd zo blijven.eborn schreef op 14 mei 2003 @ 12:08:
[...]
Ach, zo'n 1100 kost nu 189,-. Dus zelfs als de standaard over 3 jaar anders is (of als er zelfs een hele nieuwe generatie 'disc-achtigen' gebruikt gaat worden) heb je je kosten er wel weer uit toch? De afschrijftijd van de meeste PC apparatuur is sowieso maar een paar jaar toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 12:14 ]
Ach, de meeste DVD spelers hebben sowieso toch wel ondersteuning voor zowel plus als min? Vooral de Made in Taiwan merkenVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 12:13:
Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou het toch fijn vinden als mijn verzameling DVD's over een tijdje nog te lezen is buiten mijn PC. Net zoals ik het fijn vind dat normale CD's al jaren goed te lezen zijn. En dit laatste zal zeer waarschijnlijk nog een hele tijd zo blijven.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
hee! klinkt bekent, bij mij doen die Nashua DVD+R schijven het ook niet lekkerVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 08:54:
Heb nu ook al een aantal weken de NEC 1100A. Heb er tot van de week geen problemen mee gehad. Alleen Nashua DVD+R blijven hangen halve wegen. Van het weekend echt kreeg ik het probleem dat hij CD's meer wilt lezen. DVD's geven geen problemen. Kga er zo even mee terug
Verwijderd
Ik heb zojuist de NEC ND-1100 plus een pak van 10 Nashua DVD+R's besteld bij Informatique, en als ik dit nu lees begin ik te twijfelen of dit wel zo verstandig was. Wat voor problemen heb je precies? En doen ze het steeds niet, of is het incidenteel?hee! klinkt bekent, bij mij doen die Nashua DVD+R schijven het ook niet lekker
je hebt hem zeker ook bij informatique vandaan of niet?
Verwijderd
Ik heb 5 hp dvd+rw "geleend" van m'n werk en al meermaals beschreven en quick erased in m'n ND-1100A. Werkt goed. Het zijn wel crap schijven. De hp (!) dvd-200i op m'n werk is er zwaar van over z'n nek van gegaan. Begon met schrijven, maar stond even later loeihard te ratelen en de machine hing compleet. Een andere disk wilde niet meer erasen: gaf steeds "power calibration error".Dr.Roelski schreef op 14 mei 2003 @ 14:31:
Iemand anders ervaringen met de HP C8008A DVD+RW (ook incombinatie met de NEC)?
[ Voor 12% gewijzigd door nOLoGIc op 14-05-2003 16:20 ]
[ Voor 95% gewijzigd door nOLoGIc op 14-05-2003 15:13 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
problemen: ik brand een dvd-rip met nero 5.5.10.20 op een philips +RW om te testen, dat draait perfect in de Nec en ook in de 2 philips stand alone's die ik heb (DVD755 & DVD711)Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:32:
[...]
Ik heb zojuist de NEC ND-1100 plus een pak van 10 Nashua DVD+R's besteld bij Informatique, en als ik dit nu lees begin ik te twijfelen of dit wel zo verstandig was. Wat voor problemen heb je precies? En doen ze het steeds niet, of is het incidenteel?
ik las ergens dat je RW's altijd eerst even moet formateren om dit soort problemen te voorkomen, dit doet bijv. nero niet altijd automatisch voordat hij begint met schrijvenVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 16:04:
ik zit met een probleem.
Ik heb onlangs een nec 1300 dvdwriter gekocht. dvds branden op een dvd-r(w) is geen probleem. Alles werkt perfect op m'n standalone. Wanneer ik een dvd+r(w) brand (hp dvd+rw) dan gaat het mis. Ik brand met nero 5.5.10.28. de dvd is prima gebrand maar kan hem niet afspelen op m'n standalone maar wel op m'n pc.
Nou heb ik ditzelfde schrijfje gebrand bij iemand met een sony writer en dat gaat perfect. Ik kan deze ook spelen op m'n standalone.
Nu komt het rare! Ik heb dit schrijfje opnieuw geformatteerd op de sony writer en vervolgens weer gebrand op m'n necwriter en nu werkt het wel!! Hoe komt dit in vredesnaam??? Het lijkt wel of ie op een ander formaat is geformateerd. Zit er nou verschil in verschillende merken??
Verwijderd
graag ! Wat ik nu ga proberen is deze disk opnieuw formateren op mijn nec 1300 en opnieuw een film erop zetten kijken of ie hem dan ook nog afspeelt op mijn standaloneFUBAR schreef op 14 May 2003 @ 16:11:
[...]
ik las ergens dat je RW's altijd eerst even moet formateren om dit soort problemen te voorkomen, dit doet bijv. nero niet altijd automatisch voordat hij begint met schrijven
ik zal wel even zoeken waar het stond
Verwijderd
Check your mailFUBAR schreef op 14 May 2003 @ 14:26:
[...]
kan je het hier even melden wat ze bij de winkel te zeggen hadden op jouw klacht?
of mail me even: mailnaarmaarten@wanadoo.nl
Verwijderd
nou ik heb mijn hp+rw opnieuw geformateerd (full erase) met recordnow max en opnieuw gebrand en het blijft goed werken op m'n standalone... vaag maar waar... dus opgelost! (als het goed is)FUBAR schreef op 14 May 2003 @ 16:11:
[...]
ik las ergens dat je RW's altijd eerst even moet formateren om dit soort problemen te voorkomen, dit doet bijv. nero niet altijd automatisch voordat hij begint met schrijven
ik zal wel even zoeken waar het stond
Verwijderd
Bedankt voor de reactie. Heb je met meer DVD+R schijfjes problemen gehad, of is het tot nu toe alleen bij het merk Nashua? Het liefst zie ik helemaal geen problemen, maar als er dan toch een probleem is dan zie ik dat liever beperkt tot één merk. Philips DVD+RW schijfjes doen het gelukkig wel goed.FUBAR schreef op 14 May 2003 @ 16:06:
[...]
problemen: ik brand een dvd-rip met nero 5.5.10.20 op een philips +RW om te testen, dat draait perfect in de Nec en ook in de 2 philips stand alone's die ik heb (DVD755 & DVD711)
vervolgens doe ik precies hetzelfde met een Nashua dvd+r en dat ding begin ongeveer halvewege de film te schokken op mijn philipsen (maar ook op de NEC zelf)
ik denk: ok, er zijn wel meer vage problemen met nero, dus ik probeer wel een ander proggie namelijk CopytoDVD
copytodvd kan zelfs op 2X fikken ipv 2.4X (scheelt niet veel maar misschien is dat kleine verschil in snelheid wel genoeg om wel goed resultaat te krijgen) resultaat: het duurt in ieder geval langer tot de film begint te schokken maar ook hiermee lukt het niet de film af te kijken zonder dat het schokt of zelfs stopt (scheelt wel tussen de spelers onderling, de DVD 755 lijkt wat gevoeliger dan de 711)
ik heb op verschillende manieren geschreven (UDF 1.02 en DVD video) ik heb de brader alleen op de ide poort gezet ( master op 2e IDE) (hangt normaal een plextor bij als slave)
ik heb het systeem tijdens het branden met rust gelaten XP, zo leeg mogelijk draaiend maar dat maakt allemaal niets uit.
de philips RW's doen het perfect de nashua's niet
het heeft me inmiddels 5 schijfjes gekost (had twee pakken besteld dus er gaat er duidelijk eentje terug, of de NEC zelf natuurlijk)
ik heb nog wat andere DVD+r'd gekocht (5 verschillende) en daarmee ga ik even testen, maar ik bel wel eerst informatique nog even
ik download nu nog even een nieuw programma om de films te branden en vertel nog wel hoe het afloopt...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 00:03 ]
Heb het eindelijk voor elkaar dat ie een DVD+RW'tje fikt.Dr.Roelski schreef op 14 mei 2003 @ 14:31:
Heb een NEC ND-1300 gekocht bij ACI.
Gelijk DVD+RW van HP (C8008A) erbij gehaald.
Krijg ze alleen niet gefikt of ge-erased: Nero (5.5.10.28a) geeft na +/- 20 sec. "illegal media" foutmelding. Blijkt ook niet op de officiele "supported media" lijst te staan.
Vriend had zelfde probleem: heeft de schijfjes wel kunnen erasen op een Sony DRU500.
Hierna kon hij ze WEL gebruiken op de NEC!![]()
Iemand anders ervaringen met de HP C8008A DVD+RW (ook incombinatie met de NEC)?
Een vriend van me heeft ook een wat oudere Philips dvd-speler gehad. Ik meen een DVD 711. Daarin kreeg hij met geen mogelijkheid dvd+rw's in afgespeelt. Die waren toen gefikt met de eerste Philips dvd+rw (geen +r) brander. Het denk dus dat je probleem ook te zoeken is in de combiantie ND1100 en merk schijfjes. (Met DVDInfo kun je zien welke MFrID ze hebben. De Datawrite's zijn bijvoorbeeld Ricoh's) Maar ik denk dat die Philips DVD spelers ook niet zo happig zijn op dvd+r's in het algemeen.FUBAR schreef op 14 May 2003 @ 16:06:
[...]
(scheelt wel tussen de spelers onderling, de DVD 755 lijkt wat gevoeliger dan de 711)
Datawrite's kosten minder dan 1,50 euro per stuk als je ze per 25 koopt. Deze zijn wel lelijk, maar hebben een dikke top laag (lijkt wel of er met de verfroller overheen gegaan is) waar je makkelijk iets op kan schrijven (nee niet met en kwastDon3k schreef op 15 May 2003 @ 08:42:
Heb ik eindelijk de burner, heb ik geen geld om lege dvd+r te kopen![]()
Hopelijk zakken de prijzen nog
Ik ben nog nooit zo'n dikke toplaag tegengekomen... toppie..RDX schreef op 15 May 2003 @ 09:04:
[...]
Datawrite's kosten minder dan 1,50 euro per stuk als je ze per 25 koopt. Deze zijn wel lelijk, maar hebben een dikke top laag (lijkt wel of er met de verfroller overheen gegaan is) waar je makkelijk iets op kan schrijven (nee niet met en kwast) En deze doen het prima in mijn ND-1100A!
vertel er voortaan ff bij waar je 'm hebt gehaald, meeste shops uit de pricewatch hebben deze nog niet op voorraad! Alvast bedanktVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 23:57:
ik heb de ND-1300A al binnen en heb al een paar schijfjes gebrand,
dvd-r 2x(ritek/arita) en ze doen het allemaal prima, prima fikker! vooral voor die prijs.
echt een aanrader
ik heb alles met Stomp recordnow 4.5 gefikd.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
ja ik dacht eerst dat het gewoon aan mijn standalone's lag (en das kut maar daar doe je weinig aan), maar de NEC fikker zelf heeft het dus op het 2e deel van de schrijfjes ook moeilijk met lezen.RDX schreef op 15 May 2003 @ 09:02:
[...]
Een vriend van me heeft ook een wat oudere Philips dvd-speler gehad. Ik meen een DVD 711. Daarin kreeg hij met geen mogelijkheid dvd+rw's in afgespeelt. Die waren toen gefikt met de eerste Philips dvd+rw (geen +r) brander. Het denk dus dat je probleem ook te zoeken is in de combiantie ND1100 en merk schijfjes. (Met DVDInfo kun je zien welke MFrID ze hebben. De Datawrite's zijn bijvoorbeeld Ricoh's) Maar ik denk dat die Philips DVD spelers ook niet zo happig zijn op dvd+r's in het algemeen.
Alvast een voorzetje:FUBAR schreef op 15 mei 2003 @ 11:49:
[...]ik test morgen 5 andere merken dvd+r (philips, Fuii, verbatim, platinum, en nog 1 )en ik post wel wat het resultaat is
Verwijderd
Bedoel je dat deze schijfjes het doen bij jou?Ibby2 schreef op 15 mei 2003 @ 15:06:
[...]
Alvast een voorzetje:
1) FUJI
2) Verbatim
3) Philips
Platinum tel ik niet mee, goed schijfje, alleen een slechte beschermlaag
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb je het ook al met een lagere snelheid geprobeert met dit merk ?db I Delirium schreef op 16 May 2003 @ 00:20:
Ik heb sinds vandaag een 1300 en heb er een spindeltje princo's bij gekocht, en die werken dus niet.
Het gaat om princo DVD-R 4X en branden met nero geeft een "Illegal medium" error, ook Pinnacle DVD geeft een soortgelijke error...
Morgen ff bellen met winkel en NEC
koop jij altijd excl. btw?FUBAR schreef op 16 May 2003 @ 12:31:
voorlopige resultaten:
(prijzen van opus supplies)
Fuji (1,75 euro) = TOP
Platinum (1,72 euro) = TOP
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
ik heb paar schijfjes bij media markt gehaald van platinum voor 4euro per stuk!!!!! damn dat is duur
ehh ja, btw berekening staat pas bij het totaalbedrag
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq