[WC] Ervaring wc-setup van aquacomputer.de

Pagina: 1
Acties:

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Ik ben van plan in januari 2003 een wc setup te kopen bij www.aquacomputer.de , maar echte ervaringen heb ik niet kunnen vinden.
Heb wel gezocht met omega search, en kom wel tot enkele antwoorden, maar niet echt waar ik naar zoek. :(

Ook via google kom ik niet echt verder, mede omdat mijn Duits niet echt geweldig is (helemaal niet eigenlijk) ;)

Heb ook enkele mensen hier op GOT gemaild om hun ervaringen, maar helaas geen reactie. :?

Dus bij deze, wat zijn jullie ervaringen met een WC setup van Aquacomputer.de mbt koeling en dergelijke. :) :)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Verwijderd

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat het vrij goed spul is. Beter dan Klaxx e.d.

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ziet er leuk uit, maar koelt volgens mij vet bagger, tis amper koper en veel plexi IMHO :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Mooi spul, heel mooi afgewerkt heb de aquatube ervan.
1 iemand op got heeft alles ervan volges mij uhm.. ben ff kwijt wat zn naam is maar hij heeft lian li en samsung tft :P Hij post vast nog wel wat hier

Verwijderd

Wat ik ervan heb gehoord is dat het gewoon een middelmatig setje is, ik denk dat je beter een maze3 kan bestellen, een radiatortje van de sloop halen, en een pompje bij de lokale aquariumwinkel kan halen.

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 00:02:
Wat ik ervan heb gehoord is dat het gewoon een middelmatig setje is, ik denk dat je beter een maze3 kan bestellen, een radiatortje van de sloop halen, en een pompje bij de lokale aquariumwinkel kan halen.
Ja, das het probleem juist.
Ik wil geen rad van de sloop e.d., wil gewoon een rad daarvandaan (of soortgelijk).
Pompje moet evt nog wel lukken, ff kijken of dat qua prijs veel verschilt.
Zitten wel een paar "goeie" aquariumzaken in Haarlem, dus dat moet het probleem niet zijn.
Gaat mij meer om de blokken zelf, echte revieuws in het engels heb ik nog niet kunnen vinden. :'(

Verwijderd

Ik heb daar gekocht en heb nu weer wat nodig. Misschien kunnen we wat regelen!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 01:46 ]

Verwijderd

Ik heb een complete WC set van die jongens, puik spul!
Goed afgewerkt enzow.
CPU temp (XP2000+) zit bij normaal gebruik rond de 37 graden
Dat is nog zonder fans op de rad, want die moet ik nog steeds een keer aanschaffen

Verwijderd

Mijn blokies voor me cpu en gpu zijn ook super mooi en werken perfect max 35 graden meestal. Bestelling duurt 4 weken en verzendkosten waren 7.50 euro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 23:53:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat het vrij goed spul is. Beter dan Klaxx e.d.
Beter dan Klaxz e.d.? Er is geen enkel blokje momenteel beter dan de rev.3.

http://62.146.65.150/emco...t.php?seite=inno_vs_evo10

Voorbeeld van resultaten van review. Scheelt niet veel, maar vooral bij het zware wer is de Klax gewoon beter.....

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 21 December 2002 @ 23:53:
ziet er leuk uit, maar koelt volgens mij vet bagger, tis amper koper en veel plexi IMHO :/
Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan haald ?
Ik heb klax op mijn radeon en norht bridge en dit is eigenlijk alleen maar 1 dikke plaat koper met daarop een kunstof huisje, ik heb alle merken gehad met waterkoeling maar dit recept werkt in naar mijn ervaring zeker zo goed als de dangerden en swiftech blokken die geheel of grotendeels van koper zijn.
Ook de blokken van aqua-de zijn goeie blokjes. Eigenlijk het zelfde principe als dangerden 3.

Verwijderd

de rev.3. is ook stukje duurder he :P je zou wel genaaid worden als tie slechter is ;)
tis wel schitterend systeem van aqua-compu, werkt dat Plug&Cool nou eigenlijk goed? vind et een beetje vaag en zou dat wel willen weten want dan gaat ik daar ook es voor spare :D

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 22:33
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 01:53:
Ik heb een complete WC set van die jongens, puik spul!
Goed afgewerkt enzow.
CPU temp (XP2000+) zit bij normaal gebruik rond de 37 graden
Dat is nog zonder fans op de rad, want die moet ik nog steeds een keer aanschaffen
Dat zijn idd zeer nette temps als je je radiator niet eens koelt. Mijn grootste probleem is nu om mijn radiator te plaatsen en ook nog plek over te houden voor koeling daarvan maar als het gewoon zo kan....

Post 500!!!

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 22-12-2002 11:48 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 01:46:
Ik heb daar gekocht en heb nu weer wat nodig. Misschien kunnen we wat regelen!!
You've got mail.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 11:03:
[...]

Beter dan Klaxz e.d.? Er is geen enkel blokje momenteel beter dan de rev.3.

http://62.146.65.150/emco...t.php?seite=inno_vs_evo10

Voorbeeld van resultaten van review. Scheelt niet veel, maar vooral bij het zware wer is de Klax gewoon beter.....
Ik durf met zekerheid te zeggen dat een Swiftech MCW5000 dat Rev3 blokje er zo uit slaat .

Verwijderd

We komer er wel uit! Ik woon vlakbij jou in de buurt. :)

Verwijderd

Desolation Angel schreef op 22 December 2002 @ 14:28:
[...]

Ik durf met zekerheid te zeggen dat een Swiftech MCW5000 dat Rev3 blokje er zo uit slaat .
Dat blokje is nog zo goed als nergens leverbaar en zal misschien 1 a 2 graden van de Klax afhalen, dus dat "zo eruit slaan" zal wel meevallen. Boviendien heb ik nog nergens een review gezien, maar ik verwacht ook wel goede prestaties van het blok.

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
Nou ja ik heb best veel bij hun besteld (2 waterkoelingsets..zelf inelkaar gezet natuurlijk)..en ben ook benieuwed hoe goed die zijn..hmm wel jammer van die levertijd dat het zoo extreem lang duurt. :'(
Hoop dat alles in week 1 van januari binnen krijg.....zodat ik kan tweaken en kijken of ik verder kan komen met overkloken >:)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Ik heb zelf daar het waterblok besteld, maar dat is nog niet binnen. Cornholio_2001 heeft zijn wel binnen (zonder reservoir). en houdt zijn XP2000 @ 1850 MHz (ofzo) op 45c graden dacht ik...

Verwijderd

Desolation Angel schreef op 22 december 2002 @ 14:28:
[...]

hmmm omdattie groter is? Bij waterkoeling maakt het dus niet echt uit hoe groot het blok is. Eigenlijk kan je weinig zeggen over de prestatie van een koelblok als je alleen de binnenkant kan zien. Zelfde geld btw voor luchtkoeling blokken.
Pagina: 1