ben ik het ook 100% met je eens! echter, ik had 1) niet veel zin, 2) niet veel tijd, en 3) zag ik het eerste voorbeeld en dacht ik "laat ik maar een beetje kalm aan doen, en dan is er nog 4) en dat is dat ik flash nog moet doorgronden.craze_ schreef op 22 December 2002 @ 20:43:
[...]
Opzich leuk natuurlijk maar wat jij nu hebt gemaakt is ook niet erg creatief te noemen(nofi)
ja, ik moet toegeven dat de designers er zich dan handig van af weten te maken met een template. voor de streepjes heb ik verder geen naam behalve "single pixel vertical selection filled with single-pixel scanlines" of gewoon "stippellijntje"Ik bedoel voor zakelijke sites kom ik tegenwoordig heel vaak zulke sites tegen met een top menu tekst in het midden omlijnd met van die streepjes omlaag (hebben die ook een naam)
fototje die er totaal niet toe doet en je hebt weer een leuk design.
helemaal mee eens. en dan kan je je nog zo gruwelijk geweldig gaan uitleven zoals bij designgraphik vaak gebeurt, maar dan heeft er gewoon niemand meer een idee van -wat- de mensen doen, of hoe uberhaupt 't menu werkt.Zoals je ziet is het erg moeilijk om creatief te zijn of iets creatiefs te maken, het ziet er allemaal net wat anders uit en de 1 zal het orginele design 'mooier/beter' vinden en dan ander het nieuwe, het is maar net wat je geleerd hebt/gewent bent , maar de perfecte super orginele site is er gewoon niet en zal ook nooit bestaan omdat je met duizenden mensen nooit een site kan maken die bij iedereen (volledig) in de smaak valt.
toch is het voor de designer zelf vaak een hele uitdaging - genoeg en goed genoeg artwork maken dat op elkaar aansluit, een soort conceptalbum met uitklaphoes, maar dan on-line.
en ja, je posts worden nog gelezen, hoor!
teveel zooi, te weinig tijd