Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Mijn Nederlands leraar had geregeld dat de C-323 een handtekening zette in mijn Falcon 4 manual en hij schreef er ook nog wat bij (misschien dat ik het zo nog ff inscan, dan zorg ik voor plaatje):
Hoi,
Dit is maar een spel dat de werkelijkheid benadert. Het echte vliegen is onwijs veel leuker. Veel succes met je toekomst.
Luitenant-Kolonel Peter "Wobble" Tankink
Hier dan het plaatje, moest er even een .gif van maken ivm grootte maar toch

Tazz, wanneer ben je weer eens online op MSN?????
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:49 ]
Verwijderd
Aangezien er hier een tijd geleden veel mensen waren die vroegen om een manual of die het spel zelf zochten kun je me contacten. Ik heb het hele Falcon pakket nog compleet en in zeer goede staat.
Bedankt voor de tips en adviezen die ik hier heb mogen krijgen en misschien ooit nog eens tot ziens!
Aangezien IL2 FB het bij mij toch niet gaat doen tot ik een nieuwe pc heb, heb ik Falcon 4 maar weer eens op getrommeld. F22 en TQS eraan gehangen, FoxTwo weer eens open getrokken en het nooit eindigende project van stick programmeren weer opgepakt, f4 plus allerlei updates erop. Jaa, spelen maar.
En ja dan kom je weer bij die half onleesbare hud display. Even zoeken wat het ook weer was met nvidia kaarten, oja, texel alignment slider naar rechts (of was het nou links) of je regkey aanpassen.
Sja, daar zit je dan met je 52.16 (og 45.23). Nergens te vinden dus dat texel alignment. Kortom, iemand een idee hoe dit te fixen zonder terug te gaan dan 20.xx driver series?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
En me daarna ook eens in alle add ons verdiepen. SP3 ziet er wel ok uit, maar alle screenshots die ik zie, lijken vele hogere res skins te gebruiken.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Ik heb nu FF2.1+BMS1.03 erop staan en ziet er inderdaad erg mooi uit. Ook nieuwe hires tiles erop en dat is helemaal mooi. 'k Vraag me af of ik de raptor skinpack er nog op kan zetten en of dat veel verbetert tov FF2.1 en BMS. Iemand ervaring met die skinpack?ocf81 schreef op 26 januari 2004 @ 18:24:
Er wordt momenteel idd veel aan GFx gerelateerde zaken gewerkt. Er zijn nieuwe tiles voor het terrein en ook veel high res skins voor planes. Ik dacht dat FF2 daar al veel van had, maar die nieuwe terrain tiles heb ik nog niet erop staan.
Ook met de nieuwe rivatuner kan ik de texel alignment niet fixen (greyed out), maar inmiddels is de hud redelij kte lezen. Alhoewel ik de letters nogsteeds niet echt strak vind (ja, texture sharpening staat uit... dacht ik).
Vanavond maar eens verder met het grote hotas programmeren.
[ Voor 3% gewijzigd door mca2 op 28-01-2004 14:04 ]