[Falcon 4] Vragen en Debriefs

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Strak!!! :D

Hij heb helaas alleen nog niks gedaan met me mailtje waarschijnlijk over het squadron dat niet meer bestaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 08:48:
Strak!!! :D

Hij heb helaas alleen nog niks gedaan met me mailtje waarschijnlijk over het squadron dat niet meer bestaat ;(
Niet meer bestaat?

Dat logo is van 312 Sq op Volkel en bestaat gewoon nog hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ooooh...

:(

Shame shame on me...

Jij zei eerst toch ook dat ie van 311 was toen ik zei 314?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk, ik ken mij KLu squadrons :)

311 is een neerstrijkende roofvogel en IMHO een van de mooiste badges van de KLu.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch voor het 322 squadron :)

Het beste squadron van de KLu IMO, het oudste squadron, echt mijn favoriet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Geef mij maar 311 of 306. Ook erg jammer dat de Red Skins nu sjoppers vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
306 is toch TTS? Maar boeiend of ze goed zijn. Uiteindelijk hebben ze allemaal de skillz om te dogfighten. Alle vliegers hebben aan hetzelfde ENJPPT (of zoeiets) meegedaan

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zover ik weet was 306 onze Recce unit, 313 onze OCU en 315 onderdeel van de Quick Reaction Force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
iemand donQ's column donkyshots al es gezien?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/deemiller/Donkyshots/Onderweg.JPG
en meer van dit :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of course we know DonQ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maronius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11-2021

Maronius

ik hier?

is er btw nog geen nieuws over falcon 5 ?? alleen positief nieuws aub ;)

Yeah Yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Zo, ben net terug uit de Balkan. Mission: OCA Strike, Split airport.

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/split1.jpg
Take-off@20:16u

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/split2.jpg
Hold short, falcon21&22 6xdurandal, falcon23&24 2x MK84.

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/split3.jpg
en-route. picture is multiple groups, mig-21

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/split4.jpg
Op weg naar huis, weapons spent...

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/split5.jpg
rating: excellent 8-) Split airport 0% operational

Ik gebruik sinds kort btw shoot, erg goed spraakherkenningsprogje. Het is in het begin wel ff maf om tegen je pc te zitten blaten maar t went, en het werkt erg goed! Je geeft gewoon spraak commandos ipv dat je die hele radio-menu's zit door te pluizen (vooral die SP3 menu's...). Je hebt wel .net framework en microsoft speech SDK nodig (iets van 40 mb totaal, links op de site).

[ Voor 27% gewijzigd door _Stryker_ op 17-01-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

......geen nieuws. Sommigen zeggen dat FV er wel komt.. andere berichten zeggen dat Snacko is uit G2i gestapt en dat G2i zo'n beetje half dood is.. geen cash, geen FV.. en geen F4:IOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Laatst online: 28-07-2024
_Stryker_ schreef op 17 January 2003 @ 23:03:
Zo, ben net terug uit de Balkan. Mission: OCA Strike, Split airport.

Ik gebruik sinds kort btw shoot, erg goed spraakherkenningsprogje. Het is in het begin wel ff maf om tegen je pc te zitten blaten maar t went, en het werkt erg goed! Je geeft gewoon spraak commandos ipv dat je die hele radio-menu's zit door te pluizen (vooral die SP3 menu's...). Je hebt wel .net framework en microsoft speech SDK nodig (iets van 40 mb totaal, links op de site).
Lijk me wel maf ja.
wil ik wel proberen.
Met welk OS heb je dit gedaan, XP zeker?

[ Voor 8% gewijzigd door -whodini- op 18-01-2003 21:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
-whodini- schreef op 18 januari 2003 @ 20:16:
[...]

Lijk me wel maf ja.
wil ik wel proberen.
Met welk OS heb je dit gedaan, XP zeker?
ja met XP idd, maar met 9x/me/2k moet het ook werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Het is rustig hier.....
Ik heb shoot geinstalleerd maar het wil niet echt. Het werkt wel maar niet altijd.
Kan je met zo'n simpele microfoon dit doen of moet ik een betere hebben.
Head set ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door -whodini- op 21-01-2003 04:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Voor multiplayer/online zal je zeker een headset moeten gebruiken. Ik heb zelf een Plantronics HS1 en die bevalt mij zeer.. hoewel nu het rubber-bescherm-ding van 1 oorschelp gevallen is maar goed, ding is al wat jaren oud (jaar of 3) .. en dat plakken we wel meer met secondelijm ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
ja het werkt idd het beste met een headset, dan heeft de mic geen last van achtergrondgeluid uit je speakers. Ik heb een sennheiser koptelefoon en een standaard creative mic-op-zo'n-stokje en dat werkt gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gister (laat) maar ff F4 weer eens uit de kast getrokken, dit om het wachten op Lomac wat te verzachten :)

Maar een paar dingen:
- Wat zijn de settings voor het mooiste beeld?
Alle schuiven staan geheel naar rechts maar als ik kijk naar bv. de benen v/d piloot zie ik daar gewoon pixels, dus wordt er lijkt me niks gefilterd. De textures buiten zijn wel gefilterd...

- De grond lijkt af en toe te bewegen...

- De sens of speed is laag.
Ik vloog op een berg af, maar het duurde vrij lang voordat ik ook daadwerkelijk tegen die berg knalde... :D

Klopt dit allemaal of mis ik iets??

Het gaat hier om fresh install van F4 met 1.08 en SP3.
V/d week ff een X45 kopen/bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Redje schreef op 21 January 2003 @ 10:11:
Gister (laat) maar ff F4 weer eens uit de kast getrokken, dit om het wachten op Lomac wat te verzachten :)

Alle schuiven staan geheel naar rechts maar als ik kijk naar bv. de benen v/d piloot zie ik daar gewoon pixels, dus wordt er lijkt me niks gefilterd. De textures buiten zijn wel gefilterd...
De 2D cockpit is, like I said, een 2D bitmap :) Geen 3D object waar je GF4 helemooi fratsen mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
tazzman schreef op 21 januari 2003 @ 10:28:
[...]

De 2D cockpit is, like I said, een 2D bitmap :) Geen 3D object waar je GF4 helemooi fratsen mee kan doen.
Hehe dan is dat idd logisch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Download anders maar de pit van Panther.. die is zeer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
tazzman schreef op 21 januari 2003 @ 11:33:
Download anders maar de pit van Panther.. die is zeer mooi :)
Die shots zien er idd mooi uit.

Maaruh werkt die wel helemaal goed?
Pagina of wat terug zei iemand dat bepaalde dingen niet werkten...

FF bij frugals kijken :D

[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 21-01-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Redje schreef op 21 January 2003 @ 11:59:
[...]

Die shots zien er idd mooi uit.

Maaruh werkt die wel helemaal goed?
Pagina of wat terug zei iemand dat bepaalde dingen niet werkten...

FF bij frugals kijken :D
Hm, k zal die post ff aanpassen dan.. Hij werkt nu goed, er is al een officiele update uit en ook nog een hotfix voor een aantal switches die verkeerd staan.

ff de links zoeken..

panthers pit+update http://home.iprimus.com.au/panther2/installpage.htm
hotfix: http://www.acealpha.com/jaryoo/down.asp?idx=273

installeer eerst v1, dan de update, dan de hotfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
hm, g2i leeft blijkbaar nog :)
January 17, 2003 - Falcon: OIR scheduled to go gold June 2003

Falcon: OIR will go gold in June 2003. Having overcome the huge obstacles that have fallen in front of us, we are happy to release this schedule.

The feature set will be announced as we get closer to the gold date along with screen shots of our new aircraft, interface, theater and surprise features we think you will love.

We know that you will be pleased with Falcon: OIR. Despite rumors to the contrary, the F4UT efforts are fully supported. The realism that makes Falcon the benchmark of combat flight sims is not diminished one iota and is enhanced in many areas.

Here is a screen shot of the A-10 Cockpit.
Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/a10oir.jpg
*klik voor 570 kb origineel@g2i*

Wordt het misschien toch nog leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ugh dat ziet er niet uit zeg..Ik vind die cockpit echt niet mooi - die HUD is een grap, een "op staand raampje" ipv een gekantelde pexiglasplaat ... en die cockpit is VEEL te clean! Geef mij maar de A-10 pit van Aeyes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Had die shot ook gezien ja, maar dat ziet er naar huidige standaards niet uit.

Het lijkt gewoon Falcon 4 met een A-10 cockpit niks meer niks minder.
Je zou verwachten dat men de engine met extra features gaat uitbreiden naar zoveel jaar...

LockOn heeft ook een A-10 waarmee je kan vliegen, kan je mooi vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dit is echt een grap.. ik bedoel.. al dat gebla bla over een nieuwe F4 en dat krijg je dit te zien. G2i wordt ook flink uitgelachen op de diverse F4 fora en dat vind ik prima. Dit is geen freeware product maar iets wat echt geld moet gaan kosten - dan mogen ze wel met iets beters aankomen.

Ik heb gisteren overigens Flanker 2.0 gekocht voor..... 5,00 euro :) Compleet met handleiding etc :) Nieuw in doos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
De F4 comunity wil een nieuwe Falcon, als het eind product wordt zoals de screenshot laat zien dan lijkt het meer een melkkoe... weinig verandert toch de volle mep betalen.

Flanker 2 kan je toch updaten naar 2.51?
Waar kan je die kopen dan? 5 euro met handleiding is een koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier in Baarn, in een kleine CD shop waar ze ook PC en Playstation games verkopen. En ik heb de 2.51 updates al gedownload :)

Ik zit echt niet te wachten op F4:IOR. Waarom zou ik geld betalen voor iets wat ik al heb? Daarnaast is het niet eens compatible met alle updates na SP3 omdat IOR gewoon GEBOUWS is op de basis van Sp3!!!! Ja ja, G2i probeert geld te slaan uit een update gemaakt door de community zelf. :r :r :r

Ze zoeken het maar uit, ik hou het wel bij F4/Sp4 wanneer die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Even een "Work In Progress shot":

Afbeeldingslocatie: http://194thvfsgriffins.50megs.com/images/01_21_2003-20_48_52.jpg

Let even niet op die crap "Working texture" .. het gaat hier om de conformal fuel tanks op de rug van de F-16!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Best radicaal! Hoe zo'n bereik wint ie ermee eigenlijk?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Da's nog niet helemaal duidelijk.. ik ben ook benieuwd hoe dit in F4 geprogrammeerd zal worden..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik vind die CFT's zo lelijk gewoon. ik vraag me af hoeveel de extra drag aan feul oppeuzelt.

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 22-01-2003 15:40 . Reden: sp ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Niet eens zoveel, die vorm is met opzet zo gekozen voor de best verhouding tussen performance verlies en bereik/on-station-time winst.

2 van die CFT's + 370 gal wingtanks geven de F-16 hele lange poten. Of veel tanden aangezien je de hardpoints van de 370 gal wingtanks kan gebruiken voor wapens. Zoals 6xMK20 + 2x AGM-88 + 4 x AIM-120 .. een Weasel met lange poten :)

Probleem is volgens mij wel dat de CFT's gezamelijk 560 gal bevatten ten opzichte van de 370 gal PER Wingtank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ic, en het gewicht en de CG dan? lijkt met op de een of andere manier toch minder fijn vliegen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Tuurlijk het is maar net wat voor keuze je maakt. Oorspronkelijk zijn de CFT's ook niet gemaakt voor de USAF maar voor de F-16C/D Block 60s van de UAE AF. Voor de echte deepstrike missies gebruikt de USAF de F-15E. Deze heeft een groter bereik en kan meer meenemen dan de F-16CG/CJ. Maar op deze manier maak je van de F-16 ook een deepstrike fighter. Deze kan dan of meer wapens meenemen of heeft een grotere range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
tazzman schreef op 22 januari 2003 @ 10:53:
Hier in Baarn, in een kleine CD shop waar ze ook PC en Playstation games verkopen. En ik heb de 2.51 updates al gedownload :).
Hadden ze nog meer dozen staan?

[ Voor 7% gewijzigd door -whodini- op 22-01-2003 23:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Erhm geen idee.. volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Jammer.

Heb je het adres van Aimsworth nog kunnen krijgen van je maatje?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben erg druk geweest met het 1 en ander... en erhm heb het compleet vergeten. Ik ga um nu meteen ff mailen.. solly.. ;)

Spike werkt overiegns aan een SU-35 voor Falcon 4.0:

Afbeeldingslocatie: http://santex-heimtextil.bei.t-online.de/screens/freak_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://santex-heimtextil.bei.t-online.de/screens/freak_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://santex-heimtextil.bei.t-online.de/screens/freak_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Was gister een beetje met F4 aan het prutsen, cockpits, hi-res tiles graphics instellingen etc.
Kwam ik opeens op e site van Aeyes, cockpits van 1600x1200, opzich zien ze er goed uit, maar wtf?? Moet je er gewoon voor dokken... beetje triest.

Ik heb nog NOOIT een 3rd party mod/graphics update gezien waar voor je moet betalen...
(CS, TO, F1 2002 mods en skins etc etc.) Ik hoop niet dat dit een trend wordt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb je met FS2002 ook met veel stuff hoor ;)
En als het het waard is, waarom niet? :? (hoewel ik moet toegeven dat ik mijn eigen FS stuff ook niet 100% legaal heb verkregen :Z)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Redje schreef op 23 januari 2003 @ 15:10:
Was gister een beetje met F4 aan het prutsen, cockpits, hi-res tiles graphics instellingen etc.
Kwam ik opeens op e site van Aeyes, cockpits van 1600x1200, opzich zien ze er goed uit, maar wtf?? Moet je er gewoon voor dokken... beetje triest.

Ik heb nog NOOIT een 3rd party mod/graphics update gezien waar voor je moet betalen...
(CS, TO, F1 2002 mods en skins etc etc.) Ik hoop niet dat dit een trend wordt... :/
Triest? Daar heeft Aeyes bijna een jaar aan gewerkt in de avond uren. Als hij daar geld voor wilt hebben vind ik dat geen probleem. Je hoeft het niet te kopen. Tuurlijk is het leuk als het gratis is - maar waarom zou hij al die tijd er in steken en er niets voor terug krijgen?

Wat betreft FS2002 - er bestaat een hele grote markt aan 'payware' add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
tazzman schreef op 23 januari 2003 @ 15:48:
[...]

Triest? Daar heeft Aeyes bijna een jaar aan gewerkt in de avond uren. Als hij daar geld voor wilt hebben vind ik dat geen probleem. Je hoeft het niet te kopen. Tuurlijk is het leuk als het gratis is - maar waarom zou hij al die tijd er in steken en er niets voor terug krijgen?

Wat betreft FS2002 - er bestaat een hele grote markt aan 'payware' add-ons.
Oke triest is niet helemaal juist, maar ik was ERG verbaasd.

Ik denk niet dat hij de enige is die lang aan iets werkt.
Bijna alle mods die ik ken zijn helemaal gratis, terwijl daar denk ik meer tijd in gaat zitten dan een cockpit. Ook omdat je met meer mensen aan een mod werkt.
Dan vind ik $10 voor 1 cockpit prijzig, dit is 1/4 van een complete game.
(Daar heb jij 2x flanker 2.0 voor :P )

Zal wel aan de scene liggen denk ik, bij fps en race games is het allemaal gratis.

[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 23-01-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Redje schreef op 23 January 2003 @ 16:10:
[...]

Oke triest is niet helemaal juist, maar ik was ERG verbaasd.

Ik denk niet dat hij de enige is die lang aan iets werkt.
Bijna alle mods die ik ken zijn helemaal gratis, terwijl daar denk ik meer tijd in gaat zitten dan een cockpit. Ook omdat je met meer mensen aan een mod werkt.
Dan vind ik $10 voor 1 cockpit prijzig, dit is 1/4 van een complete game.
Al die andere 1024x768 cockpits kunnen dezelfde template en dat files gebruiken voor de instruments en HUD etc. Bij een 1600x1200 cockpit moet je die helemaal ZELF maken aangezien MPS nooit die resolutie ondersteund heeft voor Falcon 4.0. En daar gaat echt enorm veel tijd in zitten. Daarom zie je ook relatief weinig 1600x1200 pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
tazzman schreef op 23 January 2003 @ 13:41:
Ik ben erg druk geweest met het 1 en ander... en erhm heb het compleet vergeten. Ik ga um nu meteen ff mailen.. solly.. ;)
Oh dat geef toch niet. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Laatst online: 18-07 15:28
Over cockpits gesproken:
Magneto heeft voor flanker 2.51 een paar hele mooie cockpits voor de su 27 en 33 gemaakt. (mig 29k volgt nog)

Hier de SU 33.
Afbeeldingslocatie: http://129.125.101.133/images/SU33.jpg

Ze zijn te downloaden op http://562.50megs.com (onder enhancements)

[ Voor 4% gewijzigd door zeikstraal op 24-01-2003 16:32 ]

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mooi, zal ze meteen downloaden voor Flanker vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier nog wat 512x512 geskinde BAF F-16s... en nee, dit is GEEN LOMAC :)

Pumpy's nieuwe F-16A MLU model ala Belgische Luchtmacht:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/belgian2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/belgian3.jpg

Slaap lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En de KLu mag natuurlijk ook niet achterblijven:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/klu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/klu2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

en hij weet niet van ophouden ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/klu3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:9~

Meer is hier niet voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En Pumpy gooit er maar weer wat Belgische F-16s tegen aan.. niet normaal meer!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/belgian3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/belgian4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mike Rivers, bekend van het schitterende F-111 model, slaat weer toe.. met een F-8 Crusader deze keer!!!!
Here are some screen shots of the F-8 Crusader. Not yet complete.
Things that work (or will work): Rudder, Stabs, Flaps, LEFs, Wing raise, Wing Fold, Landing gear, Hook, Multistage Textured A/B. Airbrake, & Canopy.
Afbeeldingslocatie: http://home1.gte.net/res0q9bt/f-8-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home1.gte.net/res0q9bt/f-8-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home1.gte.net/res0q9bt/f-8-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
*stoft topic af*

Ik vlieg nu al een tijd F4 maar gisteren stond ik ff voor een raadsel. Ik deed een sweep missie, aangekomen bij mn sweep steerpoints krijg ik van AWACS te horen: mig-21, 2ship, 40 miles, 15000. Ik kreeg ze alleen met geen mogelijkheid op mn radar (in RWS, VS, TWS, niets) de range was goed, antenne tilt goed ingesteld, ik heb de radar verscheidene keren zn 4 bars laten scannen, helemaal .n.i.k.s. :?

Heeft iemand een idee wat ik fout kan hebben gedaan? of is mn installatie gewoon messed-up (dat is ie zowiezo volgens mij, dit terzijde...)

<btw, je vind m lelijk of niet die f-8, maar ik vind m vet :9~ >

[ Voor 6% gewijzigd door _Stryker_ op 06-02-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

_Stryker_ schreef op 06 February 2003 @ 11:39:
*stoft topic af*
Heeft iemand een idee wat ik fout kan hebben gedaan? of is mn installatie gewoon messed-up (dat is ie zowiezo volgens mij, dit terzijde...)

<btw, je vind m lelijk of niet die f-8, maar ik vind m vet :9~ >
AWACS kan ook gewoon flink in de knoop gezeten hebben natuurlijk.. zulke dingen overkomen me ook nog wel es. Erg vaag.

F-8'n zijn gewoon *VET*. Ik heb ze dan nog in het 'eggie' mogen bewonderen en het zijn en blijven bijzonder indrukwekkende machines:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/aviation/F-8P_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/aviation/F-8P_2.jpg

PS: Morgenavond vertrek ik naar ons "International 87th VFW Stray Dogs Meet" met meer dan 23 deelnemers uit Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, UK, Finland, Noorwegen, Denemarken etc etc. :D :D :D :D Ik heb er weer helemaal zin in!!

[ Voor 16% gewijzigd door tazzman op 06-02-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben nog vrij nieuw met Falcon maar het ziet er vet uit !! ik heb alleen een klein probleempje: Ik kan niet samen met iemand van mn netwerk vliegen.

Ik kan wel connecten, en we zien elkaar in het chat window. Maar als ik dan wat typ komt het niet over. Ook als ik een game host blijft hij bij de andere bij het joinen op getting data information staan. Wie weet hoe ik dit moet fixen ?

Verder weet iemand een soort newbie guide of short tutorial om ff de standaard dingen onder de knie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Emke: welke versie van F4? LAN of Internet? Heb je meerdere netwerkkaarten in je PC (of de andere PC), of een modem (serial, USB, analoog, isdn, adsl of kabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
Ik heb falcon geupdate naar versie 1.08 tevens heb ik SP3 geinstalleerd. In 1 pc zit inderdaad 2 netwerk kaarten, eentje waar het internet op binnen komt en 1tje voor de LAN. Ik heb eerst geprobeerd via LAN te connecten. Daarna via het IP invoeren. Zou het kunnen dat falcon voor de ene pc de netwerk kaart gebruikt die met het internet geconnected staat
?? Hoe zou ik dit kunnen configureren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

met de optie -hostidx [X] waar [X] een 0 of een 1 is (een voor elk communicatie device) je kan het getal achterhalen door in een dos prompt je f4 dir op te snorren en netchk uit te voeren.

ff een voorbeeldje om het te verduidelijken (en kijk eens naar die mooie 262 :P ) :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59745

[ Voor 32% gewijzigd door ocf81 op 17-02-2003 16:40 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook een vraagje:

Ik Falcon 4 als volgt geïnstalleerd:
- Falcon 4 Full Clean Install
- Falcon 4 Official 1.08US Patch
- SuperPak 3

Falcon 4 werkt wel, maar ik heb dus die nieuwe cockpit niet :? Met de nieuwe cockpit bedoel ik diegene die je ziet in de "SP3 Ramp Start Trainer". Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ocf81 weet precies wat ik wilde gaan zeggen :)

inderdaad, ff NETCHK uitvoeren.
Daar zie je dan 2 IP's staan.. je hebt immers 2 netwerk kaarten.
Zoiets als dit:

[0] 127.0.0.1
[1] 192.168.0.0.1

Kies het IP nummer van je LAN en onthoud het nummertje.

Run dan het commando hostidx X , waar X het nummer is van het IP dat je voor Falcon 4.0 wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

jradelaar schreef op 17 February 2003 @ 15:49:
Ik heb ook een vraagje:

Falcon 4 werkt wel, maar ik heb dus die nieuwe cockpit niet :? Met de nieuwe cockpit bedoel ik diegene die je ziet in de "SP3 Ramp Start Trainer". Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.
Wat voor resolutie draai je F4? De F4/Sp3 pit werkt alleen in 1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
1600x1200, dus dat moet het dan zijn. Bedankt!

edit: Hij werkt nu idd!

[ Voor 30% gewijzigd door Joni op 17-02-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
tazzman schreef op 17 February 2003 @ 15:50:
ocf81 weet precies wat ik wilde gaan zeggen :)

inderdaad, ff NETCHK uitvoeren.
Daar zie je dan 2 IP's staan.. je hebt immers 2 netwerk kaarten.
Zoiets als dit:

[0] 127.0.0.1
[1] 192.168.0.0.1

Kies het IP nummer van je LAN en onthoud het nummertje.

Run dan het commando hostidx X , waar X het nummer is van het IP dat je voor Falcon 4.0 wilt gebruiken.
Oke, we zijn weer een stapje verder. Ik kan nu met de 2 pc's connecten en we kunnen ook chatten. Alleen als de 1 bv een dogfight game start, en de andere joind hierbij bij het tabje online. Dan zegt ie waiting for data en daarna failed to connect to server.

Ik heb ook al de bandwith snelheid naar beneden gebracht maar dat hielp ook niet. We hebben in principe dus wel connectie met elkaar want we kunnen met elkaar chatten. Alleen dus nog niet gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

BTW tazz, je heft een nulletje te veel in je 192.168.* IP. ik betwijfel of die het ooit gaat doen :P

Er/was is toch een lijstje op F4c met al die schakelopties?

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 17-02-2003 18:38 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
emkedouwe schreef op 17 februari 2003 @ 16:31:
[...]

Oke, we zijn weer een stapje verder. Ik kan nu met de 2 pc's connecten en we kunnen ook chatten. Alleen als de 1 bv een dogfight game start, en de andere joind hierbij bij het tabje online. Dan zegt ie waiting for data en daarna failed to connect to server.

Ik heb ook al de bandwith snelheid naar beneden gebracht maar dat hielp ook niet. We hebben in principe dus wel connectie met elkaar want we kunnen met elkaar chatten. Alleen dus nog niet gamen
Niemand een oplossing ? Het vage is dus dat ik wel kan chatten maar niet kan gamen :( Help want ik moet mn vader beaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

jradelaar schreef op 17 February 2003 @ 15:55:
1600x1200, dus dat moet het dan zijn. Bedankt!

edit: Hij werkt nu idd!
==> Aeyes pit kopen! 10 euro maar zeker de moeite waard:

www.cockpits.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

emkedouwe schreef op 17 February 2003 @ 20:51:
[...]

Niemand een oplossing ? Het vage is dus dat ik wel kan chatten maar niet kan gamen :( Help want ik moet mn vader beaten :P
Allebei 1.08 + SP3? Allebei dezelfde patches geinstalleerd? Geen Firewall in XP ergens aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je hier in Nederland een HOTAS Cougar kopen en hoe duur zijn ze ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

zie pw :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
Oke mensen ik kan nu multiplayeren, ik had mn theatre nog op iraq staan 8)7

Weet iemand trouwens hoe je eigen missies kan maken ? ik heb wel een paar leuke ideetjes maar ik weet niet hoe k ze moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar het venster om een TE te laden, dan naar New en ga je gang :)

Staat allemaal in de manual... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ga naar de TE's klik op saved en dan maak ej een nieuwe de editor is vrij makkelijk te begrijpen.

je hebt ook wel een hulp scherm. je begint gewoon met de grond situatie uit te zetten. dan zet je je support vluchten op (AWACS, J-STARS, Tankers e.d.) dan maak je de vluchten aan die de dronddoelen bestoken. daarna maak je de CAP's enzo. Een mogelijke uitzondering is natuurlijk een escorte toe te voegen aan een strike package, maar als er een cap op dat moment in de buurt is, hoeft dat niet persé. Je kan ook de BARCAP's in de buurt van belangrijke doelwitten voor de tegenstander (dus die hij aanvalt) al van te voren vast leggen. voordat je iets laat vliegen zou ik als ik jou was eerst ervoor zorgen dat je de squadrons geplaatst hebt. Houdt hierbij rekening met het feit dat demeeste velden maar een baan hebben en dus ook een beperkte afhandlingscapaciteit (max 2 à 3 squads per base naar gelang de grootte) Dit om zo ellelange ques aan het begin van de TE te voorkomen.
Verder is het belangrijk dat je bij het plannen altijd strikt op de klok let. je timing kan drastisch in de soep lopen als je dat niet doet. ik begin een scenario altijd te plannen vanaf 0600 en laat de TE meestal wat leter beginnen voor de speler. zo kom je eigenlijk de oorlog "ingestapt" ook is het een beetje tricky om voor awacs en tankers een goed escorte schema op te stellen.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:50:
Naar het venster om een TE te laden, dan naar New en ga je gang :)

Staat allemaal in de manual... :P
MMM manual :z

ff 600blz lezen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door emkedouwe op 18-02-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Bekijk de FAQ maar eens.. dat mag dus niet.

En F4 zonder manual? Ik wens u heel veel plezier maar om F4 meester te worden heb je toch de manual nodig. De Sp3 manual is enkel een uitbreiding daarvan maar de oh-zo-belangrijke basis wordt toch echt in de F4 manual gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier even een skin van 1024 .. instead of 512 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.georgeadams.net/~vhaf/Image2.jpg

En hier nog een formatie KLu F-16s:

Afbeeldingslocatie: http://www.ac-design.nl/AC-Design/Skins/306_322b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ok...

Jullie screenshots en fantastische verhalen hebben m eovertuigd...
Ik ga weer aan de flightsim (zal ff wennen worden, mn brevet is wel verlopen denk ik, gheghe)
Maar waar kan ik Falcon nog kopen? Het lijkt wel alsof ie nergens meer te vinden is... :(

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat kan nog wel es heeeeeeeeel lastig worden :) Ik zou ook gewoon ff op marktplaats of ebay kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier nog wat pics van Panther's nieuwe AI Formation patch:

Afbeeldingslocatie: http://mysite.verizon.net/mikew.mac/wedge2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mysite.verizon.net/mikew.mac/wedge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
wat kan je met die formation patch eigenlijks, heb het een paar keer zien staat maar geen flauw id wat het inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Dit is wel heel close up hoor.
Als ik fighter combat er op na sla zie ik daar afstanden in de buurt van enkele kilometers staan voor jets. anders is er te weinig ruimte om te manouvreren als je aangevallen wordt. en je kan als je dicht bij elkaar vliegt ook makkelijker gebounced worden en dan in een keer weggevaagd worden.

[ Voor 45% gewijzigd door ocf81 op 19-02-2003 16:54 ]

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ocf, er is een verschil tussen combat formations en 'pretty formations' :) Bovenstaande is gewoon een 'pretty formation' zoals we die wel eens vliegen bij het 87th VFW voor 'photo shoots'. Doorgaans houden we een goede spread aan. Soms met een trailing element op 10 - 15 nm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ktel van het 185th heeft nu ook een JP233 mod gemaakt voor Sp3!! Hopelijk komt de patch ook in SP4 :)
Tornado mod including JP233
Its done and ready. Download from following links.

the V5 update (incorporates all previous work and the JP233 fix) http://www.ktel185.btinternet.co.uk...DS_Release5.zip size 80k

uninstall f4p files if you have version 3 or below of the mod installed http://www.ktel185.btinternet.co.uk...o_Uninstall.zip size 4k

recommended f4p to display manual flap position http://www.ktel185.btinternet.co.uk/Flap_Readout.zip size 1k

You MUST have the TexMan plugin installed to apply this mod.

As usual, read the installation instruction in the release5 zip and ask if any doubt.

The mod alters files in the simdata.zip and objects folder and replaces the validac.act file in the campaign\save folder. Back the folders and file up in case something goes wrong then you can just paste your originals back in.
En paar screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.ktel185.btinternet.co.uk/Ods_jp233/ODSrwy1bombsaway.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ktel185.btinternet.co.uk/Ods_jp233/ODSrwy1drop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ktel185.btinternet.co.uk/Ods_jp233/ODSrwy1offtgt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ktel185.btinternet.co.uk/Ods_jp233/ODSrwy1.jpg

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nieuwe Skyfix door Abbot!
*Quake_Skys skyfix released*
This fix will give moonlight all of the night making it possible to fly without NVG`s most of the time.Although it may depend on how much Gamma you have your gfx card settings @..I have mine set to 0.90 & digital vibrance set to LOW...
Also I would reccomend having the -g4 command line added to
your SP .exe to add to the effects.
Some stunning Sunrises & sunsets.. Daytime is quite bright it will be easier to see the HUD data set on dark.but that`s just my pref..
Inspired by all the beautiful weather from around the world..
Designed with the Korean Theatre in mind but will work with any of the available Theatres...once you updated that particular theatres
weather folder...
Install read me included..Hope you enjoy flying it as much as I did making it..

heres some shots..
d/l link below

Afbeeldingslocatie: http://www.franklingfx.org/Falcon/q2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.franklingfx.org/Falcon/q1.jpg

http://www.franklingfx.org/Zips/Quake_Sky.zip
Zie ook thread op frugalsworld:

http://forums.frugalsworl...ead.php?s=&threadid=38763

Erg interesant maar ik hou het zelf bij mijn Panther's skyfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
T ziet er wel ernstig mooi uit, misschien toch ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb liever een bijna zwarte lucht 's nachts. Heb je net wel/net niet NVG nodig just like IRL.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik gewoon Panther's Skyfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik vlieg al een hele tijd geen F4 meer, dus waarom zeur ik eigenlijk? :P
(IL-2 is veel uitdagender IMO)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ACh ja.. BVR gaat een beetje lastig in IL-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocf81 schreef op 28 februari 2003 @ 15:19:
Ik vlieg al een hele tijd geen F4 meer, dus waarom zeur ik eigenlijk? :P
(IL-2 is veel uitdagender IMO)
Nee joh, FS2002 is veel leuker :o . Ga vanavond op VATSIM met FLYMIL vanaf Leeuwarden naar Denemarken. In Denemarken hebben 'we' afgesproken met een Deense oud-gevechtsleider, hopelijk wordt dat kicke :).

Trouwens, de pics zijn wel erg mooi. Jammer dat ik geen tijd heb voor zowel falcon als fs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Er wordt ook gewerkt aan een F-4B/J/N voor o.a. het Vietnam theater.

Jammer dat ik zulke kisten nooit heb mogen aanschouwen.. wat een kleurenschema!

Afbeeldingslocatie: http://home.pchome.com.tw/star/ccc1tw/f4ntest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Pumpy heeft ook maar "snel" even een ROKAF F-16 skin gemaakt voor het nieuwe F-16C 3D model... :) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/korea3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/korea4.jpg

Voor meer info, zie het topic op Frugals World:

http://forums.frugalsworl...ead.php?s=&threadid=39131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazz ligt het aan mij of ben je heel weinig meer online op MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Uncle: Yup

En hier wat nieuwe shots van de F-8 in SP4:

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/F8-arms.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/F8_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/F8_shadow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tazzman schreef op 19 March 2003 @ 14:50:
Uncle: Yup

En hier wat nieuwe shots van de F-8 in SP4:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Yup dat het aan mij ligt of yup dat je nooit meer online bent :) ;) :) ;)

(Weet iemand op welke poorten Falcon4 draait?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Wat is eigenlijk het laatste nieuws op SPx gebied? Is er al een releasedate bekend?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

erhm 3 - 4 weken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ic, ik dacht dat ze nu op 2-3 weeks zaten :P

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1 2 3 4 Laatste