[Falcon 4] Vragen en Debriefs

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 727 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, hier het Falcon 4 topic voor je vragen, je treft hier enkele links aan naar andere Falcon 4 sites, fora etcetera (jaja, dat rijmt :)). Ook kan je hier debriefs plaatsen van missies.

Veel plezier in dit topic en houd het gezellig!

ps: Niet te veel onnodige vragen stellen, blader gerust ff topic door, veel vragen worden herhaaldelijk gesteld.

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/Sead.jpg

Links

General Falcon 4 sites
F4 Community
Falcon5.nl
Frugalsworld
Falcon 4 Unified Team
F4 Freeware
Falcon4 HQ

Falcon 4 fora
F4 Community Forum (registratie vereisd)
Falcon 5 VFF
Frugalsworld Forum
Falcon 4 Unified Team Forum

Virtual Fighter Wings / Virtual Fighter Squadrons
87th Stray Dogs
Freebirds

Skins en Theaters
PMC
Viperwear

Cockpits
Aeyes' Cockpits
F4 Alliance

Hardware
HOTAS Cougar
Masterpilots

Homebuild Cockpits
Aimsworth
Simpits
Rama's Page
German homebuild cockpit

Diversen
Militaire Luchtvaartmuseum Soesterberg

FAQ
• In welke volgorde Falcon 4 te updaten?

- Falcon 4 clean install
- 1.08us patchen
- SP3 / RP5
- Theaters / Artwork etc.

• Ik krijg de AGM-65 Maverick niet afgevuurd, wat doe ik verkeerd?

- Vanaf SP3 moet je er op letten dat je de AGM-65 Maverick wel eerst power geven en uncagen (met 'u') voordat de Maverick daadwerkelijk klaar is om te vuren.

• Ik kan niet sturen tijdens het taxien, waarom?

- Let op dat, ook weer vanaf SP3, je NWS (nosewheel steering) aanstaat, dit doe je met Shift / Je ziet nu ook naast je HUD in het groen: NWS. Dit geeft aan dat je NWS is geactiveerd, vanaf nu stuur je met je rudder.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ maar achterwegen gelaten, kon geen vragen verzinnen :)

Gossie, nu heb ik nog de first post ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Doe in de FAQ, in welke volgorde F4 te updaten :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Ja en als ik tijd heb zal ik al mijn vragen+ antwoorden van jullie uit vorige deel in word filetje zetten en die naar jou sturen. Dan komen de probs vanzelf aanbod die de meeste nieuwe mensen tegen gaan komen en wat ND zegt er zeker in doen want dat word wel zoveel gevraagd.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Zal ik hier m'n onbeantwoorde vraag uit het vorige topic nog maar ff posten:

Ik heb falcon 4.0 ook weer eens uit de kast getrokken, maar ik heb dus last van CTD's. Vooral bij momenten zoals landen, geraakt worden door raket, etc...
Ik heb eerst falcon 4.0 full geinstalleerd, dan de 1.08 patch en dan SP3.
Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik heb het oude topic niet helemaal doorgelezen, 40 blz. is me toch echt te veel...

Ik had ook al gezocht bij de config editor, maar nix gevonden over CTD's...

Ik draai winxp pro sp1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik had je vraag gezien maar ik snap eerlijk gezegd niet waar je CTD's vandaan komen. Je installatie volgorde is goed en met sp3 zouden CTD's zo goed als onmogelijk moeten zijn. Nieuwste via drivers? probeer de 30.82 drivers eens voor je videokaart die lijken het beste met falcon te werken en als je dan nog ctd's krijgt kun je ze geloof ik ergens submitten zodat de makers van sp3 er naar kunnen kijken. Ik zal de link wel ff opzoeken en posten als ik hem vind. Maar ik zou zeggen ga eerst al je drivers eens af. En wanneer krijg je die CTD's ?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Kijk maar wat voor detonator drivers je heb?
Voor Falcon 4 zijn de 30.xx series het beste.
ik gebruik zelf 30.82 (zie post eliminator007) en nog geen CTD gehad.

Suc6

PS:Misschien handig om bij het begin van dit topic te melden, dat de 30.xx series de beste zijn voor Falcon4 (bij de installatie).

Nog ff iets....ik mis wel frugals site.
Het is ook wel een grote

[ Voor 18% gewijzigd door -whodini- op 21-12-2002 20:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon ff een important berichtje tussendoor
ik heb een originele falcon 4.0 + handleiding te pakken gekregen vandaag.
Ik wil de persoon die er afstand van doet dus ook hartelijk bedanken.
En damm wat is dat air refeule pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Hmm, maar is ff de 30.82 drivers proberen dan. Draai nu de 40.xx serie detonator's...
Net ook weer, probeer ik een paar CBU's op 100m te laten vallen (zelfdestruktie, ik weet het >:)), CTD... :(
Rood knopje indrukken in cockpit (iets met fuel), CTD... :(

vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 22:01:
gewoon ff een important berichtje tussendoor
ik heb een originele falcon 4.0 + handleiding te pakken gekregen vandaag.
Ik wil de persoon die er afstand van doet dus ook hartelijk bedanken.
En damm wat is dat air refeule pittig
Ik neem aan dat die persoon maar 1 had maar kun je me vertellen hoe je nog iemand gevonden hebt die de handleiding in zijn bezit had?? En ik weet niet of ik het nou echt fout heb of een paar keer dom geluk maar het lukt mij na keer of 3 proberen al best aardig (ok verre van perfect maar ik krijg mijn fuel binne :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach er zijn vele wegen die naar tweakers leiden (-:

Maar ik heb gewoon gepost op vff boards bij 2e hands (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-whodini- schreef op 21 december 2002 @ 20:37:
Nog ff iets....ik mis wel frugals site.
Het is ook wel een grote
Das F4 UT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 22:38:
ach er zijn vele wegen die naar tweakers leiden (-:

Maar ik heb gewoon gepost op vff boards bij 2e hands (-;
Ik zal nu heel dom overkomen maar waar vind ik die boards? je bedoeld toch niet marktplaats enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Wat ik me afvraag, als je sneller vliegt dan het geluid, kun je je straalmotor niet meer horen. Waarom is dat niet zo in het spel? Hebben ze daar gewoonweg niet aan gedacht, of zit daar een diepere gedachte achter? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Volgens mij is het gewoon niet in verwerkt, ik dacht laatst ook dat je de knal eigenlijk zou moeten horen maar das vast alleen op de grond of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die boards waar ik het over heb is gewoon www.falcon5.nl
staat ook bovenaan de site (-: en daar de boards dan van (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
gabberjoost schreef op 22 december 2002 @ 00:21:
Wat ik me afvraag, als je sneller vliegt dan het geluid, kun je je straalmotor niet meer horen. Waarom is dat niet zo in het spel? Hebben ze daar gewoonweg niet aan gedacht, of zit daar een diepere gedachte achter? :?
Hoe kom je aan die kennis en informatie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb Falcon4 ff gereinstalleerd, en nu wil ik de US 1.7 (ofzoiets) Maar dan krijg ik weer de melding dat ie niet 1 bestand kon vinden, maar toch wel bla bla bla, en volgens mij is er dus ook niets geupdate. :? Waar ligt dit aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Falcon4 doet et nu niet eens meer alleen na een US1.08 update :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je Falcon 4 clean full geinstalleerd?
En voor 1.08 niks anders geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
-whodini- schreef op 22 December 2002 @ 08:14:
[...]

Hoe kom je aan die kennis en informatie?
1. Lijkt me logisch. Als je sneller vliegt dan het geluid, hoe kun je het geluid van de motor, die achter je hangt, horen?
2. Op discovery was laatst een docu van een (rijke) vrouw die in Rusland met een MiG 25 naar de rand van de atmosfeer was gevlogen en natuurlijk ook sneller dan het geluid heeft gevlogen. Ze vertelde dus dat het angsvallig stil werd bij die hoge snelheden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Weet iemand of het heel erg is als je masterpilts zonder cartridge's hebt. Wat doen die precies en kun je ze los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
gabberjoost schreef op 22 december 2002 @ 12:51:
[...]

1. Lijkt me logisch. Als je sneller vliegt dan het geluid, hoe kun je het geluid van de motor, die achter je hangt, horen?
2. Op discovery was laatst een docu van een (rijke) vrouw die in Rusland met een MiG 25 naar de rand van de atmosfeer was gevlogen en natuurlijk ook sneller dan het geluid heeft gevlogen. Ze vertelde dus dat het angsvallig stil werd bij die hoge snelheden... :)
:) check hier

Ze hebben trouwens de prijzen van die site verwijderd :( 3 weken geleden stond het er nog....Ik dacht dat het voor een 3-daagse trip naar Rusland geloof ik $ 13.995 kostte. ...ff sparen dus nog :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:04
me heeft een goed idee kunnen we niet eens een keer met ze alle gaan vliegen of kan je alleen 1 vs 1 of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
nee je kan met meerdere in een dogfight maar uncle sam kan dat niet omdat hij geen sp3 heeft en in netwerk zit. Daarom vroeg ik of jij het wou zeggen als je kon schieten zodat we samen kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

F4UT is toch echt iets anders als Frugals IMO.
F4UT word wel gehost door frugals, maar ik zou het toch een aparte link waard vinden.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
gabberjoost schreef op 22 December 2002 @ 12:51:
[...]

Oh niet bij nagedacht sorry :P
ocf81 schreef op 22 december 2002 @ 18:31:
[...]

F4UT word wel gehost door frugals, maar ik zou het toch een aparte link waard vinden.
Dat dacht ik ook :)

[ Voor 21% gewijzigd door -whodini- op 22-12-2002 18:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ocf81 schreef op 22 december 2002 @ 18:31:
[...]

Maar Frugalsworld zelf is een site met meerdere sims, waaronder Falcon 4. En aangezien dit een Falcon 4 topic is lijkt het me persoonlijk niet echt relevant in dit topic.

Maar als er meer mensen zijn die graag willen dat de 'hoofdsite' van UT komt in de openingspost melden jullie het maar dan kan ik het alsnog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 18:39:
[...]

Maar Frugalsworld zelf is een site met meerdere sims, waaronder Falcon 4. En aangezien dit een Falcon 4 topic is lijkt het me persoonlijk niet echt relevant in dit topic.

Maar als er meer mensen zijn die graag willen dat de 'hoofdsite' van UT komt in de openingspost melden jullie het maar dan kan ik het alsnog veranderen.
Ik denk toch dat het grootste gedeelte over falcon 4 gaat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Dan ken jij Frugals niet. kijk maar naar de post count.er zijn 3 gebieden van belang:

F4 forum, CW, en Pilots bar. de Current affairs is eigenlijk na mijn tijd opgericht. tot een dreikwart jaar geleden kwam ik dagelijk meerdere keeren op FW, tot ik aan de IL-2 ging.
op de main site bestaat ongeveer de helft van de nieuwsitems toch uit F4 related nieuws , en Frugal is een F4 junkie.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 12:27:
Heb je Falcon 4 clean full geinstalleerd?
En voor 1.08 niks anders geinstalleerd?
Jupz clean install (daarvoor de map en register key weggedonderd etc) en ik gereboot en dan 1.08 eroverheen.

Als ik nu wil vliegen dan komt er vlak voor het eind van het laden van de vlucht nog een task bij. iets met "Dec....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raar, weet niet of het helpt hoor (lijkt me sterk) maar als je alles nu uninstalled, map weggooid, key lekker laten zitten, Falcon 4 full installeerd en niet rebooten en gelijk 1.08us erop, zo deed ik het altijd en ging goed.

Probeer maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:52:
Raar, weet niet of het helpt hoor (lijkt me sterk) maar als je alles nu uninstalled, map weggooid, key lekker laten zitten, Falcon 4 full installeerd en niet rebooten en gelijk 1.08us erop, zo deed ik het altijd en ging goed.

Probeer maar eens :)
Heb ik ook al gebprobeerd :)

Maar kzal ens SP3 eroverheen gooien, kieken wat die dan doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Frugalsworld is een van de belangrijkste Falcon 4.0 fora in de community. Die link moet ZEKER op de 1e pagina staan.

Frugalsworld en F4Community.com zijn de F4 fora van mijn keuze (samen met die van het 87th maar die zijn niet public en VFF maar die is vrij klein).

De F4UT site wordt alleen door Frugal gehost.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Tazz, ik heb 2 masterpilots gevonden voor een redelijke prijs maar ik zou er toch graag nog het een en ander over willen weten. Weet jij misschien de afmetingen van die dingen? ze moeten namelijk niet al te groot zijn... En kun je misschien iets meer vertellen over wat er nou allemaal mee kan en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Check de openingspost, zo beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik had al zo'n vermoeden dat er wat vragen zouden komen over HOTAS, masterpilots etc. Dus heb ik vorige week maar ff een digicam geleend en wat gespeeld.. :)

Een masterpilot:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/Fotos/digicam/masterpilot.jpg

Je kan al die knoppen die je ziet programmeren. Je hebt onderin 5 knoppen zitten welke 5 "programma's" bevatten. Voor elk programma kan je dus al die knoppen programmeren. Je hebt dus aan elke kant van de "MFD" 6 knoppen. Je kan per programma dus 6x4 knoppen programmeren (die daaronder ook maar die laat ik even buiten beschouwing). Je hebt 5 programmas dus kan je 5x24 knoppen programmeren. Als je nou 2 masterpilots hebt, heb je dus eigenlijk 10x24 mogelijkheden.

Even voor formaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/Fotos/digicam/desk.jpg

Dat is mijn buro.. met een 17" Philips 107B monitor, cherry keyboard (DIN) en mijn Thrustmaster FLCS en TQS. De masterpilots staan naast mijn monitor, zo kan je een beetje de hoogte inschatten. Echt klein zijn ze overigens niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/Fotos/digicam/hotas.jpg

Nog maar een pic van mijn schatjes :) Doen al sinds 1997 trouwe dienst!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Bedankt taz ik denk dat dit toch nog iets te ver gaat voor een beginnende piloot als ik. Het is natuurlijk wel heel relaxed maar het is geen echte must have voor mij. Dus semmy bij deze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch weer (raar ben ik eigenlijk) SP3 gedaan, maar nu bij me pa zoals al eerder :)
Dus dat was wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Heb je die offensive bfm missie nou geprobeerd? eens kijken wat jij ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
eliminator007 schreef op 23 december 2002 @ 13:43:
Bedankt taz ik denk dat dit toch nog iets te ver gaat voor een beginnende piloot als ik. Het is natuurlijk wel heel relaxed maar het is geen echte must have voor mij. Dus semmy bij deze :P
Van wie zou je ze overnemen?
Dan wil ik ze wel hebben als je het niet doet :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Check je eigen topic maar op het VFF board maar op Falcon 5, ik dacht van ervani :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hmz F4 doet et wel weer als ik SP3 eroverheen gooi :?

Om een air to air raket af te vuren moet je :
1) een LOCK hebben, met 1 van de radar modes, maar maakt toch niet uti welke?
2) Binnen bereik zijn, dus het liggende V moet minstens tussen de bovenste en onderste streep zitten, die je rechts/midden naast je ALT op je HUD kan vinden
3)een toon moet horen.......ik hoor alleen growl.....ook als 1 en 2 voldaan zijn.

Wie vult aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
ND schreef op 23 december 2002 @ 17:51:
Hmz F4 doet et wel weer als ik SP3 eroverheen gooi :?

...

3)een toon moet horen.......ik hoor alleen growl.....ook als 1 en 2 voldaan zijn.

Wie vult aan? :)
Alleen bij infrarood AA missiles dus AIM-9M/P. Bij radargeleide raketten (AIM-7, AMRAAM) krijg je alleen een shoot cue (cirkel gaat knipperen) als je binnen bereik bent, en je kan het natuurlijk zien aan de DLZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:04
me heeft vraagke Ik wil nu ook wel een s'nachts vliegen of midden in de ochtend hoe kan ik dah veranderen kheb wel eens de tijd versnelt naar 64 keer, maar dan zie ik gewoon de missie op de kaart verbij gaan?
weet hier iemand ut antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De klok boven de map veranderen (rechtsboven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

dp :+

[ Voor 94% gewijzigd door ocf81 op 23-12-2002 21:52 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

dat kan natuurlijk als je TE's aan het bouwen bent. anders is het gewoon afwachten tot dag 1 op zijn einde loopt :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Woei, het gaat steeds beter met de missle launches bij mij :) Uit enthousiaise de pics vergeten Uncle Sam :D Ik deed net ff dogfight, de AI bleef maar rondjes draaien, en ik er maar achteraan, hij zat telkens precies boven mijn hoofd....na 12 rondjes dacht ik, hsmz ff een stunt proberen, ik ging wilde eerst de andere kant op draaien, net dat ik level vloog. KABOEM!.......weer een raket in mijn zij :P

Hierna had ik hem echt goed in het vizier, een goede toon om te schieten, FIRE!.............K*T! Ikzat nog geen 20 meter van em af :P Erms, jah dat was mijn laatste raket............hms shit, ik was em weer kwijt. Ik ging 90 graden recht omhoog richting de athmosfeer, op 34000ft ff level gevlogen..........een rondje....en toen ging ik kaarsrecht naar beneden, en wat zag ik daar voor een puntje?? Een F16! :P Shoot!!!!! Ownee, raketten waren al op....geduld.........GUN..trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......neehj, je hoort niks. AAAAHH!! Mijn gun was ook al op..... :( En ondertussen zat de vijand alweer achter mij, die haalt jouw ook makkelijk bij zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
ja dat leer je nog bij offensive/defensive bfm ND. Ik had dat probleem ook maar als je dat geleerd hebt lukt het je opeens om wel achter de computer te kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 23 December 2002 @ 22:15:
ja dat leer je nog bij offensive/defensive bfm ND. Ik had dat probleem ook maar als je dat geleerd hebt lukt het je opeens om wel achter de computer te kome.
Oeh! Gauw maar de manual verder lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Heb nu die oude detonator geinstalleerd, maar heb nog steeds last van CTD's als ik geraakt wordt door een raket of tegen de grond aan vlieg of iets dergelijks... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik vind het echt vaag, clock anders je pc ff terug puur om te kijken of het daar toevallig niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar je nog gave filmpjes kan downloaden van Falcon 4? Filmpjes van squadrons ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahoo ikke hebbe 2 masterpilots over 2 weken

Thnx eliminator (-;

Nou hopen dat ik snel mijn cougar terugkrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zoveel gehoord van Eliminator007 over offensive BFM, ik zelf maar gevlogen, met SP3, hier de 3 pics, stelt weinig voor maarja, topic ff upgraden :) En Tazz zal 3 wel genoeg vinden ;)

Hij komt me voorbij...
Afbeeldingslocatie: http://collinjong.50megs.com/images/12_24_2002-23_41_22.jpg

Hier heb ik al geschoten met me guns...
Afbeeldingslocatie: http://collinjong.50megs.com/images/12_24_2002-23_41_29.jpg

Boem...
Afbeeldingslocatie: http://collinjong.50megs.com/images/12_24_2002-23_41_50.jpg
(WOW, let ff niet op terrein achteraan :/)

Wat een lol... :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wow! In welke res sim jij dat jouw MFD's goed leesbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1024*768 32bit.

Lijkt me trouwens erg lastig als jouw MFD's niet goed leesbaar zijn :/

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 13:46:
1024*768 32bit.

Lijkt me trouwens erg lastig als jouw MFD's niet goed leesbaar zijn :/
Dat heb ik ook die reso, maa minder goed leesbaar als bij jouw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hier wat van mijn pics, ik probeerde om de AIMRAAM 7 te gebruiken (TE) maar ging 1x goed met het locken en designaten, de rest niet meer :P

Daarna kwam ik nog 3 Mig29 tegen, maar mijn gun salvo was op, en geen AIM meer aanwezig.... Ik zat achter 1 Mig aan, en achter mij zaten de 2 anderen :7

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6900.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6901.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6902.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6903.jpg

Klopt het dat als je naar ACM mode wilt in SP3 dat je dat ook kan doen door eerst OBS1, dan OBS 2e links van boven (ACM staat erachter)? (als ik op "d" druk doet ie niks als ik daarvoor al op "m" heb gedrukt.

Wel irri dat SP3 dan zo aanpast dat je de manual niet meer lekker volgt.

[ Voor 21% gewijzigd door ND863 op 25-12-2002 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
ND schreef op 25 december 2002 @ 14:51:
Klopt het dat als je naar ACM mode wilt in SP3 dat je dat ook kan doen door eerst OBS1, dan OBS 2e links van boven (ACM staat erachter)? (als ik op "d" druk doet ie niks als ik daarvoor al op "m" heb gedrukt.

Wel irri dat SP3 dan zo aanpast dat je de manual niet meer lekker volgt.
Ja klopt idd, daarna kan je tussen de ACM modes schakelen met f8. En in sp3 zijn dogfight en missile mode override modes, als je in een override mode zit kan je niet gelijk naar de andere, je moet eerst de ene mode cancellen met 'c'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de AIM 7 Sparrow of de AIM-120 AMRAAM (advanced medium range air to air missile), maar AIMRAAM bestaat niet :)

Verder leuke pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
gabberjoost schreef op 23 december 2002 @ 23:18:
Heb nu die oude detonator geinstalleerd, maar heb nog steeds last van CTD's als ik geraakt wordt door een raket of tegen de grond aan vlieg of iets dergelijks... :(
Heb ik gedaan, ligt het ook niet aan... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maronius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11-2021

Maronius

ik hier?

Nog gebruikers van de HOTAS Cougar hier?? Kan iemand mij vertellen waarom een cougar (zelfs met spel IL2) 239 dollar kost en in Nederland de goedkoopste op 329 euro steekt.. aangezien 1 dollar ongeveer 1 euro is vind ik dit nogal een verschil ... erg irri :|

Yeah Yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 23:22:
Het is de AIM 7 Sparrow of de AIM-120 AMRAAM (advanced medium range air to air missile), maar AIMRAAM bestaat niet :)

Verder leuke pics.
De AMRAAM bedoele ik dus :)
Met de AIM9 gaat het nu uitstekend bij mij! :)

Van defensive naar offensive is nu ook wat gemakkelijk, of gas terug en speed brakes uit, of hem naar mijn Lift Vector nemen, maar dat laatste lukt mij niet echt. Wie kan me vertellen hoe het wel moet? (met die lift vector)

• gabberjoost
Heb net falcon 4.0 helemaal geuninstalled, ook alles in het regestry van windows van falcon 4.0 gedelete. Daarna weer helemaal schoon geinstalleerd. Falcon 4.0 full, 1.08 patch, SP3.
Nog steeds CTD's bij het geraakt worden door een raket, ergens tegen aan vliegen, etc. Bij dood gaan dus (zeg maar)... :(

• gabberjoost
Heb net falcon 4.0 met SP2 getest, ook CTD's... :(

Verwijderd

Topicstarter
ND schreef op 25 december 2002 @ 23:57:
[...]

De AMRAAM bedoele ik dus :)
Met de AIM9 gaat het nu uitstekend bij mij! :)

Van defensive naar offensive is nu ook wat gemakkelijk, of gas terug en speed brakes uit, of hem naar mijn Lift Vector nemen, maar dat laatste lukt mij niet echt. Wie kan me vertellen hoe het wel moet? (met die lift vector)
Padlock view.
Shift + 3, dan heb je met die balk, volgens mij word dat ook bij die TE uitgelegd.

• twit
ND, ook ik zit met die BFM probs misschien dat we ze online eens kunnen oefenen.

Verwijderd

Topicstarter
Een mooi nieuw F-16 model :D

Afbeeldingslocatie: http://home.iprimus.com.au/panther2/s1.jpg
Voor meer info: http://home.iprimus.com.au/panther2/mainpage.htm

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 26 december 2002 @ 11:18:
ND, ook ik zit met die BFM probs misschien dat we ze online eens kunnen oefenen.
TOP IDEE! :) Ik moet dan ff mijn poorten openen :) Heb je msn?

ik heb vandaag geen tijd, en morgen kan ik alleen na 18:00 :7

Verwijderd

Had ik al gezien op vff
maar alsnog relaxed om hem hier te zien.
Wat dat betreft ben ik best blij met het nieuws dat sp4 gewoon uit gaat komen (-:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net wat aangepast dat ie alle poorten/pakketje via internet weet ik veel doorstuurt naar deze pc dus zo zou het moeten lukken, maar wilt iemand nu met mij ff snel online vliegen met SP3?

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is het hier zo super rustig :(

• twit
sam ik ben er weet niet of je nu nog tijd hebt?

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 26 December 2002 @ 22:28:
sam ik ben er weet niet of je nu nog tijd hebt?
Ja doe maar gewoon!! :) Ik ben er nu ook nog, en mijn poorten staan open. Maar weet jij hoe je moet hosten? :P (Uncle Sam en ik hadden onze eigen ideen, en volgens mij zijn ze allebei niet goed :P)

• twit
ik heb met semmy keer online gespeeld dus moet lukken. Trommel jij uncle sam ff op dan ?

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 26 December 2002 @ 23:00:
ik heb met semmy keer online gespeeld dus moet lukken. Trommel jij uncle sam ff op dan ?
Hms ik moet morgen werken en dus vroeg op, dus ik ga nu slapen :'(

Uncle Sam is niet op MSN, ik denk dat die logt te :Z :) Morgenavond dan? (vlak na 18:00? :7)

• twit
ja is goed joh. Ik zal nog even kijken hoe ik precies gedaan had en dan kunne we morgen elkaar skills eens testen. Lijkt me leuk om eens tegen echte spelers te spelen ipv AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Gaat et straks nog door?

Net na 18:00 haal ik niet aangezien ik pas om 18:00 ga/kan eten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet ook zo eten misschien kan ik na 7'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik heb net gegeten laat het me weten op msn uncle sam dan weet ik wanneer jullie zover zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik ben klaar!trek je broek maar omhoog :+

Eliminator007 > Kan je alvast hosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
ok ik zal eens gaan proberen.
ip = 217.121.122.10
als het goed is, zo werke het bij semmy. Ga je gewoon naar dogfight typ je mijn ip in bij internet/lan (tis 1 van de 2) en dan moet je mij kunnen zien bij comms. Maar als je ff je msn geeft word het al stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 27 December 2002 @ 18:14:
ok ik zal eens gaan proberen.
ip = 217.121.122.10
als het goed is, zo werke het bij semmy. Ga je gewoon naar dogfight typ je mijn ip in bij internet/lan (tis 1 van de 2) en dan moet je mij kunnen zien bij comms. Maar als je ff je msn geeft word het al stuk makkelijker.
ndjohor@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
So dan, net op Nederland 1.

Ik zet de tv aan om ff te zappen, start ie op NL1 zie ik een schietstoel, dus ik laat hem aanstaan, gaat het hele programma over schietstoelen. :)

Komt er aan bod, een vent die half uit een A6 is gelanceerd, waarvan de piloot nog veilig kan landen en die gast niks heeft (staat ook iets over ergens op Falcon 5 geloof ik).

En later over een F-16 piloot die een patrouille uitvoerde boven de no-fly zone en daar werd neergeschoten door een SAM, hij was zijn jas al vergeten voor vertrek en had het dus extra koud, heeft daar 6 dagen gescholen en toen werd ie gered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 19:06:
So dan, net op Nederland 1.

Ik zet de tv aan om ff te zappen, start ie op NL1 zie ik een schietstoel, dus ik laat hem aanstaan, gaat het hele programma over schietstoelen. :)

Komt er aan bod, een vent die half uit een A6 is gelanceerd, waarvan de piloot nog veilig kan landen en die gast niks heeft (staat ook iets over ergens op Falcon 5 geloof ik).

En later over een F-16 piloot die een patrouille uitvoerde boven de no-fly zone en daar werd neergeschoten door een SAM, hij was zijn jas al vergeten voor vertrek en had het dus extra koud, heeft daar 6 dagen gescholen en toen werd ie gered :D
Jah, ik had dat ook gezien. Vet lachen die ene vent die half uit die A6 hing. Het z'n bovenlichaam boven de cockpit uit en z'n armen over het glas van de cockpit, was echt een leuk gezicht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lagguh :/ :(

Ben je wel wijs???
Lagguh noemt die dat.....

Hoe raar kunnen sommige mensen zijn, zeggen ze wat over mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 19:06:
Das wel grappig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hmmm... Ben ook weer bezig met IL2, en dat is eigelijk de eerste 'echte' fighters-sim die ik ooit gedaan heb. Nou jah, op die van de 386 na zeg maar ;)

Falcon 4.0, enig idee of hij gewoon bij de softwareboer ligt? En voor welke prijs? Beetje jammer dat het even duurt voordat ik naar de winkel ga :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Nee hij is niet meer in de winkel te koop je zal op zoek moeten op ebay/marktplaats of het internet om eraan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
eliminator007 schreef op 29 December 2002 @ 11:40:
Nee hij is niet meer in de winkel te koop je zal op zoek moeten op ebay/marktplaats of het internet om eraan te komen.
Damn dat meen je niet |:(

* Neejoh begint zoektocht ...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de :D staat meer voor verbazing/wonderbaring hoe die dat heeft gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 17:51:
[...]

Nee, de :D staat meer voor verbazing/wonderbaring hoe die dat heeft gered.
Oh, oke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Tip : Mensen die een HOTAS te duur vinden, gebruik dan een HOKAS. (Hands On Keyboard and Stick :+)

(nee, ik heb atm niks nuttigs te vertellen :D)

* Nd gaat verder met de manual lezen, Radar Modes, alles behalve ACM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
ND schreef op 29 december 2002 @ 18:14:
Tip : Mensen die een HOTAS te duur vinden, gebruik dan een HOKAS. (Hands On Keyboard and Stick :+)

(nee, ik heb atm niks nuttigs te vertellen :D)

* Nd gaat verder met de manual lezen, Radar Modes, alles behalve ACM :P
stuur hem ff door als je hem uit hebt wil je ;) Incl cd het liefst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Ik heb gevonden waarom ik die CTD's heb. Het gebeurt alleen als ik de avionics op enhanched heb staan, op realistic is er niks aan de hand. :{
Maar ik speel graag met de evionics op enhanched, aangezien ze dan nog hetzelfde zijn als bij het orgineel. Iemand een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Ik zou toch echt proberen op realistic te spelen, dat scheelt je later weer een hoop moeite, nu weet je het in 1x goed. Het klopt idd dat je CTD's krijgt met enhanced..

Je kan ook RP5/108i2 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
nog ff wat pics uit mn /pictures dir:

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/fullab.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/noe.jpg
NOE

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/a10finals.jpg
Een a-10 van het lokale a-10 squadron, op finals. Brake en gear deployed.

skins: Icehand's skinpack v2 voor SP3
je hebt wel de texman plugin nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

gabberjoost schreef op 30 december 2002 @ 17:18:
Ik heb gevonden waarom ik die CTD's heb. Het gebeurt alleen als ik de avionics op enhanched heb staan, op realistic is er niks aan de hand. :{
Maar ik speel graag met de evionics op enhanched, aangezien ze dan nog hetzelfde zijn als bij het orgineel. Iemand een oplossing? :?
F4UT heeft bij het coden en bugfixen van Sp2 en Sp3 zich alleen toegespitst op REALISTIC mode. Het doel is en was om deze mode zo realistic mogelijk te maken. De "enhanced" mode is eigenlijk de normale realistic mode van 1.08x in Sp2 en Sp3. Dat er fouten zitten in de Enhanced mode geeft F4UT ook gewoon toe, deze zijn en worden niet gefixed.

SP3 vliegen doe je in Realistic mode :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste