Toon posts:

problemen met Asus A7n8x deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw moederbord geinstalleerd, Een Asus A7n8x deluxe.
Ik heb XP geinstalleerd maar als ik na een nieuwe opstart mijn schijven wil benaderen, krijg ik 5 minuten een zoekend zaklampje te zien. Mij hele pc staat vast en pas als alle schijven zijn gevonden, kan ik pas wat doen op de pc. Waar kan dit aan liggen.

mijn systeem:

Athlon XP 2400+
Asus a7n8x deluxe
2x 256 mb PC2700 Twinmos
1 Maxtor 40 gig
1 WD 80 gig
Windows XP

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik zie dat er een nforce2 topic bestaat! Kan een admin deze post ff kopieren en deze sluiten. Thnks! Zou wel graag antwoord krijgen op mijn vraag ;-)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dit heeft weinig met de nforce speciek te maken denk ik.
heb je misschien een brakke cd-rom drive er in hangen waar je windows mee probeert te communiceren?

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

kijk eens bij IRQ sharing, of check je jumper instellingen, of koop nieuwe kabels, of check je voeding ff, of of of of, dit kan aan zoveel dingen liggen :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:47

Shuriken

Life is all about priorities

Nforce drivers netjes geinstalleerd?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Volgens mij kan het liggen aan de WD schijf. Draai je die misschien als MASTER? Let er dan voor op, want bij WD hebje 2 MASTER settings op de schijven:

1) MASTER (only drive)
2) MASTER + SLAVE present

Als je WD schijf alleen op de IDE kabel staat (dus geen 2 device: CDROM, ...), dan moet je de eerste setting gebruiken. Zoniet, dan moet je de tweede setting gebruiken.

Ik ben niet zeker dat dit alles gaat oplossen, maar een kennis van mij had hetzelfde probleem...

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ondekt wat het probleem gaf. Het bleek een usb scanner te zijn die in windows xp onder "mijn computer" komt te staan. De software of driver van deze hp scanner gaf het probleem.

Bedankt voor alle reacties. Topic kan sluiten.
Pagina: 1