Hmm.. nog niet eens in de -buurt- van de #1 ![]() Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Kom op mensen..... hoe kan ik met m'n output van 155 op de 5e plaats staan?? 
DAt kan HARDERRR!!!
DAt kan HARDERRR!!!
Anoniem: 60484
Ik heb me 3de node maar weer eens aangezet. Is toch weer 25wu's per dag. Oh Tigz congratz met je 3de plek
Wat zit je nou gaaf te doen
Tigz staat nog 4e hoor
Bij rothberg staat TigZ al derde.TigZ gefeliciteerd
Dank u, dank u. Het was hard werk, maar voelt goed
Uiteraard boriz74, derrie en DPC_Kinslayer congratz met de mijlpalen
Uiteraard boriz74, derrie en DPC_Kinslayer congratz met de mijlpalen
[ Voor 2% gewijzigd door TigZ op 21-12-2002 16:39 . Reden: spelvout ]
en dit waren waarschijnlijk de laatste 15 puntjes van de Gangsters ut Grunnen, het teampje is uiteengevallen. ik doe nu RC5 voor ircow en de rest is gestopt.
Jammer maar helaas, het was leuk
Jammer maar helaas, het was leuk
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Jammer dat julie ermee stoppen.
Hoop jullie weer terug te zien hier (snel)
Hoop jullie weer terug te zien hier (snel)
Pagina: 1