Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
't Is weer bagger.... Maarree TigZ en derrie gefeli!
Hmmmm.........
Nog maar 1000 puntjes.
Doe es ff rustig aan TigZ.
Moeten jullie ook niet eens wat in de spaarstand zetten voor oud en nieuw?
Nog maar 1000 puntjes.
Doe es ff rustig aan TigZ.
Moeten jullie ook niet eens wat in de spaarstand zetten voor oud en nieuw?
[ Voor 1% gewijzigd door DPCKippie op 22-12-2002 16:43 . Reden: TyPo ]
Sparen?
Daar heb ik slechte ervaringen mee bij Eccp
Daar heb ik slechte ervaringen mee bij Eccp
Tigz solliciteerd naar een nr 1 positie, maar helaas, die positie is van ons.... van ons alleen!!!!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
second that, jullie gaan lekker jongens!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Je vraagt er nu gewoon om van de eerste plaats te worden afgeschoptCaLeX3000 schreef op 22 december 2002 @ 22:09:
Tigz solliciteerd naar een nr 1 positie, maar helaas, die positie is van ons.... van ons alleen!!!!!
geen feyenoord-fan maar euh --> geen woorden maar daden, so just bring it
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
When do you overtake them, inside your Team Dutch Power Cows?CaLeX3000 schreef op 22 December 2002 @ 23:22:
geen feyenoord-fan maar euh --> geen woorden maar daden, so just bring it
Days Team Avg. Total score Daily diffence
TigZ 18,581
96 DPC_Noizy_Cows 43,010 + 255
2 DPC_Kippie 19,373 + 387
Geduld is een schone zaak
Het sparen lukt niet echt.
Ik krijg helemaal niks meer gedl'd.
Misschien als ik nu alvast mn buffers leeg dat ik dan weer wat binnen krijg.
Welkom Catch22 @ TSC DPC!
Dat je nog maar vele candidates moge berekenen.
Dat je nog maar vele candidates moge berekenen.
Pagina: 1