Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Vroeger waren jullie er nog
Maar er zijn er wat aan het sparen, en idd zijn er ook wat weg vanwege de brakke client.
Maar er zijn er wat aan het sparen, en idd zijn er ook wat weg vanwege de brakke client.
Team Switch en Noizy cows zijn weg, dus dan mis je zo'n 1500-2k output
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zolang de daily notering nog hoger is dan de overall notering zullen we blijven stijgen. Dus zo slecht gaat het nog niet. Zeker niet vergeleken met andere projecten waar we daily lager staan dan overall. Dus kom op! 
DPC_Kinslayer gefeliciteerd met het behalen van die mooie Top 15 notering. Nu dagelijks op GoT te zien
DPC_Kinslayer gefeliciteerd met het behalen van die mooie Top 15 notering. Nu dagelijks op GoT te zien
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 58821
Nah das niet waar , we zijn niet weg, alleen de output van het begin zal er ooid wel weer een keer komenFlapmo schreef op 20 december 2002 @ 14:04:
Team Switch en Noizy cows zijn weg, dus dan mis je zo'n 1500-2k output
[/edit]
MOOOH!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58821 op 20-12-2002 21:30 ]
Ik kwam net een heleboel HELE brakke cands tegen.
Om de paar cands bleef de hele client hangen.
Nu heb ik die aan de kant geschoven en nieuwe gedl'd.
Hopelijk gaat het nu weer wat beter.
Om de paar cands bleef de hele client hangen.
Nu heb ik die aan de kant geschoven en nieuwe gedl'd.
Hopelijk gaat het nu weer wat beter.
Wastie al sinds het beginMobster schreef op 20 december 2002 @ 14:24:
Dankzij mij, ik heb um overgehaald om met DPC mee te gaan doen
Gefeli natuurlijk steef
[ Voor 6% gewijzigd door Thanatos op 21-12-2002 15:10 ]
Anoniem: 29309
DPC_Team_Aggression zwaait naar DPC_Kinslayer, gefeliciteerd met je plaats in de top 15!
Anoniem: 67943
Hellaas zwaait team TigZ de laatste tijd naar bijna iedereen,
terwijl wij zo graag toegezwaaid worden !
Grazen jongens !
terwijl wij zo graag toegezwaaid worden !
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 67943 op 20-12-2002 23:06 ]
Pagina: 1