A wise man's life is based around fuck you
Dan is er dus geen oplossing meer
Je zal nu ongetwijfeld HEEEEEL GoT volpleuren met alle acties die je hebt ondernomen; maar doe het toch maar.microsoft knowledge base, pci kaarten verplaatsen, bios settings veranderen, maar het blijft! ik wordt er schijtziek van! ik heb 6 vrije IRQ en nog delen al mijn add-on kaarten (plus m'n AGP) IRQ 7!![]()
dit verneukt mijn performance in spellen verschrikkelijk, ik krijg lijnen in WinTV, krakend geluid, verschrikkelijke pings enz.![]()
wat moet ik doen?
ik heb alle updates voor W2K (SP3).
Heb je bijvoorbeeld de boel geprobeerd te forceren in je bios?
en nou in 't nederlands?zwelgje schreef op 20 December 2002 @ 23:09:
acpi uitschakelen... (staat ook wel in de KB overigens, je moet alleen wel de juiste syntax/query's gebruiken...)
jawfvn schreef op 20 December 2002 @ 23:09:
[...]
Dan is er dus geen oplossing meer
[...]
Je zal nu ongetwijfeld HEEEEEL GoT volpleuren met alle acties die je hebt ondernomen; maar doe het toch maar.
Heb je bijvoorbeeld de boel geprobeerd te forceren in je bios?
niet te bijdehand worden, ik vraag gewoon iets
[ Voor 47% gewijzigd door collission op 20-12-2002 23:12 ]
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;252420
is wel in het engels...
[ Voor 4% gewijzigd door Zwelgje op 20-12-2002 23:11 ]
Als je per se de hardwarematige irq's wilt gebruiken zal je je computer device moeten updaten naar standaard pc type. Maak dan wel eerste een goede backup!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
is er niet een andere oplossing dan opnieuw installeren?zwelgje schreef op 20 December 2002 @ 23:10:
[...]
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;252420
is wel in het engels...
Je zou ook iets minder gefrustreerd kunnen reageren, bijvoorbeeldcasemodderpoel schreef op 20 December 2002 @ 23:10:
[...]
en nou in 't nederlands?![]()
[...]
ja![]()
offtopic:
niet te bijdehand worden, ik vraag gewoon iets
Hoe begrijpelijk ook, het heeft geen zin om anderen met
Bedenk een goede titel en post dan een verzoekje tot aanpassing in Schop een Modje..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
jawelcasemodderpoel schreef op 20 december 2002 @ 23:16:
[...]
is er niet een andere oplossing dan opnieuw installeren?
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;237556
Edit: what he says
[ Voor 19% gewijzigd door blackd op 20-12-2002 23:19 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
wat kan het dan zijn?Microkid schreef op 20 December 2002 @ 23:15:
Je zal wel ACPI aan hebben staan (control panel, system, hardware, computer). Dat houdt in het kort in dat je W2K het hele powermanagement van de PC regelt. Om dat te kunnen doen worden alle kaarten en devices op 1 virtueel interrupt gezet, bij jouw dus irq7. Je ziet ook vaak irq9 of 11. Dat doet er niet veel toe. Waar het om gaat is dat w2k alle interrupts naar die devices opvangt op virtueel irq7, maar onder water gewoon op hun eigen hardware irq doorstuurt. Dit zou trouwens niets mogen uitmaken voor de performance.
Als je per se de hardwarematige irq's wilt gebruiken zal je je computer device moeten updaten naar standaard pc type. Maak dan wel eerste een goede backup!