Toon posts:

Colin McRae Rally 3 PC - mei 2003

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-09 15:39
Ik vind het prima te doen met stuurtje! Speelt erg lekker.
Tijd op Japan inmiddels verbeterd:

Rob Ebeling
Netherlands
3:06.77

Das 1,5 sec achter de 1e tijd. Ik heb al uitgevonden met de tussentijden dat ik tussen de 2e en 3e meettijd nog een seconde kan winnen. Hopen dat ik de 1e tijd kan halen :P

[ Voor 41% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 05-06-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
tweak_master schreef op 05 June 2003 @ 21:52:
Eigenlijk is dit spel wel heel realistisch, kijk maar eens naar deze video met onboard beelden van een peugeot 206 (Bruno!!!) en een Focus (???).
Dit spel haal ik heel zeker, de dag dat het uitkomt nog !!!
Correcte link: http://mms.web.vmma.be/kanaaltwee/pitstop/tofas2003ob.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
KillerDream schreef op 05 juni 2003 @ 21:46:
[...]
Zozo, hoe krijg je dat voorelkaar!
Door die patch rijd ik ineens 10 seconden sneller. Ik wil wel een filmpje maken, zodat je kan zien hoe en hoe hard ik de bochten neem. Ik weet alleen niet hoe, want ik heb geen webcam of videocamera. Is er software waarmee ik de videostream richting monitor kan capturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
tweak_master schreef op 05 June 2003 @ 21:52:
Eigenlijk is dit spel wel heel realistisch, kijk maar eens naar deze video met onboard beelden van een peugeot 206 (Bruno!!!) en een Focus (???).
Dit spel haal ik heel zeker, de dag dat het uitkomt nog !!!
206 en Focus inderdaad.

Maarruh, als ik dit filmpje bekijk (van een echte rally, zoals ik die altijd kijk als er WRC is), waaraan moet ik precies zien dat dit spel realistisch is?

Het is toch duidelijk te zien dat de snelheden in dit spel veel te hoog zijn? Ik vat m effe niet :?
Vooral in de 1e minuut is dat duidelijk te zien, dat lijkt in de verte wel een beetje op het 1e stuk van de UK demotrack. Ik zei het hierboven al dat die snelheden niet realistisch zijn.
Verder klopt in dit filmpje natuurlijk de draaibeweging van de auto wél.

Verder natuurlijk geil filmpje

Overigens, voor de duidelijkheid, ik vind CMR3 demo met de pathc een stuk beter nu

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 06-06-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Btw voor de liefhebbers: WRC Griekenland is bezig. Realtime tijden op www.wrc.com (live Event Dashboard) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik vind de game wel lekker rijden, vooral het geluid vind ik stoer. Als je een 5.1 setje hebt met eax, dan is het een hele ervaring, je hoort echt van alles om je heen, als je over een hobbelige weg rijdt lijkt het wel alsof je dat ook echt doet.

De graphics vallen tegen, je ziet dat het gewoon een pc game is met de ps2 graphics waarvoor hij eerst uitkwam. Feit dat ik op mijn pc alles op max kan draaien met 8x AA zegt al genoeg. Dan had ik liever meer kwaliteit en iets lagere framerates.

In het begin werd het me allemaal teveel, luisterde ik niet eens naar die vent naast me, en reed ik baggur tijden. Nu na 1 dag oefenen met de demo gaat het al wat beter in het zowel volgen van de weg en het luisteren naar de aanwijzingen van de co driver. Echt wel cool hoeveel op je afkomt. Het gevoel van snelheid zit wel goed in de cockpit.

De auto's zelf vind ik niet super uitzien, een beetje vreemde vorm, alsof ze iets te kort zijn ofzo.

42 tracks totaal in de full game, wel smullen ja, flinke uitdaging, maar ik denk toch niet dat ik hem ga kopen aangezien dit eigenlijk maar een tussenversie is. Codemasters is gewoon al bezig met deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
42 tracks slechts? OMG, in het WRC zijn er 15-25 per rally! Dat is van CMR2 zo slecht, alleen maar stages van max 5km, terwijl je zoals in WRC2000 gewoon soms ook 20 minuten aan het racen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op 06 juni 2003 @ 11:06:
42 tracks totaal in de full game, wel smullen ja, flinke uitdaging, maar ik denk toch niet dat ik hem ga kopen aangezien dit eigenlijk maar een tussenversie is. Codemasters is gewoon al bezig met deel 4.
Vraag blijft of hij ook op PC uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de stages zijn ook niet zoals ze in het echt zijn geloof ik, dat kan ook eigenlijk bijna niet ...
het is voor het merendeel van de fun-gamers niet te doen om 20/30 minuten zo geconcentreerd achter het stuur van je computer te zitten, daarom maken ze gewoon korte stages

en het aantal stages is idd te weinig, want na 5 keer weet je precies hoe de stage eruit ziet, en luister je al niet meer naar co-driver Grist, en als dat gebeurt is het het realisme al weg

daarom is de allereerste tijd die je rijdt op een stage ook representatief voor je rally-skills, omdat je dan de baan nog nooit eerder gezien hebt, net zoals McRae en consorten (die hebben de baan wel eens gezien, maar niet op de manier waarop ze straks er overheen scheuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31
stefijn schreef op 06 juni 2003 @ 08:15:
[...]

206 en Focus inderdaad.

Maarruh, als ik dit filmpje bekijk (van een echte rally, zoals ik die altijd kijk als er WRC is), waaraan moet ik precies zien dat dit spel realistisch is?

Het is toch duidelijk te zien dat de snelheden in dit spel veel te hoog zijn? Ik vat m effe niet :?
Vooral in de 1e minuut is dat duidelijk te zien, dat lijkt in de verte wel een beetje op het 1e stuk van de UK demotrack. Ik zei het hierboven al dat die snelheden niet realistisch zijn.
Verder klopt in dit filmpje natuurlijk de draaibeweging van de auto wél.

Verder natuurlijk geil filmpje

Overigens, voor de duidelijkheid, ik vind CMR3 demo met de pathc een stuk beter nu
Rijd eens Japan, dat lijkt redelijk op wat er in het filmpje te zien is (haarspelden, op verhard,...) ...als je verantwoordelijk rijdt (dus alsof je er echt in zit..., botsen = gedaan!!!) en je gas-, rem-en bochtenwerk echt juist doet...reageert de wagen net zo als in het filmpje !!! Dit is altijd zo met games, ookal maak je het zo realistisch mogelijk, toch zal de gamer altijd meer risico's nemen (en dus veel sneller gaan) dan je in het echt zou doen...
Schakel terug zoals je in het echt zou doen, want je kan natuurlijk gewoon door de bochten scheuren in de hoop dat er nergens een steentje los zou liggen...zal ook wel werken in het echt (eventjes)...maar geloof me: je haalt de finish zo niet (levend)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:20
Ik heb hem gepatched, sturen gaat wel wat beter nu. Helaas is mijn framerate fors omlaag gegaan! Vreemd.

Nog wat van mijn ervaringen met de PS2 versie (ik herinner het me allemaal weer): geen split-screen multiplayer mode (misschien wel in single stage, maar niet in full rally of Championship), lange laadtijden, geen aanpassing van je auto tussen stages nodig (alles wat veranderd kan worden, wat niet veel is, staat al goed), zeer slechte rankingoverzichten tussen stages door, te weinig checkpoints in de stages zelf, slecht rankingoverzicht tijdens de stage. Zo te zien laten ze veel van deze minpunten zitten in de PC versie.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jenk schreef op 05 juni 2003 @ 19:41:
Ik gebruik een logitech momo (eerste uitgave) stuurwiel en wat ik ook probeer, het gaspedaal en de rem zijn omgedraaid.
zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Die heb ik ook (degene met leer neem ik aan ?) en heb uiteindelijk gas gegeven bij het remmen en andersom en dan ook nog een keer de flip optie aangezet. Erg vaag maar dan lijkt het wel goed te zijn. Ik voel alleen nog steeds geen weerstand op de weg zelf. Buiten de baan voel je gelukkig al iets meer dan eerst maar super is het niet.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:23
Inderdaad de leren versie.
waar zit die flip optie precies?
Verder heb ik precies dezelfde ervaringen: op de weg geen weerstand, buiten de baan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ook nog vergeten: je kan alleen in single stage mode een andere wagen kiezen dan de Focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
en is dat niet gewoon te triest voor woorden.

Al die dingen die je opnoemt komen onveranderd op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Dr. Strangelove schreef op 06 juni 2003 @ 22:34:
Ook nog vergeten: je kan alleen in single stage mode een andere wagen kiezen dan de Focus.
Wat?!?! Dus ik kan niet normaal het spel spelen met bijvoorbeeld een Impreza ofzo? Das wel heel erg beroerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dus...

Ook iets uit CMR2 wat ongetwijfeld overgenomen wordt: al heb je alle rally's van het seizoen gewonnen, als je bij de laatste (die je dus feitelijk niet eens meer hóeft te rijden) lager dan 6e scoort ben je out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Al die dingen die je opnoemt komen onveranderd op de PC
Ik weet het natuurlijk niet zeker... laadtijden zijn wel beter. Aan de demo te zien zijn er nog steeds te weinig checkpoints, daarbij vind ik dat tellertje dat in beeld komt als je een checkpoint nadert zeer irritant, het leidt af. Ik vermoed dat er weinig veranderd wordt verder.

Dat je geen full rally of Championship kan rijden met een andere wagen dan de Focus is zeker hetzelfde gebleven zag ik in de reviews op Gamesdomain. Ronduit treurig, maar dat is waarschijnlijk wel te hacken. Irritantst is echter de overzichten tussen de stages, deze zijn zo slecht dat je pas aan het eind van de rally weet hoever je voor/achterligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja het spel is aardig, maar het realisme is inderdaad heeel ver te zoeken. Rijd gewoon 20 keer heen en weer tussen een paar stukken beton of knal met 150 kpu tegen een boom aan en je rijdt nog vrolijk verder. Zo staat er eigenlijk niks op het spel alleen de tijd. Dit zou ik graag wat anders zien. Als je echt knalhard tegen iets aanrijdt gewoon bak aan gruzelementen, doe het maar voorzichtiger. Natuurlijk wel als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Maar met mate... met RC2000 kon ik vaak wel de snelste tijden neerzetten, maar lag mijn auto twee stages voor het einde in de prak. Erg frustrerend, zelfs als je al voor de 10de keer rijdt en niet uitermate veel botst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij hier de 13e in de winkels ligt kan de release van dit spel toch ook nooit meer lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dr. Strangelove schreef op 07 June 2003 @ 13:26:
[...]
Irritantst is echter de overzichten tussen de stages, deze zijn zo slecht dat je pas aan het eind van de rally weet hoever je voor/achterligt.
De gedachtengang daarachter is dat een rallyrijder ook niet van die tijden weet, een soort van realisme dus. Wat natuurlijk de grootste onzin |:( is, want de tijden komen tegenwoordig via internet en GPS realtime binnen en er wordt natuurlijk gecommuniceerd met de wagens.
Rijd eens Japan, dat lijkt redelijk op wat er in het filmpje te zien is (haarspelden, op verhard,...) ...als je verantwoordelijk rijdt (dus alsof je er echt in zit..., botsen = gedaan!!!) en je gas-, rem-en bochtenwerk echt juist doet...reageert de wagen net zo als in het filmpje !!! Dit is altijd zo met games, ookal maak je het zo realistisch mogelijk, toch zal de gamer altijd meer risico's nemen (en dus veel sneller gaan) dan je in het echt zou doen...
Schakel terug zoals je in het echt zou doen, want je kan natuurlijk gewoon door de bochten scheuren in de hoop dat er nergens een steentje los zou liggen...zal ook wel werken in het echt (eventjes)...maar geloof me: je haalt de finish zo niet (levend)!!!
Je legt de klemtoon verkeerd zeg maar. In het echt rijden ze ook (natuurlijk) op de limiet. Het verschil is echter dat als ze in het echt door een bocht rijden die als "3" geclassificeerd wordt (door proevenverkenning), dat ze ook echt in de 3 door die bocht gaan. In CMR3 kun je die bochten in 80% van de gevallen ook gewoon volgas in 5 of 6 nemen.
Als je gaat rijden zoals in het filmpje, dan rijdt je niet meer op de limiet maar zit je gewoon zwaar terug te houden. En DUS is er duidelijk een verschil tussen dat filmpje en het spel qua snelheid en rijlimieten.

[ Voor 56% gewijzigd door Stefke op 08-06-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 19:41

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Zweden:
2:50.32 2:40:96 2:39.40[/s] met tobo

Die Poolse gasten die onder de 2:30 rijden doen toch iets echt verkeerd volgens mij 8)7 :X. Dat ze maar eens een replay laten zien ofzo.

Japan:
3:21.74 3:17.63 met stuur

Echt een van de mooiste game-omgevingen ooit: het begin in het bos :9~. Deed me denken aan RC2000, lekker smal :).

Met stuur is wel ff wennen in het begin en flink experimenteren met settings. FF is er gewoon niet, maar wat nog irritanter is is dat de framerate is gehalveerd nu ik met stuur speel (ook met vibration OFF) :?.

[ Voor 69% gewijzigd door handige_harrie op 08-06-2003 22:06 . Reden: verbetering v. tijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke videokaart geeft volgens jullie het beste resultaat in Colin McRae Rally 3 op onderstaand systeem en is geen overkill?

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM

Dank bij voorbaat. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:28:
Welke videokaart geeft volgens jullie het beste resultaat in Colin McRae Rally 3 op onderstaand systeem en is geen overkill?

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM

Bij PCmedia geven ze aan dat de minimale sys eisen zijn:

P3 750 met 128Mb intern.

Je kan het natuurlijk installeren, maar dan moet je denk ik veel (grafische) opties uitzetten om het een beetje speelbaar te maken.

offtopic:
ik moet wel zeggen dat ik CMR3 nog niet heb

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

AcXeller schreef op 06 June 2003 @ 20:11:
[...]

Die heb ik ook (degene met leer neem ik aan ?) en heb uiteindelijk gas gegeven bij het remmen en andersom en dan ook nog een keer de flip optie aangezet. Erg vaag maar dan lijkt het wel goed te zijn. Ik voel alleen nog steeds geen weerstand op de weg zelf. Buiten de baan voel je gelukkig al iets meer dan eerst maar super is het niet.
Dan heb je waarschijnlijk gas- en rempedaal op een aparte as staan. Je kunt ook de instellingen van je stuur veranderen (of de Wingman Profiler instellen), zodat gas en rem op 1 as zitten.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
en dat moet nou net niet voor een realistische reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
General_Failure schreef op 10 June 2003 @ 13:50:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk gas- en rempedaal op een aparte as staan. Je kunt ook de instellingen van je stuur veranderen (of de Wingman Profiler instellen), zodat gas en rem op 1 as zitten.
dat is lekker handig, met apparte axis heb je betere controle. rare is in cmr 2.0 werkt dat wel gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Bij mijn Thrustmaster Ferrari FFB stuur gaat dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen is de 1 er zeer positief over en de ander er negatief over. Deel 2 vond ik echt supergoed en heb ik vaak opnieuw geinstalleerd. Had ik natuurlijk ook gekocht in de winkel, maar als ik dit hoor over deel 3, dan koop ik deze niet zomaar. Als je alleen met die focus kan rijden, dan is dat echt bagger. Tijd dus om het eerst te downloaden, en als het me bevalt koop ik hem wel en als het niet bevalt heb ik er een extra onderzetter erbij............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de demo het niet, hij is klaar met het laten van de eerste stage keert ie weer terug naar windows.Wat kan de probleem zijn?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 09:58:
Bij mij doet de demo het niet, hij is klaar met het laten van de eerste stage keert ie weer terug naar windows.Wat kan de probleem zijn?.
Heb je de demo patch al geïnstalleerd?

P.S.: Kan iemand a.u.b. mijn vraag beantwoorden? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21-09 23:01
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:28:

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM

Ik ben bang dat je systeem gewoon helemaal te sloom zal zijn. 500 Mhz is gewoon te weinig. En overkill heb je nogal snel met zo's slome CPU. Misschien dat een Geforce 2 Pro oid wel leuk is voor bij je systeem, maar ik zou eerder gewoon totaal upgraden. Moederbord + CPU + geheugen + videokaart hoeft niet veel meer dan zo'n €300 te kosten hoor.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Slightly off-topic:

heb hem nu full op de XBOX en daar speelt het perfect met de controller. Erg verslavend spel, goed speelbaar. Op de PC is het ook speelbaar bij mij met keyboard. Zodra ik mijn Logitech FF Wheel gebruik is het geluid verneukt en neemt de performance met 75% af, zo ongeveer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34

danplo

The Force is strong with me

Spel zit er aan te komen gelukkig.
Het spel bestaat uit 3 cd's
Voor sommige mensen.... Deviance heeft het spel vanaf vandaag in omloop !!!
Hopenlijk heb ik het spel nu ook snel binnen.
Cd1 is al bezig :X

[ Voor 14% gewijzigd door danplo op 11-06-2003 13:21 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
ik hoorde net dat er geen multiplay in zit. dat is een grote afknapper imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

rico_fxp schreef op 11 juni 2003 @ 13:31:
ik hoorde net dat er geen multiplay in zit. dat is een grote afknapper imo
Zie jij ze op de TV ook wel eens tegen mekaar rijden dan. 8)7
Rally rijden doe je nu eenmaal in je eentje tegen andere die ook alleen rijden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Uhm, medio 2003 en de ontwikkelingen op internet + cmr 2.0 meegenomen zou je toch wel verwachten dat je toch wel wat lol met je maten mag hebben en ff lekker tegen elkaar kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss, hij is eindelijk uit! Net nu m'n zomervakantie begint. Het leven is slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zal DC eens opstarten >:)
danplo schreef op 11 juni 2003 @ 13:34:
[...]

Het is gewoon diep triest dat dat soort dingen weggelaten worden onder het mom van "realiteit" (*) terwijl een fatsoenlijke physicsengine blijkbaar een ondergeschoven kindje is.

Het al dan niet voorzien in een multiplayer doet niets af aan realistisch rallyrijden, maar maakt een spel er alleen maar leuker op.

*Net als die crap dat je je eigen auto niet kunt afstellen bijv, want in het echt doet je team dat voor je |:(, men maakt zich er gewoon gemakkelijk van af door allerlei dingen weg te laten, zogenaamd omdat het realistisch is.

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 11-06-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Geen MP????

wat een onzin in cmr2 zat het er wel in. Lijkt me sterk dat het er niet inzit!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
danplo schreef op 11 June 2003 @ 13:34:
[...]

Er bestaat wel Rallyracing waarin een stuk of 5 auto's tegen elkaar rijden op een circuit. Ok, niet met auto's uit het WRC maar helemaal onrealistisch zou het niet zijn (en ja inderdaad, er is zoveel niet realistisch in dit spel) Zoiets zat volgens mij wel in CMR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:54

DinX

Motormuis

Heb het zojuist voor het eerst een kwartiertje gespeeld en ik moet zeggen dat het enorm goed speelt. (Een paar challenges gedaan) Het stuurgedrag is vrij goed vind ik, al kan het voor de echte race-pro's misschien iets te simpel zijn (kan ook liggen aan het feit dat ik challenge deed, geen idee).

De graphics en het detail zijn ook prachtig. Crossende sneeuw-scooters naast het parcours waar de sneeuw achter opstuift, ....

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:40

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 11 June 2003 @ 14:34:
[...]

Er bestaat wel Rallyracing waarin een stuk of 5 auto's tegen elkaar rijden op een circuit. Ok, niet met auto's uit het WRC maar helemaal onrealistisch zou het niet zijn (en ja inderdaad, er is zoveel niet realistisch in dit spel) Zoiets zat volgens mij wel in CMR2
Als ik die laatste video van Xpand Rally goed begrepen heb, zou dit de bedoeling zijn van het Xpand spel, dat je tegen meerdere tegelijk de proeven aflegd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Dat spel ziet er wel redelijk veelbelovend uit ja, maar proeven met meerdere tegelijk? Dat zou dan wel onrealistisch zijn. Bij Rallyracing rij je dus echt op circuits, niet van a naar b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 11 June 2003 @ 15:54:
Dat spel ziet er wel redelijk veelbelovend uit ja, maar proeven met meerdere tegelijk? Dat zou dan wel onrealistisch zijn. Bij Rallyracing rij je dus echt op circuits, niet van a naar b.
Mja, ik twijfel zelf ook wat ze er van gaan maken > http://www.bhmotorsports.com/movie/190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 10 juni 2003 @ 15:45:
Bij mijn Thrustmaster Ferrari FFB stuur gaat dat wel
En hoe kom je aan de drivers voor dit stuurtje, want ik kan ze maar niet vinden voor mijn stuur. Erg vervelend en de 2000 drivers werken ook niet (sorry voor off topic, anders moet je me maar even mailen. Schrijver.b@cr-delta.nl.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ik d8 gewoon standaard XP drivers, en anders effe van de site halen of zo? Mijn stuur is oorspronkelijk btw van Guillemot (later Thrustmaster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
nou
net ff gespeeld

de full version dan...

tja, wat moet je ervan zeggen. ik vond toch denk ik de vorige beter... Het geluid is echt rampzalig. Krijg een beetje hetzelfde als met Splinter Cell. Zo'n irritante ruis na verloop van tijd.

Daarnaast heb ik niet het gevoel dat je echt hard gaat. Nu hoeft dit ook niet maar goed, er staat dat ik 180 rij, dit merk je verder niet...

Dunno, nog een paar keer proberen denk ik. Geluid is echt r*k in ieder geval...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:18
ik heb dit

Hij doet normaal bij stage mode maar bij championship blijft tie hangen.

waar ligt dat aan

system:
amd xp 2000+
512 mb ddr
msi kt3 ultra
radeon 9800 pro cat. 3.4
via 4-1 was een van de laaste
winxp sp1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

jaaoie17 schreef op 11 June 2003 @ 18:48:
ik heb dit

Hij doet normaal bij stage mode maar bij championship blijft tie hangen.

waar ligt dat aan

system:
amd xp 2000+
512 mb ddr
msi kt3 ultra
radeon 9800 pro cat. 3.4
via 4-1 was een van de laaste
winxp sp1
Ik wou juist hetzelfde posten. Alles werkt bij mij, maar hij blijft hangen bij het laden. Dan zie je heel lichtjes loading ....out
Ik zal maar naar de winkel rennen overmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Alles loopt soepel, alleen dat geluid zoals eerder aangegeven zuigt idd bigtime.
Bug maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

DinX schreef op 11 June 2003 @ 20:01:
[...]

Ik wou juist hetzelfde posten. Alles werkt bij mij, maar hij blijft hangen bij het laden. Dan zie je heel lichtjes loading ....out
Was dit de Deviance versie ??
Kan deze vanavond ook gaan uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

danplo schreef op 11 June 2003 @ 20:28:
[...]

Was dit de Deviance versie ??
Kan deze vanavond ook gaan uitproberen
Yep, die ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook gespeeld, valt me wat tegen. De demo is toch wel vergelijkbaar met het eindresultaat van de game. Het geluid is nog steeds niet top. Ook lijken de auto's onbestuurbaar met mijn stuur. Khoop dat er een soon een patch uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 11 juni 2003 @ 10:18:
[...]
Ik ben bang dat je systeem gewoon helemaal te sloom zal zijn. 500 Mhz is gewoon te weinig. En overkill heb je nogal snel met zo's slome CPU. Misschien dat een Geforce 2 Pro oid wel leuk is voor bij je systeem, maar ik zou eerder gewoon totaal upgraden. Moederbord + CPU + geheugen + videokaart hoeft niet veel meer dan zo'n €300 te kosten hoor.
Mijn voorkeur gaat naar ATI.
Welke moet ik dan nemen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik hoor het wel weer... is dus niet eens het downloaden waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:15

Maxow

Hidden Sound System

Mijn voorkeur gaat naar ATI.
Welke moet ik dan nemen?
Ik raad je idd ook aan gewoon helemaal up te graden, tegenwoordig heb je een AMD AthlonXP 1800+ systeempje voor een paar knaken en een bos wortelen (bij wijze van spreken ;) ). Waar ik dan ook bang voor ben is dat met je huidige systeem een nieuwe videokaart niet helemaal de oplossing is.

(als je sowieso een nieuwe vid.kaart wilt kopen, raad ik je ATI aan. Maar als je even wilt vermelden wat je kwijt wilt zijn en wat je ongeveer in gedachten had, dat maakt het een stuk makkelijker voor mensen om je te helpen ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Maxow op 11-06-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Codemasters brengt echt troep uit de laatste tijd.
Jammer dat mensen zo snel tevreden zijn en het nog kopen ook. Nu zullen ze weinig redenen zien om meer geld in een betere ontwikkeling te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
mwah

als ze een patch uitbrengen voor het geluid is het spel wel wat euro's waard.... maarja... om eerst een patch uit te brengen om een al gereleased spel weer interessanter te maken??

dunno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het geluid is zeker niet denderend, de physics vind ik zelfs voor arcade wat aan de magere kant, de controls en menu's zijn rechtstreeks gepoort van de console versie en de graphics zijn ook voor de PC nogal karig.

Dat word een grote pleister om het interessant te maken.

Hoezo snel geld verdienen aan de naam Colin McRae? ;)

EDIT: Reactie op Fuelke hieronder: Ik verwacht gewoon niks meer, dan kan t alleen maar meevallen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Zamorano op 11-06-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ZAMoRANo schreef op 11 juni 2003 @ 21:32:
Codemasters brengt echt troep uit de laatste tijd.
Jammer dat mensen zo snel tevreden zijn en het nog kopen ook. Nu zullen ze weinig redenen zien om meer geld in een betere ontwikkeling te stoppen.
Mja, dan kunnen we IndyCar Series ook wel op onze buik schrijven als realistisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 11 juni 2003 @ 21:23:
[...]

Ik raad je idd ook aan gewoon helemaal up te graden, tegenwoordig heb je een AMD AthlonXP 1800+ systeempje voor een paar knaken en een bos wortelen (bij wijze van spreken ;) ). Waar ik dan ook bang voor ben is dat met je huidige systeem een nieuwe videokaart niet helemaal de oplossing is.

(als je sowieso een nieuwe vid.kaart wilt kopen, raad ik je ATI aan. Maar als je even wilt vermelden wat je kwijt wilt zijn en wat je ongeveer in gedachten had, dat maakt het een stuk makkelijker voor mensen om je te helpen ;) )
Ik dacht aan de Radeon 8500 LE, maar zie dat die al niet meer verkrijgbaar is...
Wat is de huidige budgetkaart van ATI?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
DinX schreef op 11 June 2003 @ 20:01:
[...]
Of wachten op een betere crack

Heb nogal een slechte conditie

[ Voor 6% gewijzigd door jaaoie17 op 11-06-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 11:28
Hoe kunnen ze dat nou doen :'(

Gewoon GEEN multi-player!! :'( Ik vind het spel prachtig om te spelen, alleen zal de lol erzo wel snel vanaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

graphics zijn ook voor de PC nogal karig.
:?

Wat vind jij dan wel een racespel met goede graphics?

Ik vind de graphics van CMR3 juist fantastisch en de sfeer nog beter.

Pysics en geluid vallen wel wat tegen ja, maar het blijft leuk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:49:
[...]

Ik dacht aan de Radeon 8500 LE, maar zie dat die al niet meer verkrijgbaar is...
de huidige budget kaart is de 9100. Maar als je niet veel geld kwijt wilt zijn en toch over een maand niet weer willen upgraden, kun je beter een radeon9500 kopen, die zijn niet veel duurder maar je hebt wel een DX9 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
handige_harrie schreef op 11 juni 2003 @ 22:39:
[...]

:?

Wat vind jij dan wel een racespel met goede graphics?

Ik vind de graphics van CMR3 juist fantastisch en de sfeer nog beter.

Pysics en geluid vallen wel wat tegen ja, maar het blijft leuk en verslavend.
De auto's zijn dan wel heel netjes maar de rest is toch wel erg magertjes, heb je Rallisport Challenge wel eens gezien? (het spel zelf is niet echt denderend maar dat doet er niet toe) De textures daarin zijn van veel betere kwaliteit. De omgevingen zijn een stuk beter.
De textures in CMR3 zijn behalve de auto's niet van heel hoogstaand niveau. Als je de settings op medium zet ga je al snel richting CMR2 niveau, en dat was al grafisch geen hoogstaand spel voor die tijd (vergelijk Rally2000).

Ik vind DTM race driver grafisch er ook verzorgder uitzien, Rallisport Challenge is zeker een stuk mooier en het is nog even wachten op F1C 99-02 (+mods) die er zo te zien erg smakelijk uit gaat zien.

Maargoed de graphics vind ik dan nog het minst belangrijk, als de controls en physics nou goed waren dan hoorde je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:13

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ZAMoRANo schreef op 11 June 2003 @ 23:26:
[...]

De auto's zijn dan wel heel netjes maar de rest is toch wel erg magertjes, heb je Rallisport Challenge wel eens gezien? (het spel zelf is niet echt denderend maar dat doet er niet toe) De textures daarin zijn van veel betere kwaliteit. De omgevingen zijn een stuk beter.
De textures in CMR3 zijn behalve de auto's niet van heel hoogstaand niveau. Als je de settings op medium zet ga je al snel richting CMR2 niveau, en dat was al grafisch geen hoogstaand spel voor die tijd (vergelijk Rally2000).

Ik vind DTM race driver grafisch er ook verzorgder uitzien, Rallisport Challenge is zeker een stuk mooier en het is nog even wachten op F1C 99-02 (+mods) die er zo te zien erg smakelijk uit gaat zien.

Maargoed de graphics vind ik dan nog het minst belangrijk, als de controls en physics nou goed waren dan hoorde je mij niet klagen.
Beetje onzin over Rallysport Challenge, maargoed... Die game was grafisch net zo... En over de physics kan ik maar 1 ding zeggen... Beter dan Rallysport Challenge ;)

Het is gewoon een leuke game waar je ff mooi mee kan rijden... Het tegensturen in een bocht is ook super... Niet de auto door de bocht sturen, maar bijsturen om goed door de bocht te komen. Ik vindt het wel een goede game... Tis alleen afhankelijk van wat je van tevoren over het spel had gehoopt/gedacht. :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Ik vind de force feedback behoorlijk tegenvallen , er is totaal geen interactie met de ondergrond. behalve als je over een ruwer wegdek rijdt dan gaat je stuur gewoon standaard bibberen en dat zolang je over dat ruwe wegdek rijdt.
ook bij het aanraken van muren gebeurd er zeer weinig.

btw: maak gebruik van een momo force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
SideSwipe_XP schreef op 12 June 2003 @ 09:03:
[...]

Beetje onzin over Rallysport Challenge, maargoed... Die game was grafisch net zo... En over de physics kan ik maar 1 ding zeggen... Beter dan Rallysport Challenge ;)
Het is gewoon een leuke game waar je ff mooi mee kan rijden... Het tegensturen in een bocht is ook super... Niet de auto door de bocht sturen, maar bijsturen om goed door de bocht te komen. Ik vindt het wel een goede game... Tis alleen afhankelijk van wat je van tevoren over het spel had gehoopt/gedacht. :)
Ik weet niet hoor. Ik mag toch wel verwachten dat een RallySpel anno 2003 iets meer aan verwachtingen voldoet. Ik vind het compleet geen realistische rij ervaring hebben. Zelfs mijn Eend (2CV) rijdt nog beter...

Daarnaast, ik vond de vorige versie leuker. Zat veel meer "snelheid" in. Of nog een leuk spel: Screamer was ook toppie!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
SideSwipe_XP schreef op 12 June 2003 @ 09:03:
[...]

MS Rallisport Challenge was inderdaad 5 minuten goed en toen weg ermee :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 21:49:
[...]

Als je in de pricewatch kijkt zie je dat je al een Club3D Radeon 9700 kunt kopen voor rond de 200 euro! Door kun je iig een hele tijd mee vooruit :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 12:41

Pubbert

random gestoord

Zal hem vanavond ook eens gaan testen :) Ik was 1 van de weinigen die de demo wel aardig vond (ok geluid was brak)

En de graphics in de demo > Zet fsaa en aniso eens aan, ziet er best gelikt uit. Met natuurlijk alles high

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
trouwens

dat is wel vaag ja. Ik kan FSAA dus gewoon niet aanzetten?

GForce 4 TI4600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 11 juni 2003 @ 23:16:
[...]

de huidige budget kaart is de 9100. Maar als je niet veel geld kwijt wilt zijn en toch over een maand niet weer willen upgraden, kun je beter een radeon9500 kopen, die zijn niet veel duurder maar je hebt wel een DX9 kaartje.
De 64 MB of 128 MB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

party42 schreef op 12 June 2003 @ 10:30:
trouwens

GForce 4 TI4600
Ik kan het ook niet aanzetten :(

gf4 Ti4400

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

party42 schreef op 12 June 2003 @ 10:30:
trouwens

GForce 4 TI4600
ThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 11:42:
[...]

Ik kan het ook niet aanzetten :(

gf4 Ti4400
Probeer het eens aan te zetten via de eigenschappen van je beeldscherm > videokaart ;)

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

party42 schreef op 12 June 2003 @ 09:53:Of nog een leuk spel: Screamer was ook toppie!
Ja dat was een vet spel destijds, veel bij een vriend(je) gespeeld destijds B).

Is dat niet ergens te downloaden als abandonware ofzo?

Ik heb Rallysport Challenge op de Xbox gespeeld ja, maar ik vind de graphics van CMR3 daar niet echt voor onderdoen. Het enige nadeel van de graphics (hoewel dat eigenlijk meer met gameplay te maken heeft) is dat bochten af en toe te weingi poly's hebben (lees: hoekig zijn) en daardoor lastig in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
handige_harrie schreef op 12 June 2003 @ 14:13:
[...]
Ja dat was een vet spel destijds, veel bij een vriend(je) gespeeld destijds B).
Is dat niet ergens te downloaden als abandonware ofzo?
dunno

was in ieder geval 1 van de 3 spellen die ik ooit origineel heb gekocht (naast Sam & Max en Full Throttle)

well cool....

Maar FSAA aanzetten via de videokaart? Hmm, ik weet dan nooit waar ik em op moet zetten... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik ben dit spel ( full versie )nu aan het proberen te spelen.
Maar ik krijg het met mijn besturing niet voor elkaar.
Ik heb een Microsoft force feedback wheel.
Maar normaal als je een race spel speel dan stuurt het stuur altijd zwaar, maar nu blijft het stuur gewoon slapjes en krijg je echt geen gevoel in het sturen.
De force feedback werkt wel gewoon.
Iemand een oplossing hiervoor ????
Anders is dit spel gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 10:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

idd de weerstand is gewoon 3 x bagger. Alleen als je naast de baan gaat voel je iets. Beetje jammer allemaal, moest eerst al van allerlei dingen uitvoeren om het spel niet naar de desktop te laten crashen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 11:00:
[...]

De 64 MB of 128 MB versie?
128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Furknell schreef op 12 juni 2003 @ 11:46:
[...]

[...]

Probeer het eens aan te zetten via de eigenschappen van je beeldscherm > videokaart ;)
Die instelling zit toch niet voor niets in de game of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

ThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 15:47:
[...]

Die instelling zit toch niet voor niets in de game of wel?
Nou, dan zet je fsaa toch lekker niet aan :P
;)
neem eens een kijkje naar je postcount :o

[ Voor 31% gewijzigd door diertje op 12-06-2003 16:56 ]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
lol

lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 12:41

Pubbert

random gestoord

Heb de Full net ook even gespeeld.

Vind hem zelf best lekker spelen.

Goede graphics, en de besturings is ook wel te doen. Hoewel een stuur me fijner lijkt.

Geluid is erg bagger, zo het nivo van een verkouden bromvlieg :+

Enkele screens gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/cmr/cmr13.jpg

plaatjes zijn klikbaar

screens zijn 1152x768 32bits
alles high
6x fsaa
16x aniso

@ Radeon 9700 Pro.

Zoals je ziet haal ik net 30-50 fps. Ik kan 1280x1024 niet selecteren, staat er niet bij :( (in de demo wel btw)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 10:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

met wat voor commando krijg je de fps te zien?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

het programma fraps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Laatst online: 15-09 22:11
Heeft er trouwens iemand het probleem dat als ik met mijn stuur wil racen (ms FF ) de framerate instort? kies ik daarna weer voor keyboard is het opgelost...heb dit probleem sinds cmr3 install trouwens opeen ook met cmr2 en met DTM race driver, maar weer niet met GP4.
De sidewinder software heeft niets geholpen. draai btw winxp pro sp1 op een GB 8KINXP mobo met intel usb controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:48
hij doet het VET hiero, geen problemen met championship mode...

alleenuh, waar stel ik controls in ? Als ik dat wil doen kan ik alleen selecteren WELKE controller ik wil, niet welke toetsen ik gebruiken wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

418O2 schreef op 12 juni 2003 @ 22:44:
hij doet het VET hiero, geen problemen met championship mode...

alleenuh, waar stel ik controls in ? Als ik dat wil doen kan ik alleen selecteren WELKE controller ik wil, niet welke toetsen ik gebruiken wil
Moet je accept drukken dan ga je verder in het menu. ;)
ApoC schreef op 12 June 2003 @ 22:25:
Heeft er trouwens iemand het probleem dat als ik met mijn stuur wil racen (ms FF ) de framerate instort? kies ik daarna weer voor keyboard is het opgelost...heb dit probleem sinds cmr3 install trouwens opeen ook met cmr2 en met DTM race driver, maar weer niet met GP4.
De sidewinder software heeft niets geholpen. draai btw winxp pro sp1 op een GB 8KINXP mobo met intel usb controllers
Nee daar heb ik geen last van.
Ik heb ook die microsoft sidewinder force feadback wheel.
Maar bij mij is er weer een ander probleem.
Als ik ga race dan stuurt mijn stuur gewoon slap inplaats van dat hij normaal gewoon zwaar stuurt.
Ik kan niet rijden zo....heb gewoon geen gvoel in het stuur dan.

[ Voor 20% gewijzigd door danplo op 12-06-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik heb dat gelul weer met m'n geluid. Had ik bij DTM Race Driver ook al, gaat het ineens keihard kraken. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21-09 23:01
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 23:05:
Shit, ik heb dat gelul weer met m'n geluid. Had ik bij DTM Race Driver ook al, gaat het ineens keihard kraken. Iemand een oplossing?
Misschien dezelfde oplossing proberen die ook bij DTM Race Driver was gegeven: [rml][ PC] DTM Race Driver geluidsprobleem oplossing[/rml]? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gaaf dat je je banden kan kwijt raken.. lekker op je velgen doorscheuren :D

Het spel is erg mooi, geluid (zoals hierboven al genoemd) is een beetje bagger... toch maar weer terug naar GTA VC :P

En het spel happert niet eens (wat ik wel had verwacht)
op een 1,4ghz AMD, 1gb RAM en een GeForce 3 64mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja man... Het geluid is echt mooi, vooral binnen in de auto met de ruitenwisser aan. Veel beter dan de demo. Het spel zelf ziet er ook erg mooi uit, maar dat mag ook wel in 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
voor degenen waar die blijft hangen in championship mode moet je even vsync aan zetten. Bij werkte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
jaaoie17 schreef op 13 juni 2003 @ 00:34:
voor degenen waar die blijft hangen in championship mode moet je even vsync aan zetten. Bij werkte het
HELD! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:48
eRM Bij mij zijn krakende geluiden vaak weg als ik Hardware sound aan zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Furknell schreef op 12 juni 2003 @ 15:51:
;)
neem eens een kijkje naar je postcount :o
offtopic:
LOL
goeie:

Aantal posts: 666

(hmm, nu 667)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.