Colin McRae Rally 3 PC - mei 2003

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

God, wat een boutspel.

Sturen met mijn stuurwiel (Logitech Formula Force) is bijna onmogelijk, de auto springt van links naar rechts over/op/naast de baan. Prutsen met deadzone en saturation mocht niet baten.

Graphics zijn prachtig, maar totaal onspeelbaar op mijn 2 GHz machine met GeForce 4 Ti4200 (overclocked). Zelfs op 800x600 met alles medium schokt het nog als de tering.

Ik mag hopen dat het volledige spel heel wat beter is, en dat Codemasters in die laatste 5 % (die blijkbaar nog niet af is) HEEL VEEL bugs heeft gefixed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
de demo van DTM race driver was ook al zo slecht t.o.v het volledige spel, ik denk dat Codemasters wederom dezelfde fout heeft gemaakt door een brakke demo vrij te geven.

Als ze nou gewoon de besturing van CM2.0 over genomen hadden, hadden iig de stuur bezitters nu geweldig kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DTM Race Driver werd ook pas speelbaar na een patch. Helaas voor Codemasters ligt het spel nu al weken stof te happen op mijn HD, ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met CMR 3.

Codemasters was goed op weg, ten tijde van CMR2, maar is nu flink aan het afzakken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:56
Nou arfman, CM3 speelt hier op XP2400+ en een GF3 gewoon als een tiet, draait op 1152x864 en alles hoog alleen draw distance op 7 (zie toch geen verschil met 10 :?)

Vind het wel leuk, maar als ik hem haal ik het denkenlijk voor de PS2, altijd leuk met zijn 2 racen :) (Ook al is hij al erg lang verkrijgbaar voor consoles, nooit geprobeerd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Arfman schreef op 31 May 2003 @ 15:13:
God, wat een boutspel.

Sturen met mijn stuurwiel (Logitech Formula Force) is bijna onmogelijk, de auto springt van links naar rechts over/op/naast de baan. Prutsen met deadzone en saturation mocht niet baten.

Graphics zijn prachtig, maar totaal onspeelbaar op mijn 2 GHz machine met GeForce 4 Ti4200 (overclocked). Zelfs op 800x600 met alles medium schokt het nog als de tering.

Ik mag hopen dat het volledige spel heel wat beter is, en dat Codemasters in die laatste 5 % (die blijkbaar nog niet af is) HEEL VEEL bugs heeft gefixed.
Misschien kazaa en consorten ff uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De graphics vind ik dan wat minder belangrijk. Maar de physics en controls zijn gewoon zo ontzettend slecht. Het is gewoon een soort Rallisport Challenge nu.

Dit is echt een stap terug t.o.v CM2, je kunt beter CM2 met WRC mod spelen, dat is veel beter.

Nu is er weer geen (semi-)rally-sim.
Dan moet je Rally 2000 blijven spelen, maar die gaat nou toch echt vervelen.
Zonde, zonde, zonde.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je vertellen in een echte Focus zit net zon geluid, je hoord meer de versnellings bak joelen en bij het schakelen en remmen de turbo en het grind tegen de auto. Alleen in de balance nog niet goed in het op trekken, en hij knalt niet maar dat zal hokelij nog wel opgelost worden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is echt geen boutspel, ok de force feedback is nu nog kut, maarja ...
de truuk zit in gedoseerd gasgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 19:14
de force feedback is bij mijn momo ook klote, in het menu is hij goed maar zodra je uit het menu gaat, is de weerstand van het stuur weg behalve als je van de weg af raakt.
Ook zijn mijn gas en rempedalen omgekeerd, ook al stel ik ze andersom in dan maakt het nog niets uit. zeer irritant om met het gaspedaal te moeten remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
ZAMoRANo schreef op 31 May 2003 @ 16:23:
De graphics vind ik dan wat minder belangrijk. Maar de physics en controls zijn gewoon zo ontzettend slecht. Het is gewoon een soort Rallisport Challenge nu.

Dit is echt een stap terug t.o.v CM2, je kunt beter CM2 met WRC mod spelen, dat is veel beter.

Mee eens.

Wat een baggerbesturing :(

1. hij reageert ± 0,3-0,5 seconde later dan wanneer ik stuur: ik kan mijn stuur volledig naar rechts draaien en pas dan begint de auto te draaien
2. om het nog erger te maken: als ik bijv 15° naar links of rechts draai reageert ie niet alleen dus te laat (zie 1) maar blijft ie zolang ik mijn stuur op 15° vast houdt ook nog steeds verder indraaien dan dat ik stuur.

Wie bepaalt nou wanneer en hoever er gestuurd gaat worden? :r Dit is vlgs mij gewoon een games voor de console- en toetsenbordlui :( met stuurhulp oid :r

Is dit iets van instellingen of zo? Ik heb iig nog nooit zoiets gemerkt bij andere games. Conclusie: het zit in het spel

Verder maakt de auto volgens mij erg onrealistische draaibewegingen. Alsof ie om zijn middelpunt draait (alsof er een spijker door het midden is geslagen waarom heen ie draait zoiets)

Graphics interesseren me geen ruk. Het loopt iig op 1280 met 4x FSAA als een tierelier op mijn computer, maar goed, who cares MAAK EENS EEN FATSOENLIJKE REALISTISCHE ENGINE, want dit is niks.

Ik verwacht meer van Live for Speed (en dan het rallycross gedeelte), en ach ja, op basis van wat ik van CMR3 voor de console had gehoord had ik ook niet meer verwacht dan een "sim onder de arcaderacers"

[ Voor 25% gewijzigd door Stefke op 31-05-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is dit weer een bewijs dat racegames op de PC echt aan het uitsterven zijn. Ik vind het geluid zelf het meest storend.

Maar idd, Rally 2000 is (helaas) nog steeds de beste rallygame op de PC. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ZAMoRANo schreef op 31 May 2003 @ 16:23:

Rally Championship 2000 is idd echt een top rally spel. _/-\o_ Nacht stages met lichten die uitvallen als je ergens tegenaanrijd.

Dan krijg je dus dat ze af en toe weer aanspringen en dan weer uit waardoor je compleet op gevoel moet rallyen. :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 16:25

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb een beetje het idee dat een aantal mensen vergeten dat hier om een demo gaat. Zoals zelfs in het begin wordt aangegeven is deze demo niet vergelijkbaar met de kwaliteit van het originele spel.

Begrijp me niet verkeerd: als je verwacht dat je het spel niets vind of liever een spel hebt met meer realisme, prima. Maar om aan de hand van een demo (iets wat dus nog niet af is) te zeggen dat het slecht gaat met Codemasters of met race-games op de pc vind ik wat overtrokken.

Verder ben ik benieuwd naar het eindresultaat van CMR3. Ik vind iid dat de er tegenover de demo ruimte is voor verbetering, maar dat komt vast allemaal wel goed. Ik ga de game dan ook gewoon kopen als ie in de winkels ligt.

En nogmaals: ik bedoel dit niet als een flame, maar gewoon als bijdrage aan deze discussie :)

* Pazzi is altijd een beetje bang voor laagovervliegende flames enzo... :+

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Pazzi schreef op 31 May 2003 @ 21:47:
Ik heb een beetje het idee dat een aantal mensen vergeten dat hier om een demo gaat. Zoals zelfs in het begin wordt aangegeven is deze demo niet vergelijkbaar met de kwaliteit van het originele spel.

Begrijp me niet verkeerd: als je verwacht dat je het spel niets vind of liever een spel hebt met meer realisme, prima. Maar om aan de hand van een demo (iets wat dus nog niet af is) te zeggen dat het slecht gaat met Codemasters of met race-games op de pc vind ik wat overtrokken.

Verder ben ik benieuwd naar het eindresultaat van CMR3. Ik vind iid dat de er tegenover de demo ruimte is voor verbetering, maar dat komt vast allemaal wel goed. Ik ga de game dan ook gewoon kopen als ie in de winkels ligt.

En nogmaals: ik bedoel dit niet als een flame, maar gewoon als bijdrage aan deze discussie :)

* Pazzi is altijd een beetje bang voor laagovervliegende flames enzo... :+
I agree

de besturing word ook nog aangepakt
dus w8 eerst ff af voordat je al je gal uitspuwt op een game die nog niet uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ja Pazzi normaal gesproken heb je gelijk, maar we hebben nog niet zo kort geleden de demo's gezien van DTM Race Driver, en daarbij was de final wel wat verbeterd, maar niet veel en zeker niet op de punten waar het echt nodig was. En laat die nou net ook van Codemasters komen.

Ik (en vele anderen, dat weet ik zeker) vrees dat Codemasters weer dezelfde kant opgaat met CM3, en gaat voor de goedkope Console>PC port zonder al te veel te doen aan de controls (PC racers maken gewoon vaker gebruik van echte analoge besturing) en daarmee misschien de slechte physics een beetje te verbergen.

Je kan de tekortkomingen in de demo wel makkelijk wegwuiven maar de bedoeling van een demo is m.i. om je een beetje enthousiast te maken voor een spel zodat je het ook daadwerkelijk gaat kopen. Nou ik word echt niet vrolijk van die demo kan ik je vertellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Weet je, deze demo is al twee maanden oud. Dan vraag ik me af:
• Waarom is ie niet al vroeger beschikbaar geweest
• Waarom geen 100% demo uitbrengen nu (aangezien het spel in juni uitkomt is dat mogelijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 31-05-2003 22:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
Ja, een demo betekend toch niet automatisch dat het nog verbeterd moet worden.
Het kan toch ook maar 1 of 2 levels van het uiteindelijke spel zijn.
Verder heeft bij zo'n spel de besturing en force feedback toch wel top prioriteit dacht ik zo.
Er kunnen wel enkele minieme foutjes in de besturing zitten, maar zoals het nu is is er bijna niet mee te rijden en dat lijkt me niet de bedoeling bij een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja want wat schiet je als Codemasters zijnde er mee op om een 2 maanden oude demo uit te brengen waarin nog een hoop verbeterd moet worden terwijl je tegelijkertijd zegt dat ie al voor 95% (of was het 90%?) klaar is?

Dan krijg je toch alleen maar negatieve publiciteit?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat dit een gelekte interne demo was o.i.d.

Had ik deze demo namelijk niet gespeeld (er ff vanuitgaand van een situatie dat er geen final meer demo komt voor het spel uit is), dan had ik het spel misschien wel gekocht, maar nu.... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie brengt er nou zo'n waardeloze demo uit vlak voor de release van de full version?!?!? Wat is het nut?!?!? Doe het dan NIET! Ik vind de demo dus echt verschrikkelijk knudde. Echt heel slecht. Geen woorden voor. En die 5 procent kan het voor mij echt niet verbeteren!
Maar dan nog, zoals ik al zei: dit doe je toch niet? Je wilt je spel toch verkopen? Dan maak je toch een demo die WEL op het uiteindelijke spel lijkt (hetgeen toch moet kunnen omdat de final version nu toch allang klaar moet zijn...!) Ik snap dus echt geen moer van die Codemasters-lui...

Sommige vinden graphics niet belangrijk. Ik wel. Heel belangrijk. Ik vind Rally Championship 2000 nog steeds het mooiste rallyspel ever. Schitterend. Het is net alsof je ECHT daar rijdt: vooral door al die zijpaadjes en heel natuurlijke overgangen van asfalt naar bos en zo. Net alsof je, als je wilde, dwars door heel Engeland kon rijden: je had echt het gevoel dat ze compleet Brittania in de computer hadden gestopt en daar een paar mooie rallies op hadden uitgestippeld. Maar ja, qua besturing...
CMR2 was leuk, maar met stukken minder mooie tracks (zowel wat betreft de graphics als de lay-out: erg nep en gesloten: je waande je nooit in de echte wereld: echt een nep-decor van overduidelijk karton: het tegenovergestelde van CMR2). Maar ik vraag me af wat ze nou met CMR3 willen bereiken. Ik had gehoopt op CMR2 besturing (niet echt realistisch maar wel lekker leuk) met (nog betere) Rally Championship 2000 graphics. Niet dus. Ik wist echt niet wat ik zag. Alsof ik een oud spel speelde met m'n eerste 3dFX kaart... Tssss...

Nou, dan maar weer wachten op het volgende rally-spel... als die ooit nog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

op bhmotorsports.com staat een newsitem over wat oa de fixes zullen zijn in de full version van CMR3.
Colin McRae Rally 3 Final Version Fixes

There has been a lot of complaining regarding the demo, so here is a list of fixes for the final version:

1. Track lighting/shadows support fixed.
2. Track light reflections support fixed in 32 bit display mode.
3. Better frame rate independence for objects.
4. Low bit rate movies for slower machines.
5. Sound effects updated and volume balancing.
6. Steering wheel support updated to directly drive the car wheel angle.
7. Force feedback support updated to include car direction spring force feedback.

Some of the crash bugs at the start of the game tends to be the codec's install failing and can be fixed by installing media 9. As a test the user should be able to play the movies from the hard drive, if they only get sound support under windows media then its the codec's issues. This should clear up some of the problems people have been experiencing. I have to emphasize that this demo is between 1-2 months old hence there were still a few probs back then.
Ik zelf had geen echte problemen met de demo en heb me dan ook wel goed vermaakt, alleen jammer dat ie zo minimaal was met 3 baantjes en 1 autotje. Graphics zijn wel aardig (vooral de auto zelf) maar bv het platte publiek is nog steeds niks aan gedaan.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Laatst online: 18-09 16:25

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb zelf de demo van DTM ook gespeeld en daarvan was ik inderdaad niet echt gecharmeerd, mede doordat er een soort van verhaallijn ingebouwd was en dat is iets waar ik bij racespellen een hekel aan heb. Maar goed, de graphics van die demo vond ik inderdaad niet echt geweldig.

Maar wat ik wel denk is dat bij DTM de mensen van Codemasters zich ook hebben gefocusd op die verhaallijn in het spel, en dat daardoor de graphics en dergelijke misschien wat lager op het lijstje stonden. Denk ik...

Anyways, ik heb me altijd heerlijk vermaakt met CMR2 (doe nu nog steeds af en toe een beetje met Puma's gooien) en ik zie wel wat CMR3 ons brengt.

Tot over een paar weken... :Y) ;)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:42
Danfoss schreef op 31 May 2003 @ 13:42:
[...]

Volgens mij komt dat omdat op de consoles deze vorm van FF niet bestaat. DTM Race Driver heeft daar ook last van.
Dit is trouwens heel goed op te lossen door in de drivers van je stuur FF always on te zetten. (die optie zit er iig in bij de Thrustmaster FFF Wheel). Dan voel je tenminste weerstand als je links en rechts stuurt.
Om nog ff iets vd vorige pagina te quoten, mijn Microsoft wiel onder steunt dat (volgens mij) niet. Bij veel spellen die geen goede ondersteuning voor FF hebben is het dus niet te doen om goed te rijden.

Ik heb gewoon de windows xp drivers, weet iemand of je met andere drivers wel zon soort optie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 20:13

Erw

Nou ik vind de Demo wel lekker, rijd goed met een toetsenbord. Hoe zit dat bij DTM-Racedriver? rijd dat ook lekker met een toetsenbord?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Ik vind het wel een leuke demo, de wagens zijn supermooi, de omgeving is ook wel goed en het geluid vind ik ook super.
Met de besturing heb ik ook helemaal geen problemen :?
Bij mij isie supervloeiend met alles op de hoogste settings
ik denk dat ik dit spel wel ga kopen alsie uit is :P
nog een link:
http://games.telenet.be/demos.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 21:04
4. Low bit rate movies for slower machines.
tsss.. wat een prutsers. die filmpjes liepen idd niet helemaal soepel.
terwijl het maar een dom lowres filmpje is! laten ze eens fatsoenlijke codecs enzo gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

http://www.bhmotorsports.com/movie/188

Filmpje van CMR3.0 met een triple monitor setup. Verdere hardware: FrexGP Wheel and Pedal, Logitech MOMO Force modified with FrexGP Quick Release adapter and Round 25cm wheel, FrexGP Cockpit and Monitor rack with boad, FrexGP New Shift+, Handb+, OS Windows XP, CPU Intel P4 2.26 at 2.55GHz, Video Board: Matrox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:56
En ik was al blij met mijn Act Labs RS + shifter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Haha best leuk spel. Vooral warwick is humor. Maar wat ik een beetje vreemd vind is dat je amper controle hebt over je gaspedaal. Als je gewoon vol gas geeft spin je amper. Is dit in het echt ook zo of hebben die auto's gewoon zo weinig power?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

300 pk, 4 wheeldrive, spint dus niet zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
4 wheel???? als je vol gas geeft slipt toch echt alleen de achter kant. terwijl het gewicht naar achter shift.

edit:

btw mn snelste op warwick is 3:29:11

[ Voor 21% gewijzigd door Hyp3rman op 01-06-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31
Ik ben gisteren naar de rally van Bocholt geweest, en geloof me...er bestaat geen rally-spel...zelfs rally2000 is niet realistisch ivm handrem enz... soms geraak je gewoon niet omgeslipt...CMR mag voor mij zelfs niet bestempeld worden met rally, die specials zijn kilometers breed !!! Hopelijk gaat er eens een ontwikkelaar stilstaan bij deze vaststellingen en aan een ECHT rallyspel beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 20-09 20:13

Erw

Hyp3rman schreef op 01 June 2003 @ 14:14:
4 wheel???? als je vol gas geeft slipt toch echt alleen de achter kant. terwijl het gewicht naar achter shift.

edit:

btw mn snelste op warwick is 3:29:11
Ik denk als je gas geeft het gewicht altijd naar achter shift, ook al heb je 4WD.

Ff terug op een vorige vraag (offtopic) is de keyboard besturing met DTMRacedriver goed?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Erw schreef op 01 June 2003 @ 16:18:
[...]

Ik denk als je gas geeft het gewicht altijd naar achter shift, ook al heb je 4WD.

Ff terug op een vorige vraag (offtopic) is de keyboard besturing met DTMRacedriver goed?
vind ik wel een hele goeie observatie. maar dat betekent dat juist de achterwielen NIET moeten slippen en de voorwielen des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je vering voor en achter anders is gaat dat ook al niet meer op ...
je moet gewoon wachten op het volledige spel, dan kun je zien wat er veranderd als je de wagen afstelt, dit is best een belangrijk deel van spel, dat nu nog niet beschikbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Je kunt in het spel de auto niet afstellen, tenminste volgens alle berichten, want Codemasters is schijnbaar zo aardig geweest om je complete team te programmeren, dat die taken voor je uitvoert :r

En dat omslippen van een auto heeft niets met gewichtverplaatsing te maken, maar met het al dan niet doorslippen van bepaalde wielen. Daarom is een achterwielaangedreven auto vrijwel altijd overstuurd.
Bij 4wd heb je daar minder last van, tenzij bijv 75% van de aandrijving naar de achterwielen gaat.

Volgens mij wordt bij WRC auto's ook meer power naar de achteras geleid, iig onder bepaalde omstandigheden om een overstuurd gedrag te creeeren. Dit itt de meeste 4WD personenauto's waarbij meer krachten naar de vooras gaan voor een veilig "foolproof" onderstuurd weggedrag.

[ Voor 69% gewijzigd door Stefke op 02-06-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak_master schreef op 01 June 2003 @ 16:02:
Ik ben gisteren naar de rally van Bocholt geweest, en geloof me...er bestaat geen rally-spel...zelfs rally2000 is niet realistisch ivm handrem enz... soms geraak je gewoon niet omgeslipt...CMR mag voor mij zelfs niet bestempeld worden met rally, die specials zijn kilometers breed !!! Hopelijk gaat er eens een ontwikkelaar stilstaan bij deze vaststellingen en aan een ECHT rallyspel beginnen...
Over die brede wegen: dat heeft RC2000 dus wel stukken beter gedaan! Daar zijn de weggetjes soms heel eng smal. Zo nu en dan haal ik op een compleet recht stuk toch m'n voet van het gaspedaal omdat het allemaal veel te snel en te dichtbij langs me heenflitst. Schitterend. Dat heb ik bij CMR dus totaal niet...
Maar ja, de auto's van RC2000 voelen vreemd aan: er klopt iets niet: ze draaien teveel rond het midden of zo. Jammer. CMR2 scheurt wat dat betreft lekkerder. Maar dan het ik het niet over wel of geen realisme, maar gewoon over lekker scheuren op je computer. Alhoewel... daar heb ik dus NFS HP2 weer voor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 09:50:
[...]

Maar ja, de auto's van RC2000 voelen vreemd aan: er klopt iets niet: ze draaien teveel rond het midden of zo.
Dat heeft CMR3 nu ook heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 09:50:
[...]

Over die brede wegen: dat heeft RC2000 dus wel stukken beter gedaan! Daar zijn de weggetjes soms heel eng smal. Zo nu en dan haal ik op een compleet recht stuk toch m'n voet van het gaspedaal omdat het allemaal veel te snel en te dichtbij langs me heenflitst. Schitterend. Dat heb ik bij CMR dus totaal niet...
Maar ja, de auto's van RC2000 voelen vreemd aan: er klopt iets niet: ze draaien teveel rond het midden of zo. Jammer. CMR2 scheurt wat dat betreft lekkerder. Maar dan het ik het niet over wel of geen realisme, maar gewoon over lekker scheuren op je computer. Alhoewel... daar heb ik dus NFS HP2 weer voor... ;)
Daar heb je gelijk in...ik reed vroeger ook veel op RC2000, lekker smal en redelijke grafics...en de wagen voelt idd niet "echt" aan...kijk eens naar Live for Speed, en probeer daar eens met handrem, koppeling en gas te spelen (zowel FWD als een RWD auto met +-250pk) Dit is zoooo realistisch, maar spijtig genoeg is er enkel een circuit en rally-cross parcours...en dit spel is naar mijn weten ontwikkelt door !!! 3 mensen !!!, codemasters mag zich beginnen te schamen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Live for Speed is volop in ontwikkeling en binnenkort uitsluitend online te koop in release 1 (van de 3 of 4 releases).
Dat staat ook op die site te lezen, en in die release zitten meer banen en meer auto's. Het leuke is dat er ook rallycross mogelijkheden in het spel zitten. Helaas geen echte rally met stages en zo, maar misschein komt dat wel een keer als de community helemaal op gang komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 02-06-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je niet kan afstellen zou echt shit zijn, dan wordt het spel al heel snel klote namelijk, maar ik houd mijn vertrouwen en wacht wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nou ik heb een vaag vermoeden dat je gaat zitten kijken naar een animatie van je team dat aan je auto aan het sleutelen is.

hoe zit dat nou op de consoleversies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Laatst online: 19-09 15:39
Jammer dat je in die demo je controller niet goed kan instellen. Ik heb namelijk het idee dat de 'dead zone' in de x-as (sturen) van de controller veel te groot is. Kun je helaas (nog) niet veranderen.. Verder vind ik het spel wel heel erg lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

is colin mc rea rally 3 nou al uit voor de pc ?
( in america of waar dan ook ) ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 02 June 2003 @ 11:58:
Jammer dat je in die demo je controller niet goed kan instellen. Ik heb namelijk het idee dat de 'dead zone' in de x-as (sturen) van de controller veel te groot is. Kun je helaas (nog) niet veranderen.. Verder vind ik het spel wel heel erg lekker spelen.
Dat is niet waar, ik kan wel de deadzone instellen voor mijn Guillemot Ferrari FFB in de demo. Maakt verder weinig verschil, want de besturing is toch kut (reageert met vertraging van 0,3/0,5 sec en geeft foute stuuruitslag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

stefijn schreef op 02 June 2003 @ 11:57:
Nou ik heb een vaag vermoeden dat je gaat zitten kijken naar een animatie van je team dat aan je auto aan het sleutelen is.

hoe zit dat nou op de consoleversies?
Ik dacht dat je de auto zelf heel miniem kan afstellen (slecht 3 opties per onderdeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je geen stuur (dat is toch bij een console bijna altijd zo ? geen verstand van ...) hebt merk je zowiezo weinig van gedetailleerd afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
stefijn schreef op 02 juni 2003 @ 12:36:
[...]

Dat is niet waar, ik kan wel de deadzone instellen voor mijn Guillemot Ferrari FFB in de demo. Maakt verder weinig verschil, want de besturing is toch kut (reageert met vertraging van 0,3/0,5 sec en geeft foute stuuruitslag)
Heu? Heb jij een andere demo-versie ofzo? Bij de controller config in het spel kan ik niks wat betreft gevoeligheid of dead-zone instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Bij mij komt dat scherm nadat ik de functies toegewezen heb. Demo komt van fileplanet van vorige week donderdag of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook gewoon sensetivity en deadzone aanpassen ...
maar iedereen heeft dezelfde demo ook al staat die op een andere server, codemasters heeft in een persbericht sites gevraagd de demo voor hun te hosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Als je de Draw Distance terugzet loopt het spel inderdaad soepel. Verder is het met toetsenbord best grappig, maar ik wil zo'n spel gewoon met stuurwiel spelen, lmd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de demo start, dan heb ik een CTD. Ik heb de nieuwste det.drivers geladen 44.10 en nog krijg ik na het plaatje van de focus in de bagger een ctd....iemand enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ATTENTION: UPDATED DEMO VERSION

Hi all,

Well after reading all your comments here and taking on board the disappointment alot of you had regarding handling and sound problems, and numerous other issues we have decided to update the demo.

This will mean all the fixes from the final build including steering, sound, etc will now be added to the current demo version. It will come in the form of a zip file which will have to be extracted to the current Colin McRae Demo Root directory.

This update will be undergoing testing today, and should be available somepoint Wednesday PM or more likely Thursday morning, all being well with the code.

We do want you to get a more in depth view of what the final game does look like, hence the urgency to get the new update out ASAP.

And as an added treat one of the Dev Team Programmers will be along to answer any of your Techie questions

Mike
bron: http://62.25.99.121/forum...4d56d973d9&threadid=21052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo is dat, er wordt dus aan gewerkt. Tjee zeg, jullie krijgen een gratis demootje, waar in nb. staat dat ie nog niet helemaal af is... en maar zeuren; geluid deugt niet, mijn stuurtje doet het niet, bla bla bla.

Codemasters weet heus wel wat ze doen, die hebben wel ff een reputatie hoog te houden, wacht nou maar eens het 'final product' af en lever dan je commentaar.

Mijn globale indruk van dit spel, is dat dit dus echt wel een vette game gaat worden, een voorbeeld wat ik erg goed vind gedaan om het realisme te verhogen, is de cockpitview in de regen, wauw, zo mooi heb ik dat niet eerder gezien, druppels reageren echt op de 'wind' tegen het raam, hoe harder, hoe meer ze naar de zijkant gedrukt worden, vet hoor...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6249/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 18:48:
zo is dat, er wordt dus aan gewerkt. Tjee zeg, jullie krijgen een gratis demootje, waar in nb. staat dat ie nog niet helemaal af is... en maar zeuren; geluid deugt niet, mijn stuurtje doet het niet, bla bla bla.

Codemasters weet heus wel wat ze doen, die hebben wel ff een reputatie hoog te houden, wacht nou maar eens het 'final product' af en lever dan je commentaar.
Die reputatie hebben ze anders aardig om zeep geholpen na Race Driver. Daar waren de reacties op de demo ongeveer hetzelfde als bij deze demo. De besturing zou ook verbeterd worden in de final. Nou, dat hebben we gemerkt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ze hebben een reputatie goed te maken ja. Nog zo'n fiasco als DTM race driver lijkt me niet handig.

En ze brengen die "gratis" demo echt niet uit om ons een plezier te doen hoor, ze willen kopers binnenhalen voor het spel. Nou dat is echt gelukt ;) NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 20-09 23:24
Ik vind het wel een leuk spel, heb de demo gedownload.
Graphics zien er sowieso beter uit dan CMR 2. En het draait ook prima. De extra grafische details kunnnen me wel bekoren.
Ook de gameplay vind ik in orde.
Hopen dat hij vlug in de winkels ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ZAMoRANo schreef op 02 June 2003 @ 19:28:
Ze hebben een reputatie goed te maken ja. Nog zo'n fiasco als DTM race driver lijkt me niet handig.

En ze brengen die "gratis" demo echt niet uit om ons een plezier te doen hoor, ze willen kopers binnenhalen voor het spel. Nou dat is echt gelukt ;) NOT
my words
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 18:48:een voorbeeld wat ik erg goed vind gedaan om het realisme te verhogen, is de cockpitview in de regen, wauw, zo mooi heb ik dat niet eerder gezien, druppels reageren echt op de 'wind' tegen het raam, hoe harder, hoe meer ze naar de zijkant gedrukt worden, vet hoor...

[afbeelding]
Ja dat maakt een racesim echt een sim ja, een beetje mooie regen op je ruit |:(

Dat is alleen maar de slagroom op de taart, maar die taart moet ook niet van stront zijn! O-)

Ik had die aandacht liever in het racemodel gezien (ja, ook in de demo, want wat heeft die voor zin als ie niet demonstreert hoe het uiteindelijke spel wordt)
Goed, laten we die patch even afwachten, CMR2 was ten slotte een goed spel

[ Voor 37% gewijzigd door Stefke op 02-06-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
stefijn schreef op 02 juni 2003 @ 20:47:
Dat is alleen maar de slagroom op de taart, maar die taart moet ook niet van stront zijn! O-)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Met de demo van CMR2 heb ik ongeloofelijk veel lol gehad. Die track van Italië vind ik nog steeds top. Dat geldt hetzelfde voor de demo van Grand Prix 2. Ik speelde het op een 133 mhz laptop, Monza Italië. Beide uiteindelijk compleet aangeschafte spellen heb ik enorm van genoten.
De demo van CMR3 heeft niet zo'n hoog fun-gehalte dat ik het spel zal aanschaffen. Misschien via Kazaa of zo. Als je er 49,95 euro aan uitgeeft, moet je er wel enorm veel lol van kunnen hebben, en dat weet deze demo bij mij niet te bereiken.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb vorig jaar de PS2 versie meteen gekocht. En drie dagen later verkocht. Het stuurde gewoon voor geen meter, op Easy was dat geen probleem, dan won je nog wel, maar op medium was het de frustratie ten top.

De PC versie lijkt niet veel beter te sturen... al heb ik er wel iets meer fun mee vanwege de hogere resolutie, je ziet de weg veel beter dan op een TV scherm.

Opvallend trouwens dat het zo goed loopt bij mij. Met onderstaand systeem kan ik alles op max zetten (een paar dingen zijn DX8 en werken natuurlijk niet...), 1024x768x16 en dan loopt het toch echt op minimaal 50 fps. Terwijl ik in CMR2 met dezelfde resolutie in 32 bits Cubemapping (ofzo) moest afzetten omdat het anders op veel stukken onder de 20 fps zakte... petje af voor performance optimalisatie dus!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 16:56:
Als ik de demo start, dan heb ik een CTD. Ik heb de nieuwste det.drivers geladen 44.10 en nog krijg ik na het plaatje van de focus in de bagger een ctd....iemand enig id?
Unofficial Demo Desktop Crash Fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:27

Chakotay

Lick here to continue

Thnx, die werkt :)

De performance hier is wat gaar trouwens, op 1024 zonder FSAA en aniso loopt ie alleen in de cockpitview bijna vloeiend :? (2500+ @ 3200+, nForce2, 9700pro) Zal wel aan mij liggen, aangezien het bij de rest wel gewoon goed gaat.

De besturing (Logitech FF wheel) is niet echt lekker, gezien Race Driver vrees ik het ergste... Maar laten we even afwachten wat de nieuwe demo brengt :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35
Ik kan elke keer maar ff spelen, want op een gegeven moment knalt winXP eruit met een blauw scherm met iets over nv4_disp.dll, een onderdeel van m'n videokaart drivers dus :(
Ik heb trouwens 44.10 erop staan.

Met andere spellen heb ik absoluut geen problemen.

Meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

De Colin McRae Rally 3 demo patch is uit.

Download
IV. FIXED ISSUES:
=====================

1. Sound effects updated and volume balancing

2. Steering wheel support updated to directly drive the car wheel angle

3. Force feedback support updated to include car direction spring force feedback

4. Low bit rate movies for slower machines

5. Track lighting/shadows support fixed

6. Track light reflections support fixed in 32 bit display mode

7. Better frame rate independance for objects

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dat moeten we maar eens bekijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35
En nou maar hopen dat het mijn crash probleem ook oplost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdv
  • Laatst online: 11:42
bah met die update zuigt het sturen nog steeds (met mijn stuurtje dus, ik weet niet hoe het is met andere). Voor mij een belangrijke reden om het niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Stuurt hier een stuk beter :) Heb zowaar twee stages UITGEREDEN.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
waarom stuurt het beter. Wat was het probleem bij jou eerst en hoe is het nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lost die officiele demo patch nou ook het CTD probleem op??

Want die unofficial fix is nergens meer te scoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

Snap er niets van, Probeer ik de demo te starten, missen er 3 DLL files in mijn systeem, heb ik die Los van internet gehaald, komt hij met de volgende mededeling:

Kan entrypoint van Procedure Ddentry10 niet vinden in DLL-Bestand DDRAW.dll.

Dit na het patchen van de demo, updaten van de VGA drivers, en het installeren van DX9,

Radeon 8500 -> Winxp Pro,

Iemand een idee/Suggestie???

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
360Degreez schreef op 04 June 2003 @ 17:04:
Snap er niets van, Probeer ik de demo te starten, missen er 3 DLL files in mijn systeem, heb ik die Los van internet gehaald, komt hij met de volgende mededeling:

Kan entrypoint van Procedure Ddentry10 niet vinden in DLL-Bestand DDRAW.dll.

Dit na het patchen van de demo, updaten van de VGA drivers, en het installeren van DX9,

Radeon 8500 -> Winxp Pro,

Iemand een idee/Suggestie???
Heb je wel directX9 geinstalleerd staan? Ddraw.dll is een van die bestanden. Misschien doet ie daarom zo weinig :) (ik heb weer es niet goed gelezen... :()

Dis ook een leuke site, kun je etappetijden laten registreren. Gisteren stond ik nog 6e op Japan, nu 10e :(. Ik begrijp echt niet dat er nog mensen zijn die meer dan 10 seconden sneller zijn dan ik op die baan, terwijl ik echt het uiterste er uit heb gehaald.. Volgens mij moeten die lui echt stukken afsnijden enzo, kan niet anders...

[ Voor 6% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 04-06-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 04 June 2003 @ 23:49:
[...]

Heb je wel directX9 geinstalleerd staan? Ddraw.dll is een van die bestanden. Misschien doet ie daarom zo weinig :) (ik heb weer es niet goed gelezen... :()

Dis ook een leuke site, kun je etappetijden laten registreren. Gisteren stond ik nog 6e op Japan, nu 10e :(. Ik begrijp echt niet dat er nog mensen zijn die meer dan 10 seconden sneller zijn dan ik op die baan, terwijl ik echt het uiterste er uit heb gehaald.. Volgens mij moeten die lui echt stukken afsnijden enzo, kan niet anders...
Is dit: 3:22.92, jouw tijd? Ik heb er zelf nu een 3:23.86 staan, maar ik kon nog zeker meer dan een seconde sneller zijn (2 aardige fouten gemaakt). Maar 18sec sneller, das wel erg veel ja

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Nop, deze: Rob Ebeling
Netherlands
3:16.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 11:54
aaah ok, dan is hij dus 7sec sneller dan mij, damn dat is echt veel :'(

Maar op sweden heeft Rob een tijd van: 3:10.89
En ik: 2:55.27

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
PASware schreef op 05 juni 2003 @ 11:45:
aaah ok, dan is hij dus 7sec sneller dan mij, damn dat is echt veel :'(

Maar op sweden heeft Rob een tijd van: 3:10.89
En ik: 2:55.27
Die baan heb ik 1 keer gereden, echt kloteparcours :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
PAS ware
Netherlands
3:18.01

Hmm dat komt wel erg dicht bij mijn tijd. Vanavond maar weer es mijn tijd (proberen) scherper stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
UK stage 1 (demo)
3:08.32 (met keyboard)

Hij staat trouwen geregistreerd op http://www.cmr3.com/besttimes.aspx

Zaten nog wel 2 foutjes in, kan dus nog iets sneller.

Wat ik jammer vindt is dat er geen arcade meer in het spel zit.
Kon je mooi rondjes rijden, was erg leuk over LAN.

[ Voor 20% gewijzigd door KillerDream op 05-06-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
KillerDream schreef op 05 juni 2003 @ 14:04:
UK stage 1 (demo)
3:08.32 (met keyboard)

Hij staat trouwen geregistreerd op http://www.cmr3.com/besttimes.aspx

Zaten nog wel 2 foutjes in, kan dus nog iets sneller.

Wat ik jammer vindt is dat er geen arcade meer in het spel zit.
Kon je mooi rondjes rijden, was erg leuk over LAN.
Ik dacht dat dat niet te doen was met keyboard.. Ikzelf rij met een Thrustmaster F1 racestuur. Toch maar es met keyboard proberen dan.
Wat me ook opvalt is dat er zoveel polen in die lijsten voorkomen, erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Mwoah, ik vind m nog niet erg lekker te spelen...hoop dat de final beter wordt dan dit.. toch maar liever CMR 2

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 05 June 2003 @ 14:46:
[...]

Ik dacht dat dat niet te doen was met keyboard...
Na de patch is het stukken beter.
Ikzelf rij met een Thrustmaster F1 racestuur. Toch maar es met keyboard proberen dan.
Ik zal vannavond eens met mijn Wheel proberen, misschien kan ik nog wel sneller. :)
Wat me ook opvalt is dat er zoveel polen in die lijsten voorkomen, erg apart.
Ja, en die gaan heel erg hard, wat volgens mij niet kan...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dat was bij CMR2 ook al. Ik speelde op mijn beste track een niet misselijke tijd met stuur en de 205T16 - en dan op een track waar de T16 zijn potentieel kan waarmaken - (bijv 3:02 in de top 15 van de cmr2.com lijst) en dan waren er lui die met toetsen nog effe 15 sec sneller waren op dat traject met de Seat WRC (Die niet echt geweldig was)

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 05-06-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Heb net even ook Japan gereden, maar daar ben jij Rob, maar liefst 10 sec. dan mij! Zal vannavond even met een wheel proberen of ik daar sneller kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo loopt hier perfect!
Gister zag ik mijn voorwiel (velg + band) weg stuiteren, en geloof mij, dat rijdt erg belabberd. ;)

Jammer dat in de demo geen reparatie-menu zit. (championship?) Hier had ik graag een voorproefje van gezien. Waarschijnlijk is dat net als in CMR2 goed geregelt.

Als ik de screens zie van de woestijntracks zou ik wensen dat ze ooit nog eens Paris-Dakar omzetten naar een game. Geen tracks, alleen een kaart en kompas (GPS) om door het zand en over de sporadische wegen te rijden. Maar dan wel met overstekende kamelen, weggespoelde bruggen, zandstormen, nieuwsgierige- maar behulpzame toeschouwers enz. :9~

That will be the day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

eh ja... maareeeeh.........Kan entrypoint van Procedure Ddentry10 niet vinden in DLL-Bestand DDRAW.dll?

:-)

Oh, hoe maak in onderdaan mijn bericht zo'n linkje naar de specs?

Net zoals in het onderstaand bericht van Marzzzz

http://specs.tweak.to/list.php?usr=2409

[ Voor 47% gewijzigd door 360Degreez op 05-06-2003 16:26 ]

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb net ff geprobeerd met keyboard (na installen van de demo_update). Hoe halen jullie in godsnaam tijden van 3 min 8 met keyboard? Ik vind het echt niet te doen, terwijl ik normaal ook best goed ben in racegames met keyboard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 05 juni 2003 @ 17:13:
Hoe halen jullie in godsnaam tijden van 3 min 8 met keyboard? Ik vind het echt niet te doen, terwijl ik normaal ook best goed ben in racegames met keyboard..
Ja, geef eens je tussentijden door.
Kunnen we ff kijken waar jij tijd verliest.

Mijn tijden van UK:

Sectie 1: 0.59.36 (asfalt + modder)
Sectie 2: 1.52.68 (modder + langrechtstuk + modder)
Sectie 3: 2.39.05 (modder + veel asfalt wat plankgas is, grip op asfalt is erg goed)
Totaal: 3.08.32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm weer es met stuur gespeeld. Die patch die helpt een hoop zeg hé!! Ik heb nu 3:02.22 in UK en 3:09.65 in Japan!! In Japan sta ik nu 5e :P. Moet alleen nog 4 seconden zien te vinden daar, ik denk dat ik erg dicht in de buurt van de eerste tijd kan komen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Erg leuke demo :)

Eerst de demo van 150MB downloaden, wat wil zeggen dat je je eerst moet reggen. Dus even een mirror vinden :+
Eindelijk binnen, geinstalleerd. "Your grapic card does not meet the minimum system requirments".
Leuk spel :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
Ik gebruik een logitech momo (eerste uitgave) stuurwiel en wat ik ook probeer, het gaspedaal en de rem zijn omgedraaid.
zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ik d8 dat je dat in het spel kunt aangeven om die om te keren? Dat werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dit spel is gewoon niet gemaakt voor een stuurtje, ook na de patch niet.
Waarschijnlijk ben je sneller met een gamepad of het toetsenbord.

Met een stuur reageert de auto gewoon niet snel genoeg op je bewegingen, en er zit altijd een paar tiende van een seconde vertraging in terwijl bij rally optijd insturen juist zo belangrijk is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:02

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb die patch even er over gegooit en het komt nu in de goede richting :) Ik ben er nu meer tevreden over dan eerst... Ook het nieuwe menu is echt beter :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Zozo, hoe krijg je dat voorelkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb net voor de gein even met een Thrustmaster Dual Analog gamepad geprobeerd, ja en dan merk je meteen waarvoor het spel gemaakt is, ja consoles met gamepads dus.

Zweden voor t eerst gereden net: 2:58, er zaten nog wat foutjes in het kan zeker nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
Eigenlijk is dit spel wel heel realistisch, kijk maar eens naar deze video met onboard beelden van een peugeot 206 (Bruno!!!) en een Focus (???).
Dit spel haal ik heel zeker, de dag dat het uitkomt nog !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
UK (demo)
3:16.82 KEYBOARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja de graphics zien er redelijk goed uit maar dit is natuurlijk verre van een sim qua besturing/physics he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
3.07 op UK, en dat moet nog een stuk beter kunnen (oa. 1x 180° 1e stuk in het bos)

De besturing is beter met de patch, maar nog steeds beweegt de auto vreemd. Alsof de voorwielen bij het sturen zijwaarts bewegen. Het draaipunt zit verkeerd.
De snelheden zijn trouwens ook veel te hoog. Je kunt op het eerste stuk met die afgezette asfaltdelen 120-140km/h. Nou...een WRC gaat hard, maar geen 140 op een bocht met een straal van 12-15 meter.
tweak_master schreef op 05 June 2003 @ 21:52:
Eigenlijk is dit spel wel heel realistisch, kijk maar eens naar deze video met onboard beelden van een peugeot 206 (Bruno!!!) en een Focus (???).
Dit spel haal ik heel zeker, de dag dat het uitkomt nog !!!
Link doet het niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Stefke op 05-06-2003 22:36 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.