Moest voor 16 januari binnen zijn... Snap dan ook niet waarom je dan zolang wacht...Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 16:47:
Kan iemand mij de precieze datum vertellen dat het bezwaar van de 'tariefsverhoging' bij O2 kenbaar moest zijn gemaakt? Heeft iemand wellicht nog de brief waarin dat staat (ben precies die brief kwijt).
Op telecomvergelijk.nl staan verschillende data, de ene zegt voor 17 januari, en dan ander zegt voor 16 januari.
Mijn brief is namelijk op 15-1 aangetekend verzonden, en op 16-1 aangekomen bij O2. De klantenservice wist me dan ook dood leuk te vertellen dat mijn contract waarschijnlijk niet ontbonden wordt
Verwijderd
Ik kwam het pas net voor het versturen tegen op internet. Brief ben ik op de 14e vergeten te sturen, werd dus de 15e. Met de datum heb ik geen rekening meer gehouden, dacht zelf dat ik nog binnen de tijd was..
020-2004977
Van het kastje naar de muur lopen...
is er iemand afgesloten? net gebeld en zou vanaf vandaag afgesloten worden, maar sim doet het nog steeds...
zit waarschijnlijk een vertraging in ofzo...
nu 20 min in de w8 voor contract beheer...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Laat ff weten hoe het afloopt Aub?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
dat had ik dus ook, half ur verder werd de verbinding verbokenm0nk schreef op 01 februari 2003 @ 15:43:
is er iemand afgesloten? net gebeld en zou vanaf vandaag afgesloten worden, maar sim doet het nog steeds...zit waarschijnlijk een vertraging in ofzo...
Bel ik terug was er weer een wachtrij van 20 min
Geld ook voor mij, mijn idee is dat het pas maandag gebeuren gaat ivm met de werkdagen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Shit, kon ik nog maar opzeggen, heb er overheen gelezen toen ik de brief kreeg.. :`(
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 22:18 ]
ik heb vandaag een nieuw mobieltje gehaald, een panasonic gd67 

dat vrouwtje van o2 had me verzekerd dat, mocht ik nog gefactureerd worden voor februari, ik dit met terugwerkende kracht terug zou krijgen met als begindatum 1 februari, de datum dat ik dus eigenlijk afgesloten zou moeten worden.
dat vrouwtje van o2 had me verzekerd dat, mocht ik nog gefactureerd worden voor februari, ik dit met terugwerkende kracht terug zou krijgen met als begindatum 1 februari, de datum dat ik dus eigenlijk afgesloten zou moeten worden.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Iemand al afgesloten? Ik vrees het ergste 
offtopic:
amahasu, hoe bevalt die GD67? Ik wil er misschien ook eentje gaan halen...
Verwijderd
Is het niet mogenlijk om de automatische afschrijving van O2 gewoon bij je bank stop te zetten ??
als het goed word ik (en de meeste anderen) deze week afgesloten, mits ze je opzegbrief voor 10 januari hebben ingescand (dat is wat mij is verteld)Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 17:58:
Iemand al afgesloten? Ik vrees het ergste
offtopic:
offtopic:
TonD, het is perfect telefoontje, lekker klein, licht en hij gaat superlang mee, hij staat al sinds gister aan terwijl de accu maar 1/4 vol was
TonD, het is perfect telefoontje, lekker klein, licht en hij gaat superlang mee, hij staat al sinds gister aan terwijl de accu maar 1/4 vol was
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Heeft er iemand al iets zwart op wit gekregen, dat het contract wordt ontbonden?
Ik sluit voorlopig nog geen nieuw abonnement af. O2 is werkelijk niet te vertrouwen en ik heb geen zin in 2 abonnement. Voorlopig blijf ik nog maar bellen met mijn Nokia 3510i.
Ik sluit voorlopig nog geen nieuw abonnement af. O2 is werkelijk niet te vertrouwen en ik heb geen zin in 2 abonnement. Voorlopig blijf ik nog maar bellen met mijn Nokia 3510i.
Questions must be asked
ik had nou ook weer iets vaags, keek ik op telebankieren 22,50 bijgeschreven
door o2 netherlands bv met de omschrijving : o2 refund
vaaaaag
door o2 netherlands bv met de omschrijving : o2 refund
vaaaaag
bij mij doet ie het ook nog, ach ja, heb toch aangetekend verstuurd. en regel het wel via de bank als het verkeerd gaat
Verwijderd
Vandaag na contact met contract beheer per direct afgesloten. De brief waarin stond dat ik niet afgesloten zou kunnen worden was "een foutje". Ben je dus nog niet afgesloten, contractbeheer bellen 020-2004444, even zeuren en ze bellen je of terug of met een beetje geluk ben je er meteen vanaf.
Verwijderd
Heb vandaag gebeld, en iedereen die optijd de opzegging heeft opgestuurt,
Kan dus per 3-2-03 bellen, en ze halen het nr. dan gelijk uit de lucht.
Let wel op als je je nr. nog wil laten porteren, dan moet je nog wachten met bellen.
Je krijgt alles nog schriftelijk bevestigt.
En de eind afrekening komt nog, waarschijnlijk krijgen een hoop mensen nog geld terug. ivm het vooruit betalen van de eerste abbonement.
Kan dus per 3-2-03 bellen, en ze halen het nr. dan gelijk uit de lucht.
Let wel op als je je nr. nog wil laten porteren, dan moet je nog wachten met bellen.
Je krijgt alles nog schriftelijk bevestigt.
En de eind afrekening komt nog, waarschijnlijk krijgen een hoop mensen nog geld terug. ivm het vooruit betalen van de eerste abbonement.
yessssssssssssss, mijn simkaart kon zich niet meer registreren. Wat erg zeg.
Ben ik eindelijk van O2 verlost.
Ben ik eindelijk van O2 verlost.
Questions must be asked
DIe van mij is ook afgesloten !!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
die van mij was gister afgesloten , ik belde zo op naar o2.Zeeggen ze zal vandaag of morgen worden (ik had gevgraagd om het 1 feb te laten beeindigen).Dus ik denk zal wel vandaag worden afgesloten was dus gister.Mara jah heb nu de 6610
Verwijderd
die van mij doet het nog steeds, wachtijd is op het moment ongeveer 20 minuten, bel straks nog wel een keer
ik word hier moe van...
Verwijderd
Ik ben ook nog niet afgeslotenVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 17:51:
die van mij doet het nog steeds, wachtijd is op het moment ongeveer 20 minuten, bel straks nog wel een keerik word hier moe van...
Verwijderd
Mijn 2 abbos zijn ook afgesloten vandaag:.. Al met al een prima aktie geweest bij GSMstunter.. In principe zou ik quite spelen, met daarbij 2 uur gratis bellen. Maar omdat ik dus eerder kon opzeggen, heb ik toch een behoorlijk leuke winst gemaakt:
25-jul 500
24-jul -175,45
26-aug -39,98
26-sep -39,98
25-okt -39,98
18-jan -39,98
WINST 164,63 (plus 6maanden lang 2 uur gratis bellen)..
Had ik nou toch maar 5 abbos afgesloten:
Het wordt nu weer tijd om mijn volgende gratis abbos te vinden.
TWEAKERS............... BEDANKT
25-jul 500
24-jul -175,45
26-aug -39,98
26-sep -39,98
25-okt -39,98
18-jan -39,98
WINST 164,63 (plus 6maanden lang 2 uur gratis bellen)..
Had ik nou toch maar 5 abbos afgesloten:
Het wordt nu weer tijd om mijn volgende gratis abbos te vinden.
TWEAKERS............... BEDANKT
Palthe
ook ff naar o2 gebeld, wachttijd 20 minuten, maarre was al na 10 minuutjes aan de beurt. ze vragen nog naar je reden en zeggen dan: "o ja er is iets misgegaan met de verwerking van je aanvraag. Als u wilt kan ik u per direct afsluiten." Dûh..
gelukkig maar, want ik had al weer een weekje nieuw ben abbo met motorola 720, hihi. dus als je niet afgesloten bent, bellen!! anders "vergeten" ze je zogenaamd...
gelukkig maar, want ik had al weer een weekje nieuw ben abbo met motorola 720, hihi. dus als je niet afgesloten bent, bellen!! anders "vergeten" ze je zogenaamd...
Woei! mijne is afgesloten!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zal ze morgen ook nog eens bellen, want ik ben nog niet afgesloten.
Maar ik heb ook zakelijke abbo's.. is daar al meer over bekend???
Maar ik heb ook zakelijke abbo's.. is daar al meer over bekend???
Verwijderd
O2 net weer gebeld, 10 minuten in de wacht gestaan, ik stond in de qeue (ofzow
) om afgesloten te worden, maar ze kon het ook handmatig doen. Binnen 30 seconden zei ze
Kwartier later zag ik nog O2 in beeld staan
Ik opnieuw bellen... Tuut tuut tuut, telefoon aan/uit: 'SIM registratie mislukt'.
YEAH!
Verwijderd
shit ik heb vergeten mjin aanvraag op te sturen.
Kan ik nu nog bellen naar 02 om mijn abbonement op te zeggen?
Kan ik nu nog bellen naar 02 om mijn abbonement op te zeggen?
ehm wrom wil iedereen zo graag van 02 af?, ik kan mooi goedkoop bellen naar mijn pa die ook o2 heb net als naar een aantal vrienden. alleen het ontvangst laat soms iets te wensen over maar verder heb ik er geen problemen mee.
Verwijderd
Omdat je dan een leuke winst maakt.. en je zult binnenkort toch wel weer ergens een ander gratis abbotje kunnen afsluiten
Heeft iemand ook al zijn zakelijke accounts op kunnen zeggen?
www.heinemanss.nl
Ik ben nu O2 aan het bellen, maar volgens mij heeft de zakelijke desk het nogal druk, laat het zo wel weten hoe dit afloopt.sheinemans schreef op 06 February 2003 @ 12:31:
Heeft iemand ook al zijn zakelijke accounts op kunnen zeggen?
JEP! mijn abbo's worden ook afgesloten! (alle 9)
ze hadden wel veel smoesjes waarom het nog niet gedaan was. Verhuizingen enzo. Maar ik kreeg deze week een bevestiging thuis en de kosten voor deze maand krijg ik terug gecrediteerd.
[ Voor 29% gewijzigd door Ralpy op 06-02-2003 13:46 ]
Op deze manier verliest O2 wel erg veel klanten.
Questions must be asked
Waaaauw..
ik ben er ook vanaf.. vorige week gebeld over me abbo .. faxje opgestuurd vanavond weer gebeld toevallig zelfde persoon aan de lijn en zei vertelt mij dat ik contractvrij ben
en de mijne is ook sinds vandaag eruit
Heeft iemand al succesvol geporteerd?
American Express vraagbaak
Verwijderd
Mijn abonnement is afgesloten. Blijkt er alleen een SIM lock op mijn telefoon te zitten. Aangezien het eerste jaar nog niet voorbij is, maar ik wel ben afgesloten, zal ik normalerwijze €160 moeten betalen om de lock officieel te laten verwijderen. Ik heb O2 gebeld om hem te laten verwijderen, hij begon niet over deze kosten. Ik dacht ook maar geen slapende honden wakker te maken en heb er maar even niets over gezegd.
Weet iemand misschien of deze unlockkosten ook voldaan moeten worden als je binnen een jaar de abb. op hebt kunnen zeggen wegens gewijzigde voorwaarden?
Weet iemand misschien of deze unlockkosten ook voldaan moeten worden als je binnen een jaar de abb. op hebt kunnen zeggen wegens gewijzigde voorwaarden?
020-2004977
Ja, simlock heeft niets te maken met gewijzigde abonnementsvoorwaarden.Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 16:23:
Toen Telfort begon, verkochten ze ook abonnementstoestellen met simlock in Pak & Bel pakketten. Die abonnementen kon je destijds elk moment opzeggen, er was geen mimimum contractsperiode. Maar de simlock kon pas na een jaar verwijderd worden.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Shit, eindelijk van O2 af, zit ik met een simlock. Maar eens verder gaan kijken :-)haas schreef op 08 February 2003 @ 18:53:
[...]
Ja, simlock heeft niets te maken met gewijzigde abonnementsvoorwaarden.
Toen Telfort begon, verkochten ze ook abonnementstoestellen met simlock in Pak & Bel pakketten. Die abonnementen kon je destijds elk moment opzeggen, er was geen mimimum contractsperiode. Maar de simlock kon pas na een jaar verwijderd worden.
er zijn toch wel mensen die wel voor een xxx euro je gsm unlocken?Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 19:20:
[...]
Shit, eindelijk van O2 af, zit ik met een simlock. Maar eens verder gaan kijken :-)
hmmz, ergens in december deed ik 2 brieven op de bus naar o2; een voor mn moeders abo, eentje voor die van mij... afgelopen donderdag is mn moeder afgesloten (incl, brief van o2), maar ik niet
het enige verschil tussen de 2 brieven was dat ik erbij heb gezet dat ik, indien mogelijk, gebruik wilde maken van nummerbehoud/-portering.
khoop maar dat ik na t weekend alsnog wordt gekicked
het enige verschil tussen de 2 brieven was dat ik erbij heb gezet dat ik, indien mogelijk, gebruik wilde maken van nummerbehoud/-portering.
khoop maar dat ik na t weekend alsnog wordt gekicked
Dat hoop ik niet voor je, want voor nummerportering heb je een lopend abonnement nodig...
Vieze vuile B#TF%CK3RS bij O2!!!
10 januari brief ontvangen bij o2 dat ik onder mijn contract uit wil omdat ze de contractsvoorwaarde hadden gewijzigt met dat ik nadrukkelijk geporteerd wou worden!
Vandaag rond 3 uur opeens mijn GSM de lucht uit, "GSM kaart gewijgerd"
Bel naar O2
1. Ne hoor meneer, uw GSM kaart zal wel kapot zijn! we kunnen een nieuwe aanvragen, duurt 5 dagen
( Dit terwijl ik al het vermoeden had geuit dat ik afgesloten was )
10 minuten later bel ik weer ongerust naar de helpdesk
2. Nee hoor, ik kan u verzekeren dat u niet bent afgesloten, gewoon kaart stuk kan 15 dagen duren ( vreemd eerst nog 5!)
Dus thuis even crosschecken met een andere GSM, en ook kaart gewijgerd.
3. Nee hoor, u bent zeker niet afgesloten, maar op uw aandringen zal ik het even navragen.
En ja hoor afgesloten, dus nadat ik duidelijk had gemaakt ( en dat konden ze zelf ook lezen ) dat ik wou porteren en niet afgesloten wilde worden en dat dat nummer mijn privé en zakelijk nummer was. Kon ik CB bellen en die sluiten me na veel moeite voor 12 uur vanacht aansluiten.
God, bijna was ik mijn nummer kwijt!
dan had ik ze echt aangeklaagd!
10 januari brief ontvangen bij o2 dat ik onder mijn contract uit wil omdat ze de contractsvoorwaarde hadden gewijzigt met dat ik nadrukkelijk geporteerd wou worden!
Vandaag rond 3 uur opeens mijn GSM de lucht uit, "GSM kaart gewijgerd"
Bel naar O2
1. Ne hoor meneer, uw GSM kaart zal wel kapot zijn! we kunnen een nieuwe aanvragen, duurt 5 dagen
( Dit terwijl ik al het vermoeden had geuit dat ik afgesloten was )
10 minuten later bel ik weer ongerust naar de helpdesk
2. Nee hoor, ik kan u verzekeren dat u niet bent afgesloten, gewoon kaart stuk kan 15 dagen duren ( vreemd eerst nog 5!)
Dus thuis even crosschecken met een andere GSM, en ook kaart gewijgerd.
3. Nee hoor, u bent zeker niet afgesloten, maar op uw aandringen zal ik het even navragen.
En ja hoor afgesloten, dus nadat ik duidelijk had gemaakt ( en dat konden ze zelf ook lezen ) dat ik wou porteren en niet afgesloten wilde worden en dat dat nummer mijn privé en zakelijk nummer was. Kon ik CB bellen en die sluiten me na veel moeite voor 12 uur vanacht aansluiten.
God, bijna was ik mijn nummer kwijt!
dan had ik ze echt aangeklaagd!
Kan je nu nog afmelden?
kep nog 2 abbo's en wil wel andere tel?
Wat moet je btw naar die lui faxe? opzeg briefje iig natuurlijk maar ook kopietje laatste rekening oid?
domme vrage, maarja hele topic door
ben lui.. sorry
kep nog 2 abbo's en wil wel andere tel?
Wat moet je btw naar die lui faxe? opzeg briefje iig natuurlijk maar ook kopietje laatste rekening oid?
domme vrage, maarja hele topic door
ben lui.. sorry
[ Voor 58% gewijzigd door RiCk op 11-02-2003 20:39 ]
RiCk:
nee.
Ik heb vandaag nog gebeld of ze mijn brief hadden ontvangen en ik ben inmiddels afgesloten (zonder nummerbehoud, maar op zich kan ik daar wel mee leven
)
nee.
Ik heb vandaag nog gebeld of ze mijn brief hadden ontvangen en ik ben inmiddels afgesloten (zonder nummerbehoud, maar op zich kan ik daar wel mee leven
*KICK*
Is er al iemand op een normale manier afgesloten MET nummerportering?
[edit]
Net gebeld: ik mag uitporteren. Het antwoord is dus: "Ja."
Nu nog de keuze... KPN Mobile of Vodafone...
Iemand tips? Anders ga ik even wat topics doorworstelen...
[edit]
[ Voor 56% gewijzigd door ESteg op 19-02-2003 10:38 ]
Shit... ik heb ook 02 tot mei... maar wil er ook heel graag vanaf. Lees deze topic nu pas maar blijkbaar ben ik dus te laat voor het feestje..
Is er nog een manier om iets te regelen dat ik ook afgesloten kan worden of had ik echt een brief voor eind januari moeten opsturen naar O2 ??
Bladiebla!
Verwijderd
gewoon zeggen dat je een bref had gestuurd en dat ie waarschijnlijk wel niet zal zijn aangekomen... als je geluk hebt, biedt de medewerker gelijk aan je op deactive te zedtten en dus af te sluiten
ja dat mag..ESteg schreef op 19 February 2003 @ 10:21:
*KICK*
[edit]
moi nummerportering naar ben abboo
Mocht iemand het nog willen weten: de keuze is gevallen op Vodafone, met name door de extreem goede klantenservice - die ervaring heb ik althans.ESteg schreef op 19 February 2003 @ 10:21:
*KICK*
[...]
Siemens S45i, here I come...
Verwijderd
Wat een *********** bij O2!! Ik ben afgesloten, krijg ik vandaag een factuur van €282,25!! €3,40 gebruikskosten en €236,39 overige verrekeningen (bel-bundel 360-12 contractbeeindiging, exclusief BTW)...
Ik zal ff kijken of ik ze vandaag nog te pakken kan krijgen
GVD!!
Ik zal ff kijken of ik ze vandaag nog te pakken kan krijgen
Krijg ik nu een factuur voor 150 euro bij diverse kosten voor contracts beeindiging!!
Hang nu weer aan de lijn!
Krijg ik nu een factuur voor 150 euro bij diverse kosten voor contracts beeindiging!!
Hang nu weer aan de lijn!
Verwijderd
Heb ze ook net aan de lijn gehad.Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:15:
Ik heb gebeld... Het was een foutje... Ze waren vergeten kostenloze opzegging aan te vinken ofzow... Klinkt wel heel erg newbee mja...
Er ging een soort van klacht notie de deur uit, maar ik moest in de loop van de week nog wel even bellen voor de status.
Vreemd, want 2 andere nummers zijn wel gelukt.
Buttfuckers schrijf je volgens mij met dubbel-TStinger_Ventura schreef op 22 februari 2003 @ 18:01:
But seriously, dit zou erg slecht nieuws zijn. Aan de andere kant: als je aangegeven hebt dat het om beëindigigng ging i.v.m. de wijziging van de voorwaarden, dan kunnen ze je niets maken. Heb je dat niet vermeld in je brief, dan denk ik dat O2 best een sterke zaak heeft... (!)
Verwijderd
Sorry hoor. maar je bent ook wel heel erg dom als je niet de reden van opzegging erbij zetESteg schreef op 22 February 2003 @ 20:42:
[...]
Buttfuckers schrijf je volgens mij met dubbel-T
But seriously, dit zou erg slecht nieuws zijn. Aan de andere kant: als je aangegeven hebt dat het om beëindigigng ging i.v.m. de wijziging van de voorwaarden, dan kunnen ze je niets maken. Heb je dat niet vermeld in je brief, dan denk ik dat O2 best een sterke zaak heeft... (!)
Dat lijkt inderdaad dom, maar ik kan me al te goed voorstellen dat dat in de commotie vergeten wordt... toch lullig!
Palthe
kreeg rekening in de bus gisteren: ben die moeders blijkbaar 67 euro 10 schuldig, stond onder diverse kosten: bel bundel 180-12 contractbeeindiging!!
terwijl ze toch duidelijk hadden gezegd dat het abo kosteloos kon worden opgezegd!!
morgen maar bellen, maar betalen doe ik niet!
terwijl ze toch duidelijk hadden gezegd dat het abo kosteloos kon worden opgezegd!!
morgen maar bellen, maar betalen doe ik niet!
Verwijderd
Ik heb ook op kunnen zeggen. Wil nu alleen nog mijn SIM lock eraf hebben. Duurt onderhand al 3,5 week. Erg irritant
Palthe
vandaag gebeld... ja, das inderdaad een foutje meneer. ik ga een klacht aanmaken. het bedrag wordt van uw rekening gehaald en binnen 6 weken teruggestord...
Sorry???!! dus eerst eraf halen en vervolgens doodleuk terugstorten, terwijl de fout al erkend is?? en ff 6 weken op hun rekening laten bivakkeren? lekker hoor O2. wat vinden jullie moet ik die incasso laten terugvorderen door de bank en het hun maar lekker laten uitzoeken? of 5 a 6 weken gaan zitten wachten en hopen dat ze het terugstorten?
Sorry???!! dus eerst eraf halen en vervolgens doodleuk terugstorten, terwijl de fout al erkend is?? en ff 6 weken op hun rekening laten bivakkeren? lekker hoor O2. wat vinden jullie moet ik die incasso laten terugvorderen door de bank en het hun maar lekker laten uitzoeken? of 5 a 6 weken gaan zitten wachten en hopen dat ze het terugstorten?
Ik heb ook O2 en O2 heeft niet mijn complete bankrekening nummer.. Voor zover ik weet heb ik dat wel compleet ingevuld, maar op de rekeningen (met kosten etc) staat mijn bankrekening nummer - de laatste 2 cijfers. Ze kunnen dus niks afschrijven..
Ik zal maar ff bellen dat ze de laatste 2 cijfers ook hebben (of niet?
)
Ik zal maar ff bellen dat ze de laatste 2 cijfers ook hebben (of niet?
als je verstandig bent, laat jij het bedrag bij jouw bank storneren! dan blijft O2 met een openstaand bedrag zitten, wat ze vervolgens maar lekker intern af moeten boeken ofzo. Als je ziet hoeveel er mis is gegaan met afsluitingen en crediteringen zou ik ze dus echt NOOIT nog 6 weken van mijn geld laten profiteren en nog meer geld aan ze uit gaan geven om t evragen waar na week 6, 7, 8 etc m'n geld blijft.palthe schreef op 03 March 2003 @ 10:59:
vandaag gebeld... ja, das inderdaad een foutje meneer. ik ga een klacht aanmaken. het bedrag wordt van uw rekening gehaald en binnen 6 weken teruggestord...
Okee dan, O2 is dus lekker traag geweest met haar laatste factuur, maar ik heb nu ook contractbeëindigingskosten in rekening gebracht gekregen...
Is was er al op voorbereid, dus ik bellen naar de klantenservice (0800-444 4444), zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen! Met andere woorden: stuurt u maar een brief naar de afdeling CR, dan bekijken we over een een week of 8 uw klacht nog wel 'ns.
Welk nummer hebben jullie gebruikt om dit op te lossen? Ook 0800-444 4444, of één van de andere nummers?
Is was er al op voorbereid, dus ik bellen naar de klantenservice (0800-444 4444), zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen! Met andere woorden: stuurt u maar een brief naar de afdeling CR, dan bekijken we over een een week of 8 uw klacht nog wel 'ns.
Welk nummer hebben jullie gebruikt om dit op te lossen? Ook 0800-444 4444, of één van de andere nummers?
Probeer eens 020-2004908ESteg schreef op 09 April 2003 @ 11:14:
Okee dan, O2 is dus lekker traag geweest met haar laatste factuur, maar ik heb nu ook contractbeëindigingskosten in rekening gebracht gekregen...
webOS all the way!
Thnx, ik ga gelijk ff bellen 
[edit]
Bingo, toch wel érg handig, dit topic
Moest trouwens wel uitleggen hoe ik aan het nummer gekomen was, maar uiteraard heb ik mij voor GoT geworpen en gezegd dat ik er via de klantenservice gekomen was...
[edit]
Moest trouwens wel uitleggen hoe ik aan het nummer gekomen was, maar uiteraard heb ik mij voor GoT geworpen en gezegd dat ik er via de klantenservice gekomen was...
[ Voor 80% gewijzigd door ESteg op 09-04-2003 11:33 ]
Ik heb toegang tot het interne telefoonboek van O2ESteg schreef op 09 April 2003 @ 11:22:
Thnx, ik ga gelijk ff bellen
[edit]
webOS all the way!
Verwijderd
Heren, ik lees het nu pas, ik heb zeker een hoop pech en kan zeker niet meer onder m`n abbo uitkomen...
Helemaal top! ik ben van mijn 8 zakelijke abonnementen af, en heb €500 verdient en een samsung s100! Thnx heren !
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Oeh, té goed gewoon...
Wat zou het geweldig zijn om dat van meedere bedrijven te hebben. Altijd de juiste persoon aan de telefoon...
Is het mogelijk om het op tezeggen nu O2 van naam gaat veranderen?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Gaat O2 van naam veranderen? Hm, wist ik nog niets van.klaasbram schreef op 14 april 2003 @ 14:02:
Is het mogelijk om het op tezeggen nu O2 van naam gaat veranderen?
Nee, meestal is het bij naamswijzigingen niet mogelijk om op te stappen, aangezien de voorwaarden daar meestal niet bij veranderen.
[edit]
Hahahaaahaha, ze gaan dus gewoon weer terug naar Telfort... Briljant!
Bijna een reden om terug te gaan
[ Voor 15% gewijzigd door ESteg op 14-04-2003 17:21 ]
Kon tot 16 januari (read backVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 00:45:
tot wanneer kan dit nu dan?
Ik baal er zelf ook van nu want als ik dit eerder had gelezen had ik nu geen abbo meer en een gratis 6510
Nou ik heb dit topicje omhoog gekickt omdat het er nu (heel) misschien weer mogelijk is maar tot nu toe heb ik daar nog niemand over gehoord
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nee want er is nu waarschijnlijk weer sprake van een mogelijkheid om het abbo op te zeggen vanwege de naamsverandering van O2.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 12:00:
Kan dit topic niet een keertje dicht?
iemand een idee of die naamsverandering dan snel gaat komen en of het zeker is of je dan kosteloos je abbo op mag zeggen?
want dan ben ik er nl verrekte snel bij!
lekker van me abbo af
want dan ben ik er nl verrekte snel bij!
lekker van me abbo af
edit:
hey wacht er loopt al een topic over... laat ik dat eerst eens doorlezen
hey wacht er loopt al een topic over... laat ik dat eerst eens doorlezen
[ Voor 20% gewijzigd door AB2ND op 15-04-2003 16:24 ]
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Verwijderd
Hoezo zou je dan recht hebben op kostenloos opzeggen? Er veranderd tot in negatieve zin niks aan de voorwaarden, behalve de naam van het bedrijf? Vind het nogal vaag allemaal...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 17:32 ]
inderdaad, zolang de voorwaarden niet negatief veranderen is er geen reden om op te zeggen. Maar je kunt er in deze van uit gaan dat bellen in het buitenland duurder gaat worden, omdat ze dan de kortingen op bellen via het netwerk van mmO2 niet meer krijgen. Op het moment dat ze dit doorvoeren (wat ze imho wel moeten, omdat ze anders verlies draaien op die verbindingen) is er _wel_ een reden om op te zeggen. Aldus een zeer vriendelijk persoon die op de helpdesk van o2 zit
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Ik heb ff een vraagje, gaat wel niet over kosteloos opzeggen n.a.v. een voorwaarden-wijziging, maar goed.
Vanaf 5 juni 2002 heb ik een Telfort-120 abonnement voor € 20/maand (ik kreeg € 120,00 op mn rekening teruggestort). Omdat ik vergeten was mn abonnement op te zeggen begin maart (opzegtermijn 3 maanden), heb ik dat op 20 maart gedaan. Briefje gestuurt naar O2, met de mededeling per 20 juni 2003 mijn abonnement af te laten lopen mét nummerportering.
2 dagen geleden kreeg ik een brief van O2 (nog niet eerder opengemaakt) waarin dit staat:
En worden nu ook die extra kosten in rekening gebracht (kosten abonnement nu-20 juni)?
Vanaf 5 juni 2002 heb ik een Telfort-120 abonnement voor € 20/maand (ik kreeg € 120,00 op mn rekening teruggestort). Omdat ik vergeten was mn abonnement op te zeggen begin maart (opzegtermijn 3 maanden), heb ik dat op 20 maart gedaan. Briefje gestuurt naar O2, met de mededeling per 20 juni 2003 mijn abonnement af te laten lopen mét nummerportering.
2 dagen geleden kreeg ik een brief van O2 (nog niet eerder opengemaakt) waarin dit staat:
Word ik nu vóór 20 juni afgesloten? Zo ja, dan kan ik mn nummer waarschijnlijk ook niet laten porterendatum: 14/04/03
onderwerp: bevestiging opzegging
Geachte heer/mevruow,
U heeft aangegeven dat u uw abonnement van O2 wilt stop zetten. Uw abonnement is per bovenstaande briefdatum door ons beëindigd; vanaf deze datum bent u niet meer bereikbaar via uw mobiele telefoonnummer.
Bla bla bla betalingen en met vragen bellen, etc
Geef mij maar een Warsteiner.