Toon posts:

kosteloos opzeggen O2 abbo

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.032 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 15:06

amahusu

taking over the world!

Ik heb vandaag m'n brief op de post gedaan, ben erg benieuwd of het nu wel of niet waar is.. ik hoor toch erg veel tegenstellingen :?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:53:
je kan natuurlijk wel opzeggen, de vraag is of je de resterende maanden van je contract moet betalen :)
Het onderwerp is KOSTE(N)LOOS opzeggen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 22:34:
Nope... Ik heb zaterdag mijn brief op de bus gedaan, zodra O2 de brief in ontvangst heeft genomen (zij moeten hiervoor tekenen) krijg ik dat blaadje met de handtekening thuis gestuurd. Op zijn vroegst zou dat woensdag gebeuren volgens de mevrouw van de Postbank.

Ik ben benieuwd...
Mooi... Ik heb de (door O2 getekende) ontvangstbevestiging van TPG Post vandaag ontvangen! Dus mijn brief is binnen :*) Nu wachten op een schriftelijke bevestiging van O2 dat mijn abonnement is afgesloten >:)

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Iemand nog wat gehoord???

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

zwahiel schreef op 04 januari 2003 @ 01:42:
* zwahiel leest dit topique net helemaal door...

Ik vraag me af waar dit over gaat!??

Ik ben al 2,5 jaar trouwe klant van Telfort nu dus O² en ik wil er eigenlijk helemaal niet weg! Die zijn veel te goedkoop man! :) :D :9

Ik heb dus ook nog geen brief gehad van hunnie, en ik ontving pas mijn laatste rekening op O² briefpapier, voorheen nog alles op Telfort zooi :?

Ik ga eens bellen met de klantenservice... Ik heb gewoon mijn contract stilzwijgend laten verlengen maar ik heb geen aanbieding gekregen over een evt. nieuw toestel :'( :(
Bij mij precies hetzelfde.. k heb mn abbo nou al langer dan 2 jaar (had een 1-jaar contract afgesloten). Maar k heb helemaal nog geen brief mogen ontvangen :?

System specs

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
nope nog steeds niet :(

brief is in zesvoud verzonden, dus O2 moet er toch wel ééntje van binnne hebben :?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

21 december verstuurd, nog nix gehoord :(

• henkyyyyyyy
Vind dat O2 op zijn zachts gezegd wel heel slordig met hun klanten omgaat, dit is toch niet normaal meer!!!!!!
Nog geneens een bevestigingsbrief, terwijl hier wel om gevraagd had!

O2 = :r

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 16:28
Moet je je klantnummer meesturen ?

en if so, staat dat ergens op het rekeningafschrift van de bank, heb hier geen rekening van ze meer liggen :/

Verwijderd

Nu vraag ik me af: kan ik mijn nummer behouden, en gebruiken bij mijn enkele maanden oude abbo van KPN?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:26 ]

Verwijderd

Hm.. ik heb net even contact gehad met O2 en een medewerkster gaf mij een soortgelijk correspondentieadres op van Customer Relations.. alleen het antwoordnummer is 574?
Hoe zit het met dat?

Verwijderd

Als je sterk wil staan= aan wilt kunnen tonen dat je een brief hebt gestuurd zul je het aangetekend met handtekening retour moeten doen, dat kan naar hun postbus nummer:
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam

Als je gewoon een brief stuurd heb je geen poot om op te staan als ze zeggen dat ze nooit iets ontvangen hebben. Dit soort bedrijven zal natuurlijk nooit voor hun lol aan klantenservice doen, zeker niet als je van hun af wilt :)

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Bij O2 klantenservice doen ze niet moeilijk en kan je gelijk telefonisch je contract opzeggen.
Er wordt een formulier daar ingevuld en binnen 5 werkdagen wordt je contract afgeloten.
Op de afdeling contractbeheer hebben ze een achterstand, vanwege minimale personeelsbezetting.
Ik hou het voor mezelf in de gaten, omdat O2 niet of amper brieven verstuurd op je reactie.

Questions must be asked

• mauzwauz
Voordat ik het vergeet. Nummers kunnen niet worden meegenomen!

Questions must be asked

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 16:56:
Als je sterk wil staan= aan wilt kunnen tonen dat je een brief hebt gestuurd zul je het aangetekend met handtekening retour moeten doen, dat kan naar hun postbus nummer:
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam

Als je gewoon een brief stuurd heb je geen poot om op te staan als ze zeggen dat ze nooit iets ontvangen hebben. Dit soort bedrijven zal natuurlijk nooit voor hun lol aan klantenservice doen, zeker niet als je van hun af wilt :)
Dat heb ik dus gedaan... Ik heb woensdag j.l. de handtekening retour gehad. Vandaag nog gebeld met O2, nog niet verwerkt. Damn, wat een achterstand hebben die toch. Ik ben blij als ik weg ben.

Trouwens, de mevrouw aan de lijn wist me ook nog eens leuk te vertellen dat als mijn abonnement zou worden beëindigd ik geen bericht zou krijgen. Dan zou de simkaart vanaf 1 februari 2003 gewoon niet meer werken, het had ook geen zin om voor 1 februari 2003 te bellen :?

Verwijderd

Ik zou het maar in de gaten houden. Volgens mij moest er voor 17 januari protest aangetekend zijn, volgens de brief die O2 aan haar klanten heeft verstuurd.

Verwijderd

mauzwauz schreef op 11 januari 2003 @ 18:49:
Bij O2 klantenservice doen ze niet moeilijk en kan je gelijk telefonisch je contract opzeggen.
Er wordt een formulier daar ingevuld en binnen 5 werkdagen wordt je contract afgeloten.
Op de afdeling contractbeheer hebben ze een achterstand, vanwege minimale personeelsbezetting.
Ik hou het voor mezelf in de gaten, omdat O2 niet of amper brieven verstuurd op je reactie.
Dus ik kan nu nog naar de klantenservice bellen, telefonisch protest maken en mijn abbonement opzeggen? Als dit kan dan doe ik het meteen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 21:24:
[...]

Dus ik kan nu nog naar de klantenservice bellen, telefonisch protest maken en mijn abbonement opzeggen? Als dit kan dan doe ik het meteen.
Dat is toch wat hij zegt? :D Probeer het dan gewoon! 0800 - 5555555 of 0800 - 4444444...

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb heel die brief niet gezien, maar k wil ook niet meer gaan betalen. Kan iemand ff een scan van die brief maken ofzo?

System specs

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 07-11 12:45

jonggoud.nl

@>--"--,--{

idd Direct nummer : 0800-444 4444 (gratis)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Even gebeld met de klantenservice en het is geregeld ik hoef alleen nog maar even een brief te schrijven naar O2 dat ik mijn contract beeindig. Misschien handig voor jullie om te weten wat en waar je het naartoe moet sturen:

O2 B.V.
Afdeling contractbeheer
Antwoordnummer 574
1100VD Amsterdam

En daarbij moet je een kopie van je contract, legitimatie en je algemene voorwaarden (als je die nog hebt). Verder even een begeleidende brief waarom je het op zegt en het is geregeld.

Verwijderd

maar dus geen nummerbehoud, dan heb ik het er denk ik niet voor over

Verwijderd

Die mensen van o2 zijn zo dom!!! :(

Bel ik op, sta je eerst ruim een kwartier in de wacht, maar goed, gratis nummer, dus je doet niet zo moeilijk... Uiteindelijk krijg je dan een niet al te snuggere dame aan de telefoon:

- Goedemiddag o2 met bladiebladiebla
- Ja, hallo met Lucy. Ik vroeg me af of mijn brief die ik gestuurd heb al binnen is. Zou u dat kunnen controleren?
-Waar gaat het over?
-Over het beëindigen van mijn contract ivm de tariefsverhoging.
-Uw contract loopt nog door tot juni mevrouw...
-Ja, dat weet ik maar dat is niet mijn vraag. Ik vroeg me af of jullie mijn brief al gekregen hebben. (werd al iets pissiger)
-Ik zie hier niks in het systeem staan, maar als u over twee maanden terugbelt, dan zal het er wel in staan
-UH??? :? Twee maanden?? Maar ik wilde opzeggen voor 1 februari.
-Ja, maar uw contract loopt nog tot juni, dus u heeft alle tijd.
(diepe zucht) Ja, dat weet ik maar aangezien er een tariefsverhoging plaatsvindt, mag ik kosteloos mijn abonnement opzeggen. De verhoging gaat in vanaf 1 februari, dus vandaar dat ik wil opzeggen vanaf die datum. En ik heb twee weken geleden een brief gestuurd, waarop ik nog geen bevestiging heb gekregen, dus ik vroeg me af of jullie deze al ontvangen hebben.
-Oh, ja, ik ga het even voor u nakijken.
(even later)
-Ja, nou het duurt ongeveer drie weken voordat die brief bij mij in het systeem staat, dus ik zou later nog een keer terugbellen.
-Is er geen andere afdeling die ik hierover kan spreken?
-Nee, ik geloof het niet, u moet gewoon maar even terugbellen...

Nou vraag ik je!! Dit schiet toch niet op??? Blij dat ik er straks vanaf ben.... Volgende week maar weer een half uur in de wacht staan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:19:
Die mensen van o2 zijn zo dom!!! :(
knipperdeknip
Ik belde vanmiddag en na een kwartier in de wacht had ik er wel genoeg van, dus heb ik maar opgehangen toen ik rond 1830 belde werd ik meteen geholpen door een vriendelijke mevrouw die mij precies kon vertellen hoe het allemaal in zijn werk gaat. Dat je lang moet wachten voordat zoiets in de computer staat is altijd zo, ik zeg maar zo: Alles beter dan de UPC/ Chello.

Verwijderd

Ik heb vorige week wel drie keer gebeld, maar bij de laatste keer afgelopen vrijdag konden ze me vertellen dat de opzegbrief van 29-12-02 was in gescand.
En ik binnen 30 dagen bericht krijg.
Dus het is dus afwachten.

Verwijderd

:Z

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 23:44 ]

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
Iemand die nu al meer weet?

Verwijderd

contract nalezen gunhead...

Verwijderd

Vorige week maandag contact gehad, zij hebben een formulier ingevuld en doorgestuurd en daar overheen een aangetekende brief en per 1 februari is het einde abbo :) Het vervelende is alleen dat je voor dat je afgesloten bent geen schriftelijke bevestiging krijgt.

• The-Source
  • Laatst online: 07-11 20:41
Zou het nog mogelijk zijn om morgen een brief op de bus te doen en dat ik dan ook nog kosteloos van me kontrakt af kom?
Zo ja wat moet er dan allemaal in die brief staan (tis laat en +125 replies is best veel om na te lezen).

Het adres waar het heen moet ben ik op de 1e pagina tegen gekomen dus die weet ik wel.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 09:14
Ja, kan het nog en hoe ziet met de cash deals die men eventueel hebben gehad? Ik heb deze thread helemaal na gelezen, maar kan het niet terug vinden nl.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• The-Source
  • Laatst online: 07-11 20:41
toastingnow schreef op 15 January 2003 @ 10:28:
Ja, kan het nog en hoe ziet met de cash deals die men eventueel hebben gehad? Ik heb deze thread helemaal na gelezen, maar kan het niet terug vinden nl.
Dat weet ik ook niet maar als je geen cash deal hebt genomen dat heb je wel toestel korting gehad.
En ik denk dat dat dan net zo gaat als toen KPN haar ADSL prijzen wijzigde..
Als je het opzegt dan mag je het houden (Denk ik)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• henkyyyyyyy
Iemand nog wat nieuws gehoord ??

Verwijderd

4 januari verstuurd... 8 januari handtekening retour... 18 januari is de brief ingescant...

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
pf, O2 service is idd echt bagger

In december zei de klantenservice nog dat ik idd het recht had om op te zeggen. Belde dinsdag een vriend van me op, wist die kerel er niets van.
Ach ja, ik had mijn brief eerst naar het antwoordnummer gestuurd, maar die hadden ze nog niet ontvangen (opzeggen kan niet op het antwoordnummer jaja). heb ik maar een aangetekende verstuurd, met een opzegging en een verrekening, aangezien ik al zo'n 4 maanden 67 euro tegoed heb van die lui.
die bedragen boek ik gewoon elke keer netjes terug die ze afschrijven, totdat ik precies mijn bedrag terug heb.

Verwijderd

Goed, ik heb gisteren weer gebeld, maar zeven minuten in de wacht gestaan, viel me echt mee... Maar mijn brief staat in het systeem, dus waarschijnlijk is die per 1 februari opgezegd. Ben ik er eindelijk vanaf! Kan alleen niet mijn nummer meenemen, dat vind ik eigenlijk wel vervelend. Het was net zo'n fijn nummer, maar goed, ik kies wel weer een leuke uit. Van de week maar eens naar wat nieuwe telefoontjes kijken. Goede cash-deals hebben ze op dit moment niet echt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 12:23:
Goed, ik heb gisteren weer gebeld, maar zeven minuten in de wacht gestaan, viel me echt mee... Maar mijn brief staat in het systeem, dus waarschijnlijk is die per 1 februari opgezegd. Ben ik er eindelijk vanaf! Kan alleen niet mijn nummer meenemen, dat vind ik eigenlijk wel vervelend. Het was net zo'n fijn nummer, maar goed, ik kies wel weer een leuke uit. Van de week maar eens naar wat nieuwe telefoontjes kijken. Goede cash-deals hebben ze op dit moment niet echt.
Ik wil heel graag een Nokia 7650 met een 1 jarig ben abonnement maar ik sluit niets af voordat ik zeker weet dat mijn O2 abbo is opgezegt. Damn, klote O2! Schiet toch eens op!

• m0nk
  • Laatst online: 09:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 12:27:
[...]

Ik wil heel graag een Nokia 7650 met een 1 jarig ben abonnement maar ik sluit niets af voordat ik zeker weet dat mijn O2 abbo is opgezegt. Damn, klote O2! Schiet toch eens op!
Mjah, ik heb hem gewoon besteld en vorige week binnen gekregen...
Anders maar 2 gsm's en abbo's :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Klote O2! Toenet weer gebeld. Ja, meneer de brief is ingescand. Ja, dat wist ik al. Is mijn abbo nu al opgezegd? Dat kan ik helaas niet zien meneer, ik zal het even voor u navragen. Na 5 minuten. Uw brief is in behandeling, meer kan ik helaas niet zeggen. Het kan wel een tijd duren zegt ie. Zeker een maand. Ik zeg, ik heb in mijn brief gezet dat ik mijn abbo per 1 februari opgezegd wil hebben. Ja, maar het duurt gewoon lang meneer, alles moet worden nagekeken of u in aanmerking komt voor een opzegging. Ik dacht WTF! Hallo? In mijn AV staat dat ik mijn abbo op mag zeggen als de tarieven veranderen, dat klopt toch. Ja, dat klopt meneer. Nou dan, wat nou analyse, afsluiten die hap. Nee meneer, daar gaat toch echt een maand overheen vrees ik.

AAAAAARGH!!! Nooit meer O2, nooit meer! :(

Ik wil gewoon zekerheid. Kan ik nu een nieuw abbo aanschaffen ja of nee? Ik heb een O2 abbo van 50 euro per maand. Ik wil straks een Ben abbo aansluiten van 35 euro per maand. Ik wil niet risceren dat ik straks 85 euro per maand moet gaan dokken :(

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 22:04
Bij mij was die nog mooier.

3 abbo's opgezegt gelijktijdig met 3 brieven apart.

Bel voor abbo 1 op maandag:
"Nou meneer, hij is nog niet ontvangen zo te zien, CR raad aan om nu meteen nog een gelijke brief te sturen met de mededeling dat de vorige niet is aangekomen. Dit moet snel gedaan worden voordat de bezwaartijd over is ( eind januari zei ze ook geloof ik ).

Bel dinsdag voor abbo 2:
"Nee meneer, nog niet ontvangen hoor, dat kan ook wel 4 weken duren voordat die ingescanned is, dus rustig even afwachten"

Vandaag maar eens voor abbo 3 gaan bellen :-D

American Express vraagbaak

Verwijderd

Maar is het zeker dat je abonnement kan worden opgezegd? Als dat zo is haal ik een nieuwe telefoon...

• dekeizer
  • Laatst online: 04-11 09:45
Nog steeds een open vraag: kan ik nummerbehoud toepassen als ik opzeg?

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 23 January 2003 @ 11:38:
Bij mij was die nog mooier.

3 abbo's opgezegt gelijktijdig met 3 brieven apart.

Bel voor abbo 1 op maandag:
"Nou meneer, hij is nog niet ontvangen zo te zien, CR raad aan om nu meteen nog een gelijke brief te sturen met de mededeling dat de vorige niet is aangekomen. Dit moet snel gedaan worden voordat de bezwaartijd over is ( eind januari zei ze ook geloof ik ).

Bel dinsdag voor abbo 2:
"Nee meneer, nog niet ontvangen hoor, dat kan ook wel 4 weken duren voordat die ingescanned is, dus rustig even afwachten"

Vandaag maar eens voor abbo 3 gaan bellen :-D
Zie vette stukje, kan ik daar uit op maken dat het nogsteeds kan, of ben ik echt te laat :'( ?

Verwijderd

ikke vrijdag nog snel gefaxed... ik stond al bij belcompany om ben te nemen met de 7650 ...... brief moest op 17 jan binnen zijn.....

bij mij idd ook nog niet ingescanned, ofdat ik hem morgen (heb namelijk thuis geen fax) nogmaal kan faxen,,,, hij moet alleen naar een compleet ander nummer... dus dat doe ik maar...

voor nummerbehoud.... EXPLICIET VERMELDEN als je het faxed... anders ben je je nummer kwijt....

ik heb dus een ideaal nummer.... der is al eens 250 € voor geboden >:) en die wil ik dus zeker wel houden... dit is meer omdat ik hem al 4 jaar heb en iedereen hem weet... ik heb geen zin om iedereen te informeren dat ik een nieuw nummer heb....

Verwijderd

Kan iemand me vertellen _waarom_ dat moet, ik bedoel 1 februari gaat de wijziging in, dus daarvoor mag ik nog klagen...toch :?

Verwijderd

dekeizer schreef op 23 January 2003 @ 17:52:
Nog steeds een open vraag: kan ik nummerbehoud toepassen als ik opzeg?
Nee. Het is of of. Als je opzegt, vanwege de voorwaarden kan je je nummer niet behouden. Wil je em wel behouden, dan moet je dat afkopen. Althans, is mij verteld.

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 22:04
Okay,

2 x gebeld voor 2 nummers.
Allebij ontvangen vlak na verzenden en ingescanned.

De man van Contractbeheer zij dat ze op 1 februari de brieven de deur uit gingen doen met bevestiging. Ik heb nogmaals duidelijk vermeld dat ik mijn nummer ging mee nemen, volgens mij is dit geen probleem.

2de belletje was gewoon richting de helpdesk, het vrouwtje aldaar vertelde dat o2 30 dagen had om de brief te beantwoorden van moment van inscannen.
Half Februari zou ik volgens haar dus antwoord krijgen. Ook daar geen wanklank over nummerbehoud.

Ziet er dus positief uit!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Ik heb dit topic nu een beetje door zitten te lezen. En ik kan mij herinneren dat ik aan kon geven of ik die gespecificeerde rekening wilde of niet. Als ik het wel wilde kostte dat mij 2,50 extra, een niet gespecificeerde rekening zorgde niet voor prijsstijging....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 12:40:
Ik heb dit topic nu een beetje door zitten te lezen. En ik kan mij herinneren dat ik aan kon geven of ik die gespecificeerde rekening wilde of niet. Als ik het wel wilde kostte dat mij 2,50 extra, een niet gespecificeerde rekening zorgde niet voor prijsstijging....
Die gespecificeerde rekening valt onder Diensten. Als jij gewoon de toestand wilt houden (dus met gespecificeerde rekening) waarvoor je heb getekend dan moet je opeens €2,50 per maand extra gaan betalen. Dan kan je wel nee invullen maar dan krijg je niet meer de dienst die je daarvoor voor hetzelfde geld wel kreeg.

Dus dat is een contractwijziging vanuit 1 kant. Dan mag jij je abonnement opzeggen!

Verwijderd

Ok, nou snap ik het :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 13:13:
[...]

Die gespecificeerde rekening valt onder Diensten. Als jij gewoon de toestand wilt houden (dus met gespecificeerde rekening) waarvoor je heb getekend dan moet je opeens €2,50 per maand extra gaan betalen. Dan kan je wel nee invullen maar dan krijg je niet meer de dienst die je daarvoor voor hetzelfde geld wel kreeg.

Dus dat is een contractwijziging vanuit 1 kant. Dan mag jij je abonnement opzeggen!
Tot slot (jaja, ik blijf volhouden :P) vraag ik me nogsteeds af of O2 wel gerechtigd is om van ons te verlangen dat we dit voor 16 januari doen. Voor de ingang van de wijziging lijkt mij immers ruim om tijd...:?

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

En als ik nu al langer dan mn contractlengte bij Telfort/O2 zit is dit voor mij toch niet interessant omdat ik toch elke maand kan afzeggen of zie ik iets niet goed :?

System specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 17:07:
[...]

Tot slot (jaja, ik blijf volhouden :P) vraag ik me nogsteeds af of O2 wel gerechtigd is om van ons te verlangen dat we dit voor 16 januari doen. Voor de ingang van de wijziging lijkt mij immers ruim om tijd...:?
Volgens mij is het binnen een bepaalde periode (bv. een maand) van de bekendmaking van de contractswijziging.

Verwijderd

Aj...daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...das ERRUG jammer want ik wilde er net zo graag van af, maar had dit topic gemist :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 17:16:
Aj...daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...das ERRUG jammer want ik wilde er net zo graag van af, maar had dit topic gemist :'(
Gewoon nog proberen. Zeg maar dat je toch een brief had geschreven, maar dat die niet is aangekomen ;)

Verwijderd

Ik belde even naar klantenservice, en die gast dacht dat het wel kon, maar Contractbeheer was natuurlijk niet te vinden, maandag pas weer...spannend! Voor de zekerheid maar even de brief toch nog op de post gedaan (2x) en 1x gefaxed....maar, mocht het niet lukken, is er hoop, als ik onderstaand bericht moet geloven!!
quote: adonisgsm
Forummers let op het is opnieuw mogelijk abonnement van o2 op te zeggen, dit keer in het kader van tariefswijzigingen. O2 gaat starttarief verhogen naar 0.06 eurocent begin februari. O2 kondigt de tariefswijziging alleen aan in landelijke dagbladen. Let dus goed op en wees er op tijd bij. Geen fabel echt waar, uit zeer goede bron vernomen. Blijf alert en sla de krant iedere dag open.
Dit kwam dus (wederom) van TelecomVergelijker...

Ben benieuwd, spannend :+

Palthe

goed, mijn brief is dus de 15e ingescand maar ze konden vandaag nog niks zeggen over de doorvoer van het afsluiten van mijn nummer. ik moet 1 of 2 februari, als mijn phone het nog doet, terug bellen. Als ie het niet doet ben ik afgesloten (duh). maar ik wil zo graag die 7650 (alleen geldig tot 31 januari)!!!! BOE! iemand advies??

Verwijderd

palthe schreef op 25 January 2003 @ 15:35:
goed, mijn brief is dus de 15e ingescand maar ze konden vandaag nog niks zeggen over de doorvoer van het afsluiten van mijn nummer. ik moet 1 of 2 februari, als mijn phone het nog doet, terug bellen. Als ie het niet doet ben ik afgesloten (duh). maar ik wil zo graag die 7650 (alleen geldig tot 31 januari)!!!! BOE! iemand advies??
Ik zit/zat met hetzelfde probleem. Ik heb gewoon de telefoon aangeschaft. Desnoods word het een rechtzaak tegen O2 :)

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Shit, ook gemist. Ik wil ook van mijn ondernemersabonnementen af, maar ik heb nog ruim €200 van ze tegoed en ik wil mijn nummer niet kwijt, dus ik ben bang dat als ik nu wegga, ik kan fluiten naar mijn geld en nummer (er gaat zoveel fout daar!). Ongelofelijk, wat is O2 slecht (geworden).

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

Ik heb gebeld naar de klantenservice van O2 en daar zeiden ze dat de brief ingescand was en dat ik even moest bellen met contractbeheer. Dus nadat ik een uur in de wacht heb gehangen krijg ik doodleuk een mens dat nergens geen verstand van heeft en ook niet weet of mijn contract wel beeindigd kan worden. Volgens haar was er een speciaal iemand die kijkt of de contracten dan beeindigd kunnen worden. Het lijkt mij dat het abbo. toch gewoon afgesloten gaat worden :? Ik wil graag een 7650 bestellen maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks met dubbele abbonementskosten zit.

• mauzwauz
Ik zou er maar niet van uit van gaan, dat je contract beeindigd wordt.
Na veel vragen bij contractbeheer kreeg ik net te horen, dat de kans klein is dat mijn contract wordt beeindigd. Wat een waardeloos bedrijf.
Misschien rechtsbijstand inschakelen :)

Questions must be asked

Verwijderd

mauzwauz schreef op 27 January 2003 @ 19:45:
Ik zou er maar niet van uit van gaan, dat je contract beeindigd wordt.
Na veel vragen bij contractbeheer kreeg ik net te horen, dat de kans klein is dat mijn contract wordt beeindigd. Wat een waardeloos bedrijf.
Misschien rechtsbijstand inschakelen :)
En op welke basis hebben ze jou vertelt dat je contract niet beeindigd kan worden? In hun algeme voorwaarden staat luid en duidelijk dat je het contract gewoon kunt beeindigen. En dat het een corrupte instelling is wisten we allemaal al :+

• mauzwauz
Ze gaven als reden dat ik al een klachtenbrief had over contractbeeindiging ivm slecht bereik. Daarom had ik een kleine kans. Beetje vaag.
O2 stuurt een dezer dagen een brief uit.
Ik hoop dan maar dat ik toch met een kleine kans het toch voor elkaar krijgt.
Misschien proberen ze me alleen bang te maken.
Ik hou het in de gaten.

Questions must be asked

Verwijderd

mauzwauz schreef op 27 January 2003 @ 20:29:
Ze gaven als reden dat ik al een klachtenbrief had over contractbeeindiging ivm slecht bereik. Daarom had ik een kleine kans. Beetje vaag.
O2 stuurt een dezer dagen een brief uit.
Ik hoop dan maar dat ik toch met een kleine kans het toch voor elkaar krijgt.
Misschien proberen ze me alleen bang te maken.
Ik hou het in de gaten.
Je had in je brief als hoofdzaak aan kunnen geven dat je het abonnement beeindigd omdat je het niet eens bent met die prijsstijging. Slecht bereik kan inderdaad een minder goede reden zijn. Je had ze meteen even moeten wijzen op het feit dat het abo beeindigd kan worden volgens hun algemene voorwaarden, dan kunnen ze je eigenlijk niets maken.

• mauzwauz
Dat was een brief die ik in oktober had gestuurd. Maar ik had een brief in december gestuurd over die prijsstijging. Ik had ook vermeld dat het in hun algemene voorwaarde stond. Maar bij O2 begonnen ze vanavond te zeuren dat ik totaal 2 brieven naar ze had gestuurd. O2 staat gewoon zwak.
Die Ben aanbieding met de Nokia 7650 kan ik nu ook wel vergeten.
Ik walg erg van O2.

Questions must be asked

Verwijderd

mauzwauz schreef op 27 januari 2003 @ 20:53:
Dat was een brief die ik in oktober had gestuurd. Maar ik had een brief in december gestuurd over die prijsstijging. Ik had ook vermeld dat het in hun algemene voorwaarde stond. Maar bij O2 begonnen ze vanavond te zeuren dat ik totaal 2 brieven naar ze had gestuurd. O2 staat gewoon zwak.
Die Ben aanbieding met de Nokia 7650 kan ik nu ook wel vergeten.
Ik walg erg van O2.
Ik zit met hetzelfde probleem maar ik denk dat ik die 7650 gewoon ga bestellen, ze moeten het abonnement gewoon afsluiten want het staat in hun eigen algeme voorwaarden.

• mauzwauz
Vanaf wanneer heb jij je abonnement lopen?
Ik heb zelf geen zin in een abonnement van O2 en een van Ben.
Ik wacht maar af.
Zijn er eigenlijk al mensen die wel een reaktie van O2 hebben gehad over het beeindigen van hun contract?

Questions must be asked

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 20:57:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem maar ik denk dat ik die 7650 gewoon ga bestellen, ze moeten het abonnement gewoon afsluiten want het staat in hun eigen algeme voorwaarden.
Dat heb ik ook gedaan... Desnoods een rechtzaak tegen O2...

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 19:15
Ik heb nu een acceptgiro thuis gekregen voor het betalen van mijn rekening(normaal ging dat bij mij via automatische incasso)
Moet ik die nu gewoon betalen, of zal ik dat gewoon niet doen, misschien dat ze dan eens opschieten met hun antwoord op onze brieven.

En is er geen manier om hun een beetje op te laten schieten, ik bedoel we zijn met genoeg mensen. Kunnen we geen tv programma inschakelen ofzoiets???

Verwijderd

Ralpy schreef op 27 januari 2003 @ 21:12:
Ik heb nu een acceptgiro thuis gekregen voor het betalen van mijn rekening(normaal ging dat bij mij via automatische incasso)
Moet ik die nu gewoon betalen, of zal ik dat gewoon niet doen, misschien dat ze dan eens opschieten met hun antwoord op onze brieven.

En is er geen manier om hun een beetje op te laten schieten, ik bedoel we zijn met genoeg mensen. Kunnen we geen tv programma inschakelen ofzoiets???
IDD we kunnen genoeg doen want we zijn idd met heel veel mensen (zie ook het forum van telecomvergelijker.nl, daar loopt ook een draad van 17 pag.) Je zou natuurlijk Kassa of iets dergelijks in kunnen schakelen. Maar ik heb toch zo het vermoeden dat O2 gewoon al die abo's afsluit want het staat gewoon in hun algemene voorwaarden dat dit mogelijk is.

/me En zo niet dan is PatriXx altijd nog GoT Knokploeg member >:)

• mauzwauz
Laten we het maar hopen.

Questions must be asked

Verwijderd

Tentacle1 schreef op 24 januari 2003 @ 17:10:
En als ik nu al langer dan mn contractlengte bij Telfort/O2 zit is dit voor mij toch niet interessant omdat ik toch elke maand kan afzeggen of zie ik iets niet goed :?
dit zie je niet goed..... als je contract verlopen is, wordt het zonder tegenbericht met 1 jaar verlengd... dus je kan dan pas weer 1 jaar later opzeggen

• mauzwauz
Dit zie je niet goed. Als je contract afgelopen is dan kan je het opzeggen wanneer je wilt.
Dus geen automatische contractverlenging.

Questions must be asked

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:44:
[...]

dit zie je niet goed..... als je contract verlopen is, wordt het zonder tegenbericht met 1 jaar verlengd... dus je kan dan pas weer 1 jaar later opzeggen
Hij loopt gewoon door... je kan elk moment opzeggen (met oinachtneming van opzegtermijn) dus wordt níét met 1 jaar verlengd, das onzin....

Verwijderd

/me PatriXx heeft net toch maar een BEN 7650 betseld, zo'n aanbieding kun je natuurlijk niet laten lopen. O2 heeft verder toch geen enkele mogelijkheid om de abonnementen niet af te sluiten.

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Idd mauzwauz en SuperSjinees, dat had in namelijk gelezen in de algemene voorwaarden van Telfort, maja t is nu O2 dus ik wou het ff zeker weten ;) Nouja ik heb iig geen brief ontvangen over de prijsstijging, dus ik zie het wel tegemoet. Als het me niet bevalt kan ik altijd opzeggen :)

System specs

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10 17:59
grrrr, ik zit op de site van O2 te koekeloeren maar kan UBERHAUPT niks vinden over hoe je je abbo moet opzeggen, zelf bij 'meest gestelde vragen' staat het niet. lekker is dat stelletje sukkels daaro. Als ik een BEN abo neem, dan regelen ze daar bij BEN toch de opzegging en nummerovername? iemand ervaring met die procedure?

• mauzwauz
Eindelijk is er voor mij duidelijkheid!
Per 31 januari wordt mijn afgesloten. Kan ik nog net een Nokia 7650 met Ben uitzoeken.

Questions must be asked

Verwijderd

mauzwauz schreef op 28 January 2003 @ 19:11:
Eindelijk is er voor mij duidelijkheid!
Per 31 januari wordt mijn afgesloten. Kan ik nog net een Nokia 7650 met Ben uitzoeken.
Hoe kom jij aan die duidelijkheid? Abonnementen beheer gebeld?

• mauzwauz
Ja, ik heb naar contract beheer gebeld en stond daar een half in de wacht. Ik vroeg daar hoe ver het stond met het beeindigen van mijn contract. Er werd toen gezegd dat ie per 31 jan. wordt afgesloten.

Questions must be asked

Verwijderd

mauzwauz schreef op 28 January 2003 @ 19:39:
Ja, ik heb naar contract beheer gebeld en stond daar een half in de wacht. Ik vroeg daar hoe ver het stond met het beeindigen van mijn contract. Er werd toen gezegd dat ie per 31 jan. wordt afgesloten.
En wanneer was jouw brief ingescand dan?

• mauzwauz
Mijn brief was 10 januari ingescand.

Questions must be asked

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 15:06

amahusu

taking over the world!

ik heb net maar es contact opgenomen met o2 om te vragen hoe het nu zat. Na me door dat klote programma te hebben geworsteld ("toets 2 als ..." :r) kreeg ik het volgende te horen:

Het bleek dat mijn brief ook de 10e is ingescand, omdat er zoveel opzeggingen waren, duurt het tijdje voordat ze alles hebben verwerkt, maar er werd me verteld dat ik er vanuit kon gaan m'n abbo beeindigd zou worden, op z'n laatst volgende maand. Ik kon gewoon een nieuw abbo gaan nemen ergens anders volgens haar, want mocht ik toch moeten betalen voor februari, dan krijg ik dat met terugwerkende kracht terug zodra m'n opzegging definitief is doorgevoerd.

* amahusu gaat morgen maar es shoppen naar een nieuw mobieltje :*)

[ Voor 6% gewijzigd door amahusu op 28-01-2003 22:20 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Geachte heer ..........

Wij hebben uw opzegging ontvangen die u, naar aanleiding van de ontvangst van onze brief over de wijziging van de rekening, heeft verzonden.

Helaas kunnen wij deze opzegging niet in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij al eerder een opzegging van u ontvangen hebben die reeds in behandeling is genomen. Het contract zal aflopen op de datum die met u is afgesproken bij uw eerste opzegging.

Wij begrijpen uw verwarring doordat u wel de brief ontvangen heeft, onze excuses hiervoor. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Klantenservice via 0800 - 444 44 444.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

..............
O2 Klantenservice
:( :r :( :r (

Zijn die lui helemaal stompzinnig ofsow daaro :? Eerst sturen ze me een brief dat m'n contract netjes 1 februari wordt ontbonden, vervolgens ontvang ik vandaag deze brief, dat ik die eerste brief maar niet als verzonden moet beschouwen.

Geprobeerd te bellen, maar kom er niet doorheen nu :(

Ik had in septmber ook al m'n contract opgezegd, dit binnen 1 maand vanwege slecht bereik bij mij thuis. Maar goed dat werd (terecht) niet ontvankelijk verklaard, dus die afschaffing van de gratis specificatie was een mooie oplossing mooi van de O2 zooi af te kunnen komen. Dus na 5 brieven en 5 telefoontjes, had ik dan eindelijk de bevestiging, die ze nu weer ontkrachten, vanwege mijn allereerste opzegging. Als zij tussentijds de AV wijzigen staat het een ieder vrij zijn contract per direct te ontbinden, en dan maakt het volgens mij weinig uit of je al opgezegd hebt of niet. :?

Ik trek per 1 februari m'n automatische machtiging en laat ze dan maar eens zien nog geld van me te krijgen!

O2 - see what we can't f*ckin' do :(

• henkyyyyyyy
Heb vandaag ook weer gebeld naar 02 (ze hebben ineens een ander menu).
EN heb vandaag eindelijk duidelijkheid gekregen.

De man die ik aan de telefoon had, las alles hardop voor wat er in de computer stond.
Vanwege een wijziging in de tarieven bent uw 1 februari kosteloos afgesloten.

Dus dat is mooi , iedereen die nog niet zeker weet ofdat zijn abbo afgesloten word, vandaag even bellen !

Ze hebben geloof ik alle aanvragen bekeken , want ook die van mijn vriendin( die later belde) wordt afgesloten met precies hetzelfde verhaal!

Verwijderd

Ik heb zo'n zelfde soort verhaal als Koen toegestuurd gekregen, nadat ze mij 2x!telefonisch hadden toegezegd dat ik per 1-2 zou worden afgesloten. Mondelinge toezeggingen blijken dus niet erg representatief voor de mening van O2 op papier, dus kijk daar heel erg mee uit. Wordt vervolgd :)

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 29 januari 2003 @ 18:53:
Heb vandaag ook weer gebeld naar 02 (ze hebben ineens een ander menu).
EN heb vandaag eindelijk duidelijkheid gekregen.

De man die ik aan de telefoon had, las alles hardop voor wat er in de computer stond.
Vanwege een wijziging in de tarieven bent uw 1 februari kosteloos afgesloten.

Dus dat is mooi , iedereen die nog niet zeker weet ofdat zijn abbo afgesloten word, vandaag even bellen !

Ze hebben geloof ik alle aanvragen bekeken , want ook die van mijn vriendin( die later belde) wordt afgesloten met precies hetzelfde verhaal!
Check, voor mij hetzelfde antwoord, ben nu aan het wachten op mijn 7650 die vandaag bezorgd zou worden.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

volgens mij heeft 80% van alle o2 opzeggers gelijk een BEN 7650 besteld! :P

Verwijderd

m0nk schreef op 30 januari 2003 @ 14:13:
volgens mij heeft 80% van alle o2 opzeggers gelijk een BEN 7650 besteld! :P
Ja en nu maar weer wachten tot we BEN even kunnen wijzen op zijn algeme voorwaarden ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 14:20:
[...]

Ja en nu maar weer wachten tot we BEN even kunnen wijzen op zijn algeme voorwaarden ;)
Oeiw... Wat zijn we toch een ratten :Y)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 14:20:
[...]

yupz dan krijgen we het topic:

kosteloos opzeggen BEN abbo!

• mauzwauz
Juist, ik ga zo mijn 7650 halen! Ik heb vandaag echt werkelijk de garantie gehad dat mijn contract per 1-2 afloopt.

Questions must be asked

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

is het nog moglijk om je abboo nu nog op te zeggen? :) want anders laat ik morgen een brief faxen en stap ik over na ben met nummerbehoud als het kan :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Verwijderd

Probeer ze nu ook te bereiken.. Hoop dat ik m'n nummer kan behouden!! Een nummer als 06- AB CCC DDD gooi je toch niet graag weg :P

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

heb maar verteld dat ik me brief al op 15 januarie heb gestuurd..
morgen ff faxje sturen met verzoek om mijn abbo per 1 feb stop te zetten...

kan ik dan meteen naar ben overstappen met nummerbehoud?

Van het kastje naar de muur lopen...

Verwijderd

Heb contact gehad met O2 en de medewerker die ik aan de telefoon kreeg wist mij te vertellen dat behoud van telefoonnummer mogelijk is, mits duidelijk vermeld op de brief!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 15:33
geldt dit nu ook voor die zakelijke contracten waar die ipac bij zat?

www.heinemanss.nl

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 19:15
sheinemans schreef op 31 januari 2003 @ 13:29:
geldt dit nu ook voor die zakelijke contracten waar die ipac bij zat?
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! want ik heb nog steeds geen zekerheid dat het bij mij ook doorgaat.
ik heb ook niets gehoord van die prijsverhoging van O2 uit, alleen hier op tweakers enzo.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DancePlaza schreef op 30 January 2003 @ 21:35:
heb maar verteld dat ik me brief al op 15 januarie heb gestuurd..
morgen ff faxje sturen met verzoek om mijn abbo per 1 feb stop te zetten...

kan ik dan meteen naar ben overstappen met nummerbehoud?
naar welk nummer moet je dat faxen?
ik heb namelijk al een keer of 3 met die klojo's aan de lijn gehangen en stuk voor stuk zeiden ze dat ik niet kon faxen omdat het dan op een verkeerde afdeling terecht zou komen.

laat maar, ik heb al een nummer gekregen.
na 34 minuten wachten op contractbeheer kreeg ik eindelijk een heel aardig meisje/vrouw aan de telefoon, die het allemaal begreep en als ik haar een fax zou sturen, dan zou zij er voor zorgen dat het allemaal goed kwam nou kan ik eindelijk rusti :z

[ Voor 23% gewijzigd door tijsco op 31-01-2003 16:13 ]

Verwijderd

Kan iemand mij de precieze datum vertellen dat het bezwaar van de 'tariefsverhoging' bij O2 kenbaar moest zijn gemaakt? Heeft iemand wellicht nog de brief waarin dat staat (ben precies die brief kwijt).

Op telecomvergelijk.nl staan verschillende data, de ene zegt voor 17 januari, en dan ander zegt voor 16 januari.
Mijn brief is namelijk op 15-1 aangetekend verzonden, en op 16-1 aangekomen bij O2. De klantenservice wist me dan ook dood leuk te vertellen dat mijn contract waarschijnlijk niet ontbonden wordt :|
Pagina: 1 2 3 Laatste