Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Wat doet de Tweaker als hij zijn casemod zat is?

Pagina: 1
Acties:

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 21:45
OKeej; ik had dus ook een CaseMod gemaakt; maar ik was die ventilator herrie en "disco"verlichting weer zat; dus pas een nieuwe bigtower gekocht en daar alles ingebouwd. Dit wordt een mod om zo stil mogelijk te worden, wil hem gaan bekleden van binnen enzow...
Maarrrrrrrrrrr wat doe ik nu met mijn oud mod? Zou er genoeg interesse zijn voor een veiling?

Zie: Mijn AMD casemod!

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Gewoon bewaren.. ooit heb je onderdelen uit dat ding nodig voor een andere mod!

/me is blij dat ie z'n oude bigtower nog had bewaard.. kwam goed van pas voor de DigiCube :D

Verwijderd

Je kan dezelfde case opnieuw zo gaan modden dat je hem niet meer herkent ... dan heb je een nieuwe mod, met dezelfde case, waar je weer een tijdje op kan kijken
moet je natuurlijk wel iets vinden die echt speciaal is

Of je doet het zoals ik, je koopt (ok krijgt ...) een case en begint te modden, stopt na een paar weken, doet een paar maand later weer wat verder en nu een jaar later ben ik eigenlijk nog altijd niet klaar :+

edit
had je case nog niet gezien, maar je kan toch nog redelijk veel eraan veranderen ?
volledig in een kleur, blowhole, wielen handvat, ... en dat zijn nog maar standaard dingen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 20:38 ]

• Foxfire
Nee; case is me te klein; en die window in de zijkant krijg ik nooit meer netjes dicht ;)

edit
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:37:
edit
had je case nog niet gezien, maar je kan toch nog redelijk veel eraan veranderen ?
volledig in een kleur, blowhole, wielen handvat, ... en dat zijn nog maar standaard dingen ;)
Dat zijn nou echt onnuttige en lelijke mods zeg!! :)

[ Voor 67% gewijzigd door Foxfire op 20-12-2002 20:40 ]

Dat dan weer wel......

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Ik ken zat casemod die verkocht zijn. GEwoon op de V&A, en in je sig natuurlijk

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/673219

[ Voor 33% gewijzigd door fleppuhstein op 20-12-2002 20:41 ]

Verwijderd

Ik ben me case niet zat maar stop met dit project beetje zwaar dus als iemand een mooi prijsje ervoor over heb laat het me weten hehe 8)7

Kijk in deze topic mischien een kleine inspiratie bron Vraagje

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 11:28 ]

Verwijderd

je kan altijd nog mischien iets bij je bigtower bouwen
2 pc's in 1 ofzo :P
en anders kan je het altijd nog op marktplaats zetten
beetje loze topic

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

1 woord: ombouwen! ;)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

ff een groot "Koop hier uw pre-modded case"-topic

• Chiron
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb mijn oude kast verkocht aan een vriend van me, en nu heb ik zelf weer een nieuwe om onder handen te gaan nemen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Een nitraat erin zetten aansteken en afstand bewaaren. Wel ff je camera bij de hand houden.
8)7

Ach ja..........

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

houden die case.. altijd leuk en handig als je is een pctje krijgt of iets moet testen dan kan je het daar in proppen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Kres schreef op 21 december 2002 @ 03:03:
Een nitraat erin zetten aansteken en afstand bewaaren. Wel ff je camera bij de hand houden.
8)7
kwel vuurwerk in je case :P

Verwijderd

Ik zou em bewaren is je eerste dus moet je trots en zuinig op wezen hehe

• DaMinD
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

euh of dumpen. Heb binnenkort ook twee CM's over als mijn 19" kasten af zijn.

Verwijderd

HEHE..nee hoef je casemod niet...vind hem niet zo doop.
Kijk je wel uit met het isoleren van je bigtower -> heb ik ook geprobeerd met speciaal isolatie materiaal. De processor werd meteen 20 graden warmer.
Dus misschien is waterkoeling een betere optie voor je...stil + een goed gekoelde processor.

Verwijderd

Als routertje gebruiken :)

• Aphelion
  • Laatst online: 29-11 22:36
Verkopen, zoals de frozen case.. levert 1600 dollar op :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Ik heb hem weggegooit.. :( later had een een oude kast nodig.. kan ik nergens een oude ATX case vinden :(

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

ik denk niet dat die amd kast 1600 oplevert:P
gheh
maarik zou em gewoon bewaren
voor je het weet heb je em een keer nodig
he looki :P

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

ik heb men plexicase onder men bureau staan... lekker stil ;)

Electronics development

Verwijderd

Een casemol

• Foxfire
Natuurlijk.... Ik gooi mijn broadband router de deur uit en gebruik een lege kast als router!!! Dat is het!! *DUH!* |:(

Dat dan weer wel......

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Nou, mijn oude casemod (paarse DELL kast) werkt nu idd als router... (met een echt mobo, proc, mem, hdd, flop en modem)

Electronics development

Verwijderd

Kijk je wel uit met het isoleren van je bigtower -> heb ik ook geprobeerd met speciaal isolatie materiaal. De processor werd meteen 20 graden warmer.
Vreemd, ik heb de omgekeerde ervaring.

Nadat ik mijn minitower had bekleed, voorzien van schuimrubberen-silent-blowhole, luchtbegeleidingsschotjes en zoveel mogelijk fans had weggedaan was mijn CPU van 55 naar 32 graden gegaan.
Minder (volume/herrie) kan dus meer (koeling) zijn.

Ik heb nu alle fans weggedaan, behalve de voedingsfan + 1 inlaat, beiden temperatuurgestuurd zodat ik heerlijk de klok in de andere kamer kan horen...
Pagina: 1