ik wil hier toch nog dit aan toevoegen.
Ik heb al 3 eeuwen gelee al toegeven dat mijn topicstart wel wat verbeteringen kon begruiken. Hoewel ik niet helemaal 100% fout zit.
je zit gewoon fout met je topicstart. Als je je spelling al correct hebt, zit je al niet eens 100% fout, dus dat is geen argument.
Ik wilde alleen wat duidelijker uitleg op de reacties die ik kreeg over mijn mentaliteit enzo . En ook over gerag van bepaalde user in dat topic..
Zoals al gezegd, dat zijn dus pas reacties op jouw tweede post maar daar mogen we het van jou niet over hebben ofzo, want dan lezen we je topic niet en je had al gezegd dat dat niet goed was. Maar in die post ben je ook gewoon respectloos en toon je een zwaar belabberde mentaliteit. en
DAAROP wordt gereageerd. Niet op je eerste post waar je niet aangeeft gezocht te hebben.
Het is je dus al duidelijk dat je moet aangeven wat (en waarom) je gedaan hebt en dat @random flames op topics die net niet helemaal goed zijn, worden aangepakt. Dus ik vraag me af wat je nu verder wil (je hebt al 3 keer gezegd dat je ophoudt met discusseren en gaat toch door).
Verder gaan we geen verantwoording afleggen over dit soort dingen en hoe we specifieke gevallen afhandelen, want volgens mij is dat het enige wat je nog probeert voor elkaar te krijgen. Ik laat dit topic dus voorlopig ook even dicht.
[
Voor 15% gewijzigd door
JvS op 21-12-2002 01:10
]