Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
moet je eens vsync aanzetten_Droopy schreef op 21 December 2002 @ 11:28:
[...]
kon jij die kubus zien dan?
ik bedoel..... ik zag wel een vage vlek op m'n scherm, maar als je gezegd had dat het een bal me punten had geweest dan had ik ut ook nog geloofd ook. (denk ik)
dat ding draaide zo hard dat ik alleen bij een haperingetje kon zien dat er zo'n DX-kruis op stond. da's all.
En verder..
ik kan sinds install van DX9 geen projects meer publishen bij futuremark. (van 3D Mark 2001 se 330)
iemand die hier ook last van heeft???
(support van futuremark zuigt)
dan zal je hem wat beter zien
en ik kan gewoon publishen met 3dmark2001 se 330.
dus dan zal er wat aan jouw kant verkeerd zitten.
of je moet hem ff opnieuw installeren
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
uhm...
Verwijderd
Ik heb hezelfde probleem. Heeft iemand hier iets zinnigs over mee te delen ? Ik krijg het niet geinstalleerd !xMvZx schreef op 20 December 2002 @ 23:21:
Directx9 has not passed windows logo testing, this software will not be installed
WTF?!
Vaag, ik heb echt nergens last van, een g4ti4600 met det 40.72..Smoonshine schreef op 21 December 2002 @ 17:07:
UT2k3 loopt echt voor geen meter meer na de installatie van dx9. Eerder 40+ fps in 1024x768 met alles op het hoogst. Nu 12 fps in 800x600 met alles op hoog. Ik heb een GF4 ti 4200
. Een system restore dan maar.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ik heb dit zowel met de websetup versie als met de redist versie. En waarom krijgen anderen het wel geinstalleerd ? Zou het misschien komen omdat ik een legale versie heb aangeschaft ??silentsnow schreef op 21 december 2002 @ 23:34:
Check dit: http://www.theinquirer.net/?article=6835
Misschien is dit toch niet de Final ...

Forget your fears...
...and want to know more...
Er staat namelijk bij dat ie werkt bij DX 6 t/m 8...
Is wel zo fijn voor als ie niet werkt namelijk...
http://www.3dcenter.org/downloads/directx-dx9uninstaller.phpRuuddie schreef op 22 December 2002 @ 22:58:
Weet iemand of de DirectX Uninstaller 0.13 ook werkt op DirectX 9.0?
Er staat namelijk bij dat ie werkt bij DX 6 t/m 8...
Is wel zo fijn voor als ie niet werkt namelijk...
moet gewoon werken hoorVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 01:09:
[...]
Ik heb dit zowel met de websetup versie als met de redist versie. En waarom krijgen anderen het wel geinstalleerd ? Zou het misschien komen omdat ik een legale versie heb aangeschaft ??
heb ook een legale en werkt gewoon
het zou toch gek zijn dat ie wel op een illegale werkte en niet op een legale
Verwijderd
Duuuhhh was ook cynisch bedoeld en aan jouw antwoord heb ik nix ! Zou het aan antispy liggen ofzo ? Of aan een codec of aan.... ?[b][message=16481680,noline]chucky666 schreef op 23 December 2002 @ moet gewoon werken hoor
heb ook een legale en werkt gewoon
het zou toch gek zijn dat ie wel op een illegale werkte en niet op een legale
OOooo was het een vraag danVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 21:56:
[...]
Duuuhhh was ook cynisch bedoeld en aan jouw antwoord heb ik nix ! Zou het aan antispy liggen ofzo ? Of aan een codec of aan.... ?
save mode
Was dat een poging om zonder Admin rechten te installeren?
Verwijderd
Nee tuurlijk niet. Ben gewoon admin !Adm.Spock schreef op 25 december 2002 @ 16:11:
[...]
Was dat een poging om zonder Admin rechten te installeren?
(En ja ik begrijp wel dat tweakers altijd de nieuwste versies willen maar dat bedoel ik dus niet)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik heb geprobeert directx 9.1 er af te halen en 8.1 terug te zetten maar dat lukt niet met dat ene programma er voor hij zegt dat me winxp cd niet goed is of er neit in zit maar hij zit er wel in
en nfs hp2 doet t niet meer
help me
er staad now typ path to your i386 directory welke bedoelt ie ?
[ Voor 18% gewijzigd door BruceLee op 26-12-2002 15:40 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
alleen engels dus :-/Tutti-frutti schreef op 28 December 2002 @ 15:58:
hier is btw de full versionhttp://www.microsoft.com/...52B58AF584&displaylang=en (dus geen websetup)
Nee is volgens mij multi-language
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd