een waterlaser bij oc-shop? fresen mischien maar een laser roflmao ? zal gewoon vijl en hand werk worden... vrijdag, zaterdag en zondag .... mail oc-shop even
Verwijderd
maakte maar een grapjeVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 23:30:
een waterlaser bij oc-shop? fresen mischien maar een laser roflmao ? zal gewoon vijl en hand werk worden... vrijdag, zaterdag en zondag .... mail oc-shop even
als het maar netjes gedaan kan worden zou diegene heel dankbaar zijn
Vrijdag ben ik ook nog eens jarig, dus ik zal wel wat taart meenemen.
En een watersnijder is er niet, maar op elke dag is er een ervaren caseMOdder aanwezig met gereedschap om iedereen dit dat wil te kunnen helpen met zijn bays/brezels/zijpanelen, soldeerwerk, of andere MODifications.
En een watersnijder is er niet, maar op elke dag is er een ervaren caseMOdder aanwezig met gereedschap om iedereen dit dat wil te kunnen helpen met zijn bays/brezels/zijpanelen, soldeerwerk, of andere MODifications.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
a.p.versteeg had in zijn prometeia li ook alle bezels vervangen door zijn eigen bezels, ik heb bv ook zo'n rheobus die totaal niet past met de brushed aluminium look van mijn pc. Welke dag is beste om te komen dan voor dit soort kleine modifications? Maakt dat wat uit?
Verwijderd
damn jij hebt nog nooit zoveel posts gedaan in 1 topicVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 23:56:
vrijdag en zaterdag lijkt mij, dan zijn er meer mensen met tools er
Verwijderd
ja uh, ik mag dan niet zo actief zijn op GOT, maar voor OC-Shop heb ik het er wel voor over
Verwijderd
Ik wil wel es zien hoe dat nouw precies gaat lappen (heb wel al guides enzo gelezen). DangerDan Maze 3 Kloon uit koper wil ik graag nog gelapt hebben.Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 19:23:
nog mensen die hun blok willen laten lappen??
dat kan ik wel op een zondag doen
Oh jah....kan ik dan ook ineenkeer wat van dat schuurpapier van jou over kopen. Ben al op meerdere plaatsen geweest, en nergens hadden ze zo'n fijn schuurpapier... En ik moet nog meer lappen, maar dat is pas als ik die koelblokken gemaakt hebt, en dat is niet voor komende zondag...
Verwijderd
Ik heb op zondag alles bij me, alles.Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 23:56:
vrijdag en zaterdag lijkt mij, dan zijn er meer mensen met tools er
Verwijderd
hehehe.. dit gaat een ware mod dag worden lol. ik zie het al voor me. 50 tal mensjes ieder groepjes van 2 ROFLMAO en dan allemaal op commando hakken en zagen hahaha. als dat gebeurd. ga ik zeker weten een filmpjes schieten LOL... als mensen intresse hebben als mijn kast iig 1/2 af is kom ik zowiezo met de PowerCube, ga ik ff WC installeren. missien wel gappig om het te aanschouwen als je into wc cooling wilt...
Verwijderd
Toms Mod Service gne gne
edit / ps: ik zie dat alleen de bikkels nog online zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 02:23 ]
oe heb er al helemaal zin in. k het volgende ga ik doen. het resevoir laat ik zow kapot en ga ik niet proberen te fixen. me waterkoeling loopt nu zonder resevoir ook goed. dus ik neem de kapotte mee voor de show als idee..
daarbij komt ook nog is dat ik wel ffies ga solderen zodat mijn front panel werkt. want dat vind ik wel belangrijk. en ik neem natuurlijk mijn lasercut muismat en front mee van me flightcase

* ReseTTim gaat slapen nu
daarbij komt ook nog is dat ik wel ffies ga solderen zodat mijn front panel werkt. want dat vind ik wel belangrijk. en ik neem natuurlijk mijn lasercut muismat en front mee van me flightcase
* ReseTTim gaat slapen nu
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik heb ff gekeken en ik kan helaas niet, misschien next time, het is ook veels te ver weg voor me.
Kijk, ik kan het met mate gratis van m'n school meenemenVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 21:23:
ja maar mijn buidel zat krapjesmaar nu issie weer krap net voor 114 euro aan plexi gekocht
![]()
Fijne dag dan alvast... je kan daar wel door heel wat mensen gefeliciteerd worden danBart_Banaan schreef op 23 December 2002 @ 23:34:
Vrijdag ben ik ook nog eens jarig, dus ik zal wel wat taart meenemen.
ben je jarig... ben je de hele dag druk

jemmer dat de led's van de [IA] er nog niet zijn
.. hadden we mooi in onze kasten kunnen modden die dag..

jemmer dat de led's van de [IA] er nog niet zijn
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Ook ik wil koemn. Kan vrijdag helaas niet. Ik wil wel mn Asus 4200 Deluxe (op 4600 pcb) laten volt modden en mn 1800+ laten unlocken. Ik moet voor die voltmod toch een 1kOhm weerstandje hebben?
Tevens ben ik bezig met de voorbereiding van mn nwe mod. Ik wil wel een start maken met mn mooie ut2003 logo daar. Ik ben niet in bezit van dremel. Maar zal wel slijpschijfjes meenemen.
Wie kan de voltmod en de unlock voor mij doen daar (dus welke dag moet ik komen vrijdag of zaterdag?)
Ik heb er wel zin an
Tevens ben ik bezig met de voorbereiding van mn nwe mod. Ik wil wel een start maken met mn mooie ut2003 logo daar. Ik ben niet in bezit van dremel. Maar zal wel slijpschijfjes meenemen.
Wie kan de voltmod en de unlock voor mij doen daar (dus welke dag moet ik komen vrijdag of zaterdag?)
Ik heb er wel zin an
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik neem btw ook even mn chieftec sidepanel mee voor een gaaaat
nouja, windows dan
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Beetje offtopic maarja, is belangrijk om te weten voor mij..
Eerder had ik al een vraag over watercooling; of dat moeilijk was voor een 'beginnertje', ik kreeg als antwoord: Nee
Nu loopt er dus een IA van KingofDos en Nitraat (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/673940/0)
En daar staat een 'watercoolingset' en ik vroeg me af of dat wat is voor mij en of daar alles bij zit wat je nodig hebt(geen gereedschap enzo dan he
)
Watercoolingset <-KLIK
Eerder had ik al een vraag over watercooling; of dat moeilijk was voor een 'beginnertje', ik kreeg als antwoord: Nee
Nu loopt er dus een IA van KingofDos en Nitraat (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/673940/0)
En daar staat een 'watercoolingset' en ik vroeg me af of dat wat is voor mij en of daar alles bij zit wat je nodig hebt(geen gereedschap enzo dan he

Watercoolingset <-KLIK
Verwijderd
als jij goedkope shit wilt go for it IMHO... als je gelijke goede performance wilt, en je bent een beginner ga dan niet voor die goedkope shit die gelijk afbreekt en te veel plastic ga dan voor een klax / innovatech setjes... het kost wel wat maar dan heb je ook wat. als je nog meer wilt spenderen dan ga je voor cooltech uiteraard
c00ltech
Verwijderd
daar ben ik blij om... maar ik heb wel "iets" meer dan 0.75 m2 gekocht... op maat.... met lijm... zwarte ondoorzichtbare perspex.... 5mm dik.... en 8mm dik..... zon kleine 12800 CM2 aan perspex da tis.... boeit mij het nou dat je en "stukje" kan meenemen van schoolYouKnow schreef op 24 December 2002 @ 08:13:
[...]
Kijk, ik kan het met mate gratis van m'n school meenemenlaatst weer 0,75 m2 meegekregen
Denk dat ik zondag ook ff kom.. wilde op de HCC nog ff met a.p.versteeg verder kleppen, maar het kwam er niet van.
Kaj. schreef op 24 december 2002 @ 13:31:
Denk dat ik zondag ook ff kom.. wilde op de HCC nog ff met a.p.versteeg verder kleppen, maar het kwam er niet van.
Is best.. Wilde je SpaceCase ook nog van dichtbij bewonderen, want ook die heb ik door mijn DJ-escapades gemist op de HCC. 
Maar even dit: ik blijf bij de besluiten die recent zijn gemaakt door mij en mijn collega's, dus het heeft niet zo gek veel zin om daarover te beginnen.
En ik heb je een mailtje teruggestuurd dit keer, want ik heb iedereen een mailtje teruggestuurd.
Maar even dit: ik blijf bij de besluiten die recent zijn gemaakt door mij en mijn collega's, dus het heeft niet zo gek veel zin om daarover te beginnen.
En ik heb je een mailtje teruggestuurd dit keer, want ik heb iedereen een mailtje teruggestuurd.
[ Voor 15% gewijzigd door Kaj. op 24-12-2002 13:44 ]
Verwijderd
En hoeveel kost dat dan per set en waar kan ik dat vindenVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:20:
[...]
niet slecht bedoeld hoor. maar aub koop dan een klax setje bij freezing of enig andere winkel... niet die senfu cheap shizzz....... enne koolance stay away of it... die reservoir breekt in paar maandjes als je vaak je kast op zijn kop zet etc etc.... doe gewoon klax dan...
edit:
Ik zie freezing staan, dus www.feezing-hardware.nl denk ik
edit:
Edit2
, kan je ff die site van 'freezing' zeggen?
Edit2
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:29 ]
Verwijderd
www.xxlcases.nl basic klax setje 198 eurotjes.... maar dan heb je ook wat 
alhoewel ik nog nooit ervaring met xxlcases heb gehad... ben ik wel te spreken over de kitjes.... xxlcases service enzo ken ik nix van zeggen.
alhoewel ik nog nooit ervaring met xxlcases heb gehad... ben ik wel te spreken over de kitjes.... xxlcases service enzo ken ik nix van zeggen.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:25 ]
Verwijderd
www.oc-shop.nl daar hebben ook goeie waterkoeling setjes, en anders is alles te bestellen.Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 14:22:
[...]
En hoeveel kost dat dan per set en waar kan ik dat vinden
edit:
Verwijderd
Hehe, of zal ik een Prometeia kopen 
(600 euro voor case alleen al+radiatorgeval dan
, volgens mij)
(600 euro voor case alleen al+radiatorgeval dan
edit:
Bij oc-shop hebben ze alleen voor intel
Bij oc-shop hebben ze alleen voor intel
edit:
Toch niet
Toch niet
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:40 ]
Verwijderd
zei ik al, je ken ook cooltech setjes kopen, uiteraard bij oc-shopVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 14:29:
[...]
www.oc-shop.nl daar hebben ook goeie waterkoeling setjes, en anders is alles te bestellen.
Verwijderd
En waar zijn die te koop 
Dit is ff me laatste post over dit onderwerp, dit hele topic is helemaal verrot door ons
Dit is ff me laatste post over dit onderwerp, dit hele topic is helemaal verrot door ons
Oké, da's iets meer; maar wat bedoel je hier nu verder mee?Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:19:
[...]
daar ben ik blij om... maar ik heb wel "iets" meer dan 0.75 m2 gekocht... op maat.... met lijm... zwarte ondoorzichtbare perspex.... 5mm dik.... en 8mm dik..... zon kleine 12800 CM2 aan perspex da tis.... boeit mij het nou dat je en "stukje" kan meenemen van school
Verwijderd
Eenmalige mededeling:
T-Mug zegt dat ie Vrijdag Zaterdag en zondag beschikbaar is om
PSU´s te modden. En dan wel het Meshen van PSU kabels (met het Nylon Kabelmesh, wat hij nog heeft liggen, denkt hij nog zo´n 4 PSU´s te kunnen doen).
PSU´s te modden. En dan wel het Meshen van PSU kabels (met het Nylon Kabelmesh, wat hij nog heeft liggen, denkt hij nog zo´n 4 PSU´s te kunnen doen).
Verwijderd
www.xxlcases.com dan waterkoeling, das basic setje..Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 14:43:
En waar zijn die te koop
Verwijderd
nou wrom ga je een domme post doen van ja ik krijg dat gratis haha... ???YouKnow schreef op 24 December 2002 @ 14:44:
[...]
Oké, da's iets meer; maar wat bedoel je hier nu verder mee?

Verwijderd
www.xxlcases.nlVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 14:52:
[...]
www.xxlcases.com dan waterkoeling, das basic setje..
Ik zat ff niet op te letten, khad zelf ook kunnen weten dat dat bij xxlcases was..

Ik kom dus zeker nu zondag met me kast en alles, dus voor vragen of als iemand nog dingen gemod wil hebben ik ben d'r
Verwijderd
toms antwoord is beterdj_tsunami schreef op 24 december 2002 @ 15:15:
Bart_Banaan: ik heb nog geen antwoord op deze postKan ik 1 van de 3 dagen met jou meerijden?
En moet je, als je alleen je zijpaneel oid meeneemt, ook OC-shop mailen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 16:37 ]
Verwijderd
nee.dj_tsunami schreef op 24 December 2002 @ 15:15:
Bart_Banaan: ik heb nog geen antwoord op deze postKan ik 1 van de 3 dagen met jou meerijden?
En moet je, als je alleen je zijpaneel oid meeneemt, ook OC-shop mailen?
Neem ff contact op via mail MSN/ICQ, dan spreken we wat af.dj_tsunami schreef op 24 december 2002 @ 15:15:
En je kan zeker nog wel meerijden, Mijn route: Dokkum (Blije) Leeuwarden, Harlingen -> het zuiden
Héééééé, account-sharing????Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 14:51:
Eenmalige mededeling:
PSU?s te modden. En dan wel het Meshen van PSU kabels (met het Nylon Kabelmesh, wat hij nog heeft liggen, denkt hij nog zo?n 4 PSU?s te kunnen doen).
Verwijderd
eerst mocht dat toch niet van moderators... ?? gaan ze een topic van jouw closen iig.. en nu doen ze het zelf
Die heb ik ook gehad voor dat zelfde topic. accountsharing. Daarvoor maar ff een website je opgericht, zie ook sigVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 18:10:
Kunnen modjes weggeschopt wordenin dit geval, een OW voor ItSnows!!
k wou ff vragen of k nog mensen geintreseerd zijn inheatsink achtige dingen, hier een vooraanzicht:
ze zitten zoals je ziet aanelkaar, dus als je ze loszaagt heb je er 2, de maat is (LxBxH) 3,6x2,0x0,8.
dingen zijn 50 cent, als er mense die dingen willen hebben neem ik er een zootje mee.

ze zitten zoals je ziet aanelkaar, dus als je ze loszaagt heb je er 2, de maat is (LxBxH) 3,6x2,0x0,8.
dingen zijn 50 cent, als er mense die dingen willen hebben neem ik er een zootje mee.
Verwijderd
Ja ikzelf ook een OW gehad, daarom zei ik het ook, onvoorstelbaar dat modjes het wel mogen en 'gewone mensen' niet...fleppuhstein schreef op 24 December 2002 @ 19:25:
[...]
Die heb ik ook gehad voor dat zelfde topic. accountsharing. Daarvoor maar ff een website je opgericht, zie ook sig

ItSnows had trouwens in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/673940/1 moeten quoten, grote fouten voor iemand met 17xxx posts, die al 1,5 jaar @ GoT is en die nog modje is ook

Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:45:
die itsnows is volgens mij een grootte leek als het gaat over modden. wat een noob
Maar wie moet ik hierover informeren, moet ik een mail sturen naar Kaj ofzo
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:52 ]
Verwijderd
Ik zweer dan ga je lol krijgenBart_Banaan schreef op 24 december 2002 @ 16:37:
[...]
Neem ff contact op via mail MSN/ICQ, dan spreken we wat af.
En je kan zeker nog wel meerijden, Mijn route: Dokkum (Blije) Leeuwarden, Harlingen -> het zuiden
Je kan ook op de fiets gaan dan ben je sneller
(Bart_Banaan knows waar het over gaat
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 22:03 ]
Verwijderd
dunno, denk wel naar kaj jahVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:51:
[...]
![]()
Maar wie moet ik hierover informeren, moet ik een mail sturen naar Kaj ofzo
Verwijderd
ga niet zo stoken aub, vertel dan gewoon direct aan die gast wat er gaat gebeuren, ga dan aub niet offtopic hier blaten.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 21:56:
[...]
Ik zweer dan ga je lol krijgen
Je kan ook op de fiets gaan dan ben je sneller![]()
(Bart_Banaan knows waar het over gaat)
dank u
Verwijderd
Hij bedoelt alleen dat die auto brak is denk ik
(1991 in toch ?
) , niet dat er ' iets gaat gebeuren '
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 22:21:
[...]
ga niet zo stoken aub, vertel dan gewoon direct aan die gast wat er gaat gebeuren, ga dan aub niet offtopic hier blaten.
dank u
Nou ok... laten we het er maar op houden dat je met Bart_Banaan ongelofelijk kan lachen

Trouwens Bart_Banaan, bewaar je een stukje taart
Verwijderd
k, just sjeckingVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 22:27:
Hij bedoelt alleen dat die auto brak is denk ik![]()
(1991 in toch ?
) , niet dat er ' iets gaat gebeuren '
ik ben nog ffies aan het dubben met de tijd dat ik ben @ ocshop vrijdag. tis voor mij 1 uur rijden en nog iets van 5min volgens routenet.nl. iig mijn auto zit vol
. ik neem 4 man mee we zijn dus in totaal van 5 man sterk aanwezig...
denk op dit moment om er rond 11 uur te zijn..
denk op dit moment om er rond 11 uur te zijn..
Verwijderd
ik probeer ook even langs te komen maar ivm een lanparty zaterdag kan ik me pctje niet ff meenemen

(tegelijk met tim dus)
(tegelijk met tim dus)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 01:42 ]
Verwijderd
Ik zal er op zaterdag en zondag zijn... gehele dag. Is voor mij een thuis wedstrijd..
Dus even tellen hoeveel LCDs ik moet meenemen: heb je intresse laat het met dan even weten via info@modwarehouse.com
Dus even tellen hoeveel LCDs ik moet meenemen: heb je intresse laat het met dan even weten via info@modwarehouse.com
zalig kerstmis allemaal 
leuk alle mailtjes en GoT reacties, pas vanochtend kunnen lezen. Erg druk gisteren gehad met het inrichten van het magazijn.
Paar mededelingen van huishoudelijke aard.
1 = in het show/magazijn gedeelte worden GEEN geld transakties gehouden!!!!!!
2 = neem in ieder geval eigen monitoren toets muis verlengkables enz mee voor de zekerheid
3 = we hebben geen plaats voor een bar voor eet en drink waar
geloof me ik heb het nog geprobeerd dus neem een koelbox mee
4 = alles gaat op vrijwillige basis dus AUB niet moeilijk doen als er iets fout gaat
5 = de verkoop gaat idd door in onze winkel (epox,corsair,zalman,prometeia, modspul,tweakspul,silence spul ) kijk daar ter plekke voor de leuke aanbiedingen
zijn erg mooie kasten binnen gekomen van super flower met aan drie kanten windows .
6 = ik neem mijn vaprom oa mee
of ik mijn slot a chiller op tijd op de vid heb ? maar dat probeer ik ter plekke wel
7 =
tsja thats me en ik ben te vinden bij de zwarte tafel
8 = we gaan gebruik maken van een beamer
moet ik mijn geheime H.D. meenemen of zullen we bv unreal 2003 erop doen ?
9 = achter de zwarte tafel staat een geluids installatie, maak een kopie van je favo muziek en ik gooi hem op de stapel. vooral kopie maken want de kans dat deze weer terug in je bezit komt is nihiel
10= ik heb de Sumicom aangeschaft
alleen moeten we er wat leuks mee doen. iedeen? drop ze bij de zwarte tafel
laten we er 3 fijne dagen van maken
wij staan daar van 8.00 tot 22.00 elke dag met opbouw en afbreek, hou daar aub rekening mee.
ik zie jullie vanaf aanstaande vrijdag
enjoy life
cul8rpeter
leuk alle mailtjes en GoT reacties, pas vanochtend kunnen lezen. Erg druk gisteren gehad met het inrichten van het magazijn.
2 = neem in ieder geval eigen monitoren toets muis verlengkables enz mee voor de zekerheid
3 = we hebben geen plaats voor een bar voor eet en drink waar
4 = alles gaat op vrijwillige basis dus AUB niet moeilijk doen als er iets fout gaat
5 = de verkoop gaat idd door in onze winkel (epox,corsair,zalman,prometeia, modspul,tweakspul,silence spul ) kijk daar ter plekke voor de leuke aanbiedingen
zijn erg mooie kasten binnen gekomen van super flower met aan drie kanten windows .
6 = ik neem mijn vaprom oa mee
7 =
8 = we gaan gebruik maken van een beamer
9 = achter de zwarte tafel staat een geluids installatie, maak een kopie van je favo muziek en ik gooi hem op de stapel. vooral kopie maken want de kans dat deze weer terug in je bezit komt is nihiel
10= ik heb de Sumicom aangeschaft

wij staan daar van 8.00 tot 22.00 elke dag met opbouw en afbreek, hou daar aub rekening mee.
ik zie jullie vanaf aanstaande vrijdag

[ Voor 33% gewijzigd door petervandamned op 25-12-2002 09:11 ]
Verwijderd
jij ook een heel vrolijk kerstmis, en natuurlijk IEDEREEN.petervandamned schreef op 25 December 2002 @ 08:58:
zalig kerstmis allemaal
3 = we hebben geen plaats voor een bar voor eet en drink waargeloof me ik heb het nog geprobeerd dus neem een koelbox mee
6 = ik neem mijn vaprom oa mee [afbeelding] of ik mijn slot a chiller op tijd op de vid heb ? maar dat probeer ik ter plekke wel
7 = [afbeelding] tsja thats me en ik ben te vinden bij de zwarte tafel![]()
8 = we gaan gebruik maken van een beamermoet ik mijn geheime H.D. meenemen of zullen we bv unreal 2003 erop doen ?
9 = achter de zwarte tafel staat een geluids installatie, maak een kopie van je favo muziek en ik gooi hem op de stapel. vooral kopie maken want de kans dat deze weer terug in je bezit komt is nihiel![]()
10= ik heb de Sumicom aangeschaft [afbeelding] alleen moeten we er wat leuks mee doen. iedeen? drop ze bij de zwarte tafel
ik zie jullie vanaf aanstaande vrijdagenjoy life
cul8rpeter
Verwijderd
De ultieme rock-starpetervandamned schreef op 25 December 2002 @ 08:58:
7 = [afbeelding] tsja thats me en ik ben te vinden bij de zwarte tafel
Hetzelfde m8s
Ik kom ook zondag ... en Tom al die Radeon Vmem mod getest ?
Turn it off and on again.
Prettige kerstdagen!! Allemaal!
maare wat is een/de Sumicom?
maare wat is een/de Sumicom?
Verwijderd
een min pc ter grote van een 5,25 bay alleen iets langer kijk maar op www.highgreen.nl daar staat ie bij news
Ow das leuk, maar ja, dat heb ik al zelfgebouwd.... uit plexiglasVerwijderd schreef op 25 December 2002 @ 16:02:
een min pc ter grote van een 5,25 bay alleen iets langer kijk maar op www.highgreen.nl daar staat ie bij news

Prettige kerstdagen
en tot vrijdag
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Kga proberen zaterdag of zondag langs te komen .
Kan ik gelijk weer eens wat materiaal voor de winkel meenemen
BTW : Ik zoek me een nieuw AMD moederbord te kopen . Daar een Nforce2 nogal loos is met 1 latje RAM dacht ik aan een 8K9A2+ . Is dat een goede keus ? Tis gewoon omdat ik geen zin heb om mijn KX7 te gaan voltmodden of dit te laten doen , en Epox hebben standard al goede voltage settings tov Abit .
BTW : Ik zoek me een nieuw AMD moederbord te kopen . Daar een Nforce2 nogal loos is met 1 latje RAM dacht ik aan een 8K9A2+ . Is dat een goede keus ? Tis gewoon omdat ik geen zin heb om mijn KX7 te gaan voltmodden of dit te laten doen , en Epox hebben standard al goede voltage settings tov Abit .
merry christmas iedereen
Ik zou toch gaan voor de EPoX 8rda(+) lijkt mij een super mobo ... tuurlijk je maakt er beter gebruik van al heb je 2 reepjes ram maar dat verschil is echt te verwaarlozen hoorDesolation Angel schreef op 25 december 2002 @ 19:44:
Kga proberen zaterdag of zondag langs te komen .
Hmmz , als er zoveel mensen zo positief over zijn , dan is er een nieuwe kanshebber . GROOT probleem is , dat die 8RDA+ GEEN RAID heeft , en dat heb ik dus wel nodig om al mijn drives aan te kunnen sluitenT-Minus schreef op 25 December 2002 @ 20:31:
[...]
Ik zou toch gaan voor de EPoX 8rda(+) lijkt mij een super mobo ... tuurlijk je maakt er beter gebruik van al heb je 2 reepjes ram maar dat verschil is echt te verwaarlozen hoor
Black on white
[afbeelding][/quote]
wat kost die laatste ? want hij is
[afbeelding][/quote]
wat kost die laatste ? want hij is
edit:
ik zie het al 79 €
ik zie het al 79 €

[ Voor 15% gewijzigd door enriqueeeee op 25-12-2002 21:55 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
8K5A2+ lijkt me ook interessant , dies niet zo duur en KT333CE , want voor zover ik weet gaan KT333's hoger dan KT400's
Daar zit jij echt heel hard op te wachten he of die mod werkt of nietT-Minus schreef op 25 December 2002 @ 13:39:
Hetzelfde m8s
Misschien kom ik zondag ook nog even langs als de mod werkt kunnen we hem misschien daar gelijk laten doen
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
k neem denk ook me case mee (leeg) kunnen we me fan erin gooien en k heb ook wel zin in een raampie (mooie window kit + ccfl aanbieding gezien op ocshop
)
btw. kan je op zondag pinnen bij de oc-shop ????
ow, enne A.P versteeg doe toch maar die vmod op me kaart. moet ik ff weten of k nog wat mee moet nemen (van die weerstand dingen ofzo), en si dat schema van die GF 2 GTS goed ???
MERRY XMAS
ow, enne A.P versteeg doe toch maar die vmod op me kaart. moet ik ff weten of k nog wat mee moet nemen (van die weerstand dingen ofzo), en si dat schema van die GF 2 GTS goed ???
MERRY XMAS
[ Voor 34% gewijzigd door sapphire op 25-12-2002 23:18 ]
Verwijderd
neem dan alleen de sidepanel mee, en install dat fannetje @ home ?? om nou je kast hiervoor mee te nemen... ?sapphire schreef op 25 december 2002 @ 23:16:
k neem denk ook me case mee (leeg) kunnen we me fan erin gooien en k heb ook wel zin in een raampie (mooie window kit + ccfl aanbieding gezien op ocshop)
MERRY XMAS![]()
Verwijderd
Beetje laat maar zeker gemeend : Een fijne kerst allemaal...
Ik mocht een kerstpakket uitzoeken bij mijn ouders,... Ik koos maar een enorm grote zalm.... lekker voor de komende dagen...
Eet ze, maar niet te veel !!
Ik mocht een kerstpakket uitzoeken bij mijn ouders,... Ik koos maar een enorm grote zalm.... lekker voor de komende dagen...
Eet ze, maar niet te veel !!
Tuurlijk ik wil verderDark Angel schreef op 25 December 2002 @ 22:39:
[...]
Daar zit jij echt heel hard op te wachten he of die mod werkt of niet![]()
Misschien kom ik zondag ook nog even langs als de mod werkt kunnen we hem misschien daar gelijk laten doen
Leuk dat je ook komt
Als Peter dan wel ff ehmm 6 van die Tweakmonster heatsinkjes voor me apart houd

Ja idd scheelt een hoop rug klachten .....Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 23:29:
[...]
neem dan alleen de sidepanel mee, en install dat fannetje @ home ?? om nou je kast hiervoor mee te nemen... ?

tis weer laat hoor 
edit
edit
offtopic:
hee prezies een uur later dan de vorige post
hee prezies een uur later dan de vorige post
[ Voor 65% gewijzigd door FlotterPower op 26-12-2002 03:08 ]
I don't want no cake, I want me some pie!
woei.. nog 1 dag om alles klaar te maken

* ReseTTim gaat strax als ie weer wakker is ffies me schakelpaneel goed solderen en nog 2 ledjes in serie zetten en niet parallel zoals hij volgens oeloe nu staat
* ReseTTim gaat slapen
* ReseTTim gaat strax als ie weer wakker is ffies me schakelpaneel goed solderen en nog 2 ledjes in serie zetten en niet parallel zoals hij volgens oeloe nu staat
* ReseTTim gaat slapen
* Looki zag dat er weer veel geld op zijn rekening stond..
dus wil een LCDtje van mail.eve gaan kopen.. aleen Welke moet ik nu nemen.. die white/black of de green black.. op de site zijn ze allebij groen
.. wat is nu nou echt het verschil? licht die ene minder op?
als je er 2 mee wil nemen kijk ik daar nog wel ff..
dus wil een LCDtje van mail.eve gaan kopen.. aleen Welke moet ik nu nemen.. die white/black of de green black.. op de site zijn ze allebij groen
als je er 2 mee wil nemen kijk ik daar nog wel ff..
Verwijderd
van Planckstraat, waar zit dat precies in dordt 
kom ik zondag misschien ( als het droog is ) op me fietsje langs
kom ik zondag misschien ( als het droog is ) op me fietsje langs
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 11:03 ]