Zijn er al mensen aanwezig bij de OC Dayz ??
Ik ben best benieuwd hoe druk het wordt....
Ik ben best benieuwd hoe druk het wordt....
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Verwijderd
Hé dat is mijn case met mijn geldReseTTim schreef op 27 december 2002 @ 01:23:
http://resettim.digiskin.net/flightcase/fan.avi
erg leip filmpje van een briefje op een fan bij een waterkoeling.. wat kan ik hem toch goed centreren
Beterschap Tom ....Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 11:36:
Ik ben nu ziek(sinds gister avond), maar ik loop gelukkig al weer rond door huis en zal er zondag zeker zijn vanaf 10uur> tot sluiten.
ik ben er op zondag met de Prometeia-Li-Pro
Ik kan dan ook weer eventueel 9700Pro voltmodden voor mensen die
dat gratis willen.(wel zelf even de benodigde spullen/schema`s mee nemen)
Advies bij een komend project enzv.
Mensen die hun eigen P4 processor in mijn systeem willen kijken hoe ver hij gaat.
Cpu wisselen kost mij 5 minuten.
Dus als er nog meer mensen hun P4 willen uit proberen en kijken of hij tegen de kou kan en niet verkouden wordt. Laat maar horen
Misschien een 3Dmark score draaien met je cpu.
Als hij dan erg hoog is(3Dmark score) en terug gaat in je eigen systeem weet in iedergeval je CPU hoe het moet.
Windows op maat maken met fan gaten erin, zeg het maar en ik kijk of ik het die dag kan doen.
Gewoon een kleine HCC met veel modders en tweakers bij elkaar.
ZONDAG 29dec. I`m your man.
KOMEN, it`s gona be fun.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 27-12-2002 12:05 ]
Turn it off and on again.
Verwijderd
man die vmem mod is uiteraard getestT-Minus schreef op 27 December 2002 @ 12:04:
[...]
Beterschap Tom ....
Zal ik men 1.6 meenemen
OMG nog verder![]()
![]()
Oh en heb je die Vmem mod al getest zo ja mag die op men 9700
Nee je hebt et fout m8Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 12:08:
[...]
man die vmem mod is uiteraard getesttom deed die vmod ook bij de hcc ...... en al die kaarten deden het
![]()
GoT Ya ...
Verwijderd
jij hebt je radeon gevoltmoldT-Minus schreef op 27 December 2002 @ 12:19:
[...]
GoT Ya ...
Ik leg et voor de rest wel zondag uit![]()
Oh en trouwens ik heb met trager syteem als 17050 3d marks
Verwijderd
neem die 1.6 maar mee, kunnen we even spelenT-Minus schreef op 27 December 2002 @ 12:04:
[...]
Beterschap Tom ....
Zal ik men 1.6 meenemen
OMG nog verder![]()
![]()
Oh en heb je die Vmem mod al getest zo ja mag die op men 9700
Verwijderd
I don't want no cake, I want me some pie!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 15:08 ]
Verwijderd
Check mailVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 09:35:
Komt er iemand langs Den Bosch die zaterdag of zondag gaat? ff CarPoolen
Als er niemand is kan ik dus niet komen.
Verwijderd
uhm.. oeps!!Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 01:28:
ik slaap nog wel ff uit morgen dus ben er niet voor 12:00
Verwijderd
Zondag is een goeie dag.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 15:47:
[...]
uhm.. oeps!!
toen werd ik dus net pas wakker
andere keer maar wee dan
sorry tim
[ Voor 56% gewijzigd door BaRF op 27-12-2002 16:05 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
YOU've got mail my friend!!! Nee geen waarschuwingVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 09:35:
Komt er iemand langs Den Bosch die zaterdag of zondag gaat? ff CarPoolen
Als er niemand is kan ik dus niet komen.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
[ Voor 39% gewijzigd door Cybersijp op 27-12-2002 19:52 . Reden: vervoertroubles:( ]
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
en,..... is het 35 euro aan treinkaartje waard?Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 14:45:
Kben net dus net geweest en het is kleiner dan je denkt
Mensen daar die kunnen reageren(is netwerkje daaro) en die daar zijn?
I don't want no cake, I want me some pie!
Als je niets gaat laten modden dat je zelf niet kan , of niks wilt kopen , dan zou ik thuis blijven imho .flotterpower schreef op 27 December 2002 @ 16:53:
[...]
en,..... is het 35 euro aan treinkaartje waard?
Verwijderd
Heb je mij daar ook al aan toegevoegt? ik krijg namelijk niet echt reactie via ICQ.Cybersijp schreef op 27 december 2002 @ 16:15:
Nog meer desolate tweakers zonder vervoer? Opstap plaatsen zijn Den Bosch en Utrecht.
Als King Of Dos en Is spierings mee gaan zitten we al op zes man richting dortrecht op Zondag .Er zijn dus nog twee plaatsen of zo vrij.
n54 power!
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Verwijderd
OC Shop verkoopt window kits, en ik denk dat iemand hem er dan wel voor ej in wil zetten als je zelf de benodigde spullen meeneemt.BaRF schreef op 27 December 2002 @ 16:04:
ik ga als het goed is morgenis het tot nu toe druk?
btw, is er ook plexi te koop voor een vriendelijke prijs? want ik lust wel een beetje hulp bij een raampje in mn chieftec panel
Ja, en ik denk btw dat er wel wat gereedschap aanwezig is? decoupeertje en/of dremel?Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 17:44:
[...]
OC Shop verkoopt window kits, en ik denk dat iemand hem er dan wel voor ej in wil zetten als je zelf de benodigde spullen meeneemt.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Ze zijn nog niet thuis.Looki schreef op 27 december 2002 @ 20:26:
Zijn de foto's van jaap bart_banaan en mij er al? samen een raampje zagenhij is wel mooi geworden... nog ff wat bijvijlen..
[bart banaan mode]
.. die kraggen vallen erg mee.. heb het ff een beetje opgepoetst en het is bijna niet te zien.. er zitten wel 2 diepe krasjes op.. alleen de kast is grijs/zilver dus je ziet het bijna niet
[/bart banaan mode]
Verwijderd
oh i wanna see !!Looki schreef op 27 december 2002 @ 20:26:
Zijn de foto's van jaap bart_banaan en mij er al? samen een raampje zagenhij is wel mooi geworden... nog ff wat bijvijlen..
[bart banaan mode]
.. die kraggen vallen erg mee.. heb het ff een beetje opgepoetst en het is bijna niet te zien.. er zitten wel 2 diepe krasjes op.. alleen de kast is grijs/zilver dus je ziet het bijna niet
[/bart banaan mode]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Heb ik waarschijnlijk net gemist.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 21:03:
Thuis, at last
die lcd hebben we niet werkend gekregen. we denken dat het aan de software ligt maar ik weet het niet 100%. iig was erg gezelli en een zware dag. heb koppijn op dit momentMaurice schreef op 27 December 2002 @ 20:58:
OK. mijn verslagje
Ben dus net terug, had lift gekregen van bart banaan tot aan amsterdam vandaar de trein naar almere genomen. Het was erg leuk onder de mensen die hun case showde, (pureoptical, looki, bart banaan, resettim, mensen van oc-shop) maar ook de bezoekers die voor 1 a 2 uurtjes even langs kwamen wippen stond iedereen klaar een verhaaltje te vertellen over zn mod. Banaan heeft nog iemand geholpen met het zagen van zn raam (looki) en hij heeft voor iemand een LCD gesoldeerd die resettim later weer had getest. WEet niet hoe dat is afgelopen ik was toen al met de lift terug naar huis. Het is voor de bezoekers niet te doen van begin tot eind aanwezig te zijn maar een uurtje of 2 is zeker aan te raden.. Maar ik heb het nu ook over een vrijdag, ik ga ervan uit dat zaterdag en zeker zondag drukker zullen zijn.
p.s. ja hummel jou heb ik ook nog gezien!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
jawel hoor maar weinig pics gemaakt...Looki schreef op 27 december 2002 @ 21:28:
he tim had jij ook geen cam bij je? of broertje/ vriend.. weet ik veel
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten
Verwijderd
nou omdat ik toch ook wel benieuwd ben.ReseTTim schreef op 27 december 2002 @ 21:54:
[...]
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten![]()
zit nu lekker onderuit op de bank met laptop en wireless internet
kortom waarom opschieten?
Verwijderd
schiet nou op !!!!ReseTTim schreef op 27 December 2002 @ 21:54:
[...]
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten![]()
zit nu lekker onderuit op de bank met laptop en wireless internet
kortom waarom opschieten?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 21:57 ]
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:10 ]
Verwijderd
Jammer dat je er niet was, wou wel eens ff met je babbelen!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:07:
maar 11 pics pureoptical ?? btw damn nice case u have
Verwijderd
als je zondag komt, ben ik er ookVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:08:
[...]
Jammer dat je er niet was, wou wel eens ff met je babbelen!!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:27 ]
Verwijderd
Nope red ik niet helaas. Leuke kubus, ben je wel voorzichtig dat spul is errug kwetsbaar!Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:12:
[...]
als je zondag komt, ben ik er ookmet mijn cube
[afbeelding]
hijs al bijna klaar... voor vertrek dan eh.... na oc-days word ie weer veranderd. want komt nog een deurtje voor etc etc etc etc etc etc etc etc etc
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
nope, that`s a remake. Not mine.PASware schreef op 27 december 2002 @ 22:18:
ja dies van tom (das toch a.p. versteeg??) (met groene CCFL)
Verwijderd
d8 ik al
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:31 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:34 ]
[rml][ PICS] Open dagen bij de OC-Shop![/rml]Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:34:
welk ander topic??
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Pureoptical!!!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:34:
wies deze "meneer" http://www.casejunkies.com/crew/redox/ocdagen/pic5.jpg eigenlijk ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:44 ]
Verwijderd
ik wilde eerst zeggen welke gozer is dit... maar d8 doe toch maar meneer neer zetten daarom de "meneer"Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:43:
[...]
Pureoptical!!!!in een goede bui!
Wat stond er voor je edit???
Verwijderd
Verwijderd
paas zondag dan gewoon ff een min of 15 langs joh !!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:50:
Thnx, ik probeer er wat leuks van te maken: volgende fase: Grafisch LCD 128*240 Blauw/oranje. Damn das een groot ding, maar het gaat lukken!
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:52:
[...]
paas zondag dan gewoon ff een min of 15 langs joh !!!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nu een 8 kleuren displayVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:50:
Thnx, ik probeer er wat leuks van te maken: volgende fase: Grafisch LCD 128*240 Blauw/oranje. Damn das een groot ding, maar het gaat lukken!
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
bovenkant zit sekers vast met popnagels.. opzig is het geen probleem denk ik zow..Halo_Master schreef op 28 december 2002 @ 02:44:
Tom (versteeg) , ik kan mijn toppanel er niet afhalen, hij zit echt vast aan de case.Geeft dit problemen met het zagen van mijn blowhole?
Verwijderd
gewoon meeneemen , lukt denk ik wel zonder problemen.Halo_Master schreef op 28 December 2002 @ 02:44:
Tom (versteeg) , ik kan mijn toppanel er niet afhalen, hij zit echt vast aan de case.Geeft dit problemen met het zagen van mijn blowhole?
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben al blij met deze, errug exclusief en uiterst betaalbaar!Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 01:27:
[...]
Ik heb nu een 8 kleuren display
[afbeelding]
Meer info in deze post:
[rml]XNDR in "[ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA "[/rml]
Verwijderd
Welke?? Pix/Specs!!!!!1111Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 13:35:
[...]Ik ben al blij met deze, errug exclusief en uiterst betaalbaar!
Verwijderd
Verwijderd
Er wordt wel op jou gerekend !Kaj. schreef op 28 december 2002 @ 22:32:
Hmmzz.. vraag me af of ik kom morgen.. Ik heb geen auto tot mijn beschikking, en daar komen met het OV op zondag is een hel.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben er morgen ook nogVerwijderd schreef op 28 December 2002 @ 23:33:
ik hoop dat ze morgen genoeg ijzerzaaggies hebben voor de decoceerzaag, want ik ( en waarschijnlijk me broer ) willen een window in ons zijpaneel.
En als ik ze moet gaan zagen "got sta ons bij"
Launching containers into space
Verwijderd
Nope ik kom niet, en al helemaal niet voor jouKaj. schreef op 28 december 2002 @ 23:29:
Mja.. het wordt dus onder voorbehoud.. Als je alleen voor mij komt, kun je dus teleurgesteld worden. Then again: wie komt er nou voor mij.
Verwijderd
Bart heeft een hele toolkit bij zich, dus dat komt wel goed. Enne anders heeft de Gamma geen koopzondag morgen??Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 23:33:
ik hoop dat ze morgen genoeg ijzerzaaggies hebben voor de decoceerzaag, want ik ( en waarschijnlijk me broer ) willen een window in ons zijpaneel.
En als ik ze moet gaan zagen "got sta ons bij"
Verwijderd
Ik neem een stukje toolkit mee:Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 00:02:
[...]
Bart heeft een hele toolkit bij zich, dus dat komt wel goed. Enne anders heeft de Gamma geen koopzondag morgen??
Verwijderd
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq