Thuis, at last
Verwijderd
Heb ik waarschijnlijk net gemist.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 21:03:
Thuis, at last
Ik was er namelijk ook nog
die lcd hebben we niet werkend gekregen. we denken dat het aan de software ligt maar ik weet het niet 100%. iig was erg gezelli en een zware dag. heb koppijn op dit momentMaurice schreef op 27 December 2002 @ 20:58:
OK. mijn verslagje
Ben dus net terug, had lift gekregen van bart banaan tot aan amsterdam vandaar de trein naar almere genomen. Het was erg leuk onder de mensen die hun case showde, (pureoptical, looki, bart banaan, resettim, mensen van oc-shop) maar ook de bezoekers die voor 1 a 2 uurtjes even langs kwamen wippen stond iedereen klaar een verhaaltje te vertellen over zn mod. Banaan heeft nog iemand geholpen met het zagen van zn raam (looki) en hij heeft voor iemand een LCD gesoldeerd die resettim later weer had getest. WEet niet hoe dat is afgelopen ik was toen al met de lift terug naar huis. Het is voor de bezoekers niet te doen van begin tot eind aanwezig te zijn maar een uurtje of 2 is zeker aan te raden.. Maar ik heb het nu ook over een vrijdag, ik ga ervan uit dat zaterdag en zeker zondag drukker zullen zijn.
p.s. ja hummel jou heb ik ook nog gezien!
iig vanavond zal ik wat pics uppen zodra ik mijn p4 heb aangesloten. hij staat al boven maar de rest staat benee..
verder heeft oeloe de meeste pics gemaakt dus hij zal het moeten posten..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
he tim had jij ook geen cam bij je? of broertje/ vriend.. weet ik veel
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
jawel hoor maar weinig pics gemaakt...Looki schreef op 27 december 2002 @ 21:28:
he tim had jij ook geen cam bij je? of broertje/ vriend.. weet ik veel
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten
kortom waarom opschieten?
Verwijderd
nou omdat ik toch ook wel benieuwd ben.ReseTTim schreef op 27 december 2002 @ 21:54:
[...]
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten![]()
zit nu lekker onderuit op de bank met laptop en wireless internet
Verwijderd
schiet nou op !!!!ReseTTim schreef op 27 December 2002 @ 21:54:
[...]
rustig maar... ze komen wel.. ffies uitrusten![]()
zit nu lekker onderuit op de bank met laptop en wireless internet
ps: ik heb bijna mijn 9700pro verkracht

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 21:57 ]
Verwijderd
Bart in aktie:

Enkele blikvangertjes:

En mijn nieuwe aanwinst voor in The ALIAN (128*240 blauw/oranje):

Voor de rest van de pics wachten we ff op onze huis fotoshooter Resettim

Enkele blikvangertjes:

En mijn nieuwe aanwinst voor in The ALIAN (128*240 blauw/oranje):

Voor de rest van de pics wachten we ff op onze huis fotoshooter Resettim
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:10 ]
Verwijderd
Jammer dat je er niet was, wou wel eens ff met je babbelen!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:07:
maar 11 pics pureoptical ?? btw damn nice case u have
Verwijderd
als je zondag komt, ben ik er ookVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:08:
[...]
Jammer dat je er niet was, wou wel eens ff met je babbelen!!
hijs al bijna klaar... voor vertrek dan eh.... na oc-days word ie weer veranderd. want komt nog een deurtje voor etc etc etc etc etc etc etc etc etc
1 keer snuiven en je hoeft de rest van je leven geen coke meer te snuiven !!!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:27 ]
Verwijderd
Nope red ik niet helaas. Leuke kubus, ben je wel voorzichtig dat spul is errug kwetsbaar!Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:12:
[...]
als je zondag komt, ben ik er ookmet mijn cube
[afbeelding]
hijs al bijna klaar... voor vertrek dan eh.... na oc-days word ie weer veranderd. want komt nog een deurtje voor etc etc etc etc etc etc etc etc etc
Verwijderd
hey van wie is die prom daaro naast die kast van jouw??? lijkt erg veel op die van tom...
ik zal wel wat pics schieten op zondag. iig paar honderd ofzo
ik zal wel wat pics schieten op zondag. iig paar honderd ofzo
ja dies van tom (das toch a.p. versteeg??) (met groene CCFL)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
nope, that`s a remake. Not mine.PASware schreef op 27 december 2002 @ 22:18:
ja dies van tom (das toch a.p. versteeg??) (met groene CCFL)
Ik ben er zondag met mijn case.
had ze wel naast elkaar willen zien staan.
Verwijderd
d8 ik al
damn morgen veel te doen

- Voorplaat test monteren
- Achterplaat test monteren
- hdd / cd speler houder blokjes lijmen
- reservoir test plaatsen
- mobo test plaatsen
- voeding test plaatsen
dan als de kast dicht is.... moet ik de bedrading gaan fixen, alles werkend en mooi maken..... dan moet ik nog vuurwerk halen, dan trug thuis moet ik formateren. alles installeren. alles bij elkaar grabben... klaar zetten. dan zondag om 12 uur ben ik bij oc-shop aight.
ik heb 2 spelletjes op die pc staan, op verzoek mag je dan even RalliSport Challenge op 1024x high quali potje racen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:31 ]
Check de foto's even in het ander topic, zien er super uit! Ik ga morgen zeker even langs!!
Verwijderd
wies deze "meneer" http://www.casejunkies.com/crew/redox/ocdagen/pic5.jpg eigenlijk ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:34 ]
[rml][ PICS] Open dagen bij de OC-Shop![/rml]Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:34:
welk ander topic??
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Pureoptical!!!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:34:
wies deze "meneer" http://www.casejunkies.com/crew/redox/ocdagen/pic5.jpg eigenlijk ?
Wat stond er voor je edit???
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:44 ]
Verwijderd
ik wilde eerst zeggen welke gozer is dit... maar d8 doe toch maar meneer neer zetten daarom de "meneer"Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:43:
[...]
Pureoptical!!!!in een goede bui!
Wat stond er voor je edit???
Verwijderd
Thnx, ik probeer er wat leuks van te maken: volgende fase: Grafisch LCD 128*240 Blauw/oranje. Damn das een groot ding, maar het gaat lukken!
Verwijderd
paas zondag dan gewoon ff een min of 15 langs joh !!!Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:50:
Thnx, ik probeer er wat leuks van te maken: volgende fase: Grafisch LCD 128*240 Blauw/oranje. Damn das een groot ding, maar het gaat lukken!
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:52:
[...]
paas zondag dan gewoon ff een min of 15 langs joh !!!
welke weerstand heb ik nodig voor vmod van mn gf4
ik wil hem zondag meenemen zodat iemand zo aardig kan zijn om hem te vmodden
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
owja neem utp kabel mee van een meter of 5 dan kan je daar nog op internet komen..
Verwijderd
Tnx 2 ispierings 
heb vervoer zondag, dus ik ben er.
nee ik neem niet mijn pc mee, nog niet af genoeg vind ik(moet eerst me window klaar zijn).
heb vervoer zondag, dus ik ben er.
nee ik neem niet mijn pc mee, nog niet af genoeg vind ik(moet eerst me window klaar zijn).
Verwijderd
Ik heb nu een 8 kleuren displayVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:50:

Meer info in deze post:
[rml]XNDR in "[ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA "[/rml]
Tom (versteeg) , ik kan mijn toppanel er niet afhalen, hij zit echt vast aan de case.Geeft dit problemen met het zagen van mijn blowhole?
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
bovenkant zit sekers vast met popnagels.. opzig is het geen probleem denk ik zow..Halo_Master schreef op 28 december 2002 @ 02:44:
Tom (versteeg) , ik kan mijn toppanel er niet afhalen, hij zit echt vast aan de case.Geeft dit problemen met het zagen van mijn blowhole?
wat ik zou doen is neem je gehele case mee en een boormachine.. als er popnagels op zitten.. dan kan je die popnagels doorboren en de kap eraf halen.. btw wel netjes boren dan
Verwijderd
gewoon meeneemen , lukt denk ik wel zonder problemen.Halo_Master schreef op 28 December 2002 @ 02:44:
Verwijderd
Ik heb het weerstandje toch nog net te pakken gekregen bij een shop
Dus nu kan ik hopelijk door A.P. Versteeg me Gf4 laten voltmodden
Oh jah...wie wil preview van mijn Chieftec Mod Deel 2??
Alsje

Oh jah...wie wil preview van mijn Chieftec Mod Deel 2??
Alsje
Verwijderd
Ik ben al blij met deze, errug exclusief en uiterst betaalbaar!Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 01:27:
[...]
Ik heb nu een 8 kleuren display
[afbeelding]
Meer info in deze post:
[rml]XNDR in "[ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA "[/rml]
Verwijderd
Welke?? Pix/Specs!!!!!1111Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 13:35:
[...]Ik ben al blij met deze, errug exclusief en uiterst betaalbaar!
Verwijderd
Nou deze:

128x240 pixels in blauw/oranje, een ideale kleurencombo voor mijn mod,
Bart B heeft alle specs, prijs was superieur, alleen is er niet in grote hoeveelheden aan te komen, en echt collectors item dus!!Erg exclusief en dat houden we natuurlijk ook zo!

128x240 pixels in blauw/oranje, een ideale kleurencombo voor mijn mod,
Bart B heeft alle specs, prijs was superieur, alleen is er niet in grote hoeveelheden aan te komen, en echt collectors item dus!!Erg exclusief en dat houden we natuurlijk ook zo!
Hmmzz.. vraag me af of ik kom morgen.. Ik heb geen auto tot mijn beschikking, en daar komen met het OV op zondag is een hel.
Verwijderd
Er wordt wel op jou gerekend !Kaj. schreef op 28 december 2002 @ 22:32:
Hmmzz.. vraag me af of ik kom morgen.. Ik heb geen auto tot mijn beschikking, en daar komen met het OV op zondag is een hel.
Mja.. het wordt dus onder voorbehoud.. Als je alleen voor mij komt, kun je dus teleurgesteld worden. Then again: wie komt er nou voor mij.
Verwijderd
ik hoop dat ze morgen genoeg ijzerzaaggies hebben voor de decoceerzaag, want ik ( en waarschijnlijk me broer ) willen een window in ons zijpaneel
.
En als ik ze moet gaan zagen "got sta ons bij"
Verwijderd
Ik ben er morgen ook nogVerwijderd schreef op 28 December 2002 @ 23:33:
ik hoop dat ze morgen genoeg ijzerzaaggies hebben voor de decoceerzaag, want ik ( en waarschijnlijk me broer ) willen een window in ons zijpaneel.
Iemand vanuit Breda??? Graag met een vrije plaats in de auto???
Ik wil ZEKER komen, maar mn pa heeft weinig zin om te gaan rijden
(ouders.... zucht...)

Launching containers into space
Verwijderd
Nope ik kom niet, en al helemaal niet voor jouKaj. schreef op 28 december 2002 @ 23:29:
Mja.. het wordt dus onder voorbehoud.. Als je alleen voor mij komt, kun je dus teleurgesteld worden. Then again: wie komt er nou voor mij.
Verwijderd
Bart heeft een hele toolkit bij zich, dus dat komt wel goed. Enne anders heeft de Gamma geen koopzondag morgen??Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 23:33:
ik hoop dat ze morgen genoeg ijzerzaaggies hebben voor de decoceerzaag, want ik ( en waarschijnlijk me broer ) willen een window in ons zijpaneel.
Verwijderd
Ik neem een stukje toolkit mee:Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 00:02:
[...]
Bart heeft een hele toolkit bij zich, dus dat komt wel goed. Enne anders heeft de Gamma geen koopzondag morgen??
• Multimeter
• SuperSoldeerbout+Bijbehoorende dingen
• Kleine veiltjes
• Pen+Papier(ideetjes enzo opschrijven)
• Meer.
ben nog net thuis, over 5 minuten ben ik weg
Ff snel 5 minuten TV kijken
Verwijderd
IK wil en kan niks toevoegen aan de woorden die over de OC-DAYS zijn gezegt, voor mij was zondag een dag met het echte TWEAKERS gevoel. Elkaar helpen met wat mogenlijk is en dit alleen maar met 1 doel, het TWEAKERS GEVOEL.
Ik ben er gewoon trots op dat ik bij zo`n fijne en goeie club mensen mag en kan horen.
1 woord > allemaal TOP <
Ik laat mij wel eens negatief uit over IA waar spullen gekocht worden die ook hier in Nederland gekocht kunnen worden, deze akties maken een bedrijf als de OC-Shop het heel moeilijk. En ik denk dat je soms toch even terug moet denken aan dagen zoals deze voordat je voor die paar euro minder betalen kiest.
Voor mij zijn dit soort dagen namenlijk onbetaalbaar.
Jongens van de OC-Shop en alle Tweakers/Tux`n die deze dagen tot een toch wel genoemd succes hebben gemaakt, heel erg bedankt.
Bart is een Tweakers met het hart op de echte Tweakers plaats, 3dagen Friesland>Dordrecht heen en weer voor ons allen. Top
Ik ben er gewoon trots op dat ik bij zo`n fijne en goeie club mensen mag en kan horen.
1 woord > allemaal TOP <
Ik laat mij wel eens negatief uit over IA waar spullen gekocht worden die ook hier in Nederland gekocht kunnen worden, deze akties maken een bedrijf als de OC-Shop het heel moeilijk. En ik denk dat je soms toch even terug moet denken aan dagen zoals deze voordat je voor die paar euro minder betalen kiest.
Voor mij zijn dit soort dagen namenlijk onbetaalbaar.
Jongens van de OC-Shop en alle Tweakers/Tux`n die deze dagen tot een toch wel genoemd succes hebben gemaakt, heel erg bedankt.
Bart is een Tweakers met het hart op de echte Tweakers plaats, 3dagen Friesland>Dordrecht heen en weer voor ons allen. Top
gamma zit zodicht bij oc shop (me werkt bij die gamma
)
allemaal bedankt
was erg druk en ontzettend fijn
En hier mijn bijdrage aan fototjes 
Jaap a.k.a. Bart_Banaan bezig aan de unlock van mn XP1800+

Et voila (zoals je een paar posts terug kunt lezen heb ik het zelf nog een keer over moeten doen)

En hier is Jaap weer bezig met een vmod voor mn GF4

En hier is ie klaar (Jaap kwam op het goeie id om hem removable te maken
)

Jaap zn mooie case

En uit een andere hoek

De mooie plexi case to be van Dissection

En de
case van Tom

Tom aan het werk

Ook deze kast is

Blijft leuk zo'n barebone

En een temp. om te

Nice touch

Volgende keer ben ik ook weer van de partij was een leuke dag.
Nogmaals:
Jaap a.k.a. Bart_Banaan bezig aan de unlock van mn XP1800+

Et voila (zoals je een paar posts terug kunt lezen heb ik het zelf nog een keer over moeten doen)

En hier is Jaap weer bezig met een vmod voor mn GF4

En hier is ie klaar (Jaap kwam op het goeie id om hem removable te maken

Jaap zn mooie case

En uit een andere hoek

De mooie plexi case to be van Dissection

En de

Tom aan het werk

Ook deze kast is

Blijft leuk zo'n barebone

En een temp. om te

Nice touch

Volgende keer ben ik ook weer van de partij was een leuke dag.
Nogmaals:
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814