Gewoon komen, fun
Lachuh!!!Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 11:54:
[...]
Hey Syb, nou als jij heen gaat dan wil ik wel met je mee rijden. (je neefje)
Ik wist dat me family hier ergens rondzwierf, maar onder welke Sig.............?
Maar Bob ik denk dat ik op zondag ga, al weet ik dat nog niet zeker.Zal er ff over nadenken.En eh ik bel je wel dan, das makkelijker dan posten op 't board
[off-topic]
t'is Sijp
[/off-topic]
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Ik bedacht mij net dat ik hier thuis nog genoeg fans over heb, en wat andere spulletjes... Weet je wat ? Ik neem ze gewoon mee op zondag de 29e, als ik iemand daar blij mee kan maken (zit zelfs een 120MM Industrifan van Papst bij.... wahoe) dan ben ik er vanaf en kan ik weer wat tweakvriendjes maken... 
Oh ja, voordat ik het vergeet,.. als je iets wilt hebben, mag dat, maar dan moet je wel op de foto met Tux !!
Oh ja, voordat ik het vergeet,.. als je iets wilt hebben, mag dat, maar dan moet je wel op de foto met Tux !!
Verwijderd
Kben nog even verder gaan kijken in huis en vond nog heel veel kabels enzo... parallel, netwerk, serieel, voeding.. enz enz.. zelfs een ps2 Microsoft muis... Allemaal in een grote tas gedaan,... en klaargezet voor zondag... Wordt het toch nog een soort van HCC dagen !!Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 17:17:
zondag? kicke ik wil ook op de foto met tux !
PS. Dit is dus allemaal GRATIS,.. geen winstbejag van mijn kant, alleen foto's van gegadigden met Tux...
PS2.. Ga er dus vanuit dat er dus ook een topic komt,... Tux maakt modvrienden..
dit klink alleamaal reuze gezellig!
btw master Versteeg check dit ens:http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html is deze goed??
btw master Versteeg check dit ens:http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html is deze goed??
Verwijderd
een kleintjeVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 17:59:
Als ik kom(khoop et...) watvoor Tuxgroot, klein, gewoon?
woei voor mij en -Dissection-
voor me nieuwe project
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Misschien kan ik ook wel komen 
Dhr. A.P. Versteeg kunt u ook mijn Gainward GF4 Ti4600 Volt-Modden...?
How-to: http://www.pcreviewspot.c...d=guides/gf4voltmod/index
Enne heb jij zo'n weerstandje of moet ik dat nog eventjes gaan halen dan?
Ow, is dat alles? Zo'n Volt mod? Nou, vrijdag en zaterdag heb ik mijn soldeerspulletjes bij me, en kan ik deze volt mod ook wel uitvoeren bij liefhebbers...Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:41:
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Ik lees dat de performance niet erg verbeterd, ik zou het dus niet doen als ik jou was. Ook weet ik niet hoe ik het voltage bij deze kaart kan nameten dus eigenlijk is er een tehoog risico om het te doen met te weinig resultaat. Sorry.sapphire schreef op 20 December 2002 @ 17:39:
dit klink alleamaal reuze gezellig!
Mocht je het toch willen , neem dan zo`n resistor mee en een link naar deze site dan doen we het daar gewoon toch.
weerstandje meenemen en een link naar deze site. Doen.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:41:
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 19:06 ]
lol OWVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 19:05:
dubbel post
Mijn Case en ik komen vrijdag
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Ja is goed man, ik denk dat ik alleen op zondag kan. Voeg me anders ff aan je msn toe.Cybersijp schreef op 20 december 2002 @ 16:18:
[...]
Lachuh!!!
Ik wist dat me family hier ergens rondzwierf, maar onder welke Sig.............?![]()
Maar Bob ik denk dat ik op zondag ga, al weet ik dat nog niet zeker.Zal er ff over nadenken.En eh ik bel je wel dan, das makkelijker dan posten op 't board
[off-topic]
t'is Sijp![]()
[/off-topic]
mm daar ga ik even overnadenkenVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 19:04:
[...]
Ik lees dat de performance niet erg verbeterd, ik zou het dus niet doen als ik jou was. Ook weet ik niet hoe ik het voltage bij deze kaart kan nameten dus eigenlijk is er een tehoog risico om het te doen met te weinig resultaat. Sorry.
Mocht je het toch willen , neem dan zo`n resistor mee en een link naar deze site dan doen we het daar gewoon toch.
[...]
weerstandje meenemen en een link naar deze site. Doen.
en voor de gene die nog case bages hebben.. ik heb er nog 4.. neem ik vrijdag wel mee.. GoT .. geen DPC
[ Voor 5% gewijzigd door Looki op 20-12-2002 21:48 ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
ff voor de duidelijkheid: het is geen LAN-party ofzo....
Lees de aankondiging op www.ocshop.nl maar ff goed, er worden WORKSHOPS gegeven, dus uitleg over hoe en wat, het is geen 'play-what-you-bring' dag.
Lees de aankondiging op www.ocshop.nl maar ff goed, er worden WORKSHOPS gegeven, dus uitleg over hoe en wat, het is geen 'play-what-you-bring' dag.
Cool !Looki schreef op 20 December 2002 @ 21:48:
en voor de gene die nog case bages hebben.. ik heb er nog 4.. neem ik vrijdag wel mee.. GoT .. geen DPC
Hehe, gelukkig maar, ik was al bang dat er van die megaboxen gingen knallen met UT2003.Bart_Banaan schreef op 20 December 2002 @ 21:53:
Ik wil namelijk een hoop weten over lampjes en water en isolatie en condensatie enzo, daar kom ik voor . Ook wil ik weten wat voor soort gereedschap voor welk werkje het beste is enzo. Want alles dremelen lukt ook weer net niet . Ik denk dat ik gewoon 3 dagen lang op bezoek ga komen daar. Als er maar genoeg koffie is
*toevoeging:
ohw ja, en LCD's natuurlijk. Ik wil zo'n mooi LCD inbouwen, maar ben op dat gebied een echt n00b. Wie moet ik daarvoor hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door MrDirect op 20-12-2002 22:26 ]
Verwijderd
Sorry Bart, maar die fans kunnen we dan toch meteen gebruiken voor de mods toch ??Bart_Banaan schreef op 20 december 2002 @ 21:53:
Tuurlijk, maar ik had de indruk dat sommige mensen een beetje LAN-party idee hadden. Dus van: PC mee, inpluggen op het netwerk en leechen/gamen maar....Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 22:28:
[...]
Sorry Bart, maar die fans kunnen we dan toch meteen gebruiken voor de mods toch ??
Maar als jij je case meeneemt om een 1337 MODification eraan te (-laten-) doen, is dat natuurlijk geen enkel probleem. En voor vragen te beantwoorden en uitleg zijn er workshops en natuurlijk goeie gesprekken met andere MODders.
Enne natuurlijk: Hoe meer zielen (met of zonder PC bij zich), hoe meer vreugd!
Verwijderd
nee hoor das easy... als je zondag kom. en ik kom ook met mijn kast leg ik wel wat uit... ik ben 15, dus idreen ken het.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 22:30:
Ja ik wil weten hoe dat zit met watercooling, of dat moeilijk is voor een 'beginnertje'
pas maar op, straks krijg je spontaan 30 kasten naar je toe geworpen ' om ff te modden'Bart_Banaan schreef op 20 december 2002 @ 22:55:
[...]
Tuurlijk, maar ik had de indruk dat sommige mensen een beetje LAN-party idee hadden. Dus van: PC mee, inpluggen op het netwerk en leechen/gamen maar....
Maar als jij je case meeneemt om een 1337 MODification eraan te (-laten-) doen, is dat natuurlijk geen enkel probleem. En voor vragen te beantwoorden en uitleg zijn er workshops en natuurlijk goeie gesprekken met andere MODders.
Enne natuurlijk: Hoe meer zielen (met of zonder PC bij zich), hoe meer vreugd!
Verwijderd
Bart, ik neem mijn kast niet mee, mede omdat ik meerij met Versteeg, maar foto's staan op het Internet dus,....
Echter, als meneer Versteeg plek over heeft, dan kunnen we kijken om de kast alsnog mee kan natuurlijk...
Echter, als meneer Versteeg plek over heeft, dan kunnen we kijken om de kast alsnog mee kan natuurlijk...
Verwijderd
dit wordt meer een workshop met de mensen op die lijst van peeps die er zullen zijn, en nog wat extra. dus niet dat idreen massaal hun kasten gaat meenemen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 23:46 ]
Verwijderd
Doe k het toch maar niet, want ik moet met de trein terug,... das niet te doen met die kast van mij.... Ik deel wel papiertjes uit met de url naar de plaatjes van mijn kast...Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 23:26:
Bart, ik neem mijn kast niet mee, mede omdat ik meerij met Versteeg, maar foto's staan op het Internet dus,....
<edit2>
Is het mogelijk om workshops bij te wonen EN te geven, of zijn de trainers al aangewezen ??
Ik heb alles wat ik kan geleerd via GoT, maar misschien kan ik helpen.... Ik hoop dat er dan wel Dremels aanwezig zijn...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 00:48 ]
Verwijderd
moet je even naar oc-shop mailen...Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 00:43:
[...]
Doe k het toch maar niet, want ik moet met de trein terug,... das niet te doen met die kast van mij.... Ik deel wel papiertjes uit met de url naar de plaatjes van mijn kast...
<edit2>
Is het mogelijk om workshops bij te wonen EN te geven, of zijn de trainers al aangewezen ??
Ik heb alles wat ik kan geleerd via GoT, maar misschien kan ik helpen.... Ik hoop dat er dan wel Dremels aanwezig zijn...
kBen niet zo'n OCer. Maar een MODder ben ik wel
Wie weet ga ik wel met ReseTTim mee dan. Maar dan wordt het wel vrijdag dan.
Verwijderd
Ja, er is uitverkoop en speciale aanbiedingen.AMD lover schreef op 21 december 2002 @ 11:33:
Zijn er die dag ook nog speciale aanbiedingen van de sponsors?? of van OC-shop zelf??
Waarom moet IK nu juist in Belgie wonen en die vrijdag al moet gaan sneeuwboarden ??
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
* Demo komt op vrijdag
(en heel misschien ook op zondag 
Ik heb hier nog een f*cked up zijpaneel van een Aopen bigtower liggen, zal ik die meenemen zodat daar iemand met een decoupeerzaag doorheen kan
Ik heb hier nog een f*cked up zijpaneel van een Aopen bigtower liggen, zal ik die meenemen zodat daar iemand met een decoupeerzaag doorheen kan
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik neem een dremel mee.. dus als je wilt dremelen kan je dat daar doen.. onder voorbehoud dat het mag daar 
Ik kan daar ook mijn kast dremelen.. ik wil die ruiten erin.. kan ik meteen een demo geven..
Ik kan daar ook mijn kast dremelen.. ik wil die ruiten erin.. kan ik meteen een demo geven..
Ik neem gereedschap mee, Dremel en Decoupeerzaag etc.Demoniac schreef op 21 December 2002 @ 14:13:
* Bart_Banaan komt op vrijdag(en heel misschien ook op zondag
Dus dat raampie is er snel in gezet!
PS) reageer ff op mijn mailtje over dat MoBo op V&A.....
Verwijderd
kabib kabibBart_Banaan schreef op 21 December 2002 @ 16:22:
[...]
Ik neem gereedschap mee, Dremel en Decoupeerzaag etc.
Dus dat raampie is er snel in gezet!
PS) reageer ff op mijn mailtje over dat MoBo op V&A.....
woei, ben jij de opperechte Bart Banaan van de Space Case waarover ik zoveel lees in de CID en dergelijke ?
Verwijderd
uiteraard, er is maar 1 bart banaan hierVerwijderd schreef op 21 December 2002 @ 16:35:
[...]
kabib kabib
woei, ben jij de opperechte Bart Banaan van de Space Case waarover ik zoveel lees in de CID en dergelijke ?
Ehm, als je ver van de grens afwoont wordt dat idd een probleem, maar heb je de andere 2 dagen dan ook wat te doen? het zijn namelijk 3 dagen...Outsync schreef op 21 december 2002 @ 13:45:
Waarom moet IK nu juist in Belgie wonen en die vrijdag al moet gaan sneeuwboarden ??
Ik weet nog niet of ik kom, is natuurlijk wel gezellig, maar ik weet niet of ik m'n vader zo gek krijg om 'even' naar Dordrecht te rijden
Verwijderd
Wat kunnen we verwachten met de uitverkoop en de aanbiedingen? Zoek nog een nieuwe case (Lian Li PC-71
)
Als alles volgens plan verloopt en ik er op zondag samen met mijn case
(Woei ! net me reservoir gemod en het is mooi geworden)
(Woei ! net me reservoir gemod en het is mooi geworden)
mm k denk dat ik me zij paneel mee ga nemen zodat iemand er in kan dremelen
Ik kom en neem een paar vrienden mee.
Hoe moeilijk is zo'n volt mod?
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
licht eraan of je een tutorial hebt gevonden.. en een weerstandje mee kan nemen..nova schreef op 21 December 2002 @ 22:58:
Ik kom en neem een paar vrienden mee.
offtopic:
Mijn auto is nogsteeds leeg!! dus als je in de buurt van Ede woont of vlak langs een snelweg waar ik langskom.. ik heb nog 2 plekken
Mijn auto is nogsteeds leeg!! dus als je in de buurt van Ede woont of vlak langs een snelweg waar ik langskom.. ik heb nog 2 plekken
[ Voor 26% gewijzigd door Looki op 21-12-2002 23:12 ]
Verwijderd
voor ati 9700pro weet tom het wel. voor andere kaarten moet je even guides ofzo mee nemen....
Verwijderd
Als het een beetje meezit kom ik ook zondag ff'es kijken naar jullie mooie mods (en natuurlijk A.G Versteegs zijn machine bewonderen...) maar dat is nog ff afhankelijk van vervoer...
leuk hoor.. denk je een beetje dat je case klaar is kom je nu allerlei probs tegen..
me radiator lekte dit had ik gezien doordat ik glowmotion gebruik en als wateropdroogt dan zie je rode plekken.. kortom lekkage.. nu is die slang klem aangedraait en moet het niet meer gebeuren volgens een man in de winkel.. toen ging ik vrolijk is weer me waterkoeling vol lopen met water.. wat denk je.. lekt me resevoir
ook dat nog.. en dan weet ik nogsteeds niet of die maxtor 80gig nou echt het niet meer doet of wel...
kortom het zit allemaal niet mee..
maar ik ben er wel vrijdag
maar ik ben er wel vrijdag
kheb zaterdag avond een feest en misschien kom ik nog de zaterdag een halve dag, zie nog wel. kortom kom jij ook maar vrijdag
Ik wel
.. k neem mijn case mee.. bij mij komt maandag mijn reservoir .. die hoop ik er dan in te hebben.. heb probleem was namelijk dat ik geen boor van 45 mm had

Verwijderd
neej ik kom op zondag, ik heb de gehele week nodig voor de kast, en vuurwerk halen etc.... teh busy. kortom kom jij ook maar zondag
Ik kan alleen vrijdag.. had graag zaterdag ook gewilt.. maar mijn baas kon me zaterdag niet missen
heb je ocshop wel al gemaild dat je met je case komt. ik weet niet hoe de planning is maar ik denk dat ze niet veel plaatsen hebben om cases kwijt te kunnen..Looki schreef op 21 december 2002 @ 23:49:
Ik wel.. k neem mijn case mee.. bij mij komt maandag mijn reservoir .. die hoop ik er dan in te hebben.. heb probleem was namelijk dat ik geen boor van 45 mm had
![]()
je eergister al.. heb toestemmingReseTTim schreef op 21 december 2002 @ 23:56:
[...]
heb je ocshop wel al gemaild dat je met je case komt. ik weet niet hoe de planning is maar ik denk dat ze niet veel plaatsen hebben om cases kwijt te kunnen..
gaat er iemand uit harderwijk/nunspeet uit de buurt?
ik wil wel, maar heb geen vervoer
ik wil wel, maar heb geen vervoer
Verwijderd
idd. nu komen er al 10+ mensen oifzo.... oc-shop is niet zooo groot btwReseTTim schreef op 21 december 2002 @ 23:56:
[...]
heb je ocshop wel al gemaild dat je met je case komt. ik weet niet hoe de planning is maar ik denk dat ze niet veel plaatsen hebben om cases kwijt te kunnen..
I'v been there beforeVerwijderd schreef op 22 december 2002 @ 00:06:
idd. nu komen er al 10+ mensen oifzo.... oc-shop is niet zooo groot btw
[ Voor 6% gewijzigd door Looki op 22-12-2002 00:11 ]
a jammer, 2 uur en twaalf minuten (volgens dat route beschrijving ding) rijden vanuit leeuwarden.
heeft oc shop geen filiaal iets noordelijker? zou erg veel extra klanten (enzo) opleveren
heeft oc shop geen filiaal iets noordelijker? zou erg veel extra klanten (enzo) opleveren
I don't want no cake, I want me some pie!
als je iets noordelijkers wil sta je daar zo alleenflotterpower schreef op 22 December 2002 @ 00:23:
a jammer, 2 uur en twaalf minuten (volgens dat route beschrijving ding) rijden vanuit leeuwarden.
dan doe ik ook mee, gezellie met z'n 2enLooki schreef op 22 december 2002 @ 00:25:
[...]
als je iets noordelijkers wil sta je daar zo alleen
Verwijderd
waarom zou oc-shop dat willen???? het is een online shop......flotterpower schreef op 22 December 2002 @ 00:23:

Je kan meerijden hoor! op Vrijdag & Zaterdag, samen met t-mug en mij, gezellig gaat de rit ook sneller...flotterpower schreef op 22 december 2002 @ 00:23:
Verwijderd
Zijn er nog mensen uit Brabant die gaan? Ik wil best wel maar niet met een verlopen ov-kaart.
Juust ik kom ook! Ik heb nog een plekje vrij achterop mn citta 
offtopic:
tsssk welke bikkels
tsssk welke bikkels
Verwijderd
Ik kom ook klussen op de oc-shop dagen. (ff bellen)Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 03:13:
wajooo. me's signing off on 3:12 AM.. een tijd voor echte bikkels/ offtopic
Ik ben super bikkel @ 3:53
idd tijd klopt nie met me klokje
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 05:18 ]
ehm....er staat een hele andere tijd hier 3:47 magoed.
WHOS DA BITCH NOW!
WHOS DA BITCH NOW!
Verwijderd
dit beter ?-Fallout- schreef op 22 december 2002 @ 03:50:
ehm....er staat een hele andere tijd hier 3:47 magoed.
WHOS DA BITCH NOW!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 05:18 ]
Hmm wel jmmr dat ik NU pas zie wanneer het is
Had er graag ff willen spieken

Enneh..
Dissection
Baas boven baas...
Enneh..
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
verschil moet er zijn._BladE2k_ schreef op 22 december 2002 @ 05:32:
Hmm wel jmmr dat ik NU pas zie wanneer het isHad er graag ff willen spieken
![]()
![]()
Enneh..Dissection
Baas boven baas...
uh het is nog niet geweest hoor.. tis pas volgend weekend dus je kan nog spieken_BladE2k_ schreef op 22 december 2002 @ 05:32:
Hmm wel jmmr dat ik NU pas zie wanneer het isHad er graag ff willen spieken
![]()
![]()
Enneh..Dissection
Baas boven baas...
ennuh ik ben de baas boven baas denk ik..
* heeft waarschijnlijk vervoer en is er ook
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
NOOB vraagje: Mag ik mijn project in aanbouw meenemen om real-life tips te krijgen?
Project:
Verbouwing van een Target AT Bigtower om mijn nieuwe ASUS P4S533-E met P IV 1.8a te gaan bevatten.
Project:
Verbouwing van een Target AT Bigtower om mijn nieuwe ASUS P4S533-E met P IV 1.8a te gaan bevatten.
Mooi ik heb ook vervoer geregeld (kom met de trein vanaf breda ) ik neem niets mee maar ik kom meer voor de tweaker sfeer. Weet iemand toevallig of het station ver van oc shop afligt ????
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Station ligt in het centrum, OC-shop ligt op industrieterrein Dordtse Kil.eliminator007 schreef op 22 december 2002 @ 10:36:
Mooi ik heb ook vervoer geregeld (kom met de trein vanaf breda ). Weet iemand toevallig of het station ver van oc shop afligt ????
Lopen is geen optie, dat is meer dan 3 kilometer.
Als je met de bus gaat dan is het wel te doen, dan moet je richting Wieldrecht/Dordtse Kil.
Of je neemt de treintaxi samen met een paar mede-tweakers.
[ Voor 12% gewijzigd door metalant op 22-12-2002 10:45 ]
dan maakt hun plaats ook niet zoveel uit,Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 00:47:
[...]
waarom zou oc-shop dat willen???? het is een online shop......
en in de noordelijke provincies is de grond een stuk goedkoper de lasten zijn lager.
genoeg gekwalificeerde mensen etc. etc............. en als ze en degelijk internet verbinding willen G-inx is er 1 > 3,82 TeraBit was het toch
flotterpower Eraser127 he lekker gezellig met ons 3 en.
[ Voor 8% gewijzigd door gp500 op 22-12-2002 11:36 . Reden: JOIN HTTP://COMPUTER.CLUBS.NL/GP OF WWW.FRIESLANDFORUM.NL GRUTTE PIER ]
Woei ik heb mail dat ik mag komen hehe
!!!
Wat is nou de beste dag, oftwel wie komt wanneer?
Ik kom met de auto dus als iemand een lift moet tussen Middelburg en de shop?
* BaRF neemt een paar BaRFaLites mee voor de liefhebbers
tegen kostprijs en maybe een paar voor niks he
Wat is nou de beste dag, oftwel wie komt wanneer?
Ik kom met de auto dus als iemand een lift moet tussen Middelburg en de shop?
* BaRF neemt een paar BaRFaLites mee voor de liefhebbers
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
sorry dat we nu pas reageren maar je begrijp wel erg druk bezig met het op poten zetten
de ruimte voor de case showers is beperkt vandaar de email aankondiging
de ruimte voor de kijkers is onbeperkt daar moeten jullie jezelf in schipperen natuurlijk
Wij staan er voor ons plezier
Jullie komen voor jullie plezier
Samen gaan we er 3 lekkere dagen van maken
neem je lokale lekkerheden mee zou ik zeggen
ik zie jullie wel verschijnen
voor wie mij niet van gezicht kan bij deze herkenbaar lijkt me
Verwijderd
ermm wie ben jij ?petervandamned schreef op 22 December 2002 @ 13:18:
heerlijk alle reacties
sorry dat we nu pas reageren maar je begrijp wel erg druk bezig met het op poten zetten
de ruimte voor de case showers is beperkt vandaar de email aankondiging
de ruimte voor de kijkers is onbeperkt daar moeten jullie jezelf in schipperen natuurlijk
Wij staan er voor ons plezier
Jullie komen voor jullie plezier
Samen gaan we er 3 lekkere dagen van maken
neem je lokale lekkerheden mee zou ik zeggenJullie moeten ons ook een beetje te vriend gaan houden want anders willen al die bekende namen nooit meer medewerking gaan geven
![]()
ik zie jullie wel verschijnen
voor wie mij niet van gezicht kan bij deze herkenbaar lijkt me

en dat weet jij niet ?? hahahahah
Verwijderd
opeens herinner ik me het weerpetervandamned schreef op 22 December 2002 @ 13:42:
en dat weet jij niet ?? hahahahah

Verwijderd
En ik ben er op zondag met de Prometeia-Li-Pro
Ik kan dan ook weer eventueel 9700Pro voltmodden voor mensen die
dat gratis willen.
Advies bij een komend project enzv.
Mensen die hun eigen P4 processor in mijn systeem willen kijken hoe ver hij gaat.
Cpu wisselen kost mij 5 minuten.
Dus als er nog meer mensen hun P4 willen uit proberen en kijken of hij tegen de kou kan en niet verkouden wordt. Laat maar horen
Misschien een 3Dmark score draaien met je cpu.
Als hij dan erg hoog is(3Dmark score) en terug gaat in je eigen systeem weet in iedergeval je CPU hoe het moet.
Windows op maat maken met fan gaten erin, zeg het maar en ik kijk of ik het die dag kan doen.
Gewoon een kleine HCC met veel modders en tweakers bij elkaar.
ZONDAG 29dec. I`m your man.
KOMEN, it`s gona be fun.
Ik kan dan ook weer eventueel 9700Pro voltmodden voor mensen die
dat gratis willen.
Advies bij een komend project enzv.
Mensen die hun eigen P4 processor in mijn systeem willen kijken hoe ver hij gaat.
Cpu wisselen kost mij 5 minuten.
Dus als er nog meer mensen hun P4 willen uit proberen en kijken of hij tegen de kou kan en niet verkouden wordt. Laat maar horen
Misschien een 3Dmark score draaien met je cpu.
Als hij dan erg hoog is(3Dmark score) en terug gaat in je eigen systeem weet in iedergeval je CPU hoe het moet.
Windows op maat maken met fan gaten erin, zeg het maar en ik kijk of ik het die dag kan doen.
Gewoon een kleine HCC met veel modders en tweakers bij elkaar.
KOMEN, it`s gona be fun.
Is je auto nog steeds leeg? misschien dat ik in Utrecht bij je in kan stappen... als je via de A12/A27 gaat teminsteLooki schreef op 21 december 2002 @ 23:10:
offtopic:
[ Voor 17% gewijzigd door TMDevil op 22-12-2002 15:12 ]
n54 power!
waar komen jullie vandaan?Bart_Banaan schreef op 22 December 2002 @ 00:55:
[...]
Je kan meerijden hoor! op Vrijdag & Zaterdag, samen met t-mug en mij, gezellig gaat de rit ook sneller...
komt meneer versteeg (Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 14:44:
En ik ben er op zondag met de Prometeia-Li-Pro
KNIP
Verwijderd
Ut probleem is dat ik geen fatsoendelijke soldeerbout heb...Jah heb wel een goede, maar die heeft een veel te brede kop en heeft een veel te hoog wattage. Dan denk ik dat ik eerder de component lossoldeer, dan dat ik er wat op soldeer....