Hmm, ik ben laatst naar Grad Damen geweest in de Morgenzon en die was er ook al niet.. lame-ass tentAwkwarding schreef op 02 January 2003 @ 03:09:
offtopic:
ik ben net naar jan wayne geweest in de Morgezon, MAAR IK HEB UM NIET GEZIEN, volgens mij wasie er niet eens, allen zo'n dik wijf dat zong, dat mijn hart al brak, een lelijk iemand dat Because The Night zong
Me Rio600 heeft ook 85, en van mij mag ie nog wel harder hoorVerwijderd schreef op 01 January 2003 @ 18:48:
[...]
Mijn CD-speler hier heeft (geloof ik) een S/N ratio van 75db. Nou, ook als je die met een CD lekker hard zet, vindt ik het geluid super zuiver/goed.
85db zit dus denk wel goed
-
btw, wat win ik als ik je echte naam (**) raad
Dat heeft toch nix met hard/zachter te maken? -toch met ruis onder-drukking of zo...g00fy schreef op 02 January 2003 @ 11:40:
[...]
Me Rio600 heeft ook 85, en van mij mag ie nog wel harder hoor
btw, wat win ik als ik je echte naam (**) raad![]()
Mmm ik ben benieuwd wat jouw echte naam dan is...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 19:52 ]
Verwijderd
Kees C.g00fy schreef op 02 januari 2003 @ 11:40:
[...]
Me Rio600 heeft ook 85, en van mij mag ie nog wel harder hoor
btw, wat win ik als ik je echte naam (**) raad![]()
Dit staat btw op mmport.nl:
Toch maar goed dat we zo vroeg besteld hebbenOrders worden op volgorde van bestelling afgehandeld, dus wees er snel bij! De eerste zending die omstreeks 6 januari binnenkomt is inmiddels uitverkocht! Wij verwachten een volgende zending tussen 15 en 25 januari!

Ik denk dat ik dit ding ook maar ga halen, ik twijfel alleen nog wel erg tussen deze en die iFP-180T 
Als iemand nog geinteresseerd is in een Riovolt SP100 voor 85 euro:
http://www.tweakers.net/aanbod/78570

Als iemand nog geinteresseerd is in een Riovolt SP100 voor 85 euro:
http://www.tweakers.net/aanbod/78570
Jammer dat er nu geen anonimiteit meer op dit forum aanwezig is
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 22:27:
Dit staat btw op mmport.nl:
[...]
Toch maar goed dat we zo vroeg besteld hebbenDe eerste zending komt 6 januari binnen, dus 7 januari verzenden ze hem denkik, zodat we hem 8 januari pas zullen hebben
Maarja, in elk geval binnen een week
Gne gne, lolhttp://www.frankstorck.nl/:
[...]
Wees geduldig, dan komt het vanzelf. Geduld is een schone zaak
Houdoe
Mijn gevoel klopt dus weer
Oja, wat gaan we tegen [digidude] zeggen dat hij jullie zo optijd heeft gewaarschuwd? nou hè?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 23:35 ]
nog maar een kleine week...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Tja, ik ga maar eens de teller aanpassen ( + 3 dagen zetten - Als ze/het dan eerder komt, valt het altijd mee zullen we maar zeggen!)
-
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 23:27 ]
Verwijderd
/me PatriXx heeft ook zo'n ubergeile mp3 speler bestelt
krijg hem alleen niet meer met de eerste levering dus moet wachten tot minimaal 18 januari
en wat gaat die tijd langzaam
Ben je niet bang dat er net op 16 Januari oid een 256 mb versie uit komt die maar 40 euro duurder is?
Lijkt me wel balen dan iig
Lijkt me wel balen dan iig
Ik las ergens, weet niet meer waar, dat MMPORT niet verwachtte dat er binnenkort een 256MB-versie uit zou komen. Dat zou overigens wel een heersend apparaat zijn
Verwijderd
Krijg net een mailtje van mp3spelers.nl ze zijn verzonden en ze hebben ze maandag.....ik ga hem direct halen !! yes yes veel eerder als verwacht
Dat is wel cool Peerk334!
Hopen dat ze ook naar MMPort verzonden zijn...
Verwijderd
Voorlopig komt inderdaad volgens MMport geen 256mb versie. Radio zal vogens hun ook geen optie worden.....Reinier schreef op 03 januari 2003 @ 12:25:
Ik las ergens, weet niet meer waar, dat MMPORT niet verwachtte dat er binnenkort een 256MB-versie uit zou komen. Dat zou overigens wel een heersend apparaat zijn
Dit als antwoord van MMPORT op mijn mailtje.
Misschien heb je het hier [rml][ MP3 Speler] I-BEAD 100[/rml] gelezen
hmm, ik zit zelf nog te twijfelen tussen een Duex en de i-River ifp190tc......ook al zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken....
Ik dus ook, heb nog geen idee...Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:12:
[...]
hmm, ik zit zelf nog te twijfelen tussen een Duex en de i-River ifp190tc......ook al zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken....
Verwijderd
Of toch maar de MPIO FL-100...
......nog duurder
maar wel 256mb, fm radio en sd/mmc slot 
MMPORT gaat waarschijnlijk nog een ander merk/type mp3 speler voeren, ik zal vanavond even in m'n mailbox kijken en posten welke het is.
De Duex blijft wel een geinig apparaatje
dus ik weet het echt niet meer
MMPORT gaat waarschijnlijk nog een ander merk/type mp3 speler voeren, ik zal vanavond even in m'n mailbox kijken en posten welke het is.
De Duex blijft wel een geinig apparaatje
Leuk USER icoon Reinier!Reinier schreef op 03 januari 2003 @ 13:01:
Dat is wel cool Peerk334!
Ik hoop echt dat hij optijd komt die speler. Zal wel 8 jan. zijn...
Sjit, zijn mensen die hem ophalen nog eerder
Als die een riview willen schrijven met foto's, wil ik ze wel op mijn site zetten met hun naam er bij.
Moet je dan maar ff naar me mailen.
Dankje
Hij zag er in de originele grootte niet uit, ik heb het dopje (over de USB-plug) erop gephotoshopt, zit helemaal scheef omdat het perspectief heel anders is... maarja binnenkort zelf pics maken!
Kan bij mij ook, en ik heb een 100Mbit-verbinding en schijfruimte zat, dus geen probleem als men massaal coole Duex-XP foto's gaat bekijkenAls die een review willen schrijven met foto's, wil ik ze wel op mijn site zetten met hun naam er bij.
Moet je dan maar ff naar me mailen.
Okeej, prima!Reinier schreef op 03 januari 2003 @ 16:32:
[...]
Dankje
Hij zag er in de originele grootte niet uit, ik heb het dopje (over de USB-plug) erop gephotoshopt, zit helemaal scheef omdat het perspectief heel anders is... maarja binnenkort zelf pics maken!
[...]
Kan bij mij ook, en ik heb een 100Mbit-verbinding en schijfruimte zat, dus geen probleem als men massaal coole Duex-XP foto's gaat bekijken
-bleep-
[ Voor 88% gewijzigd door TangLeFuzZ op 04-01-2003 00:59 ]
Ik baal een beetje... ik kom namelijk net een review tegen van die andere Duex (de mp302) en ik lees daar onder andere het volgende in:
Vrij klote dus, ik vraag me af hoe dat met deze versie zit.
M'n oog kijkt na het lezen van die review toch weer iets meer richting de iFP-180T.
The biggest problem with the Duex is the sound quality. The headphone amplifier seems pretty powerful, but it's prone to distortion. I heard buzz creep in when I ran it at about 80% volume. This is too low, especially when folks like Creative are busy making portables sound good. At maximum volume distortion is very noticeable. If you use the crappy bundled headphones (no big surprise) you might not detect it immediately, but with decent cans it becomes evident quickly.
In the intro I mentioned that there are more appealing options if you are simply looking for a compact MP3 player that doubles as a generic USB drive. For instance, the iRiver iFP-180T cost the same but has tons more features and an FM tuner. It also sounds much better. The downside, of course, is that you need a USB cable, of course, but you should be aware of your choices.
Bron: http://gear.ign.com/articles/376/376300p1.htmlI recommend the Duex very specifically. If you're looking for a portable for use with several computers, and really, really can't be hassled with a cable, then go for it. However, if you prize sound quality and features above the cable-free transfers, then go with something else. I should also mention that the Duex carries a high price tag. At $150.00 it would be a lot more appealing.
Vrij klote dus, ik vraag me af hoe dat met deze versie zit.
M'n oog kijkt na het lezen van die review toch weer iets meer richting de iFP-180T.
Hmm we kunnen 't over een weekje zeggen hé! 
Maar anywayz, hij heeft ook een andere versie als wij hebben
Meestal worden de versies erna wat beter, gebeurde ook met mijn Jazzpiper MP3 Diskman
De versie die ze nu hebben is stukken beter als mijn ding wat verschredded ligt
Maar anywayz, hij heeft ook een andere versie als wij hebben

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Zo denk ik er ook maar overzwahiel schreef op 04 januari 2003 @ 01:17:
Hmm we kunnen 't over een weekje zeggen hé!
Maar anywayz, hij heeft ook een andere versie als wij hebbenMeestal worden de versies erna wat beter, gebeurde ook met mijn Jazzpiper MP3 Diskman
De versie die ze nu hebben is stukken beter als mijn ding wat verschredded ligt
![]()

Ik heb wel een vermoede dat ze wel rekening hebben gehouden met de reviews. Ik denk dat ze in de nieuwe versie (heet niet voor niets XP
edit:
Oeps, ipv. te gaan editten, ben ik gaan Quoten
Oeps, ipv. te gaan editten, ben ik gaan Quoten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 12:17 ]
Ik hoop het ook voor jullie, ik wacht zelf nog even af.
maar die iriver is hier een stuk duurder, en er staat ook "At $150.00 it would be a lot more appealing"
nou... hijs +/-150 euro in NL, dus in dollars zal ie nog wel goedkoper zijn (in theUSA) .. hijs nu lot more appealing dus
nou... hijs +/-150 euro in NL, dus in dollars zal ie nog wel goedkoper zijn (in theUSA) .. hijs nu lot more appealing dus
Dat is waar, maar persoonlijk betaal ik liever wat meer als ik zeker weet dat ik daar ook veel meer voor terug krijg.
Als de geluidskwaliteit niet zo goed is kun je je daar behoorlijk aan gaan irriteren!
Als de geluidskwaliteit niet zo goed is kun je je daar behoorlijk aan gaan irriteren!
Bigs schreef op 04 January 2003 @ 14:01:
TangLeFuzZ: Geen vroegtijdige conclusies trekken.. die review gaat over een ANDER apparaat
offtopic:
Op de Duex XP Aftik pagina staat de tijd weer goed, dus nu kunnen we op de seconden gaan aftellen
Op de Duex XP Aftik pagina staat de tijd weer goed, dus nu kunnen we op de seconden gaan aftellen

Tuurlijk, maar toch... 
Ik hoop alleen wel dat de eersten die dit apparaat krijgen eerlijk zullen oordelen, en niet zullen zeggen dat het heel erg meevalt terwijl ze eigenlijk vinden dat het geluid beter kan.
Ik hoop alleen wel dat de eersten die dit apparaat krijgen eerlijk zullen oordelen, en niet zullen zeggen dat het heel erg meevalt terwijl ze eigenlijk vinden dat het geluid beter kan.
Eerlijkheid boven alles toch?TangLeFuzZ schreef op 04 January 2003 @ 15:31:
Tuurlijk, maar toch...
Maaru, tuurlijk, gewoon onafhankelijk review. Ik wil niet dat andere mensen op het verkeerde been gezet worden of zo. Ik ben geen winkelier of zo, ik verdien me geld er niet mee om positieve reviews te schrijven.
Verwijderd
Het ligt aan jezelf en de soort muziek die luistert of het geluid goed is. Er staat btw zeer krachtige koptelefoonversterker en teveel distortion op 80% van het volume, oftewel je moet het ding dus eerst keihard zetten voor het geluid brak wordt.TangLeFuzZ schreef op 04 January 2003 @ 15:31:
Tuurlijk, maar toch...
ik heb destijds (4 jaar geleden toen ik mijn rio 300 kocht) een test gedaan met een dezelfde mp3 en ik kan je vertellen dat je het verschil tussen 85 en 90 goed hoorde met dat mp3tje dan te bedenken dat deze speler al 4 jaar oud is.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 18:48:
[...]
Mijn CD-speler hier heeft (geloof ik) een S/N ratio van 75db. Nou, ook als je die met een CD lekker hard zet, vindt ik het geluid super zuiver/goed.
85db zit dus denk wel goed
-
iriver en creative hebben al spelers met 95 en 99 db(a) dacht ik.....
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Nee iriver heeft niet meer dan 90 -> http://www.iriver.com/pro...dx=9&product_name=iMP-400elgringo schreef op 04 januari 2003 @ 19:15:
[...]
ik heb destijds (4 jaar geleden toen ik mijn rio 300 kocht) een test gedaan met een dezelfde mp3 en ik kan je vertellen dat je het verschil tussen 85 en 90 goed hoorde met dat mp3tje dan te bedenken dat deze speler al 4 jaar oud is.
iriver en creative hebben al spelers met 95 en 99 db(a) dacht ik.....
Voor al hun spelers trouwens.
Alleen voor de tuner is het wat laag.
50-60 db (verschilt weer wel per speler)
Is dit omdat het signaal van een radio toch nooit zo mooi zou kunnen klinken ( in zo'n kleine behuizing
Morgen zullen hier de eerste reviews geplaatst worden... Dan zal een hoop bekent worden...
.
Wordt dat ruis dan niet veroorzaakt doordat je oren het niet meer aankunnen?Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 19:07:
[...]
Het ligt aan jezelf en de soort muziek die luistert of het geluid goed is. Er staat btw zeer krachtige koptelefoonversterker en teveel distortion op 80% van het volume, oftewel je moet het ding dus eerst keihard zetten voor het geluid brak wordt.

offtopic:
Ik heb een leuke URL gevonden op iNet, waar ze de hele dag wouse muziek uitzenden met 96kb/s Stream: http://www.energyinternetradio.com/EIR.Asx
Ik heb een leuke URL gevonden op iNet, waar ze de hele dag wouse muziek uitzenden met 96kb/s Stream: http://www.energyinternetradio.com/EIR.Asx
.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 11:17 ]
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 11:06:
[...]
Wordt dat ruis dan niet veroorzaakt doordat je oren het niet meer aankunnen?![]()
![]()
.
Ik zag trouwens op de site van mp3cdspeler dat ze daar de 9e leverbaar zijn, dus ik heb hem sneller dan dat ik hem verwacht had, ik kan bijna niet meer wachten.
Kreeg net dit mailtje als reactie op mijn vraag of ik hem ook de 9e zou krijgen:
Kreeg vandaag dit mailtje:
Goede service, zelfs op zondag wordt mijn mail beantwoord.>Hallo Patrick,
>
>Ja zeker .U zit bij de eerste zending die bij ons binnekomt en u ontvangt de
>speler op 10-01-2003
>
>Prettige dag verder
>
>Met vriendelijke groet,
>Heleen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 15:31 ]
Nice 
Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.
Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.
10-1?Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 11:12:
[...]
Nee.
Ik zag trouwens op de site van mp3cdspeler dat ze daar de 9e leverbaar zijn, dus ik heb hem sneller dan dat ik hem verwacht had, ik kan bijna niet meer wachten.
Kreeg net dit mailtje als reactie op mijn vraag of ik hem ook de 9e zou krijgen:
Kreeg vandaag dit mailtje:
[...]
Goede service, zelfs op zondag wordt mijn mail beantwoord.

Ziet er naar uit dat digidude z'n teller weer moet aanpassen
digidude z'n teller staat op de levering van mmport, niet op die van mp3cdspelerPromWarMachine schreef op 05 January 2003 @ 16:36:
[...]
10-1?
Ziet er naar uit dat digidude z'n teller weer moet aanpassen
PatriXx, wanneer heb jij m besteld bij mp3cdspeler? Ikke namelijk vrijdag
Verwijderd
Ikke!! En mijn broer, en een vriend van mij. En bedankt voor vermelding op je counter-pageVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 18:12:
Tjeetje, Wie hebben er nou allemaal zo'n ding besteld joh?
Het is alleen tjetta ipv Tjetta

Verwijderd
Ik heb hem ook vrijdag besteld, ik heb hem bij mp3cdspeler betseld omdat ik daar met zekerheid nog bij de eerste levering zou zitten.schaduw schreef op 05 January 2003 @ 17:54:
[...]
digidude z'n teller staat op de levering van mmport, niet op die van mp3cdspeler
Oh sorry, heb niet alles gelezenschaduw schreef op 05 January 2003 @ 17:54:
[...]
digidude z'n teller staat op de levering van mmport, niet op die van mp3cdspeler
Tjeej! ik hoop voor je dat hij bevaltVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 18:43:
[...]
Ikke!! En mijn broer, en een vriend van mij. En bedankt voor vermelding op je counter-page
Het is alleen tjetta ipv Tjetta![]()
offtopic:
tjetta op de page is aangepast hoor
PS: De tijd op de page, daar kan je je horloge op gelijk zetten. Woei, heb hem laten synchroniseren met een of andere tijd-klok van de Nasa
/me gaat straks lekker in bad van zijn DUEX en andere bere geile dingen dromen

tjetta op de page is aangepast hoor
PS: De tijd op de page, daar kan je je horloge op gelijk zetten. Woei, heb hem laten synchroniseren met een of andere tijd-klok van de Nasa
/me gaat straks lekker in bad van zijn DUEX en andere bere geile dingen dromen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 21:07 ]
hmmm nog eventjes hé nog maar een dagje
ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weer langer wachten dus...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!Geachte klant,
Afgelopen vrijdag kregen wij onze eerste zending met DUEX XP's binnen, althans dat dachten wij. Toen wij de dozen openden zagen wij dat het niet de producten waren,
die wij besteld hadden. Door een fout bij UNITECH, de fabrikant van de DUEX XP, hebben wij niet de DUEX XP MP302 geleverd gekregen maar de DEUX MP304.(zie attachment)
Dit is echter een ander, en iets ouder model, die wij destijds bewust niet zijn gaan leveren, omdat wij wisten dat de opvolger er aan zat te komen. Waar zowel technisch als
uiterlijk een aantal dingen aan veranderd zijn!
Wij hebben inmiddels contact gehad met UNITECH en zij hebben ons beloofd, dat ze met spoed de juiste lading zouden afsturen. Wij hopen dat u daarom nog even geduld heeft,
want wij verwachten deze zending waarschijnlijk al begin volgende week of eerder.
Bij deze willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak mede namens UNITECH .
U krijgt nog even bericht van ons zodra wij meer informatie hebben.
Mocht u nog vragen hebben betreffende het bovenstaande dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen,
Met vriendelijke groet,
Mark Kok
Sales
Weer langer wachten dus...
[ Voor 5% gewijzigd door zwahiel op 06-01-2003 13:11 ]
Verwijderd
ARGH! Net high-priority mailtje:
[edit]
Shit, door uploaden van plaatje net iets te laat
Geachte klant,
Afgelopen vrijdag kregen wij onze eerste zending met DUEX XP's binnen, althans dat dachten wij. Toen wij de dozen openden zagen wij dat het niet de producten waren,
die wij besteld hadden. Door een fout bij UNITECH, de fabrikant van de DUEX XP, hebben wij niet de DUEX XP MP302 geleverd gekregen maar de DEUX MP304.(zie attachment)
Dit is echter een ander, en iets ouder model, die wij destijds bewust niet zijn gaan leveren, omdat wij wisten dat de opvolger er aan zat te komen. Waar zowel technisch als
uiterlijk een aantal dingen aan veranderd zijn!
Wij hebben inmiddels contact gehad met UNITECH en zij hebben ons beloofd, dat ze met spoed de juiste lading zouden afsturen. Wij hopen dat u daarom nog even geduld heeft,
want wij verwachten deze zending waarschijnlijk al begin volgende week of eerder.
Bij deze willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak mede namens UNITECH .
U krijgt nog even bericht van ons zodra wij meer informatie hebben.
Mocht u nog vragen hebben betreffende het bovenstaande dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen,
Met vriendelijke groet,
Mark Kok
Sales
MMPORT
Borstelweg 50
7545 MS Enschede
The Netherlands
Tel: +31 53 4367 197
www.mmport.nl
[edit]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 13:14 ]
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 13:13:
[knipperdeknip]
[edit]
Verwijderd
Volgens doen die spleetogen dat gewoon om hun ouwe rommel te kunnen verkopen 
Ik wacht op reactie van Digidude, die kerel zal ik tranen zijn
Ik wacht op reactie van Digidude, die kerel zal ik tranen zijn

Verwijderd
1,5 volt: damn nu maar hopen dat dat ook werkt op 1,2 (oplaadbaar dus)
kunnnen we wel verwachten denk ik (moet je wel rekening mee houden dat dat
al een heel pak minder uren word
kunnnen we wel verwachten denk ik (moet je wel rekening mee houden dat dat
al een heel pak minder uren word
Je kunt ook gewoon een high duty oplaadbare batterij halen, die is wel 1,2 volt maar omdat ie meer amperage geeft, lukt 't dan meestal wel! 
btw krijg net weer mail:
btw krijg net weer mail:
Beste Wiel,
Wij verwachten een nieuwe zending aan het eind van deze week, of begin volgende week.
Zodra de MP3-spelers binnen zijn worden ze direct verzonden. Één dag later heeft u de DUEX in huis.
Alvast bedankt voor uw geduld,
Mark Kok
MMPORT
Ongelooflijk, vanwege die onduidelijkheid in de naamgeving (MP-302 versus MP-304, wat is nu de XP? hier bijvoorbeeld heet de voorloper van de XP weer MP-302, is het nog te volgen?) heb ik vorige week nog het angstige voorgevoel gehad dat het bij het bestellen wel eens fout zou kunnen gaan...
En dat is nog gebeurd ook
Nou hebben de mensen die hem bij mp3spelers.nl besteld het ding nog eerder dan wij ook!
En dat is nog gebeurd ook
Nou hebben de mensen die hem bij mp3spelers.nl besteld het ding nog eerder dan wij ook!
Pfff echt te lullig zeg.
Wachten zuigt, en uitgesteld wachten al helemaal
Heb er zelf ook teveel ervaring mee jammergenoeg.
Verwijderd
Dat is nog het ergsteReinier schreef op 06 January 2003 @ 13:57:
[heel veel huilende icoontjes]
Wat adviseren jullie? Annuleren en gaan bestellen bij mp3cdspeler.nl ????
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 14:18 ]
TangLeFuzZ schreef op 06 January 2003 @ 13:58:
Pfff echt te lullig zeg.

Als ik zoiets te horen zou krijgen zou ik eerst een paar keer ergens flink tegenaan rammen om daarna ff alles eruit te schelden 
Had ik oa met m'n modchip en een t-shirt die ik laatst 's bestelde.
Om iets meer ontopic te gaan, ik hoop dat de geluidskwaliteit goed is, ik zit namelijk ook nog steeds naar anderen te kijken (vooral die nieuwe MPIO) maar weet het nog niet zeker.
Had ik oa met m'n modchip en een t-shirt die ik laatst 's bestelde.
Om iets meer ontopic te gaan, ik hoop dat de geluidskwaliteit goed is, ik zit namelijk ook nog steeds naar anderen te kijken (vooral die nieuwe MPIO) maar weet het nog niet zeker.
Ik vraag me af hè, die nieuwe lading moet uit korea komen, hoe lang gaat dat wel niet duren?
Ze zeggen eind van deze week, of anders maandag, nou ik geloof er geen HOL van!
ze hadden hem vrijdag al binnen, dan hadden we hem maandag al binnen gehad... (vandaag dus) maarja, helaas. Waarom heb ik nou altijd (samen met nog 15 mede-Gotters) ongeluk? grrrrrrr.
Okeej, (check de datum van de quote) we kunnen er dus wederom weer 9 dagen bij plakken (in verhouding dus wel 6 pagina's terug van dit topic) Ik kan wel jankenReinier schreef op 27 December 2002 @ 21:43:
[...]
En heb je het al uitgezocht? Ben wel benieuwd nl.
Nog 9 dagen en dan is het lieve ding er
Verwijderd
Nee, dan krijgen die weer giga overload waardoor jij op een lijst komt voor bestellingen van 22 januari ofzoVerwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:13:
[heel veel huilende icoontjes]
Ach, per koerier is het er in 2 dagenVerwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:26:
Ik vraag me af hè, die nieuwe lading moet uit korea komen, hoe lang gaat dat wel niet duren?
Omdat 15 - 2 = 13, dat is ongeluksgetalOkeej, (check de datum van de quote) we kunnen er dus wederom weer 9 dagen bij plakken (in verhouding dus wel 6 pagina's terug van dit topic) Ik kan wel jankenze hadden hem vrijdag al binnen, dan hadden we hem maandag al binnen gehad... (vandaag dus) maarja, helaas. Waarom heb ik nou altijd (samen met nog 15 mede-Gotters) ongeluk? grrrrrrr.

[edit]
En pas je counter ff aan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 14:34 ]
Ik denk dat jullie gewoon de spelertjes van de 2de zending krijgen (15-25jan). Nou maar hopen dat ze dan nog genoeg spelertjes voor mij hebben
(Ik heb ook besteld maar krijg van 2de zending)
Nou dat denk ik ook weer niet... Niet te hopen dat de 2e zending ook de verkeerde mp3 spelertjes bevat!Acidfire schreef op 06 januari 2003 @ 14:38:
Ik denk dat jullie gewoon de spelertjes van de 2de zending krijgen (15-25jan). Nou maar hopen dat ze dan nog genoeg spelertjes voor mij hebben(Ik heb ook besteld maar krijg van 2de zending)

Verwijderd
Ik denk eerder dat dat niet het geval is, of dat wij de spelers van 'jullie' zending krijgen, en dat jullie dan weer moeten wachtenAcidfire schreef op 06 januari 2003 @ 14:38:
Ik denk dat jullie gewoon de spelertjes van de 2de zending krijgen (15-25jan). Nou maar hopen dat ze dan nog genoeg spelertjes voor mij hebben(Ik heb ook besteld maar krijg van 2de zending)
offtopic:
Digidude: jij volgt dit topic ook van minuut tot minuut of niet
Digidude: jij volgt dit topic ook van minuut tot minuut of niet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 14:43 ]
Als ze een beetje meewerken (het was immers hun fout) sturen ze al een nieuwe zending voordat de verkeerde lading ontvangen is. Kleine kans....Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:33:
Ach, per koerier is het er in 2 dagenDus woensdag hebben die spleetogen hun mp-304's terug, verzenden ze de mp-302's, zijn ze vrijdag of maandag bij mmport, hebben wij hem vrijdag of maandag
En als het erg lang gaat duren kunnen we die Koreanen aansprakelijk stellen voor de psychische problemen van [digidude]
mmm zit er sterk over na te denken om mijn order maar te annuleren, en naar mp3cdspeler te verhuizen..
Ik ben blij dat jullie aan mij denkenReinier schreef op 06 January 2003 @ 15:14:
[...]
Als ze een beetje meewerken (het was immers hun fout) sturen ze al een nieuwe zending voordat de verkeerde lading ontvangen is. Kleine kans....
En als het erg lang gaat duren kunnen we die Koreanen aansprakelijk stellen voor de psychische problemen van [digidude]
Hah...
Ach ik ben er zelf net zo slecht aan toe
Ik zat al de hele dag met m'n jas aan, fietssleutel in de hand m'n mailbox te refreshen, wachtend op het kom-je-coole-gadget-maar-halen-mailtje, en nou is het een eeuwigheid uitgesteld
Verwijderd
Meestal ontvang ik de postbode niet in mijn jas met fietssleutels in mijn hand, maar dat kan aan mij liggenReinier schreef op 06 januari 2003 @ 16:12:
[...]
Hah...
Ik zat al de hele dag met m'n jas aan, fietssleutel in de hand m'n mailbox te refreshen, wachtend op het kom-je-coole-gadget-maar-halen-mailtje, en nou is het een eeuwigheid uitgesteld
Misschien zijn zijn ouders of hij zelf mega-miljardair of zo dat hij eerst 40km. moet fietsen om bij de deur te komenReinier schreef op 06 januari 2003 @ 16:12:
[...]
Hah...
Ik dacht het zeker te weten. De Nex IIe wordt mijn spelertje
Als verwisselbaar station te gebruiken, CF upgradeble. Maar nu zie ik dit geile dingetje dat met geheugen erbij even duur is, maar niet upgradeble is...Wie kan mij uit de twijfel helpen met goede argumenten?
Dat ligt niet aan jou, dat zou ik ook doen. Maar zoals inmiddels wel bekend is zou ik de speler zelf bij MMPORT afhalen (die lui zijn volgens mij UT-studenten, net als ik).Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 16:28:
[...]
Meestal ontvang ik de postbode niet in mijn jas met fietssleutels in mijn hand, maar dat kan aan mij liggen
Hehe... nee zou wel cool cijnMisschien zijn zijn ouders of hij zelf mega-miljardair of zo dat hij eerst 40km. moet fietsen om bij de deur te komen
[ Voor 19% gewijzigd door Reinier op 06-01-2003 17:23 ]
Alsof nog een rijkeluiszoontje op de flat wenselijk is.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Hmm.. shit dat ze er nog niet zijn
Ik zit er nu toch over te denken om maar een Nex IIe te kopen, die krijgt in Q2 namelijk Ogg Vorbis support
hmzz... hopen dat mp3cdspeler niet ook die 304tjes krijgt van die sneaky koreanen 
over de naamgeving;
site van de fabrikant; http://www.mplove.com/product/mp3/index.htm
304 is de oude en die is niet P&P, de nieuwe 302 is dat wél...
edit;
hier kan je alvast je handleiding downloaden
edit 2; nu met link; http://www.mplove.com/pds/index.htm
over de naamgeving;
site van de fabrikant; http://www.mplove.com/product/mp3/index.htm
304 is de oude en die is niet P&P, de nieuwe 302 is dat wél...
edit;
hier kan je alvast je handleiding downloaden
edit 2; nu met link; http://www.mplove.com/pds/index.htm
[ Voor 22% gewijzigd door schaduw op 06-01-2003 18:28 ]
Verwijderd
Mwhahaha, nu heb ik hem lekker eerder dan jullie!! Vrijdag ligt ie hier op de deurmat en uiteraard zal ik jullie helemaal gek maken met foto's en een eigen review van het ding. 
Toch voor de zekerheid meteen maar ff een mailtje verstuurd naar mp3cdspeler:
Toch voor de zekerheid meteen maar ff een mailtje verstuurd naar mp3cdspeler:
Weten jullie toevallig al iets van de te ontvangen zending Duex Xp spelers? Een ander bedrijf dat deze mp3 spelers ook levert heeft namelijk een doos met verkeerde types ontvangen. Ik (en met mij veel tweakers van Gathering of Tweakers.net) zou weten of jullie wel de goede verwachten want we kunnen echt niet lang meer wachten.
Met vriendelijke groet,
Patrick van Kooten
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 19:41 ]
Daar kom ik dus op terugVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 13:58:
[...]
Ik wou eerst ook die speler kopen, maar:
Die FREEcom zit een beveiliging op: Als je thuis MP3's op heb gezet, kan je ze niet op een andere computer downloaden (ook niet op je eigen computer!) je kan mp3'z en wma's niet meer downloaden alleen uploaden of verwijderen.
En je zit altijd te sjorren met kabels etc.
Er was nog een probleem, maar ik weet nie meer wat dat was. Dat wordt binnenkort wel een editje...

Verwijderd
Jammer dat die oude 304 niet PLUG & PLUG is (en hij mist A > B repeat) verder eigenlijk best mooi...
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:50 ]
Gewoon renamen als je ze er op zet, of zippen (nee dan kun je ze niet spelen neeVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 19:56:
[...]
Daar kom ik dus op terugna de handleiding goed te hebben gelezen. Blijkt óók bij déze speler dat je geen mp3's/WMA's naar beneden kan slepen (downloaden) dat is dan toch wel weer een beetje jammer zeg maar...
[ Voor 7% gewijzigd door Bigs op 06-01-2003 22:35 ]
Zou leuk zijn als je de bestanden die al op de speler staan zou kunnen renamen, dan is het natuurlijk wel erg makkelijk te omzeilenBigs schreef op 06 januari 2003 @ 22:35:
[...]
Gewoon renamen als je ze er op zet, of zippen (nee dan kun je ze niet spelen nee)
Of de speler moet zelf checken of een bestand een audio file is of niet.
Verwijderd
Pagina 30 van manual:
Ik dacht dat je dit apparaatje juist zo mooi zonder drivers kon gebruiken. Ik krijg steeds meer m'n bedenkingen als ik dit zo allemaal lees....
Is het trouwens normaal dat je je USB-memkey beschadigt als je hem disconnect tijdens transfer? Wel erg irri als je beetje rommelig bent...Telkens goed opletten of 'ie er wel goed inzit. Niet kan vallen oid.
Enne, die hold-key schakelt je toetsjes uit? Dacht dat het zo'n pause knop was
Anywayz, wel balen dat we weer langer moeten wachten.
Behalve de vage engelse zin...:We strongly recommend users install the provided management softare under Windows 98/XP/2000
Ik dacht dat je dit apparaatje juist zo mooi zonder drivers kon gebruiken. Ik krijg steeds meer m'n bedenkingen als ik dit zo allemaal lees....
Is het trouwens normaal dat je je USB-memkey beschadigt als je hem disconnect tijdens transfer? Wel erg irri als je beetje rommelig bent...Telkens goed opletten of 'ie er wel goed inzit. Niet kan vallen oid.
Enne, die hold-key schakelt je toetsjes uit? Dacht dat het zo'n pause knop was
Anywayz, wel balen dat we weer langer moeten wachten.

Nog eens over dat wel of niet kunnen uitwisselen van muziekbestanden, op http://gear.ign.com/articles/376/376300p1.html staat het volgende over de MP-304:
Ik ben nou toch wel benieuwd of het wel of niet kan!As is often the case with portables made by relatively small companies, who aren't as likely to feel or care about pressure from record companies and other assholes, you have total control over your files with the Duex. You can use the bundled software for transfers or you can simply drag and drop files onto the drive. Three folders (music, recordings, and data) show up when you explore it. The player only looks in the music folder for material. However, you can drag and drop to any file and move information between computers freely. You can load music from computer A and then load it onto computer B without a problem. This is the way it should be and Innogear, or whoever the hell is really responsible for this thing, deserves a nod.
Ach, ik wacht nog wel even hoor, ik ken dit soort dingen
Verwijderd
Ik denk omdat dit een nieuwe versie is dat muziek-bedrijven hebben lopen zeiken.Reinier schreef op 06 January 2003 @ 23:20:
Nog eens over dat wel of niet kunnen uitwisselen van muziekbestanden, op http://gear.ign.com/articles/376/376300p1.html staat het volgende over de MP-304:
[...]
Ik ben nou toch wel benieuwd of het wel of niet kan!
Het kan waarschijnlijk wel, maar dan in de data map, misschien zelfs in de record map (kan je ze toch nog afspelen
Verwijderd
ik kan niet wachten tot de reviews 
als het echt plug en pray is en geluid is goed koop ik hem meteen
met software gesodemieter is niet handig daar ik hem alleen in linux kan gebruiken thuis
als het echt plug en pray is en geluid is goed koop ik hem meteen
met software gesodemieter is niet handig daar ik hem alleen in linux kan gebruiken thuis
Ik vind het sowieso onzin dat zo'n stom apparaatje bepaalt of ik bestanden wel of niet mag kopiëren, maar dat vinden we denk allemaal
IDDReinier schreef op 06 January 2003 @ 23:55:
Ik vind het sowieso onzin dat zo'n stom apparaatje bepaalt of ik bestanden wel of niet mag kopiëren, maar dat vinden we denk allemaal
offtopic:
Tjee, 12e pagina al, en hij is niet eens geleverd, en nu al 12 pagina's .........
Tjee, 12e pagina al, en hij is niet eens geleverd, en nu al 12 pagina's .........
.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 09:28 ]
Verwijderd
Krijg net dit mailtje als reactie van mp3cdspelers:
Nog eerder dan dat ik hem verwacht had, jammer dat ik morgen moet werken, maar morgen avond zal ik een review maken.Hallo Patrick
We hebben de spelers zojuist binnen gekregen en het zijn de Juiste spelers
dus alles is inordeAls u bij ons heeft besteld of als u vandaag bsteld voor
17:00 Dan heeft u de speler morgen tussen 9:00-18:00 in huis.
Prettige dag verder
Met vriendelijke groet,
Heleen
Dat is cool, PatriXx!
Ik zit er nu sterk over te denken mijn order bij MMPORT te cancellen, en voor 17:00 bij mp3spelers.nl te bestellen...
Ik zit er nu sterk over te denken mijn order bij MMPORT te cancellen, en voor 17:00 bij mp3spelers.nl te bestellen...
Verwijderd
Dat zou ik ook doen, als die dingen bij MMport moeten weer helemaal uit Korea komen, en ze maken mij niet wijs dat dat binnen een paar dagen voor elkaar is.Reinier schreef op 07 January 2003 @ 14:05:
Dat is cool, PatriXx!
Verwijderd
Mwah, beetje lullig wel, MMPORT kan er uiteindelijk ook niets aan doen.Reinier schreef op 07 januari 2003 @ 14:05:
Dat is cool, PatriXx!
Heb je helemaal gelijk in, dat vind ik zelf ook. Ik wacht dus gewoon nog een weekjeVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 15:02:
[...]
Mwah, beetje lullig wel, MMPORT kan er uiteindelijk ook niets aan doen.
Verwijderd
Ik zal morgen een review maken, ben vanmiddag al bezig geweest om cd's naar mp3 te rippen en om relaxte mp3's uit te zoeken, zit er btw een batterij bij, anders moet ik die snel nog ff gaan kopen.Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 15:06:
we kunnen dus morgen een review verwachten van patriXx
En als ie goed werkt gaan we stampen net als Elmo

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 16:51 ]
Verwijderd
Nah, ik kon het toch niet laten, net ff besteld bij mp3spelers.nl. Mailtje terug of hij dan wel echt morgen zou komen (dus niet dat ik nog 5 weken moet wachten)Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 16:44:
[...]
Ik zal morgen een review maken, ben vanmiddag al bezig geweest om cd's naar mp3 te rippen en om relaxte mp3's uit te zoeken, zit er btw een batterij bij, anders moet ik die snel nog ff gaan kopen.
Die prettige dag verder zal wel lukkenHallo Frank,
Vandaag besteld is morgen tussen 9:00-18:00 in huis Dus 1000% zeker
Prettige dag verder
Met vriendelijke groet,
Heleen
SalesMp3Cdspeler

Verwijderd
op frontpage van mp3spelers.nl:
Producten uit voorraad leverbaar behalve:
Nieuw iRiver iFP 195TC 512MB 25/01/03
Nieuw MPIO FD100 256MB 09/01/03
Duex XP voor 19/01/03 weer
jammer
dan maar ff wachten .... 12 hele dagen
jammer
Verwijderd
Ach morgen weet je iig al van onze tweakers of je nog snel ff moet afzeggen en naar een ander apparaatje moet zoeken +)Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 17:14:
op frontpage van mp3spelers.nl:
jammer
Ik w8 liever ff (niet te lang uiteraard) zonder gekloot dan eerder hebben en er achter komen dat het niet echt is wat ik zoek (lijkt me sterk, maar je weet maar nooit). Komt me eigenlijk dus wel mooi uit!
Oh en voor die andere knakker die vroeg of er een batterij bij zat: Staat wel overal, maar ik denk dat 'ie de eerste dag al leeg is
Snel ff paar NiMH AAA halen dus!
Dit topic is gesloten.