Byzanthy schreef op 24 december 2002 @ 17:49:
Hmmm.... Muvo vs DUEX:
Muvo: 73 x 35 x 16 mm 28gr
DUEX: 95 x 30 x 22 mm 33gr
Ding is dus wel een stukkie groter (vooral langer). Op al die grote plaatjes lijkt'ie natuurlijk enorm uitvergroot, misschien is het wel 1:1

Geen ID3
Geen LCD
Geen WMA
Geen mooi uiterlijk
Geen (4 verschillende) suffle, repeat etc. modus
Geen ........ ???
Oja, qua grootte valt het echt heel erg mee... Ik heb dat ding op schaal model gemaakt in Paint Shop Pro, uitgeknipt en in elkaar gevouwen... en dan valt het best heel erg reuze meej. Je kan beter een speler hebben die in lengte iets langer is dan in bijv. net als de FreeCom 6 bij 6, die passen niet lekker in je zak. Dit ding past toch wel aardig goed in je zak hoor (naast je telefoon of zo) (Ligt er btw aan wat voor telefoon, maar de gem. telefoon (ex. antenne) is 2 cm LANGER dan de Duex!) dus ik denk dat die lengte totaal geen problemen gaat geven..
Ik vraag me ook nog af wat we van dat opberg zakkie moeten verw8en...
Oja, iemand vroeg nog hoe dat zat met die dopjes:
Ik heb ff gekeken, er zijn meer van dat soort oor-telefoons, en daar zit het snoer (geloof ik (kan niet met 100% zekerheid zeggen)) in het Koortdtdtdt (d of t? wie mag het zeggen?

) en bij je nek komt ie er dan uit! en dan kan je hem vanaf je nek ook wat langer maken door er wat aan te trekken,zodat ie aan de onderkant wat minder lang wordt etc.
Nog ff een pix gezocht van het uhhhh Touwtje

:

(van de ouwe versie van Duex xp, maar precies zelfde ... Touwtje)
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:00:
[...]
Haha, het is echt leuk om te zien hoe gedreven jij bent en hoe graag je dat ding wilt hebben

Ik heb het zelf ook hoor, soms loop ik hier ook ff door het huis te stuiteren, maar dat maakt niet uit

Lol

Is toch logische toch........ toch?

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:00:
Wat ik me wel afvraag is of dat dopje wel een beetje stevig zit, dus niet dat je het zomaar overal kunt verliezen. En dat oortelefoontje: zit daar nou gelijk een nekkoord aanvast of hoe moet ik het zien? (om het offtopic-gepost een beetje omhoog te helpen

)
Vroeg ik me ook af jah. Maar een collega van me heeft zo'n pendrive (zonder MP3 natuurlijk (hij stik jalours op mij

(Okeej, iets lichtelijk overdreven))) en daar kan je het dopje gewoon van kwijt raken idd. Maarja, hij zit vrij stevig op, goed vast geklemt... Nu weet ik natuurlijk niet of dat met deze speler ook het geval is, maar ik denk niet dat ze achtelijk zijn... Ik ben bang dat ik zo's USB hoesje ding kwijt ga raken... Maarja, gewoon goed op je spulletjes letten, dan is er denk nix aan de hand!
Oja, deze player schijnt een behoorlijke rage te zijn in Korea (maarja, dat zeggen ze tegenwoordig van elke nieuwe player

)
Reinier schreef op 24 december 2002 @ 17:40:
[...]
Ik ga w/s op 6 of 7 januari naar m'n ouders die in Bodegraven wonen, ik wil jouw Duex wel even langsbrengen in Gouda dan, weet niet of het erg handig is hoor, je zegt het maar...
Dan heb ik er heel eventjes 2, kan ik coolere pics maken

Aardig aangeboden hoor! maar hoeft niet, laat maar lekker via rembours komen... Al-o-wel ik die postbode niet ga vertrouwen met zo'n mooi lekker pakketje in zijn handen
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 24-12-2002 18:42
]