[IA] bij pc-cooling in Duitsland

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat pc-cooling.de kleine kortingen wil geven voor orders beneden de 20.000. Ik heb dus een ruime marge voor ons proberen te nemen van 15000 - 20000. Ik denk dat we dat wel halen, die 15.000 grens. Zij willen gewoon een easy-order, zoals ze het zeggen. Dus product list ontvangen, dan pas geven ze een dealer login en berekenen ze de prijzen. Maar dat is niet voldoende voor ons om de IA te kunnen starten. Ik weet niet op welke manier jij je prijzen hebt gebaseerd Blafhert, maar dat zijn dealer prijzen.
e-mail verwijderd
maw als zij die product list ontvangen van ons zullen zij zich twee keer bedenken voordat ze nee zeggen. Dit denk ik, zoals ik al zei mocht Bas mijn hulp nodig hebben kan je me mailen Bas: i.erkan@quicknet.nl. Dan laat ik de IA verder aan jou over. Zoals ik al zei moet je dus met het bovenstaande rekening houden.

Dit is een deel van mijn e-mail aan hun:
e-mail verwijderd.
hoop dat mijn bemoeienis meevalt, ik wilde e-mails niet posten omdat iemand van pc-cooling mee kan lezen, maar ik word zo in twijfel getrokken hier over mijn intenties dat ik het toch besloten heb. Dit heb ik vandaag verstuurd om 15:00. Als het fout is hoor ik het graag, ik zal mij er niet meer verder mee bemoeien ...
nogmaals mijn excuses aan diegenen die mij in twijfel trokken over mijn intenties.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Edit deze post dan ook, als pc-cooling evt. mee zou lezen...als je dit morgen doet, las de tweakers hem gelezen hebben, en aangezien pc-cooling nou toch kerst zitten te vieren..:)

Verder was ik erg blij toen ik begon te lezen, vanaf je eerste post over je benadering van pc-cooling, mxstream.....het zou idd beter zin geweest, als je dit overlegd had met bas, maar goed...foutjes gebeuren....en ik en alle andere tweakers hebben hier zelf niet aan gedacht...vind het dus een goed initiatief, goede uitwerking, maar slechte voorbereiding..(mail naar bas)....

Stel..pc-cooling, had hier dus meteen goed op gereageerd...hoe waren de reacties dan geweest??!?..

dit zeg ik niet om het allemaal goed te praten, maar de bedoeling hier achter was goed, en kwam uit een puur tweakers hart....dus een ulde en een shame on you..

verder klaar..laat dit verder geregeld worden door bas (met evnetuele hulp aan de kant van mxstream)

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for je steun, ook ik wil alleen dat de IA doorgaat en natuurlijk mag Blafhert hem helemaal zelf regelen ik zal alleen wel alles doen als er iets nodig is om de IA van de grond te krijgen...daar gaat het nu om en het ziet er nog niet rooskleurig uit wat dat betreft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
en ook ik vind dat mxstrAEm gewoon goed werk doet. Ik denk persoonlijk dat deze IA op basis van allerlei misverstanden dreigt te mislukken en mxstrAEm probeert om zijn eigen manier een hand te helpen, dat iedereen daar zo over flamed kan ik niet over mijn hart krijgen. Wees blij dat dit soort mensen bestaan, hij stelt per slot van rekening wel een stuk van zijn bedrijf en VAT gegevens beschikbaar. Maar goed, hoop dat dit al met al een goede IA voor iedereen gaat worden, dan wel volgend jaar. Maar iig er is een rommelig begin aan vooraf gegaan, het zij zo dus!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 01:13:
Het probleem is dat pc-cooling.de kleine kortingen wil geven voor orders beneden de 20.000. Ik heb dus een ruime marge voor ons proberen te nemen van 15000 - 20000. Ik denk dat we dat wel halen, die 15.000 grens. Zij willen gewoon een easy-order, zoals ze het zeggen. Dus product list ontvangen, dan pas geven ze een dealer login en berekenen ze de prijzen. Maar dat is niet voldoende voor ons om de IA te kunnen starten. Ik weet niet op welke manier jij je prijzen hebt gebaseerd Blafhert, maar dat zijn dealer prijzen.[/b]
gezien de prijzen... is het niet verstandig, als je de inkoopactie houd. Eerst te beginnen met de normale prijzen,( en die vind ik al niet echt hoog bij sommige producten ) als mensen dit topic gelezen hebben, zien ze sowieso wel dat de prijs lager wordt, en dan om de week even een update te sturen naar dat bedrijf zodat hun een goede prijsberekening kunnen maken van hoe het er nu voorstaat en de prijzen. Dan kunnen mensen alsnog zeggen van nee, of ja, ik wil het product hebben. Dat lijkt me een goede oplossing. Dan zou de inkoopactie eigenlijk 2 1/2 week moeten duren. hebben we de laatste week de prijzen. en dan kunnnen mensen alsnog kijken wat ze willen hebben.

is dat niet een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Is er misschien nog nieuws?, is de inkoop actie van de baan of gaat ie toch nog open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
Jammer... :'(
het was eeen moooie IA als ie door zou gaan .....
dan maar ffies w8ten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

houd die inkoopactie toch ergens anders man, als die vent er zo lastig over doet zou ik hem het geld dat hij eraan verdient ook niet gunnen

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed werk mxtraem jij probeert er nog iets van te maken

ik hoop snel dat ie op LauPro komt, dan hebben we ook meteen een indicatie

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AMD lover schreef op 27 december 2002 @ 14:18:
Is er misschien nog nieuws?, is de inkoop actie van de baan of gaat ie toch nog open?
Nee geen nieuws. Alles blijft zoals het is dus, samenvattend de IA is tot nader bericht uitgesteld. De kleine kortingen die pc-cooling wil geven daar neem ik geen genoegen mee.
Dan betalen we namelijk nog steeds te veel. Er zullen met die prijzen ook veel minder mensen mee willen doen.

Ik neem in het nieuwe jaar contact op met pc-cooling. Dan krijgen we te horen of we de inkoopsprijzen krijgen (lees lage prijzen) of de kleine korting (lees minder lage prijzen).

Ook wordt er uiteraard gekeken naar andere bedrijven die nog goedkoper zijn dan pc-cooling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Gewoon ff wachten dus jongens ... !
Ik zou zeggen; er loopt nu nog een vette inkoopactie van KingOfDos, dus doe daar je voordeel mee !
Ik zelf haal daar in ieder geval die rheobus kit #2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei: ze willen geen retailer prijzen aan jullie doorspelen, dan moeten jullie dus voor 20.000 euro bestellen. Als het helemaal niet lukt kunnen jullie nog bij www.listan.de kijken of er een IA te regelen valt, want die hebben misschien ietsje minder producten, maar desalniettemin toch bijna dezelfde dingen! Is het bekijken waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:52:
Zoals ik al eerder zei: ze willen geen retailer prijzen aan jullie doorspelen, dan moeten jullie dus voor 20.000 euro bestellen. Als het helemaal niet lukt kunnen jullie nog bij www.listan.de kijken of er een IA te regelen valt, want die hebben misschien ietsje minder producten, maar desalniettemin toch bijna dezelfde dingen! Is het bekijken waard!
Sorry Mxstream vind je het goed dat ik luister naar wat pc-cooling tegen mij persoonlijk heeft gezegd? Dank je.

Wat ik eerder zei blijft dus staan mensen.

Wel vind ik het cool van je dat je met de www.listan.de suggestie komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is misschien wel een ideetje, listan.de, pas alleen op dat het geen deel onderneming is van pc-cooling.de, je weet maar nooit ;)
Ik dacht eraan omdat ze best veel dingen in het assortiment gemeen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Hé vet, ik wist niet dat die rheobus voor 3,5" slots waren bedoeld!
Das echt wel beter, aangezien ik nooit een floppy drive gebruik en dus ook niet heb, die 2 slots dus vrijblijven en zo'n beetje al m'n 6 grote sloten vol zitten, kan ik dus mooi hem daar in kwijt !
Afbeeldingslocatie: http://www.hardtecs.de/reviews/2002/lueftersteuerung/06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Laatst online: 23-07 09:17
Dat is ook niet echt een rheonbus. als ik me niet vergis zijn deze van Klax. zien er overgens wel netjes uit.

toch zou ik zeggen om de inkoopactie gewoon bij pc-cooling te houden en niet bij deze nieuwe zaak. bij die vorrige hadden ze veel meer en de prijzen vond ik al niet echt duur.Vond de nieuwe winkel prijziger.

success verder nog met de IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

DJ-NaRRa schreef op 27 December 2002 @ 23:28:
Dat is ook niet echt een rheonbus. als ik me niet vergis zijn deze van Klax. zien er overgens wel netjes uit.

toch zou ik zeggen om de inkoopactie gewoon bij pc-cooling te houden en niet bij deze nieuwe zaak. bij die vorrige hadden ze veel meer en de prijzen vond ik al niet echt duur.Vond de nieuwe winkel prijziger.

success verder nog met de IA
Waarom is dit niet echt een rheobus :?
Hij kan tog alles wat een normale rheobus kan, harder en zachter zetten van fan's, misschien ook nog eens uit... of zie ik iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

volgens mij is dat ook gewoon een rheobus hoor,..
maar hoe dan ook jammer dat het zo gegaan is met de IA maar ik denk dat het uiteindelijk
toch nog een suc7 word (beter dan suc6 :D)
mxstraem en blafhert doen het hartstikke goed dus dat loopt wel los allemaal

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Bartje. Rheobus is alleen van sunbeam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Jammer dat deze IA voorlopig niet door gaat. Er zaten wel veel toffe artikelen tussen waar ik wel interesse in had.

Jammer dat PC-Cooling.de zo reageerd. Tuurlijk had je ze eerst ff moeten contacteren voordat je zomaar die prijzen vermeldde, maar toch.... :'(

Hopelijk is er in het nieuwe jaar een betere samenwerking met PC-Cooling.de :)
Of een andere leverancier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swop1200 schreef op 30 december 2002 @ 12:01:
Jammer dat deze IA voorlopig niet door gaat. Er zaten wel veel toffe artikelen tussen waar ik wel interesse in had.

Jammer dat PC-Cooling.de zo reageerd. Tuurlijk had je ze eerst ff moeten contacteren voordat je zomaar die prijzen vermeldde, maar toch.... :'(

Hopelijk is er in het nieuwe jaar een betere samenwerking met PC-Cooling.de :)
Of een andere leverancier... ;)
hier http://www.plycon.com/ bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Daklem schreef op 29 december 2002 @ 12:04:
Bartje. Rheobus is alleen van sunbeam...
Nee hoor, een rheobus is een baybus waarbij de fans dmv potmeters (rheostats in het Engels) geregeld worden.
Dit kan gedaan worden door de fans direct op de potmeter aan te sluiten (makkelijk maar geen geweldige oplossing) of door de potmeter te gebruiken om een spanningsregelaar (LM317 etc) te sturen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Hmmm.... niet slecht! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404tjes en (zo op het eerste gezicht) geen gf4 koelblokken... nee, toch maar een andere leverancier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip maar, zo'n Amerikaanse ervaring heb ik al gehad. Er is tussen de V.S. en europa geen vrij verkeer van goederen. Importeren uit de V.S. is daarom erg duur (19% btw) bovendien komen daar ook nog eens shipping costs bij die zijn ook niet de goedkoopste en omwisselen van euro naar dollar. Daarom zijn bedrijven uit de V.S. bij voorbaat geen optie.

Nogmaals bedankt voor het mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:18:
[...]

Bedankt voor de tip maar, zo'n Amerikaanse ervaring heb ik al gehad. Er is tussen de V.S. en europa geen vrij verkeer van goederen. Importeren uit de V.S. is daarom erg duur (19% btw) bovendien komen daar ook nog eens shipping costs bij die zijn ook niet de goedkoopste en omwisselen van euro naar dollar. Daarom zijn bedrijven uit de V.S. bij voorbaat geen optie.

Nogmaals bedankt voor het mee denken.
geef je geen ongelijk..maar heb je gezien wat een exos daar kost.. ?... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nog 19% over berekenen

Maar ik heb best goed nieuws! 2 Januari gaat mijn contactpersoon bij het bedrijf de kwestie bespreken met de baas en er is een grote kans dat het doorgaat. Bart , Bas bereid je dit keer s.v.p. goed voor en bedenk ook hoe je het gaat aanpakken (vat nummer/discount of dealer?) Ik bemoei me er niet meer mee, dit was mijn laatste poging, als het doorgaat krijgen de organisatoren het per e-mail te horen van het bedrijf.
Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 18:20:

Maar ik heb best goed nieuws! 2 Januari gaat mijn contactpersoon bij het bedrijf de kwestie bespreken met de baas en er is een grote kans dat het doorgaat. Bart , Bas bereid je dit keer s.v.p. goed voor en bedenk ook hoe je het gaat aanpakken (vat nummer/discount of dealer?) Ik bemoei me er niet meer mee, dit was mijn laatste poging, als het doorgaat krijgen de organisatoren het per e-mail te horen van het bedrijf.
Succes !
je hebt het tegen mij, tog :?
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, hopelijk gaan we het nieuwe jaar goed in :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 13:36

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Nog 1 nachtje slapen en dan horen we het.... en nu maar hopen dat het echt een voorspoedig 2003 wordt.....

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!

mxstraem mail mij even je adres of telefoonnummer wij moeten even contact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 18:20:

Succes !
Ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ik hoop zeker wel dat het doorgaat. dan heb ik weer salaris gekregen gelukkig. dan kan ik weer aan de slag :P. denk dat ik een setje waterkoeling bestel. heb al leuke setjes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze actie MOET gewoon doorgaan, met al deze super producten :D
Hulde voor de mensen die deze IA proberen op te zetten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Keizer op 02-01-2003 10:18 ]

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 18:20:

Succes !
Hoe gaan de besprekingen; is er nog hoop? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Soen op 02-01-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 04:43:
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!

mxstraem mail mij even je adres of telefoonnummer wij moeten even contact hebben.
adres: i.erkan@quicknet.nl
had ik al eerder gepost, ben telefonisch onbereikbaar helaas :)

Ik heb nog geen nieuws m.b.t. de besprekingen, zij bespreken het 2 januari, maar wanneer ik bericht erover krijg vertel ik het wel in het topic. Als het goed is krijgen de organisatoren dan ook mail van het bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 17:03:
[...]

adres: i.erkan@quicknet.nl
had ik al eerder gepost, ben telefonisch onbereikbaar helaas :)

Ik heb nog geen nieuws m.b.t. de besprekingen, zij bespreken het 2 januari, maar wanneer ik bericht erover krijg vertel ik het wel in het topic. Als het goed is krijgen de organisatoren dan ook mail van het bedrijf...
je hebt post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK thanks het is binnen, we mailen elkaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHuyn
  • Laatst online: 09-01 12:05
Aangezien de winkels nu wel dicht zijn, is er een antwoord?

*Ik weet t ben zeer ongeduldig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blafhert en ik gaan proberen de IA bij het bedrijf te regelen. Als er nieuws dat de IA kan doorgaan zal Bas het hier uiteraard posten. De toezegging van 2 januari was van een werknemer bij het bedrijf dat ze het zouden overleggen onderling met hun baas. Ik heb nog geen mail gehad over de uitkomst, werknemers zeggen zoveel, kan zijn dat ze het een andere keer bespreken en dat ik later mail krijg. Misschien hebben ze het al besproken maar mailen ze morgen, ik weet het niet. Ik kan ook niets anders doen dan wachten. Blafhert leidt de IA, ik ga hem hierbij beetje helpen totdat de IA van de grond is gekomen.
Als er dus niets gepost wordt door ons is er geen nieuws beschikbaar. Hoop dat jullie de spanning kunnen opbrengen om te wachten. Nogmaals de toezegging dat het waarschijnlijk gaat lukken is van een werknemer daar, is dus niet helemaal zeker!
Blafhert en ik gaan er achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHuyn
  • Laatst online: 09-01 12:05
Alvast bedankt dan en suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
** Ben wel heel ongeduldige hè :D **

Is er al wat bekend er zou 2 januari gepraat worden is nu 4 januari dus, is er vooruitgang of is er achteruitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

als je gewoon nou denkt dat het niet doorgaat... kan het altijd nog meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ff vraagie tussen door, gaat et nou over Plycon of over PC-Cooling :?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

B_FORCE schreef op 04 januari 2003 @ 16:21:
ff vraagie tussen door, gaat et nou over Plycon of over PC-Cooling :?
pc cooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht deze IA nog doorgaan, ben ik wel geinteresseerd in wat sooj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 17:35:
mocht deze IA nog doorgaan, ben ik wel geinteresseerd in wat sooj :)
sja, wie niet :P , moet alleen nog en lijst gemaakt wordne, maar dat kan alleen als alles rond is... dus nog fftjes w8en

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op pag 7 al eens gepost dat het een goeie winkel is met een aardige schappelijke vent als baas (H. Schrepel), maar ik kan me wel voorstellen dat hij hier boos over is.

Je had op zijn minst ff contact kunnen zoeken.

Aan de andere kant snap ik de inkoopwoede niet zo goed (zeker na de decembermaand :P). Je kunt toch net zo goed direct bestellen? Dat is een misschien een tientje duurder dan in Nederland bestellen. In Nederland moet het ook allemaal weer naar iedereen toe. Leuk als je dichtbij woont bij het afleveradres. Maar anders moet je evengoed versturen met de PTT.

Als je gewoon ff voor jezelf in 1x een hele bups besleld ben je ook voordelig uit. (al 2x gedaan). En het scheelt heel veel gedoe (en kans op fouten).

maargoed, dat moet ieder voor zich maar weten/uitrekenen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 17:52:
Ik heb op pag 7 al eens gepost dat het een goeie winkel is met een aardige schappelijke vent als baas (H. Schrepel), maar ik kan me wel voorstellen dat hij hier boos over is.

Je had op zijn minst ff contact kunnen zoeken.

Aan de andere kant snap ik de inkoopwoede niet zo goed (zeker na de decembermaand :P). Je kunt toch net zo goed direct bestellen? Dat is een misschien een tientje duurder dan in Nederland bestellen. In Nederland moet het ook allemaal weer naar iedereen toe. Leuk als je dichtbij woont bij het afleveradres. Maar anders moet je evengoed versturen met de PTT.

Als je gewoon ff voor jezelf in 1x een hele bups besleld ben je ook voordelig uit. (al 2x gedaan). En het scheelt heel veel gedoe (en kans op fouten).

maargoed, dat moet ieder voor zich maar weten/uitrekenen.
en ik heb op pagina 1 helemaal uitgelegd hoe het gelopen is.

Je hoeft inderdaad niet op de IA te wachten maar, wil even het volgende laten zien (ik kan de prijzen van pc-cooling uiteraard niet vermelden)

Black Ice Pro Radiator (1 fan) 50,00 verschil ongeveer 20 euro
Black Ice Pro 2 Radiator (2 fan) 60,00 verschil ongeveer 20 euro

Ik hou verder m'n mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 01:24:
[...]

Je hoeft inderdaad niet op de IA te wachten maar, wil even het volgende laten zien (ik kan de prijzen van pc-cooling uiteraard niet vermelden)

Ik hou verder m'n mond.
Ik weet dat je geen prijzen kan noemen als het door gaat. Maar kan jij niks met hem regelen dan? Zoals dat jij een pagina maakt met de prijsverschillen zoiets als je al eerst had. Maar dan overleg je natuurlijk wel met hem, ik snap dan niet wat het probleem kan zijn.

Maar is er voor de rest nog nieuws dan??? Want we weten dat jullie druk zijn, maar wij zijn wel nieuwsgierig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 01:24:
[...]

Ik hou verder m'n mond.
Ja ok maar je kan dus nog niet zeggen of ie door gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Ik doe ook mee!!!!

Nu gaat ie vast wel door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AMD lover schreef op 05 January 2003 @ 15:17:
[...]

Ja ok maar je kan dus nog niet zeggen of ie door gaat?
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik kan niet zeggen of ie door gaat. Je moet er gewoon vanuit gaan dat ie niet door gaat. Dan valt het mee als ie opeens wel door gaat.

Ik zal een beeld proberen te schetsen over de kans van slagen van de IA:
De kans dat de IA binnen een week start 10%
De kans dat de IA binnen een maand start 40%
De kans dat de IA binnen twee maanden start 60%

Dit geeft naar mijn mening een goed beeld wat betreft hoe lang het nog gaat duren.

Daarom het volgende:
Misschien is het beter dat dit topic dicht gaat dan worden er ook geen verwachtingen meer gewekt. Ik vind het ook niet leuk om jullie steeds te moeten teleurstellen.

Ik besef wat dit betekent. Hiermee geef ik het initiatief van de IA uit handen. Ik zal ondertussen zeker door gaan met het regelen van de IA en beloof dat zodra ik iets hoor ik het jullie laat weten. Ook als de IA definitief niet door mocht gaan.

Als tweakers zich geroepen voelen om het zelf te proberen bij pc-cooling of een ander bedrijf kunnen ze mij mailen. Ik zal je voorzien van alle do's en don'ts in de wereld die IA heet.
Voor alle Gotters geldt blijf ten alle tijden vriendelijk tegen de mensen van pc-cooling. Ik voel dat we hun nog hard nodig gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

misschien een idee, maar probeer verder geen contact op te nemen betreffende de IA...(dit vor de tweakers, en niet voor blafhert en mxstream)...
want zodra er opeens 89708 contact personen zijn, dan gat het helemaal fout....

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mee! dat weet je al lang blafhertje :p

duzzzzz
alle gaan met die banaan anders moet ik nog langer om mijn wc blokkie w88 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
en hoe zit et er mee, gaat et nog door....? (niet dat ik ongeduldig ben, maar was gewoon ff benieuwd)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Gewoon topic open houden! Want ik zet in op die 10% kans ;)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMightyWackO schreef op 07 januari 2003 @ 18:00:
Gewoon topic open houden! Want ik zet in op die 10% kans ;)
Dank voor het vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 20:41:
[...]

Dank voor het vertrouwen.
Graag gedaan, ik weet cker dat je die IA wel van de grond krijgt. Is het niet bij PC Cooling dan wel bij een ander. Ik weet niet of je nog meer bedrijven serieus overwogen hebt? Want als we 6 maanden op PC Cooling moeten wachten kan je miss beter op een andere zaak over gaan. Als je nog zin hebt natuurlijk. Zou kunnen voorstellen dat je zegt van 'laat maar doen ik heb er allemaal geen zin meer in' Maar goed mijn vertrouwen heb je. Ik denk overigens dat meer mensen liever zien dat ze een paar cent meer moeten betalen bij een ander bedrijf dan een paar maanden moeten wachten bij PC Cooling. Corrigeer me als ik het fout heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Misschien kan je hier wel een inkoopactie houden: http://www.xxlcases.nl of bij http://www.watercooling.de

[ Voor 13% gewijzigd door Freehumor op 09-01-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMightyWackO schreef op 08 januari 2003 @ 19:52:
[...]

Graag gedaan, ik weet cker dat je die IA wel van de grond krijgt. Is het niet bij PC Cooling dan wel bij een ander. Ik weet niet of je nog meer bedrijven serieus overwogen hebt? Want als we 6 maanden op PC Cooling moeten wachten kan je miss beter op een andere zaak over gaan. Als je nog zin hebt natuurlijk. Zou kunnen voorstellen dat je zegt van 'laat maar doen ik heb er allemaal geen zin meer in' Maar goed mijn vertrouwen heb je. Ik denk overigens dat meer mensen liever zien dat ze een paar cent meer moeten betalen bij een ander bedrijf dan een paar maanden moeten wachten bij PC Cooling. Corrigeer me als ik het fout heb!
Ik heb zeker nog zin om het te doen. Ben er ook nog steeds druk mee bezig.
Ik ga dit onderzoeken. Nadeel van www.watercooling.de is dat ze alleen, de naam zegt het al, waterstuff verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 21:45:
[...]

Ik heb zeker nog zin om het te doen. Ben er ook nog steeds druk mee bezig.

[...]

Ik ga dit onderzoeken. Nadeel van www.watercooling.de is dat ze alleen, de naam zegt het al, waterstuff verkopen.
Oke dan, want ze hebben er wel lekker veel artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Freehumor schreef op 10 January 2003 @ 11:10:
[...]
Oke dan, want ze hebben er wel lekker veel artikelen.
Wel veel watercooling spullen. Verder niet zo veel hoor :)

Wel veel mooie fanguards trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Swop1200 schreef op 10 januari 2003 @ 13:05:
[...]
Wel veel watercooling spullen. Verder niet zo veel hoor :)
Precies :| Niet eens een paar mooie baybussen (alleen een digidoc).
Bij http://www.xxlcases.nl/ hebben ze wel heel mooi spul :)

[ Voor 12% gewijzigd door Keizer op 10-01-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Keizer schreef op 10 January 2003 @ 13:10:
[...]

Precies :| Niet eens een paar mooie baybussen (alleen een digidoc).
Bij http://www.xxlcases.nl/ hebben ze wel heel mooi spul :)
Ja, maar bij www.watercooling.de is alles wel lekker goedkoop ...

Dual fan radiator , bij watercooling.de 73,90 , bij xxlcases 89,00 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
+ invoerbelasting
+ 19% BTW
+ extra verzendkosten

Zal uiteindelijk wel meevallen hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Swop1200 schreef op 10 januari 2003 @ 14:19:
+ invoerbelasting
+ 19% BTW
+ extra verzendkosten

Zal uiteindelijk wel meevallen hoor! ;)
Binnen de EU vrij verkeer van goederen. Dus dat klopt niet helemaal wat er staat. Je hoeft al geen invoerbelasting te betalen, volgens mij ook geen extra btw en verzendkosten komen we wel uit, ik als er veel belangstellling is.

Maar bij klax heb je veel meer keuze uit verschillende artikelen. Dus ik weet ut niet, misschien een vote houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Freehumor op 10-01-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Zijn er trouwens nog reviews te vinden over deze koelblokken:
http://www.watercooling.d...Path=1_17&products_id=110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Blafhert weet jij al iets meer? Van pc-cooling.de of van xxlcases en watercooling.de? Misschien kan jij hier op dit forum een poll houden. Bijvoorbeeld:
1) Willen jullie nog 2 maand wachten op pc-cooling?
2) XXLCases IA?
3) Watercooling IA?
edit:
héél klein kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Freehumor schreef op 11 January 2003 @ 10:42:
2) XXLCases IA?
3) Watercooling IA?
2/3 weken optie een afwachten, dan door met optie 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
Optie twee zou echt TOP zijn :)
Mooi een IA organiseren bij XXLCASES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Bedankt, welke zou het beste zijn:
- Dangerden Maze3
- CCR 03
- WaterCUBE GT3 Socket A rel. B
- Klax Cool rev3
- Klax Gold?

[ Voor 6% gewijzigd door Freehumor op 11-01-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik heb een Klax Gold erg mooi afgewerkt en geheel van koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freehumor schreef op 11 januari 2003 @ 10:42:
Blafhert weet jij al iets meer? Van pc-cooling.de of van xxlcases en watercooling.de? Misschien kan jij hier op dit forum een poll houden. Bijvoorbeeld:
2) XXLCases IA?
3) Watercooling IA?
edit:
héél klein kickje
XXLCases is gemaild maar, nog niets terug ontvangen.
Watercooling vind ik persoonlijk een te specifiek aanbod hebben. Ik wil bijvoorbeeld minimaal luchtkoeling in de IA hebben. Automatisch doen er dan meer mensen mee en dat is weer erg gunstig voor de prijs.

Maar als iemand anders een IA bij watercooling wil starten be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 06:59:
[...]

XXLCases is gemaild maar, nog niets terug ontvangen.
Watercooling vind ik persoonlijk een te specifiek aanbod hebben. Ik wil bijvoorbeeld minimaal luchtkoeling in de IA hebben. Automatisch doen er dan meer mensen mee en dat is weer erg gunstig voor de prijs.

Maar als iemand anders een IA bij watercooling wil starten be my guest.
Ze reageren waarschijnlijk maandag of dinsdag (het is nu in het weekend).

Ik ben benieuwd hoe het zit. Ik heb namelijk wel zin in een IA bij XXLCases :9. Veel aanbod en goedkoop (straks bij de IA) :9~ Ik hoop dat het door gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Freehumor op 12-01-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik en een vriend zitten al een tijdje te denken over watercooling, maar wat ik dan graag zou willen weten is welke blokjes het best scoren?
De Dangerden of de Klax
En is een Black Ice Pro beter of is die Klax dual rad beter? (Of we gaan misschien naar de sloop dat kan ook. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

VinnieWeiss schreef op 12 januari 2003 @ 13:17:
Ik en een vriend zitten al een tijdje te denken over watercooling, maar wat ik dan graag zou willen weten is welke blokjes het best scoren?
De Dangerden of de Klax
En is een Black Ice Pro beter of is die Klax dual rad beter? (Of we gaan misschien naar de sloop dat kan ook. :D)
Ja ik zit dus ook aan WC te denken. Ik heb ook al een vraag gesteld ivm de best presterende koelblokken. Maar aan een rad. heb ik niet zitten denken. Info is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik zou iig naar de sloop gaan, vééél goedkoper voor dezelfde/betere prestatie.

En de Danger Dan blokjes presteren beter. Maar er bestaat nog zoiets als Omega/Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Ik heb wat sites gevonden:
http://www.low-noise.de/w...Tests/ergebnisse_kuehlung
http://www.dwpg.com/content.php?contid=13&viewall=yes daaruit blijkt dat de Klax Cool Rev 3 (innovaCOOL rev3.0 het beste is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Freehumor schreef op 12 januari 2003 @ 15:09:
Ik heb wat sites gevonden:
http://www.dwpg.com/content.php?contid=13&viewall=yes daaruit blijkt dat de Klax Cool Rev 3 (innovaCOOL rev3.0 het beste is)
Bij deze:

Word vergeleken met een Maze2 en niet een Maze3, de Maze3 schijnt vele malen beter te zijn dan de Maze2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Nu nog radiatoren vergelijkingen :)
http://www.x-treme-coolin...ews_details&id=34&seite=2

[ Voor 53% gewijzigd door Freehumor op 12-01-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

ik heb wel oren naar een IA bij XXLcases

alhoewel ik in mei een nieuw P4 systeem wil kopen + WC dacht ik eraan om een Maze 3 te nemen mocht die IA bij XXLcases doorgaan.
Zou dat slim zijn om nu een maze 3 (+ slangen ed. maar dat is bijzaak) aan te schaffen met een beetje korting of moet ik wachten tot ik me systeempje heb en dan pas een blokje uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
XX-
Ik weet niet of je deze actie hebt gezien: [rml][ WC] Nieuwe Waterblokkenactie [ gesloten][/rml]
Daarin verkoopt Tha_Mafkees nagemaakte Maze3 blokjes, aangezien hij er geen winst op maakt is het misschien nog goedkoper. Binnen een week of 2 komt er misschien een nieuwe actie met zowel CPU, GPU als Chipset blokjes.

Just so you now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

hey bedankt ik had het wel gezien maar wist niet dat er een nieuwe kwam, zal heb ff in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

VinnieWeiss schreef op 12 January 2003 @ 20:06:
XX-
Ik weet niet of je deze actie hebt gezien: [rml][ WC] Nieuwe Waterblokkenactie [ gesloten][/rml]
Daarin verkoopt Tha_Mafkees nagemaakte Maze3 blokjes, aangezien hij er geen winst op maakt is het misschien nog goedkoper. Binnen een week of 2 komt er misschien een nieuwe actie met zowel CPU, GPU als Chipset blokjes.

Just so you now.
/me bookmark *
Thnx, zat ook te twijfelen om een Maze3 te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GROOT NIEUWS:
Het is mxstrAEm gelukt om een IA te regelen bij pc.cooling. Aardige jongens die Duitsers. Betalen verzendingen lopen via hem. Hij zal de actie verder leiden. Ik zal mxstrAEm helpen met het beantwoorden van vragen ect.

Hij schrijft mij dat LauPro al vrijwel gereed is en dat de IA zeer snel zal starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Laatst online: 13-09 15:22
Woei! :)
Goed gedaan Blafhert en mxstrAEm (en bartjuh)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
jeej, _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , naja, ik heb nu niet meer veel nodig, heb laatst maar zelf wat gekocht, maar ik zag nog wat ooie ram sinks... fan guards... :)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Strakke actie, maar wat zijn de verzendingskosten naar België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

w0000t!!!!!!!!!! _/-\o_ Ik refresh Laupro om de seconde!!
Nice shizz u did it! (zie je wel dat ik gelijk had met mn gok op de 10% kans ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Ah mxstream goed gedaan ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit me toch een partij op die F5 te rammen in laupro zijn site :P
en het komt maar nie.....

Ik zie wel wat ik kan meenemen uit deze aktie >:) (veel denk ik heeeel veeeeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

DaMightyWackO schreef op 13 januari 2003 @ 17:11:
w0000t!!!!!!!!!! _/-\o_ Ik refresh Laupro om de seconde!!
Nice shizz u did it! (zie je wel dat ik gelijk had met mn gok op de 10% kans ;) )
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:29:
ik zit me toch een partij op die F5 te rammen in laupro zijn site :P
en het komt maar nie.....

Ik zie wel wat ik kan meenemen uit deze aktie >:) (veel denk ik heeeel veeeeel)
Hint: Download hottopic (zie meuk tracker). Ik neem aan dat een van de organisatoren direct post wanneer LauPro on-line is?

Oh en: _/-\o_ _/-\o_ natuurlijk voor de organisatoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Syzzer op 13-01-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een lap text van mij :P

Laupro zal naar alle waarschijnlijkheid vanavond of morgen online komen.
De actie wordt georganiseerd door salT en ikke: mxstrAEm. Dat wil zeggen wij hebben de mogelijkheid om in te kopen bij pc-cooling en zullen al jullie paketten klaarmaken na afloop van de IA. Ook de betalingen lopen via ons. Blafhert zal ongetwijfeld door zijn enthousiasme in dit topic willen reageren om lekker te discussieren over alle producten. Verder zullen salT en ik zoveel mogelijk vragen beantwoorden.
De IA is zeer uitgebreid, aan iedereen is gedacht, er zitten maar liefst 50+ kasten en accessoires in de IA en wij zullen alle inkopen van pc-kasten toestaan. Dit zullen jullie vanzelf zien in de IA op laupro. Zal maar niet teveel verklappen natuurlijk ;)
Dabit had 's ochtends al goedkeuring gegeven, vandaar dat Blafhert op de hoogte is gesteld. Kay en AcouSE moeten blijkbaar ook goedkeuring geven. Laupro is voor 98% voltooid, dus we wachten nog op hun reactie, wij leggen de hand aan de laatste fine-tunings op laupro en dan: los geht's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Kheb er weer zin in!!! Is er ook een pagina met prijsvergelijkingen ;)????? Klasse gedaan jongens, ik had er nog weinig vertrouwen in.

Hoe doen we dat nu met klax?

[ Voor 38% gewijzigd door Freehumor op 13-01-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Freehumor schreef op 13 januari 2003 @ 17:46:
Kheb er weer zin in!!! Is er ook een pagina met prijsvergelijkingen ;)????? Klasse gedaan jongens, ik had er nog weinig vertrouwen in.

Hoe doen we dat nu met klax?
Klax :?

Mooi ! _/-\o_

edit: laupro werkt weer niet :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjuh op 13-01-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jullie overbelasten laupro :D
Voordat het online komt zullen we het hier ruim van te voren bekend maken: 1 uur van te voren, beloofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, heren, als jullie niet zoveel hits genereren op Laupro krijgen mxstrAEm en ik de gelegenheid om de IA bij te werken :>
Jupiler schreef op 13 January 2003 @ 16:55:
Strakke actie, maar wat zijn de verzendingskosten naar België?
Dit is o.a. een van de laatste dingen die wij nog moeten berekenen, als je nog heel even geduld op kunt brengen kan je dit op laupro nalezen.

Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken Blafhert hartelijk te bedanken voor zijn inzet, en zijn toezegging om ons bij te staan in dit topic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik heb zeker geduld, zit toch redelijk krap bij kas op dit moment :)

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 13-01-2003 18:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.