Het probleem is dat pc-cooling.de kleine kortingen wil geven voor orders beneden de 20.000. Ik heb dus een ruime marge voor ons proberen te nemen van 15000 - 20000. Ik denk dat we dat wel halen, die 15.000 grens. Zij willen gewoon een easy-order, zoals ze het zeggen. Dus product list ontvangen, dan pas geven ze een dealer login en berekenen ze de prijzen. Maar dat is niet voldoende voor ons om de IA te kunnen starten. Ik weet niet op welke manier jij je prijzen hebt gebaseerd Blafhert, maar dat zijn dealer prijzen.
Dit is een deel van mijn e-mail aan hun:
nogmaals mijn excuses aan diegenen die mij in twijfel trokken over mijn intenties.
maw als zij die product list ontvangen van ons zullen zij zich twee keer bedenken voordat ze nee zeggen. Dit denk ik, zoals ik al zei mocht Bas mijn hulp nodig hebben kan je me mailen Bas: i.erkan@quicknet.nl. Dan laat ik de IA verder aan jou over. Zoals ik al zei moet je dus met het bovenstaande rekening houden.e-mail verwijderd
Dit is een deel van mijn e-mail aan hun:
hoop dat mijn bemoeienis meevalt, ik wilde e-mails niet posten omdat iemand van pc-cooling mee kan lezen, maar ik word zo in twijfel getrokken hier over mijn intenties dat ik het toch besloten heb. Dit heb ik vandaag verstuurd om 15:00. Als het fout is hoor ik het graag, ik zal mij er niet meer verder mee bemoeien ...e-mail verwijderd.
nogmaals mijn excuses aan diegenen die mij in twijfel trokken over mijn intenties.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 13:54 ]