Blafhert, de 400'ste hit is voor jou my boy voor de vriendelijke en nuttige e-mail uitwisseling tussen ons
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 18:06 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 18:06 ]
prijsvergelijkingen LOLFreehumor schreef op 13 januari 2003 @ 17:46:
Kheb er weer zin in!!! Is er ook een pagina met prijsvergelijkingen????? Klasse gedaan jongens, ik had er nog weinig vertrouwen in.
Hoe doen we dat nu met klax?
Graag gedaan saLT en mxstream.Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 18:01:
Heren, heren, als jullie niet zoveel hits genereren op Laupro krijgen mxstrAEm en ik de gelegenheid om de IA bij te werken
[...]
Dit is o.a. een van de laatste dingen die wij nog moeten berekenen, als je nog heel even geduld op kunt brengen kan je dit op laupro nalezen.
Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken Blafhert hartelijk te bedanken voor zijn inzet, en zijn toezegging om ons bij te staan in dit topic :-)
Verwijderd
Workin' on itVerwijderd schreef op 13 January 2003 @ 18:29:
Graag gedaan saLT en mxstream.
Wel zou ik aan mxstream en jou willen vragen om je profiel aan te vullen met je echte naam en je mail adres.Da's wel zo handig als organisator van een IA.
Ja klax, ik bedoelde dus eigenlijk XXLcases. Maar iig bedankt.Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 18:29:
[...]
prijsvergelijkingen LOL![]()
Klax XXLcases blijft achter de schermen gewoon lopen. Over een aantal maanden kan er best wel weer een IA starten. Laten we eerst deze actie afwachten.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 20:00 ]
Dat van prijsvergelijkingen was een grapje. De vorige keer was de IA afgeblazen doordat de bazen van pc-cooling.de de prijsvergelijking site zagen.Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 19:55:
please mensen help me ff, ik zie dingen over prijsvergelijkingen, laupro en prijzen voorbij komen...
waar zijn de prijs vergelijkingen?
laupro heb ik gevonde, maar daar staat ie nog niet bij...
maar dat komt nog las ik.
en wat zijn de prijzen, of waar staan ze?
of hoe bereken je ze als je de prijzen hebt van de site...
Verwijderd
Iedereen alvast sparen dusBartjuh schreef op 13 januari 2003 @ 23:01:
Oei, dit wordt dit keer duur
Denk 1x 3,5" zilver fancontroller, 1x digidoc5 zilver, een papst 3412 N/2GL 92mm, Zalman NB sink, 2 meter 10mm pvc slang spul en een black ice pro 2
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
Dat verschilt enorm per product, op sommige artikelen krijgen wij nauwelijks korting en komt er ook nog eens portokosten bij van daar naar hier, andere artikelen liggen weer wat gunstiger.-JB- schreef op 14 januari 2003 @ 00:01:
hmm, KWIJL, toffe IA, fijn dat ie nu wel door gaat![]()
hoeveel % korting krijgen we eigenlijk op alle artikelen?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Ik kan ook niet wachtenVerwijderd schreef op 14 January 2003 @ 10:53:
Laupro is gister avond voltooid. Wij zijn er helemaal klaar voor. Zoals gezegd heeft Dabit reeds toestemming gegeven aan salT. Op dit moment zijn ze nog in overleg hoorde ik erna: AcouSE en Kaj zouden een overleg hebben. Zodra ook zij toestemming hebben gegeven zal de IA van start kunnen. We wachten het even af.
M.b.t je vraag over extra producten:
natuurlijk zullen we nog meer producten opnemen indien hier behoefte aan is, maar op dit moment zitten er al 253 producten in, 'k denk niet dat er nog veel ontbreekt
Soms ligt die even plat ja, maar bijna nooit. Dus gewoon 5min wachten en dan weer op de site gaan kijken. Meestal kan je er dan wel op.
Verwijderd
Voor zover ik het zag, waren jullie nog niet helemaal klaar, er missen van een antal produkten nog prijzen: Een aantal Chieftec Sidepanels en het lijkt mij ook zo dat de WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (10MM) geen 0 euro kost.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:53:
Laupro is gister avond voltooid. Wij zijn er helemaal klaar voor. Zoals gezegd heeft Dabit reeds toestemming gegeven aan salT. Op dit moment zijn ze nog in overleg hoorde ik erna: AcouSE en Kaj zouden een overleg hebben. Zodra ook zij toestemming hebben gegeven zal de IA van start kunnen. We wachten het even af.
M.b.t je vraag over extra producten:
natuurlijk zullen we nog meer producten opnemen indien hier behoefte aan is, maar op dit moment zitten er al 253 producten in, 'k denk niet dat er nog veel ontbreekt
Ook bij de watercooling staat er nog een prijs op 0Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:47:
[...]
Voor zover ik het zag, waren jullie nog niet helemaal klaar, er missen van een antal produkten nog prijzen: Een aantal Chieftec Sidepanels en het lijkt mij ook zo dat de WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (10MM) geen 0 euro kost.
Beetje zoeken op Laupro kan geen kwaad.VinnieWeiss schreef op 14 januari 2003 @ 16:52:
Kan iemand zo even een linkje naar de IA op Laupro hier posten?
[ Voor 5% gewijzigd door mlevd op 14-01-2003 17:10 ]
Still King
Verwijderd
Ja zijn 5 producten in totaal, maar zo kunnen we dus niets uitvoeren. En het is eigenlijk niet de bedoeling dat de IA te zien was, status van de IA moet op onzichtbaar staan, ik ga er achteraan!Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 16:47:
[...]
Voor zover ik het zag, waren jullie nog niet helemaal klaar, er missen van een antal produkten nog prijzen: Een aantal Chieftec Sidepanels en het lijkt mij ook zo dat de WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (10MM) geen 0 euro kost.
Hij staat in principe ook op onzichtbaar, maar door een beetje te klooien kan je hem wel zien.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:07:
[...]
Ja zijn 5 producten in totaal, maar zo kunnen we dus niets uitvoeren. En het is eigenlijk niet de bedoeling dat de IA te zien was, status van de IA moet op onzichtbaar staan, ik ga er achteraan!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 17:34 ]
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Ja ongeveer wel idd, sommige dingen zijn zelfs wat goedkoper! In duitsland wordt er 16% btw geheven, hier in NL 19%. Dus soms kwamen we met de "dealerprijzen" hoger uit dan de prijzen zoals ze op de website van pc-cooling staan. Die producten hebben we geschrapt. Het grote voordeel is dat bijna 95 % van de producten ondanks het verschil veel goedkoper is dan in Nederland. Als je meer dan 1 artikel koopt in de IA dan is je voordeel groter dan dat je 1 artikel besteld natuurlijk.Bartjuh schreef op 14 januari 2003 @ 17:34:
Zijn trouwens dezelfde prijzen als toendertijd nog van toepassing, want ik heb hier nog een groot gedeelte van alle prijzen .. ?
Kan ik alvast een beetje gaan plannen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 17:54 ]
Is er een reden dat er Geen Addtronics kasten bij staan?Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:52:
[...]
Ja ongeveer wel idd, sommige dingen zijn zelfs wat goedkoper! In duitsland wordt er 16% btw geheven, hier in NL 19%. Dus soms kwamen we met de "dealerprijzen" hoger uit dan de prijzen zoals ze op de website van pc-cooling staan. Die producten hebben we geschrapt. Het grote voordeel is dat bijna 95 % van de producten ondanks het verschil veel goedkoper is dan in Nederland. Als je meer dan 1 artikel koopt in de IA dan is je voordeel groter dan dat je 1 artikel besteld natuurlijk.
Alleen de kasten zijn nog een beetje problematisch, omdat die enorm zwaar zijn: 15kilo soms. En porto van duitsland naar nederland voor 2 kilo verzekerd kost al 8 euro, zoals de prijzen er nu voor staan moeten wij als organisatoren geld bijleggen, maar wellicht dat er voor de verzending van die krengen een oplossing wordt gevonden.
Verwijderd
en wat mag dat eigenlijk nou voorstellen?Bartjuh schreef op 14 January 2003 @ 18:12:
Ik vind het trouwens heel jammer dat ze deze niet hebben bij pc-cooling:
[afbeelding]
Die moet ik echt hebben !
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 19:10 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Syzzer op 14-01-2003 19:25 ]
ziet er idd uit als een dubbelle fanguardDutch3men schreef op 14 January 2003 @ 18:52:
[...]
Volgens mij is dat een rooster voor een radiator denk ik.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dubbele 120mm fan fangaurd voor dual 120mm fan radiatorsBaRF schreef op 14 January 2003 @ 19:26:
[...]
ziet er idd uit als een dubbelle fanguardleuk, maar móeten hebben?
Verwijderd
ROFLOLSyzzer schreef op 14 januari 2003 @ 19:24:
Deze inkoopactie is nog niet toegankelijk.
edit:
DAMN, te laat![]()
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
dOh !DaMightyWackO schreef op 14 januari 2003 @ 19:34:
/offtopic/
IA's raken volgens mij erg populair, er worden echt veel IA's gestart valt me op.
/offtopic/
Vergeet die klinknagels (k is animo maar toch) en die HD's nietBartjuh schreef op 14 januari 2003 @ 20:25:
[...]
dOh !![]()
Kod's ia is nog maar net afgelopen of papst ia, vantec ia en pc-cooling ia zijn alweer begonnen
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
HD inkoopactieDaMightyWackO schreef op 14 January 2003 @ 20:30:
[...]
Vergeet die klinknagels (k is animo maar toch) en die HD's niet(dat bedoel ik met veel)
jah van 180GB WD's voor €250 ofzo d8 ik.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Uhm als er veel wordt besteld ongeveer 15 kasten en heel veel andere kleine dingen (waterkoeling, fan's enz). Is het dan niet verstandiger om er met een aanhangwagen heen te crossen. En ja ik weet het, het is onwijs ver. Maar dan ben je denk ik wel veel goedkoper uit. Of laat bijvoorbeeld een bestelbusje van hun deze kant op komen.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:52:
[...]
Alleen de kasten zijn nog een beetje problematisch, omdat die enorm zwaar zijn: 15kilo soms. En porto van duitsland naar nederland voor 2 kilo verzekerd kost al 8 euro, zoals de prijzen er nu voor staan moeten wij als organisatoren geld bijleggen, maar wellicht dat er voor de verzending van die krengen een oplossing wordt gevonden.
Verwijderd
Verwijderd
Dat hebben we overwogen maar het is wel meer dan 1000 kilometerFreehumor schreef op 14 januari 2003 @ 21:53:
[...]
Uhm als er veel wordt besteld ongeveer 15 kasten en heel veel andere kleine dingen (waterkoeling, fan's enz). Is het dan niet verstandiger om er met een aanhangwagen heen te crossen. En ja ik weet het, het is onwijs ver. Maar dan ben je denk ik wel veel goedkoper uit. Of laat bijvoorbeeld een bestelbusje van hun deze kant op komen.
[ Voor 3% gewijzigd door ESteg op 14-01-2003 22:30 ]
Verwijderd
Verdubbel dit getal voor het huren van een busjeESteg schreef op 14 January 2003 @ 22:30:
1000 km * 2 = 2000 / 10 = 200 liter diesel als je met een bestelbusje gaat.
Oké, grove schatting, maar het gaat om het idee. Zeg 250 liter diesel maal 0,80 euro = 200 euro.
Hm. Wat zouden die verzendkosten ook-al-weer zijn...?
* ESteg betaalde 23,- euro verzendkosten voor een stel ISDN-telefoons uit D...
Dat betwijfel ik, momenteel wachten wij nog op goedkeuring van Kaj.kieskes schreef op 14 januari 2003 @ 22:31:
Komt ie nog online vanavond?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat lijkt mij ook. Dit topic heeft al meer dan 200 posts en de IA is nog niet eens gestart. Ik kan eventueel wel een busje en aanhanger regelen. MXSTREAM, mocht vervoer nodig zijn... Zeg t ffff. Dan kan ik kijken wat ik kan doen...Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 12:08:
Interessante IA misschien is het handig als jullie een nieuw topic openen als ie op laupro staat.
Verwijderd
Dat vind ik een beetje vreemd. Ik wil namelijk een kast kopen (15kg) met een window (2.7kg). Als het nu blijkt per post te gaan en er bijvoorbeeld 20 euro extra voor moet betalen dan kan ik hem misschien beter in Nederland kopen. Maar als er een andere oplossing wordt voor het vervoers komt waardoor ik wel voordeliger uit kan zijn, dan koop ik de kast op de IA.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 13:04:
Bedankt voor het meedenken allemaal. Zodra we toestemming hebben en de topic op laupro online gaat, zullen we uiteraard een nieuw topic openen. Dit voorkomt misvattingen en onduidelijkheden.
Pas tegen het einde van de IA kijken we wat het voordeligst is voor het vervoer van de goederen, dit is bij voorbaat niet te plannen. Iig bedankt voor je aanbod om vervoer te regelen
Verwijderd
Daar hebben we aan gedacht...de prijzen op laupro blijven gelden tot het einde van de IA, wij zullen ze niet verhogen of nog op het einde van de IA extra portokosten berekenen. Die toezegging wil ik hierbij doen: alle kosten en prijzen zullen vanaf het begin tot het einde van de IA gelden, m.u.v. kleine wijzigen natuurlijk als er typefouten zijn gemaakt of iets dergelijks. Op dit moment maken we helaas een beetje verlies op de portokosten als er echt veel kasten worden besteld, maar dan hebben we dus de optie om de kasten zelf op te halen in Duitsland zoals is gezegd. De portokosten zullen we aan het einde van de IA evalueren en de beste oplossing kiezen voor het transport. Dit zijn een van de problemen waar organisatoren mee te maken krijgen en waar we jullie niet mee willen opzadelenFreehumor schreef op 15 januari 2003 @ 13:59:
[...]
Dat vind ik een beetje vreemd. Ik wil namelijk een kast kopen (15kg) met een window (2.7kg). Als het nu blijkt per post te gaan en er bijvoorbeeld 20 euro extra voor moet betalen dan kan ik hem misschien beter in Nederland kopen. Maar als er een andere oplossing wordt voor het vervoers komt waardoor ik wel voordeliger uit kan zijn, dan koop ik de kast op de IA.
Stel ik geef aan op de laupro site dat ik de kast wil. Dat nadit tijd blijkt dat er nog 20euro bij op komt. Fijn is dat.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 14:15 ]
Verwijderd
Jullie hebben allebei gelijk , we doen ons uiterste best om de IA succesvol te leiden, maar duidelijkheid scheppen voorafgaand aan de IA en jullie vragen beantwoorden voorkomt onduidelijkheden voor straks vind ik.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 14:15:
freehumor, rustig aan...
ik denk en verwacht dat mxstream z'n best doet om het voor iedereen zo positief mogelijk te laten verlopen.
ik wil IEDEREEN die betrokke is geweest bij deze nog niet geopende IA alvast harelijk bedanke voor de moeite. en hopelijks wordt het wat moois.
(No flame intended to freehumor)
Nee dat bedoel ik ook helemaal niet. Ik vind het super zoals ze het regelen en dat ze pc-cooling.de weer hebben overgehaald. Ik wou alleen maar op attenderen hoe ze dat gaan oplossen. Niet zo zeer van, "ey let daar ff op wil je". Maar ik denk gewoon ff mee. Zodat het me later niet tegenvalt.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 14:15:
freehumor, rustig aan...
ik denk en verwacht dat mxstream z'n best doet om het voor iedereen zo positief mogelijk te laten verlopen.
ik wil IEDEREEN die betrokke is geweest bij deze nog niet geopende IA alvast harelijk bedanke voor de moeite. en hopelijks wordt het wat moois.
(No flame intended to freehumor)
[ Voor 7% gewijzigd door Freehumor op 15-01-2003 16:25 ]
Always outnumbered, never outgunned!
mja ik snap het ook niet, wachten op toestemming van Kaj. terwijl ie vandaag nog heeft gepost op GoTKeizer schreef op 15 januari 2003 @ 15:50:
Wat duurt dit allemaal lang... wachten we nog steeds op toestemming van een mod? Ik d8 dat die al gegeven was bij de start van dit topic
Verwijderd
Jongens, laten we gewoon rustig afwachten. Die inkoop actie komt zeker wel. Daar zit gewoon een stukje voorberijding aan, wat je zeker niet moet overhaasten.kieskes schreef op 15 January 2003 @ 16:37:
[...]
mja ik snap het ook niet, wachten op toestemming van Kaj. terwijl ie vandaag nog heeft gepost op GoT
volgens mij, doen ze et expressiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 15 januari 2003 @ 19:37:
dat niet alleen, iedereen is denk k ongeduldig omdat het zo'n mooie IA is, maar ook vooral door alle commotie vooraf. Wel doorgaan of nietEn dan gaat ie wel door zoalz twee dagen terug werd gesuggereerd, en dan duurt t weer lang voordat er toestemming is ofzow. Dat is t hele probleem, de IA houders willen t vast nie zo, maar zo is natuurlijk iedereen wel in spanning te houden
Verwijderd
Aan dit soort reacties hebben we helemaal niks.Daklem schreef op 15 January 2003 @ 19:50:
mja.. zo moeilijk is dat toch niet.. ff snel mailtje terugsturen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 20:37 ]
opgefokt kereltje..Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 20:36:
[...]
Aan dit soort reacties hebben we helemaal niks.
Zoals nu al zo vaak is gezegd er wordt aan gewerkt, je mag blij wezen dat er ia's worden gehouden zodat het JOUW ook geld scheeld.
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Daklem op 15-01-2003 20:46 ]
Verwijderd
Haha lol wie is hier nu opgefokt?Daklem schreef op 15 January 2003 @ 20:40:
[...]
opgefokt kereltje..
kgeef gewoon een normale reply hoor. naja.. kga hier niet verder op in. ga ik me nog verlagen naar jou niveau. zeikerds hier ook altijd
net zoals jij nou doet dus? over loze replies gesproken...Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 20:45:
[...]
Haha lol wie is hier nu opgefokt?
Jij geeft gewoon een loze reply en dat geeft ik even aan.
Verwijderd
Ok dan heb ik je op dat punt verkeerd begrepen, maar dan nog wacht gewoon rustig tot er meer informatie komt van de oprichters van de IA.Daklem schreef op 15 januari 2003 @ 20:47:
[...]
net zoals jij nou doet dus? over loze replies gesproken...
en btw: dit was niet negatief bedoelt tegenover de IA of mensen die dit organiseren. Dit was tegen het modje die even bevestiging moet geven via mail. Dat is niet zoveel werk. [ zie mijn edit ]
af en toe Topicje omhoog kicken is toch geen rampVerwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 20:55:
[...]
Ok dan heb ik je op dat punt verkeerd begrepen, maar dan nog wacht gewoon rustig tot er meer informatie komt van de oprichters van de IA.
Verwijderd
Ochja daar hebben wij nu wel voor gezord ja dat hij het afgelopen half uur bovenaan heeft gestaan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq