The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
vanwaar ben je?The_Dud3 schreef op 20 december 2002 @ 22:55:
Ik heb eventueel ruimte genoeg om kasten op te slaan. (voor de belgen)
Ik woon in Belgie, en als de winkel de kasten direct naar mij zou versturen (of ze worden hier afgezet), dan wil ik ze wel doorsturen
Ronse, Oost-vlaanderen, Belgie
Ik zelf woon nu in Ellezelles, dat is een dorpje niet ver weg.
Ze kunnen eventueel ook naar Gent gebracht worden, maar daar ben ik maar in het weekend, en dan nog maar 1 op 2 weekends.
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
ik woon helaas te ver weg om de cases op te slaan. anders had ik wel plaats voor een stuk of 50 cases
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik wil wel eens weten of je bij deze baybus de stroom er helemaal af kan halen, dus fans helemaal uit ...E-RIC schreef op 20 December 2002 @ 18:01:
Blafhert, kan je bij die winkel informeren hoeveel millimeter die knoppen van deze rheobus uitsteken?
[afbeelding]
Dat ivm de deur van m'n Chieftec. Volgens mag het maximaal 12mm zijn wil het deurtje nog dicht kunnen (zonder ingrepen zoals de rheobus iets naar achter monteren).
dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten!Bartjuh schreef op 21 december 2002 @ 13:58:
[...]
Ik wil wel eens weten of je bij deze baybus de stroom er helemaal af kan halen, dus fans helemaal uit ...
bij kit#1 kqn dat niet...
The more I learn, the less I know, I just realised
daar hebik ook weer wat spulletjes in de bestelling staan.
Hoe zit het met die zilvere en black fancontroler van deze IA. Kan je daar je fans ook uitzetten ? ik kan namelijk helemaal geen revieuws vinden of niks.
Dat weet ik dus ook nietDaklem schreef op 21 December 2002 @ 16:18:
jah bij KingOfDos ja.
daar hebik ook weer wat spulletjes in de bestelling staan.
Hoe zit het met die zilvere en black fancontroler van deze IA. Kan je daar je fans ook uitzetten ? ik kan namelijk helemaal geen revieuws vinden of niks.

heb net ff die Rheobus Kit#2 maar ff bij Wintelco online besteld.
en dan nog paar dingetjes uit deze IA en dan ben ik bijna klaar met mijn pc
alhoewel een pc nooit af is
Mijn vaut...heb ff alles door elkaar gehaald..ook in men bookmarks...8)7Bartjuh schreef op 21 december 2002 @ 15:58:
[...]
Dat is dus bij de ia van KingOfDos![]()
Die heeft andere soort rheobussen in de aanbieding.
veel IA's, veel kosten, kleine portomonee....
het zit me allemaal niet mee...
Verwijderd
gaat het nog wel allemaal door dus
Ik leef met je mee want ik heb dus precies hetzelfde probleem..Sharad_R schreef op 21 December 2002 @ 22:20:
[...]
Mijn vaut...heb ff alles door elkaar gehaald..ook in men bookmarks...8)7
veel IA's, veel kosten, kleine portomonee....
het zit me allemaal niet mee...
ik wil teveel maar mijn budget houd me tegen
Dan ben je van 2 problemen af:
- geen opslag ruimte
- je hebt de producten lekker snel thuis.
Dit lijkt me dè ideale oplossing. Je hebt zekerheid dat je de spullen krijgt (ik vertrouwens de mensen van de ia wel, maar toch...) en de 2 voordelen hierboven.
Maar dan is het voordeel (en waarschijnlijk de korting) voor PC-Coooling weg. Als die dat allemaal moeten gaan zitten bijhouden, moeten ze weer normale prijzen gaan hanteren. Een inkoopactie is juist ervoor om korting te bedingen, en 1 iemand regelt en betaaldt de verkoper. Voor de verkoper lekker makkelijk, grote order, weining administratie, dus korting.Freehumor schreef op 22 december 2002 @ 15:39:
Zou het niet mogelijk zijn, dat iedereen gezamenljik inkoopt zoals dat nu ook is. Maar dat dan iedereen rechtstreeks betaald aan pc-cooling.de (of met rembours) en dat je de voordelen nog wel behoudt. Zoals gratis verzendkosten en goedkopere producten.
[ Voor 3% gewijzigd door MrDirect op 23-12-2002 17:55 ]
En als de IA persoon nou de administratie eens regelt en hij die naar hun toemailt?Vatt schreef op 22 december 2002 @ 15:44:
[...]
Maar dan is het voordeel (en waarschijnlijk de korting) voor PC-Coooling weg. Als die dat allemaal moeten gaan zitten bijhouden, moeten ze weer normale prijzen gaan hanteren. Een inkoopactie is juist ervoor om korting te bedingen, en 1 iemand regelt en betaald aan de verkoper. Voor de verkoper lekker makkelijk, grote order, weining administratie, dus korting.
Want dat is wat je zegt:
Maar dat dan iedereen rechtstreeks betaald aan pc-cooling.de (of met rembours)
Verwijderd
want ik kijk nu elke dag een paar keer, en nog steeds geen verandering
Dit is precies wat pc-cooling mij ook zei en is dus helaas geen optie.Vatt schreef op 22 december 2002 @ 15:44:
[...]
Maar dan is het voordeel (en waarschijnlijk de korting) voor PC-Coooling weg. Als die dat allemaal moeten gaan zitten bijhouden, moeten ze weer normale prijzen gaan hanteren. Een inkoopactie is juist ervoor om korting te bedingen, en 1 iemand regelt en betaald aan de verkoper. Voor de verkoper lekker makkelijk, grote order, weining administratie, dus korting.
Wat betreft de kasten heb ik als volgt besloten:
Ik wil niet gaan werken met opslag ergens anders in Amsterdam. Dit doe ik uit zelf bescherming. Zo beperk je de risico's van het sleepen met kasten en zo voorkom ik dat ik gek word.
Wel wil beloven dat als de IA afgelopen is dat ik direct daarna nog een keer een IA hou bij pc-cooling voor alleen kasten.
We doen het nu als volgt: LauPro maakt voor ons een optie dat je een maximum kan instellen voor een bepaald product. Wij maken een optie die heet 'kast' als mensen daar op klikken dan hebben ze één kast gereserveerd daarna kunnen ze type kast kiezen. Die hoeft dus niet direct op de LauPro te staan want, je hebt toch jou kast gereserveerd. Je kunt ook de volgende dag terug komen om als nog een type te kiezen of van type te veranderen. We hanteren een maximum van 12 kasten!!
We zijn nu aan het wachten op LauPro die dit aan het maken is. Ik zal precies aangeven wanneer de optie online komt. Dat horen jullie hier in dit topic in de eerste post. Ik zorg ook dat op het moment van posten en het moment van online gaan er een aantal dagen tussen zit.
De IA met de andere producten zal eerder starten dit staat vast op maandag avond 23-12.
gelukkig heb ik een mooie kast
denk dat ik toch maar eens ff ga berekenen wat ik nog kan spenderen deze maand.
uit hoeveel artiken bestaat deze inkoopactie nou al?
*schopt Topicje omhoog
Ik d8 misschien is het verstandig dat je het spul ophaalt als je in de buurt bij de Duitse grens woont. Maar mooi niet. Die lui hebben hun vestiging in Nortorf 80km vanaf Hamburg. Das wel een pokke eind om te rijden (vanaf de Duitse grens 350km).
[ Voor 26% gewijzigd door Freehumor op 23-12-2002 14:15 ]
Verwijderd
om maar weer iets te schrijven zodat de topic wordt gekicktFreehumor schreef op 23 December 2002 @ 12:47:
Voor diegene die hun pakketje zelf willen ophalen vanaf pc-cooling shop. (ik zou eigenlijk niet weten of het kan namens de ia'ers) Die hebben het mooi mis!
Ik d8 misschien is het verstandig dat je het spul ophaalt als je in de buurt bij de Duitse grens woont. Maar mooi niet. Die lui hebben hun vestiging in Nortorf 80km vanaf Hamburg. Das wel een pokke eind om te rijden (vanaf de Duitse grens 350km).
Nee dat niet! Ik had die mensen daar gemaild en dit leek mij wel slim om ff online te zetten. Misschien dat er meer mensen waren die hetzelfde idee als mij hadden.Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 14:21:
[...]
om maar weer iets te schrijven zodat de topic wordt gekickt![]()
Verwijderd
Freehumor schreef op 23 December 2002 @ 15:12:
[...]
Nee dat niet! Ik had die mensen daar gemaild en dit leek mij wel slim om ff online te zetten. Misschien dat er meer mensen waren die hetzelfde idee als mij hadden.
sure sure
ik zit je te fokken joh
Zon frontpanel die zich aan de nieuwe intel specs houd kan ik in nederland nergens vinden.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Hoe staat het er mee? Omstreeks welke tijd gaat laupro online?Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 17:15:
[...]
Dit is precies wat pc-cooling mij ook zei en is dus helaas geen optie.
Wat betreft de kasten heb ik als volgt besloten:
Ik wil niet gaan werken met opslag ergens anders in Amsterdam. Dit doe ik uit zelf bescherming. Zo beperk je de risico's van het sleepen met kasten en zo voorkom ik dat ik gek word.
Wel wil beloven dat als de IA afgelopen is dat ik direct daarna nog een keer een IA hou bij pc-cooling voor alleen kasten.
We doen het nu als volgt: LauPro maakt voor ons een optie dat je een maximum kan instellen voor een bepaald product. Wij maken een optie die heet 'kast' als mensen daar op klikken dan hebben ze één kast gereserveerd daarna kunnen ze type kast kiezen. Die hoeft dus niet direct op de LauPro te staan want, je hebt toch jou kast gereserveerd. Je kunt ook de volgende dag terug komen om als nog een type te kiezen of van type te veranderen. We hanteren een maximum van 12 kasten!!
We zijn nu aan het wachten op LauPro die dit aan het maken is. Ik zal precies aangeven wanneer de optie online komt. Dat horen jullie hier in dit topic in de eerste post. Ik zorg ook dat op het moment van posten en het moment van online gaan er een aantal dagen tussen zit.
De IA met de andere producten zal eerder starten dit staat vast op maandag avond 23-12.
Zoals sommige van jullie weten hadden we bij deze IA een eigen site gemaakt.
Op deze site stonden niet alleen onze IA prijzen maar ook die van pc-cooling. We dachten dat dit goede service was van ons maar, hebben in onze snelheid en onervarenheid wat betreft IA's vergeeten pc-cooling hierover in te lichten.
Pc-cooling kreeg hier lucht van en je kunt je voorstellen als je geen Nederlands leest en je eigen prijzen naast die van een ander ziet staan met links erop naar je eigen site dat je dan behoorlijk kwaad wordt.
Toen ik dit hoorde van pc-cooling heb ik direct de site verwijderd. Daarom kon ik erop GoT niets over zeggen. Ik heb sindsdien met bellen, mailen en vele excuses uitgelegd hoe het zat. Ondanks al mijn lijm pogingen heeft de baas van pc-cooling voorlopig het vertrouwen in mij en daarmee de IA opgezegd.
Wel zei hij (de baas) dat ik in het nieuwe jaar maar eens terug moest bellen om te kijken of hij dan van z'n boosheid af was. We gingen dus wel goed uitelkaar. (het is eigenlijk een hele aardige man die ook wel ziet dat er geld aan deze IA te verdienen is) In het nieuwejaar zal ik hem zeker een telefoontje geven maar, ik ben nu wel genoodzaakt de IA tot nader bericht stop te zetten.
Ik wil hierbij zeggen dat het me heel erg spijt dat ik zoveel mensen teleurgesteld heb. Het is ook volledig mijn fout Bartjuh heeft hier niets mee te maken. Ik hoop dat jullie het me willen vergeven sorry, sorry, sorry.
Ik dacht werkelijk dat het vanavond ging gebeuren maar, helaas. Ik ga me diep diep schamen.
Met vriendelijke groet,
Bas van Zomeren / Blafhert
shit hey, das wel heel jammerVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:19:
Zeer slecht bericht:
Zoals sommige van jullie weten hadden we bij deze IA een eigen site gemaakt.
Op deze site stonden niet alleen onze IA prijzen maar ook die van pc-cooling. We dachten dat dit goede service was van ons maar, hebben in onze snelheid en onervarenheid wat betreft IA's vergeeten pc-cooling hierover in te lichten.
Pc-cooling kreeg hier lucht van en je kunt je voorstellen als je geen Nederlands leest en je eigen prijzen naast die van een ander ziet staan met links erop naar je eigen site dat je dan behoorlijk kwaad wordt.
Toen ik dit hoorde van pc-cooling heb ik direct de site verwijderd. Daarom kon ik erop GoT niets over zeggen. Ik heb sindsdien met bellen, mailen en vele excuses uitgelegd hoe het zat. Ondanks al mijn lijm pogingen heeft de baas van pc-cooling voorlopig het vertrouwen in mij en daarmee de IA opgezegd.
Wel zei hij (de baas) dat ik in het nieuwe jaar maar eens terug moest bellen om te kijken of hij dan van z'n boosheid af was. We gingen dus wel goed uitelkaar. (het is eigenlijk een hele aardige man die ook wel ziet dat er geld aan deze IA te verdienen is) In het nieuwejaar zal ik hem zeker een telefoontje geven maar, ik ben nu wel genoodzaakt de IA tot nader bericht stop te zetten.
Ik wil hierbij zeggen dat het me heel erg spijt dat ik zoveel mensen teleurgesteld heb. Het is ook volledig mijn fout Bartjuh heeft hier niets mee te maken. Ik hoop dat jullie het me willen vergeven sorry, sorry, sorry.
Ik dacht werkelijk dat het vanavond ging gebeuren maar, helaas. Ik ga me diep diep schamen.
Met vriendelijke groet,
Bas van Zomeren / Blafhert

( eigenlijk ben ik wel blij dat hij niet doorgaat, vanwegen mijn krappe banksaldo
ik hoop echt dat hij de volgende keer doorgaat. En nu weet je tenminste wat je juist NIET moet doen.
alvast success met het vervolg. Laten we dit Topic open houden voor verdere berichtgeving. ik zie geen reden om het Topic dicht te gooien eigenlijk. Alvast opstapje naar de echte IA ( als het er van zou mogen komen ) . laten we hopen dat onze oosterburen eens gul zijn.
greets Daklem
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
maar toch jammer!
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk een vaag verhaal, want wat is erop tegen om de kortingen die pc-cooling geeft op een website te publiceren met als doel uiteindelijk bij hem haar te kopen. Zelfde gebeurt toch ook op laupro.nl? Hoe komt die man overigens aan het adres van jouw website? Erg vaag allemaal...
anyways: c'est passe, wat vind je van mijn plan om 't op laupro alvast online te gooien, onder voorbehoud, dit kan je duidelijk op de frontpage zetten, ik heb namelijk goede hoop dat het uiteindelijk toch goed zal komen, maar als we straks in januari de IA nog moeten beginnen, zijn de producten maart ofzo in huis...
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 19:38 ]
Verwijderd
snapte die baas van pc-cooling.de dat dan echt niet?
ik vond hun prijzen ernaast wel makkelijk, beter kon niet.
ben ik us van plan mee te doen aan een IA, gaat het weer niet door
beetje vaag idd dat het niet online mag staan
maar ja, geduld is een schone zaak
Verwijderd
als het echt niet doorgaat: erg jammer. Ik had dat gf4 blok graag gehad...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 21:18 ]
Naja hopelijk gaat hij volgend jaar wel door.
Doe ajb je best!!!
/edit/
Ik neem het jou overigens niet kwalijk or!! Respect voor je moeite jammer van dit foutje!
/edit/
[ Voor 33% gewijzigd door DaMightyWackO op 23-12-2002 23:13 ]
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Jammer, zonde van al jullie tijd die jullie erin gestoken hebben. Nah jah, volgende keer beter zullen we maar zeggen
Verwijderd
Er is zelfs een kans dat ij wel foor gaat, duurt alleen ff minimaar tot de 2e week van januari denk ik..Vatt schreef op 23 december 2002 @ 23:25:
Dus het is echt 100% zeker dat het niet doorgaat? Want dan ga ik zelf bestellen bij ze, maar als er natuurlijk nog een kans bestaat dat het wel doorgaat dan wacht ik nog even.
Jammer, zonde van al jullie tijd die jullie erin gestoken hebben. Nah jah, volgende keer beter zullen we maar zeggen
zou die baas zelf ff wat laten afkoelen....en dan pas weer bellen/mailen, etc...
EVBrder vin ik dit heel erg jammer...wou graag weer een zooi inkopen...
ach kan ik weer 2 weken sparen....
Verwijderd
(wel netjes zeggen dan he
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 02:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 08:52 ]
maar als hij dan niet doorgaat is de teleurstelling des te groter. dus denk dat het beste is . als we daar even mee wachten.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 08:51:
jammer............. wat mij betreft mag je em online zetten en dan kunnen we pre orderen. Ik doe mee met veel IA's maar deze zat ik ECHT op te w8ten.
Hoe wil je anders ons overtuigen dat de inkoopactie goedkoper is dan bij hem in de shop??? De website was juist handig! Alles snel vergelijken en kijken wat voor een producten dat zijn.
Zoals ook Fewture zegt: overhalen, dat moet kunnen. Moet je zien hoeveel belangstelling er is/ er was. Leg hem het hele verhaal uit, zeg wat je met die site aan het doen was. Vertaal desnoods dit topic.
Als het niet doorgaat jammer! Jullie kunnen er weinig aan doen. Maar tis wel zonder, zo'n mooie ia.
Verwijderd
Verwijderd
Producten erin zetten...iedereen "bestellen" wat hij wil...ff wachten... adres naar die vent mailen en hem verwijzen naar de onderkant van de pagina: "Totale omzet van deze inkoop actie: xx.xxx,- euro"
Daarna nog duizendmaal excuses, moet jij es opletten wat die vent gaat zeggen!! Die schiet zn eigen kop eraf als hij nee zegt!! Kan niet anders!
Verwijderd
dat wel, want deze inkoopactie = veel €€€€€€€€€€€€€€€€€Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 13:45:
Animo check op Laupro!!!
Producten erin zetten...iedereen "bestellen" wat hij wil...ff wachten... adres naar die vent mailen en hem verwijzen naar de onderkant van de pagina: "Totale omzet van deze inkoop actie: xx.xxx,- euro"
Daarna nog duizendmaal excuses, moet jij es opletten wat die vent gaat zeggen!! Die schiet zn eigen kop eraf als hij nee zegt!! Kan niet anders!
Verwijderd
Ze denken dat je retailer bent, dus ik zou maar eerst de reactie afwachten van de e-mail die ik geschreven heb. Kans is redelijk groot dat het in het nieuwe jaar toch doorgaat. Ik heb gevraagd om een tijdelijke dealer - login, als ik die heb, of misschien is pc-cooling.de bereid die aan jou te mailen, dan help ik mee aan de prijzen en dan kan jij weer verder met de organisatie enzo van de IA. Ik probeer zeg maar als objectieve persoon alles recht te zetten en heb de hele werkwijze van de IA uitgelegd.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:45:
Animo check op Laupro!!!
Ik heb gezegd dat we voor ongeveer 15000 - 20.000 Euro kunnen bestellen. Moet lukken dus die login, ik heb ook gezegd dat het door particulieren wordt georganiseerd op non-profit basis.Als zij dat goed vinden krijg ik een dealer login. Bezwaren van hem was dat jij geen VAT nummer gaf, je vervolgens allemaal plaatjes enzo ging "stelen" . die man dacht dus dat je retailer bent in Nederland en je simpel hun site had gestolen en zo je eigen zaakje in Nederland ging beginnen. Ik bedoel leg dan uit dat het maar voor 2 weken is enzo. Enfin ik heb het ze nu dus uitgelegd.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:23 ]
En op welke termijn zou je deze IA dan willen starten??? Laupro was toch al klaar dus dat is het punt niet denk ik!Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 15:16:
[...]
Had ik al eerder gezegd, Bas van Zomeren moet maar even niet mailen en ook eens in dit topic komen om vragen te beantwoorden. Ik vind het allemaal zeer slecht wat je doet, je laat ons eerst geilen op een IA en dan blijf je weg uit de topic als het niet meer doorgaat.
Vanaf nu neem ik het roer over van je, totdat het allemaal is geregeld bij het bedrijf. Ik ben aan het onderhandelen met de directeur van het bedrijf. Jij hebt het verkeerd aangepakt Bas. Sorry dat ik het zeg. Je wist niet eens wat een VAT nummer is en je hebt geprobeerd als retailer te spelen. Zo werkt het dus niet. IK heb de situatie uitgelegd en wellicht krijgen we alsnog de kans om de inkoop actie te starten, dit keer op mijn manier.
Ik hoop dat je nog wel bereid bent om het op laupro enzo te maken.
Ik fix de deal en ik zal de prijzen verkrijgen en ze op laupro zetten.
p.s.: ik zou die man niet storen want hij is erg verontwaardigd over jouw werkwijze, ik zei in mijn e-mail dat ik sprak namens alle mensen die in Nederland wilden bestellen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ze denken dat je retailer bent, dus ik zou maar eerst de reactie afwachten van de e-mail die ik geschreven heb. Kans is redelijk groot dat het in het nieuwe jaar toch doorgaat. Ik heb gevraagd om een tijdelijke dealer - login, als ik die heb, of misschien is pc-cooling.de bereid die aan jou te mailen, dan help ik mee aan de prijzen en dan kan jij weer verder met de organisatie enzo van de IA. Ik probeer zeg maar als objectieve persoon alles recht te zetten en heb de hele werkwijze van de IA uitgelegd.
Ik heb gezegd dat we voor ongeveer 15000 - 20.000 Euro kunnen bestellen. Moet lukken dus die login, ik heb ook gezegd dat het door particulieren wordt georganiseerd op non-profit basis.Als zij dat goed vinden krijg ik een dealer login. Bezwaren van hem was dat jij geen VAT nummer gaf, je vervolgens allemaal plaatjes enzo ging "stelen" . die man dacht dus dat je retailer bent in Nederland en je simpel hun site had gestolen en zo je eigen zaakje in Nederland ging beginnen. Ik bedoel leg dan uit dat het maar voor 2 weken is enzo. Enfin ik heb het ze nu dus uitgelegd.
Verwijderd
Van deze werkwijze wist hij niets, en hij gaat met zijn baas onderhandelen of het nu uiteindelijk mag op deze basis. Wat zij willen is: m.a.w. Bart moet laupro online gooien, als wij een lijst met producten overhandigen gaan ze akkoord. En hoewel het vreemd klinkt, zij zitten niet echt te springen om lastige mensen temidden van deze drukke dagen, wat zij willen is gewoon een lijst met producten en dan krijgen we misschien nog discount op de dealer prijzen. Zij krijgen veel orders van rond de 20.000 euro dus echt bijzonder is dit niet voor ze...
Wat ik nu dus doe: nogmaals: ik probeer recht te zetten wat verkeerd is gegaan, ik probeer een dealer login te bemachtigen. Daarna mag Bart verder gaan met de IA. Maar eerlijk gezegd is Bart nu persona-non-grata bij pc-cooling dus d8 ik, laat ik eens mailen anders komt er helemaal niets terecht van deze IA.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 15:53 ]
Het is Bas! Bart / Bartjuh heeft hier niets mee te maken.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 15:48:
Ik ga deze IA niet starten. Om te kunnen kopen bij pc-cooling.de moet je retailer zijn en vat nummer hebben. Bart heeft gewoon geprobeerd om gratis een login te regelen, die krijg je niet zomaar. Je moet bewijzen dat je een bedrijf bent. Ik heb ze uitgelegd dat die website idd niet slim was en dat wij de IA als particulieren organiseren of we dan ook een dealer login kunnen krijgen. Stel je voor je bent zo'n winkel en iemand publiceert je dealer prijzen doodleuk op een website die voor iedereen toegankelijk is+ link naar de website. Ik heb dus gezegd dat alleen members mensen die meedoen aan de IA, heb laupro niet genoemd, express, want die man komt aan die website door enorme hits die hij krijg op zijn site, dus dat de prijzen niet voor iedereen zichtbaar zijn + na 2 weken de topic sluit.
Van deze werkwijze wist hij niets, en hij gaat met zijn baas onderhandelen of het nu uiteindelijk mag op deze basis. Wat zij willen is: m.a.w. Bart moet laupro online gooien, als wij een lijst met producten overhandigen gaan ze akkoord. En hoewel het vreemd klinkt, zij zitten niet echt te springen om lastige mensen temidden van deze drukke dagen, wat zij willen is gewoon een lijst met producten en dan krijgen we misschien nog discount op de dealer prijzen. Zij krijgen veel orders van rond de 20.000 euro dus echt bijzonder is dit niet voor ze...
Wat ik nu dus doe: nogmaals: ik probeer recht te zetten wat verkeerd is gegaan, ik probeer een dealer login te bemachtigen. Daarna mag Bart verder gaan met de IA. Maar eerlijk gezegd is Bart nu persona-non-grata bij pc-cooling dus d8 ik, laat ik eens mailen anders komt er helemaal niets terecht van deze IA.
Ik vind het zeer zeer kwalijk wat jij nu aan het doen bent. Je weet werkelijk niet hoe de vork in de steel zit. Ik ga hier niet mee in een discussie. Je mag me hier over bellen mail je nummer maar dan ben ik bereid alles uit te leggen en aan te horen maar, wat jij hier op GoT doet/schrijft kan gewoon niet.
Je zegt bovendien dat je mijn hulp nodig hebt. Moet je vooral zo doorgaan.
P.S.
ik ben pas op 27-12 weer thuis.
Mxtream ik snap wat je wilt, maar je komt iets te arrogant over! Haal die houding van je weg!
Je moet niet net doen als of Bas achterlijk is en nix van IA's snapt!! Die gozer doet ook zijn best!!
Dat je z'n fout stom vind is jou goed recht, maar ga dan niet ineens ongevraagt de boel overnemen. Ik zou me ook erg voorbij gespeeld voelen op zo een manier!
Probeer het dan op zijn minst samen te regelen, en niet achter Bas zijn rug om!
En is 20.000 pleuro niet wat hoog ingezet, het is haalbaar hoor maar wees er voorzichtig mee, als het tegen valt zou dat wel is gevolgen kunnen hebben...
Het is goed bedoelt, maar niet op de juiste manier in mijn ogen.
/typo/
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Kunnen jullie niet beter samen gaan werken? Dan zou het zeker goed moeten gaan.
Verwijderd
Blafhert doet zijn best voor een IA, en maakt een foutje. Kan gebeuren. Dat betekend niet dat jij de IA moet overnemen of wat dan ook. Ik betwijfel of iemand dat uberhaupt wel wil. Ik iig niet.
Zoals Blafhert ook al zei, je snapt echt niet wat je doet.
Stop er aub mee en laat het over aan Blafhert.
Ik verbaas me nog steeds over je stommiteit....damn
Als hij Blafhert even van te vroen had ingelicht en het op een andere toon hed gebracht, had hij het in mijn ogen perfect gedaan. Ik vind ook op zich niet dat hij iets verkeerds doet, integendeel, ik ben blij dat hij het probeert op te lossen. Hij had het alleen op een iets andere manier kunnen doen. Ik zie dit dan maar als een foutje, net als het misverstand van Blafhert. Samen zouden ze er volgens mij 100% uit moeten komen. Ik hoop dan ook op een verder perfecte afloop van de IA met behulp van beide personen.Aikon schreef op 24 december 2002 @ 17:44:
mxstrAEm wat ben jij een vies mannetje, het spijt me wel dat ik dit zeg.
Blafhert doet zijn best voor een IA, en maakt een foutje. Kan gebeuren. Dat betekend niet dat jij de IA moet overnemen of wat dan ook. Ik betwijfel of iemand dat uberhaupt wel wil. Ik iig niet.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Als mxstrEAm idd ff vantevoren met Blafhert had overlegd enzovoorts dan was het uiteraard geen probleem.
Maar de instelling van mxstrEAm, "ik ben beter dan de rest en regel het zelf wel ff", schiet mij echt totaal het verkeerde keelgat in.
Verwijderd
Misschien moet je mijn post eens lezen, zie jij ergens staan dat ik de IA verneem? Ik zeg alleen dat ik wil bemiddelen totdat de directeur is overgehaald bij het bedrijf Arrogant van mij zeg, had ik niet moeten doenAikon schreef op 24 december 2002 @ 17:44:
mxstrAEm wat ben jij een vies mannetje, het spijt me wel dat ik dit zeg.

Wat zou ik het aan Blafhert moeten vragen? En hoe? Hij komt niet eens in dit topic en is tot de 27de weg...
Alleen Mxstraem sloeg in zijn formulering van zijn bedoelingen de plank een beetje mis.
Maar goed het is bijna kerstmis. Vrede op aarde. Mxstraem stuur even een mailtje met je uitleg naar Bas en dan komt het vast allemaal goed.
Waarom je het aan Blafhert moet vragen?
Dat weet je serieus niet? Damn. Misschien omdat het zijn IA is. Jij mag er dingen bestellen, maar daar houdt het op voor jou. Als je Blafhert wilt helpen, graag, maar bespreek het eerst met hem.
Hoe je met hem in contact komt?
Je mailt hem of je zet wat in dit topic. Hij leest het heus wel, misschien niet meteen maar dat boeit niet. Haast is er niet bij. En dat ie tot de 27e weg is zegt ie pas net, dat wist je niet voordat je je ongevraagd met dingen ging bemoeien.
Als je wou bemiddelen, zoals je typt, is dat geweldig. Maar overleg eerst.
Vooral dit zinnetje:
Gadverredamme man, wie denk je wel niet dat je bent zeg?Vanaf nu neem ik het roer over van je, totdat het allemaal is geregeld bij het bedrijf
Maar aan de andere kant, hij probeert de boel te redden, wat op zich wel weer goed is.
Als jij en Blafhert nu eens samen gaan zitten (28e ofzo) en met een oplossing komen en dan die baas van pc-cooling.de ff bellen. Dan leg je hem uit, hoe nu alles zit. Dan vertel je hem WEL wat van laupro en dan laat IA open zodat iedereen kan bestellen op laupro. Daarna ga je terug naar de baas en laat je hem dat zien. Dan heb je alle problemen (als hij het goed vind) in 1x opgelost en wij hebben dan de IA.
Verwijderd
Er staat "wat moet ik aan Blafhert vragen", lezen kan je waarschijnlijk niet. Ten eerste weet je niet eens wat ik gemaild heb naar dat bedrijf. Ten tweede post ik een reqeust of het alvast op laupro kan, geen reactie, vandaag post ik dat ik gemaild heb en hopla topic is springlevend.Aikon schreef op 24 December 2002 @ 18:17:
Daarom zei ik ook "...of wat dan ook". Je weet best wat ik bedoel.
Waarom je het aan Blafhert moet vragen?
Dat weet je serieus niet? Damn. Misschien omdat het zijn IA is. Jij mag er dingen bestellen, maar daar houdt het op voor jou. Als je Blafhert wilt helpen, graag, maar bespreek het eerst met hem.
Hoe je met hem in contact komt?
Je mailt hem of je zet wat in dit topic. Hij leest het heus wel, misschien niet meteen maar dat boeit niet. Haast is er niet bij. En dat ie tot de 27e weg is zegt ie pas net, dat wist je niet voordat je je ongevraagd met dingen ging bemoeien.
Als je wou bemiddelen, zoals je typt, is dat geweldig. Maar overleg eerst.
Vooral dit zinnetje:
[...]
Gadverredamme man, wie denk je wel niet dat je bent zeg?
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik wilde bemiddelen, roer overnemen kan je wel quoten, maar haal mijn woorden niet uit de context.
Dus nu wil ik eens horen waar ik zeg dat ik de IA overneem? En waar bemoei ik me mee? Ik mail naar dat bedrijf voor bemiddeling.Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 15:16:
Ik heb gevraagd om een tijdelijke dealer - login, als ik die heb, of misschien is pc-cooling.de bereid die aan jou te mailen, dan help ik mee aan de prijzen en dan kan jij weer verder met de organisatie enzo van de IA. Ik probeer zeg maar als objectieve persoon alles recht te zetten en heb de hele werkwijze van de IA uitgelegd.
Ik heb gezegd dat we voor ongeveer 15000 - 20.000 Euro kunnen bestellen. Moet lukken dus die login, ik heb ook gezegd dat het door particulieren wordt georganiseerd op non-profit basis.Als zij dat goed vinden krijg ik een dealer login.
...
Enfin ik heb het ze nu dus uitgelegd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:36 ]
Verwijderd
En Blafhert excuses voor mijn negatieve uitval naar je werkwijze, maar ik ben ook maar menselijk en je kan je voorstellen hoe het voelt als je al je producten voor je neus weg ziet gaat
Alleen reageer ik nooit persoonlijk, zoals Aikon dat nu doet
Alle fouten van Blafhert worden vergeven, maar ik maak 1 fout door Blafhert niet te mailen over mijn bemiddelingspoging bij pc-cooling en krijg gelijk iedereen over mijn heen terwijl ik het beste over heb voor deze IA.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:46 ]
En uiteraard weet ik niet wat je gemailed heb, je post het immers niet. Geen idee wat je hiermee wilt zeggen.
En wat wil je ermee zeggen dat het topic springlevend is?
Ik zou ook niet weten hoe ik je woorden uit de context haal. Ik qoute gewoon een zin van je die me in het verkeerde keelgat schoot. Ik vind het juist een typerende zin voor je. Je denkt dat jij het beter kan. Daar is op zich niks mis mee, misschien kan je het wel beter. Maar overleg eerst ff. Maar dat had ik pas 10x gezegd ofzo.
Je zegt nergens dat je de IA overneemt. Daarom zei ik ook "...of wat dan ook". Je weet best wat ik bedoel. Zoals ik net ook al zei. Het komt overigens wel zo over dat "jij wel ff de dingen gaat regelen".
En je bemoeit je met de IA. Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Het is geweldig (en dat meen ik) dat je wilt helpen. Maar niet achter Blafhert's rug om.
Maar ik heb geen zin om hier zo kansloos te flamen/discussieren. Je had gewoon eerst moeten overleggen, dat was dit alles je waarschijnlijk wel in dank afgenomen.
Verwijderd
Je moet niet kijken hoe ik iets zeg, maar wat mijn doel is. Bemoeien is een groot woord voor een mailtje naar een bedrijf sturen. Ik zie immers nog niets op laupro.nl staan. Dus waar is die IA waar je het over hebt?
Nogmaals dus als ik Blafhert een mailtje had gestuurd: zal ik dat bedrijf mailen was het allemaal goed geweest, waarom zeg je dat niet directer i.p.v. een groot verhaal te schrijven over hoe arrogant ik allemaal niet ben, scheelt mij ook in het verkeerde keelgat terwijl ik mijn tijd vrijmaak voor het opzetten van deze IA.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:57 . Reden: typo ]
Tja ik reageer persoonlijk omdat het nou eenmaal over jou gaat. Lijkt me toch logisch?Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:37:
Ik vind het bovendien erg triest dat ik geflame van je krijg Aikon terwijl ik niets met je te maken heb en niets negatief tegen je heb gezegd. Blafhert is mijn contactpersoon niet jij.
En Blafhert excuses voor mijn negatieve uitval naar je werkwijze, maar ik ben ook maar menselijk en je kan je voorstellen hoe het voelt als je al je producten voor je neus weg ziet gaat
Alle fouten van Blafhert worden vergeven, maar ik maak 1 fout door Blafhert niet te mailen over mijn bemiddelingspoging bij pc-cooling en krijg gelijk iedereen over mijn heen terwijl ik het beste over heb voor deze IA.
Blafhert maakt 1 fout en die vergeef ik idd. Hij kon er ook niks aan doen en biedt z'n excuses aan.
Jij maakt een fout en biedt je excuses niet aan. Tja, weinig te vergeven dan. Maar bij deze dan. Ik snap best dat je het beste voorhebt met de IA, maar je manier waarop je wou helpen bevalt me totaal niet. Dus geef ik mijn mening erover, zo ben ik nou eenmaal.
Maar zoals al gezegd: ga samenwerken en zorg dat dit een goede IA wordt!
Verwijderd

Vragen om hulp? Je bood toch zelf al hulp aan (door te mailen enzo)?Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 18:58:
En dan nog vragen om hulp ook, ik koop zelf wel daar. Heb al een dealer login, dus waarom nog moeite doen als dit stank voor dank is zeg
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:03 ]
Verwijderd
Aikon schreef op 24 December 2002 @ 19:00:
[...]
Vragen om hulp? Je bood toch zelf al hulp aan (door te mailen enzo)?
/ik ben wegAikon schreef op 24 December 2002 @ 18:55:
ga samenwerken en zorg dat dit een goede IA wordt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:01 ]
Maar ja, dan koop je toch niks meer via de IA. Heb je alleen jezelf maar mee hoor. Van mij mag je best meedoen.
En me excuses neem ik terug, je bent echt een arrogant mannetje.
Nee da's zeker niet het geval. Rond de kerst ben ik nog steeds af en toe online maar ben nu gewoon niet thuis. Zoals zoveel mensen. Daarom kan mxstearm mij niet bellen.AMD lover schreef op 24 December 2002 @ 16:17:
[...]
Dat is dus ook een reden waarom je er nu mee stopt![]()
Verkeerde inlog sorry. Deze quote is dus van mij.michielvz schreef op 24 December 2002 @ 19:32:
[...]
Nee da's zeker niet het geval. Rond de kerst ben ik nog steeds af en toe online maar ben nu gewoon niet thuis. Zoals zoveel mensen. Daarom kan mxstearm mij niet bellen.
Ik lees even de verhitte discussie hier, wow. Wat kan er een hoop gebeuren in een paar uurtjes GoT.
Ik wacht de mail van mxstream af.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:51 ]
Man, jouw werk is ook top, maar ga gewoon even praten met elkaar en dan komen jullie er toch wel uit!
Als je nu ook nog weggaat wat moet die Duitse directeur dan wel niet denken
Nope geen stank voor dank, we warderen je wil om je intezetten voor deze IA, je had het alleen anders moeten doen. Je dacht goed te doen met deze aktie, net als Bas dacht te doen met zijn site. De gevolgen van beide waren echter anders dan verwacht.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:58:
En dan nog vragen om hulp ook, ik koop zelf wel daar. Heb al een dealer login, dus waarom nog moeite doen als dit stank voor dank is zeg
Bas bood echter zijn excuse aan, als jij dat nu ook doet is het goed en kan jij samen met bas een top IA houden die miss idd wel de 20.000 pleuro haalt!!
De bal is nu aan jou.....
Verwijderd
Wat ik wel wil doen is doorgaan met de bemiddeling, immers Blafhert heeft mij veel geholpen met het opstellen van de IA en veel producten die ik wilde , ik waardeer dat enorm. Daarom wil ik je ook helpen. Enfin sorry voor mijn uitlaat naar jou toe Bas, wil je dat ik doorga met mailen? Ik krijg nog een e-mail van het bedrijf, ik heb het voorstel neergelegd bij ze.
Dit is wat ze antwoordden in eerste instantie:
Ik heb ze dus hierop teruggemaild en uitgelegd nogmaals waarom die website door jou was opgesteld en dat hij maar tijdelijk van aard was. Zodra er iets nieuws is qua ontwikkeling zal ik het hier posten, mits jullie dat op prijs stellen natuurlijk. Ik doe dit puur voor jullie, ik kan al inkopen bij ze.What we can do is: Mr. van Zomeron sends us a list with the
products he need, and he has to proof that the company is really his
company.
If the order is large enough we can give him a discout maybe also
dealer prices.
If is is his company and the order is also large enough we will also
rethink about giving him a new reseller login.
owh en nogmaals: ik wil deze IA dus helemaal niet organiseren overnemen whatever, ik wil alleen dat ie doorgaat that's all.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 20:25 ]
Kweeni of het gaat lukken maar miss kunnen Bas en mxstream tot een overeenkomst of wat dan ook komen om deze IA zo adequaat mogelijkt te laten verlopen cq te hervatten
Verwijderd
jammer dat je niet ff met de anderen erover hebt gepraat, misschien was wat samenwerking geen verkeerd werk geweest. Maar ga door!!
Nou, ik zou er geen dagen van wakker liggenVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 18:37:
Ik vind het bovendien erg triest dat ik geflame van je krijg Aikon terwijl ik niets met je te maken heb en niets negatief tegen je heb gezegd. Blafhert is mijn contactpersoon niet jij.

Je had het best wel even kunnen bespreken voordat je dat gaat doen, per slot van rekening is het tog echt zijn ia !
De bedoeling was goed, de uitvoering niet.
Verwijderd
Verwijderd
Dat lijkt me sterk, zoveel mensen zullen er toch niet bestellen
Als t 5000 euro bij elkaar is, is t al redelijk veel denk ik. Als je kijkt hoeveel VERSCHiLLENDE posters er zijn dus niet dezelfde.
Doordat sommige mensen niet of te laat betalen valt het bedrag weer lager uit. Op LauPro staat bij de IA van ispierings €15.317, maar ik denk dat het in werkelijkheid €12.000-13.000 is.Shuriken schreef op 24 december 2002 @ 23:36:
inkoopactie van ispiering was ook 15000.
Overigens ben ik wel beniewd naar de ontwikkelingen van deze IA. Het lijkt wel een beetje een soap
Kijk das beterVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 20:20:
Ik bied mijn excuses aan Blafhert dat ik je niet eerst gemaild heb, maar ik kan mijn login niet beschikbaar stellen, want die is opgesteld voor mijn bedrijf en dat werkt argwaan als ik via mijn bedrijf dingen ga kopen omdat ik dan alles non-profit verkoop.
Wat ik wel wil doen is doorgaan met de bemiddeling, immers Blafhert heeft mij veel geholpen met het opstellen van de IA en veel producten die ik wilde , ik waardeer dat enorm. Daarom wil ik je ook helpen. Enfin sorry voor mijn uitlaat naar jou toe Bas, wil je dat ik doorga met mailen? Ik krijg nog een e-mail van het bedrijf, ik heb het voorstel neergelegd bij ze.
Dit is wat ze antwoordden in eerste instantie:
[...]
Ik heb ze dus hierop teruggemaild en uitgelegd nogmaals waarom die website door jou was opgesteld en dat hij maar tijdelijk van aard was. Zodra er iets nieuws is qua ontwikkeling zal ik het hier posten, mits jullie dat op prijs stellen natuurlijk. Ik doe dit puur voor jullie, ik kan al inkopen bij ze.
owh en nogmaals: ik wil deze IA dus helemaal niet organiseren overnemen whatever, ik wil alleen dat ie doorgaat that's all.
houd er ook rekening mee dat er ook mensen meedoen met de IA die niet op GOT zitten. of niet geregistreerd zijn.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 23:28:
15000-20000 euro
Dat lijkt me sterk, zoveel mensen zullen er toch niet bestellen
Als t 5000 euro bij elkaar is, is t al redelijk veel denk ik. Als je kijkt hoeveel VERSCHiLLENDE posters er zijn dus niet dezelfde.
Ik denk dat deze IA ongeveer 10.000 tot 13.000 gaat opleveren in totaal.
gezien dat veel modders veel producten al hebben. Maar bij deze firma hebben ze wel degelijk dingen die ik wel zou willen hebben. Voor ieder wat wils.
hoe betere samenwerking hoe beter de IA is. Dus ik zou zeggen. Ga ervoor, maar doe vooral rustig aan .
haastige spoed is zelden goed, zegt men. En daar geloof ik soms ook wel in net zoals bi deze inkoopactie.
Je kunt beter even wachten met die directeur benaderen. Dat is mijn mening.
Dit topic is gesloten.