mag ik ook nog ff de prijs hiervan:
http://www.pc-cooling.de/...th=2_212&products_id=2383
http://www.pc-cooling.de/...th=2_212&products_id=2383
Verwijderd
Ik heb slang met een binnendiameter van 10mm (doorzichtig btw). Haal ik hier gewoon bij de ijzerwarenwinkel. Past echt precies om een BlackIce (klemmen vereist!) en voor m'n Imhotep blok moet ik hem iets verwarmen.Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 13:10:
[...]
ik ga denk ik de BlackIce Extreme 2 aanschaffen met nog een paar dingen.
edit: goeie keus fewture ? :D:)
wat denk je van de 10mm pvc slang? (ik heb imothep zijn dd3 blok)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 18:52 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Daklem op 18-12-2002 23:02 ]
juist!Bartjuh schreef op 18 december 2002 @ 18:09:
[...]
i c
Ben trouwenz zelf ook wel geintereseerd in zo'n window voor de zilveren big tower chieftec.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
beltegoed op?Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 20:22:
Bartjuh bel me a.u.b.
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
al eerst gekeken of de producten reeds gevraagd zijn of niet?Daklem schreef op 18 December 2002 @ 20:10:
http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=2891
http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=2869
http://www.pc-cooling.de/...ath=7_44&products_id=2687
http://www.pc-cooling.de/...Path=7_45&products_id=304
Deze producten zou ik er nog wel bij willen zien..
Deze IA gaat echt roelen. Heb er nu alweer zin in.. ( ben ik ff blij dat ik winstuitkering krijg![]()
![]()
![]()
![]()
)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 22:13 ]
Always outnumbered, never outgunned!
dan moet ik ze over het hoofd hebben gezien.. ik ben ook nou eenmaal een mens.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 22:11:
[...]
al eerst gekeken of de producten reeds gevraagd zijn of niet?
die eerste 2 producten zitten al in de list namelijk
het beste is om ze uit je post weg te halen
Verwijderd
Zouden dei goed werken?Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 23:28:
Ik zou graag deze er nog bij willen hebben:
http://www.pc-cooling.de/...Path=8_52&products_id=421
Zeer coole IA!
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
WTF is datJWR schreef op 19 december 2002 @ 00:58:
http://www.pc-cooling.de/...Path=3_28&products_id=317
Deze zou ik er graag bij in willen hebben.
Alast bedankt!
waterblok-holddown (houd je blokkie op je mobo/socket).
[ Voor 12% gewijzigd door lange op 19-12-2002 01:42 ]
Is dat _nodig_ voor een WC setup? Ik heb er nog nooit van gehoortlange schreef op 19 December 2002 @ 01:41:
[...]
.
waterblok-holddown (houd je blokkie op je mobo/socket)
als je geen gaten rondom je socket hebt, is er geen andere manier om je waterblok vast te zetten.The_Dud3 schreef op 19 December 2002 @ 01:42:
[...]
Is dat _nodig_ voor een WC setup? Ik heb er nog nooit van gehoort
DamnBartjuh schreef op 18 December 2002 @ 18:09:
[...]
i c
Ben trouwenz zelf ook wel geintereseerd in zo'n window voor de zilveren big tower chieftec.
dude die is al 3 keer voorbijgekomen ofzo
[ Voor 2% gewijzigd door bassio op 19-12-2002 15:35 . Reden: Linkje aangepast op aanwijzing van freehumor ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 11:52 ]
Daar zit ik ook aan te denkenbassio schreef op 19 December 2002 @ 10:59:
Aangezien de site ia site offline is kan ik niet opzoeken of de artikelen er al op staan, maar volgens mij niet.
Fan Adapter 80-120mm
[..]
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
1048 kan wel..maar als je toch een nieuwe pomp haalt zou ik persoonlijk de 1250 nemen. Die blokken van Imhotep reageren namelijk wel ietsje op flow in tegenstelling tot andere blokjes.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 11:44:
wrom is de IA site offline
edit:
Fewture, of iemand anders...
toekomstige WC setup:
*cpu
*gf4
*chipset
Maar nu de pompis de eheim 1048 te zwak hiervoor? En moet ik dan de eheim 1250 nemen??
Mooie verlengkabelsbassio schreef op 19 December 2002 @ 10:59:
Verlengkabels.
http://www.pc-cooling.de/...ath=2_23&products_id=2059
Ik kan niet wachten tot de IA echt start.![]()
voor de medewerkers van de IA. Goed initiatief.
[ Voor 31% gewijzigd door Freehumor op 19-12-2002 15:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
hmm ik denk dat ik dan toch voor de eheim 1048 ga, de 1250 maakt toch wel wat geluid....... heb ik gehoord, en als die 1048 het toch wel aankan en dat het toch maar een graadje verschil maakt boeit het me dan niet.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 13:59:
[...]
1048 kan wel..maar als je toch een nieuwe pomp haalt zou ik persoonlijk de 1250 nemen. Die blokken van Imhotep reageren namelijk wel ietsje op flow in tegenstelling tot andere blokjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 15:43 ]
het zal eerder een graad warmer worden doordat die pomp meer watt verbruikt trouwens.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 15:42:
[...]
hmm ik denk dat ik dan toch voor de eheim 1048 ga, de 1250 maakt toch wel wat geluid....... heb ik gehoord, en als die 1048 het toch wel aankan en dat het toch maar een graadje verschil maakt boeit het me dan niet.
stilte boven alles(en de temps
)
edit:
woei van deze IA wordt ik arm
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ik zou zeggen V&ADemoniac schreef op 19 December 2002 @ 16:26:
Damn, ik wil best wel zo'n BlackIce Xtreme2. (heb nu een BlackIce Xtreme liggen, had een BlackIce2 (heeft Fewture nu) allebei nooit gebruikt
)
Mja, ik zit nog te twijfelen... hij is wel heel erg mooi, maar ook erg groot (1 van de redenen waarom ik liever een Xtreme had dan een 2)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
das toch een controler voor fans ofzo ?Keizer schreef op 19 december 2002 @ 16:45:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Wanneer dit ding in de ia komt doe ik zeker mee
Verwijderd
Hoe kom je daarbij ??? Is een koffiezet apparaat, linker knop is espresso, 2de knop cafe lemon, 3de knop turkse koffie, en 4de knop kanis en gunnik, koffie, zoals het ooit bedoeld was !
[erg offtopic]Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:08:
[...]
Hoe kom je daarbij ??? Is een koffiezet apparaat, linker knop is espresso, 2de knop cafe lemon, 3de knop turkse koffie, en 4de knop kanis en gunnik, koffie, zoals het ooit bedoeld was !
koffie wordt niet meegeleverd
Verwijderd
verschil tussen direct en via IA is zo'n 30 a 40 euro meen ik mij te herinneren (lijst is nu offline, kan het niet opzoeken), vandaar dat via IA nogal een stuk leuker is.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:25:
Als iemand trouwens zware spullen gaat bestellen zoals een kast lijkt me dat je dat beter direct kunt doen. Anders moet je 2x voor een postpakket van > 10kg betalen. Die Addtronics was verzendkosten niet mals kan ik je vertellen (60 gulden toen) maar evengoed goedkoper dan OC-shop.
[Mieren-Neuk-Modus]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik denk niet dat we dat van die leds kunnen verbreken hoor, maar we doen ons besteliminator007 schreef op 19 december 2002 @ 22:09:
Ben benieuwd of deze IA het huide record (de ia van leds e.d) kan gaan verbreken. 1 ding is duidelijk aan het aantal artikelen en inzet van de IA starters zal het niet liggen.
Lol over
Verwijderd
Bartjuh schreef op 19 december 2002 @ 22:45:
[...]
Ik denk niet dat we dat van die leds kunnen verbreken hoor, maar we doen ons best![]()
Door een beetje tijdgebrek de afgelopen dagen en nog wat dingen die geregeld moeten worden gaat laupro waarschijnlijk een paar dagen later online ...
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 23:55 ]
He jammer, ik wilde net gaan zitten blêren dat hij op LauPro moest!Bartjuh schreef op 19 december 2002 @ 22:45:
[...]
Ik denk niet dat we dat van die leds kunnen verbreken hoor, maar we doen ons best![]()
Door een beetje tijdgebrek de afgelopen dagen en nog wat dingen die geregeld moeten worden gaat laupro waarschijnlijk een paar dagen later online ...
Bartjuh schreef op 19 december 2002 @ 22:45:
[...]
Verwijderd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
waar is de baco dan wel?Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:08:
[...]
koffie wordt niet meegeleverd
stond btw in de algemene voorwaarden dat er boven een bedrag van 500 euro de verzendkosten GRATIS warenVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:25:
even voor jullie informatie
hele goeie shop is dit! Ik heb er mijn Adddtronics kast gekocht, Enermax voedingen en alpha's en ys-tech fans enzo. Heel betrouwbaar en eerlijk. Toen ik er kocht deed Hermann Schrepel bijna alles nog zelf, maar ze zijn erg hard gegroeid.
Als iemand trouwens zware spullen gaat bestellen zoals een kast lijkt me dat je dat beter direct kunt doen. Anders moet je 2x voor een postpakket van > 10kg betalen. Die Addtronics was verzendkosten niet mals kan ik je vertellen (60 gulden toen) maar evengoed goedkoper dan OC-shop.
Ze werken trouwens samen met de OC-shop (ze leveren er aan).
neem aan dat de window kits geen probleem zullen zijnVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 04:04:
Status update:
Wegens problemen met LauPro, waar op dit moment hard aan gewerkt wordt, heeft de IA enige vertraging opgelopen. Jullie begrip hiervoor.
Wij willen ook zo snel mogelijk beginnen.
De IA loopt vanaf het moment van beginnnen nog steeds twee weken. Ook de betalingstermijn blijft gehandhaafd. Wees niet bevreesd.
Wel heb ik nog een slecht bericht voor mensen die massaal kasten willen gaan kopen. We hadden geen rekening gehouden dat dit topic zo ontzettend snel zou groeien. Daarom het volgende probleem: de oppervlakte van mijn huis staat geen 50 kasten (inclusief verpakking) toe. Ik moet er ook nog in leven. Vergeet niet dat ook alle andere bestellingen in mijn huis komen te staan. Daarom kunnen er maximaal maar tussen de 10 a 15 kasten besteld worden.
Op LauPro heb ik geen mogelijkheid gezien om een maximaal aantal produkten in te stellen. Ook zijn aan inkomende bestellingen geen tijd en datum verbonden. Produkten/kasten reserveren per mail mag niet dat heeft DaBit expliciet verboden.
We zijn dus opzoek naar een oplossing voor dit probleem. Eén oplossing waar ik zelf geen voorstander van ben is dat ik geen kasten in de IA opneem. Dat wil natuurlijk niemand maar, mocht er geen oplossing voor worden gevonden dan is dat wel het resultaat.
Tot slot willen wij nog zeggen dat wij het erg leuk vinden om te lezen hoe tof jullie deze IA vinden. Complimenten zijn altijd fijn om te horen. Dank daarvoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Ibidem op 20-12-2002 10:47 . Reden: Toevoeging ]
[ Voor 3% gewijzigd door Soen op 20-12-2002 11:23 ]
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Dat is inderdaad een goed idee, als dat te regelen zou zijn ben ik heel blij!AMD lover schreef op 20 december 2002 @ 11:23:
Is het geen oplossing om iedereen met een kast direct van uit duitsland naar zijn eigen huis te laten sturen! Betaal je gewoon IETS bij. Maar dat is misschien ook wel te regelen bij die zaak omdat de bestelling die jullie doen, een enorm geld bedrag zal worden toch?!
kom je dan niet met een berg verzend kosten ? anders ben ik hier ook wel voor. Maar ik kan me niet zoveel extra geld veroorlovenAMD lover schreef op 20 december 2002 @ 11:23:
Is het geen oplossing om iedereen met een kast direct van uit duitsland naar zijn eigen huis te laten sturen! Betaal je gewoon IETS bij. Maar dat is misschien ook wel te regelen bij die zaak omdat de bestelling die jullie doen, een enorm geld bedrag zal worden toch?!
misschien wel een idee maar dan stem ik voor degene die als eerst (ook in het vorige topic) hebben laten weten dat ze een kast wouden hebben.fraggel schreef op 20 December 2002 @ 11:29:
Bij de GoT Mega Inkoopactie hielden ze op laupro het aantal bestelde producten bij. Misschien kan je ook zoiets doen en dan bij de kasten vermelden dat er maar 10 of 15 besteld kunnen worden. Dan geldt wie het eerst komt wie het eerst maalt.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Nog een paar daagjes wachten ...Demon_Eyez schreef op 20 december 2002 @ 13:29:
Als eerste wil ik mijn dank betuigen aan de heren van de inkoop-actie die dit allemaal mogelijk maken. Nu zal ik een ontzettende n00b zijn, maar mij is niet geheel duidelijk waar en wanneer ik het één en ander kan bestellen en hoe de betaling geschiedt (welk bank/gironummer?)
Meen mij te herinneren dat de datum 20 december een keer voorbij gekomen is.
Of moet ik gewoon geduld hebben en wachten totdat de site weer on-line is?
Pwnd
[ Voor 6% gewijzigd door Demon_Eyez op 20-12-2002 13:57 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
ik heb blafhert een soortgelijk mailtje gestuurd, dus volgens mij moeten we zo een eind komen....Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:06:
blafhert ik ben erachter gekome dat je in amsterdam woont.......... ik woon in amsterdam....... groot huis..........zeg et maar.........
Tweakers voor TweakersVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:06:
blafhert ik ben erachter gekome dat je in amsterdam woont.......... ik woon in amsterdam....... groot huis..........zeg et maar.........
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Nee, window kits zijn geen probleem.iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 20 December 2002 @ 10:42:
[...]
neem aan dat de window kits geen probleem zullen zijnEn verder, dat probleem is toch op te lossen dat mensen die een kast willen die gelijk de eerste dag dat alles binnen is de kast persoonlijk komen afhalen ofzow?
Stond deze er al in:? Dit is zo onoverzichtelijk topic, dat ik het er gewoon neerzet :P Heb mun slaris weer gehad n.l.
Dit zou ik kunnen vragen maar, zie dit zelf niet zo zitten. Het lijkt mij erg ingewikkeld. Voor ons en pc-cooling.AMD lover schreef op 20 december 2002 @ 11:23:
Zou je me kunnen mailen waar je woont? (of heb ik van jou al een mail ontvangen?) Alvast bedankt voor je aanbod. Geldt ook voor alle andere mensen dit aanbieden top mannen.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:06:
Heb je mail ontvangen en qua logistiek wordt het denk ik erg lastig. Ik ben bang dat ik dan de hele dag met kasten door amsterdam rijd. Is ook leuklange schreef op 20 december 2002 @ 14:27:
[...]
ik heb blafhert een soortgelijk mailtje gestuurd, dus volgens mij moeten we zo een eind komen....![]()
mijn baybus heeft 14mm knoppen, ik heb ook nergens problemen mee bij m'n chieftec midi-tower.E-RIC schreef op 20 December 2002 @ 18:01:
Blafhert, kan je bij die winkel informeren hoeveel millimeter die knoppen van deze rheobus uitsteken?
[afbeelding]
Dat ivm de deur van m'n Chieftec. Volgens mag het maximaal 12mm zijn wil het deurtje nog dicht kunnen (zonder ingrepen zoals de rheobus iets naar achter monteren).
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
bedankt ik kijk nog eff verder maar dit is denk ik toch wel de ( goedkoopste ) beste oplossing.fraggel schreef op 20 December 2002 @ 16:32:
Ja, de Arctic Super Silent Pro staat goed bekend. Met de search is er ook vast wel wat over te vinden
Er stond ergens op die site dat hij ook in de chieftec kast met deur kan. Ik bestel hem namelijk ook en heb ook een chieftec. Is geen probleem.E-RIC schreef op 20 December 2002 @ 18:01:
Blafhert, kan je bij die winkel informeren hoeveel millimeter die knoppen van deze rheobus uitsteken?
[afbeelding]
Dat ivm de deur van m'n Chieftec. Volgens mag het maximaal 12mm zijn wil het deurtje nog dicht kunnen (zonder ingrepen zoals de rheobus iets naar achter monteren).
Verwijderd
ik heb je ook een mailtje gestuurt ik woon dicht bij de westergasfabriekVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 17:38:
Zou je me kunnen mailen waar je woont? (of heb ik van jou al een mail ontvangen?) Alvast bedankt voor je aanbod. Geldt ook voor alle andere mensen dit aanbieden top mannen.
[...]
Heb je mail ontvangen en qua logistiek wordt het denk ik erg lastig. Ik ben bang dat ik dan de hele dag met kasten door amsterdam rijd. Is ook leuk![]()
Ik mail je voor een uitgebreider antwoord.
Ik wil me aansluiten bij Partboy. Stuur pc-cooling een beleefde mail. Dat mag trouwens gewoon in het engels.E-RIC schreef op 20 December 2002 @ 18:01:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq