versterker met maar één ingang

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe kan ik twee apparaten tegelijkertijd op een versterker aansluiten die maar één ingang heeft? Kan dat door de kabels gewoon 'aan elkaar te knopen', of heb ik iets nodig met een soort schakelaar?

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Je kunt voor de meeste audiostekkertjes wel "splitters" krijgen. deze zet je er gewoon tussen en whoppa.. (je zou het evt ook aan elkaar kunnen solderen). zo werkt het bij mij iig perfect :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Je zou als (tijdelijke) noodoplossing idd die 2 aan elkaar kunnen knopen, kijg je een mix van 2 bronnen (uiteraard wel goed letten op de kleuren enzow)

Beter is een schakelaartje te knutselen, of ergens een 'switchboxje' voor tulp zien te bemachtigen, dan is de kwaliteit ook min of meer gegarandeerd... :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

brammus schreef op 17 december 2002 @ 12:06:
Beter is een schakelaartje te knutselen, of ergens een 'switchboxje' voor tulp zien te bemachtigen, dan is de kwaliteit ook min of meer gegarandeerd... :)
Die kastjes zijn voor hun beperkte functie alleen kneiterduur :/
Pak een plastic doosje, een dubbele schakelaar, vrouwelijke cinchjes, solderen maar :Y)
Als je een beetje netjes solderen kan is de kwaliteit prima :P

[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 17-12-2002 12:08 ]

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
je zou het andere topic wat recent geopend is effe kunnen bekijken

meerdere spelers op 1 kabel

hierin raad ik iemand aan die GISTEREN nog t zelfde postte om een minimengpaneeltje te kopen bij de gemiddelde audio/electronicazaak

de reden dat gisteren in caps staat is dat je dit met een beetje speurwerk allang zelf uit had kunnen vinden

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Zie bovenstaande post

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.