tis mischien een beetje vage titel maar ik heb 1 versterker met maar 1 ingang en nou wil ik de cd speler de tape en de tuner eropzetten kan ik dat zo aanelkaar knopen? of moet ik er dan schakelaars tussen zetten ?
koop een mengpaneel, of een schakelkastje bij de mediamarkt, denk dat daarmee je probleem is opgelost
hm ik wou zelf wat inelkaar bakken beetje zonde om er een mengpaneel voor te kopen die ik toch niet gebruik
ga dan eens kijken bij mediamarkt of er daar een betaalbare oplossing is, en je hebt trouwens al minimixertjes voor zo een 50 euro ofzo, zitten alleen wat schuifjes op
is overigens een voorversterker geen optie, want t lijkt erop alsof je een PA versterker heb ofzo, of is t juist een ultra aintieke versterker of zo een kijkshop prutsradio?
is overigens een voorversterker geen optie, want t lijkt erop alsof je een PA versterker heb ofzo, of is t juist een ultra aintieke versterker of zo een kijkshop prutsradio?
gaat idd niet zonder mengpaneel en als je zon joko achtig dinngetje koopt ben je niet meer kwijt dan zelf knutselen
what?
Voor het gewone schakelen kun je een schakeldoos halen (bijv bij Conrad voor 23 euro), en voor het mengen heb je een mengpaneel nodig. Vrij logisch eigenlijk
[hk-mode]
PICS!!!11
SPECS!!!11
[/hk-mode]
Ik ben wel benieuwd wat voor versterker maar één ingang heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar eindversterkers en alles-in-één dingen die dat hebben.
Zo'n schakelkastje valt trouwens zelf ook wel makkelijk (en goedkoop) te maken. Gewoon een paar ingangen en 2 uitgangen aan een stereo schakelaar solderen
PICS!!!11
SPECS!!!11
[/hk-mode]
Ik ben wel benieuwd wat voor versterker maar één ingang heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar eindversterkers en alles-in-één dingen die dat hebben.
Zo'n schakelkastje valt trouwens zelf ook wel makkelijk (en goedkoop) te maken. Gewoon een paar ingangen en 2 uitgangen aan een stereo schakelaar solderen
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1