I don't drive fast, I only fly low!
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 12-03-2003 12:41 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Bij mij start hij ellke keer weer F1 2002
zebaz@planet.nl
Tnx
De oude 'maxx' ? Die is faillietChrasher schreef op 12 March 2003 @ 11:59:
[...]
200 meter verderop (of terug) 29 EURO bij de Gameshop.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
bedoel je de 95 mod?SebaZ schreef op 12 March 2003 @ 14:11:
Kan iemand mij misschien een goede config sturen?
Bij mij start hij ellke keer weer F1 2002
zebaz@planet.nl
Tnx
check eens even het lees bestandje dat je krijgt bij de mod daar staat dit in:
die moeten dus hetzelfde zijn als in de oude config.ini anders start hij idd telkens gewoon F1 2002 op.When the installer has finished, you MUST replace the following lines in the CONFIG95.ini with the
ones of your original config.ini or any other .ini you use for other mods (GTR2002, RH- Update). Otherwise, when you start the mod via your shortcut,
f1 2002 will start instead of the mod. You also have to carry over the values after the "=" from the other .ini
This are the information of your system. Don't replace the line with the Game.gdb information.
CPURATING=
SYSTEMRAM=
VIDEORAM=
OBJDETAIL=
TEXDETAIL=
VIDEOGUID=
VIDEODRIVER=
VIDEOMODE=
WINDOWEDMODE=
RUNBENCHMARKS=
FSAA=
VSYNC=
VBSTRATEGY=
[INSTALL]
INSTALLFROM=
INSTALLTO=
[AUTOLAUNCH]
MODE=
LAUNCHTIME=
[VERSION]
VERSION=
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nee, chrasher schreef toch Gameshop en hij schreef niet de discovery (of max als je dat liever hebt) De Gameshop zit in de schoolstraat. (vlak bij de Bart Smit)
Vincere Per Belli
Zo slim was ikzelf ook nog welschnumi schreef op 12 March 2003 @ 15:23:
[...]
bedoel je de 95 mod?![]()
check eens even het lees bestandje dat je krijgt bij de mod daar staat dit in:
[...]
die moeten dus hetzelfde zijn als in de oude config.ini anders start hij idd telkens gewoon F1 2002 op.
Maar daarná, dan start ie nog steeds F1 2002 op, ook met CONFIG=CONFIG95 bij eigenschappen van de snelkoppeling
nieuwe mod in de maak voor F1 2002 van het Simmods forum
Ok guys, Here are some oldies! Still WIP's so never mind the texture/model bugs.
1972, 1973, 1974, McLaren M20 Can Am cars
Specs:
-Weight 678 kg / 1494.7 lbs
-Engine Chevrolet 90º V8
-Engine location Mid, longitudinally mounted
-Displacement 9.259 liter / 565.0 cu in
-Valvetrain 2 valves/cylinder, OHV
-Fuel feed Lucas Fuel injection
-Aspiration Naturally Aspirated
-Gearbox Hewland LG500 II 4 Speed Manual
-Drive Rear wheel drive
-Power 787 bhp / 587.1 kW @ 6400 rpm
-BHP/Liter 85.0
-Torque 1003 Nm / 739.8 ft lbs @ 4400 rpm
-Power to
weight ratio 1.16 bhp/kg
1968, Ferrari 612 Can Am car
-Weight 700 kg / 1543 lbs
-Configuration V12
-Valvetrain DOHC 4 valves/cyl
-Displacement 6222 cc / 379.7 cu
-Power 462.3 kw / 620 bhp @ 7000 rpm
-Bhp / Liter 99.65 bhp per litre
-Bore 92 mm
-Stroke 78 mm
PSN-id: Chrasher
Simbin RuleZ bigtime
Als ze die F1 1977 mod maar eerst uitbrengen
Nee, valt wel mee. Ze reden toen nog met 3,5 liter motoren itt tot de 3 liter motoren van nu.schnumi schreef op 12 March 2003 @ 12:41:
Volgens mij hadden ze in 95 toch echt heel wat minder pk's zo'n 300 minder misschien wel.
Dat werktZAMoRANo schreef op 12 maart 2003 @ 18:48:
Je kan ook de ini van de mod hernoemen naar config.ini als je nooit F1 2002 zelf speelt.
Ik had een clean install gemaakt, ik wil mijn F1 2002/GTR2002 map niet verneuken
nou volgens mij had renault in 96/97 nog maar rond de 700 pk hoor.Lister_Storm schreef op 12 maart 2003 @ 23:28:
[...]
Nee, valt wel mee. Ze reden toen nog met 3,5 liter motoren itt tot de 3 liter motoren van nu.
btw: echt een vet spel hoor ben nu die turbo mod aan het spelen.
Maar heeft iemand nog tips om die cockpits weer goed te krijgen?
edit: laat maar kan niet want verstappen reed met supertech (alias oude renault) en die had rond de 800pk.
[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 14-03-2003 11:29 ]
Aantal pagina's terug wordt er nog redelijk veel over de alfa's gelultThe DenMan schreef op 14 March 2003 @ 11:01:
Wat is een goeie ronde tijd voor de Alfa MOD op Zandvoort?Ik kom op zo'n 1:56:3xx uit. Wat rijden jullie?
Mijn tijd lag ook in de 1.56 dacht ik...
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Dat bedoel ik. Rond 1995 zal er inderdaad rond de 700 pk in de motoren hebben gezeten.schnumi schreef op 14 March 2003 @ 11:10:
[...]
nou volgens mij had renault in 96/97 nog maar rond de 700 pk hoor.
btw: echt een vet spel hoor ben nu die turbo mod aan het spelen.![]()
Maar heeft iemand nog tips om die cockpits weer goed te krijgen?
edit: laat maar kan niet want verstappen reed met supertech (alias oude renault) en die had rond de 800pk.
Persoonlijk vind ik deze Enzo wel retegeil

Anoniem: 42598
valentinorossi schreef op 14 maart 2003 @ 21:08:
schop*
Persoonlijk vind ik deze Enzo wel retegeil
[afbeelding]
Wel goed trouwens nu ziet het er toch een stukje beter uit.
Heeft iemand enig idee welk nummer er in het beginfilmpje gebruikt word?
Klinkt lekker, maar weet artiest - titel niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Het nummer klinkt lekker bij t zien van de beelden (ondanks dat het niet mijn favo muziekstijl is) en IMO is de intro het absolute hoogtepunt van de hele '95 mod.

[ Voor 60% gewijzigd door kNarf_ op 15-03-2003 21:33 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Maar ach, 1 keer gezien nu klik ik hem weg
Anoniem: 42598
Zo is datSebaZ schreef op 17 maart 2003 @ 08:34:
Ik heb heel erg veel season highlight movieclips en die intro is niet bepaald een van de betere (kwa muziek keuze)
Maar ach, 1 keer gezien nu klik ik hem wegT'gaat om de game!
Als de ronkende motoren het maar doen
uhm...
thnx voor de tip.kNarf schreef op 17 March 2003 @ 22:03:
Kopieer game.dic uit de Options folder naar 95Options om hem Engels te maken.

USB Joystick als koppeling naast me pedalen, werkt prima
F*ck Act Labs!

Dan kan ik tenminste fatsoenlijk heel-toe'en en ben ik ook verlost van die plastic Act-Labs dingen. Stuur is wel goed, maar pedaalduurzaamheid.. oei.
[ Voor 24% gewijzigd door Lister_Storm op 19-03-2003 01:33 ]
we lopen trouwens offtopic te gaan nu, misschien idee voor eigen topic Racesim controllers
zo te zien is het een render he... dus zal het wel of zelfgemaakt worden, of een droom blijvenLister_Storm schreef op 19 March 2003 @ 01:32:
Binnenkort heb ik deze onder mn voeten liggen
[afbeelding]
Dan kan ik tenminste fatsoenlijk heel-toe'en en ben ik ook verlost van die plastic Act-Labs dingen. Stuur is wel goed, maar pedaalduurzaamheid.. oei.
http://dutch.simracingzone.net/test/svend/render_beta_1.jpg
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
het was al zo traag de laatste tijd en nu werkt het helemaal niet meer, die nieuwe server is blijkbaar niet zo'n succes
Wie heeft de bonuscars ook gedownload? Want ik vind de skin van de Rafanelli Ferrari (Olive Garden sponsoring) een beetje raar aandoen achteraan, het wit-rode eindigt nogal abrupt vind ik. Had wel gelezen dat het moeilijk was om verschillende foto's van dezelfde lay-out te vinden maar toch lijkt het een beetje halfafgewerkt.
[ Voor 31% gewijzigd door Fuelke op 19-03-2003 14:47 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zeer mooie skin..petje af, goed werk
Anoniem: 77861
Ik gebruik paintshop templates, ik weet niet meer precies waar ik ze gevonden heb, denk dat ik ze ergens op het sbdt forum gevonden heb een tijdje geleden, maar dat forum is momenteel veel down, dus kan ze neit voor je opzoeken.Fuelke schreef op 19 March 2003 @ 19:32:
Gebruiken jullie voor de M3 GTR paintshop templates of bewerken jullie gewoon de BMP's in de MAS-file? Waarvandaan hebben jullie dan de templates?
Het zijn wel mooie templates met ook wireframes oid erbij waardoor je precies kunt zien hoe de body loopt, erg makkelijk met painten.
toch weten te vinden ergens anders download vanaf http://www.saunalahti.fi/~janezki/m3/m3_templates.exe
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 77861 op 20-03-2003 08:42 . Reden: gevonden ]
Toch betaal ik liever 5 euro voor een koppeling bij mn Thrustmaster stuurtje dan dat ik zon gigantisch duur gevaarte koop... (of is ie niet duurLister_Storm schreef op 19 March 2003 @ 01:32:
Binnenkort heb ik deze onder mn voeten liggen
[afbeelding]
Die word volgens mij nog veel
btw: waar is dat 4de pedaal voor?
[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 20-03-2003 14:36 ]
Rustpedaal misschien, om je voet op te zetten als ie niks te doen heeft.schnumi schreef op 20 March 2003 @ 13:52:
Kijkt er hier iemand nog uit naar die Turbo mod V2.![]()
Die word volgens mij nog veel![]()
met betere physics + veel meer wagens (Ik dacht een ferrari uit 79 te herkennen met Gilles Villeneuve
)
btw: waar is dat 4de pedaal voor?Rem, koppeling, gas en?? een 2de rem net zoals McLaren had ofzo?
hmm idd kan best.Fuelke schreef op 20 March 2003 @ 15:17:
[...]
Rustpedaal misschien, om je voet op te zetten als ie niks te doen heeft.
Ikschnumi schreef op 20 maart 2003 @ 13:52:
Kijkt er hier iemand nog uit naar die Turbo mod V2.![]()
Die word volgens mij nog veel![]()
met betere physics + veel meer wagens (Ik dacht een ferrari uit 79 te herkennen met Gilles Villeneuve
)
Ik hoop dat ze nou wel fatsoenlijke cameraposities met een mooie cockpit hebben.
F1 1995 mod is trouwens ook erg mooi.
Alfa 147 challenge is zóóó vet, heerlijk, met drie dik door de tarzanbocht
amd 2000+
768 mb ddr
Gforce 4 4200
win xp pro
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Je hebt gewoon je map ''Zandvoort'' in de tracks folder staan?B-lennium schreef op 20 maart 2003 @ 17:10:
ik kan met F1 ,GTR2002, alfa , m3 mod niet op monaco rijden ... tijdens het laden crasht het spel en ben ik weer op de desktop... wat kan dat zijn ??
amd 2000+
768 mb ddr
Gforce 4 4200
win xp pro
Probeer anders Zandvoort opnieuw te downloaden.
En anders een re-install
Het is inderdaad een render, maar het prototype wordt getest as we speakPhusebox schreef op 19 maart 2003 @ 12:36:
[...]
zo te zien is het een render he... dus zal het wel of zelfgemaakt worden, of een droom blijven
http://dutch.simracingzone.net/test/svend/render_beta_1.jpg
Zandvoort ?? waar slaat dat op ?valentinorossi schreef op 20 maart 2003 @ 17:55:
[...]
Je hebt gewoon je map ''Zandvoort'' in de tracks folder staan?
Probeer anders Zandvoort opnieuw te downloaden.
En anders een re-install
ik heb het over Monaco Montecarlo .
ik zie trouwens niet eens het laad scherm...
Hmm kan het dat op 1 of andere manier er iets niet goed staat in je .SCN bestand (in de monaco folder)? De directories bovenin het bestand moeten kloppen anders crasht idd meteen naar de desktop.B-lennium schreef op 20 March 2003 @ 17:10:
ik kan met F1 ,GTR2002, alfa , m3 mod niet op monaco rijden ... tijdens het laden crasht het spel en ben ik weer op de desktop... wat kan dat zijn ??
amd 2000+
768 mb ddr
Gforce 4 4200
win xp pro
o lolB-lennium schreef op 20 maart 2003 @ 18:46:
[...]
Zandvoort ?? waar slaat dat op ?
ik heb het over Monaco Montecarlo .
ik zie trouwens niet eens het laad scherm...
Ik loop met mn hoofd in de wolken, denk ik.
Ik heb nix gezegd

Tweede is cool!
(als pix het niet doen is Simmods weer down
Dit lijken me de templates voor de gewone M3 modAnoniem: 77861 schreef op 20 maart 2003 @ 08:36:
Ik gebruik paintshop templates, ik weet niet meer precies waar ik ze gevonden heb, denk dat ik ze ergens op het sbdt forum gevonden heb een tijdje geleden, maar dat forum is momenteel veel down, dus kan ze neit voor je opzoeken.
Het zijn wel mooie templates met ook wireframes oid erbij waardoor je precies kunt zien hoe de body loopt, erg makkelijk met painten.
toch weten te vinden ergens anders download vanaf http://www.saunalahti.fi/~janezki/m3/m3_templates.exe
Aan het einde van de race hou ik altijd maar een stuk of 3 a 5 wagen over.
En ik blaas mijn motor altijd op wat doe ik fout ?
Je moet de Mechanical Failures aanpassen naar Normal ipv Time Scaled. Zo blijft je motor langer heel.Dutch3men schreef op 21 March 2003 @ 16:28:
Ik heb nou de BMW M3 Challange maar ik heb daar een probleem mee.
Aan het einde van de race hou ik altijd maar een stuk of 3 a 5 wagen over.
En ik blaas mijn motor altijd op wat doe ik fout ?
p.s. iemand al een oplossing voor mijn probleem hier boven ??
clean install werkt ook niet ...
welke Detonators gebruiken jullie ?
[ Voor 46% gewijzigd door B-lennium op 21-03-2003 16:33 ]
Anoniem: 77861
klopt... Maar dat maakt niet uit.. Alleen als je de achterspoiler en nog meer van die dingen wilt painten moet je die zelf even uit de .mas halen en dan editten..Fuelke schreef op 20 March 2003 @ 19:54:
[...]
Dit lijken me de templates voor de gewone M3 modOf maakt dat niet uit?
Ik was al ver gevorderd met een paintjob voor de M3 Challenge, dus moet ik enkel de BMP's ff renamen en klaar is Fuelke. Komt dus mooi uit zoAnoniem: 77861 schreef op 21 March 2003 @ 16:34:
[...]
klopt... Maar dat maakt niet uit.. Alleen als je de achterspoiler en nog meer van die dingen wilt painten moet je die zelf even uit de .mas halen en dan editten..
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 21-03-2003 16:36 ]
Filmpje
'kan server niet vinden'
[ Voor 32% gewijzigd door B-lennium op 22-03-2003 17:27 ]
Over welke mod/sim heb je het?B-lennium schreef op 23 maart 2003 @ 19:11:
is er ergens een FAQ te vinden over het instellen van je auto ?? ik heb daar bij elke sim moeite mee .
Ik heb een link voor je naar een GTR2002 setup guide, misschien heb je daar iets aan.
ik neem aan dat het setupen van een auto in alle 3 ongeveer het zelfde is ..
bedankt voor de link
http://www.sbdt.co.uk
BTW, iemand die weet hoe het met die Clio mod voor F1-2002 staat (dacht er zondag aan toen er beelden te zien waren van testritten met de Renault Clio V6)
Ik vind t zelf ook wel heel stil rond de clio mod.
kloptpur_DutchDevil schreef op 01 april 2003 @ 20:55:
Ik vind t zelf ook wel heel stil rond de clio mod.
Het team (o.a. ik) is meer met andere dingen bezig, denk ik.
En Simmods is kut, en dit topic is 80% afgestorven.
[ Voor 11% gewijzigd door Valentino Rossi op 01-04-2003 21:52 ]
Damn en ik heb geen overleidingsacte gezien. Maar Simmods is niet kut t is wat langzamer maar nog steeds zeer aktief. Ik wacht nu op de Pagani die zal binnekort wel uitkomen. (na wat licentie probleempjes)valentinorossi schreef op 01 April 2003 @ 21:51:
[...]En Simmods is kut, en dit topic is 80% afgestorven.
Ga je onmiddelijk schamen!!!valentinorossi schreef op 01 April 2003 @ 21:51:
En Simmods is kut, en dit topic is 80% afgestorven.
Simmods is niet kut!
Anoniem: 35403
Nee, alleen is http://www.sbdt.co.uk vreselijk traag, je vind de patch ook op http://www.bhmotorsports.com/download/2116Anoniem: 35403 schreef op 03 April 2003 @ 12:19:
Wil ik zojuist kijken voor de laatste patches voor GTR 2002, maar zie ik dat simmods down is?
[ Voor 77% gewijzigd door Fuelke op 03-04-2003 12:45 ]
Anoniem: 35403
ThxFuelke schreef op 03 april 2003 @ 12:44:
[...]
Nee, alleen is http://www.sbdt.co.uk vreselijk traag, je vind de patch ook op http://www.bhmotorsports.com/download/2116
Maar ik had nog een andere url van simmods staan bij m'n favorieten en die is helemaal down (http://www.simmods.com/).

Het is geen officiele SBDT release maar hij is wel mede door SBDT mensen gemaakt dus het belooft weer veel race-plezier.
Hier is de pagina met mirrors en info.
Misschien komt de BPR mod ook nog uit vandaag, zou leuk zijn.
Je M3-skin is best wel kewl maar ik vind m nog wat kaal, probeer er wat sponsors bij te plakken.
Dit topic is een beetje dood denk ik maar ik blijf lekker doorlullen
Ik heb ook maar weer ns een beetje zitten painten, op de Pagani dit keer.

De BPR mod is uitgesteld tot volgend weekend trouwens, maar gelukkig hebben we nu iig weer een nieuw wagentje om in rond te scheuren.
[ Voor 28% gewijzigd door Zamorano op 21-04-2003 23:01 ]
Niet slechtZAMoRANo schreef op 21 April 2003 @ 22:50:
Zeker nice, de Pagani is echt heel gaaf om in te rijden.
Je M3-skin is best wel kewl maar ik vind m nog wat kaal, probeer er wat sponsors bij te plakken.
Dit topic is een beetje dood denk ik maar ik blijf lekker doorlullen
Ik heb ook maar weer ns een beetje zitten painten, op de Pagani dit keer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De BPR mod is uitgesteld tot volgend weekend trouwens, maar gelukkig hebben we nu iig weer een nieuw wagentje om in rond te scheuren.
GTR2002Anoniem: 36960 schreef op 22 april 2003 @ 08:48:
Lol ik heb F12002 eindelijk ook. Wat voor mod raden jullie mij nu aan?
Anoniem: 36960
Ja? en de alfa mod? Want ik zit erover te denken om die ergens (weet niet waar) te downen. Want sommige links die in dit topic staan die doen het niet meer zo goed.
Ik vind FWD (FrontWheeldrive) eigenlijk niets aan, maar da's mijn mening
Anoniem: 36960
Hmmz weet iemand waar je die mods kan downen? Lijkt me best leuk.SebaZ schreef op 22 April 2003 @ 12:37:
Als je echt voor de simulatie wilt gaan raad ik je GTR2002 aan. Wil je af en toe voor de funwat gaan rijden is de Alfa mod weer beter (en makkelijker).
Ik vind FWD (FrontWheeldrive) eigenlijk niets aan, maar da's mijn mening
Alfa & F1 Turbo mod > http://www.bhmotorsports.com/F12002/downloads/100
Er zijn nog zoveel goede mods maar de meesten worden alleen maar verder uitgesteld.
Ben benieuwd of die IRL mod ooit nog komt...
DTM zou ook eind deze maand moeten verschijnen.
* Fuelke gaat trouwens Croft eens uitproberen
Ik zat BTW net te denken dat ik jou een tijdje niet meer zien posten had hier
[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 22-04-2003 19:29 ]
En die BPR mod is wel vaker uitgesteld, dus hecht niet teveel waarde aan de releasedate 'volgende week' , maar hij lijkt me wel ERG vet iig