Het F1-2002 mods topic *

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.054 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Iemand al in de 1.38 op zandvoort gereden met gtr2002?

ik kom er niet aan zit op 1.39.145 met een ferrari 550

[ Voor 10% gewijzigd door OmniNaut op 26-06-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

ehr... ben ik wel onder gekomen :)
Maar dan praat ik over de Dome Judd :+
GT weet ik niet...

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 11:18

Fuelke

Forza Ferrari

Een tussendoortje van Virtua_LM dat zomaar uit de lucht komt vallen in afwachting van hun LM99 mod, namelijk een mini LM93 mod met de Toyota's & Peugeots die deelnamen aan de 24H en ook de Evo 2 van de Peugeot 905.
What started as a simple interim project has become something of a full fledged F1 2002 mod. We had these 8 cars lying around and, with the decision to move to F1C for our three major mods, chose to finish up the 3.5L cars from Le Mans 1993 as a taste of things to come with Prototype-C for F1 Challenge.

Along the way we picked up F1Driver and RACER.BR to help with track work. These two are well known for their work in updating the standard F1 tracks and we thought it would be a great idea to 'merge' this work with LM93.

So without any further ado, we announce to you a dual release of
LM93 and a GP track pack that will update 7 of the LM93 tracks and 4 original F1 2002 tracks.

NOTE: The track pack is not necessary to run LM93, so the bandwidth challenged amongst us can just grab the LM93mod.exe file and save the big one for later.
Het topic erover bij Simbin (vergeet de instructies niet te lezen daar)
LM93 mod
GP track updates

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://virtua-lm.racesimcentral.com/grpc/LM93-6.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 29-06-2003 13:53 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:55
subtiel schopje :)

Hoe lijkt het met de GT mod? Ik hoor allerlei verhalen over deze mod, maar kan er weinig over vinden.

Die Turbo mod is trouwens _/-\o_ Dat geluid is echt geweldig! Is dat normaal bij turbo-motoren dat hij halverwege de 'versnelling' zeg maar ineens een 'octaaf' hoger gaat brullen? Hij begint namelijk laag te grommen en ineens hoor je een hoog gillend geluid er boven uit komen.

Als die mod ongeveer vergelijkbaar is met de realiteit, dan is het duidelijk dat de coureurs van toen echt hard moesten werken om de wagen onder controle te houden. Alles schudt en doet, ongelovelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:10

Vos

AFCA

Heb laatst een le mans mod ge-dl-ed, nou vond hem ech k*t. De auto's leken wel in het spel geplakt. Niet echt suc6

Zijn er btw al goede mods voor 99-02 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82370

Hey jongens, ik heb schokkend nieuws SBDT stopt er mee!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Dat waren ze eigenlijk allang he... Na Marco D.'s vertrek had ik sowieso al niet zoveel meer vetrouwen in Simbin. Beetje zwakke reden trouwens, een heel team opdoeken omdat één figuur (Xzibit) hun werk zonder toestemming gereleased heeft. Volgens mij is dit gewoon een zwak excuus om de 1977 mod niet meer te hoeven releasen. Ze zullen hun commerciële plannen echt wel doorzetten

Maar ja, echt rouwig kan ik er ook niet om zijn. GTR2002 was super hoor, maar voor de rest vond ik het nooit echt een sympathiek modteam, dit in tegenstelling tot bv. Virtua_LM en RSDG. Ze zijn gewoon beter geschikt als professionele organisatie dan als modteam denk ik. Ben benieuwd wat ze ervan zullen bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm ja volgens mij een heel overhaaste beslissing.
Phantom (Mark) maakt 2 dagen geleden bekend dat ie niet meer op de forums zal komen, daar was een hoop heise om. Als ie geweten had dat deze actie zou komen had ie dat niet hoeven doen.

Ik denk dat ze met deze actie ook niet veel vrienden maken, ik ben er ook niet echt blij mee en ik zal toch wel twijfelen voor ik een SBDT product zou aanschaffen terwijl dat vorige week nog helemaal anders was.

Echt sympathiek zijn ze niet geweest nee. Ik hoop dat het team van Marco een beetje de rol over neemt want de andere teams (op Virtua_LM na) hebben niet echt de kwaliteit om dat te doen volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 02-08-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

EEEE!!! WRONG! Nja, beetje dan :P

Welcome to the Corporate homepage of SBDT AB. , zo luid het kopje op deze pagina: http://www.simbin.com/

RIP SBDT, Lang Leve SBDT AB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja zoals kNarf al aangeeft, ze gaan natuurlijk voor het grote geld nu en dan hebben ze de community op hun forums blijkbaar niet nodig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Komt wel weer terug, maar SBDT is niet wat het geweest is en zal het waarschijnlijk nooit weer worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Lang leve Racesims Revolution en Virtua_LM dan maar he :o
ETCC mod ziet er echt geweldig uit en schijnt al voor 50% voltooid te zijn _/-\o_
En de 3,5L en GTX5 mod.. smullen :9
Who needs Simbin anyway :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Alleen zo jammer van de '77 mod en de Nordschleife. Zoveel werk is erin gestopt en we zien er nooit wat van terug.

Veel mensen zijn gewoon pissed dat Simbin iedereen gewoon zomaar de deur in je gezicht dicht gooit. Lekkere manier om de mensen te behandelen die je producten moeten gaan kopen, de simracing doelgroep is al zo groot (NOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Nja, SIMBIN kan me gestolen worden, ik wil ETCC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Jaja, goed bezig die Ian Bell, ik hoop voor hem dat hij net zo snel een uitgever voor z'n product zal vinden als dat hij het Simbin forum dicht heeft gegooid. Ik heb daar echter zo m'n twijfels over ;)

Over die 1977 mod: ik zie het best wel gebeuren dat Martijn Haans en Perran Truran de mod nog wel zullen releasen. Niet als Simbin mod en waarschijnlijk ook zonder tracks, maar ze hebben er al zoveel tijd aan besteed dat het wel erg zonde zou zijn om dat zomaar de prullenbak in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Hij zal wel (ooit) gereleased worden door een groepje mensen, vraag idd alleen niet hoe!

Wanneer ETCC? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens mij is Ian echt een geldwolf geworden.
Die server voor dat forum werd m gewoon te duur denk ik ;)

ETCC zal wel aardig worden maar het zijn niet mijn soort auto's.
Maar aan de andere kant als de physics echt steengoed zijn zal er wel wat lol aan te beleven zijn totdat er betere mods zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Zamorano op 03-08-2003 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

ZAMoRANo schreef op 03 August 2003 @ 01:00:totdat er betere mods zijn.
Like....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50
Hmm hoop alleen dat die physics in etcc een beetje goed zijn en niet van die xzhibit(l)a(me) brouwsels. Heb zelf het vermoeden dat DA er verantwoordelijk voor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50
FIA GT2003 mod van dezelfde makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
geen idee, ze moeten nog gemaakt worden denk ik B)
Misschien de GTX5 mod, dat lijkt me wel wat.
Maarja weer de physics. Ik weet niet of dat wat word bij Virtua_LM.

Als Doug meehelpt met de physics van ETCC zou dat fantastisch zijn ja. Hij kent de F1C engine natuurlijk als geen ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76277

Ja ik ben van mening dat de formule 1 spellen online super zijn maar nog een hoop bugs bevatten maar wat wel leuk is dat je eigen body's kan maken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

Wow wat vet zeg die GTR2002 mod! Eindelijk weer eens een fatsoenlijk race-spel op me pctje :P

Iemand ervaring met het Logitech Formula Force GP racestuurtje? Is dit echt zoveel minder dan bijvoorbeeld het Momo stuurwiel (is iets van 80 euro, momo kost 145 ongeveer). Werkt dit lekker?

Rij nu met een joystickje 8)7
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste