[PC] Splinter Cell

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Unlock the other door out of here. You hear a guard saying he 'needs Colonel - needs retinal scanner.' Interesting. Jump up to pipe on wall - go right and around corner. Now jump down to the window and go in the window. NOTE: If you get an alarm at this point, it means you didn't kill/hide all the bodies previously.
Gevonden in een walkthrough. :D

Edit: Spel gaat dus best diep. Ik zal mijn spy instincts maar moeten verscherpen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ivo op 22-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 20:07:
[...]

:) :) ja dat had ik dus ook ,maar ik heb net een "walkthrough" zitten lezen en als je de lichamen NIET verberg dan heb je kans dat het alarm af gaat! ,dus probeer dat is.... kan zijn dat ik dat ook heb gedaan ,heb zoveel zitten klooien :)
In de missie bij het ministerie van Defensie kreeg ik elke keer een alarm als ik de courtyard op wou gaan, er was opeens een lijk gevonden... dus toen heb ik het hele level opnieuw gedaan en ervoor gezorgd dat ik echt zoveel mensen voorbij wist te sluipen, de rest heb ik erg goed opgeborgen. En toen ging alles goed...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Jeh, je moet idd wel altijd je lichamen verbergen.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 20:07:
[...]

:) :) ja dat had ik dus ook ,maar ik heb net een "walkthrough" zitten lezen en als je de lichamen NIET verberg dan heb je kans dat het alarm af gaat! ,dus probeer dat is.... kan zijn dat ik dat ook heb gedaan ,heb zoveel zitten klooien :)
ja kan ik dat hele level opnieuw gaan doen :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
DarkX schreef op 22 February 2003 @ 19:49:
Ey, je hebt je contact niet gemeet :) In die kamer VOOR die rookkamer, die zo fikt enzo, daar ligt een halfdode kerel, daar moet je eerst mee praten :)

Ow, en voor lockpicks moet je attak gebruiken, geen E.
_/-\o_

bron van ergenis valt van mij af...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Fuck, die northwing is klote, sterft van de soldaatjes, en dit keer niet van die nerd security guards maar fucking landmacht apen. Kom geen stap verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:42
DarkX schreef op 22 February 2003 @ 20:18:
Jeh, je moet idd wel altijd je lichamen verbergen.
woei werkt idd, alles ff verbergen en dan kan je wel langs de pijp :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
-W0kk3L- schreef op 22 februari 2003 @ 20:00:
Wazig...is iemand al voor de 2e keer op in embassy gekomen? Je moet dan via een kabel en een regenpijp bij een buis naar binnen. Zodra ik daar binnen ben (val door een luikje) kom ik in een ruimte waar ik niet wegkan. Ik hoor achter de deur een turret (die zie ik overigens ook met mijn cameraatje, als ik er onderdoor kijk), maar er zit geen uitgang daar. De ene deur is geblokkeerd door een schoonmaakgevalletje, en de andere deur is geblokkeerd. Wel zit er in de kamer ernaast een wand met een groot gat erin, maar daar kan ik niet doorheen......kan iemand mij helpen?! Wat moet ik doen?
Ahhhh, ben er doorheen! Ik vergat een van de basic dingen van de training. Door smalle ruimtes met je rug tegen de muur :D Anyway, ik ben weer verder gamen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah... ik ben ook verder :) Zit nu op het booreiland!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ugh, dat trailen gaat echt niet? Waar moet ik heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wrm ik de 1.1 patch niet kan installeren ? ik heb een schone instal l gedaan. maar zodra ik daarna de 1.1 patch wil installen, zeg die meteen aborted :?

iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:57

Maxow

Hidden Sound System

ik vind dat level op dat booreiland echt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Een van de irritaties van het spel is toch dat je een objective krijgt en je weet bij God niet waar je ergens moet zitten. Zoals nu, heb ik spul geupload en zegt hij dat ik moet extracten, waar zegt niemand. Okee, op een kaartje staat een extraction point aangegeven, maar die kaartjes mochten best wat gedetailleerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 21:23:
Weet iemand wrm ik de 1.1 patch niet kan installeren ? ik heb een schone instal l gedaan. maar zodra ik daarna de 1.1 patch wil installen, zeg die meteen aborted :?

iemand :?

Misschien heeft het er iets mee te maken dat ie volgende week pas in de winkel ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ProPHeT_Ewok schreef op 22 February 2003 @ 21:48:
Een van de irritaties van het spel is toch dat je een objective krijgt en je weet bij God niet waar je ergens moet zitten. Zoals nu, heb ik spul geupload en zegt hij dat ik moet extracten, waar zegt niemand. Okee, op een kaartje staat een extraction point aangegeven, maar die kaartjes mochten best wat gedetailleerder.
Je kunt bijna altijd maar één richting op, zo moeilijk is het dus niet. En dacht je dat je in real-life ook alles lekker makkelijk voorgekauwd zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nou moe, hoe kom ik an de acces key voor de eerste deur in level 1? :D als ik zo'm mannetje beetpak kan ik hem alleen neerslaan, niet ondervragen :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ehm. Check je notes (ESC), als het goed is haal je die uit een comp of een satchel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Je kunt bijna altijd maar één richting op, zo moeilijk is het dus niet. En dacht je dat je in real-life ook alles lekker makkelijk voorgekauwd zou krijgen?
Das waar, maar toch is het stom. Voordat je dan weer doorhebt dat je ietsjes terug moet heb je even zo'n gevoel van, dit klopt niet, in real life zou de agent verteld krijgen waar hij zou extracten. Alles voorgekauwd krijgen wil ik ook helemaal niet, maar totaal in het donkere geworpen worden op sommige momenten vind ik stom.

Zo, lekker de CIA infiltreren. Wtf, een timer. Dit wordt leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Zo, ik ben er doorheen.....kep Splintercell uitgespeeld....KEWLE GAME. Pittig in het eind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoeveel uur heb je eraan besteed?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Willybubba schreef op 22 februari 2003 @ 23:47:
Hoeveel uur heb je eraan besteed?
Ik gok tussen de 18 en de 20 uur. Met VEEL savegames. :) Die heb je wel nodig. Zeker op het einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mooi zo. Ik heb besloten hem vanaf nu NIET meer te spelen en te w88 op de officiele :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ProPHeT_Ewok schreef op 22 February 2003 @ 22:53:
[...]
Das waar, maar toch is het stom. Voordat je dan weer doorhebt dat je ietsjes terug moet heb je even zo'n gevoel van, dit klopt niet, in real life zou de agent verteld krijgen waar hij zou extracten. Alles voorgekauwd krijgen wil ik ook helemaal niet, maar totaal in het donkere geworpen worden op sommige momenten vind ik stom.

Zo, lekker de CIA infiltreren. Wtf, een timer. Dit wordt leuk. :P
Ja, daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar het maakt echt niet zoveel uit, je kunt toch maar één kant op eigenlijk. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat je helemaal terug moet naar je insertion point om dan pas geëxtract (sp?) te worden...

Zit nu trouwens ook bij de CIA... die timer stelt niet veel voor hoor. Zoals je baas al zegt, je hebt eventjes de tijd om stiekum het gebouw binnen te sluipen door gebruik te maken van een pauze van een grote ventilator van de klimaatbeheersing van het gebouw... :)

Klote aan deze missie: je krijgt geen wapen mee. Oeps... stealth is nu nòg belangrijker. Nou ja, ook niet bepaald gek, je probeert immers sneaky rond te sluipen in het CIA-gebouw om iets van de CIA central server te downloaden.

Hmmm, Mission Impossible toestanden wellicht? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
-W0kk3L- schreef op 22 February 2003 @ 23:48:
[...]
Ik gok tussen de 18 en de 20 uur. Met VEEL savegames. :) Die heb je wel nodig. Zeker op het einde!
Op hard zeker? Ik heb hem op normal in 7-8 uur uitgespeeld..

CIA missie was de beste vond ik.. leveldesign was ook errug mooi daar.

[ Voor 12% gewijzigd door Mitt3nz op 23-02-2003 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

De details zijn wel zwaar vet imo. Kleinde dingen maken de sfeer vindik. Bijv bij de trainingsmissie, dat ze dat sluipen mbt geluid uitleggen, ipv een stom scripje dat het ff uitlegt krijg je een ruimte die knatsvol mics hangt, en waarvan de hele wand bekleed is met van die acoustiekdodende panelen :)

Maar ook bijv als je dat booreiland binnenloopt, die kleine ingame animatie van die gastjes die die bootaflopen, de belichting van die zon op die gezichies enzo is echt ZO vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in dat CIA gebouw bij een deur die ik niet open krijg ,heb wel 3 code's ,maar er hangt ook nog een camera boven je :? ,ik heb geen idee hoe verder ;(
Is na dat stuk dat je door een hal moet lopen met twee "rode trappen" en 2 camera's in het midden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
WTF? vage bugs... zit nu in dat cia gebouw, in die hele grote lobby met die 2 kogelvrije camera's aan het plafond. alle lampjes al gekilled, ik mag geeneen alarm meer af laten gaan.
als ik nu dat kleine gangetje aan de overkant in wil lopen, heb ik meteen mission failed.
ik heb 1x een camera met die multigun geschoten, en zie dan net een non-military gastje uit ze hokje rennen en op die knop rammen.
maw: als ik er naartoe loop (geen sound/zichtbaarheid) wordt dat ventje gescript om te rennen en alarm te slaan en ik kan er nix tegen doen. hoe moet ik verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 02:02:
Ik ben nu in dat CIA gebouw bij een deur die ik niet open krijg ,heb wel 3 code's ,maar er hangt ook nog een camera boven je :? ,ik heb geen idee hoe verder ;(
Is na dat stuk dat je door een hal moet lopen met twee "rode trappen" en 2 camera's in het midden...
Ben je wel bij die "servers" geweest waar je in moest breken ? Ik had hetzelfde probleem als jouw en ik moest weer een stuk terug naar die servers voordat ik die code kreeg van die deur (alhoewel ik zeker wist dat ik daar al geweest was, maar ok :X ).

[ Voor 9% gewijzigd door aftermath op 23-02-2003 08:48 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DarkX schreef op 22 February 2003 @ 22:24:
Ehm. Check je notes (ESC), als het goed is haal je die uit een comp of een satchel oid.
die heb ik ook al doorgezocht, maar vind niks dat op een code lijkt om die deur door te komen :?

Echt bizar vaag, de eerste keer gewoon dat ik ooit met een spelletje niet verder kom :D en dan nog eens level 1 :o
(okee met Myst zat ik af en toe ook vast)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmmmz...ik kom écht niet verder bij dat balkon...
en waar zien jullie een open raam??
hier ff een picture:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=61953

Groene pijl : Daar kan ik alleen aan hangen, ik kan er niet van afspringen op een andere richel oid... :O

Rode pijl: Daar ken ik dus niet op... ;(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

CyberDoX schreef op 23 February 2003 @ 11:11:
hier ff een picture:

[afbeelding]

Groene pijl : Daar kan ik alleen aan hangen, ik kan er niet van afspringen op een andere richel oid... :O

Kun je niet aan ge balk met de groene pijl geen hangen. Ddan als je er aan hangt pijltje naar beneden te drukken? Kom je dan niet op de onderste balk :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

nope...dan val ik helemaal naar beneden en gaat het alarm af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

CyberDoX schreef op 23 February 2003 @ 11:11:
hier ff een picture:

[afbeelding]

Dat eerste raam links zou open moeten zijn... heb je in die kamer voor het balkon wel alle twee de computers gebruikt?

Verder moet je toch echt aan die richel hangen die jij met de groene pijl hebt gemarkeerd. Ga op de rand van het balkon staan, dan kun je erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberDoX schreef op 23 February 2003 @ 11:22:
nope...dan val ik helemaal naar beneden en gaat het alarm af :(
Als het goed is gaat dat raam open in een cutescene?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Waarschijnlijk heb je je objective nog niet behaald. Je moet eerst in dat gedeelte nog wat doen. weet niet meer precies wat. Dan gaat dat raam vanzelf open. Een kok wil frisse lucht ademen.
De details zijn wel zwaar vet imo. Kleinde dingen maken de sfeer vindik. Bijv bij de trainingsmissie, dat ze dat sluipen mbt geluid uitleggen, ipv een stom scripje dat het ff uitlegt krijg je een ruimte die knatsvol mics hangt, en waarvan de hele wand bekleed is met van die acoustiekdodende panelen

Maar ook bijv als je dat booreiland binnenloopt, die kleine ingame animatie van die gastjes die die bootaflopen, de belichting van die zon op die gezichies enzo is echt ZO vet gedaan.
Of dat stukje in de keuken met die 2 koks. Komt er een soldaat naar binnen. "Waarom werken jullie nog zo laat?" Kok: "Is een speciale order van kolonel Kobaishvili" Soldaat: "Mag ik?" Kok: "Ga je gang." Vervolgens spuugt de soldaat een dikke rochel in het eten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Thank you!

No, thank YOU! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Homedisc schreef op 23 februari 2003 @ 10:51:
[...]

die heb ik ook al doorgezocht, maar vind niks dat op een code lijkt om die deur door te komen :?

Echt bizar vaag, de eerste keer gewoon dat ik ooit met een spelletje niet verder kom :D en dan nog eens level 1 :o
(okee met Myst zat ik af en toe ook vast)
Ow wacht. Tegenover die deur zit een schilderij, en achter het schilderij zit een computer :)

Wordt zelfs gezegd, dat de pc achter een fake painting or bookcase zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DarkX schreef op 23 februari 2003 @ 12:59:
[...]

Ow wacht. Tegenover die deur zit een schilderij, en achter het schilderij zit een computer :)

Wordt zelfs gezegd, dat de pc achter een fake painting or bookcase zou zitten.
haha :D ja dat klopt, thnx! heb 2 tellen geleden even een maat gebelt, die begon me al hard uit te lachen dat ik het niet kon vinden :o :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Homedisc schreef op 23 February 2003 @ 13:04:
[...]

haha :D ja dat klopt, thnx! heb 2 tellen geleden even een maat gebelt, die begon me al hard uit te lachen dat ik het niet kon vinden :o :)
Niet lachen : ik heb er een uur over gedaan om die computer te vinden :D Ik zocht echt overal liep vaak terug enzo kon niks vinden ... toen maar langs de muren gelopen en gevonden 8)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

aarghh, super spel maar zit ook vast..

moet die braunstein ofzo vinden.. enige wat ik gevonden heb is zon dooie gast op een stoel, maar kan er verder geen ruk mee.. iemand die weet wat ik moet doen??

ben nu trouwens in de policestation ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
SYQ schreef op 23 February 2003 @ 13:36:
aarghh, super spel maar zit ook vast..

moet die braunstein ofzo vinden.. enige wat ik gevonden heb is zon dooie gast op een stoel, maar kan er verder geen ruk mee.. iemand die weet wat ik moet doen??

ben nu trouwens in de policestation ofzo
ben je ook al in het lijkenhuis geweest, daar liggen 2 dode agenten, volgens mij is een van die 2 braunstein :) dan moet je helemaal naar boven om een video te halen

ik zit nu op het booreiland, da's een rotmissie :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

tnx, ff kijken.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

dom dom dom :| 'k had die lichamen niet verstopt }:O ...
Maargoed, het raam is eindelijk open, dan komt m'n volgende probleem...
Je croushed gewoon naar binnen dan komt er z'n vent binnenlopen die spuugt in het eten, gaat daarna weg....en dan?
Dan weet ik het niet meer....als je die koks neerknalt is je missie mislukt. Als je er voorbij loopt rennen ze naar dat alarm ding.
De koeling ingaan is ook geen oplossing :+

edit- blah, lukt me nu ineens wel...
'k heb het lichtknopje ingedruk en snel weg gesneaked |:(

[ Voor 13% gewijzigd door NaZ- op 23-02-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Whahaha, ik heb dat kei maf opgelost, dat lukte me nl ook niet :) Heb wat flessen gegooid om ze te laten schrikken, en ging snel voor het alarmknopje staan, toen rende ze weg en gingen ze in de koelcel in een hoekje zitten huilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CyberDoX schreef op 23 February 2003 @ 13:53:
dom dom dom :| 'k had die lichamen niet verstopt }:O ...
Maargoed, het raam is eindelijk open, dan komt m'n volgende probleem...
Je croushed gewoon naar binnen dan komt er z'n vent binnenlopen die spuugt in het eten, gaat daarna weg....en dan?
Dan weet ik het niet meer....als je die koks neerknalt is je missie mislukt. Als je er voorbij loopt rennen ze naar dat alarm ding.
De koeling ingaan is ook geen oplossing :+

edit- blah, lukt me nu ineens wel...
'k heb het lichtknopje ingedruk en snel weg gesneaked |:(
Die is echt makkelijk. Je kan er gewoon langs sneaken (wel crouched) en dan de deur open doen en dan sta je buiten :). Die koks zien je niet eens :P.
Als je het lichtknopje indrukt dan reageren ze, dus het lichtknopje gewoon met rust laten ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Oeh, binnenkomst door een toevallig stilstaande fan, hoe lekker cliche :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Evt rechts langsrennen kan ook. Dan rennen de koks weg. Als er eentje in de buurt komt, geef je em gewoon een ram. Alles best zolang hij maar van de alarmknop naast de deur afblijft. Dus RECHTS aan komen rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

jeezus, hoe moet ik ontsnappen met al die guards man.. als je ingebroken hebt in de pc van zon gast..

je moet hangen bij het raam zodat die gasten je niet kunnen zien, klim je omhoog en breek je nogmaals in die pc.. daarna komen ze als gekken op je af! iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
SYQ schreef op 23 februari 2003 @ 15:41:
jeezus, hoe moet ik ontsnappen met al die guards man.. als je ingebroken hebt in de pc van zon gast..

je moet hangen bij het raam zodat die gasten je niet kunnen zien, klim je omhoog en breek je nogmaals in die pc.. daarna komen ze als gekken op je af! iemand??
dat eerste ventje dat de wacht houdt moet je overhoop schieten, deze draagt een frag grenade en als de rest de deur open maakt trakteer je die gasten eens op een broodje granaat:)

succes

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

bedankt! gelijk ff proberen

ps. mijn hele zondag naar de knoppen dankzij dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:29
Mr_UnAnimouS schreef op 23 februari 2003 @ 14:14:
[...]

Die is echt makkelijk. Je kan er gewoon langs sneaken (wel crouched) en dan de deur open doen en dan sta je buiten :). Die koks zien je niet eens :P.
Als je het lichtknopje indrukt dan reageren ze, dus het lichtknopje gewoon met rust laten ;).
Of je pakt een fles op en flikkert die de koeling in, kok rent de koeling in. En je kan wegsneaken.
Of de kok neerslaan, wat je wilt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 23 February 2003 @ 08:46:
[...]

Ben je wel bij die "servers" geweest waar je in moest breken ? Ik had hetzelfde probleem als jouw en ik moest weer een stuk terug naar die servers voordat ik die code kreeg van die deur (alhoewel ik zeker wist dat ik daar al geweest was, maar ok :X ).
Hmmmmm ik geloof dat ik daar nog niet ben geweest idd.... hoever moet je daarvoor terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Xtuv schreef op 23 February 2003 @ 15:51:
[...]

Of je pakt een fles op en flikkert die de koeling in, kok rent de koeling in. En je kan wegsneaken.
Of de kok neerslaan, wat je wilt.. :P
kok neermeppen kan niet, dan rent de andere naar het alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet daar niemand afslachten.... gewoon door lopen ,dan gaan ze [bij mij dan] in een hoekje zitten schuilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek me ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefan85/sc1.JPG

Ben in dit level helemaal het riool ingegeaan , maar niks gevonden , wie weet wat je hier moet doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Je hangt daaro :) midden van het scherm ... ok is wel moeilijk zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb iemand nog tips om hogere fps te krijgen ??
celeron ~830
radeon 7200
256 mb ram
loopt nie helemaal lekker :P
en in de paardenstal wordt het beetje druk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 16:50:
heb iemand nog tips om hogere fps te krijgen ??
celeron ~830
radeon 7200
256 mb ram
loopt nie helemaal lekker :P
en in de paardenstal wordt het beetje druk....
ik zou sparen voor een nieuwe pc, das de beste tip die ik je kan geven :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
shit nou heb ik het spel ook, maar k moet nog fokking veel leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:27
iemand enig idee hoe ik hier ongezien voorbij kan komen :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/Temp/splinter_cel_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 16:37:
Zoek me ;)

[...]

Ben in dit level helemaal het riool ingegeaan , maar niks gevonden , wie weet wat je hier moet doen?
In het riool zit je goed. Aan het einde van het riool kun je omhoog (door een soortgelijke manhole als waar je naarbinnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Crash-Override schreef op 23 February 2003 @ 18:31:
loop een stukje de trap af, ga aan de linkerkant aan de leuning hangen. klim dan opzij de hoek om en ga daar over de rand heen de struiken in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-

[...]
Er liggen wat flessen/blikjes beneden. Begin te gooien, zou ik zeggen :) Wel wachten met lopen tot die vent op dat balkon weg is.

edit: dat idee van die post voor mij is ook wel leuk. Via die leuning. Daar was ik nog niet eens opgekomen :)

[ Voor 17% gewijzigd door -W0kk3L- op 23-02-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon boven ze langs gaan !
terug trap op en daar aan richel gaan hangen ff timen bij die burger op balkon en weer laten vallen !
eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Ik denk dat ik em nog een keer ga spelen....maar dan proberen zonder een schot te lossen of iemand neer te meppen (met uitzondering van de officiele targets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
je kan aan beide kanten aan de richel hangen, de andere (rechter) kant is makkelijker ivm met die guard en civilian op dat balkon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik zit met een probleem met die ambassade... ik moet nu die lasers uitschakelen... ga ik naar zo'n balkon, begint er een cutscene van een kok die het room open doet. Ik denk, 'hey, kan ik mooi via de regenpijp heen gaan...' maar als ik dan op een gegeven moment vlakbij dat raam ben, gaat het alarm af :? Bug? Ik zou niet weten hoe ik er anders zou moeten komen :/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/sc-0022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/sc-0023.jpg

Via de bovenste rand aan de linkerkant :). En dan wacht je (2de plaatje) totdat die vent in de steeg wegloopt en dan laat je je vallen naar de onderste rand en daar w8 je tot de vent op het balkon en die in de steeg allebei weg zijn. En dan snel naar een donker hoekje... (Zo heb ik het gedaan ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ik kom op het moment niet verder, ik ben bij de chinese ambasade heb net die generaal afgeluisterd met zon mooie gadget. Nu gaat die generaal ze limozine in en dan moet ik hem dus weer afluisteren. Dat doe ik, en dan zegt lambert (na het afluister) oh my god sam this means war. En dan krijg ik mission failed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Mr_UnAnimouS schreef op 23 februari 2003 @ 18:58:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Via de bovenste rand aan de linkerkant :). En dan wacht je (2de plaatje) totdat die vent in de steeg wegloopt en dan laat je je vallen naar de onderste rand en daar w8 je tot de vent op het balkon en die in de steeg allebei weg zijn. En dan snel naar een donker hoekje... (Zo heb ik het gedaan ;)).
Damned wist niet dat het ook zo kon :) ... ik had ze gewoon dood geschoten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Mr_UnAnimouS schreef op 23 February 2003 @ 18:58:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb ze gewoon koudgemaakt... ook die vent op het balkon (das een civilian, niet neerschieten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
ligge er ook nog kogels hier of daar? ik heb net gelasermiced naar de glazen lift en die 3 ventjes die dan naar buiten komen neergejast. Maar nu zijn mijn kogeltjes op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
_-= Erikje =-_ schreef op 23 February 2003 @ 19:25:
ligge er ook nog kogels hier of daar? ik heb net gelasermiced naar de glazen lift en die 3 ventjes die dan naar buiten komen neergejast. Maar nu zijn mijn kogeltjes op :(
heb je ze neergejast?! dom......... je kan zo de muur opklimmen als ze allebei (die helemaal achter ziet je toch niet, en als ie je ziet is t niet erg, hij kan je toch niet raken op 50 meter) weglopen. dan krijg je een autosave (en je hebt min. 3 kogels want je had net 3 ventjes gesloopt).

hide vervolgens snel in het hok (lift komt naar beneden), pak je optical cable en kijk onder de deur door. als ze allebei langszijn gelopen gaan ze allebei naar rechts (tis je enige kans). ga nu de lift in en ride em naar boven. (vergeet niet in t hok de lockpick te pakke). schiet boven de camera neer en infiltreer de deur links van de lift (rechts als je naar de lift toe kijkt). open snel de deur, er komt een guard aan.

spring op de desk, ga de airduct in, klim door, schiet de camera neer (nu heb nog 1 kogel). ga nu de deur links in. tadaa hier vind je 20 kogeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

G33rt schreef op 23 February 2003 @ 19:30:
[...]

heb je ze neergejast?! dom......... je kan zo de muur opklimmen als ze allebei (die helemaal achter ziet je toch niet, en als ie je ziet is t niet erg, hij kan je toch niet raken op 50 meter) weglopen. dan krijg je een autosave (en je hebt min. 3 kogels want je had net 3 ventjes gesloopt).

hide vervolgens snel in het hok (lift komt naar beneden), pak je optical cable en kijk onder de deur door. als ze allebei langszijn gelopen gaan ze allebei naar rechts (tis je enige kans). ga nu de lift in en ride em naar boven. (vergeet niet in t hok de lockpick te pakke). schiet boven de camera neer en infiltreer de deur links van de lift (rechts als je naar de lift toe kijkt). open snel de deur, er komt een guard aan.

spring op de desk, ga de airduct in, klim door, schiet de camera neer (nu heb nog 1 kogel). ga nu de deur links in. tadaa hier vind je 20 kogeltjes :)
Lol :D. Ik was vergeten dat ik ook nog die optical cable had :P. Ik heb gewoon op het gehoor naar die ventjes geluisterd :D. Gelukkig had ik het in 1x ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er zitten toch nog wat rare bugs in:

Ik schoot per ongeluk een camera weg naar de andere kant van een kamer, voor de lol mezelf eens bekijken ... komen er 2 guards binnen. Ze gaan vrolijk naast me staan. Ik denk, ff kijken wat ze doen als ik niet meer via de camera kijk. Blijven ze nog steeds staan!

Quicksave in een steegje op een steiger, komen er meteen na het saven 2 guards aan waarvan er 1 naar boven klimt. Ik kon geen kant meer op en de 3e keer dat ik had geladen ging ik per ongeluk de ladder af waar op hetzelfde moment een van de guards omhoog klimt. Hij klimt verder en ik word niet gezien! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Haha, ja die 3 lampjes he links, supercool!

Maar ik vind het nog altijd een beetje vreemd dat die guards nooit zich afvragen: what are those 3 lights over there? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:27
Mr_UnAnimouS schreef op 23 February 2003 @ 18:58:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

dank u _/-\o_

had niet door dat er richels zaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Kwartjuh schreef op 23 February 2003 @ 18:57:
Ik zit met een probleem met die ambassade... ik moet nu die lasers uitschakelen... ga ik naar zo'n balkon, begint er een cutscene van een kok die het room open doet. Ik denk, 'hey, kan ik mooi via de regenpijp heen gaan...' maar als ik dan op een gegeven moment vlakbij dat raam ben, gaat het alarm af :? Bug? Ik zou niet weten hoe ik er anders zou moeten komen :/
Geen bug. Je bent ergens vergeten een lichaam goed op te bergen... die wordt dus gezien en tada, alarm...

Oplossing: opnieuw beginnen en zoveel mogelijk mensen met rust laten, diegene die je wel neermept goed opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Willybubba schreef op 21 februari 2003 @ 16:53:
Voor mensen met de knipperende textures: zet de prestatie-slider van je GF op toepassing. Dat helpt.

Zo dus:

[afbeelding]
Uuhmm, die optie heb ik niet met de 41.09 drivers, welke drivers gebruik jij?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:19:
Dat Cia gebouw is zo lastig , je kan amper geluid maken en je hebt erg weinig sticky shockers en nadat een x of drie het alarm is afgegaan ben je af.

Eerst moet je naar die server toe , dan moet je naar de pc van die spion , en daarna moet je de spion vinden en meenemen naar de auto , met veel sluipwerk aangezien je zon zwaar lichaam een behoorlijke tijd bij je moet dragen...

Wel uitgespeeld gelukkig , mooi level btw >:)
Waar moet je die kerel vinden die je moet "kidnappen"?
Ik heb wel een zooitje guards afgemaakt en lekker in een steegje opgeborgen...
Ik krijg nu als objective "incapacitate CIA security"...... en beneden staan 3 ventjes bij een busje te praten ,die moet je ook afluisteren toch? Maar waar the fuck is die kerel die je moet kidnappen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:21:
[...]

Waar moet je die kerel vinden die je moet "kidnappen"?
Ik heb wel een zooitje guards afgemaakt en lekker in een steegje opgeborgen...
Ik krijg nu als objective "incapacitate CIA security"...... en beneden staan 3 ventjes bij een busje te praten ,die moet je ook afluisteren toch? Maar waar the fuck is die kerel die je moet kidnappen :?
Als je die 3 kerels bij dat bussie ziet staan, heb je het bijna gehaald. Je hoeft ze niet af te luisteren, ze hebben het over drugs ofzo :P, en 2 horen er bij jou :). Dan ben je al voorbij dat ventje die je moet kidnappen. Dat ventje die je moet hebben is in een kamer, als je naar buiten gaat. Dan over dat bruggetje het andere gebouw in. Op dat grasveldje met die bankjes loopt ook nog een guard. (Is nu al knock out, of je bent langs hem gegaan.)
Je moet iig terug :+

Weet iemand hoe ik hier voorbij kom :? Ik ben bij de Chinese Embassy, en ik heb net 5 guards omver geholpen, nadat je je contact hebt gesproken. Net nadat je naar beneden bent geglide. (Van dat balkon met die pallet ofzo) In de verte loopt dan een guard, en er loopt er ook nog 1 een een steegje, die een trappetje steeds opgaat. Hoe schakel ik dat poppetje uit die die trap opgaat? Hij heeft ook nog zo'n vervelend licht op z'n harses :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-W0kk3L- schreef op 23 February 2003 @ 18:33:
[...]

In het riool zit je goed. Aan het einde van het riool kun je omhoog (door een soortgelijke manhole als waar je naarbinnen kwam.
Eey dankje :D

/me start Splinter Cell weer op >:)

Hmmzz ben daar naar boven gegaan , heb de informatie van zon man ontvange , ben vanaf de steiger naar beneden gedonder in de nek van zon soldaat , en heb die ander ook nergeslagen...maar nu >:)

Als ik weer het riool inga dan zit een stukje verder ook zon manhole maar die zit dicht?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Delphi schreef op 23 February 2003 @ 20:16:
[...]

Uuhmm, die optie heb ik niet met de 41.09 drivers, welke drivers gebruik jij?
41.09 :P

Staat bij Advanced / GF4 / Prestatie en Kwaliteitsinstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me de codes van de server rooms geven :), ik kan die codes nerges vinden.
keb al die puter kamers na gezocht op data sticks, maar kon nix vinder :'( .

Wie helpt mij uit de brand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 21:29:
kan iemand me de codes van de server rooms geven :), ik kan die codes nerges vinden.

Die heb je toch al heel vroeg , ik zat me ook rot ze zoeken , maar later bleek dat ze gewoon onder mijn notes stonden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 21:29:

2019 ;)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Kwartjuh schreef op 23 February 2003 @ 18:57:

Ja had ik vanmiddag ook, vet irritant.
Alle lichten daar kapot schieten en goed kijken of er iemand beneden rond liep.
Maar ik moest ff beter lezen want er stond dat er een body was gevonden.
Dus terug gegaan en allemaal ff in een hoekje gepleurd, en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 11:38

MWAD

Morron With A Dress

Bjk schreef op 23 February 2003 @ 19:14:
Ik kom op het moment niet verder, ik ben bij de chinese ambasade heb net die generaal afgeluisterd met zon mooie gadget. Nu gaat die generaal ze limozine in en dan moet ik hem dus weer afluisteren. Dat doe ik, en dan zegt lambert (na het afluister) oh my god sam this means war. En dan krijg ik mission failed :|
zoals ik al zei kut bug mic geval :P

maar het lukt je wel met wat proberen !
steeds op andere plekken gaan zitten...
zodicht bij mogelijk
ik zat tegen muur aan bij het hek nog wel in schaduw
edit:
govedomme, klote vrienden :P nou jah dis iig gepost door Looney D

[ Voor 7% gewijzigd door MWAD op 23-02-2003 21:51 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel maakt soms wel pijnlijk duidelijk dat in aan een nieuw videokaart toe ben.....2.5 ajar geleden 1200!! :( :( Gulden voor neergelegt (Gf3)

Moest het even kwijt , spel is errug mooi , helemaal hoe Sam beweegt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Bij die bezopen vent knal ik die poppetjes altijd dood.. Werkt ook goed :Y)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Keesr schreef op 23 February 2003 @ 21:53:
Bij die bezopen vent knal ik die poppetjes altijd dood.. Werkt ook goed :Y)
Idd heb ik ook gedaan :) Alleen dan komt er meestal een 3de ventje aan die iets beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, nou vraag ik me toch echt af hoe ik dit probleem kan oplossen...

ik zit hier boven.. en moet naar die server... hoe doe ik dit onopvallend en dusdanig dat ik geen alarm krijg (ook niet verderop dat er dode gastjes zijn gevonden)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/scvraag.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxOW schreef op 23 February 2003 @ 22:02:

ik zit hier boven.. en moet naar die server... hoe doe ik dit onopvallend en dusdanig dat ik geen alarm krijg (ook niet verderop dat er dode gastjes zijn gevonden)

[afbeelding]
Op een poppetje springen en dan gelijk die andere neerslaan , echt snel alarm krijg je hier niet ook omdat er niet veel guards meer rondlopen hier.

Of gewoon aan de relingen gaan hangen , en aan de andere kant vallen zodat de mannetjes je niet zien staan , en dan naar de pc sneaken..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

jamaar als ik aan die reling ga hangen zien ze dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 22:05:
[...]

Op een poppetje springen en dan gelijk die andere neerslaan , echt snel alarm krijg je hier niet ook omdat er niet veel guards meer rondlopen hier.

Of gewoon aan de relingen gaan hangen , en aan de andere kant vallen zodat de mannetjes je niet zien staan , en dan naar de pc sneaken..
Ook als je achter hun staat en dan stil van de reling af gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 15-09 16:16
MaxOW schreef op 23 February 2003 @ 22:02:

[afbeelding]
je kan die serverruimte ook via de andere kant naar binnen (rechtsaf na die witte vloer), dan kom je wat handiger binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

jah ok... maar dan moet ik alsnog die lui neerslaan :( , is er geen manier om daar langs te komen zonder die lui te meppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxOW schreef op 23 februari 2003 @ 22:32:
jah ok... maar dan moet ik alsnog die lui neerslaan :( , is er geen manier om daar langs te komen zonder die lui te meppen?
NE want je moet wle die info uit de server halen :P
Anders schiet je ze gewoon neer met je shock gevalletje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Oké, ik zie dat er al wat mensen bij de server room zijn. Vertel eens hoe je voorbij de battery room komt? Ik kom er wel langs, maar niet zonder dat minstens één iemand alarm slaat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, ik moet zeggen dat ik dat vrij apart heb opgelost. Ik rende gebukt naar binnen, sloeg de eerste gelijk neer en daarna de 2e... allebei konden ze geen alarm slaan. Dit was de enige manier die ik heb gevonden om ze geen alarm te laten slaan :)

wat ik tegenkwam en wat volgens mij rechtstreeks uit: The Jackel komt :X
dat leuke speeltje, dat zware machinegeweer met zo'n mooie remote control :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/the_jackel.JPG
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.