AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Die gun kan je ook effe lekker testen met FlaresMaxOW schreef op 23 February 2003 @ 23:01:
hmm, ik moet zeggen dat ik dat vrij apart heb opgelost. Ik rende gebukt naar binnen, sloeg de eerste gelijk neer en daarna de 2e... allebei konden ze geen alarm slaan. Dit was de enige manier die ik heb gevonden om ze geen alarm te laten slaan
wat ik tegenkwam en wat volgens mij rechtstreeks uit: The Jackel komt
dat leuke speeltje, dat zware machinegeweer met zo'n mooie remote control
[afbeelding]
Achter een schilderij kijken dan kom je de code vanzelf tegenEwivis schreef op 23 februari 2003 @ 23:03:
ik zit nu in het eerste level. staat er zo'n mannetje buiten te bellen ofzo.. als ik die kill komt die andere naar buiten... die kill ik ook, maar dan kom ik niet verder omdat er een deur is met een keyduz 1 van die mannetjes heeft key.... ik dat eerste mannetje gedaan, maar die heeft niets
die andere komt dan meteen
wie weet hoe ik het op moet lossen?

Have a nice day
[ Voor 75% gewijzigd door Jerry op 23-02-2003 23:07 ]
Verwijderd
Keesr schreef op 23 februari 2003 @ 21:53:
Bij die bezopen vent knal ik die poppetjes altijd dood.. Werkt ook goed
uhm...ben ik nou gek ??? loop gewoon zo langzaam mogelijk in crouch-mode voorbij....zo dicht mogelijk langs dat muurtje van die trap.....wel zorgen dat die gast op het balkon ff weg is....die 2 dudes bij die dronken gast zagen me niet eens....dan schuin aan de over kant (beetje links) ff tegen de muur aan drukken, wachten totdat die guard beneden zich weer omdraaid....er achter aan, neer meppen en verstoppen....die 2 dudes bij die zuiplap hebben nooit geweten dat ik er langs ben gesneaked....niks via richels enzo....gewoon...stil....achter ze langs....easy peasy !!!!Timocos schreef op 23 februari 2003 @ 21:58:
[...]
Idd heb ik ook gedaanAlleen dan komt er meestal een 3de ventje aan die iets beter is
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 23:09 ]
wel leuk om bij die dingen dat Friendly fire aan te zetten
dan de guards erlangs laten lopen
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
In dat level zit ik vast. Ik moet een zekere IVAN bevrijden door 2 firedoors(?) te openen...
Ik heb nu 2 mannetjes gevonden die gevangen zitten tussen 2 lasertripbombs. Ik heb al gebroprobeerd om die dingen te disablen, maar dat lukte niet echt.
Verder heb ik nog een kamer gevonden (archivedinges), maar daar zit een code op en die kan ik nergens vinden.
Weet iemand hoe ik dat red?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik ben er nu ook voorbij, ik wist die twee gasten voorbij te rennen en toen blokkeerde ik de alarmknop...MaxOW schreef op 23 februari 2003 @ 23:01:
hmm, ik moet zeggen dat ik dat vrij apart heb opgelost. Ik rende gebukt naar binnen, sloeg de eerste gelijk neer en daarna de 2e... allebei konden ze geen alarm slaan. Dit was de enige manier die ik heb gevonden om ze geen alarm te laten slaan
Toen was het nog even een kwestie van die twee gastjes neermeppen...
Dat werkt dus ook wel goed...
Precies op het moment dat je het lampje groen is moet je disarmen. Als die rood is ontploffen de mijnen. Daarna wijst alles zichzelf weer uit.RexomniuM schreef op 23 February 2003 @ 23:39:
[...]
In dat level zit ik vast. Ik moet een zekere IVAN bevrijden door 2 firedoors(?) te openen...
Ik heb nu 2 mannetjes gevonden die gevangen zitten tussen 2 lasertripbombs. Ik heb al gebroprobeerd om die dingen te disablen, maar dat lukte niet echt.
Verder heb ik nog een kamer gevonden (archivedinges), maar daar zit een code op en die kan ik nergens vinden.
Verwijderd
Als je die bommetjes disabled , dan gaat Sam vanzelf een gesprek aan met een van die 2 figuren die daar bukken , hij geeft jou de code..RexomniuM schreef op 23 February 2003 @ 23:39:
[...]
Zo'n heel vaag hard geluid, dat krijg ik bijvoorbeeld als ik een camera wil kapot schieten en een paar keer mis...daarna moet ik het hele spel opnieuw starten, anders gaat dat irritante geluid niet weg....

Ohja, ik ben nu voorbij dat gebeuren met die laser-mic...ik ben omhoog geklomen door het raam heen, de lift naar boven genomen en heb de camera kapot, alleen kan ik de code van die deur niet vinden...ook niet in m'n notes oid

[ Voor 35% gewijzigd door NaZ- op 24-02-2003 12:01 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
zoiets had ik ook gisteren. Ik weet niet wat ik deed meer maar op een gegeven moment kreeg ik een (beste harde) piep geluid door het spel heen.. kreeg ik dus ook niet uit tot dat ik het spel afsloot.CyberDoX schreef op 24 February 2003 @ 11:59:
Heeft iemand dit ook?
Zo'n heel vaag hard geluid, dat krijg ik bijvoorbeeld als ik een camera wil kapot schieten en een paar keer mis...daarna moet ik het hele spel opnieuw starten, anders gaat dat irritante geluid niet weg....
Ohja, ik ben nu voorbij dat gebeuren met die laser-mic...ik ben omhoog geklomen door het raam heen, de lift naar boven genomen en heb de camera kapot, alleen kan ik de code van die deur niet vinden...ook niet in m'n notes oid
ff dxdiag draaien en de slider voor hardware sound acceleratie wat naar beneden schuiven
haha, het werkt....ik schiet nu zoveel ik wil en krijg het geluidje niet meer terug...!RocketKoen schreef op 24 February 2003 @ 12:10:
Die piep had ik met battlefield ook.
ff dxdiag draaien en de slider voor hardware sound acceleratie wat naar beneden schuiven

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ik zit hier vast:
ftp://pwvisser:visserpw@home.tiscali.nl/buigvoormij.JPG
[ Voor 8% gewijzigd door Ewivis op 24-02-2003 12:22 . Reden: plaatje :S ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Gewoon naar beneden jumpen, dan naar links, naar de container, erop klimmen, dan via de muur afzetten en dan de andere muur vastpakken, zodat je over het hek komtEwivis schreef op 24 February 2003 @ 12:21:
zo jongens effe proberen of ik een plaatje kan dumpen
ik zit hier vast:
[afbeelding]
Kon ik ook niet vinden, totdat ik dacht (Die camera maakt niets uit):CyberDoX schreef op 24 februari 2003 @ 11:59:
Als je lift uitloopt, heb je links ervan kamertje, met lock pick openen, kamer in, dan met dat ding waardoor je door sleutelgat kan kijken, komt er zo een bewaker langs, snel handelen vereist, deur open, pak die gast.
Dan ff je wapen pakken, zodat het figuur vooruit loopt, dan naar de (donkere)kant waar de camera hangt.
En dan nightvision ff aan, tis echt donker
De andere, 3, guards, zien je dan, jij blijft rustig voor die deur staan, 1 van die gasten zal dan de deur open maken, geeft jouw 1/2 seconden extra de tijd om die 1e gast neer te knallen, daarna andere 2.
Daarna kan je je gijzelaar neerslaan, die heb je dan niet meer nodig
[ Voor 11% gewijzigd door Nakebod op 24-02-2003 23:19 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Hoe kom je daar boven in dat gat?
Degene die dit level gespeeld hebben weten vast wel welk gat ik bedoel
Mooi en leuk spel, maar kep m al uitgespeeld

...
UnlockedMap[9]=5_1_1_PresidentialPalace
UnlockedMap[10]=
UnlockedMap[11]=
UnlockedMap[12]=
betekent dat dat er nog 3 levels zijn?
[ Voor 71% gewijzigd door 6killer op 25-02-2003 00:10 ]
Verwijderd
Screenshotje?Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 02:08:
Zit in level 2 maar daar moet ik ergens heen. Ik snap dat je het balkon om moet en dan via de regenpijp, maar hij valt de heletijd. Hij pakt de regenpijp niet vast... hoe krijg ik dat voor elkaar??
[This space is for rent]
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
ben die gast met koffertje gevolgd, guards ontweken, paar uitgeschakeld, zit nu bij die keuken.
2 guards en mannetje met koffer over, die lopen naar een kamer....en die deur van die ruimte slaat achter de laatste guard dicht snel dicht.... hoe krijg ik die deur open??? use any force necessary krijg ik te horen.
ik heb al op allerlei manieren geprobeerd de laatste 2 guards uit te schakelen maar dan is het gelijk: mission failed, ook ben ik het hele level maar even doorgerend naar andere deuren, allemaal lock jammed. nog op een oliepijp gevuurd en die ontploft dan, maar maakt geen verschil.
alvast dank!
Verwijderd
Je moet rechts langs dat kamertje lopen , langs de reling van het booreiland zeg maar , dan zie je links van je de rechter muur van het kamertje van dicht zit (duh) , en door de hitte van de brand springt er dan een ruit , klim door het ruitje heen door om een paal te klimmenVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 11:55:
ok, ik zit vast op het booreiland,
ben die gast met koffertje gevolgd, guards ontweken, paar uitgeschakeld, zit nu bij die keuken.
2 guards en mannetje met koffer over, die lopen naar een kamer....en die deur van die ruimte slaat achter de laatste guard dicht snel dicht.... hoe krijg ik die deur open??? use any force necessary krijg ik te horen.
ik heb al op allerlei manieren geprobeerd de laatste 2 guards uit te schakelen maar dan is het gelijk: mission failed, ook ben ik het hele level maar even doorgerend naar andere deuren, allemaal lock jammed. nog op een oliepijp gevuurd en die ontploft dan, maar maakt geen verschil.
alvast dank!
Heb dat stuk van de missie pas 1x geprobeerd, toen moest ik ff stoppen, zo weer proberen, maar als iemand tips heeft , altijd makkelijk
Gaat om de ehm, 4e missie, Kalinatek geloof ik? En dan dat gedeelte dat je die 2 personen op de 3e verdieping moet redden voor de encryptie key.
Die 2 wall mines ook disabled. So far so good.
Nu moet je dus die kamer in met keypad, daar zitten veel wall mines, en de tijd tikt af.
Iemand die dit gehaald heeft, kan je dit rustig doen? Dus lopen door kamers, langs mijn rennen, weer ff rustig rondkijken en doorlopen?
Of rennen als een kamikaze?
Yeah
En een beetje rollen ondertussen.
Dan loop je tegen een duur aan, deze ff lockpicken en in die kamer zit te bom.
Ga voor de deur niet rechts af!
Ow sjit,d at wouw ik net vragenM@NIC schreef op 25 February 2003 @ 12:28:
[...]
Yeah
En een beetje rollen ondertussen.
Dan loop je tegen een duur aan, deze ff lockpicken en in die kamer zit te bom.
Ga voor de deur niet rechts af!
Heb nog tijd genoeg, dus lukt vast wel om terug te rennen, anders ff stukje herhalen
Verwijderd
Nog maar een keer:
Weet iemand hoe ik hier voorbij komIk ben bij de Chinese Embassy, en ik heb net 5 guards omver geholpen, nadat je je contact hebt gesproken. Net nadat je naar beneden bent geglide. (Van dat balkon met die pallet ofzo) In de verte loopt dan een guard, en er loopt er ook nog 1 een een steegje, die een trappetje steeds opgaat. Hoe schakel ik dat poppetje uit die die trap opgaat? Hij heeft ook nog zo'n vervelend licht op z'n harses
Patch had niet geholpen helaas....zal vanavond de Dets 42.70 eens proberen dan.6killer schreef op 25 February 2003 @ 11:46:
driver updaten en/of de patch halen misschien helpt het
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
double jump, of hoe dat ook heet, gewoon eerst tegen de muur springen om daarna je tegen deze muur af te zetten, dan kom je er makkelijkVerwijderd schreef op 24 February 2003 @ 23:32:
Wie is bij die missie met die landmijnen?
Hoe kom je daar boven in dat gat?
Degene die dit level gespeeld hebben weten vast wel welk gat ik bedoel
blup
Mwaaaaaaaaaah, lukt nooit...ik zit in die kamer, bewakertje komt langs, ik pak hem loop richting die camera is PIEP PIEP, ding gaat af enzo...Nakebod schreef op 24 February 2003 @ 23:19:
[...]
Kon ik ook niet vinden, totdat ik dacht (Die camera maakt niets uit):
Als je lift uitloopt, heb je links ervan kamertje, met lock pick openen, kamer in, dan met dat ding waardoor je door sleutelgat kan kijken, komt er zo een bewaker langs, snel handelen vereist, deur open, pak die gast.
Dan ff je wapen pakken, zodat het figuur vooruit loopt, dan naar de (donkere)kant waar de camera hangt.
En dan nightvision ff aan, tis echt donker
De andere, 3, guards, zien je dan, jij blijft rustig voor die deur staan, 1 van die gasten zal dan de deur open maken, geeft jouw 1/2 seconden extra de tijd om die 1e gast neer te knallen, daarna andere 2.
Daarna kan je je gijzelaar neerslaan, die heb je dan niet meer nodig

Heb je niet gewoon 1 of andere code voor die deur?
Die camera maakt juist niets uit, omdat dat ding dan juist afgaat, komen die andere 3 bewakers eraan, en maakt 1 die deur open, en schiet jij ze neer.CyberDoX schreef op 25 February 2003 @ 13:15:
[...]
Mwaaaaaaaaaah, lukt nooit...ik zit in die kamer, bewakertje komt langs, ik pak hem loop richting die camera is PIEP PIEP, ding gaat af enzo...
Dus camera kapot schieten zal niet helpen (Of die gasten lopen rond, maar volgens mij niet)
Volgens mij is er geen code voor de 2 deuren
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Wordt het spel nog veel moeilijker, of blijft het zo? Want als dit eht niveau van het hele spel is dan doe ik hem liever opnieuw maar dan op hard. Als het nog veel moeilijker wordt dan loop ik nu gewoon door.
Op zich krijg je het wel moeilijker, missies waar het alarm nie aangezet mag worden enzo, dus sluipen en neermeppen, en in verdere missies heb je vaak meer dan 1 persoon, dus ik zou op normal houden.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:13:
Een algemeen vraagje zo tussendoor...ik heb nu het eerste level (Tblisi) uitgespeeld en sta op het booreiland. Tot nu toe was het op normal eigenlijk wel erg makkelijk (één mannetje afgeknald terwijl ik aan een draadje hing, de rest K.O. of met rust gelaten).
Wordt het spel nog veel moeilijker, of blijft het zo? Want als dit eht niveau van het hele spel is dan doe ik hem liever opnieuw maar dan op hard. Als het nog veel moeilijker wordt dan loop ik nu gewoon door.
En die kogels.. altijd te weinig
En wat heet moeilijker, voor mij is het misschien moeilijk, terwijl jij et vet easy vind.
ik ga deze missie ff overnieuw spelen, want ik heb nog maar 2 kogelsNakebod schreef op 25 February 2003 @ 13:37:
[...]
Die camera maakt juist niets uit, omdat dat ding dan juist afgaat, komen die andere 3 bewakers eraan, en maakt 1 die deur open, en schiet jij ze neer.
Dus camera kapot schieten zal niet helpen (Of die gasten lopen rond, maar volgens mij niet)
Volgens mij is er geen code voor de 2 deuren
En met 2 kogels kill je geen 3 of 4 ventjes..

iig bedankt, want ik weet wat ik moet doen
hetr is ook geen shoot m up heCyberDoX schreef op 25 February 2003 @ 14:50:
[...]
ik ga deze missie ff overnieuw spelen, want ik heb nog maar 2 kogels.
En met 2 kogels kill je geen 3 of 4 ventjes..
iig bedankt, want ik weet wat ik moet doen
en ook goed kijken er staat hier en daar ammo, maar das soms moeilijk te zien, let op buro's en kasten
Verwijderd
Ik neem aan dat je het hebt over die level dat je net uit de lift komt en dat rechts van je een blikjes automaat zit en daarachter een camera. Beveiligd deur links EN rechts.. ben ik vrij makkelijk langs gekomen ZONDER mensen neer te knallen.CyberDoX schreef op 25 February 2003 @ 13:15:
[...]
Mwaaaaaaaaaah, lukt nooit...ik zit in die kamer, bewakertje komt langs, ik pak hem loop richting die camera is PIEP PIEP, ding gaat af enzo...
Ga de lift uit >> knal camera kapot. Lockpick deur en ga erin (ff data stick van pc daar afhalen) dan met de camera onder de deur kijken wanneer die guard langsloopt... ff wachten tot ie voorbij de blikjes automaat is. Dan deur open doen en STIL gebukt lopen. Doet hij dan de deur open, loop je achter em en je bent binnen (en nee hij ziet je niet)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 15:40 ]
Verwijderd
Je kunt in dat hok waar je de datastick gepakt hebt natuurlijk ook omhoog kijken of je misschien een gat in het systeemplafond ziet. Ik vroeg me tenminste af wat dat rooster daar op de grond deed.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:38:
[...]
Ik neem aan dat je het hebt over die level dat je net uit de lift komt en dat rechts van je een blikjes automaat zit en daarachter een camera. Beveiligd deur links EN rechts.. ben ik vrij makkelijk langs gekomen ZONDER mensen neer te knallen.
Ga de lift uit >> knal camera kapot. Lockpick deur en ga erin (ff data stick van pc daar afhalen) dan met de camera onder de deur kijken wanneer die guard langsloopt... ff wachten tot ie voorbij de blikjes automaat is. Dan deur open doen en STIL gebukt lopen. Doet hij dan de deur open, loop je achter em en je bent binnen (en nee hij ziet je niet)
Kijken kan, maar daar zat toch geen gat, dacht alleen in die ruimte daarnaast?Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:53:
[...]
Je kunt in dat hok waar je de datastick gepakt hebt natuurlijk ook omhoog kijken of je misschien een gat in het systeemplafond ziet. Ik vroeg me tenminste af wat dat rooster daar op de grond deed.
Of heb ik er nu een heel klein beetje overheen onderdoor gekeken dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 25-02-2003 16:26 ]
Verwijderd
ja dat dacht ik dus ook.. maar toen ik omhoog keek zag ik niet zo snel een gat. Terwijl ik ergens wel zoiets gelezen had... maar goed ben er toch al voorbij. Ben nu bij dat CIA mission.. pff kan je weer niet knallen (niet dat ik dat vaak doe maar met camera's is het nogal handigVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:53:
[...]
Je kunt in dat hok waar je de datastick gepakt hebt natuurlijk ook omhoog kijken of je misschien een gat in het systeemplafond ziet. Ik vroeg me tenminste af wat dat rooster daar op de grond deed.
Je mag wel knallen maar geen kills makenVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 16:48:
[...]
ja dat dacht ik dus ook.. maar toen ik omhoog keek zag ik niet zo snel een gat. Terwijl ik ergens wel zoiets gelezen had... maar goed ben er toch al voorbij. Ben nu bij dat CIA mission.. pff kan je weer niet knallen (niet dat ik dat vaak doe maar met camera's is het nogal handig
Verwijderd

Klik voor grote versie
LOL, kom je net riool uit met veel moeite, eerst een paar keer opgemerkt worden, ben je er eindelijk uit, krijg je dit
FF kijken of ik em zo neer kan meppen, zoder dat ie et merkt
Nu heb je nog niks nee, later in de missie krijg je die bigass gunVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 17:03:
ow? hij staat meestal al standaard geequipped (ofzoiets) maar in die CIA mission staat het vakje blanco. Ik heb nog niet gekeken of je hem ook zelf kon pakken.. later toch ff proberen
Ik zit nu ook in die missie, maar krijg er echt zwaar de zenuwen van, zo enorm sneaky moet je er zijn
[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 25-02-2003 17:46 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
ik heb het level gehaald tot de armory testing area zonder wapenDarkX schreef op 25 February 2003 @ 17:45:
[...]
Nu heb je nog niks nee, later in de missie krijg je die bigass gunOndanks dat je niet mag killen is het wel handig, die nonlethal dingen (ringairfoil en stickyshockers) zijn wel zwaar handig
Hoef je niet helemaal te sluipen als dat soms niet lukt, kun je van afstand neerhalen.
Ik zit nu ook in die missie, maar krijg er echt zwaar de zenuwen van, zo enorm sneaky moet je er zijnHeb al 1 keer alarm af laten gaan, maar ben er toch ongeschonden uitgekomen.

Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:45:
[...]
Als je die 3 kerels bij dat bussie ziet staan, heb je het bijna gehaald. Je hoeft ze niet af te luisteren, ze hebben het over drugs ofzo, en 2 horen er bij jou
. Dan ben je al voorbij dat ventje die je moet kidnappen. Dat ventje die je moet hebben is in een kamer, als je naar buiten gaat. Dan over dat bruggetje het andere gebouw in. Op dat grasveldje met die bankjes loopt ook nog een guard. (Is nu al knock out, of je bent langs hem gegaan.)
Je moet iig terug
Weet iemand hoe ik hier voorbij komIk ben bij de Chinese Embassy, en ik heb net 5 guards omver geholpen, nadat je je contact hebt gesproken. Net nadat je naar beneden bent geglide. (Van dat balkon met die pallet ofzo) In de verte loopt dan een guard, en er loopt er ook nog 1 een een steegje, die een trappetje steeds opgaat. Hoe schakel ik dat poppetje uit die die trap opgaat? Hij heeft ook nog zo'n vervelend licht op z'n harses

Ik ben nu weer een stukje verder.... in een soort van garage.... echt stoer dit!

Vind het spel een stuk... minder spannend sinds ik die SC-20k (
Of het er nou 1,2,3 of 5 zijn.
Of in het donker crouchen, wachten tot er iemand voorbij komt en dan een kogel onder door zijn kin jagen
Wat wel leuk is aan die SC20k zijn de secondary wapens, die camera is bijv enorm stijlvol
M@NIC: wat is eigenlijk dat gasje uit jou icon? Ik blijf em ZWAAAAR irritant vinden
[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 25-02-2003 19:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door aftermath op 25-02-2003 19:20 ]
heb 4 kleurtjes.....(blauw,geel,rood en groen) welke moet eerst en welke dan?
bvd
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
LOL w8 maar totdat je in de chinese ambassy bentM@NIC schreef op 25 February 2003 @ 19:03:
Hehe eindelijk uit dat Kalinatek, werd saai
Vind het spel een stuk... minder spannend sinds ik die SC-20k () heb, word je gezien dan schiet je ze gewoon neer.
Of het er nou 1,2,3 of 5 zijn.
Zit nu alleen vast, iig, weet niet wat ik nu precies moet doen
Is daar op het warehouse gedeelte, nadat je die gast hebt gelaser-mict.
Meerdere mogelijkheden, nadat die gast in auto voor de 2e keer is ge-laser-mict en wegrijdt,
1. Bewakers heel laten,
2. Bewakers neermeppen.
Heb voor laatste gekozen, anders moet ik ff oudere savegame zoeken, maar nu...
Die glazen deur, daarvan is het slot kaduuk, dus gaat niet open, doorheen kijken met die fiber gaat wel?
Aan de zijkant (Trappenhuis) zit een regenpijp maar daar klimt ie niet omhoog.
Helemaal naar de andere kant is ook zo een pijp omhoog, maar daar klimt ie ook niet omhoog
Het hek... naar mijn weten wil die ook al niet open
Dus, wie wat en waar moet ik doen om waar te komen...
blauw groen geel roodMWAD schreef op 25 February 2003 @ 19:18:
hoe werkt dat heat shit met keypads???
heb 4 kleurtjes.....(blauw,geel,rood en groen) welke moet eerst en welke dan?
bvd
sec wapens van de sc-20 zijn zeker cool, helemaal die camera met noise en gas functie
als je bij het glazen trappenhuis ben moet je langs die muur richting de bosjes (achter het controlehuisje) daar is een pijp ofzo tegen de muur, wel bijeen lamp en nee di ekan niet kapotNakebod schreef op 25 februari 2003 @ 19:48:
Ja, idd, Chinese Ambassy is best em, tis te doen, maar wel lastig
Zit nu alleen vast, iig, weet niet wat ik nu precies moet doen
Is daar op het warehouse gedeelte, nadat je die gast hebt gelaser-mict.
Meerdere mogelijkheden, nadat die gast in auto voor de 2e keer is ge-laser-mict en wegrijdt,
1. Bewakers heel laten,
2. Bewakers neermeppen.
Heb voor laatste gekozen, anders moet ik ff oudere savegame zoeken, maar nu...
Die glazen deur, daarvan is het slot kaduuk, dus gaat niet open, doorheen kijken met die fiber gaat wel?![]()
Aan de zijkant (Trappenhuis) zit een regenpijp maar daar klimt ie niet omhoog.
Helemaal naar de andere kant is ook zo een pijp omhoog, maar daar klimt ie ook niet omhoog
Het hek... naar mijn weten wil die ook al niet open
Dus, wie wat en waar moet ik doen om waar te komen...
Boven 1 en 2 beneden bewakers wat moet ik nu doen want ik moer er 1 mee nemen voor die deur
.
Hier een foto voor de duidelijkheid

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die boven bij de trap en die voor in de hal kun je met rust laten hoor. Alleen die ene die beneden achter in de hal is moet je neermeppen. Dan ga je dus naar de PC toe, gebruikt 'm, vervolgens komt die kolonel. En die moet je dan pakken...6killer schreef op 25 February 2003 @ 20:39:
de eerste 2 (1 boven en die bij de pc knock-out slaan (eerst naar achteren mee nemen dan slaan) dan wachten tot er een met een pet de trap af komt en achter de pc gaat zitten die heb je nodig voor de retinal eye scanner, daarna kan je m ook neerslaan. ALs je het goed doet hoort de bewaker bij de deur je niet
Ik vond het wel erg pro-Amerikaans allemaal hoor. God bless America en meer van dat soort yadiyadiyadi-gelul.
Maar het was wel een erg cool spelletje..Ben benieuwd naar Raven Shield...
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
had alleen 3 medkits en 57 kogels opgespaard. jammer dat je die het volgende level weer kwijt bent
dat had ik dus gedaan. Maarja, toen bleef die kolonel bij mij boven bij een van die gasten staan. Kwam absoluut niet meer benedenWildfire schreef op 25 februari 2003 @ 21:07:
[...]
Die boven bij de trap en die voor in de hal kun je met rust laten hoor. Alleen die ene die beneden achter in de hal is moet je neermeppen. Dan ga je dus naar de PC toe, gebruikt 'm, vervolgens komt die kolonel. En die moet je dan pakken...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
k heb gewoon iedereen daar neergemept en in het donker gelegd. probeer dat eens.Willybubba schreef op 25 februari 2003 @ 22:05:
[...]
dat had ik dus gedaan. Maarja, toen bleef die kolonel bij mij boven bij een van die gasten staan. Kwam absoluut niet meer beneden
Maar kolonel ziet gewoon die bewakers, dus zal wel denken dat alles goed is.
Ben nu net mijnenveld door, was wel fun
Strax of morgen, zie wel, ff tv toren uitschakelen en daarna wel weer verder zien.
in SC is dat er NIET, dus waarom zou je het doen... het is wel stoer enzo, maar denk er wel aan dat daar geen rekening mee is gehouden, H2 kon uitgespeeld worden worden casualties, SC dus NIET (met andere woorden, knock em out
Ik ga hem nog steeds kopen btw. Erg stoere game.
Willybubba schreef op 25 February 2003 @ 23:35:
Hmm, ja das waar. Kweenie, het voelt gewoon stoer om iedereen te laten leven en er lekker langs te sneaken. Maar idd, hoeft het niet en MOET het in veel gevallen zelfs niet.
Ik ga hem nog steeds kopen btw. Erg stoere game.
Hangt van mijn bui af.
Bij de ene vind ik het gaaf om 'm te laten leven en bij de ander weer stoer om 'm vanachter te paken en dat; "Huh!?" te horen.
Maar over het algemeen heeft het gewoon een stoere uitstraling.
Die kerel heeft een stoer pak aan en niks is leuker dan voor verwarring te zorgen door de lichten uit te doen en iemand neer slaan.
"Hey who did that ?!" *POF!*
Hitman heeft 'm gewoon niet gepakt op één of andere manier, en deze zeker wel!
En zoals screenshot hier ergens boven van mij, dat zijn wel leuke acties
Vind alleen wel, stel, iemand merkt je op, ok, kan...
Begint vrijwel altijd, meteen, gericht te schieten (Vaak nog té raak ook). Het is rete donker, zonder nightvision zie ik helemaal niets.
Gast gekillt, een andere gast, nog steeds in het donker, komt eraan gerent, en schiet direct, en wederom raak. Vind ik wel beetje zonde, maarja
Verwijderd
Als je wat beter had opgelet, dan zie je op het moment van dat alarm dat er wordt gezegd "a body was found".Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 12:50:
Ik heb die colonel voor de retinal-scanner gehouden en ben dus ook het gangetje achter de betreffende ingelopen. Daar heb ik de camera boven de deur kapot geschoten, maar telkens als ik de deur open of er slechts tegenaan loop gaat er een alarm af. Het uitschakelen van het laser-grid in de courtyard is al afgevinkt bij m'n goals. Wat zie ik over het hoofd?
Je bent dus niet goed in opruimen... opnieuw beginnen dus en zo min mogelijk mensen neermeppen, diegenen die je wel neermept moet je echt heel goed opbergen.
Je hebt toch wel de PC gebruikt? Anders gebeurt er idd niet veel.Willybubba schreef op 25 February 2003 @ 22:05:
[...]
dat had ik dus gedaan. Maarja, toen bleef die kolonel bij mij boven bij een van die gasten staan. Kwam absoluut niet meer beneden
Verwijderd
Ik heb het al 2x eerder gepost (
Ik heb m'n contact gesproken bij dat rode lichtgevende bord, dan naar beneden gegaan via de muur. Dan de 4 guards knock out gebeukt
Links is een steeg waar een guard loopt, en die gaat steeds een trappetje op in z'n bewaak-loop-stukje. Hij heeft ook zo'n vervelend licht op ze harses
Hoe knock ik hem
Gaarne nu wel reacties
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 14:18 ]
Verwijderd
Je mag niemand killen6killer schreef op 26 februari 2003 @ 14:37:
gewoon headshot als die boven aan de trap is, of elektrochock therapie
Moet je dus via het dak infiltreren.
Was die chinees binnengegaan, maar daar is verder niet veel te doen.
Moet dus omhoog, dus buitenlangs aan zoeken, ff nightvision aan om te verduidelijken.

Klik voor groter formaat
Ik neem aan dat ik dus via balk en luifel (Of hoe zo een ding ook heet) omhoog moet. En dan over die 2 planken op bovenste balkon.
Op zich logisch, alleen, hoe geraak ik op die luifel?
Wall jump gedaan, komt naar mijn idee hoog genoeg, alleen hij pakt de rand niet...
Moet ik hier wel omhoog? Zo nee, waar dan wel?
Sneaky.. Keukentrapje
Lichaampjes opbergen is goed, zo zie je maar weer
[ Voor 6% gewijzigd door Nakebod op 26-02-2003 15:26 . Reden: Gevonden :) ]
Verwijderd
heheh je moet in dat chineese restaurant een trappetje op en dan kom je op het dak uit , en dan loop je over de plankjes heen..Nakebod schreef op 26 February 2003 @ 15:16:
Hmmz, wazig, ben nu bij Chinese Embassy.
Moet je dus via het dak infiltreren.
Was die chinees binnengegaan, maar daar is verder niet veel te doen.
Moet dus omhoog, dus buitenlangs aan zoeken, ff nightvision aan om te verduidelijken.
[afbeelding]
Klik voor groter formaat
Ik neem aan dat ik dus via balk en luifel (Of hoe zo een ding ook heet) omhoog moet. En dan over die 2 planken op bovenste balkon.
Op zich logisch, alleen, hoe geraak ik op die luifel?
Wall jump gedaan, komt naar mijn idee hoog genoeg, alleen hij pakt de rand niet...
Moet ik hier wel omhoog? Zo nee, waar dan wel?
Sneaky.. Keukentrapje
Lichaampjes opbergen is goed, zo zie je maar weer
Ik zit in de level van Defence Ministery of zoiets....ik heb iedereen neergeknald, behalve de bewakertjes op het dak...maar waar moet ik heen?
Er is wel zo'n gang naar beneden, alleen die deur is 'jammed'...zelfs met een granaat krijg ik hem niet open..
Waar moet ik heen?
Klopt, zag et ookVerwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 15:47:
[...]
heheh je moet in dat chineese restaurant een trappetje op en dan kom je op het dak uit , en dan loop je over de plankjes heen..
Alleen zit nu dus in die embasy, en moet die trucks tegenhouden.
Hoe moet dat met die keypads, iets met themo goggle ofzo, dat je zou kunnen herprogrammeren?
Krijg nu hele tijd gezeik van Lambert, You've wasted to much your time, blabla keypads was our only way...
ALs je bij de keypad zit (dus use bij die keypad dat je de knoppen kunt invoeren) moet je die goggles gebruiken (3) het cijfer wat je als eerst ziet verdwijnen druk je als eerste inNakebod schreef op 26 februari 2003 @ 15:54:
[...]
Klopt, zag et ook
Alleen zit nu dus in die embasy, en moet die trucks tegenhouden.
Hoe moet dat met die keypads, iets met themo goggle ofzo, dat je zou kunnen herprogrammeren?
Krijg nu hele tijd gezeik van Lambert, You've wasted to much your time, blabla keypads was our only way...
hmm ik weet zo niet wat je bedoeld, heb je een screenshot ?CyberDoX schreef op 26 February 2003 @ 15:49:
Wie kan mij ff helpen??
Ik zit in de level van Defence Ministery of zoiets....ik heb iedereen neergeknald, behalve de bewakertjes op het dak...maar waar moet ik heen?
Er is wel zo'n gang naar beneden, alleen die deur is 'jammed'...zelfs met een granaat krijg ik hem niet open..
Waar moet ik heen?
[ Voor 30% gewijzigd door aftermath op 26-02-2003 15:58 ]
euh, het is die missie na die laser-mic`, ik ben met de lift naar boven gegaan, daar paar lui neergeknald...aftermath schreef op 26 February 2003 @ 15:57:
[...]
hmm ik weet zo niet wat je bedoeld, heb je een screenshot ?
via het dak door zo'n raam gesprongen enz...
Ik heb dus al die mannetjes daar neegemaaid...maar verder weet ik niet wat ik moet doen...
Verwijderd
Je moet dan uit die kamer, links een deur in (voor die glazen deur, waar dacht ik ook nog 3 guards waren) trap af rennen, guards hoeven niet dood, en dan ben je buiten. Hoekje om, en ik rende een lift in, tenminste dat dacht ik, maar er was geen lift. Ik pleurde naar beneden, maar hij hield opeens een buis vastCyberDoX schreef op 26 February 2003 @ 16:10:
[...]
euh, het is die missie na die laser-mic`, ik ben met de lift naar boven gegaan, daar paar lui neergeknald...
Ik heb dus al die mannetjes daar neegemaaid...maar verder weet ik niet wat ik moet doen...
Zorg wel dat je in het midden springt van die lift schaft, anders raak je de buis niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 16:38 ]
Hmm dat is niet goedSandermvdb schreef op 26 februari 2003 @ 16:06:
Ik zie bij een paar buiten levels een soort witte stipjes door het beeld zweven. Mijn vraag is nu of dit foutjes zijn (waar het wel op lijkt) of dat dit een soort van lichtgevende vliegjes zijn??
Mafste vind ik nog op gegeven moment, bij die eerste missie, als je naar dat kantoor bovenaan de trap gaat. Ik deed een walljump om aan zo'n buis te hangen, maar zo'n agent kerel hoorde dat, deed de lamp aan en kwamp naar me toe. Ik hing wel nog in het donker. Hij ging onder me staan, en bleef me strak recht aankijken. Ik jump naar beneden, net mis, en kom gecrouched 2 cm voor die kerel terecht, die strak naar de plek waar ik hing blijft kijken. Heb toen uit verveling maar een kogel door zijn kin omhoog gejaagd, maar het zag er heel bizar uit
Weet je zeker dat het geen vliegjes kunnen zijn?? Want je ziet die witte stipjes echt door het beeld zweven en niet verspringen zoals artifacts dat doen.aftermath schreef op 26 February 2003 @ 16:40:
[...]
Hmm dat is niet goed, of je gebruikt AA want daarmee zie je "licht" door muren enzo. Maar lichtgevende vliegjes heb ik niet gezien
Iemand?
o dan kan je betse lampen kapot schieten en tegen de muur dichtbijde trap gaan staan en asl de guard komt van achter neer meppen heheVerwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 14:50:
[...]
Je mag niemand killenEn me sticky shockers zijn op, m'n laatste 2 had ik snel gebruikt toen er 2 guards op me af kwamen rennen
Verwijderd
Maakt nog niet zoveel uit, want hij heeft een licht op z'n harses6killer schreef op 26 February 2003 @ 17:16:
[...]
o dan kan je betse lampen kapot schieten en tegen de muur dichtbijde trap gaan staan en asl de guard komt van achter neer meppen hehe
Verwijderd
zat ik dus ook vast.. als je het kan herinneren zegt die lambert onder het afknallen van die guards: "Keep transmitting"CyberDoX schreef op 26 februari 2003 @ 16:10:
[...]
euh, het is die missie na die laser-mic`, ik ben met de lift naar boven gegaan, daar paar lui neergeknald...
Nadat alles weer veilig is moet je gewoon nog een keer achter de pc en info halen. Dan zegt lamber dat je klaar bent en dat je weg moet wezen... en voila! De deur is niet meer jammed (wat eigenlijk heel dom is gedaan)
Verwijderd
maar ik snap geen bout van dit spel veelste moeilijk
Dit topic is gesloten.