Die patch kan je gewoon installeren wordt NIET om een CD gevraagd
hoe werkt die lasermic? zit in missie 2 in de courtyard als die lift omhoog gaat maar als ik die lasermic selecteer kan ik em niet usen. Moet je daarvoor net als bij de opticwire dicht bij die lift zijn ofzo?
Met wheelscroll up kan je inzoomen met dat dingoZy schreef op 21 February 2003 @ 16:13:
hoe werkt die lasermic? zit in missie 2 in de courtyard als die lift omhoog gaat maar als ik die lasermic selecteer kan ik em niet usen. Moet je daarvoor net als bij de opticwire dicht bij die lift zijn ofzo?
Kan iemand me nog even helpen? 
zit weer vast in het politie bureau, ik ben (denk ik) op de bovenste verdieping, en dan heb je een soort van balie en een wachtruimte. In die wachtruimte zit een burger, en achter de balie een politieagent. Als je vanaf het openstaande raam die politieagent wilt neerschieten, dan schreeuwt dat burgerpoppetje en is die plisieagent ook gelijk paraat... en in zijn kamer kom je ook niet.. what to do?
zit weer vast in het politie bureau, ik ben (denk ik) op de bovenste verdieping, en dan heb je een soort van balie en een wachtruimte. In die wachtruimte zit een burger, en achter de balie een politieagent. Als je vanaf het openstaande raam die politieagent wilt neerschieten, dan schreeuwt dat burgerpoppetje en is die plisieagent ook gelijk paraat... en in zijn kamer kom je ook niet.. what to do?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
kheb een athlon 1800+ en gf 2 gts en kan et draaien op 640x... en 800x... en 1024x..Kneep schreef op 21 February 2003 @ 15:46:
[...]
Dat ligt idd aan je Hardware, had het probleem ook in demo's!
Denk, oooh dat ligt aan de demo, maar....
nu heb ik het hele spel geinstald, en nog steeds kan ik alleen maar op 640/480 met aantal dingen op medium en high
Maar k ben al blij zat dat ie draait op m'n 1 ghz en Gf 2 gts
Verwijderd
wat een KUT microphone !!!!
sorry hoor maar sjit...
ik kan nu gewoon nog steeds niet verder omdat die klote mic gewoon een grote bug is!
heeft er dan niemand een savegame voor me net nadat je die kerel van de chinese embassy heb afgeluisterd? (das dus de 2e keer dat je mic moet gebruiken)
please iemand...!
sorry hoor maar sjit...
ik kan nu gewoon nog steeds niet verder omdat die klote mic gewoon een grote bug is!
heeft er dan niemand een savegame voor me net nadat je die kerel van de chinese embassy heb afgeluisterd? (das dus de 2e keer dat je mic moet gebruiken)
please iemand...!
als je binnenkomt, gelijk dat kamertje in en voor zn ass schieten. Tenminste, zo deed ik het, zonder beschoten te worden trouwens, lucky luke styleScorperito schreef op 21 February 2003 @ 16:30:
Die burger rent naar buiten en heb je verder geen last van.
Is die glazen lift dat ding dat ik zie vanuit de keuken? Zo nee, hoe kom ik er dan? Ik ben reeds doorgelopen en heb ook die retinal scan al gedaan. Alleen ik kan dan die lift niet vinden. Het luik in de keuken is inmiddels dicht.Mr_UnAnimouS schreef op 21 February 2003 @ 16:14:
[...]
Met wheelscroll up kan je inzoomen met dat ding.
Zo ja, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik die mic gebruik? Met het scrollwheel kan ik niet inzoomen ofzo....wil niet echt....HELLUP!
Je kruipt gewoon via de rechterkant achterlangs de luxeflexScorperito schreef op 21 February 2003 @ 16:30:
Sorry ik weet nog niet wat je daar moet doen, omdat ik op m'n stage zit-W0kk3L- schreef op 21 februari 2003 @ 16:35:
[...]
Is die glazen lift dat ding dat ik zie vanuit de keuken? Zo nee, hoe kom ik er dan? Ik ben reeds doorgelopen en heb ook die retinal scan al gedaan. Alleen ik kan dan die lift niet vinden. Het luik in de keuken is inmiddels dicht.
Zo ja, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik die mic gebruik? Met het scrollwheel kan ik niet inzoomen ofzo....wil niet echt....HELLUP!
[ Voor 39% gewijzigd door Jerry op 21-02-2003 16:41 ]
Verwijderd
ik zit nu op dat booreiland, ben (denk ik) zo'n beetje aant eind. De helicopter op het dak is kapot geschoten en nu ben ik achter die technicus aan met zn koffertje. Ik weet nu niet meer waar ik naartoe moet, want ik zag hem zo'n deur ingaan maar als ik in diezelfde deur ga ontploffen daar wat dingen en kan ik uit 2 deuren kiezen, maar deze leiden alle 2 naar nix. Voor de rest kan ik hem ook nergens vinden. Kan iemand mij helpen ofzijn julliehier nog niet?
Ik ben er nog niet, maar kijk voor de zekerheid ook veel boven/beneden je. Misschien heb je toch iets over het hoofd gezien bij die 2 deuren. Of misschien moet je ergens afdalen met je touw. Dus dan moet je effe zoeken voor een object waaraan je dat touw kan bindenVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:38:
ik zit nu op dat booreiland, ben (denk ik) zo'n beetje aant eind. De helicopter op het dak is kapot geschoten en nu ben ik achter die technicus aan met zn koffertje. Ik weet nu niet meer waar ik naartoe moet, want ik zag hem zo'n deur ingaan maar als ik in diezelfde deur ga ontploffen daar wat dingen en kan ik uit 2 deuren kiezen, maar deze leiden alle 2 naar nix. Voor de rest kan ik hem ook nergens vinden. Kan iemand mij helpen ofzijn julliehier nog niet?
Suc6
Btw. Ik heb nog geen 1x een ventje doodgeschoten of een alarm af laten gaan
[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 21-02-2003 16:42 ]
Verwijderd
gewoon die deur door achter em aan meteen rechts...
dan ontploft alles...ff wachten en je kan gewoon weer door de deur achter em aan
schiet eens op allemaal ik moet een savegame
dan ontploft alles...ff wachten en je kan gewoon weer door de deur achter em aan
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 16:42 ]
na de retinal scan kom je in een kamertje met een camera en grote deur, als je hierdoor gaat kom je in de courtyard en dan krijg je een cut-scene filmpje dat die lift gaat bewegen enzo, je moet blijkbaar je mic selecteren, en dan beetje in de buurt van die lift op E drukken en inzoomen, vind et een onpraktisch ding.-W0kk3L- schreef op 21 February 2003 @ 16:35:
[...]
Is die glazen lift dat ding dat ik zie vanuit de keuken? Zo nee, hoe kom ik er dan? Ik ben reeds doorgelopen en heb ook die retinal scan al gedaan. Alleen ik kan dan die lift niet vinden. Het luik in de keuken is inmiddels dicht.
Over een uurtje/anderhalf-uur krijg jij je savegameVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:42:
gewoon die deur door achter em aan meteen rechts...
Ik heb die camera boven die deur verrot geknald, maar zodra ik de deurknop vastpak van die deur, dan gaat meteen het alarm af.oZy schreef op 21 February 2003 @ 16:45:
[...]
na de retinal scan kom je in een kamertje met een camera en grote deur, als je hierdoor gaat kom je in de courtyard en dan krijg je een cut-scene filmpje dat die lift gaat bewegen enzo, je moet blijkbaar je mic selecteren, en dan beetje in de buurt van die lift op E drukken en inzoomen, vind et een onpraktisch ding.
Verwijderd
Mr_UnAnimouS schreef op 21 February 2003 @ 16:47:
[...]
Over een uurtje/anderhalf-uur krijg jij je savegame. Zo eerst naar huis, eten en dan kan ik weer verder
.
*zucht* nou jah geduld hebben dan maar he
patch helpt trouwens ook nie met me probleem
wrom hebben ze dat nie meteen ook ff opgelost als ze toch met die mic bezig waren ??? stelletje n00bs bij ubi daar
Voor mensen met de knipperende textures: zet de prestatie-slider van je GF op toepassing. Dat helpt.
Zo dus:
Zo dus:

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik kan snel spelenVerwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 16:51:
[...]
maar je bent nog nie eens op booreiland ?
*zucht* nou jah geduld hebben dan maar he
patch helpt trouwens ook nie met me probleem
wrom hebben ze dat nie meteen ook ff opgelost als ze toch met die mic bezig waren ??? stelletje n00bs bij ubi daar
Verwijderd
http://members.home.nl/looney/kutmic.zip
das mijn savegame...
wie kan em ff openen gesprek voor me afluisteren en weer saven
(als lambert zegt dat het goed is natuurlijk)
das mijn savegame...
Never mind, ik ben er voorbij.....ik mocht gewoon niemand doodschieten.-W0kk3L- schreef op 21 February 2003 @ 16:48:
[...]
Ik heb die camera boven die deur verrot geknald, maar zodra ik de deurknop vastpak van die deur, dan gaat meteen het alarm af.
geprobeerd, maar ik ben nog niet bij het level waar jij het over hebt, dus ik kon hem nog niet loaden, sorry, heb m'n best gedaan.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 17:14:
http://members.home.nl/looney/kutmic.zip
das mijn savegame...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Kan iemand me vertellen hoe je op dat booreiland komt vanaf het startpunt?
Verwijderd
lama ik ben er eindelijk voorbij !
wat een kut bug
ik heb iedereen in de omgeving dood gemaakt (kut hond)
en toen zo dicht mogelijk bij dat raam gaan staan toen deed ie het ineens wel (moest wel lang laden)
wat een kut bug
ik heb iedereen in de omgeving dood gemaakt (kut hond)
en toen zo dicht mogelijk bij dat raam gaan staan toen deed ie het ineens wel (moest wel lang laden)
edit:
yikes, mines....
yikes, mines....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 18:05 ]
Ja, en nog bedankt he?
ennieweej, hoe kom je in godsnaam voorbij die keuken bij missie 2?
ik ga via die rand naar binnen, maar zodra ik binnenkom zien ze me. njah ik zal wel talent hebben vergelijkbaar met een natte schoenendoos, maar wie o wie helpt me (wederom?)

ik ga via die rand naar binnen, maar zodra ik binnenkom zien ze me. njah ik zal wel talent hebben vergelijkbaar met een natte schoenendoos, maar wie o wie helpt me (wederom?)
Je kan hem gewoon installeren hoor, geen problemenVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 15:22:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ZAMoRANo schreef op 20 February 2003 @ 23:33:
Wat IgorMolotov denk ik bedoelt is of Splinter Cell niet ineens om een CD gaat vragen na het patchen
Foei!
--------------------------------------------------------------------------------
[...]
Vond ik ook wel jaMaar aangezien ik hem nog niet geinstalleerd heb, en het meteen goed zou willen doen...Heeft iemand de patch al geinstalleerd? En werd er om een CD gevraagd?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Gewoon naar binnen jumpen, maar wel gebukt naar binnen jumpen (want anders horen ze jeScorperito schreef op 21 February 2003 @ 18:25:
Ja, en nog bedankt he?![]()

Dat booreiland... bah. Dat is volgens mij bijna niet te doen als je die wil sneaken!!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
sinds vandaag heb ik splintercell ook geinstalleerd, maar hoe kom je nadat je de gegevens uit de pc hebt gejat weer uit het gebouw ?
Ik ben door een raam naar binnen gekomen, maar moet ik door datzelfde raam er weer uit ?
ik hoop het wel want die 2 deuren met codes erop kom ik niet meer door omdat iedereen dood is
volgens mij is dat het eerste lvl, of 2de...
na de courtyard iig...
Ik ben door een raam naar binnen gekomen, maar moet ik door datzelfde raam er weer uit ?
ik hoop het wel want die 2 deuren met codes erop kom ik niet meer door omdat iedereen dood is
na de courtyard iig...
Haal NOOIT een spookrijder in !
Verwijderd
ik ben in de missie van dat laatste level uit de demo, maar dan stukkie verder nog
zitten 2 van die lui getrapped achter 2 walmines, hoe de fuk disable ik die
staat wel selecteren als ie groen is, maar zodra ik in de buurt kom gaan ze heel hard knippen
misschien dat ik 1 v/d 2 heb kunnen disablen maar dan ontploft toch nog die andere
iemand misschien een tip?
btw t spel roelt
vooral die missie in CIA gebouw vond ik erg vet, alleen tot nu toe nog niet echt moeilijk imo
zitten 2 van die lui getrapped achter 2 walmines, hoe de fuk disable ik die
staat wel selecteren als ie groen is, maar zodra ik in de buurt kom gaan ze heel hard knippen
misschien dat ik 1 v/d 2 heb kunnen disablen maar dan ontploft toch nog die andere

iemand misschien een tip?
btw t spel roelt
Verwijderd
is idd geen sneak levelWillybubba schreef op 21 February 2003 @ 18:57:
Dat booreiland... bah. Dat is volgens mij bijna niet te doen als je die wil sneaken!!
gaat er gewoon om dat je die gast met koffer volgt
sommige guards kan je wel 'sneaky' neerknallen tho maar je hebt idd gelijk
wees gerust, daarna missie in CIA gebouw, daar is het een en al sneaken
je moet er heeeel langzaam naar toe sluipen en alleen pakken als ie groen is (staat op die datastick)
ik heb het leuker gedaan.... in de deur opening gaan staan bij dat aquarium en ff ingezoomed en kapot geknald
daarna weer deur dicht... mannetje komt kijken, neerslaan en zo kom je er vrij makkelijk door
ik heb het leuker gedaan.... in de deur opening gaan staan bij dat aquarium en ff ingezoomed en kapot geknald
daarna weer deur dicht... mannetje komt kijken, neerslaan en zo kom je er vrij makkelijk door
Verwijderd
Dat Cia gebouw is zo lastig , je kan amper geluid maken en je hebt erg weinig sticky shockers en nadat een x of drie het alarm is afgegaan ben je af.
Eerst moet je naar die server toe , dan moet je naar de pc van die spion , en daarna moet je de spion vinden en meenemen naar de auto , met veel sluipwerk aangezien je zon zwaar lichaam een behoorlijke tijd bij je moet dragen...
Wel uitgespeeld gelukkig , mooi level btw
Eerst moet je naar die server toe , dan moet je naar de pc van die spion , en daarna moet je de spion vinden en meenemen naar de auto , met veel sluipwerk aangezien je zon zwaar lichaam een behoorlijke tijd bij je moet dragen...
Wel uitgespeeld gelukkig , mooi level btw
Je moet door de deur gelijk links en dan door de open deur aan de linker kantZtaaB schreef op 21 February 2003 @ 19:09:
sinds vandaag heb ik splintercell ook geinstalleerd, maar hoe kom je nadat je de gegevens uit de pc hebt gejat weer uit het gebouw ?
na de courtyard iig...
En als die deur nog niet open is dan moet je de computer nog een keer gebruiken.
Ik ga nou verder met het booreiland
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 21-02-2003 19:50 ]
Verwijderd
mjah ik ben net iets verder dan datHenkS schreef op 21 februari 2003 @ 19:15:
je moet er heeeel langzaam naar toe sluipen en alleen pakken als ie groen is (staat op die datastick)
daar kan je gewoon ook door die gang aan je rechterhand
verderop in t level zitten 2 ventjes, waarvan 1 prolly code geeft voor deur verderop
maar die 2 zitten ingesloten in een kamer waar 2 van die wallmines naast elkaar staan
maar ik ga het s proberen met langzaam sluipen ipv er in 1x naar toe rennen en klikken (ik dacht dat je gewoon snel moest zijn
thx iig
Verwijderd
ff mezelf quotenVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:38:
niemand hier antwoord op? Ik heb al wat lui gezien die dit level alhadden uitgespeeld dus waar zit dat ventje nou? Ik kan um nievinden
Je moet effe teruglopen naar de trap waar je naar beneden gekomen bent. Daar zit nl nog een trap die naar beneden leidtVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 20:30:
[...]
ff mezelf quoten
niemand hier antwoord op? Ik heb al wat lui gezien die dit level alhadden uitgespeeld dus waar zit dat ventje nou? Ik kan um nievinden
Willybubba schreef op 21 February 2003 @ 18:57:
Ik heb het booreiland gehaald zonder 1 mannetje te killenVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:15:
is idd geen sneak level
gaat er gewoon om dat je die gast met koffer volgt
sommige guards kan je wel 'sneaky' neerknallen tho maar je hebt idd gelijk
wees gerust, daarna missie in CIA gebouw, daar is het een en al sneaken
Ik vind de sticky camera trouwens wel cool om te gebruiken

Kan je mezelf zien

Ook de verschillende visions op die camera zijn cool
[ Voor 15% gewijzigd door Jerry op 21-02-2003 21:54 ]
ik vind t maar moeilijk, ik zie vaak de randjes waaraan je kan hangen niet
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb echter niemand doodgeschoten en iedereen die ik knock-out heb geslagen netjes in de schaduw neergelegd.-W0kk3L- schreef op 21 February 2003 @ 16:48:
[...]
Ik heb die camera boven die deur verrot geknald, maar zodra ik de deurknop vastpak van die deur, dan gaat meteen het alarm af.
Verwijderd
Ik zit in het politie buro.... nou ben ik sneaky langs die twee ventjes geslopen en een deur opengemaakt waar een ventje op een stoel zit ,is dat die Braunstein? Ik denk het niet ,want ik kan er niks doen ,maar WAAR moet ik dan heen 
Ik vind het een leuk spel ,maar best lastig hoor....
demo niet gespeeld?Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 22:55:
Ik zit in het politie buro.... nou ben ik sneaky langs die twee ventjes geslopen en een deur opengemaakt waar een ventje op een stoel zit ,is dat die Braunstein? Ik denk het niet ,want ik kan er niks doen ,maar WAAR moet ik dan heen
blaustein en madison liggen om de eerste 2 hoeken heen, dan de deur links (in de lange gang dus). door lopen en door nog een deur. hier vind je hun lichamen
Verwijderd
Nee , ik heb de demo niet gespeeld nee 
Maar bedankt voor de info... ik wist niet dat ze bewusteloos waren
Dat is nog zacht uitgedrukt.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 23:03:
Nee , ik heb de demo niet gespeeld nee

Ik zal mezelf even quoten want ik ben nog steeds op dat begin stuk van het booreiland. Het lukt me maar niet om de juiste weg te vinden naar het booreiland.Remi schreef op 21 februari 2003 @ 17:52:
Kan iemand me vertellen hoe je op dat booreiland komt vanaf het startpunt?

omfg! ik had het bij een vriendjuh gespeeld op zn xbox, fucking goed spel, mooi, en die spanning, die gameplay, omg, zo subliem goed!
kan het zelf niet spelen op me pc, (700mhz athlon 256mb sdram tnt2 m64) , maar als het kon was ik duidelijk verslaafd aan dit spel...!!!!
kan het zelf niet spelen op me pc, (700mhz athlon 256mb sdram tnt2 m64) , maar als het kon was ik duidelijk verslaafd aan dit spel...!!!!
Hmm.. zeer goed spel.. zit nu in missie 4.. alleen de systeemeisen vallen me tegen.
Ik heb (naar mn mening) een behoorlijk systeem maar toch heb ik af en toe vette slowdowns.. zo rond de 15 FPS.. voornamelijk bij reflecterende ruiten en glazen muren.. Ik speel op 1024*768 max detail..
Specs: AMD XP 2000+, 512 MB PC3000, GF4 Ti 4400.
Ik heb (naar mn mening) een behoorlijk systeem maar toch heb ik af en toe vette slowdowns.. zo rond de 15 FPS.. voornamelijk bij reflecterende ruiten en glazen muren.. Ik speel op 1024*768 max detail..
Specs: AMD XP 2000+, 512 MB PC3000, GF4 Ti 4400.
[ Voor 4% gewijzigd door Mitt3nz op 21-02-2003 23:31 ]
Verwijderd
Ik weet het niet meer hoor
Ik kan het geloof ik voor geen drol....
Zit nu weer vast in de garage... dat je die "driver" moet vinden... waar is die kerel?!?!
Zit nu weer vast in de garage... dat je die "driver" moet vinden... waar is die kerel?!?!
Trapje op, rechtsaf, dan loop je op de pijp. Je ziet boven je een dunne pijp, daar kun je aan gaan hangen om over die ene rand heen te kunnen. Meteen na die rand eraf, de terroristen blazen opeens de brug van het booreiland op maar dat heeft niets met jou te maken. Vervolgens zit er rechts aan de pijpleiding een dunne rand waar je aan kunt hangen om langs die blokkering te komen.Remi schreef op 21 February 2003 @ 23:20:
[...]
Ik zal mezelf even quoten want ik ben nog steeds op dat begin stuk van het booreiland. Het lukt me maar niet om de juiste weg te vinden naar het booreiland.
Verder kun je het zelf toch wel?
Je hebt die twee auto's gezien? Nou, bij die achterste auto sneak je de hoek om en dan zie je de chauffeur die effe wil gaan wildplassen...Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 00:06:
Ik weet het niet meer hoorIk kan het geloof ik voor geen drol....
[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 22-02-2003 00:29 ]
weet niet of het uitmaakt, maar ik heb die camera niet kapot geschoten, je kan er heel simpel onder gaan staan alstie de andere kant op kijkt (als je onder een camera staat kan die je niet zien he..), en dan kan ik gewoon door die deur.Timpie schreef op 21 February 2003 @ 22:18:
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb echter niemand doodgeschoten en iedereen die ik knock-out heb geslagen netjes in de schaduw neergelegd.
zoeken is ook een vak.. hij staat voor de auto, probeer je nightvision anders..Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 00:06:
Ik weet het niet meer hoorIk kan het geloof ik voor geen drol....
nog zoiets, als je gewoon de verhaallijn volgt weet je dat ze dood zijn en dat hun implantaten eruit gesneden zijn.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 22:55:
wel geinig trouwens, ik wou dat ventje in de morgue van achter pakken (

Hoe dan?Ik heb het booreiland gehaald zonder 1 mannetje te killen![]()
![]()
. Gewoon een beetje geduld hebben en je haalt het eigenlijk makkelijk.
Verwijderd
Heb nu demo 2 geinstalleert alleen snap er geen bal van
.. ik ben nu in het eerste demo level.
Ben de lift alvoor bij. Kort daarna wordt gezegt dat alles voor je open is kwa weg.
Alleen nu loop ik daar al dagen en alles gekilled maar niks meer overal in proberen te komen via randen en zo maar zit gewoon vast
.
Ben de lift alvoor bij. Kort daarna wordt gezegt dat alles voor je open is kwa weg.
Alleen nu loop ik daar al dagen en alles gekilled maar niks meer overal in proberen te komen via randen en zo maar zit gewoon vast
Weet de codes van de die deuren als je met de lift naar boven bent geweest ?
Heb al mijn data stics bekeken maar kon niks vinden

StobA schreef op 22 February 2003 @ 10:34:
Weet iemand de codes van de 2 deuren als je met de lift naar boven bent geweest ?
[afbeelding]
Je moet die ene kamer in waar je wel in kan met behulp van je lock pick, ga dan op de tafel staan en spring omhoogStobA schreef op 22 February 2003 @ 10:34:
Weet de codes van de die deuren als je met de lift naar boven bent geweest ?
[afbeelding]
edit: dus op dat plaatje de eerste deur rechts
[ Voor 7% gewijzigd door aftermath op 22-02-2003 10:53 ]
Verwijderd
sorry hoor maar sommige vragen zijn echt behoorlijk dom en t antwoord is gewoon heel simpel te vinden
mja blijkbaar vind men het leuker hier te posten dan zelf te zoeken
spel is het iig waard om zelf t een en ander uit te zoeken, daar gaat t juist om
naja, have fun
spel is het iig waard om zelf t een en ander uit te zoeken, daar gaat t juist om
naja, have fun
Okeej mijn kogels zijn op, ik heb nog niemand doodgeschoten maar heb denk ik teveel lampjes kaduuk gemaakt
. Is er een manier om aan kogels te komen?
Is et mikken nog steeds gaar, dat als je pcies met je crosshair op een hoofd/lamp zit dat ie pas na een paar kogels kapot gaat
Voor de rest ziet diet er echt
uit en ik kan nie w8en tot ik em heb
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
liggen soms in een level maar dan moet je heel goed kijkenBjk schreef op 22 februari 2003 @ 11:30:
Okeej mijn kogels zijn op, ik heb nog niemand doodgeschoten maar heb denk ik teveel lampjes kaduuk gemaakt. Is er een manier om aan kogels te komen?
bijv op het booreiland liggen kogels in die kamer waar die vent computers stuk schiet
heel soms vind je wat ammo, maar over het algemeen niet.Bjk schreef op 22 February 2003 @ 11:30:
Okeej mijn kogels zijn op, ik heb nog niemand doodgeschoten maar heb denk ik teveel lampjes kaduuk gemaakt. Is er een manier om aan kogels te komen?
Dat is nog steeds zo, en dat klopt toch ook? Hoe dichterbij je bent, hoe nauwkeuriger Sam schiet. Met je Five-7 Pistol kunt je niet erg nauwkeurig schieten.bAdmuTs schreef op 22 February 2003 @ 11:32:
Is et mikken nog steeds gaar, dat als je pcies met je crosshair op een hoofd/lamp zit dat ie pas na een paar kogels kapot gaatVoor de rest ziet diet er echt
uit en ik kan nie w8en tot ik em heb
Hmmm, ik had het dus eenvoudiger kunnen doen...aftermath schreef op 22 February 2003 @ 10:52:
[...]
Je moet die ene kamer in waar je wel in kan met behulp van je lock pick, ga dan op de tafel staan en spring omhoog
edit: dus op dat plaatje de eerste deur rechts
Ik vuurde gewoon een kogel af op dat gewapend glas, kwamen er vervolgens drie gastjes aan gelopen die de deur netjes voor mij open deden waarop ze vervolgens allemaal een kogel door hun kop kregen. Zo kun je dus ook binnen komen...
Die is er dan ook niet.Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 12:04:
Hmmm ik heb hem net geinstalleerd maar ik zie geen optie voor multiplayer?
Hoe zou je dit spel willen multiplayeren trouwens? Dat gaat nooit werken.
Verwijderd
rofl, multiplayer?Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 12:04:
Hmmm ik heb hem net geinstalleerd maar ik zie geen optie voor multiplayer?
er is nooit gezegt dat dat er zou zijn en daarnaast, dit is totaal geen mplayer game
Verwijderd
Hehe oke dan weet ik genoeg.Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 12:06:
[...]
rofl, multiplayer?
er is nooit gezegt dat dat er zou zijn en daarnaast, dit is totaal geen mplayer game
Dan ga ik snel maar weer verder naar igi2.
Dat mannetje krijg ik wel uiteschakeld. Ik verstop het lijk en dan vinden ze me niet.Nu heb ik ook al 2 figuren achter dat raam neergeschoten, maar voor de rest heb ik geen enkel idee hoe ik hier verder moet. heb al geprobeerd door die ramen naar binnen te komen. Ik zit hier echt muurvast.Mr_UnAnimouS schreef op 20 February 2003 @ 20:33:
Waar ik niet langs kom zonder gedetecteerd te worden door die vent bij het raam is hier:
Ik schakel dat ventje onder me wel gewoon uit met een jump op z'n hoofd. Maar dan reageert dat ventje bij het raam gelijk
.
Verwijderd
volgens mij ben ik gewoon achter dat mannetje aan gelopen door die gang en voorbij gesneaked toen hij zich aan het omdraaien was
weet niet helemaal zeker hoor
maar op die manier ben ik wel s van ZEER dichtbij langs iemand heen gesneaked
weet niet helemaal zeker hoor
maar op die manier ben ik wel s van ZEER dichtbij langs iemand heen gesneaked
Prophet: dubbeljumpen op de container aan het eind van de steeg daar. Dan klim je over de muur et voila.
Aha, had ik al geprobeerd maar dan springt ie steeds van de muur af. Ik zal wel nog eens proberen. Thnx btw.
Bah ik heb dus geen kogels en kan dus echt niet verder, ben bij dat tokkel gedeelte en als ik dat raam inspring staat daar een guard. Hoe moet je die zonder kogels uitschakelen
.
Kep het spel dus ff gespeeld (de hele) maar echt leuk vind ik het niet. tis denk ik niet mijn smaak.
-als een ventje loopt te patrollen is het onmogelijk hem te pakken... (je moet sneller lopen om hem in te halen en dan hoort ie je)
-je hebt geen enkel idee waar je bent. de maps/locaties zijn erg slecht aangegeven
-hierdoor weet je ook slecht waar je naartoe moet
verder wel een erg mooi spel
-als een ventje loopt te patrollen is het onmogelijk hem te pakken... (je moet sneller lopen om hem in te halen en dan hoort ie je)
-je hebt geen enkel idee waar je bent. de maps/locaties zijn erg slecht aangegeven
verder wel een erg mooi spel
Volledig mee eens. Je moet inderdaad maar gokken of je op de goede weg zit. Als ze er minstens een kompas of iets dergelijks in hadden gestopt.-je hebt geen enkel idee waar je bent. de maps/locaties zijn erg slecht aangegeven
Verwijderd
Haha... die reactie's 
Ik heb dat ventje wel gezien, maar kan er niets bij doen..... ik ga wel effe verder kijken ,bedankt allemaal voor de hulp
Ik heb dat ventje wel gezien, maar kan er niets bij doen..... ik ga wel effe verder kijken ,bedankt allemaal voor de hulp
ik ben in die missie dat ik in het police department ben geweest, maar nu moet ik weer trug naar buiten voor rendezvous met iemand, maar ik kom niet meer over die muur?
er staan 2 bankjes voor... maar daarme ekan ik niet hoog genoeg springen.. .ook staat er een boom, maar daar kan ik niet in lijkt mij?? weet iemand hoe je over die muur komt?
er staan 2 bankjes voor... maar daarme ekan ik niet hoog genoeg springen.. .ook staat er een boom, maar daar kan ik niet in lijkt mij?? weet iemand hoe je over die muur komt?
tjah..
Verwijderd
bug in het spel ofzo
schiet je een waakhond dood, baasje loopt gewoon over hem heen, t boeit m geen fuk dat z'n hond ineens dood ligt
beetje vaag
schiet je een waakhond dood, baasje loopt gewoon over hem heen, t boeit m geen fuk dat z'n hond ineens dood ligt
beetje vaag
Pssst.... andere uitgang... dus niet teruggaan naar waar je het level bent begonnen!gizmo9003 schreef op 22 February 2003 @ 14:59:
ik ben in die missie dat ik in het police department ben geweest, maar nu moet ik weer trug naar buiten voor rendezvous met iemand, maar ik kom niet meer over die muur?
Het politiebureau heeft ook een ingang, die in jouw geval ook uitstekend als uitgang gebruikt kan worden.
ohh.. die zal ik eens gaan zoeken dan 
thanx
thanx
tjah..
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 11:04:
sorry hoor maar sommige vragen zijn echt behoorlijk dom en t antwoord is gewoon heel simpel te vinden
naja, have fun
Ik kom niet verder bij "infiltrate the south wing" ,ik sta nu op een balkon waar net iemand het raam open deed..... ik neem aan dat ik daar heen moet, maar als ik op die richel ga hangen ,gaat het alarm af
Of ik zit hier fout of er klopt iets niet..
Ik heb echt een spel IQ van -10 ,ik weet het
Tijd om je spel IQ op te krikken lijkt mij.Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 17:42:
[...]
Kan je nu ook effe je posts omhoog krikken
Ik kom niet verder bij "infiltrate the south wing" ,ik sta nu op een balkon waar net iemand het raam open deed..... ik neem aan dat ik daar heen moet, maar als ik op die richel ga hangen ,gaat het alarm af
Sorry hoor maar HS heeft helemaal gelijk.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zit op op precies hetzelfde punt vast. Kom je terug van de parkeergarage ga je naar boven, probeer je via de liftschacht omhoog te komen. Lukt niet. Ga je andere kamer in, licht uit, bekijk twee computers en ga het balkon op. Mooi een afvoerpijp, kunnen we lekker dat open raam inklimmen. Tuut Tuut, alarm gaat af.
Overal waar ik heen kan nog eens doorgelopen, maar geen enkele andere mogelijkheid te vinden. Weer terug naar het balkon. Hmmz, misschien moet ik de lampen maar eens kapot schieten. Helpt ook niet.
wat me opvalt aan het spel is dat het geluid echt meesterlijk is
Verwijderd
Ik word een beetje moe van jullieZAMoRANo schreef op 22 February 2003 @ 17:50:
[...]
Tijd om je spel IQ op te krikken lijkt mij.
Sorry hoor maar HS heeft helemaal gelijk.

En ik zie dat ik niet de enige ben met dat probleem..... dus nogmaals de vraag ,weet iemand hoe WE daar verder komen?
Ik ben er nog steeds niet achter. Ben zelfs al helemaal terug naar het begin geklommen. Kwam er opeens zelfs achter dat je kon abseilen, maar dat bracht me ook niks verder.
Je moet ook aan de regenleiding gaan hangen net boven het balkonVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 17:42:
[...]
Kan je nu ook effe je posts omhoog krikken
Voor prophet: Je moet bij dat balkon omhoog springen naar die dakgoot (evt via het hekje), en dan kan je doorschuiven.
Dat had ik dan wel net door, maar hoe kom je langs die friggin koks? Die doen steeds alarmen
Dat had ik dan wel net door, maar hoe kom je langs die friggin koks? Die doen steeds alarmen
[ Voor 40% gewijzigd door DarkX op 22-02-2003 19:23 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
lol ProPHeT_Ewok , ik zit met het zelfde probleem.Ik loop nu al dik een uur rond te dolen.
keb zelfs al geprobeerd om bij dat stuk met die trappen , waar je naar beneden gaat, naar de garage, om daar naar boven te gaan en via die latten bij dat open luik te komen.Lukt ni
. Kan iemand ons helpen
keb zelfs al geprobeerd om bij dat stuk met die trappen , waar je naar beneden gaat, naar de garage, om daar naar boven te gaan en via die latten bij dat open luik te komen.Lukt ni
FF slimme vraag maare..
Heeft iemand wat ammo voor me?
Ik vind nix om ammo/wapens op te pakken, of zie ik totaal iets over het hoofd?
Heeft iemand wat ammo voor me?
Ik vind nix om ammo/wapens op te pakken, of zie ik totaal iets over het hoofd?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
dat heb ik al gedaan jah, maar als ik in de richting van dat open raam ga gaat het alarm af.Voor prophet: Je moet bij dat balkon omhoog springen naar die dakgoot (evt via het hekje), en dan kan je doorschuiven.
Vraagje. Ik ben nu in het poltitieburo. Ben helemaal naar boven gegaan naar een kamer waar ik de glazen plafond moet stuk schieten en zie ik een deur. Door die deur kan ik, maar er is gelijk een andere deur, hier kom ik niet doorheen. Hoe moet ik nou verder? Steeds 'Meet Contact' door m'n beeld wordt een beetje ergelijk nu
[ Voor 8% gewijzigd door toastingnow op 22-02-2003 19:39 ]
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Ik kan je vertellen dat bij mij dat alarm één keertje NIET afgegaan is ,daardoor ben ik nu weer een stukje verder ,maar nu kan ik die lift niet meer vinden

Dus gewoon aan die regenpijp gaan hangen en naar dat open raam klimmen.....
Verwijderd
Je kan met je "lockpicks" die deuren open makentoastingnow schreef op 22 February 2003 @ 19:38:
Vraagje. Ik ben nu in het poltitieburo. Ben helemaal naar boven gegaan naar een kamer waar ik de glazen plafond moet stuk schieten en zie ik een deur. Door die deur kan ik, maar er is gelijk een andere deur, hier kom ik niet doorheen. Hoe moet ik nou verder? Steeds 'Meet Contact' door m'n beeld wordt een beetje ergelijk nu
Dat probeer ik inderdaad ook, maar steeds als ik de lockpicks heb gekozen uit m'n inventory en op 'use' druk, gaat die over naar m'n silenced gun...Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:43:
[...]
Je kan met je "lockpicks" die deuren open maken
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ey, je hebt je contact niet gemeet
In die kamer VOOR die rookkamer, die zo fikt enzo, daar ligt een halfdode kerel, daar moet je eerst mee praten 
Ow, en voor lockpicks moet je attak gebruiken, geen E.
Prophet> Weet je zeker dat je aan die goot hangt, niet 1tje lager? Hoort normaal geen alarm bij af te gaan?
Ow, en voor lockpicks moet je attak gebruiken, geen E.
Prophet> Weet je zeker dat je aan die goot hangt, niet 1tje lager? Hoort normaal geen alarm bij af te gaan?
[ Voor 11% gewijzigd door DarkX op 22-02-2003 19:50 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Je moet daar gecrouchd naar binnen gaan, dan jump je "zachtjes"en dan horen ze je niet.Dat had ik dan wel net door, maar hoe kom je langs die friggin koks? Die doen steeds alarmen
Dan gaat het alarm dus afVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:43:
Ik kan je vertellen dat bij mij dat alarm één keertje NIET afgegaan is ,daardoor ben ik nu weer een stukje verder ,maar nu kan ik die lift niet meer vinden![]()
edit: ik kom er dus ook niet voorbij
[ Voor 6% gewijzigd door Bart op 22-02-2003 19:54 ]
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Ik kan je vertellen dat bij mij dat alarm één keertje NIET afgegaan is ,daardoor ben ik nu weer een stukje verder ,maar nu kan ik die lift niet meer vinden
Bugje misschien?Prophet> Weet je zeker dat je aan die goot hangt, niet 1tje lager? Hoort normaal geen alarm bij af te gaan?
Jah, ik hang aan de regenpijp, aan die richel kun je niet hangen. Dan val je naar beneden.
Wazig...is iemand al voor de 2e keer op in embassy gekomen? Je moet dan via een kabel en een regenpijp bij een buis naar binnen. Zodra ik daar binnen ben (val door een luikje) kom ik in een ruimte waar ik niet wegkan. Ik hoor achter de deur een turret (die zie ik overigens ook met mijn cameraatje, als ik er onderdoor kijk), maar er zit geen uitgang daar. De ene deur is geblokkeerd door een schoonmaakgevalletje, en de andere deur is geblokkeerd. Wel zit er in de kamer ernaast een wand met een groot gat erin, maar daar kan ik niet doorheen......kan iemand mij helpen?! Wat moet ik doen?
Verwijderd
* M@NIC kwam er net achter dat er een 2de demo is 
Dat vult de tijd tot de full nog wel ff

Dat vult de tijd tot de full nog wel ff
Dit topic is gesloten.