I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Of bedoelde je iets anders?
Juist die bril bedoelde ik.mpmad schreef op 28 december 2002 @ 16:58:
Infrarood? Bedoel je die warmtbril? Die komt idd pas later beschikbaar bij de Xbox.
Of bedoelde je iets anders?
dan moet ik maar effe geduld hebben ik zit nu op een booreiland (geloof level 3 )
Ik was al een beetje ongerust geworden dat er een foutje in het spel zat
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Ik moet zeggen ....... It rocks !!!!
Lekker geweertje met demper op, je kan sluipen, doet dat warmte sensor masker op.
Blijft rustig zitten, en pfff gastje is dood.
Top spel, alleen dat alarm is irritant
Verwijderd
Bevestigd: Splinter Cell naar de Cube
Nu de Eindejaarsfeesten bijna ten einde zijn mag er vrijuit gesproken worden over welke games er naar welke platforms gaan! Ubisoft had van Microsoft spreekverbod gekregen en mocht niets vrijgeven over een eventuele GameCube versie van Splinter Cell, aangezien deze game voor een extra boost moest zorgen in de Xbox verkoop dit Eindejaar! Maar de feesten zijn dus bijna voorbij, de centen geteld en dus mag er weer gepraat worden en is het officieel bevestigd dat de Cube owners ook hun Splinter Cell zullen hebben! Maar ... en dit doet zeer aan mijn hartje aangezien ik de Xboxversie heb, is de volgende passage :
Maar het goede nieuws voor de Game Cube bezitters houdt niet op: de GameCube-versie zal extra levels bevatten ten opzicht van de Xbox-versie. Deze extra missies komen dus bovenop de missies die ook al in de Xbox-game zaten!
[Bron : Cubezone]
Ik had Splinter Cell al een week nadat het uitkwamSplasher schreef op 28 December 2002 @ 16:26:
Is er dan niemand met een Xbox en die dan ook nog Splinter cell heeftOf moet ik hier voor een topic aan maken
![]()
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Die krijg je voor het eerst in level 4 of 5, weet het niet zeker, maar de naam van het level wel: Cia HQ.Splasher schreef op 28 December 2002 @ 17:23:
[...]
Juist die bril bedoelde ik.
dan moet ik maar effe geduld hebben ik zit nu op een booreiland (geloof level 3 )![]()
Ik was al een beetje ongerust geworden dat er een foutje in het spel zat
Misschien goed idee om apart topic te openen voor de X-Box versie?
[ Voor 8% gewijzigd door Serial-X op 29-12-2002 16:37 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
is die hetzelfde als op de X-box of ook meer levels als op de Game Cube
Aanrader, echt waar. Graphics, sound, gameplay : vette 9
In de Xbox versie kun je download levels aanklikken, mits een UTP kabel bevestigd.Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 16:28:
Nog wat meer Info over Splinter Cell, voor de Gamecube players...
Bevestigd: Splinter Cell naar de Cube
Maar het goede nieuws voor de Game Cube bezitters houdt niet op: de GameCube-versie zal extra levels bevatten ten opzicht van de Xbox-versie. Deze extra missies komen dus bovenop de missies die ook al in de Xbox-game zaten!
[Bron : Cubezone]
Nu ik dit had gedaan heb ik een nieuw scherm als ik de Xbox aanzet (met Xbox Live optie), maar in de toekomst kunnen ook misschien nieuwe levels worden gedownload, zou me niets verbazen.
Verwijderd
ja dat was de bedoeling. Maar de cube versie heeft em al erin. Dus het maakt niks uit. Tenzij je nog meer missies kan downenExorcist schreef op 04 januari 2003 @ 23:43:
[...]
In de Xbox versie kun je download levels aanklikken, mits een UTP kabel bevestigd.
Nu ik dit had gedaan heb ik een nieuw scherm als ik de Xbox aanzet (met Xbox Live optie), maar in de toekomst kunnen ook misschien nieuwe levels worden gedownload, zou me niets verbazen.
niet meer dan lof voor SC hor:)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
naja als ie daardoor beter word wacht ik nog wel ff
Verwijderd
Lekker handig. Dan komt ie in dezelfde week uit als MGS2.
Toch???
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Iemand enig idee? Ik heb een ATI Radeon DDR 32mb, 512mb ram dus lijkt me voldoende..CreateDepthStencilSurface failed(D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY).
History: FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::SetRenderTarget <- UShadowBitmapMaterial::Get <- RenderBspSurface <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 12:09 ]
Verwijderd
btw p3 met een ati 9700 pro van giga-byte 256 mb sdram
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 22:35 ]
Doe mij maar het systeem van ghost recon, of je bent levend, wounded of dood. Niks tussenin met zo'n belachelijk balkje. Bah.
Verder gaaf spel.
Vind het wel iets weghebben van Hitman. Deel 2 vond ik ook cool, maar daar was dus hetzelfde gezeik, kon je zowat door een spervuur van kogels heen wandelen, en dan stond je nog rechtop. Denk ik zet ik de difficulty op moeilijkst, misschien wat meer realisme, maar nee, ze maken het moeilijker door minder saves te geven, nou ja.
Op me andere computer loopt het als een zonnetje 1800+ .5 gig mem en Ti4600.
Goh op mijn xbox doet ie het geweldig met de hoogste settings, ik heb nog geen foutmelding gehad.
[/pest-modus]
You can't free a fish from water.
Hier nog een aantal nieuwe screens.Ubi Soft today announced that the PC version of Tom Clancy's Splinter Cell has gone gold. The PC version promises the same action-intensity, stunning visuals and distinct sound effects of the Xbox version. The game is expected to hit store shelves in mid-February.
(Zou toch op 30 jan in de winkel liggen)
[ Voor 29% gewijzigd door Lamborghini op 30-01-2003 11:09 ]
Hij werkt bij mij goed, alleen zodra ik die eerste deur open doe bij die cellen begint het geluid heel erg te storen.. Iemand enig idee hoe dit kan??
Ubi Soft sends along a confirmed ship date for Splinter Cell, saying the PC version of this stealthy Tom Clancy game is heading into U.S. stores on February 18, 2003, and "will hit store shelves as soon as the trucks pull in."
Daar had ik ook last van (zeer irritant geluid dat kraakte als een gek door mij boxendevv05 schreef op 01 February 2003 @ 18:19:
Iemand nog meer last van storend geluid of misschien een oorzaak?
Ah die omschrijving klopt..aftermath schreef op 01 February 2003 @ 18:23:
[...]
Daar had ik ook last van (zeer irritant geluid dat kraakte als een gek door mij boxen) Laatste drivers voor mijn soundblaster live! verhielpen de problemen
Splinter Cell earned PC Gamers Editors' Choice award also. The 2-page article gave a very good over-view on what to expect from the PC version. They even had some positive notes to speak of when comparing it to the console version.
"The PC version's preferred control scheme is mouse-and-keyboard. It actually confers some advantages over a gamepad - it's just as easy to switch between movements, and it's much faster to mouse-aim a gun."
Final Verdict - 91%
Highs: Ambitious and multi-faceted design; raw tension; rewards different approaches.
Lows: Stretches of flat-out demoralalizing difficulty; annoying animation bug on stair ways (which we hope by them seeing this they will fix).
Bottom Line: A "stealth game" for everyone, even hyper action fans.
Commenting about the low point "stretches of flat-out demoralalizing difficulty", I feel who wants a game that doesn't pose a challenge and make you want to keep coming back for more!
Europese zul je bedoelen.aftermath schreef op 10 February 2003 @ 08:06:
Nog ongeveer een week en dan ligt hij in de amerikaanse winkels :)[...]
PhD i.o.
dat klopt ook wel want een ATI kaart kan niet samen met die Nvidia drivers. je moet drivers hebben van www.ati.comVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 00:00:
heb net ff 41.09 geinstald en directx 9 maar dit verhelpt het probleem niet
PhD i.o.
In amerika komt ie iig de 18e uit. Of dat ook zo is in europa weet ik niet.
Ik had gelezen in een game blad dat die 18 feb hier in NL uit zo komen. En heb dat ook op een site zien staan. Ik hoop maar dat dat klopt, want hij zou eerst al op 30 jan uitkomen en dat was ook al weer verschoven.aftermath schreef op 10 February 2003 @ 14:24:
[...]
In amerika komt ie iig de 18e uit. Of dat ook zo is in europa weet ik niet.
Net de demo op hard uitgespeeld zonder 1 kogel te gebruiken en zonder gezien te worden.
Dat geeft toch een grotere kick dan iedereen neerknallen.
Verwijderd
Ik vind de graphics geweldig, en al die wapens
De gameplay zuigt gewoon, die game gaat me veel en veel te langzaam.
Ik ben de snelheid en actie van cs gewend. En vergleken met cs is de snelheid enorm traag.
De actie is ook traag, rondbewegen is erg log en lomp voor mijn gevoel.
Verwijderd
hehe

• DownloadUbi Soft has released a brand new demo of Tom Clancy's Splinter Cell, giving you another opportunity to try out this imminent tactical action game. This new demo includes "the Tbislisi 1, Tbilisi3 and Kalinatek missions of the PC game, in which you can single-handedly subvert terrorist threats, neaturalizing America's enemies with the latest in spy gear and your own stealthy cunning".
• Mirror1
• Mirror2
• Mirror3
• Mirror4
• Mirror5
Ook is er een nieuwe trailer uit en die is hier of hier te vinden.

[ Voor 79% gewijzigd door aftermath op 15-02-2003 10:13 . Reden: mirrors ]
<?int?Core.Errors.History?>: UD3DRenderDevice::CreateTextureDefaultPoolHelper <- FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
In de ini file staat er geen Fullscreenblabla dus er valt niets te veranderen
[ Voor 16% gewijzigd door Christiano007 op 15-02-2003 10:44 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 09:26:
Ow shit, ik heb raven-shield gespeeld, dat is ok een nieuwe van tom clancy, ik heb ze volgens mij een beetje door mekaar gehaald.
hehe

Verwijderd
ik ook niet, k heb een halfuur daar rondgelopen!Christiano007 schreef op 15 februari 2003 @ 13:04:
Hoe kom je in dat politie gebouw? Ik kan het nergens vinden
Helemaal aan het einde staat een soort kist op de grond waar je op moet gaan staan en over de muur heen moet springen ( Via die ander muur, shift in blijven drukken)Christiano007 schreef op 15 februari 2003 @ 13:04:
Hoe kom je in dat politie gebouw? Ik kan het nergens vinden
maar als je de melding in het begin krijgt, dat je dat lijk moet gaan zoeken... als je dus dat schilderij net opzij geschoven hebt.....
waar moet je dan in vredesnaam naartoe, want de code voor die deur vind ik dus ook niet.... help me
bij mij wel iig.
Heel gaaf deze 2e demo, dat level is echt groot volgens mij.
Want ik kan niet verder
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Want daar hield ik van in de eerste demo, zo heel sneaky doen
Verwijderd
spel crashed meteen bij het begin als ie wil autosaven
Veel sneaky, alleen maar sneakySwitch schreef op 15 February 2003 @ 17:26:
Ik heb de nieuwe demo nog niet gespeeld, maar wat houdt 'ie ongeveer in? Zijn het levels in de jungle of een levle in ene gebouwtje waar je vet sneaky moest zijn?
Want daar hield ik van in de eerste demo, zo heel sneaky doen. En de releasedate is nog steeds 18 Februari?
Welke level bedoel je trouwens met de jungle? ik kan me nl geen screenshot herinneren met een jungle
Tnx voor de infoaftermath schreef op 15 February 2003 @ 09:03:
Het spel ligt bijna in de winkels en om die tijd nog even door te komen heeft Ubi Soft een nieuwe demo uitgebracht met 3 missies
[...]
• Download
• Mirror1
• Mirror2
• Mirror3
• Mirror4
• Mirror5
Ook is er een nieuwe trailer uit en die is hier of hier te vinden.
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, was vergissing. Geen jungle. Was gewoon zo'n semi-Tropische plantaftermath schreef op 15 February 2003 @ 17:42:
[...]
Veel sneaky, alleen maar sneaky. En ja de release date is nog steeds 18 februari
Welke level bedoel je trouwens met de jungle? ik kan me nl geen screenshot herinneren met een jungle
Dan volgt dat level dus en daarna moet je een groot bedrijfsgebouw infiltreren, waar ik nu mee bezig ben en dat is echt heel vet.
Lekker sneaken
Verwijderd
gewoon springenKaap schreef op 15 February 2003 @ 17:54:
Ik kom in de nieuwe demo niet eens van dat ene balkon naar het andere
maar ik ben nu door die deur heen waar je code moest gebruiken...
en dan? als ik naar beneden spring dan is missie failed!
Je kan naar beneden glijden via zo'n touw/buis op het puntjeVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 18:59:
[...]
gewoon springen
maar ik ben nu door die deur heen waar je code moest gebruiken...
en dan? als ik naar beneden spring dan is missie failed!
Niet op voorraad.
Dat klopt jaSouthern Sun schreef op 15 February 2003 @ 23:35:
klopt het dat in de nieuwe demo mn night vision grijs is, en mn thermo goggles niet eens werkt![]()
Heeft iemand hier trouwens ook last van een soort zwarte blokjes in de schaduw??
Klinkt beetje vreemd misschien, maar dat is het ook
Ik heb een ti4200 met de 42.30 drivers..
Level 3 (garage) daar werktie wel.Southern Sun schreef op 15 February 2003 @ 23:35:
klopt het dat in de nieuwe demo mn night vision grijs is, en mn thermo goggles niet eens werkt![]()
Alleen in die level kom ik er niet meer uit, je moet ergens deuren openen, maar ik ben overal geweest en er valt niets open te maken? Iedereen is al uitgeschakelt
trouwens, bij dat laatste plaatje, daar kan je met zo'n vet touw naar beneden crossen.. echt geniaal gedaan !
[ Voor 40% gewijzigd door FoggyFreek op 16-02-2003 11:18 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
jep hier ook!!Conan schreef op 15 February 2003 @ 23:41:
[...]
Dat klopt ja
Heeft iemand hier trouwens ook last van een soort zwarte blokjes in de schaduw??
Klinkt beetje vreemd misschien, maar dat is het ook
Ik heb een ti4200 met de 42.30 drivers..
Je kunt niet in die lift????FoggyFreek schreef op 16 februari 2003 @ 11:17:
je moet in die lift gaan staan, dan flikkerd dat ding naar beneden en is het level voorbij
trouwens, bij dat laatste plaatje, daar kan je met zo'n vet touw naar beneden crossen.. echt geniaal gedaan !
dit soort dingen zijn meestal een driverprobleemMaxOW schreef op 16 February 2003 @ 12:11:
hmm, ik heb wazige witte 'blokjes' als ik mun night vision aan zet, dit gebeurd niet op alle plekken in het spel, maar wel vaak.
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Als je het plaatje zo neemt, moet je nu naar achteren gaan en daar zitten rechts in de hoek bosjes, kruip daar en je ziet een ingang waar je in kan.Kwartjuh schreef op 16 February 2003 @ 12:49:
Hoe kom ik langs dat gedeelte van die eerste screenie van Aftermath? (ik heb die uitleg naar het politie-bureau NIET)
en die black box, waar staat die ergens
ik had al zo'n voorgevoel dat die catalyst 3.0 niet te vertrouwen was
[ Voor 8% gewijzigd door Maxow op 16-02-2003 13:11 ]

Specs:
XP2100
Win2K SP3
GF 2 TI 64DDR (Det. 42.86)
512 DDR
BTW: is iemand al compleet stealth door het eerste level gekomen, dus zonder gezien te worden maar ook zonder iemand bewusteloos te slaan? Dat laatste mannetje lukte me iig niet zonder m neer te knallen.
Ah, da had ik eerst ook. Wat werkt is je walk speed omhoog gooien (scrollwiel), klein aanloopje nemen en dan springen.Kaap schreef op 15 February 2003 @ 17:54:
Ik kom in de nieuwe demo niet eens van dat ene balkon naar het andere
Maar ik blijf nie echt sneaky
[ Voor 28% gewijzigd door DarkX op 16-02-2003 14:05 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Of je knalt ze neer, of je gaat via het gebouw boven (dus voordat je bij dat stukje komt ga je van een trap af, jump tegen het gebouw zodat ie een randje vastpakt)DarkX schreef op 16 February 2003 @ 14:03:
[...]
Maar ik blijf nie echt sneakyEerste 2 dewds heb ik maar neergeknald, al het andere werkt nie echt. Maar later bij die zooi cops enzo en die gast op die stoel, daar kom ik dus niet voorbij. Wat is daar het idee?
Misschien heb je hier wat aan:zAo schreef op 16 February 2003 @ 13:11:
Hmm... ik heb zwart beeldmeer niet.
Specs:
XP2100
Win2K SP3
GF 2 TI 64DDR (Det. 42.86)
512 DDR
1.4 Windows 2000 or XP with a 64 MB 3D card
Proposed solution:
1 - open splintercell.ini (see section 4.0 for instructions)
2 - find the line : StartupFullscreen=True
3 - replace this line by : StartupFullscreen=False
4 - find the line : WindowedViewportX=640 and line WindowedViewportY=480. Make sure that the resolution is standard: example 640 X 480, 1024 X 768, etc.
5 - save and close
6 - try to play the demo
Note: you might have to redo step 1 to 5 each time you exit the demo
[ Voor 44% gewijzigd door aftermath op 16-02-2003 14:39 ]
Hmm. D'r is wel een randje, maar als ik daar gebruik van maak zien die dewds me gewoon en ben ik alsnog het haasje. Het is niet lekker om boven een paar schietgrage cops te hangenaftermath schreef op 16 February 2003 @ 14:25:
[...]
Of je knalt ze neer, of je gaat via het gebouw boven (dus voordat je bij dat stukje komt ga je van een trap af, jump tegen het gebouw zodat ie een randje vastpakt)
hmm das waar ook, die gasjes zien je gewoonDarkX schreef op 16 February 2003 @ 14:39:
[...]
Hmm. D'r is wel een randje, maar als ik daar gebruik van maak zien die dewds me gewoon en ben ik alsnog het haasje. Het is niet lekker om boven een paar schietgrage cops te hangenKun je je beentjes niet intrekken oid?
@ ZAMoRANo: a zo ff proberen
[ Voor 5% gewijzigd door aftermath op 16-02-2003 14:49 ]
Nee je kan nog een randje hoger hoor.aftermath schreef op 16 February 2003 @ 14:41:
[...]
hmm das waar ook, die gasjes zien je gewoon, gewoon neerschieten dus
Gewoon afzetten in de hoek boven de trap.
ZAMoRANo schreef op 16 February 2003 @ 14:47:
[...]
Nee je kan nog een randje hoger hoor.
Gewoon afzetten in de hoek boven de trap.

hehe shit druk ik quote ipv edit
[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 16-02-2003 14:52 ]
wat ik heb gedaan:aftermath schreef op 16 februari 2003 @ 14:41:
[...]
hmm das waar ook, die gasjes zien je gewoon, gewoon neerschieten dus
@ ZAMoRANo: a zo ff proberen
je loopt die trap (achter de agenten) een stukje naar beneden. dan spring je omhoog en hou je je vast aan t randje. dan ga je opzij t hoekje om en trek je je op. dan kan je je verbergen in die struiken
CTRLVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:19:
Een stomme vraag , wat is de inventory key? voor mijn lock pick
Ow right, maar nu zien ze me direct als ik het hoekie omga? Heb gewacht tot die balkon gast wegkijkt en die gast beneden van me af staat, maar toch.. Wat bedoel je met optrekken? Kan nerreges heen

Dan kan je om t hoekje als die civilian op t balkon en die guard op straat niet kijken.
voorbij die lamp in t donker kan je loslaten en dan snel in t portiekje verstoppen.
Hoe kom je ingodsnaams over die kut muur heen, zit er nu al een uur te kutten.
[ Voor 7% gewijzigd door Loev op 16-02-2003 16:02 ]
Dit topic is gesloten.