[PC] Splinter Cell

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 20:44

HenkS

Da_king alias HenkS

ja dat klopt

maarre ik kan die split niet voor elkaar krijgen hoor

in het begin in die gang ga ik voor de muur staan.. druk ik 2x op springen.. hij maakt dan ook soort van sprong + split beweging, maar blijft niet tussen de muren cq gevangenis tralies hangen...

moet ik het op een speciale plek doen ofzo?? kan het niet overal in die gang...?? en moet ik de spring toets inhouden of los laten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:35

GG85

.......

GG85 schreef op 22 december 2002 @ 12:36:
Ik heb het probleem dat ik dus geen textures heb in het spel (en dus ook in niet in het menu), ik dacht eerst dat dit kwam door fog table emulation maar die staat gewoon aan. Ik gebruik de 40.71 detonator drivers. meer mensen met dit probleem?
Niemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
HenkS schreef op 22 December 2002 @ 13:49:
ja dat klopt

maarre ik kan die split niet voor elkaar krijgen hoor

in het begin in die gang ga ik voor de muur staan.. druk ik 2x op springen.. hij maakt dan ook soort van sprong + split beweging, maar blijft niet tussen de muren cq gevangenis tralies hangen...

moet ik het op een speciale plek doen ofzo?? kan het niet overal in die gang...?? en moet ik de spring toets inhouden of los laten???
je moet bij de 2de keer springen ff de springtoets inhouden tot je klem zit tussen de muren dan kun je hem loslaten..

ohja en wel bij een muur doen en niet bij die tralies

[ Voor 5% gewijzigd door OneUp op 22-12-2002 14:09 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

In het eerste trailertje leek me de AI best ruk. Ik bedoel zelfs in het 5 jaar oude SiN waren de scientists altijd ergens mee bezig en stonden ze niet zo loos ergens niks te doen zoals het menneke in de morgue in deze demo en de ventjes in de trailer.
Maar nu denk ik er toch iets anders over:
eerste guard in zn hokje uitgeschakeld, in die donkere hoek gesleept, lamp uit. Scientist achtige gastje uitgeschakeld en laten liggen. Toen die deur naar dat tv-hutje gepickt. Ik zet dat ding op een kier en trek em weer dicht, vervolgens een kort sprintje naar de pikdonkere guard-kamer. De guard die tv zat te kijken roept eerst "what the hell? that's weird". en maakt vervolgens de deur open. Met getrokken pistool komt ie naar buiten 'who did that!?' en hij loopt naar het donkere kamertje toe. Daar maakt ie het licht aan en tuurt rond. Toen maar uitgeschakeld.

Dat is toch een behoorlijk staaltje AI, niet meteen alarm slaan als daar eigenlijk geen reden voor is, maar wel op je hoede zijn. De kamer inlopen waar iets raars aan de hand is, en daar ook eerst het licht aan doen. Was toch wel even onder de indruk.

Wat ik nog niet heb geprobeerd is om de morgue in de rennen. Kijken of ie dan naar de kamer loopt waar het ineens stikdonker is, of de kamer waar ik zit (wat hij dus niet hoort te weten)

Minpuntje van hetzelfde caliber. Ik zette een andere keer de deur weer op een kier, trek em weer dicht, maar bleef er nu tegenaan gebukt zitten. Ik kijk met mn optic cable onder de deur door en zie em tegen de deur staan, proberend em open te maken. Omdat ik het ding blokkeer om naar buiten open te zwaaien (terwijl als ik em openmaak ie naar binnen zwaait) kan ie er niet langs en blijft ie simpelwel "that's weird" en dat soort dingen zeggen terwijl ie het blijft proberen.
Ik bedoel, de deur word ineens gebarricadeerd, dan mag ie van mij best alarm slaan, of in ieder geval de deur naar binnen openmaken.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

trouwens wel vaag dat die gast naar sneeuw zit te kijken op dat kleine tv-tje van em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 22 december 2002 @ 14:59:
trouwens wel vaag dat die gast naar sneeuw zit te kijken op dat kleine tv-tje van em :)
Hehe ja misschien is ie in slaap gevallen ;).

Nou het is mij eindelijk ook gelukt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
woei, uitgespeeld op hard en niemand gekilled! iedereen bewusteloos. 8)

1024*768 32b ( p4 2.8 , gf ti4600 )

[ Voor 22% gewijzigd door Grijns op 22-12-2002 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had net een keer het alarm kapotgeschoten bij die eerste guard, en hij merkte er niks van.
toen ie weer weg ging had ik dat blikje opgepakt en laten vallen en dat merkte ie wel. das wel wat vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

hoe zet je nu een deur op een kiertje

ps de split is gelukt.. thanks voor de tip :)

alleen behoorlijk irritant dat je die kerel weer eerst moet neerleggen om een deur te kunnen openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 14:48
Mr_UnAnimouS schreef op 21 december 2002 @ 19:22:
[...]

Please note that the thermal vision, on GeForce 2 cards, is not in its final state. We are still working on this feature at the time of this release. Also note that on supported 32MB video cards, we recommend to play with minimal specs (minimal resolution 640x480; minimal shadow resolution and minimal shadow details) to avoid any crashes.
Bedankt :)

Ik denk trouwens dat de herspeelbaarheidsfactor niet zo groot zal zijn... wat met Deus Ex (ook wel beetje hetzelfde genre) bijvoorbeeld wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
GG85 schreef op 22 December 2002 @ 13:57:
[...]

Niemand dit probleem?
staat in readme en is al gepost, instaleer 41.09

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
wacko schreef op 22 December 2002 @ 16:08:
[...]

Ik denk trouwens dat de herspeelbaarheidsfactor niet zo groot zal zijn... wat met Deus Ex (ook wel beetje hetzelfde genre) bijvoorbeeld wel zo is.
Ik vind het herspeelbaarheidsgehalte juist erg hoog, ik heb de demo nou al meerdere malen uitgespeeld en steeds wat anders proberen, kweet natuurlijk niet hoe het met de full version zal zijn maar dat zal vast niet veel verschillen.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ben het wel met RoVe eens ja. Je kunt de demo doorspelen door iedereen neer te knallen, door iedereen te gijzelen en bewusteloos te slaan, door iedereen gewoon bewusteloos te slaan (gewoon zonder pistool erbij gaan staan en klikken. Dan geeft ie een flinke elleboogstoot) of door niemand ook maar aan te raken. Nou okay, die gast in de security booth aan het eind waar je die video's moet bekijken die MOET je wel neerslaan, want je moet bij die comp. Maar voor de rest hoef je niemand iets aan te doen, gewoon stealthy op tijd achter het juiste muurtje blijven en niemand hoeft dood of bewusteloos :)

Ik heb die demo nou al meerdere keren uitgespeeld en ik zal em zeker nog wel eens doen als ik me verveel.

BTW grijns, probeer em eens in 2 resoluties hoger. Ik heb ook een GF 4 4600 maar dan met aan AMD 1800+ en ik draai em 1600x1200x32 high en very high. Draait als een tierelier, hoezo framerate probleem?

Enige vervelende aan de demo is mn geluid. SB Live! Player 5.1 onder Windows XP is niet altijd even prettig. Bij sommige spellen hoor ik alles in perfect 3d, behalve dat wat recht voor mn neus staat, dat hoor ik dan nauwelijks. Bij Iron Storm en Splinter Cell krijg ik af en toe een gigantisch geruis en gekraak. gebeurde me tot nu toe alleen als ik iets met mn pistool aan het doen was, en lang niet altijd. En aangezien ik dat pistool toch niet gebruik (die camera hoeft niet eens kapot) boeit het nie zoveel. Maar in het volledige spel zal het best irritant kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Net de demo uitgespeeld. Wat een meesterlijk spel, zelfs op mijn oude bak draait ie nog redelijk! De gijzel move is meesterlijk. Alleen hoe hang je aan TL-buizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Aan tl-buizen kun je denk ik niet hangen, maar als er iets boven je hangt waar je wel aan kan hangen en waar je bij kan hoef je alleen maar op springen te rammen. Daarna toggle je met crouch of je je benen er ook bij intrekt of niet.

BTW, ik zie mensen eerder in het topic roepen dat 'corpse found' een scripted event is om je een alarm te leren: is het niet, alarm gebeurt alleen als je je zaakjes niet goed opgeruimd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 12:32
tis ook lache om een gast met n fles te bekogelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Neobender schreef op 22 December 2002 @ 17:36:
Net de demo uitgespeeld. Wat een meesterlijk spel, zelfs op mijn oude bak draait ie nog redelijk! De gijzel move is meesterlijk. Alleen hoe hang je aan TL-buizen?
D'r onder gaan staan en op "Shift" douwen. Dan kan je nog je benen er omheen slaan met "C". B)

Oh, je kan het trouwens ook te weten komen door het topic door te lezen :P

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

t spel is toch al uit in de us ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
BruceLee schreef op 22 december 2002 @ 19:29:
t spel is toch al uit in de us ?
Volgens mij komt ie in de US ook pas in Januari. Hij kwam dacht ik 1 week eerder daar uit dan in Europa. De Xbox versie is al wel uit :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu aan het proberen het uit te spelen zonder iemand neer te schieten, maar hoe kom je langs die man in dat kamertje waar die computer staat die je moet gebruiken voor die camera's? elke keer als ik die doek opzij doet draait ie zich om en begint te schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt btw wel een deur openen met een blikje in je handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 19:52:
ik ben nu aan het proberen het uit te spelen zonder iemand neer te schieten, maar hoe kom je langs die man in dat kamertje waar die computer staat die je moet gebruiken voor die camera's? elke keer als ik die doek opzij doet draait ie zich om en begint te schieten...
sluipen en dan spatie bij hem en gijzelen en neerslaan :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja :D het is me net gelukt.. werd wel bijna neergeknalt maar goed... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op normal en hard gedaan.. iemand nog suggesties voor iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Ik heb het probleem dat ik dus geen textures heb in het spel (en menu), ik dacht eerst dat dit kwam door fog table emulation maar die staat gewoon aan ik gebruik de 41.09 detonator drivers. meer mensen met dit probleem?
Dit krijg ik dus te zien in het spel:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gg85/Image1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gg85/Image2.jpg
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 62% gewijzigd door GG85 op 22-12-2002 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

waar kan ik m ff snel downloaden mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ie je nu nie ziet is wel een beetje raar

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=35747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 21:19:
dat ie je nu nie ziet is wel een beetje raar

[afbeelding]
hoe ben je in zijn kamer gekomen zonder dat ie je zag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst achter dat rek gaan zitten (kun je btw aan hangen en aan andere kant komen) toen gewacht tot ie weg was en er zo gaan hangen, hij ziet je ook niet vlak voor hij terug de deur door gaat en door het raam naar binnen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej deze error heb ik nog niet zien staan!

General protection fault!

History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ik heb de nieuwste drivers dirx 9 nieuwste detenators drivers en alle trukjes al geprobeerd wie kan me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet minimaal 1 persoon neerslaan om door de missie heen te komen ( die gast met de computer met informatie over die camera's), is het al iemand gelukt om zonder iemand neer slaan het spel uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, m'n best is op hard alleen de vent achter de comp neer te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens is het ook heel raar, dat als je guard 1 en de analist neerhebt, en je op de deur van gaurd 2 schiet hij eruit komt met wapen in zn hand en op je gaat, schieten, als je hem dan kilt en z'n deur gaat dicht zit ie wel weer op slot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd.. ik had ergens gelezen dat als je snel in die kamer gaat dat die deur dan op slot gaat en dat je er dan niet meer uit kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je je disposable lockpick dan niet van binnenuit gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik vind het echt een vette demo. Nog ff op de echte wachten nu!. Ik vind dat mijne wel lekker loopt op 1280*1024. En dat nog zonder Geforce 4! :) Heb helemaal geen last van schokkerig gedoe enz.. Demo deed het ook gewoon op 40.72 drivers.

FF een vraagje: Hoe geef je nou de fps weer in Splinter Cell. Leg aub duidelijk uit want wat eerder genoemd werd snap ik echt niet.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Moet je het programma Fraps downloaden, geeft in iedere 3d/2d video toepassing de framerate weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

yeah Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/split3.jpg best moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Ja ik heb een vraagje... ik heb de demo gedownt en wil m spelen maar als ik het spel start doet me scherm vreemd en geeft weer "out of range" naar mijn weten doe ik alles goed maar weet iemand wat er aan de hand kan zijn??
Ik hoor wel de muziek van het spel dus hij zou wel lopen, maar zie het dus niet....

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 10:47
ah heb net door hoe dat moet :) lol
morgen (uh.. vandaag :D) ff op hard proberen :)
damn dit spel is spannend :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Plopke, wat gebeurt er als je je laat zakken? Geeft ie dan een trap of sta je dan gewoon voor zn neus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
GTOfire schreef op 23 december 2002 @ 01:12:
Plopke, wat gebeurt er als je je laat zakken? Geeft ie dan een trap of sta je dan gewoon voor zn neus?
als ie onder je loopt dan stampt ie em automatisch knock-out :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Laatst online: 23-02 23:59
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 21:44:
ik moet minimaal 1 persoon neerslaan om door de missie heen te komen ( die gast met de computer met informatie over die camera's), is het al iemand gelukt om zonder iemand neer slaan het spel uit te spelen?
Het is mij uiteindelijk gelukt om de demo uit te spelen zonder gezien te worden en zonder iemand te mollen of neer te slaan.

als je al zover kan komen als de gast die naar de computer staart met informatie over die camera's dan is het makkenlijk.

Ga naar de kamer naast die met die gast (kantoor), ga dan naar de prullenbak en pak een blikkie (object). Sluip daarna achter die gast en druk op "draw" dan zie je een paar rondjes, hiermee kan je de gooihoek bepalen. Gooi et blikkie door het gat in het zeil en ga meteen in het donkere hoekie zitten naast de kast tegen de muur aan. Wacht dan tot die gast door et zeil is (en een beetje doorgelopen) en gebruik dan snel de computer.
Wacht dan tot de slimmerik verder gaat met zijn intensieve staar sessie en sluip naar buiten.

Helaas zal je buiten bij het busje jezelf een schouderklopje moeten geven want het spel doet het niet voor je.

Ik had toch wel een master stealth bonus verwacht toen ik zonder alarm, met al me kogels, niemand die me zag en niemand die bewusteloos licht het demo,tje uitspeelde.

Wat ook erg leuk is om te doen is om een van die twee gasten achter ze,n desk te grabben en dan op draw drukken om die ander dood te schieten (human shield }) )
daarna alle lampen te mollen en daarna die andere guard uit het kamertje te lokken.

als je dan gehurkt een keer op em schiet gaat ie helemaal over de rooie in het pikkedonker in het ronte schieten, verplaats jezelf dan achter de desks en schiet nog es...great evil fun })

al met al kan je nog best veel lol hebben met zo,n korte demo (die van Gunmetal is ook leuk...Woei boompjes :p )

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visboer32 schreef op 22 December 2002 @ 22:30:

FF een vraagje: Hoe geef je nou de fps weer in Splinter Cell. Leg aub duidelijk uit want wat eerder genoemd werd snap ik echt niet.
TAB
dan typ je: stat fps

je ziet nu linksboven je fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John117 schreef op 23 december 2002 @ 01:31:
[...]

Het is mij uiteindelijk gelukt om de demo uit te spelen zonder gezien te worden en zonder iemand te mollen of neer te slaan.

als je al zover kan komen als de gast die naar de computer staart met informatie over die camera's dan is het makkenlijk.

Ga naar de kamer naast die met die gast (kantoor), ga dan naar de prullenbak en pak een blikkie (object). Sluip daarna achter die gast en druk op "draw" dan zie je een paar rondjes, hiermee kan je de gooihoek bepalen. Gooi et blikkie door het gat in het zeil en ga meteen in het donkere hoekie zitten naast de kast tegen de muur aan. Wacht dan tot die gast door et zeil is (en een beetje doorgelopen) en gebruik dan snel de computer.
Wacht dan tot de slimmerik verder gaat met zijn intensieve staar sessie en sluip naar buiten.

Helaas zal je buiten bij het busje jezelf een schouderklopje moeten geven want het spel doet het niet voor je.

Ik had toch wel een master stealth bonus verwacht toen ik zonder alarm, met al me kogels, niemand die me zag en niemand die bewusteloos licht het demo,tje uitspeelde.

Wat ook erg leuk is om te doen is om een van die twee gasten achter ze,n desk te grabben en dan op draw drukken om die ander dood te schieten (human shield }) )
daarna alle lampen te mollen en daarna die andere guard uit het kamertje te lokken.

als je dan gehurkt een keer op em schiet gaat ie helemaal over de rooie in het pikkedonker in het ronte schieten, verplaats jezelf dan achter de desks en schiet nog es...great evil fun })

al met al kan je nog best veel lol hebben met zo,n korte demo (die van Gunmetal is ook leuk...Woei boompjes :p )
met al je kogels zeg jij.. hoe ben je dan langs die camera gekomen in die kamer met die lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 09:22:
[...]

met al je kogels zeg jij.. hoe ben je dan langs die camera gekomen in die kamer met die lijken?
de camera draaid dan kan je heel snel achter het gordijn kruipen..
nog niet geprobeerd maar t moet kunnen.
als je namelijk de camera afschiet merkt die ene gast in het moruarium je op.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ben jaloers.. kon ik maar om 9.40 uur zitten te gamen :(

zit hier op mijn werk te wachten tot het weekend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. ik heb medelijden :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi bloed :P

Afbeeldingslocatie: http://www.alibi.nl/burn_out/splintercellklein.jpg

[ Voor 171% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
HenkS schreef op 23 December 2002 @ 09:47:
[...]

ben jaloers.. kon ik maar om 9.40 uur zitten te gamen :(

zit hier op mijn werk te wachten tot het weekend is :P
Tot het weekend is??? hehehe, ik tot het woensdag is, want dan heb ik een week vrij! Dus alleen morgen nog werken.... (alhoewel werken ;) )

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook dat kamertje in rennen en achter de kast schuinonder de camera gaan zitten, dan afschieten en die analist merkt je niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja doe ik normaal, maar ik wil geen kogels gebruiken, het is me nu btw gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo nu uitgespeeld. En ik heb er maar 1 woord voor: MEESTERLIJK _/-\o_

Dit is echt geweldig :D
Heat Vision is ook zeer kewl, en handig! Met dat ding kun je mooi door dunne dingen heenkijken om te zien of er iemand achter zit.

Ik met de full version echt ASAP hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij krijgt deze error:

History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice:DetRes <- UWindowsViewport::Exec
wat betekent dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
lol vincent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Laatst online: 23-02 23:59
Lord_Mithril schreef op 23 December 2002 @ 09:27:
[...]

de camera draaid dan kan je heel snel achter het gordijn kruipen..
nog niet geprobeerd maar t moet kunnen.
als je namelijk de camera afschiet merkt die ene gast in het moruarium je op.
inderdaad zo was ik er ook langs gekomen.

Ik had net ook gemerkt dat als je die programmeur grijpt, dan kan je hem ondervragen is echt grappig.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zal wel weer iets fout doen, maar ik heb iedereen bewusteloos geslagen, alle pc's gebruikt en de scientist gegijzeld. Maar er gebeurt verder niks. Ik kan naar buiten lopen, maar het hek zit toch echt dicht.

Ben ik iets vergeten? Deze gast zegt trouwens verdomt weinig:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/splintercell.jpg

Mooi spel trouwens, draait op zijn allerhoogst zonder problemen. Netjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 23 December 2002 @ 15:08:
Ik zal wel weer iets fout doen, maar ik heb iedereen bewusteloos geslagen, alle pc's gebruikt en de scientist gegijzeld. Maar er gebeurt verder niks. Ik kan naar buiten lopen, maar het hek zit toch echt dicht.

[afbeelding]

waar deze kamer zit pak je de meest linker deur (als je buiten staat zodat de trap rechts van je is) daar ga je in schiet/pak die vent .. en dan zijn satchel pakken en die computer gebruiken ..
nu kan je wel naar buiten lopen en mission completed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:13:
[...]

waar deze kamer zit pak je de meest linker deur (als je buiten staat zodat de trap rechts van je is) daar ga je in schiet/pak die vent .. en dan zijn satchel pakken en die computer gebruiken ..
Helaas. Niet dus...
Die satchel heb ik wel. De pc ook gebruikt, maar niks geen mission completed :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 23 december 2002 @ 15:15:
[...]

Helaas. Niet dus...
Die satchel heb ik wel. De pc ook gebruikt, maar niks geen mission completed :(.
ook die kamer ingerent met die cam waar die 2 gassies op die tafels liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:18:
[...]

ook die kamer ingerent met die cam waar die 2 gassies op die tafels liggen ?
Je bedoelt het mortuarium, de lijkenkamer :D. Daar heb ik zo'n gast gegijzeld.
Ik speel het nog wel een keertje. Het is toch vet :P.

Edit: Aha, nu doet ie het wel. Mwah, het zal wel.

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 23-12-2002 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je een gegijzelde op een stoel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:22

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:33:
Niet, die zit al op die stoel :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 17:33:
Dat kan geloof ik niet. Maar idd, de toekomstige gegijzelde zit op een stoel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 23 December 2002 @ 15:08:

[afbeelding]

hoe heb jij dat hier dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

hoe gijzel je iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wil starten zegt ie:

History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec

wat nu? ik wil eigenlijk best wel spelen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
UPDATED: Sommige mensen hebben problemen met het spelen van de demo. Ze krijgen dan de volgende error:

History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec.

Deze kan je verhelpen door splintercell.ini te openen. Daar moet je dan even de regels met "Resolution=640x480" opzoeken en daar "640x480" naar "800x600" veranderen. Bij de meeste werkt de demo daarna wel.

Met dank aan the unforgiven, zie pagina 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:17:
[...]

hoe heb jij dat hier dan gedaan?
Hoe heb ik wat gedaan :?

Btw, ik heb vandaag ook ff Bloodrayne gedaan. Dat spel is echt 3x zo gaaf als splinter cell. Geniaal gewoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell Ruleert de pan uit Echt Vett gaaf de schaduw effecten echt kewl :)
ik kan niet wachten waneer ik het complete spel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Demo utgespeeld op normal, daarna op hard, en daarna op hard + iederen te killen ;).

Als je eenmaal doorhebt hoe je hem moet uitspelen is 't een makkie. :) Maar ik speel 'm nog steeds elke dag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 23 December 2002 @ 22:19:
[...]

Btw, ik heb vandaag ook ff Bloodrayne gedaan. Dat spel is echt 3x zo gaaf als splinter cell. Geniaal gewoon 8)
hehe ja die is ook vet ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 23 december 2002 @ 22:19:
[...]

die gast zit toch echt op een stoel hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 12:05:
die gast zit toch echt op een stoel hoor :D
Die zit er al, daar kun je als speler niks aan doen.

dat je dat zelf nog niet is opgevallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 12:32
handige_harrie schreef op 24 December 2002 @ 12:09:
[...]dat je dat zelf nog niet is opgevallen :?
hehe veel succes in t verdere spel he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
ik heb vanmiddag splinter cell voor de xbox gekocht, echt superrrr vet! :)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wanneer komt ie eigelijk voor de pc uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In januari dacht ik de 21 maar als je dit topic goed gelezen had wist je het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het spel nog anders dan op de X-Box of precies het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:42:
Wordt het spel nog anders dan op de X-Box of precies het zelfde
Volgens mij worden ze hetzelfde. Alleen zal de multiplayer wat anders zijn.
In het begin was er ook sprake van dat de Xbox mooiere graphics zou hebben, maar dat is ook opgelost, omdat ze daar bij de PC versie wat meer aandacht aan hebben besteedt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xplorer
  • Laatst online: 09-10-2024
multiplayer??? lees ik dat goed?? komt er multiplayer voor Splintercell uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

GG85 schreef op 22 december 2002 @ 21:11:
Ik heb het probleem dat ik dus geen textures heb in het spel (en menu), ik dacht eerst dat dit kwam door fog table emulation maar die staat gewoon aan ik gebruik de 41.09 detonator drivers. meer mensen met dit probleem?
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eikels dat het zijn:
Let him go, Im not gonna shoot u :+
Laat ik me gijzelaar los in eens paf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik hou een zwart scherm na het opstarten :? Ik hoor het muziekje wel, maar verder blijft alles toaal zwart :? Toetsen indrukken of een beetje in het wilde weg klikken met de muis heeft geen zin... Wie weet hoe dit komt :?
Zie sig voor spex
Edit: ik heb de 29.42 drivers en 30.82 drivers geprobeerd (30.82 drivers werden aangeraden in de Readme). En de patch die Copy-Cat gaf helpt ook niet... hellup :?

[ Voor 38% gewijzigd door Thanatos op 25-12-2002 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 25 December 2002 @ 10:20:
Eikels dat het zijn:
Let him go, Im not gonna shoot u :+
Laat ik me gijzelaar los in eens paf :'(
lol.. dat neem je toch niet serieus he :+

als je "e" drukt op het moment dat je iemand hebt gegijzelt kan je schieten, bij mij schieten ze dan elke keer de hostage dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel goed dat als je je omdraait ze je dan wle beschieten, ookal heb je je gun op je hostage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
GG85 schreef op 22 december 2002 @ 21:11:
[afbeelding]
[afbeelding]

Niemand?

----------------------------------------------------------------------------------
ehm als je xp hebt heb je mazzel want volgens mij is daar een speciale patch voor ik dacht dat het deze was http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;306676&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 16:54:
ehm als je xp hebt heb je mazzel want volgens mij is daar een speciale patch voor ik dacht dat het deze was http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;306676&
Weet je zeker dat het die patch is? Want als ik die wil downloaden krijg ik: Patch voor Windows XP: Slaapstand-/stand-byfout met de Direct3D-schermbeveiliging :?
Maar ik probeer um wel ff....

PS. Post 400 ;) _/-\o_

Enneeh... Die patch heeft geen effect bij mij ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Thanatos op 25-12-2002 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Thanatos schreef op 25 December 2002 @ 12:54:
Ik hou een zwart scherm na het opstarten :? Ik hoor het muziekje wel, maar verder blijft alles toaal zwart :? Toetsen indrukken of een beetje in het wilde weg klikken met de muis heeft geen zin... Wie weet hoe dit komt :?
Zie sig voor spex
Edit: ik heb de 29.42 drivers en 30.82 drivers geprobeerd (30.82 drivers werden aangeraden in de Readme). En de patch die Copy-Cat gaf helpt ook niet... hellup :?
Blijkbaar gaat je beeldscherm over zijn nek. Zie je toevallig zo'n menu'tje van je monitor met "out of range" oid :? Als je dit niet krijgt, kun je dit menuutje van je monitor zelf nog oproepen en kijken of er out of range staat.

Staat er gewoon 100Hz & 86KHz oid dan moet je windows update even helemaal doen, restarten en daarna opnieuw de drivers installeren. Uiteraard de nieuwste (41.**), geen 29/30.** drivers van nvida. Daarna nog even nieuwe moederbord drivers (via: 4 in 1, sis: ?, intel: intel application accelerator + intel i850 drivers inf).

Alle video-opties even goed instellen in het display menu in windows. Refreshrate enzo. Eventueel kan je met een ander progje (refreshlock, zie www.google.com) de refreshrate vast zetten.

Even de 2 fixes proberen die in de eerste post staan van dit topic.

Nu zou het perfect moeten werken :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Wahoow! hij doet ut! heb de 2e fix geprobeerd (FullScreen=False) en nou doet ie ut _/-\o_
Hij loopt niet soepel, maarja... zal ff spele met instellinge ;) Had die fixes in diej post niet eens opgemerkt |:(

[ Voor 88% gewijzigd door Thanatos op 25-12-2002 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:13:
[...]

Waar naar buiten dan?
ik zit daar nu namelijk ook vast :(

Rookworst zonder R is ook worst.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
beetje makkie, met die dingen onder deur door kijken roeled wel en lockpick :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 21:20:
Nog wat gijzelings drama:
[afbeelding]
de systeembeheerder dacht ongestraft een bewaker te alarmeren.

[afbeelding]
agentje onder schot houden

[afbeelding]
Predator :?
Hoe gijzel je mensen?
Hoe zorg je dat het alarm niet afgaat?
Hoe zorg je dat je niet al je bullets opmaakt?

En dit is alleen nog maar de demo :D

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Spike:
- dr achter gaan staan zonder dat ze het merken en op je activate key rammen (er komt ook bovenin je scherm 'grab character' te staan)

- Niet gezien worden, je hoeft niemand aan te raken in de hele missie, niet eens de camera. Gewoon blijven oefenen op timing en stealth.

- Niet schieten :p Je kan alle ventjes voorbij zonder dat je opgemerkt wordt, dus de enige kogels die je af zou kunnen schieten zouden dan op de camera in het mortuarium zijn. Daar kun je gewoon met een beetje timing langs rennen en achter een kast gaan staan. Weer ff wachten tot ie weer wegdraait en de kamer weer uit, zorg dat je tussen die twee bedden doorkomt, dan heb je Blaustein gevonden.

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

even een XBOX vraagje over de zelfde missie op de PC (demo).
Op je PC (demo)kan je al infrarood gebruiken maar op de Xbox nog niet ( in het hele spel heb ik nog geen infrarood kunnen gebruiken daar integen nachtvisie wel)

Klopt dat dat je pas later infrarood kan gebruiken :? :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

iemand ^^^:?^^^

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee.. ik heb geen xbox en ik hoef hem ook neit :D
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.