Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 21:44:
ik moet minimaal 1 persoon neerslaan om door de missie heen te komen ( die gast met de computer met informatie over die camera's), is het al iemand gelukt om zonder iemand neer slaan het spel uit te spelen?
Het is mij uiteindelijk gelukt om de demo uit te spelen zonder gezien te worden en zonder iemand te mollen of neer te slaan.
als je al zover kan komen als de gast die naar de computer staart met informatie over die camera's dan is het makkenlijk.
Ga naar de kamer naast die met die gast (kantoor), ga dan naar de prullenbak en pak een blikkie (object). Sluip daarna achter die gast en druk op "draw" dan zie je een paar rondjes, hiermee kan je de gooihoek bepalen. Gooi et blikkie door het gat in het zeil en ga meteen in het donkere hoekie zitten naast de kast tegen de muur aan. Wacht dan tot die gast door et zeil is (en een beetje doorgelopen) en gebruik dan snel de computer.
Wacht dan tot de slimmerik verder gaat met zijn intensieve staar sessie en sluip naar buiten.
Helaas zal je buiten bij het busje jezelf een schouderklopje moeten geven want het spel doet het niet voor je.
Ik had toch wel een master stealth bonus verwacht toen ik zonder alarm, met al me kogels, niemand die me zag en niemand die bewusteloos licht het demo,tje uitspeelde.
Wat ook erg leuk is om te doen is om een van die twee gasten achter ze,n desk te grabben en dan op draw drukken om die ander dood te schieten (human shield

)
daarna alle lampen te mollen en daarna die andere guard uit het kamertje te lokken.
als je dan gehurkt een keer op em schiet gaat ie helemaal over de rooie in het pikkedonker in het ronte schieten, verplaats jezelf dan achter de desks en schiet nog es...great evil fun
al met al kan je nog best veel lol hebben met zo,n korte demo (die van Gunmetal is ook leuk...Woei boompjes

)