Verwijderd
En @ 2 bovenstaande mensen.. reageer normaal of reageer niet. Aan dit soort
Btw ook even titel van topic aangepast.
[ Voor 8% gewijzigd door Pollewob op 14-12-2002 18:18 ]
De monitor moet een beetje warm worden zoals Polleweb al zei, als het goed is dan trekt het hele zaakje recht (kan wel een tijdje duren voor ie helemaal goed staatcasemodderpoel schreef op 14 december 2002 @ 17:55:
ik heb dus een iijama monitor, 19" de HM903DT, draaiend op een GF2PRO van Sparkle met de nieuwste detonators.
ik moet, elke keer dat ik de monitor uitzet en (maakt niet uit hoeveel tijd er tussen zat) de monitor opnieuw bijstellen omdat hij een end 'verschoven' is, dus uit beeld, of te klein beeld, of te groot.
ik wordt hier dus schijtziek van, want dit verwacht ik niet van een 400 euro monitor![]()
ik heb dit probleem alleen met deze monitor, m'n vorige (een compaq, 17") had dit niet.
pleez help!
Verwijderd
Waarom dan wel niet ? ik heb zelf een 451 en heb veel ervaring met het "fenomeen" Iiyama.. alleen maar negatief, mag de topicstarter dat niet weten dan ?Pollewob schreef op 14 December 2002 @ 18:15:
En wat als je je monitor na het aanzetten gewoon een tijdje laat 'warmdraaien'? Als het goed is moet het beeld dan na een tijdje vanzelf weer op de oude instellingen komen te staan.
En @ 2 bovenstaande mensen.. reageer normaal of reageer niet. Aan dit soortIIyama posts heeft topicstarter helemaal niets.
Bovendien kwam dit probleem bij voorgaande modellen ook al voor en bij mij soms ook , alleen niet elke keer dat hij dus zijn settings weer eens vergeet, ik weet 1 ding, nooit meer een Iiyama voor mij. En waag het eens een melding te maken bij Iiyama over je klachten, dan valt het ineens allemaal keurig onder de specificaties...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 18:20 ]
Verwijderd
En nu ontopic verder aub.
Het zou idd ook even kunnen duren voordat die warm is, maar ik denk het niet. Volgens mij is er een batterijtje, of iig de chip die je instellingen onthoudt niet goed.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
waarom moest m'n oude monitor het dan niet?rival24 schreef op 14 december 2002 @ 18:17:
[...]
De monitor moet een beetje warm worden zoals Polleweb al zei, als het goed is dan trekt het hele zaakje recht (kan wel een tijdje duren voor ie helemaal goed staat)
en na een kwartier staat het wel iets beter, maar nog nie recht
ow ik vond die P ervoor eigenlijk wel grappigPollewob schreef op 14 December 2002 @ 18:15:
En wat als je je monitor na het aanzetten gewoon een tijdje laat 'warmdraaien'? Als het goed is moet het beeld dan na een tijdje vanzelf weer op de oude instellingen komen te staan.
En @ 2 bovenstaande mensen.. reageer normaal of reageer niet. Aan dit soortIIyama posts heeft topicstarter helemaal niets.
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 18:19:
[...]
Waarom dan wel niet ? ik heb zelf een 451 en heb veel ervaring met het "fenomeen" Iiyama.. alleen maar negatief, mag de topicstarter dat niet weten dan ?
Bovendien kwam dit probleem bij voorgaande modellen ook al voor en bij mij soms ook , alleen niet elke keer dat hij dus zijn settings weer eens vergeet, ik weet 1 ding, nooit meer een Iiyama voor mij. En waag het eens een melding te maken bij Iiyama over je klachten, dan valt het ineens allemaal keurig onder de specificaties...
fijn dat je je mening ventileert MAAR DAAR HEB IK GEEN FUCK AAN
kan ik dat batterijtje in de voet of de monitor zelf vindenWhizzCat schreef op 14 December 2002 @ 18:24:
Zou het niet zo kunnen zijn dat je "batterijtje" dat je instellingen onthoudt leeg is? Misschien moet je even de winkel waar je hem hebt gekocht op de hoogte stellen en vragen of ze het daar weten.
Het zou idd ook even kunnen duren voordat die warm is, maar ik denk het niet. Volgens mij is er een batterijtje, of iig de chip die je instellingen onthoudt niet goed.
En gebruik de volgende keer ajb zelf de edit-knop ipv 3 posts achter elkaar te zetten
[ Voor 71% gewijzigd door Pollewob op 14-12-2002 18:30 ]
Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn. Het is trouwens het beste denk ik om dit door de winkel af te laten handelen, ik neem aan dat je nog garantie hebt, zo oud istie nl. niet...? Omdat er in een monitor heeeeel veel volt loopt.casemodderpoel schreef op 14 December 2002 @ 18:26:
[...]
kan ik dat batterijtje in de voet of de monitor zelf vinden
Als het goed is moet ie idd die instellingen onthouden. Dat is net als met het bios op je moederbord, als dat batterijtje leeg is krijg je dezelfde verschijnselen, dus vandaar dat ik dat vermoed.
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
casemodderpoel schreef op 14 december 2002 @ 18:26:
[...]
kan ik dat batterijtje in de voet of de monitor zelf vinden
er is een edit knopje..
volgens mij zit er geen batterij in je monitor. Maar bij mijn Iiyama duurt het zo'n 2 min. na een koude opstart voordat het beeld helemaal goed staat.
ja maar dat batterijtje gaat zo'n 5-10 jaar mee (gok ik), dus waarom dan dit bij een NIEUWE monitorWhizzCat schreef op 14 December 2002 @ 18:28:
[...]
Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn. Het is trouwens het beste denk ik om dit door de winkel af te laten handelen, ik neem aan dat je nog garantie hebt, zo oud istie nl. niet...? Omdat er in een monitor heeeeel veel volt loopt.
Als het goed is moet ie idd die instellingen onthouden. Dat is net als met het bios op je moederbord, als dat batterijtje leeg is krijg je dezelfde verschijnselen, dus vandaar dat ik dat vermoed.
het zou ook wel kunnen idd dat het een chipje is, maar hij moet ergens die instellingen opslaan lijkt mij en daar zit denk ik de fout dus, hoe dat gaat weet ik niet precies, maar ik vermoed dat daar de fout zit.Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 18:29:
[...]
offtopic:
er is een edit knopje..
volgens mij zit er geen batterij in je monitor. Maar bij mijn Iiyama duurt het zo'n 2 min. na een koude opstart voordat het beeld helemaal goed staat.
Het zou best een maandagochtend product kunnen zijn en in dat geval moet je gewoon een nieuwe claimencasemodderpoel schreef op 14 December 2002 @ 18:30:
[...]
ja maar dat batterijtje gaat zo'n 5-10 jaar mee (gok ik), dus waarom dan dit bij een NIEUWE monitor
[ Voor 25% gewijzigd door WhizzCat op 14-12-2002 18:31 ]
Verwijderd
Maar het is inderdaad zo dat hij minstens een half uur moet warm draaien voordat je eraan begint te stellen. De electronica moet beslist even warm worden voordat het optimaal werkt. Dat heb ik met mijn 22"NEC ook. Als je een monitor test leest zul je ook altijd zien dat ze die dingen eerst laten warm draaien.
Het is trouwens ook zo dat elke monitor maar tien instellingen onthoud. Dus als je veel werkt met verschillende resoluties en refreshrates kan het best zijn dat hij een instelling vergeet. Als je de 11'de invoert vergeet hij de eerste weer. Ja kan dus het beste overal 1280x1024@85Hz aanhouden of 1600x1200@85Hz.
Verwijderd
Maar misschien je videokaart die het probleem geeft en anders even terug naar de winkel.
Succes!
maandag ochtend product?WhizzCat schreef op 14 December 2002 @ 18:31:
[...]
het zou ook wel kunnen idd dat het een chipje is, maar hij moet ergens die instellingen opslaan lijkt mij en daar zit denk ik de fout dus, hoe dat gaat weet ik niet precies, maar ik vermoed dat daar de fout zit.
[...]
Het zou best een maandagochtend product kunnen zijn en in dat geval moet je gewoon een nieuwe claimen
Klein minpuntje aan een overigens verder hele goede monitor. Ik had een 17" (weet type nie meer) en heb nu de VM Pro454, oftewel HM903DT. Voor een 19" een hele redelijke monitor vindt ik, los van dat verschoven beeld bij het opstarten. Ik bedoel, 1600x1200@100+Hz is toch niet slecht?
Verwijderd
Verwijderd
Tis idd het warmdraaien.. al moet ik hem zeer regelmatig bijstellen...
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
heb ik gedaan, alleen die kutsearch gaf telkens niksVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 20:17:
Heb hetzelfde probleem.. een paar maanden gelden het hier ook gevraagd (hint --> search)...
Tis idd het warmdraaien.. al moet ik hem zeer regelmatig bijstellen...
ik heb gister ook maar m'n leverancier gemaildvandenberg schreef op 15 December 2002 @ 23:05:
Heb hetzelfde probleem en na een half uur warmdraaien gaat het dus echt niet automagisch weg. Ik heb IIyama erover gemaild, maar helaas niets meer vernomen.
Vision Master Pro454 aan te schaffen, maar als ik de reacties hier zo lees, lijkt het me geen verstandige keuze.
Wat is een goed alternatief voor deze monitor dan?
Ik heb nu zelf de Samsung 700 IFT (Bijna 2 Jaar) maar hiervan laat de coating helemaal los.
Mijn oom had de 900 IFT, en ook het probleem dat de coating losliet.
Dus voor mij i.i.g. geen Samsung meer
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Moest Iiyama "bagger" maken dan had ik al deze aankopen zeker niet gedaan, integendeel, voor mij blijft het 1 van de beste monitormerken.
Wat het probleem van de topicstarter betreft, laat de monitor gewoon in standby staan als je je pc uitschakelt, als je hem echt helemaal uitzet verliest hij inderdaad soms zijn instellingen.
Verwijderd
Wat wel flink kut is, is het feit dat windows '98 (gold) af en toe "vergeet" dat er een IIyama aanhangt en dan gaat mijn radeon 9700 pro er lekker 60 Hz doorheen sturen ipv 85 (onder 1600x1200 dan). (er staan dan ook 3 beeldschermen in: 2 "onbekende monitoren" en de pro 454).
De "oplossing" is dan om de overige 2 schermen te verwijderen en de boel te herstarten. Ik vind dit echter niet fraai en eventuele oplossingen zijn welkom.
Ik denk dat ik de oorzaak wel weet van dit euvel waarschijnlijk... Volgens mij "vergeet" windows de monitor als ik de tv-out heb gebruikt, wat natuurlijk wel een beetje vreemd is, of toch niet (ziet het os de tv soms als monitor?).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 13:07 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Lezen misschien voordat je blaat?the_RJ schreef op 16 December 2002 @ 14:03:
Waarom zeikt iedereen over Iiyama??? Ik heb zelf een Iiyama flatscreen en die werkt echt perfect met alles, Iiyama rulez wat mij betreft. Wat er dan bij jou aan de hand is, al sla je me dood, maar het is echt niet zo dat Iiyama slecht is???
Het gaat voornamelijk om de CRT monitoren
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
aaaaaaaaaarrrgghVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 12:57:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn VMPro451 (19" flat) die ondertussen enkele jaren oud is, maar toch ben ik zeer tevreden in het algemeen over Iiyama, ik heb me overigens net nog 2 17" tft's aangekocht, en enkele maanden geleden een 17" crt flat van Iiyama.
Moest Iiyama "bagger" maken dan had ik al deze aankopen zeker niet gedaan, integendeel, voor mij blijft het 1 van de beste monitormerken.
Wat het probleem van de topicstarter betreft, laat de monitor gewoon in standby staan als je je pc uitschakelt, als je hem echt helemaal uitzet verliest hij inderdaad soms zijn instellingen.
dat is dus vet kut!!!
ik heb net een mod gepleegd waardoor, middels een relais die op m'n voeding gesoldeerd zit, m'n joystick en monitor (en m'n eheim binnenkort) automatisch aangaan met m'n PC, dus het is *klik* en alles in m'n kamer start gelijk. de stopcontacten zitten net boven m'n voeding in de bovenkant van m'n bigtower ingebouwd, en nou moet ie op stand-by
* collission heeft niet het idee dat hij deze tip van plan is uit te voeren
Verwijderd
Dat is met 90% zekerheid nochtans de oplossing voor uw probleemcasemodderpoel schreef op 16 december 2002 @ 15:04:
[...]
aaaaaaaaaarrrggh
dat is dus vet kut!!!
ik heb net een mod gepleegd waardoor, middels een relais die op m'n voeding gesoldeerd zit, m'n joystick en monitor (en m'n eheim binnenkort) automatisch aangaan met m'n PC, dus het is *klik* en alles in m'n kamer start gelijk. de stopcontacten zitten net boven m'n voeding in de bovenkant van m'n bigtower ingebouwd, en nou moet ie op stand-by![]()
/me heeft niet het idee dat hij deze tip van plan is uit te voeren
Ik kreeg zelfs een leenmonitor voor the time being (twee weken). Helemaal top geregeld.
Mijn HM903 DT staat dus nu ook in bestelling en ik heb geen vrezen voor een miskleun. Je moet alleen ff de monitor registreren op de site en dan gaat alles prima. Ik kon zelfs een alternatief afhaaladres opgeven omdat ik zelf overdag niet thuis zou zijn.
eeeeh.... oVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:36:
[...]
Dat is met 90% zekerheid nochtans de oplossing voor uw probleem
daar ga ik maar
Nee, dat werkt dus niet met de VMP 454: als de monitor een paar uur stand-by heeft gestaan, is het beeld ook verschoven.Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 12:57:
I
Ik ben dus van plan op die monitor te gaan halen (de HM903DT). Ik zag vervolgens ook dat daar een nieuwe serie van is uitgebracht, de HM903DTA. ALs ik dit topic zo doorlees heb ik niet zo veel zin in geklooi met de resoluties (hoe goed die monitor ook is). Ik vraag me dus af of er met de HM903DTA die problemen weg zijn ?
De veranderingen:
HM903DT
19 Diamondtron M2 CRT
18" viewable, 0.24mm ag uni pitch
sync
Horizontal: 30-130 kHz
Vertical: 50-200 Hz
HM903DTA
19 diamondTron U2 CRT
18" viewable, 0.24mm ag uni pitch
Sync
Horizontal: 30 - 132 KHZ
Vertical: 45 - 200 HZ
verder is er ook nog een high brightness OPQ mode bij gekomen, en hij is iets lichter geworden;)
Het enigste vershil is een iets ander beeldtype (de U2 ipv de M2) en bij sync zijn wat dingetjes veranderd, Ik weet niet of dat de problemen op zou moeten lossen, maar misschien heeft iemand hier de HM903DTA kan mij vertellen of die problemen verholpen zijn
400 euro goedkoop ?? Zo goedkoop vind ik dat niet , is gewoon middenklasse monitor.mickgreen schreef op 08 januari 2003 @ 11:08:
400 euro monitor? Goedkope monitoren hebben soms kuren, learn to live with it.
aftermath probeer anders eens in winkels rond te kijken of ze hem daar niet hebben staan, kan je vergelijken.
Verwijderd
Wat je goedkoop noemt.. tis wel mooi bijna 1000 gulden hoormickgreen schreef op 08 January 2003 @ 11:08:
400 euro monitor? Goedkope monitoren hebben soms kuren, learn to live with it.
Verwijderd
Heel bizar allemaal..........
Ik heb ook dat ik soms een harde klik hoor en dan gaat de monitor fijn een tijdje in en uit zoomen (nu tijdens het schrijven bijvoorbeeld).
Hij is al 2 x terug geweest, maar de service van Iiyama zuigt dus echt bakstenen.
Volgende keer wacht ik wel wat langer en koop ik dus mooi wel de Phillips of eizo die ik eigenlijk wilde.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Het heeft niets te maken met instellingen op de monitor.
Het heeft wel alles te maken met de signaalsynchronisatie tussen monitor en videokaart.
Vaak is dit het geval bij oude of goedkope monitoren.
Oorzaak is een verkeerde monitor-kabellengte. Dus vooral niet de kabel van je monitor verlengen met een tussenstukje ofzow. Ook een klein plugje...
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO
lekker nuttig weer
ik heb dezelfde monito en het duurt ruim een kwartier voordat de instellingen weer goed zijn.
opwarmen dus, staan btw zat topics over
[offtopic]
Voor de search moet je de andere pakken, dan vind je ineens wel vanalles (dacht dat react de goeie was
[/offtopic]
[ Voor 20% gewijzigd door MBV op 08-01-2003 16:33 ]
Alles gaat goed
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Verwijderd
Kets_One schreef op 08 januari 2003 @ 15:37:
Beste mede tweakers,
Het heeft niets te maken met instellingen op de monitor.
Het heeft wel alles te maken met de signaalsynchronisatie tussen monitor en videokaart.
Vaak is dit het geval bij oude of goedkope monitoren.
Oorzaak is een verkeerde monitor-kabellengte. Dus vooral niet de kabel van je monitor verlengen met een tussenstukje ofzow. Ook een klein plugje...
Gloednieuw scherm, gloednieuwe videokaart..alles perfect binnen de specs...
Sigh.
Verwijderd
succes en nu heeft de IIyama chief-engineer me per mail laten weten dat ze niets meer kunnen doen voor mij. Hij mailde letterlijk dat hij de zaak als afgesloten beschouwd...
Een van de redenen die hij als oorzaak aanhaalde was mijn zogezegde slechte
voeding. Ik heb de monitor getest op 3 A-Merk Pc's en nog bleef die kerel beweren
dat het mijn PC die de boosdoener was
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 20:00 ]
[ Voor 6% gewijzigd door aftermath op 08-01-2003 21:04 ]
ik heb een asus gf4 ti 4600 (deluxe)
www.google.nl
Verwijderd
Ik heb de VM1451 (LS902UT).
Verwijderd
Verders een prima monitor m.i.
Een ATi 9700pro. Volgens mij ligt het echt aan de monitor, ik heb vanalles geprobeerd maar het blijft wazig jammergenoeg.CRaZy_MaRK schreef op 08 January 2003 @ 21:25:
hmm mijne draait ook op 1280x1024x120Hz, nix aan de hand, wat voor gfx card heb je?
ik heb een asus gf4 ti 4600 (deluxe)
Ik krijg dus ook steeds meer het gevoel dat de samenwerking met mijn videokaart niet goed is. Ik heb een Asus G4 Ti4400. Op mijn LG monitor nooit problemen gehad.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt want ik word er niet goed meer van (elke dag weer opnieuw instellen dus).
Of ... ik moet me erg vergissen
hmm, probeer het eens via de DVI uitgang, met een verloopsteker naar VGA ??aftermath schreef op 08 januari 2003 @ 22:16:
[...]
Een ATi 9700pro. Volgens mij ligt het echt aan de monitor, ik heb vanalles geprobeerd maar het blijft wazig jammergenoeg.
[ Voor 57% gewijzigd door MisteRMeesteR op 08-01-2003 23:32 ]
www.google.nl
Verwijderd
Je vergist jezneek schreef op 08 januari 2003 @ 23:28:
120Hz is sowieso geen nuttige instelling. Alles boven de 85Hz is psychisch , leuk voor op irc, maar niets beter.
Of ... ik moet me erg vergissen
Hoe hoger het aantal hertzen, hoe vaker hij het beeld ververst, en hoe vaker dit gebeurd, des te lager is de kans dat je ogen dit waarnemen.
Al is het absoluut voor een deel psychisch, doch niet voor de volle 100%
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 00:58 ]
Dat hoef je echt niet te pikken van ze.
Zelf heb ik 2 goedkope samsungs draaien (753s) en die zijn altijd gelijk goed, geen suffe vervormingen of opstart problemen, dus dan zou een duur `top`merk het zeker niet mogen hebben
en verder heb ik dus geen last ergens van, alles werkt prima, dus zou echt terug gaan met die monitor, mischien wel omruil tegen een HM903DTA.
IdieAloth
ja dat had ik dus ook.NakedOne_NL30 schreef op 09 January 2003 @ 01:44:
ik heb dus sins een week de HM903DTA, bij aflevering staat de OPQ in movie mode, dit geeft dus een raar wazig beeld, kan je zo veranderen in de instelingen, gewoon weer op picture zetten. ( voor Aftermath )
en verder heb ik dus geen last ergens van, alles werkt prima, dus zou echt terug gaan met die monitor, mischien wel omruil tegen een HM903DTA.
ik vond het een klote beeld, stond super licht, beetje gekeken en het is makkelijk terug te zetten.
Wel kan het beeld maar voor de helft zichtbaar zijn, Dit komt bij mij dat het de refreshrate niet lekker is.
Bijvoorbeeld 1280x960 @ 60 hz dan krijg je een vage weergave, als ik je dan op 100 hz is het opgelost.
Ik heb ook de HM903DTA versie en bij picture mode blijft het er wazig uit zien (daar had ik hem overigens al opNakedOne_NL30 schreef op 09 January 2003 @ 01:44:
ik heb dus sins een week de HM903DTA, bij aflevering staat de OPQ in movie mode, dit geeft dus een raar wazig beeld, kan je zo veranderen in de instelingen, gewoon weer op picture zetten. ( voor Aftermath )
ik heb nu dus de 3de monitor al.
heb er boven nog 1. en de 2de monitor naast me hm903dta is de A701GT.
heb ik nu al 3 jaar, en werkt ook nog steeds prima.
voor iedereen die er problemen mee hebben zou ik tog echt zeggen,
niet meer proberen, maar meteen een nieuwe monitor regelen bij iiyama.
IdieAloth
Ik heb precies zo'n zelfde monitor en op het moment als ik hem weer aanzet na een uur of 4 (school, slapen oid) dan is het complete beeld een centimeter (naar schatting) te laag... Nog geen 5 minuten later staat alles precies zoals het staan moet
Dus ik denk toch dat het opwarm-verhaal hier mee te maken heeft, wacht het eerst eens een kwartiertje af (voor volledige zekerheid), is mijn advies
Mijn eerste IIyama en ben er tot nu toe tevreden mee
oh ja ik heb een Asus V8440
[ Voor 9% gewijzigd door NoBody op 09-01-2003 16:25 ]
Hoi
we leven in 2003. en dan praat je over een monitor warm laten worden.
we leven niet in 1950 ofzo
kan me hier niet echt in thuis voelen hoor.
er zijn dus wel mensen die dat niet hoeven, zoals ik.
dus waarom zou je niet zorgen dat je een goeie krijg.
IdieAloth
Precies! Dat is waarom ik de mijne heb teruggebracht en mijn geld heb teruggevraagd (en gekregen). Ik ga weer voor een LG (F700P).ik vraag me af of je het warm laten worden wel moet pikken.
van die verschuiving had ik niet echt last, ik doe m'n monitor namelijk nooit uit. gaat automatisch op standby.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Beetje loze opmerking dit. Het is echt geen probleem van IIyama alleen hoor, het beeld van mijn LG915 is na een nacht uit staan ook een beetje verschoven wat dus na een half uurtje warmdraaien weer opgelost is.NakedOne_NL30 schreef op 10 January 2003 @ 12:03:
ik vraag me af of je het warm laten worden wel moet pikken.
kan me hier niet echt in thuis voelen hoor.
er zijn dus wel mensen die dat niet hoeven, zoals ik.
dus waarom zou je niet zorgen dat je een goeie krijg.
Zie het een beetje als een auto. Die moeten ook nog steeds warmgereden worden.. ook al is het 2003.
Verwijderd
Verwijderd
haaaa klapten er gewoon uit.
Piiyama gebeld,probleem chip moest aangepast worden.
3 dagen en had hem weer terug.
Ik heb nu de pro 450,pro 1411,pro 411.
Yes PIIYAMA mijn merk................
Alleen las laatst over de film laag waren ze nog al vaag over